Het World of Warcraft topic - Deel 126 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.152 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:59
Ik heb ff een advies nodig om een nieuwe server te kiezen, ik wil een alt levellen waarmee ik ga raiden, maar op welke server word nou het meest geraided? het moet wel een horde worden overigens, ik heb al te lang alliance gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20380

BootVluchteling schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:13:
[...]

ik ga mijn mace niet enchanten omdat ik wacht op die shard of the virtuous.. ik heb veel geluk met drops, half epic in 1,5 runs.. daarna +81 healing erop. nu net ff silver spellthread op broekje gedaan

betreft paladin build..

de échte raid-build voor paladin is 50/11/0 mi.

max resist tegen fear, magic, poison en andere shizzle, max spellcrit, max support, BoK, imp BoW, goedkoop dispellen

dat ik geen deuk meer in een pakje boter sla..? tja, tough luck.. ik heb nog 2 chars.. mn hunter krijgt zsm epic mount, dan kan ik lekker minen..

goed, ik ga nu offline, voor 2 weken. naar vriendinnetje en op vakantie.

mossels :w
toon volledige bericht
resist fear heb je wat aan als je als enige niet gefeart bent geworden, lekker 1shot en down.
Pure of heart ook lekker nutteloos, mages halen cursen wel van me af en een disease die haal ik zelf van me af. dat beetje mana daar lig ik niet wakker van
Improved Aura range ook nutteloos omdat cleanse en holy shock geen 40y range zijn sta je toch altijd wel dichterbij dan 40y
Blessed life vol gooien en 10% kans op halve damage taken totaal nutteloos zeker omdat het zover weggestopt is geworden. 50% damage van 13k is nog steeds een oneshot en je hebt dan ook nog maar 10% kans dat je maar 50% damage neemt
Tis dat ik 1 punt tekort kom om de 41 point talent te pakken in holy die gooi ik dus meestal in Light's Grace
En de overige 20 punten gaan lekker in protection zodat ik 5man (heroic) kan tanken dus flexibeler ben voor mijn guild en PuG's

edit:

Lawl nu ik deze post getypt heb dacht ga mijn talentbuild eens checken en zie nu net dat ik hem verklooit heb heb helemaal geen punten in purifying power en 3 in light's grace :(
Dagdaag geloofwaardigheid dat ik enige kennis van zaken hebt betreffende paladins 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 20380 op 11-08-2007 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Hallo Jongens,

Ik wil ook graag beginnen met WoW, en had in me gedachten een undead rogue (heb tijdje private server gedaan maar dat is zo gaar alles bugged enzo)
Doe nu dus die 10 dagen trail en zit op Aerie Peak (noem ik het goed?)
Maar er waren zoveel realms welke kan ik dan toch maar het beste kiezen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152262

Ik zou zeggen , neem een realm waar je msh al wat mensen op kent die je dan ook msh een beetje vooruit kunne helpen :). Want voor de rest maakt het volgens mij niet veel uit welke realm je ook kiest. Buiten dan het verschil msh tss pvp/pve/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Speel nu met een gast uit me woonplaats het is pve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T!m0n schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:29:
Wel dan zit je denk ik wel goed. Of je moet heel erg op pvp gesteld zijn dan kun je msh beter naar een pvp server gaan. Maar op ene pve server is pvp nog steeds zeer goed te doen(door de battlegrounds enzo) . Enige verschil met pve is eigenlijk dat je nu niet overal horde kunt aanvallen en omgekeerd.
Ik speel zelf ook op pve realm(Quel Thalas ftw :p) en dat bevalt me goed. Wanneer ik wil gaan pvp'en ga ik gewoon ff een bg'tje binne.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 152262 op 11-08-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Hey,

Ik zat net ff de AH te bekijken en toen zag ik volgens mij die elemental deck voor 150g bo.
Meteen gekocht met het idee om deze te verkopen, maar ik kan hem ook houden natuurlijk.

200 - 300 damage chance on hit, nature damage.

Klinkt vrij matig, maar is dat het ook? :o
Als hij vaak procced is het misschien wel leuk speelgoed. Zag dat het rond de 5% zat, iemand die er meer van weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 85443 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:54:
Hey,

Ik zat net ff de AH te bekijken en toen zag ik volgens mij die elemental deck voor 150g bo.
Meteen gekocht met het idee om deze te verkopen, maar ik kan hem ook houden natuurlijk.

200 - 300 damage chance on hit, nature damage.

Klinkt vrij matig, maar is dat het ook? :o
Als hij vaak procced is het misschien wel leuk speelgoed. Zag dat het rond de 5% zat, iemand die er meer van weer? :)
Romulo's Poison Vial is een stuk beter. Maar als je die niet kunt krijgen kan Maelstrom ook wel geinig zijn. Maar het blijft een level 60 item natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
T!m0n schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:29:
PvP servers is het iets lastiger lvlen, sommige gebieden STV zijn berucht omdat er vaak veel spelers van beide factions rondlopen die elkaar het leven zuur proberen te maken. Alts die naar hun mian loggen van beide kanten.. Het is een beetje een chaos daar af en toe. Over het algemeen is het goed te doen though en je leert (eerder) dan op een PvE server, hoe je het best een duel kan aangaan met classes van andere factions. Wat dat betreft is een rogue wel leuk omdat je iets meer keus hebt of je een duel aangaat of niet.
Voor de rest denk ik dat in de hogere lvls toch iedereen in de BGs/Arena's zit te rotzooien. Toegevoegde waarde van een PvP server over een PvE is imo nihil, maar het zorgt wel voor wat afwisseling tijdens het questen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:24:
[...]

Romulo's Poison Vial is een stuk beter. Maar als je die niet kunt krijgen kan Maelstrom ook wel geinig zijn. Maar het blijft een level 60 item natuurlijk.
Die is zeker nice, die wil ik wel graag hebben.

Ik denk, dat ik hem toch maar ga verkopen. Binnenkort heb ik die bloodlust brooch, en ik heb die ene trinket met 26critrating en 200ap on use.

Bedankt iig voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Chefbierrr schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:19:
[...]

PvP servers is het iets lastiger lvlen, sommige gebieden STV zijn berucht omdat er vaak veel spelers van beide factions rondlopen die elkaar het leven zuur proberen te maken. Alts die naar hun mian loggen van beide kanten.. Het is een beetje een chaos daar af en toe. Over het algemeen is het goed te doen though en je leert (eerder) dan op een PvE server, hoe je het best een duel kan aangaan met classes van andere factions. Wat dat betreft is een rogue wel leuk omdat je iets meer keus hebt of je een duel aangaat of niet.
Voor de rest denk ik dat in de hogere lvls toch iedereen in de BGs/Arena's zit te rotzooien. Toegevoegde waarde van een PvP server over een PvE is imo nihil, maar het zorgt wel voor wat afwisseling tijdens het questen ;)
Voor mij persoonlijk is het PVP server all the way , heerlijk primals farmen , en dan 2 hordes tegen komen die je proberen te ganke , en dan slacht je ze beide af :D
en verder gaat het ook om respect bedoel ookal ist een PVP server als je een horde guild Kazzak Ziet killen ga je natuurlijk ze niet wipen vind ik , okee tis PVP maar alsnog zo doen ze dat op mijn server zijn altijd guilds die de bastard uit hangen easy blacklistje maken naampjes noteren zie je hun een x struggle met wat mobs kil je ze ga je lekker op ze lijk dansen en dan olee :)

En verder Voor Karazaan is het altijd een chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

Nawintjuh, zou jij je Rogue build eens willen posten? Ik ben benieuwd hoe jij die successen haalt en ik zoek nog steeds een goede pve/pvp build om wat leuke mesjes te krijgen. :)

Dit is mijn build op het moment.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89401

mensen, weet iemand nog een niet al te rustige server met wat nederlanders erop :) ?
liefst gewoon een 'normale' server. wel een beetje bevolkt moet het zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Zojuist mijn eerste keer echt Kara gedaan met de guild waar ik in zit. (Akatsukiryu op Aszune). Guildies waren al 3 keer eerder geweest, maar verder dan Maiden nog niet. Vanavond dus ik mee, half als off tank, Attunemen eerste try down, daarna Maiden gedaan (rare volgorde?) welke ook 1e try down ging, toen Moroes.. Ook eerste try down. Toen Opera event, 1 keer wipe op Romeo en Juliet, 2e try down. Curator nog gedaan, deze tot 45% +- gekregen, waarbij we niet 1 tank hadden die boven de 60 arcane resistance had :P

Al met al ben ik erg blij, veel geleerd, ervaring op gedaan. Maiden dropte 2 tank items, alleen heeft de MT 1 item gekregen, en een pally die vanavond even holy was gespecced voor de Kara run.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Rexomnium schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

Nawintjuh, zou jij je Rogue build eens willen posten? Ik ben benieuwd hoe jij die successen haalt en ik zoek nog steeds een goede pve/pvp build om wat leuke mesjes te krijgen. :)

Ik raad jou echt af om dagger te gebruiken als je punten in combat tree zet .
mits je level 70 bent en combat daggers wilt gaan voor raiden maar voor het levelen is het niet te doen :S
dit is een mooie build om mee te levelen , en tegenwoordig levelen en pvpen rogue's in de zelfde tree :)
http://www.wowhead.com/?talent=fMeboxZMIVboVzxMGot

Wat ik nog steeds niet begrijp dat best veel rogue's voor combat daggers gaan om te raiden , de dps ervan is natuurlijk wel mooi .
Maar toen ik nog op ptr beetje speelde konden ze mij als combat fists echt never nooit bij houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-05 22:18

Technicality

Vliegt rechtsom...

Anoniem: 89401 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:02:
mensen, weet iemand nog een niet al te rustige server met wat nederlanders erop :) ?
liefst gewoon een 'normale' server. wel een beetje bevolkt moet het zijn!
magtheridon-EU. Drukke server, veel 70's en high end raiders, maar ook veel alts :)
pvp server, dus altijd nog mogelijkheid tot transferren. Zitten redelijk wat nederlanders/belgen (horde iig). Als je echt veel nl wilt kun je nog altijd trollbane gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb dus een undead rogue (level 11:P )
Op Aerie Peak, maar welke kant zal ik opgaan van Talents.
Is er misschien iets wat elke kant snel en netjes uitlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:45:
[...]

Voor mij persoonlijk is het PVP server all the way , heerlijk primals farmen , en dan 2 hordes tegen komen die je proberen te ganke , en dan slacht je ze beide af :D
en verder gaat het ook om respect bedoel ookal ist een PVP server als je een horde guild Kazzak Ziet killen ga je natuurlijk ze niet wipen vind ik , okee tis PVP maar alsnog zo doen ze dat op mijn server zijn altijd guilds die de bastard uit hangen easy blacklistje maken naampjes noteren zie je hun een x struggle met wat mobs kil je ze ga je lekker op ze lijk dansen en dan olee :)

En verder Voor Karazaan is het altijd een chaos
Ja en respect voor je IRL vriendjes natuurlijk O-)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeiemorge mense :),

ik ben momenteel Jame's Alliance Leveling Guide aan het volge om m'n vroegere altje , de warrior nu zo snel mogelijk te lvl'en naar 70 ofc. Maar ik zit nu op het einde vna het eerste deel(ben lvl 39) en daar zitten zo een paar verschrikkelijke grinding sessie's tussen. Weet iemand een paar vette grinding spots voor een warrior met dw spec? dus msh best ene plaats waar veel casters rondlopen ofzo? Of weet iemand een zone die niet wordt gebruikt in die guide waar ik nog quests kan doen? Kheb nu zo een 7-8 quests in stv nog over, maar die worden in het volgende deel nog gebruikt dus kwil mijn vooruitgang daar niet verklote

alvast bedankt ...

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 152262 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:56:
Goeiemorge mense :),

ik ben momenteel Jame's Alliance Leveling Guide aan het volge om m'n vroegere altje , de warrior nu zo snel mogelijk te lvl'en naar 70 ofc. Maar ik zit nu op het einde vna het eerste deel(ben lvl 39) en daar zitten zo een paar verschrikkelijke grinding sessie's tussen. Weet iemand een paar vette grinding spots voor een warrior met dw spec? dus msh best ene plaats waar veel casters rondlopen ofzo? Of weet iemand een zone die niet wordt gebruikt in die guide waar ik nog quests kan doen? Kheb nu zo een 7-8 quests in stv nog over, maar die worden in het volgende deel nog gebruikt dus kwil mijn vooruitgang daar niet verklote

alvast bedankt ...

greetz
Toevallig volg ik de guide ook met mijn druid, deze is nu level 51. En ik moet toegeven dat zijn guide af en toe in mijn ogen niet klopt, het laatste van elke level is: and now kill some X to level Y. Ja lekker is dat, grinden dat had ik ook wel kunnen verzinnnen.
Ik vond een perfecte plek om te grinden de Badlands. Er zijn 2 uber plekken:
De eerste is de rock elementals net buiten Kargath. Deze droppen veel witte en grey stenen die best veel opleveren.
De tweede zijn de dragon whelps in het westen, deze zijn erg zwak en sla je zo kapot. Ook droppen ze geld en items. Je hebt zelfs kans dat je een dragon pet vind die toch redelijk verkoopt.

De

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx, ik zal die plekken eens gaan opzoeken. de elementals weet ik zijn en die zijn zoals je zegt wel lekker dood te krijgen :). Maar die whelps, zijn die niet in het oosten te vinden, daar in de buurt van waar die grotere draken ook rondhangen? Of zijn er in het westen ook draakjes waarvan ik het bestaan nog niet weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 12:38
Scrummie schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:28:
Zojuist mijn eerste keer echt Kara gedaan met de guild waar ik in zit. (Akatsukiryu op Aszune). Guildies waren al 3 keer eerder geweest, maar verder dan Maiden nog niet. Vanavond dus ik mee, half als off tank, Attunemen eerste try down, daarna Maiden gedaan (rare volgorde?) welke ook 1e try down ging, toen Moroes.. Ook eerste try down. Toen Opera event, 1 keer wipe op Romeo en Juliet, 2e try down. Curator nog gedaan, deze tot 45% +- gekregen, waarbij we niet 1 tank hadden die boven de 60 arcane resistance had :P

Al met al ben ik erg blij, veel geleerd, ervaring op gedaan. Maiden dropte 2 tank items, alleen heeft de MT 1 item gekregen, en een pally die vanavond even holy was gespecced voor de Kara run.
Netjes, en tja, over de volgorde... inderdaad een beetje vreemd imho. Wij doen eerst Attumen vervolgens Moroes daarna Maiden en dan op naar de Opera :).

Voor de curator heb je overigens 0,0 AR nodig tbh. Wij hebben de laatste runs altijd een 2e tank bij (voorheen altijd met 1 tank maar gedaan). En wij gebruiken hem gewoon om de hatefull bolts te pakken, kan hij er namelijk toch 2-3 van hebben.

45% is niet slecht voor een eerste try (Maar ik vermoed dat er bij jullie een aantal wel al Khara een eind gecleared hebben voorheen al)
Hoe pakken jullie het op rond zijn evocate punt?
Wij hebben sinds kort een nieuwe tactiek waarbij je dus 2 DPS op de laatste bal zet, en alle anderen gelijk op de Curator beginnen als deze gaat evocaten ;). Dat scheelt erg veel tijd voor het gevecht. Is denk ik vooral handig als je DPS nog wat trager is.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 152262 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:42:
thx, ik zal die plekken eens gaan opzoeken. de elementals weet ik zijn en die zijn zoals je zegt wel lekker dood te krijgen :). Maar die whelps, zijn die niet in het oosten te vinden, daar in de buurt van waar die grotere draken ook rondhangen? Of zijn er in het westen ook draakjes waarvan ik het bestaan nog niet weet :)
De tweede zijn de dragon whelps in het westen, deze zijn erg zwak en sla je zo kapot. Ook droppen ze geld en items. Je hebt zelfs kans dat je een dragon pet vind die toch redelijk verkoopt.
Dus inderdaad in het _westen_ bij die grote draken, die zijn een beetje eng. Maar die kleintjes zijn makkelijk en plentiful

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-05 11:24

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb een par vraagjes... ik ben nu 64 in Nagrand en het is heel leuk ;)

Maar, ik gebruik Bloodthirst (Fury DW warrior) en Herioc strike... maar is het beter Whirlwind te gebruiken IPV HS omdat dat een EXTRA attack is? (minder damage, meer mana, maar meer crit chance) of moet ik gewoon Bloodthirst en HS blijven gebruiken?
In sig. staat link naar armory.

Kun je ook toeschouwen in Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:23
RMB schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:51:
Ik heb een par vraagjes... ik ben nu 64 in Nagrand en het is heel leuk ;)

Maar, ik gebruik Bloodthirst (Fury DW warrior) en Herioc strike... maar is het beter Whirlwind te gebruiken IPV HS omdat dat een EXTRA attack is? (minder damage, meer mana, maar meer crit chance) of moet ik gewoon Bloodthirst en HS blijven gebruiken?
In sig. staat link naar armory.

Kun je ook toeschouwen in Arena?
Ik gebruik altijd BT, HS en cleave, WW alleen als filler. En als ik het goed heb heeft WW niet meer critchance dan HS/Cleave/BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-05 11:24

RMB

Nee, geen right mouse button!

jawel want het is een EXTRA attack :) dus 1 x extra slaan = 1x extra critchance :)

of is HS toch beter :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Vraagje, ik ben een dranei hunter begonnen met crossbow. Ligt het nu aan mij of zijn crossbows echt very rare? Ik kom er echt bijna geen tegen, zit nu al 10 levels met dezelfde crossbow te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:00
Nu ik al een tijdje met een hunter bezig ben en eigenlijk nog niet serieus over een talent build had nagedacht (zomaar puntjes ergens in weggestopt :X ) vond ik dat het hier toch eens tijd voor werd.

Dus heb ik deze build gemaakt:

Hunter talent build

De gemaakte build (plaatje) die ik had was nog van voor TBC. Nu maar ff een nieuwe gemaakt.
Nog op/aanmerkingen/suggesties??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Anoniem: 153710 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:56:
Vraagje, ik ben een dranei hunter begonnen met crossbow. Ligt het nu aan mij of zijn crossbows echt very rare? Ik kom er echt bijna geen tegen, zit nu al 10 levels met dezelfde crossbow te spelen.
Crossbows zijn er praktisch enkel als whites ( of blue's ) te krijgen, op de Dark Iron Crossbow na zijn er praktisch geen degelijke mid-level kruisbogen te vinden. Na level 60 komen ze wat vaker voor, maar totdan zul je het met geweren en bogen moeten doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 12-08-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 106700 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:03:
[...]

Crossbows zijn er praktisch enkel als whites ( of blue's ) te krijgen, op de Dark Iron Crossbow na zijn er praktisch geen degelijke mid-level kruisbogen te vinden. Na level 60 komen ze wat vaker voor, maar totdan zul je het met geweren en bogen moeten doen.
Precies. En ook dan heb je nog het probleem dat ranged attack weapons zoals bogen, guns iets zeldzamer zijn dan gewone zwaardjes en stafjes enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Anoniem: 106700 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:03:
[...]

Hmm bedankt, dan ga ik maar bogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Rakkerzero schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:02:
Nu ik al een tijdje met een hunter bezig ben en eigenlijk nog niet serieus over een talent build had nagedacht (zomaar puntjes ergens in weggestopt :X ) vond ik dat het hier toch eens tijd voor werd.

Hunter talent build

De gemaakte build (plaatje) die ik had was nog van voor TBC. Nu maar ff een nieuwe gemaakt.
Elke BM build zonder Bestial Discipline sucked : P

Ok, geen 5 punten in serpent's switfness is nog erger... Da's net iets zoals een firebuild zonder ignite

Neem http://www.wowhead.com/?talent=mVbh0xgRquVoVxbRV om te lvlen of neem vincentio's build voor raid dmg. Je kan eventueel 5 punten in effciency gooien ipv imp. hunter's mark

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 12-08-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 22:18
dag allemaal,

na mages, priests en een warrior te hebben gespeeld (5 x lvl 70 dus ;)) heb ik nu een rogue van iemand geleend. Diegene is tijdelijk weg en nu mag ik kijken of ik rogues leuk vind. En ik moet zeggen, ik vind ze best leuk. Maarja, omdat ik hem niet vanaf lvl 70 gespeeld heb, weet ik niet precies wat er allemaal mee mogelijk is ;)

Op dit moment heeft mijn char een combat dagger build, welke, volgens mij, voornamelijk op pve is gefocussed?? Maar ik ben er voornamelijk mee aan het pvp'en en een beetje aan het grinden (miischien nog wat 5-mans).

dit is mijn huidige gear: klikkie klik

de huidige build vind ik op zich wel leuk, maar ik denk dat er wel een build is die mij beter ligt. Misschien mutilate of combat swords//maces? Ik heb op dit moment nog vindicator's in de bank liggen, maar daar heb ik nog niet mee ge-experimenteerd. Wat zouden jullie mij adviseren, gezien mijn wensen (pvp, beetje grinden) en leuk spelen? bij de daggers blijven, of swords//maces gaan? Die dragonmaw mace is namelijk ook best wel leuk!! (over $$ hoef ik me geen zorgen te maken, ik bespeel de AH namelijk nogal graag ;))

kunnen jullie me een beetje adviseren svp? en oh ja: heb inmiddels 15000 honor te spenderen, welk item zal ik als upgrade pakken? ring? neck? cloak?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Binnenkort mijn vriendin ook eens strikken om met WoW te beginnen, ze vind het op zich wel leuk om te spelen en ik heb nog een 10 dagen pas liggen om dr in de stemming te krijgen :)

Weet iemand misschien ergens een goede (nederlandse?) guide die helpt bij het beslissen van welke class je wil gaan spelen? De standaard uitleg van blizzard bij iedere class is door de tijd heen niet echt meer accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Bint schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:47:
dag allemaal,

na mages, priests en een warrior te hebben gespeeld (5 x lvl 70 dus ;)) heb ik nu een rogue van iemand geleend. Diegene is tijdelijk weg en nu mag ik kijken of ik rogues leuk vind. En ik moet zeggen, ik vind ze best leuk. Maarja, omdat ik hem niet vanaf lvl 70 gespeeld heb, weet ik niet precies wat er allemaal mee mogelijk is ;)

Op dit moment heeft mijn char een combat dagger build, welke, volgens mij, voornamelijk op pve is gefocussed?? Maar ik ben er voornamelijk mee aan het pvp'en en een beetje aan het grinden (miischien nog wat 5-mans).

dit is mijn huidige gear: klikkie klik

de huidige build vind ik op zich wel leuk, maar ik denk dat er wel een build is die mij beter ligt. Misschien mutilate of combat swords//maces? Ik heb op dit moment nog vindicator's in de bank liggen, maar daar heb ik nog niet mee ge-experimenteerd. Wat zouden jullie mij adviseren, gezien mijn wensen (pvp, beetje grinden) en leuk spelen? bij de daggers blijven, of swords//maces gaan? Die dragonmaw mace is namelijk ook best wel leuk!! (over $$ hoef ik me geen zorgen te maken, ik bespeel de AH namelijk nogal graag ;))

kunnen jullie me een beetje adviseren svp? en oh ja: heb inmiddels 15000 honor te spenderen, welk item zal ik als upgrade pakken? ring? neck? cloak?
toon volledige bericht
Als je aan die mace kunt komen moet je gewoon voor hemo gaan
30/0/31 als je van BG houd !! met die mace doe je ong 1.2k criti met hemo ofzo
als je arena wilt doen raad ik jou aan combat mace te worden .
Mut build is wel lekker maar al die resilence in de spel doet pijn , voorbeeld :
dubele criti van mut doet zonder resi 4k , nu ong 3k-2.5k
terwijl een criti van Sinisterstrike tussen de 2k doet :)

Ohja tip , gebruik zoveel keybindings want als een rogue gaat klikken is het echt k*t :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Scrummie schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:28:
Curator nog gedaan, deze tot 45% +- gekregen, waarbij we niet 1 tank hadden die boven de 60 arcane resistance had :P
Toen ik nog raids deed kregen we de Curator op 1 weaken phase op 25% ofzo. :) Kwam ook regelmatig voor dat ik offtankte, als Shadow Priest. Arcane res gear daar is totaal nutteloos tbh.

In respons op de hunter build vraag:
Neem http://www.wowhead.com/?talent=mVbh0xgRquVoVxbRV om te lvlen of neem vincentio's build voor raid dmg. Je kan eventueel 5 punten in effciency gooien ipv imp. hunter's mark
Deze spec heeft mijn alt ook, op 1 vesrchil na, ik heb catlike reflexes genomen. Die helpt erg goed als je moeilijke elites wilt solo'en.

[ Voor 30% gewijzigd door Grijze Vos op 12-08-2007 18:35 ]

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:04
Grijze Vos schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:28:
[...]

Toen ik nog raids deed kregen we de Curator op 1 weaken phase op 25% ofzo. :) Kwam ook regelmatig voor dat ik offtankte, als Shadow Priest. Arcane res gear daar is totaal nutteloos tbh.
Wij deden curator met 2 alt healers en kregen curator down voordat de eerste evocate voorbij was :P

/opschepmodus (maar nog wel waar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
cls schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:33:
[...]

Wij deden curator met 2 alt healers en kregen curator down voordat de eerste evocate voorbij was :P

/opschepmodus (maar nog wel waar :P )
Heeft mijn guild ook wel een paar keer gedaan, maar daar was ik zelf niet bij. ;) Een goeie fury warrior wil echt goed helpen op de curator, gaat zo hard in die evocate phases.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ImdaMned schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Elke BM build zonder Bestial Discipline sucked : P

Ok, geen 5 punten in serpent's switfness is nog erger... Da's net iets zoals een firebuild zonder ignite

OK thanx. Die build ziet er idd iets beter uit dan die van mij. Heb nog zitten puzzelen of ik mijn build kan aanpassen zodat ie iets meer in de buurt van de door jouw geposte build, maar dan kreeg ik niet helemaal wat ik wilde. Dus dan die build maar ipv dan die van mij.

En die build van vincentio. Waar kan ik die vinden?

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 12-08-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:53

vhal

ಠ_ಠ

Rakkerzero schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:43:
[...]

OK thanx. Die build ziet er idd iets beter uit dan die van mij. Heb nog zitten puzzelen of ik mijn build kan aanpassen zodat ie iets meer in de buurt van de door jouw geposte build, maar dan kreeg ik niet helemaal wat ik wilde. Dus dan die build maar ipv dan die van mij.

En die build van vincentio. Waar kan ik die vinden?
komt in grote lijnen wel overheen met onderstaande build.

http://www.wowhead.com/?talent=mtbM0gxRwuVoVVbRV

in de MM tree kan je kiezen tussen 5/5 efficiency (mana wise) of 5/5 imp huntersmark (voor je pet en eventueel voor de raid).

BM tree, 2/2 imp mend pet voor cleansen van curses etc. Ben je tevens minder afhankelijk van een pally etc.
2/2 Imp revive pet is handig om snel je pet te ressen tijdens een bossfight. kost je bovendien ok minder mana
Animal Handler voor de hitrating van je pet. Eigenlijk een must tijdens bossfight zodat je pet minder mist (en meer dps doet). De extra mountspeed is een extraatje..

Verder je pet trainen met avoidance rank 2 en cobra reflexes. Afhankelijk van je instance je pet resists uitkiezen en de rest aanvullen met speciale attacks en eventueel sta/armor.

EDIT: w00t, shammy net lv60 :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Dagboekitem:

Vandaag was er iemand aan horde kant die een arena toernooi had georganiseerd voor zowel horde als alliance in de nagrand arena in nagrand. Het idee was leuk, maar iedereen gankte iedereen en je kon de matches niet normaal meer bekijken. Ook eergister attumen met 6 man gedaan :) was wel ff lachen.

En ik zoek nog een addon die in cijfertjes aangeeft hoelang je spells nog op cooldown zitten. Iemand een idee hoe deze heet?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 12-08-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197546

lol @ voice chat @ ptr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 158967 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:42:
En ik zoek nog een addon die in cijfertjes aangeeft hoelang je spells nog op cooldown zitten. Iemand een idee hoe deze heet?
OmniCC is een hele mooie hiervoor :)
klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217880

Lekker informatief zo'n reply ;)

Is het een verbetering voor het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:07:
[...]

OmniCC is een hele mooie hiervoor :)
klik hier
Dankje, werkt perfect. Troues, met mijn priest heb ik nu herb + skin, gaat me dit veel geld opleveren in de outlands? Ik ben nu lvl 52, dus profs changen word btje lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicknus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 05:24
Anoniem: 158967 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:44:
[...]

Dankje, werkt perfect. Troues, met mijn priest heb ik nu herb + skin, gaat me dit veel geld opleveren in de outlands? Ik ben nu lvl 52, dus profs changen word btje lastig.
Dat gaat aardig ja, al is mining wel een betere binnenloper wat betreft geld dan elk van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
RMB schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:03:
jawel want het is een EXTRA attack :) dus 1 x extra slaan = 1x extra critchance :)

of is HS toch beter :)?
Extra attack maakt niets uit, als je 25% crit bijv hebt, zal gemiddeld 25 van de 100 hits critten. En het maakt niet uit of dit alleen white hits zijn of white en yellow hits het blijft 25 uit 100. Je krijgt dus geen extra crit % van specials, je zal alleen wel sneller critten als je meer specials gebruikt doordat je vaker hit.

Hs en cleave doen beide meer damage per rage dan WW dus zijn in princiepe beter, echter HS en Cleave genereren geen rage geloof ik omdat het yellow hits zijn terwijl ze de plek innemen van een white hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Gisteren met de guild voor het eerst Gruul neergehaald, na wat problemen met signups/tekort aan members.

Ben ik het nou, of is Gruul echt een makkelijke fight? Ok, we hadden wel een paar wipes, waarvan een waarbij de MT een unlucky crushing kreeg en dood ging en de healers niet snel genoeg waren om te switchen naar de tweede tank. Of een wipe waar een knockback nogal klote was en er dan net 1 iemand tussen een hoopje dps'ers inloopt bij de shatter :/

Toen iedereen het snapte en er wat aan de healing was gewerkt ging hij in de tweede try neer, waarvan de eerste een 10% wipe. Ik denk zo'n 13 growths toen hij eindelijk op zijn gat ging. Moet ik er wel bij vertellen dat er een paar dps'ers zwaar stonden te slacken. Een mage met 6 karazhan epics moet volgens mij toch echt meer dan 60k damage kunnen doen op Gruul toch?

Daarna nog ff een kijkje gaan nemen bij Magtheridon. Niemand van ons was er ooit geweest, dus dat was een aangename verassing. Meer dan een kijkje nemen was het ook niet, want we hadden slechts 3 tanks mee. Nou ja, hebben we wel ondervonden dat 1 tank in T4/kara gear niet twee van die channelers kan tanken ^^ Na 1 try was het dan ook raidend, wegens slechte group setup.

Daarna nog Dire Maul West en Scholomance ingeweest voor mijn paladin's epic mount quest. Kan die nu ook vrolijk op een Charger rondrijden :)

Al bij al een productief dagje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229558

Voor diegene die in een Nederlands talige guild willen (Horde,Talnivarr server),check de site :P

http://sanity.guildlaunch.com

Casual raiding guild,we hebben Karazan (2 groepen) & Gruul op farm,en hebben 1 kleine try gedaan op Maggy.

Ltrssss :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 229558 op 13-08-2007 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-05 23:05
Spoiler schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:22:
Hellow allemaal !

Ik zit met het volgende, ik krijg het internet binnen via de modem van Tele2. Altijd goed gegaan ! Amper dc's, dikke prima ! Nu heb ik enkel de laatste weken wel last van het feit dat ik niet kan inloggen met World of Warcraft (Stormrage Server). Ik kan wel inloggen, hij rolt door, ik zie mijn char list, klik vervolgens op "Enter world", tot op het moment dat de tune stopt, en dan zegt hij dat ik niet kan connecten.

Ben ik inmiddels weer in windows en klik ik op INternet Explorer dan duurt het toch gauw 5 a 10 min voordat ik weer normaal kan internetten. Dus mijn hele verbinding wordt dicht gegooid. Nu lijkt het mij dat het aan de poort instellingen ligt maar dit leek de Tele2 medewerker niet het geval. Nu ben ik zelf wat gaan kijken/klikken maar ik kom er niet helemaal uit ook al denk ik de juiste poorten ingesteld te hebben. Het werkt echter nog niet. Ook heb k vernomen dat dit niet persee ingesteld hoeft te worden (enkel voor de downwloader).

Weet iemand misschien alstublieft waar het aan kan liggen ? Is er iemand met hetzelfde probleem ? Of iemand die weet hoe die poorten wel goed ingesteld moeten worden ?

Ben er behoorlijk pissed off van inmiddels *zucht

PS probeer vanavond ook nog ff een tracert maar ik vermoed dat het daar niet aan kan liggen.
toon volledige bericht
Dit bleek de oplossing 8)

"Exit the game and remove the folders Interface, Cache and WTF in the World of Warcraft directory. "

[ Voor 4% gewijzigd door Spoiler op 13-08-2007 08:03 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:56:
[...]

En zie overigens het probleem van frostmages niet in PVE. Fire en frost mages kunnen allebei de TPS van de tank bijhouden, verschil is dat de frostmage dan iceblocked en weer wat ruimte heeft. Uiteindelijk is je dps beperkt door de threath van je tank en de agro dump mogelijkheden van je dps. Onze rogue weigert BoM, hij wil BoSalv dan is zn dps veel hoger.
ik ga er voor het gemak even vanuit dat jij geen mage speelt?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Vorige week een nieuwe char gemaakt op een PvE server maar omdat een aantal mensen hier zo erg over PvP aan het roepen zijn heb ik toch besloten er ook maar 1 te maken op een PvP server en hier ben ik nu mee aan het lvlen.

Het is nu een lvl 10 Dwarf warrior op Shattered Halls wat nog een nieuwe server is. Dus het is er nog niet zo heel druk maar dat speelt wel fijn in het begin. Kom je teminste niet allemaal van die high lvl dudes tegen.

Ben nog niet buiten Dun Morogh geweest dus heb nog geen PvP situaties meegemaakt.

Mijn beroepen zijn trouwens Blacksmitting en mining geworden, hoop op deze manier redelijk wat geld te kunnen verdienen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Dagboek item:

Zo, gisteren weer een WoW dagje gehad. Had geen zin om andere dingen te doen, dus dan maar een spelletje spelen.
Heb mijn mage weer uit het stof gehaald. Die stond al een tijdje op level 33, en ik vond het tijd om met haar te levellen. Zo gezegd zo gedaan. Rested bonus van 1.5 level was binnen het uur weggespeeld, jammer... want dat gaat best wel snel.
Gelijk maar doorgestoomd naar level 37.5. Heerlijk, wat is dat ongelooflijk leuk, spelen met een mage! Deze ga ik de komende tijd dus echt wel naar de 70 werken!
Ben nu in Desolace aan het questen geslagen, en het gaat er echt als een razende aan toe. 4-5 mobs tegelijkertijd aantrekken, AoE loslaten, hoppa: XP, loot, zuip/vreet, next pack.
Kijk, da's pas snel :D
Zal vanavond, morgen uiterlijk de 40 aantikken, en dan mijn mount gelijk kopen!

Heb er weer helemaal zin in :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 08-05 15:54
Goedenmorgen :p

Na alle vakantieperikelen gisteren eindelijk weer een normale raid bij elkaar voor Kael en na 1 attempt om "op te warmen" was het raak hij is down, 6 weken geen normale raidgroep kunnen neerzetten echt zuur.

IIG Kael down quest inleveren en naar Hyjal, erg mooi gemaakt die zone, eerst een half uur kwijt omdat iedereen aar even ging verkennen en daarna 2 tries op winterchill, ziet eruit als een eitje.
Rakkerzero schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:02:

Hunter talent build

De 41/20/0 is de BM build als je die kant op gaat: http://www.wowhead.com/?talent=mtbM0gxRwuVoVVbRV of swap de punten in efficiencyvoor improved hunters mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228393

Reageer ontopic en nuttig of reageer niet...

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Check je PM :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-05 23:05
Goedemorgen,

Ik ben een beetje opzoek naar een andere interface. Ik wil namelijk af van de standaard balken onderin. Ook heb ik inmiddels wel wat addons alleen mijn scherm raakt een beetje vol er raak zo het overzicht kwijt. Wie kan mij een compleet pakket adviseren.

Wat ik nu inmiddels heb is: Fubar (heel wat) Xperl, de raid addons,Atlas etc

Ben opzoek naar een duidelijke, cleane, praktisch (warrior) interface.. wie heeft tips

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijf ontopic...

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:14

RaseriaN

So much choices..

Niet happen ;)

Om even ontopic te gaan.
Ga maar weer weg migreren van Twilight's Hammer en weer naar Frostmane toe.
Wat een impact heeft het toch om je 'eigen' server achter te laten en naar een andere te gaan.
Kan gewoon niet wennen aan de 'serieusheid' op deze server terwijl deze imho. achterloopt op Frostmane qua progressie en vooral qua gezelligheid.
Trade en General is zo stil en saai, terwijl Frostmane een groot drama festijn is :Y)

Nu nog een goede naam voor mn Warrior verzinnen en ik ben weer over ;)
En porn*, ben ook weer met mijn Rogue begonnen. Nog 100k exp en hij is 67 *O*
En weer terug naar Combat/Sword spec, god wat heb ik dat gemist ;)

*knip.

[ Voor 38% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Dit weekend level 65 geworden. Die 70 komt toch langzaam steeds dichter bij! :D

Laatste tijd ben ik eigenlijk steeds DPS in de parties, aangezien ik niet genoeg power/mana heb om te healen (zelfs niet met mijn healing gear). En tanken, sja ik ben er gewoon nog niet zo goed in, dus als er een andere tank is doet die het meestal. :)

Maar ik vind eigenlijk dat ik weinig DPS doe, dus ik vroeg me af of mensen hier misschien tips voor me hebben? Hier mijn Armory.

Mijn standaard attack is altijd:
Pounch > Mangle > Shred > Faerie Fire > Ferocious Bite, en ik begin weer bij Magle.

Waar ik me trouwens ook over verbaast heb, is een vriend van me. Hij is ook Druid en we hadden het even over talentbuilds, blijkt dat hij (ook Feral) een talentbuild heeft met 40 punten in Feral 8)7 ...
Als je er zoveel in stopt, doe dan 41 punten, lijkt me.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:18:
Dit weekend level 65 geworden. Die 70 komt toch langzaam steeds dichter bij! :D

Laatste tijd ben ik eigenlijk steeds DPS in de parties, aangezien ik niet genoeg power/mana heb om te healen (zelfs niet met mijn healing gear). En tanken, sja ik ben er gewoon nog niet zo goed in, dus als er een andere tank is doet die het meestal. :)

Maar ik vind eigenlijk dat ik weinig DPS doe, dus ik vroeg me af of mensen hier misschien tips voor me hebben? Hier mijn Armory.

Mijn standaard attack is altijd:
Pounch > Mangle > Shred > Faerie Fire > Ferocious Bite, en ik begin weer bij Magle.

Waar ik me trouwens ook over verbaast heb, is een vriend van me. Hij is ook Druid en we hadden het even over talentbuilds, blijkt dat hij (ook Feral) een talentbuild heeft met 40 punten in Feral 8)7 ...
Als je er zoveel in stopt, doe dan 41 punten, lijkt me.
Ferious bite is een energy vreter. Het maakt al je energy op dus ben je een tijdje niet in staat specials te doen. Dus je moet rip gebruiken als de mob nog lang niet dood is. De meeste mensen onderschatten dat nogal, want het doet wel behoordeljke damage. Voor de rest, altijd eerst 5 CP maken voor je ze verspilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Een topicreport aanmaken werkt beter dan in het topic zelf er op in te gaan ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 158967 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:26:
[...]

Ferious bite is een energy vreter. Het maakt al je energy op dus ben je een tijdje niet in staat specials te doen. Dus je moet rip gebruiken als de mob nog lang niet dood is. De meeste mensen onderschatten dat nogal, want het doet wel behoordeljke damage. Voor de rest, altijd eerst 5 CP maken voor je ze verspilt.
Idd, rip ipv fb gebruiken. Er is ook een idol http://www.wowhead.com/?item=28372 welke je rip dmg verhoogt, maar daarvoor moet je lvl70 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Niet happen ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Waar mensen zich niet allemaal druk om kunnen maken :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Anoniem: 26351 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

Idd, rip ipv fb gebruiken. Er is ook een idol http://www.wowhead.com/?item=28372 welke je rip dmg verhoogt, maar daarvoor moet je lvl70 zijn.
Had daar gisteren keihard need op gerolled om te disenchanten terwijl de druid hem nog niet had :$, gelukkig won de druid hem O-)

Zucht @ puggers die op greed rollen terwijl gezegd was: need rollen if need, pass voor de disenchanter, die rolled dan wel greed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

daroy schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:51:
Waar mensen zich niet allemaal druk om kunnen maken :/
Dat krijg je als je een topic binnen komt, nooit post en dan zon opmerking maakt dan duiken daar meteen een hoop mensen op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
RaseriaN schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:54:
[...]

Dat krijg je als je een topic binnen komt, nooit post en dan zon opmerking maakt dan duiken daar meteen een hoop mensen op :Y)
Nee, ook jij hoort je te gedragen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:44
Ik heb m'n account ook weer geactiveerd. Ik was met m'n hunter gestopt toen de guild met kaz begon. Nu ben ik een warlock aan het levelen, want wat is wow nou zonder pet ;)

Warlock is wel een leuke class, dotten en wachten tot de mob dood neervalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 158967 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:26:
[...]

Ik doe altijd FB pas als ik 5 CPs heb. En daarna begin ik opnieuw met CPs opsparen. Aangezien ik (natuurlijk) de talentpoint heb dat ik 2 CPs krijg voor een crit, gaat dat soms best snel.

Maar nu ik de beschrijving nog eens lees, zie ik dat ik het verkeerd begrepen had; niet elke finishing move gebruikt alle energy. :) Kan me goed voorstellen dat die extra energy->dmg niet de moeite is bij FB tenopzichte van Rip.

Thanks! Dit ga ik deze week uitproberen. Verder tips zijn natuurlijk welkom. :) Is bijvoorbeeld Tiger's Fury handig om veel te gebruiken? Nu doe ik het soms vlak voor FB, maar dat is bijna nooit.

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 13-08-2007 11:05 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
OkkE schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:02:
[...]

Thanks! Dit ga ik deze week uitproberen. Verder tips zijn natuurlijk welkom. :)
Ga werken aan je tankskills, als je 70 bent word een druid meestal niet gevraagd voor dps als je een 5man instance wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22
Modbreak:Graag terug ontopic met fatsoenlijk postgedrag. Modbreaks, PM's en/of erger is niemand gebaat bij :)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 13-08-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Inderdaad, laten we het eens hebben over WoW :)

Vanaf welk level is het interessant een mage van fire te respeccen naar frost? Als het überhaupt al interessant is.
Minn speelstijl: levelen naar 70 en nieuw character beginnen :P
Nee, serieus: ik doe BG's, quests en zo nu en dan een instance op lvl 70.
Is een firebuild dan 'beter'?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Spoiler schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:11:
Goedemorgen,

Ik ben een beetje opzoek naar een andere interface. Ik wil namelijk af van de standaard balken onderin. Ook heb ik inmiddels wel wat addons alleen mijn scherm raakt een beetje vol er raak zo het overzicht kwijt. Wie kan mij een compleet pakket adviseren.

Wat ik nu inmiddels heb is: Fubar (heel wat) Xperl, de raid addons,Atlas etc

Ben opzoek naar een duidelijke, cleane, praktisch (warrior) interface.. wie heeft tips
Als iets duidelijk en overzichtelijk is heb ik hier ook intresse bij. Ik hou niet zo van al die poes pas :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
daroy schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:36:
[...]

Als iets duidelijk en overzichtelijk is heb ik hier ook intresse bij. Ik hou niet zo van al die poes pas :)
ik gebruik l een tijdje de Mirage UI.
Bevalt prima. Erg veel assons in en wat je niet bevalt kun je uitzetten of configureren.
vergeet niet de tekst file te lezen. Er staat extra info in.
Updates zijn regelmatig.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SouLmaN schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

Ga werken aan je tankskills, als je 70 bent word een druid meestal niet gevraagd voor dps als je een 5man instance wilt doen.
Ik weet het. Ik bet uiteraard op dit moment ook alleen DPS voor het levellen. :) En ik wil zeker iets aan mijn tankskills doen, al denk ik dat ik wel naar Resto ga op 70. Naast dat ik healen gewoon leuk vind, hebben we een tekort aan healers in de guild. Maargoed, sowieso kan het nooit kwaad om te kunnen tanken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Iemand ervaring met het levellen van een holy paladin vanaf 60? Mijn paladin wil tot 60 door het leven gaan als een prot-spec, maar ik wil eigenlijk niet tanken (maar voor het levellen is het prima). Vanaf 60 (met de TBC itemization) is er ook plate-gear met spelldmg. Is het daarmee doenelijk om te levellen met de pally? Dus richten op holy spelldmg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Ik heb gisteren in SSC geprobeerd Relentless Earthstorm Diamand in m'n Collar of the Aldor te testen ipv m'n Spellstrike Hood. Crits zijn inderdaad hoger. Nu hopen dat vashj ooit een keer neergaat en dat ik tier 5 head kan looten. Fase 2 komen we maar niet door. Fenstriders + naga's die alles killen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:58:
Ik heb gisteren in SSC geprobeerd Relentless Earthstorm Diamand in m'n Collar of the Aldor te testen ipv m'n Spellstrike Hood. Crits zijn inderdaad hoger. Nu hopen dat vashj ooit een keer neergaat en dat ik tier 5 head kan looten. Fase 2 komen we maar niet door. Fenstriders + naga's die alles killen :/
welke tacs gebruiken jullie voor Vashj?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Snuffel schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:35:

Vanaf welk level is het interessant een mage van fire te respeccen naar frost? Als het überhaupt al interessant is.
levelen frost (aoe + survival). Raiden fire. nothing more to say. Of je geeft je level en ik kan per 10 levels voor je posten wat het beste is maar dan moet je wle meer info geven :)

offtopic. Ben ik net ff niet aanwezig en zie ik allemaal modbreaks als ik terugkom. Waarom mis ik nou juist al die leuke dingen :(

[ Voor 21% gewijzigd door thewizard2006 op 13-08-2007 12:16 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Bokkie schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:08:
[...]

casuals meenemen die geen dmg doen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 108648 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:12:
[...]

casuals meenemen die geen dmg doen ><
must....refrain....to....not POINT AT IMDAMNED! RAWR! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 23522 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:46:
Iemand ervaring met het levellen van een holy paladin vanaf 60? Mijn paladin wil tot 60 door het leven gaan als een prot-spec, maar ik wil eigenlijk niet tanken (maar voor het levellen is het prima). Vanaf 60 (met de TBC itemization) is er ook plate-gear met spelldmg. Is het daarmee doenelijk om te levellen met de pally? Dus richten op holy spelldmg...
Gewoon retri speccen als je een pallie wilt lvl-en. Holy schiet echt niet op. En gaanderweg gewoon healing gear verzamelen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
[...]

6 man op de trappen (ik sta N-O ivm firemage), Locks gooien de fenstriders vol met dots en een frostmage in het midden gooit frostbolts ivm kiting. Oh, earthbind totems worden geloof ik ook neergezet. Meleegroep hakken de naga's neer. We hebben hem 1 x op 3/4 shield down gekregen. Rest 1/4 of 2/4 of al kansloos laten wipen in 1e fase ivm teveel doden. Iets met grounding totems die niet neergezet werden dacht ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snuffel schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:35:

Volgens mij is fire veel doodgaan in pvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
[...]

4 Locks, 1 Hunter (moi) en een Feral op de stairs, 1 Hunter kite de striders, Mage frostbolt vor de speed, Ranged DPS varieert tussen strider en Elite ivm Agro, de Melee op de Elite.

4 Healers gepositioneerd bovenaan de trap zodat ze de orbs kunnen opvangen en 2 healers in het midden om het schild te deactiveren.

[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 13-08-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Lief dagboek

vandaag of morgen hoop ik lvl 70 te worden met m'n rogue. laatste week behoorlijk snel geleveld (van 67 naar 69)
Dit omdat ik samen met een warlock bijna alle quests in nagrand heb gedaan. Was wel leuk met Durn the Hungerer. met 3 lvl 68's hebben we hem down gekregen (ik, warlock, en shaman, die er toevallig bij was) Dat ging ongeveer las volgt: ik volgde Durn op z'n rondje langs osho'gun, en gaf de paats door. Als hij zuidelijk van oshogun was enslavede de warlock 1 van de 68 elites in 1 van de forge camps, en kwam dan richting ons. Durn was dan net mooi in het noord oosten. Die 68 demon had 20k health, en deed ongeveer 1k schade aan durn, en was dus onze tank. We hebben hem uiteindelijk volledig neer kunnen nuken. Erg leuk om te doen, zeker omdat Durn niet echt makkelijk is. en we eigenlijk geen healing hadden.

net echter weer een iets mindere ervaring gehad. was vanmorgen bezig met questen, oen ik aangesproken werd door een bekende om een stealthrun setthek halls te doen. Omdat er te weinig druids waren, kon dit uiteindelijk niet. Dus zijn we voor een gewone run gegaan. Echter was het al kwart voor 11, en om 12 moest ik eten. Dus ik geef aan: schiet ff op met hierheen komen, dan kunnen we het nog redden. Uiteindelijk was iedereen er pas om kwart over 11. (ja, we hebben gesummoned, maar dan krijg je weer te horen dat iemand moet repairen enz.). Word er gezegd dat ik maar beter kan leaven, omdat ik strax toch weg moet.. WTF? heb ik daarom een half uur zitten wachten tot er eindelijk eens iemand de moeite kwam om te komen? maja, we gaan setthek halls binnen. Groep was redelijk gebalanceerd (2 rogues, healer pally (die deed het goed), warrior, en warlock)
Bij de eerste boss meteen wipe. healer kreeg aggro, warrior kreeg het niet terug, en wipe. Zucht. Ben er toen maar mee gekapt, heb een vervanger gezocht, en ben maar gaan eten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Maranno schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:33:
De 41/20/0 is de BM build als je die kant op gaat: http://www.wowhead.com/?talent=mtbM0gxRwuVoVVbRV of swap de punten in efficiencyvoor improved hunters mark.
Nou ik heb uiteindelijk van alle hunterbuild informatie een build bijeen gekregen. :)

Het gaat dit worden:
http://www.wowhead.com/?talent=cVbu0txRidVoVxbRV

Een beetje een mengelmoesje van de raid en BM build zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Hmm... dus frost spec is de spec om te levellen en te PvP-en?

Nooit gedacht :) Ik ben juist fire spec gegaan omdat de dmg die ik daarmee doe erg lekker is.
Ben nu 37.5 en kan makkelijk respeccen :)

Weer wat geleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Maranno schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:31:
[...]

4 Locks, 1 Hunter (moi) en een Feral op de stairs, 1 Hunter kite de striders, Mage frostbolt vor de speed, Ranged DPS varieert tussen strider en Elite ivm Agro, de Melee op de Elite.

4 Healers gepositioneerd bovenaan de trap zodat ze de orbs kunnen opvangen en 2 healers in het midden om het schild te deactiveren.
hmmz ok wij hebben dus duidelijk steeds een bagger setup :<
naja niet dat het veel meer uitmaakt, server transfer ftl >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

RaseriaN schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:13:
[...]

must....refrain....to....not POINT AT IMDAMNED! RAWR! :Y)
http://www.lossendil.com/wws/?report=bthcmjygesiba
nuff said idd, moest je me maar niet nuken toen ik laatst MC werd trollie!

maarja, gemiddelde dmg/ dps was gewoon ook te weinig, maar is het dus beter om ranged/ locks te hebben op de trappen, en melee dan op elites? Hebben locks wel de dps met dots om ze dood te hebben voor ze bij Vashj zijn, en al helemaal om in 15 sec de tainted te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Rakkerzero schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:33:
[...]

Nou ik heb uiteindelijk van alle hunterbuild informatie een build bijeen gekregen. :)

Het gaat dit worden:
http://www.wowhead.com/?talent=cVbu0txRidVoVxbRV

Een beetje een mengelmoesje van de raid en BM build zegmaar :)
4/5 Frenzy is genoeg om frenzy bijna 100% van de tijd actief te hebben en je houd dan 1 punt over, pers imp revive sinds revive (alhoewel je die hopelijk niet vaak gebruikt) veel tijd en mana kost anders.

Probleem is een beetje waarvoor gebruik je je hunter?

als je hem alleen gebruikt om te grinden en geen raids doet dan kan de build die jij nu post best (alhoewel ik hem zelf niet zou kiezen) ga je ook raiden dan zijn de imp armor/health talents een waste of points omdat in raids het niet de bedoeling is dat je pet geraakt word en je die punten beter kan gebruiken om je dps te verhogen, als het niet de bedoeling is dat je geraakt word dan is mend pet beter voor die momenten dat je pet wel dmg krijgt (ivm de verminderde mana cost, 20% is best veel voor een hunter).

Spec hangt er erg vanaf wat je met je character aan wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voorlopig is het alleen grinden en questen. Ik ben nog maar lvl 31 dus aan raiden zal ik nog niet aan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rexomnium schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

Ja hoor tuurlijk :)

http://www.wowhead.com/?talent=f0ecoxhZGcV0bEz0MrRt

Ik neem aan dat je dan ook commentaar op jouw build wilt.

-Niks aan te merken op je combattree. Je hebt de keytalents, alleen je hebt iets andere fillers. Dat kan, dat verschilt per speelstijl.
-Assassinationtree, 1 klein puntje van kritiek. Je kan beter Ruthlesness hebben voor die extra cp (60% kans if maxed) dan 2% extra damage tegen humanoid/giant/beast/dragonkins.

Overigens kan je over mijn build ook discussieren op 1 puntje.

Dat is Lethality vs Oppurtunity. Kort door de bocht is het +30% damage on crit vs +20%damage in het algemeen.

Ik vind dit puntje iets te duur om er speciaal voor te respeccen. Het enige waar het imho echt voordeel heeft (backstab wil je juist altijd laten critten dus daar spec je voor, mutilate kan ik niet, ambush gebruik ik zelden) is garrote. Maar die gebruik ik alleen om te openen in raids en instances, dus ik heb liever die +30% damage on crit van backstab die ik heel vaak gebruik.

Maargoed dit is slechts gevoel. Ik zou het echt moeten testen om te kijken wat meer damage oplevert, maar het zal elkaar niet veel ontlopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Anoniem: 108648 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:40:
[...]

http://www.lossendil.com/wws/?report=bthcmjygesiba
nuff said idd, moest je me maar niet nuken toen ik laatst MC werd trollie!

maarja, gemiddelde dmg/ dps was gewoon ook te weinig, maar is het dus beter om ranged/ locks te hebben op de trappen, en melee dan op elites? Hebben locks wel de dps met dots om ze dood te hebben voor ze bij Vashj zijn, en al helemaal om in 15 sec de tainted te killen?
Volgens mij was ik toen de enige die jou toen sheepte. Dat de rest van de raid je dan kapot nuked...

Ik ga vanaaf maar eens een Scorch Crit build proberen met die 3% +dmg op crit metagem. 100g respec kosten per dag ftl ;) Ik zit alleen nog met 1 ding... ik kan 1 punt uit arcane potency halen en dat in of Arcane Power (en dan 1 punt in Pyroblast ipv Burning Soul) doen of een extra puntje in Fire Power. Choices choices...

@ maranno: Volgens mij was jouw guild ietsje verder dan ons en ongetwijfeld beter ge-equiped. Dan kan je het inderdaad doen met een mindere setup. (geen idee of die van ons goed was..)

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 13-08-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Anoniem: 108648 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:40:
[...]maarja, gemiddelde dmg/ dps was gewoon ook te weinig, maar is het dus beter om ranged/ locks te hebben op de trappen, en melee dan op elites? Hebben locks wel de dps met dots om ze dood te hebben voor ze bij Vashj zijn, en al helemaal om in 15 sec de tainted te killen?
Af. Locks hebben het makkelijker dan hun Destro collegae maar bij ons hebben ze er geen moeite mee en omdat je 6 man op de stairs hebt kunnen ze elkaar helpen bij tainted zodat ie direct neergaat en een schreeuw over TS zorgt ervoor dat de mages Elementals die niet dood bovenaan de trap komen snel afmaken.

Laatste 3 Vashkills hadden we te weinig locks en stonden er 2 locks, 2 hunters, 1 ferol en 1 elemental shaman op de stairs werkt ook zonder problemen Ele-Shaman nuked die dingen in 1 lightning plat :S, jammer dat ze opde meeste bosses zo waardeloos zijn. Ondertussen kan ik in mijn eentje in de 6 man setup een gedeelte vor 2 man clear houden dus ik krijg alleen nog hulp als er een tainted aan mijn kant is gespawned zodat ik die tainted af kan maken zonder op de normal elementals te letten, maar dat is de hogere dps die je krijgt van gear upgrades (en het feit dat ik bijna unlimited mana heb dankzei de eeuwig aanwezige shadow priest in mijn groep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bokkie schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:39:
[...]

hmmz ok wij hebben dus duidelijk steeds een bagger setup :<
naja niet dat het veel meer uitmaakt, server transfer ftl >_<
Naar welke server ga je toe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dennism schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Naar welke server ga je toe dan?
ik weet nog niet of ik meega met de guild
het wordt een merge met een andere guild en iedereen zal zijn plek opnieuw moeten verdienen.
als semi hardcore speler zal ik het niet halen, aangezien ik in principe om 23:00 afnok (wat meestal 23:30 wordt), en met eindraidtijden van 0:00 (met uitlopers) zal ik denk ik buiten de boot vallen ;(

wel klote want had net weer een beetje wat raidprogressie en stuff :/ en om straks dan geen spot te krijgen en dus gestrand zitten op een server heb ik weinig zin in >_<

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.