De g15 v2, ik moet er van huilen 
Ik zal toch maar even mijn mening onderbouwen.
Oranje leds, dit is natuurlijk smaak. Maar dat hebben de makers van de v2 niet. In pc onderdelen wordt (volgens mij) toch echt meer blauw/groen gebruikt ipv oranje. Rare keuze dus.
Het schermpje is vast. En kleiner
Waarom? God Waarom? Had er een groter kleurenscherm ingezet met meer pixels en elke gamer/tuner had hem al een stuk intressanter gevonden. En dan zit hij nog vast.... Ik klap hem juist dicht als mijn pc uitstaat, omdat er anders een kilo stof inkomt. En bovendien is het handig bij vervoer als hij dicht kan.
6 macrotoetsen, mensen die de G15 kopen zijn waarschijnlijk gamers. Of in iedereval mensen die geen F*CK geven om hoe hun bureau ingericht is. Ik timmer wel een extra plank achter mijn bureau zodat ik meer plaats heb en dat mijn G15 alle ruimte heeft.
Dan zijn de 2 "handvaten" nog verwijderd; geen commentaar.
Ik heb niks positiefs te zeggen, echt helemaal niks. Wat een rotding
Ik zal toch maar even mijn mening onderbouwen.
Oranje leds, dit is natuurlijk smaak. Maar dat hebben de makers van de v2 niet. In pc onderdelen wordt (volgens mij) toch echt meer blauw/groen gebruikt ipv oranje. Rare keuze dus.
Het schermpje is vast. En kleiner
6 macrotoetsen, mensen die de G15 kopen zijn waarschijnlijk gamers. Of in iedereval mensen die geen F*CK geven om hoe hun bureau ingericht is. Ik timmer wel een extra plank achter mijn bureau zodat ik meer plaats heb en dat mijn G15 alle ruimte heeft.
Dan zijn de 2 "handvaten" nog verwijderd; geen commentaar.
Ik heb niks positiefs te zeggen, echt helemaal niks. Wat een rotding
[ Voor 92% gewijzigd door YOGI op 02-09-2007 17:39 ]