Logitech G15 Versie 1 en 2 vergeleken

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 24.028 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Ik kwam de nieuwe versie van het Logitech G15 keyboard tegen en ging hem met mijn huidige Logitech "Versie 1" G15 vergelijken:

Ik heb nu een Logitech "Versie 1" G15
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/122/jpg/607.1.0.jpg
en ik vergeleek hem met de Logitech "Versie 2" G15
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/535/jpg/4715.1.0.jpg

De "verbeteringen" van de nieuwe Logitech G15 zijn:
  • Oranje LEDs (Persoonlijk vind ik blauwe LEDs mooier.)
  • Schermpje is niet meer inklapbaar maar vast aan het toetsenbord (Dus sneller beschadigd en je kan het niet meer wegklappen wanneer je er last van hebt.)
  • 6 programmeerbare G-toetsen, dus meer ruimte (Ik heb liever meer G-toetsen dan meer ruimte.)
  • Nieuwe plaats voor de media toetsen (Als je het schermpje op de plek zet waar eerst de media toetsen zaten is dat wel nodig.)
  • Gerestylede toetsen voor Media, Macro, Gameswitch en Licht (dit vind ik wel erg mooi :9~.)
  • Kleiner LCD scherm (:o Dit vind ik geen verbetering!)
  • 2 "Gaten" bovenin zijn weg (Deze vond ik zo handig om dingen zoals tekstblaadjes in te zetten!)
CONCLUSIE:

Het nieuwe toetsenbord van Logitech is goed, maar hij doet het voor mij niet boven de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:48
Ach, ik haal em toch wel. Al was het maar omdat ik de G toetsen nooit gebruik en iedereen op een lan met een standaard G15 loopt. Daarbij is dat oranje weer eens wat afwisseling, kan het schermpje niet meer afbreken en zijn die vage handvatten weg. Ieder z'n smaak, ik vind het leuk voor de afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In mijn mening kan de nieuwe niet tegen de oude op. Ik vind de oude heel veel mooier dan de nieuwe en verder zijn er niet echt verbeteringen. Ik heb nu de oude G15 en ga zeker geen nieuwe kopen. Ik vind het zonde van het geld om de nieuwe te kopen als je de oude al hebt want je gaat er niet echt op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 00:34
philotra schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:46:
Ik kwam de nieuwe versie van het Logitech G15 keyboard tegen en ging hem met mijn huidige Logitech "Versie 1" G15 vergelijken:
verhaal.
Ik vind hem wel mooier maar dat het schermpje niet meer inklapbaar is en dan er minder g-toetsen op zitten vind ik nu niet echt een vooruitgang (om het maar eens even subtiel uit te drukken).

En waarom heet het eigenlik geen g16?

[ Voor 55% gewijzigd door martijnve op 05-08-2007 15:11 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Cubefanatic schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 15:05:
kan het schermpje niet meer afbreken
Dude, het is geen tennisracket!

Maar, de overal look vind ik een vooruitgang. Liever had ik gezien dat hij nu in meerdere kleuren te verkrijgen was. Verder mag de algemene ondersteuning voor het LCD scherm wel eens een flinke boost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een flinke verbetering... Volgens mij vind iedereen dat wel, maar het is niet zodanig dat als je de oude G15 had je de nieuwe moet gaan halen.. Dit geld ook voor de G5 / G9

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 13:41
Waar is die nieuwe eigenlijk allemaal te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik vind het design er wel op vooruit gegaan :9~ Maar qua funcitonaliteit is ie idd. niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:47:
Ik vind het ook een flinke verbetering... Volgens mij vind iedereen dat wel,
Nou ik niet, minder knoppen, een kots kleur leds (naast dat ik die kleur niet mooi vind past het blauwe licht en zwart/zilveren oppervlak van de G15 v1 mooi bij het blauwe licht van mijn zwart/zilveren kast en monitor (226BW) maar zelfs dat niet meegenomen word ik er niet blij van) en geen draaiwiel meer.

Kortom ze brengen een gehandicapte versie van een toetsenbord van 60 euro uit en hebben dan ook nog het lef er 100 euro voor te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
Hij past anders wel mooi bij mijn G5 die ook oranje ledjes heeft en knopjes. ( die roestachtige versie ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop inderdaad dat dat prijzen snel gaan zakken van de G15 v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
martijnve schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 15:09:
[...]

En waarom heet het eigenlik geen g16?
Mee eens. Deze revisie had eigenlijk niet de naam G15 mogen dragen. Vooral nu er best wel veel is veranderd ten opzichte van de 'oude' G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
Weet iemand of die nieuwe dan al ergens te koop is? Kan hem nog niet vinden.

[ Voor 130% gewijzigd door Stealthstorm op 06-08-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

TEAMIKKE schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:20:
Ik vind het design er wel op vooruit gegaan :9~ Maar qua funcitonaliteit is ie idd. niet beter.
idd.
Wat ik het grootste gemis vind (maar da't is persoonlijk) is de volume-knop.
Ik maak daar behoorlijk veel gebruik van en vind een draaiknop gewoon lekkerder dan een + en - knop.
Het aantal G-toetsen maakt me niet zoveel uit... heb gemerkt dat het in combo met BF2142 (wat ik veel speel) niet erg werkbaar is (en ik dus weer gewoon de 'WASD'-toestcombinatie's gebruik. De macro's zijn veelal trager dan je zelf kunt 'typen'.
Kortom: deze komt níet in casa MetalRush te staan... de ouwe voldoet prima :>

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Bij mij zijn de macro's vliegensvlug (ca. 30 tekens per seconde). Je hebt of de delay aanstaan of een trage computer (ik denk het eerste). Verder heb ik persoonlijkalle 18 de G toetsen nodig gehad als sneltoetsen voor windows.

Hier mijn lijstje:

My Computer
Internet Explorer
Switch Window
My Documents
Opera
Choose Window
C:\
Windows Media Player
Windows Live Messenger
E:\
Winamp
Xfire
Cut
Copy
Paste
Undo
Redo
Calculator

Ik vind inderdaad ook de draaibare volumeknop erg handig, ik wil hem niet kwijt.

[ Voor 6% gewijzigd door philotra op 06-08-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre0n
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 20:12
hmm zo te zien hadden ze 'm beter G14 kunnen noemen :s De visuele restyling als geheel vind ik overigens wel weer geslaagd :) Voor de 40 euri meer had je eigenlijk wel een zelf instelbare kleurkeuze verwacht btw

https://twitch.tv/magus77nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

fre0n schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:24:
hmm zo te zien hadden ze 'm beter G14 kunnen noemen :s De visuele restyling als geheel vind ik overigens wel weer geslaagd :) Voor de 40 euri meer had je eigenlijk wel een zelf instelbare kleurkeuze verwacht btw
^^^^ G14, met stom.

Ik vind persoonlijk het oranje op zijn zachtst gezegd lelijk. In de LAN-scene is het kleurenschema van blauw/zwart/zilver een beetje een handtekening geworden. Ik had liever fullcolor stuurbare RGB LED's gezien, en een fullcolor TFT display in plaats van het niet-meer-opklapbare schermpje wat ze nu hebben. Plus het feit dat je jogwheel weg is en ze er niks voor in de plaats gezet hebben (kom op, er had toch wel makkelijk een scrollknop ergens tussen gepast?)

Ik zou erg graag een G17 zien die veel features biedt voor de veeleisender gamer...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
Nou, tegenwoordig is alles al blauw verlicht op lans. Je valt gewoon op als je wat ANDERS dan blauw hebt. En dat doet deze nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
"hey zie die sukkel daar zitten met zijn kots kleur leds TB"

Ja een hele verbetering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

De 2e generatie g5 muis was wél geslaagd, deze 2e generatie g15 toetsenbord is om te kotsen...
Hoe lelijk, het oude toetsenbord was nog in verhouding, dit past totaal niet bij elkaar en de kleur van de leds is ook erg lelijk, zacht uitgedrukt.
En wat ze hebben uitgevogeld met het lcd display en de rest, ik weet het niet, maar niet echt super...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Laatst online: 20:37

CDAAbeltje

Cool Down !

Ik vind er echt geen ruk aan !

* Scherm is een stuk kleiner, en niet super helder zoals de V1.
* Het scherm is niet meer inklapbaar, en wat ook al eerder werd gezegd krassen zitten er snel op !
* Volume knop moet ik gewoon lekker aan kunnen draaien en niet drukken.
* Waarom in godsvredesnaam de kleur oranje en de naam G15 :S
* Vind het jammer dat de handgrepen er niet meer aanzitten, hier stop ik altijd dvd's of brieven tussen die ik nodig heb !
* Nog steeds is de spatiebalk niet verlicht B)
* Ik kan ook niet echt een blokerings schakelaar voor de Windows Toets vinden 8)7

Ik vind het niets, haal hem ook niet want hij zal uiteraard wel weer aan de prijzige kant zijn !
De G15 v1 werkt hier nog helemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Stoney3K schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:28:
[...]

^^^^ G14, met stom.

Ik vind persoonlijk het oranje op zijn zachtst gezegd lelijk. In de LAN-scene is het kleurenschema van blauw/zwart/zilver een beetje een handtekening geworden. Ik had liever fullcolor stuurbare RGB LED's gezien, en een fullcolor TFT display in plaats van het niet-meer-opklapbare schermpje wat ze nu hebben. Plus het feit dat je jogwheel weg is en ze er niks voor in de plaats gezet hebben (kom op, er had toch wel makkelijk een scrollknop ergens tussen gepast?)

Ik zou erg graag een G17 zien die veel features biedt voor de veeleisender gamer...
* Dutch_Razor checks adresbalk, ja toch, tweakers.net hoor!

:P

Maar je hebt wel gelijk, full color TFT display plus RGB Leds was wel mooi geweest, en ik zou zeggen meer G knoppen ipv minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Hmm, ik krijg morgen samen met m'n nieuwe PC een G15 binnen, de ''V1''. Persoonlijk vind ik de V1 veel mooier en beter:
- Groter scherm, inklappen wanneer niet nodig/meenemen
- Kleur is veel mooier (persoonlijk)
- Minder G toetsen (ik denk dat ik daar veel gebruik van ga maken)
- Mooie wieltje is weg.

Enige pluspunt is dat de vorm iets gelikter is, maar daar houd het ook op. Ik ben blij dat ik een V1 krijg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

philotra schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:18:
Bij mij zijn de macro's vliegensvlug (ca. 30 tekens per seconde). Je hebt of de delay aanstaan of een trage computer (ik denk het eerste). Verder heb ik persoonlijkalle 18 de G toetsen nodig gehad als sneltoetsen voor windows.

<knip>

Ik vind inderdaad ook de draaibare volumeknop erg handig, ik wil hem niet kwijt.
Dát is het hem nou juist... voor BF2142 zijn de macro's juist vaak té snel... en dan moet je delays inbouwen waardoor het eigenlijk weer te langzaam gaat (begrijpen jullie het nog? :P)
In combo met een actie-spel zijn de G-toetsen dus niet lekker bruikbaar, is wat ik ermee bedoelde te zeggen.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vind het jammer dat die G15 heet, lijkt wel goedkope namaak ofzo. En dat ze het volume wiel er uitgehaald hebben is onvergefelijk. ik kan en wil nooit meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh, kort en bondig, de eerste die ik zelf heb, vind ik mooier, het schermpje is groter en je kan hem inklappen, zelf vind ik blauw mooier, en dat oranje ofzo maar voos. ik hoop gewoond at alsk men G15 voor garantie doe, niet zo'n lelijk mormel krijg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Is dit een vervanger van de echte G15 of blijft die nog gewoon te koop?
Anders moet ik er nog maar eentje inslaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Ik denk dat ze de oude versie niet meer verder produceren, tenminste dat lijkt me wel zo logisch :P
Toch blijf ik de "nieuwe" versie minder leuk vinden dan de originele G15 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de boodschap!! iedereen nu nog een G15 kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Whut?! schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:12:
Is dit een vervanger van de echte G15 of blijft die nog gewoon te koop?
Anders moet ik er nog maar eentje inslaan :o
Heb ik al gedaan :P wat een afgrijselijk ding die V2. Niet meer inklapbaar, lelijke kleur, handvaten weg, minder knoppen, meer geld. Er moet toch haast een verborgen feature opzitten die we allemaal over het hoofd zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
Valt wel op dat alle mensen die hem lelijk vinden dat G15 V1 hebben, wat een toeval :P

Oké, een enkele die hem nog niet hebben kunnen het ook nog lelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Stealthstorm schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:40:
Valt wel op dat alle mensen die hem lelijk vinden dat G15 V1 hebben, wat een toeval :P
Wat heeft dat er mee te maken dan? Ik noem iets echt niet lelijk zodat ik hem niet hoef te kopen. Als hij mooi zou zijn en voor mij functionaliteit oplevert heb ik er best geld voor over. Ik snap gewoon niet hoe ze iets minder knoppen kunnen geven, de moderne blauwe 'high tech' kleur kunnen vervangen door een vieze roestkleur, een uitklapbaar displaytje vast kunnen zetten, de prijs kunnen verhogen, en nog geinteresseerden vinden ook.

Persoonlijk vergelijk ik ze met de G5 muis. De G5 versie 1 heeft een roestkleur. De G5 versie 2 heeft een modernere blauwe kleur en meer knoppen. Als ik de 2 plaatjes van de G15 zie zonder tekst zou ik zeggen dat de V2 het oude model is, en de V1 het nieuwere, moderne model.

Ik snap echt niet wat mensen hier mooi aan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb in ieder geval snel nog de V1 besteld. Hij zat al in m'n winkelwagentje bij de Pricewatch, voor bij de nieuwe PC eind september. Maarja, ik wil niet de V2, dus dat is nu dus voorkomen.

Fijn toetsenbord, al zijn er niet echt veel spellen die er echt gebruik van maken met ammo e.d. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ig goed idee.. ik heb geen geld voor nog een V1 -.-, maar die V2 vindt ik echt wel lelijker dan men V1 zoals ik al zei... vraag me dan ook af, dat je nu onder de garantie direct een V2 opgestuurt zult krijgen.. khoop het niet, omdat v1 toch goedkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 17:42
Hmz heb net (half uur) men G15 Versie 1 in huis en onder men handen (aangesloten en wel ja)...
moet zeggen hij typt heerlijk meteen rays winamp ding geinstalled ook heerlijk progje lekker simpel onder vista 64 geen probs mee gelukkig. installen en vlammen alles mooi en strak.
En vergeleken met V2 die ik niet kende wist niet dat die bestond tot dit forum vind ik deze toch veel mooier (gelukkig maar anders moest ik terug haha)

Al met al pracht ding voor 50 euros ex verzend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 14-09 12:41
Check ook even de verborgen functie in die plugin: Druk beide controls in bij het settings menu, en scroll naar beneden, zet dan de onderste 2 functies aan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:36:
Check ook even de verborgen functie in die plugin: Druk beide controls in bij het settings menu, en scroll naar beneden, zet dan de onderste 2 functies aan :) .
kan je dat niet saven?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raar dat het schermpje kleiner is geworden, ik had het juist groter gemaakt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casey120
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-07-2023
Hey , ik heb gisteren de G15 ( V1 lees ik nu ) gekocht en net op tijd zo te zien want ik wist niks over de V2 die er trouwens veel minder uit ziet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het standaardontwerp niet langer fanboy. Desondanks cool dat Mumble deze toetsenborden ondersteunt.

[ Voor 238% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2016 14:10 . Reden: Omdat ergonomische toetsenbordjes handiger zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ja, ik moet zeggen dat ik de G15.V1 in het echt ook mooier vind dan op de plaatjes er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
sow, ben ik ff blij dat ik vorige week nog een 'versie 1' G15 heb gekocht.
vind die nieuwe echt niet mooi, bad move van logitech hoor. :'(

Verwijderd

Is ie nou al ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
ben ik de enige die dat oranje veel mooier vind, ook die lelijke handvaten zijn gelukkig weg en is ie wat kleiner door verwijderen van wat macro toetsten waardoor hij nu Wel op ieder bureau past. Nu nog w8e tt hij te koop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik vind de nieuwe ook mooier. Hou wel van oranje en hij is weer een fatsoenlijk formaat. Verder vind ik hem gewoon erg strak geworden.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ik kom onder een steen vandaan blijkbaar. Het is de eerste maal dat ik ze beiden uberhaupt zie, en ik vind ze dan ook aartslelijk.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporized
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 23:09
Ik vindt de nieuwe niet perse mooier, maar wel funcioneler door de '' maar '' 6*3 = 18 G toetsen.. gebruik er nooit meer dan 6 dus zonde van de andere 12*3 = 36 combinatie toetsen :)

Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
De g15 v2, ik moet er van huilen :'(

Ik zal toch maar even mijn mening onderbouwen.
Oranje leds, dit is natuurlijk smaak. Maar dat hebben de makers van de v2 niet. In pc onderdelen wordt (volgens mij) toch echt meer blauw/groen gebruikt ipv oranje. Rare keuze dus.
Het schermpje is vast. En kleiner :? Waarom? God Waarom? Had er een groter kleurenscherm ingezet met meer pixels en elke gamer/tuner had hem al een stuk intressanter gevonden. En dan zit hij nog vast.... Ik klap hem juist dicht als mijn pc uitstaat, omdat er anders een kilo stof inkomt. En bovendien is het handig bij vervoer als hij dicht kan.
6 macrotoetsen, mensen die de G15 kopen zijn waarschijnlijk gamers. Of in iedereval mensen die geen F*CK geven om hoe hun bureau ingericht is. Ik timmer wel een extra plank achter mijn bureau zodat ik meer plaats heb en dat mijn G15 alle ruimte heeft.
Dan zijn de 2 "handvaten" nog verwijderd; geen commentaar.

Ik heb niks positiefs te zeggen, echt helemaal niks. Wat een rotding :(

[ Voor 92% gewijzigd door YOGI op 02-09-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Het zwart/glans met oranje verlichting is een beetje een handelsmerk geworden van Logitech. Zelf had ik ook op mijn Z-10 en op de nieuwe DiNovo Edge ook graag blauwe verlichting gezien, maar waarschijnlijk heeft het marketing team van Logitech zoiets van "Dat blauw is zoooo 2005 B) " en zijn ze uit eigenwijsheid maar op oranje overgestapt. Wat ik bij de gaming-producten van Logitech echt niet vind passen, bij de media-serie weer wel. (De Z-10 en DiNovo Edge zijn bijvoorbeeld ontzettend strak in zwart gloss met oranje licht, blijkbaar hebben ze genoeg Star Trek gekeken. ;))

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik heb net nog een "klassiek" model gescoord.
Mooi man, ik ben gamer, en nu heb ik een echte werkplek op m'n buro, niet zo'n friemelig klaviertje.
En blauw is ook veeel mooier, zeker in het donker.
En dat alles voor nog geen 60 euri's, ikke ben blij!!!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Ik kan er niks aan doen :D , maar ik vind de V2 best wel mooi. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V1 mannen, let op.

Na een paar maanden begon mijn backlight al te haperen. Moest het schermpje steeds verder uitklappen om de backlight te "activeren".

Nu na ongeveer een jaar werkt het backlight helemaal niet meer.

Ik dus even de onderkant losgeschroefd en kijken; blijft dat de verbinding tussen 'moederboard' en schermpje (platte dunne kabel ca 2 m breed) doormidden is.
Dit is een vrij harde kabel en ik vind het bijna logisch dat deze doormidden is. Te hard en dan te vaak buigen geeft scheuren ook al is het maar een kleine buiging.

Ik ben bang dat dit bij meer mensen gaat voorkomen.

EEN TIP: !!

Ik ben zo "STOM" geweest om eerlijk te zijn tegen de shop waar ik 'm gekocht heb om te zeggen wat het probleem is. (kabeltje doormidden)
Ik heb gezegd dat ik even gekeken heb en dus een paat schroeven heb losgehaald. Big deal.
"Tja" zegt de verkoper; "nu je dat hebt gezegd kunnen we niks meer voor je doen"....."tja"

ZUCHT..... JA, het staat in de regels; NIET OPENSCHROEVEN!! Weet ik wel gdvrr&$.
Heb nog proberen uit te leggen dat de schroefjes niet gesealed zijn en dat als ik niks had gezegd je dus ook niet kon zien of ik wel of niet een schroef heb aangeraakt....

soms duurt eerlijk heel kort. Geen vervangingof hulp.

Logitech was altijd heel makkelijk met omruilen of zelfs direct een nieuwe opsturen maar ze zijn hiermee gestopt. Heb ze namelijk even gebeld.
Alle logitech spullen met problemen gaan nu VIA de verkooppunten.
Heel grappig trouwens wat Logitech Supporttegen mij zei: "de garantie vervalt sowieso hierbij want dit gebeurt door eigen gebruik".
????? Eigen gebruik.
"Ja, het schermpje mag wel open en dicht maar niet te vaak"
??? Niet te vaak? Wat is niet te vaak?
"Nou. U heeft het te vaak heen en weer gedaan""

Ik verzin dit niet jongens, ik heb maar opgehangen met deze gast.

Al met al koop ik nu ZEKER de nieuwe versie want dat platte harde kabeltje gaat ZEKER weer doormidden op den duur. Dit geldt natuurlijk niet voor degenen die het schermpje NOOIT in en uit klappen.

Oh ja, even voor de duidelijkheid. Ik heb dat schermpje mischien 1 keer per dag in en uit geklapt. Hoogstens!! En na een jaar kapot.

Dus 356 keer heen en weer ..... kapot..... te snel toch?

Voor degenen die een V1 alsnog kopen is dit misschien iets om mee te nemen en voor degenen die al een V1 hebben; pas op.

Gelukkig vind ik de V2 best mooi... hehe ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
wanneer komt die v2 nou eindelijk? Vind hem veel mooier dan die blauwe "2005" lichtjes. Is een keer wat anders dan 9/10 pc's op een Lan zien met dezelfde blauwe licht. Ook zijn er nog steeds meer dan genoeg macro knoppen en is het schermpje beter leesbaar geworden door de kleurengebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Kan je t kabeltje niet weer vast solderen? Best Kwalitatief Uitermate Terleurstellend, en een priegelwerkje, maar misschien lukt t nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er inderdaad eens naar kijken.... wordt ergg lastig denk ik.

Het is zo'n flinterdunne strip waar alle connecties(koperdraadjes) doorheen lopen.
Je ziet ze ook altijd in mobiele telefoons zitten.

Ik ga er zeker even mee bezig. Ik ben een slechte verliezer. Hij ZAL het weer gaan doen.

ps.. heeft iemand nog een kapot v1tje liggen?.... :*)

Ik laat het weten als het gelukt is.

Iemand anders nog ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm dat zou wel er shit zijn als van de V1 het scherm na een tijdje kapot ging.
Ik heb hem nog niet een jaar, en ik gebruik hem aardig veel, ook het scherm.
Dusja, zou shit zijn als hij kapot ging door een stom klein kabeltje... :X

En btw erg lullig als je zo behandelt word als je eerlijk bent....

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Laatst online: 12-09 19:06

peternator

Shoop da whoop.

Wat een foeilelijk apparaat! Het ontwerp, de oranje kleur, dat k*tterige beeldschermpje, het ontbreken van de volumedraaischijf.. wat een ontzettend gemis!

Ik krijg soms mensen over de vloer die nogsteeds Wow! roepen als ze de G15 zien, en dat komt gewoon omdat de V1 helemaal klopt qua ontwerp, indeling, uitstraling.

Ik vind de G15 het stoerste TB die ik tot nu toe heb gezien, de V2 kan dat imago absoluut niet evenaren..

Gemiste kans van Logitech, en dat terwijl ze zulk mooi spul kunnen maken!
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 04:49:
V1 mannen, let op.

..blaat..

Al met al koop ik nu ZEKER de nieuwe versie want dat platte harde kabeltje gaat ZEKER weer doormidden op den duur. Dit geldt natuurlijk niet voor degenen die het schermpje NOOIT in en uit klappen.

..blaat...
Ik heb de G15 al meer dan een jaar, wordt intensief gebruikt, schermpje gaat regelmatig dicht, neem het TB vaak mee, kortom, gebruik het vaak en klap het schermpje vaak open en weer dicht. Toch ziet het TB er nogsteeds goed uit, alles werkt nog perfect, niets van uitvallen backlight en uitvallen van het hele schermpje. Ik weet niet hoe jij dat kabeltje door midden hebt gekregen... :?

Moraal van dit verhaal, als je het TB normaal gebruikt, gaat ie gewoon niet kapot

[ Voor 45% gewijzigd door peternator op 09-09-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle conclusies trek jij.

Je kunt wel bij Logitech gaan werken.

Ik heb mijn toetsenbord een jaar op 1 tafel staan. Schermpje misschien 1 keer per dag op en neer. Normaal op en neer.

Wil natuurlijk niet zeggen dat ze allemaal dan stuk gaan na een jaar. Blijkbaar zat mijn kabel net iets anders gedraaid.

De platte kabel zit namelijk gedraaid vanaf het lcd DOOR het draaipunt naar het moederbord.
Het is een soort rolletje in het scharnier.

Maar ok, als die van jou nog goed is dan is dat mooi maar wil niet zeggen dat deze niet op het punt staat om te gaan knappen.
Zou 'm maar niet openschroeven om te kijken... haha

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een foto van 'kabel' die bij mij doormidden is:

http://www.g15forums.com/...task=view&id=26&Itemid=41

staat bij foto 9 en 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ze hebben beiden wel wat, maar ik ga toch liever voor de V2.. Even wachten dus nog ben ik bang :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie review....

http://www.extremetech.co...?kc=ETRSS02129TX1K0000532

Ziet er naar uit dat de software toch wel drastisch verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nog steeds of wat een G15 in verbinding brengt met 'gamen'

En die verlichting dan? Is er hier serieus iemand die die verlichting nodig heeft om 's nachts tijdens het gamen de toetsen te zien? Ik kijk dus echt... nooit naar m'n toetsenbord tijdens het gamen.

Overigens heb ik zelf een Logitech Media Elite en die vind ik nog degelijk ook :+

@reacties over wel/geen scrollwieltje:
dat komt omdat scrollwieltjes de onderdelen zijn die een flink bad niet overleven, de rest wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ondat je bijvoorbeeld als je 2142 speelt je stats op je schermpje te zien krijgt , en daar bij Bf2 een lose applet voor is en je dus niet elke keer op tab hoeft te duwen ;) (aangezien je BF2 in je subtitel hebt staan neem ik aan dat je weet waar ik t over heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
Ik heb nog een defecte G15 liggen. Had em nodig voor een nieuwe zooi toetsen (verf eraf) en de vorige eigenaar heeft er ook een of andere film uitgehaald. Ding typt dus niet meer maar 't schermpje zit er compleet met kabeltje op. Interesse?

Verwijderd

SChermpje vervangen (met kabeltje) dankzij Cubefanatic.

Alles werkt weer voor een vriendenprijsje.

Bedankt nog Cubefanatic....

maar eehhh.. waar blijft die V2 nou? Ben nog steeds wel benieuwd.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Kijk, maar gelukkig zijn er altijd nog mensen zoals ik. Ik kocht uit principe geen G15 meer omdat iedereen in mijn omgeving er eentje lijkt te hebben, en wilde wachten tot er een opvolger kwam. Daarnaast voldoet het design van de vorige niet aan mijn normen. Toegegeven, de oude G15 is niet heel erg lelijk maar ik heb hem nou eenmaal nooit aantrekkelijk gevonden.

Ondertussen heb ik wel een G5 muis met de oranje leds en daar past deze nieuwe G15 heel goed bij. Ook vind ik het blauwe-led princip al erg achterhaald, en uit de reacties hier lijken al die opmerking over de kleur en 'hoe stoer blauw' wel niet is van kinderen van 12 jaar te komen. Ik zie al jaren blauwe leds en ze doen inmiddels zeer aan mijn ogen. Doe mij deze oranje variant maar, ik vind het meer charme en stijl hebben dan het koude blauw contrastrijke 'sloop je ogen' principe en ik zou heel graag die persoon op een LAN willen zijn met iets 'anders' waarbij de rest vervolgens zou roepen; "Wat een sukkel" ;) lol
Daarnaast is de vormgeving simpelweg beter, zonder daarbij de G knoppen en overige verschillen met elkaar te vergelijken. Op een afstand is de oude een Alfa Romeo 33, en de nieuwe een Alfa Romeo 156, waarbij de nieuwe natuurlijk niet altijd beter is op elk vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wel jammer dat ze het nu alweer hebben veranderd.

Maar heeft het display van de 'v2' nou meer regels? Of hebben ze beide een matrix-display?
Ik heb nu een paar blauwe ledjes (computerkast, monitor, Z5500 speakerset), en een kamer in grijstinten en ik zat er over na te denken om 'in de toekomst' een 'blauwe' G15 te kopen. Helaas moet ik dat nu dus vervroegen :/
(opvolger voor mijn 5 jaar oude Internet Navigator SE, wil graag veel snelknoppen zonder de F-toetsen kwijt te raken)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Heb vandaag een "V1" gescoord bij de MM, voor slechts 49 euro. Niet om te gamen, maar gewoon omdat het een lekker bordje is. Alleen jammer dat het display na een paar uur ineens geen beeld meer heeft (wel licht). Kan ik weer terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag nog even achter een V1 G15 gezeten. Blij dat ik gewoon weer terugkon naar mijn Media Elite (a la 23 euro), die typt toch echt fijner i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:32:
Ik heb vandaag nog even achter een V1 G15 gezeten. Blij dat ik gewoon weer terugkon naar mijn Media Elite (a la 23 euro), die typt toch echt fijner i.m.o.
Dat is prettig voor je, maar ligt die ook als een huis op je bureau en heeft die ook verlichte knoppen? Zijn voor mij ook afwegingen die een rol spelen namelijk. Gelukkig is er keuze ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die ligt ook stevig. Nee, geen verlichting, maar ik kan toch alle toetsen blind vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 12:08
Ik weet dat ik met deze post alle V1 fanboys negeer,
maar ik vind de V2 gewoon veel mooier.
Dit is uiteraard volledig persoonlijk maar toch.
Ik vind hem mooier qua vorm, qua kleur en qua grootte.
En gezien dit toch een geheel persoonlijke meningen topic is, laat ik het hierbij.
Ookal vind ik het ook jammer van de volume draaiknop,
(m'n oude internet-navigator had dat ook en het was fijn) ik kies voor de V2.

Trouwens over de blue led-fanboys, kijk eens naar een combinatie van oranje en blauw, dat is pas nice:
Afbeeldingslocatie: http://www.everythingusb.com/images/list/logitech-g15-lit.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door D-Dragon op 30-10-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:38
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:14:
Ja, die ligt ook stevig. Nee, geen verlichting, maar ik kan toch alle toetsen blind vinden :)
Ook ik kan blind typen, maar vind het toch fijn dat er verlichting in mijn G15 V1 zit. Het is gewenning.

Vind het trouwens jammer dat die handvaten zijn weggehaald in de V2, daar heb ik altijd handig een sloot batterijen in liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 19:31
Helaas, mijn g15 schermpje is ook overleden...
Heb het ding ook uit elkaar geschroefd.
En wat bleek? Ook het kabeltje doormidden :'( .
Maarja nu dus ook geen aanspraak meer op garantie..
Iemand nog enig idee waar je zo'n kabeltje kan halen? En anders zelf maar proberen te fixen.
Ik vind het wel een heel slecht punt voor een toetsenbord van €70,- maar goed.
PS heb het ding bijna altijd open gehad en alleen als het tobo verplaatst werd is die ingeklapt geweest..
Zal wel net een brakke hebben getroffen denk ik. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Dynabyte heeft de G15 v1 voor 49,99!

Ook die van mij is overleden. De linkerhelft van het keyboard doet ook moeilijk.. :(

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
Toch vreemd dat zo'n duur tobo zo snel dood gaat bij verschillende mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Tsja, het is de V1, hé? :+

Maar in het echt heten ze anders;

V1: Logitech G15 Gaming Keyboard.
V2: Logitech G15 Keyboard.

Raar dat ze alle namen veranderen, behalve de G15. :?

Vind m trouwens wel mooier, die V2. Inmiddels al te krijgen voor 69euro.. >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Toff schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:14:
[...]

Dat is prettig voor je, maar ligt die ook als een huis op je bureau en heeft die ook verlichte knoppen? Zijn voor mij ook afwegingen die een rol spelen namelijk. Gelukkig is er keuze ;).
Wat moet je met verlichte toetsen? Een beetje computeraar kan blind typen toch? Persoonlijk vind ik de nieuwe G15 kwa uiterlijk een grote stap voortwaarts. Nu nog een prijsdaling en misschien haal ik er wel eentje.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 09-11-2007 11:59 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Bor de Wollef schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:24:
[...]
Wat moet je met verlichte toesten? Een beetje computeraar kan blind typen toch? Persoonlijk vind ik de nieuwe G15 kwa uiterlijk een grote stap voortwaards. Nu nog een prijsdaling en misschien haal ik er wel eentje.
Ja, beetje vreemd is het wel, maar dat heb ik nooit onder de knie gekregen, behalve het nummerieke blokje dan. Weinig meer aan te doen. Als je dan in een matig verlicht hoekje van de huiskamer zit, waarbij het keyboard ook nog eens gedeeltelijk onder de "monitorplank" valt en je hebt niet van die heel beste ogen meer, dan zijn die verlichte toetsen echt een uitkomst. Wilde er eerst niet aan, maar mijn zoon (gamet helaas wel :() heeft er een en dat bleek me zo te bevallen dat ik er drie maal het bedrag dat ik normaal voor een toetsenbord uitgeef voor over had. Hoewel het nooit een bewuste keuze was, is nu de hele set hier blauw/zwart/grijs. Geen verkeerde combi, zo op het oog.

BTW, het is "toetsen", geen "toesten" en "voorwaarts" i.p.v. "voortwaards" zoals jij zo mooi blind hebt getypt :+, dus AFAIK zou jij er ook baat bij hebben, Borretje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blind typen is toch gewoon te leren?

Mijn enige probleem met toetsenbordvaardigheid is dat ik nooit de rechtershift gebruik. Ben ik ook aan het afleren op het moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:31:
Blind typen is toch gewoon te leren?
Is dat verplicht dan? Mijn handen zijn niet meer zo soepel als vroeger en ik heb sowieso nooit met meer dan een paar vingers getypt. Op MSN, IRC ofzo zal je mij zeer zelden aantreffen. Weinig noodzaak voor IMHO. Ben ik nu minder waard? Dit topic ging toch over keyboards? Ik ben zeer tevreden met de G15 V1 en ik waardeer de 18 "G"-toetsen bijzonder. Zitten inmiddels veel standaardapplicaties en vaste internetadressen onder, dat scheelt weer "muizen". De G1, linksboven, heb ik overigens toegewezen aan de ESC, want de echte Escapetoets is nu een beetje minder makkelijk te vinden, blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Bij mij is een blok van de toetsen uitgevallen in een kringetje rondom de letter O
Het enige wat helpt is het tobo (v1) tegen de muur rammen, dan doet ie het weer namelijk een tijdje.
Maar dit probleem gaat natuurlijk alleen maar erger worden en ik heb 'm net iets meer dan 1 maand ofzo :(
Ga 'm niet openschroeven en toch maar proberen te ruilen.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 12:08
Er zit zowiezo een fabrieksgarantie op van 60 maanden bij logitech (5 jaar)
Dus dat ruilen moet wel lukken, mits je er niet te hard mee hebt geslagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:32:
Ik sluit me hierbij aan...Heb ook de G15 voor mijn gamerig maar op mijn dingetje van alles heb ik mooi een Logitech MX3000 setje ( ja dat setje waarvan de muis wèl een oplader heeft die tevens ontvanger/zendstation voor de hele mikmak is...).

Ik vind vooral de enter-toets op een ktplek zitten bij de G15 en op de één of andere manier tikt het gewoon niet lekker, zal dan wel gewenning zijn..

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toff schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:03:
[...]

Is dat verplicht dan? Mijn handen zijn niet meer zo soepel als vroeger en ik heb sowieso nooit met meer dan een paar vingers getypt. Op MSN, IRC ofzo zal je mij zeer zelden aantreffen. Weinig noodzaak voor IMHO. Ben ik nu minder waard? Dit topic ging toch over keyboards? Ik ben zeer tevreden met de G15 V1 en ik waardeer de 18 "G"-toetsen bijzonder. Zitten inmiddels veel standaardapplicaties en vaste internetadressen onder, dat scheelt weer "muizen". De G1, linksboven, heb ik overigens toegewezen aan de ESC, want de echte Escapetoets is nu een beetje minder makkelijk te vinden, blind.
Nee, blind typen is niet verplicht, maar het is wel zeer handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:36:
[...]

Nee, blind typen is niet verplicht, maar het is wel zeer handig. ;)
Ja, jij bent geweldig en ik ben een oude sukkel. Nu tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:o Blind typen dit, blind typen dat. Ik heb het nooit geleerd maar kan het wel. Als je maar goed kan typen. Daar gaat t om

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de g15 v2 te koop nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dee123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-01 10:24
En ja hoor hier weer een kapotte logitech G15 V1. Ook het scherm dat niet werkt (helemaal leeg). Heb hem nog NIET opengemaakt, omdat ik van garantie gebruik wil maken ;). Heb ze (logitech) vandaag gebeld en word van de week (hoop ik) teruggebeld met wat ze willen gaan doen.
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:00:
SChermpje vervangen (met kabeltje) dankzij Cubefanatic.

Alles werkt weer voor een vriendenprijsje.

Bedankt nog Cubefanatic....

maar eehhh.. waar blijft die V2 nou? Ben nog steeds wel benieuwd.
Maar dan nog de vraag "heb jij hem nou gefixed Wep?" Zo ja hoe?

[ Voor 33% gewijzigd door Dee123 op 05-11-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan is er nog de vraag waar hij (de V2) te koop is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oef... ben ik ff blij dat ik nog een v1 heb kunnen bemachtigen. Ben 3 winkels afgegaan maar het is me wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hoezo :? We hebben het niet over de 8800GT.

Hij is toch vollop verkrijgbaar? In de pricewatch vind je 50 webshops...

Het verschil is trouwens maar 15 euro...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf, Oh ja? Ik zie hem niet hoor. Wel de V1, die met 18 G-knoppen, maar niet de V2, die oranje.

Ik weet ook waarom: die is namelijk nog niet uit in Europa ;) Ik denk dat je ze verward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

LOL

Tuurlijk is íe uit. Ik had het over: 35 shops voor de V1, en 15 shos voor de V2. =50.

V1: 55 E
V2: 70 E

Cya :D

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja? Ik krijg namelijk bij elke shop die ik aanklik in Pricewatch "Dit is nog niet leverbaar". Als je me een link kan geven waar ik hem al wel kan bestellen (buiten de US), ben je een God.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Hij stond laatst afgebeeld in de folder van Informatique, maar bij navraag bleek het toch om versie 1 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:16:
Oja? Ik krijg namelijk bij elke shop die ik aanklik in Pricewatch "Dit is nog niet leverbaar". Als je me een link kan geven waar ik hem al wel kan bestellen (buiten de US), ben je een God.
Dynabyte, volgens de site direct leverbaar.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

90 euro ja... :/

Maar het is tenminste een begin. :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 19:03
Komplett.nl levert hem vanaf de 12e geloof ik. Krijgen 22 stuks binnen of zoiets. Ik heb hem besteld in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dee123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:58:
En ja hoor hier weer een kapotte logitech G15 V1. Ook het scherm dat niet werkt (helemaal leeg). Heb hem nog NIET opengemaakt, omdat ik van garantie gebruik wil maken ;). Heb ze (logitech) vandaag gebeld en word van de week (hoop ik) teruggebeld met wat ze willen gaan doen.

[...]

Maar dan nog de vraag "heb jij hem nou gefixed Wep?" Zo ja hoe?
2ehands schermpje gekocht.... en gewoon vervangen.
Vervangen is een eitje maar een schermpje krijgen is natuurlijk geluk hebben.

zet es een "gezocht" op marktplaats.

Succes.
Pagina: 1 2 Laatste