This space is occupied
Anoniem: 160970
(Al blijft het een toppertje)!
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:26:
Nieuwe gameplay en teaser:
Doet me erg denken aan Mother Brain:
http://www.gametrailers.com/player/23490.html
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 105012
[ Voor 18% gewijzigd door Willybubba op 14-08-2007 19:25 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja inderdaad, zelf denk ik dat:Willybubba schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:22:
Filmpje 1:
spoiler:Hmm. Mother Brain een Aurora Unit... Oh the possibilities!
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:21:
[...]
Ja inderdaad, zelf denk ik dat:
spoiler:Mother Brain een creatie is van de Chozo(zoals in de Manga wordt uitgelegd, of dat de Chozo zo gelovig zijn dat ze denken dat een "god" of een "super natural being" dat wezen daar heeft geplaatst". Het phazon vergif verklaart overigens heel goed waarom de Mother Brain(die als opdracht van de Chozo kreeg om op Samus te passen in een keer doorflipt. Waarschijnlijk wordt het gemuteerd door het Phazon en krijgt het een eigen wil. Als je erachter komt dat je alles en iedereen jou wil op kunt leggen blijf je niet lang "good-guy". Ik ben benieuwd hoe men dit verder uitdiept. In de trailer werd gesproken over legers, wetenschaps laboratoria en industrie bestuurd door de Aurora's. Het zou heel tof zijn als je ergens in een researchlab of space stad terecht komt of zo. De Aurora aldaar flipt door en security guns killen onschuldige en wezens enzo.
Wat er echt aan de hand is, zullen we waarschijnlijk pas ergens eind oktober/begin november weten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Maar met de nieuwe besturing denk ik dat deze best wel eens een stuk leuker kan worden.
Ik heb nog geen Wii gekocht, maar dit zou een van de games zijn waarvoor ik een aanschaf zou gaan overwegen!
Tot nu toe geweldig maar soms wel erg lastig waar je heen moet, ook moet je vaak door dezelfde ruimtes om bij je nieuwe bestemming te komen. De werelden zijn echter heel erg sfeervol gemaakt, zelfs voor deze tijd.
-- Altijd blijven prutsen --
- Metroid (NES)
- Metroid II: Return of Samus (GB)
- Metroid Fusion (GBA)
En pas begonnen met:
- Metroid Prime: Hunters (NDS)
Metroid Prime: Hunters was dus het eerste deel dat ik Metroid in 3D speelde, en ik moet zeggen dat ze heel veel van de originele serie in tact hebben gelaten (inclusief dat je best snel kan verdwalen, dat soms alle gangen hetzelfde lijken, sommige muziekstukjes zijn hetzelfde). Maar ik vermaak me prima en dus wacht ik ook vol spanning om Metroid Prime 3.
Ik ben alleen wel bang dat het openen van sommige deuren waar je de Wii remote naar voren en achteren moet bewegen en moet draaien, dat dat wel een van de mindere stukjes wordt van het spel.
Jij hebt nog niet eens de beste Metroid games gespeeld!!!FireMotion schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:32:
De Metroid games die ik heb gespeeld waren:
- Metroid (NES)
- Metroid II: Return of Samus (GB)
- Metroid Fusion (GBA)
En pas begonnen met:
- Metroid Prime: Hunters (NDS)
Metroid Prime: Hunters was dus het eerste deel dat ik Metroid in 3D speelde, en ik moet zeggen dat ze heel veel van de originele serie in tact hebben gelaten (inclusief dat je best snel kan verdwalen, dat soms alle gangen hetzelfde lijken, sommige muziekstukjes zijn hetzelfde). Maar ik vermaak me prima en dus wacht ik ook vol spanning om Metroid Prime 3.
Ik ben alleen wel bang dat het openen van sommige deuren waar je de Wii remote naar voren en achteren moet bewegen en moet draaien, dat dat wel een van de mindere stukjes wordt van het spel.
Super Metroid, Metroid Prime en Metroid Zero Mission zijn naar mijn mening de drie beste Metroid games.
Als je je spelplezier wilt bederven moet je dat echt gaan kijken jaMetroidPrime schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:44:
Voor degenen die spoilers niet erg vinden: Metroid Prime 3: The First Hour
Ik ben helemaal geen stagiair
Hij is nog niet uit, maar eind augustus komt hij in Amerika. Reviewers (of iig IGN) hebben de game al.GWX schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:52:
[...]
Als je je spelplezier wilt bederven moet je dat echt gaan kijken jaAnders dus niet. Hoe kan dit trouwens nu al? Ik dacht dat MP3:C nergens nog uit was, of is alleen Europa weer zo laat?
Maar zover ik weet staan die nog onder embargo (iig IGN, zoals ze zeggen in hun wii-k in review), dus weet niet of deze footage wel mag van Nintendo
Metroid Prime 3 site (voorlopig alleen een klein filmpje)
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Bij de Replay in Eindhoven. Ze leverden alleen reserveringen uit though. Nog niet gewoon te koop in de winkel.risp schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:50:
Waar heb je hem vandaan?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Enige frustrende tot nu toe is dat je soms niet zo goed weet waar je heen moet en waar je vandaan komt want de map is vrij irritant imo.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Net zoals de metroids van de NGC, dat was soms niet te doen.MrVegeta schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:46:
Enige frustrende tot nu toe is dat je soms niet zo goed weet waar je heen moet en waar je vandaan komt want de map is vrij irritant imo.
Ik had een keer 2 maanden niet gespeeld... Daarna wilde ik weer beginnen maar ben er maar niet aan begonnen.... Ik wist totaal niet meer hoe en wat

Ehm, met de oude Metroids had je helemaal geen map. En dan wist je al helemaal niet waar je heen moest en vandaan kwam. Dus dit gevoel past lekker bij MetroidMrVegeta schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:46:
P.S. Beide zullen dan de Wii-code in de friendlist moeten zetten. Dit is gewoon de algemene Wii code, dus niet game specifiek.
Het hele verhaal en de cutscenes tussendoor lopen zo enorm vloeiend in elkaar over... echt netjes gedaan. In dat opzicht vind ik het lekkerder lopen dan Zelda; dat waren toch een beetje losse scenes allemaal.
Het enige wat me opvalt, ook al ben ik nog maar aan het begin, is die nogal blije tune als je uit je schip stapt. Dat vind ik net iets TE. Alsof je net iets hebt overwonnen (is soms al wat langer geleden) en klaar staat voor elke nieuwe ontwikkeling. Die tune valt wat te snel in herhaling voor m'n gevoel... of ligt dat aan mij?
Edit: Ligt aan mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Victorio op 05-11-2007 14:41 ]
Ja. Op 480p met componentenkabel op 42"HD-ready plasma. Zoals met zoveel spellen veel scherper, maar ik vind het persoonlijk geen hoogstandje. Rayman Raving Rabbids vind ik er dan nog soepeler en mooier uitzien. Maar dat komt misschien omdat ik nog op het spaceship-intro-missions ben en m'n 2e bossfight nog moet hebben.hugoy schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:41:
Heeft iemand dit spel al op een HD-ready, of Full-HD tv gespeeld? Ik vond dat preview kanaal erg tegenvallen op mijn sony Bravia 32", dit is de enige rede waarom ik het spel nog niet gekocht heb. Iemand die mij uit mijn twijfelen kan verlossen?
Volgens velen zal het pas mooi worden als ik op de planeet ben of zo.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Veel mooier, het kanaal gebruikt Flash filmpjes van een bagger kwaliteit, hoe nintendo er in slaagt om zulke mooie games zo lelijk te presenteren in filmpjes en screenshots zal ik nooit begrijpen.hugoy schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:41:
Heeft iemand dit spel al op een HD-ready, of Full-HD tv gespeeld? Ik vond dat preview kanaal erg tegenvallen op mijn sony Bravia 32", dit is de enige rede waarom ik het spel nog niet gekocht heb. Iemand die mij uit mijn twijfelen kan verlossen?

Inderdaad, dat dacht ik al, dat ze lage kwaliteit filmpjes gebruikt hadden, daar hoopte ik eigenlijk al op. Uiteraard heb ik component kabel. Maar ik was een beetje bang, aangezien ik ergens had gezien op de site van Nintendo: "In dit filmpje zie je een voorproefje van het spel, en kan je zien hoe het er op jouw tv uit zal zien" of iets dergelijksAnoniem: 104593 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:26:
[...]
Veel mooier, het kanaal gebruikt Flash filmpjes van een bagger kwaliteit, hoe nintendo er in slaagt om zulke mooie games zo lelijk te presenteren in filmpjes en screenshots zal ik nooit begrijpen.
Klopt. Intro level is een beetje simpel te noemen. Verderop in het spel wordt het al een stuk mooier. Persoonlijk ben ik ervan onder de indruk. Daarnaast is als FPA natuurlijk niet te vergelijken met een partygame als RRR.kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:49:
[...]
Volgens velen zal het pas mooi worden als ik op de planeet ben of zo.
Veel betere graphics dan in MP3 zul je niet snel tegen komen denk ik.
Sja... is een afweging die ze maken neem ik aan. Denk dat Nintendo er uiteindelijk erg goed aan heeft gedaan om een preview kanaaltje te lanceren. Er zijn meer mensen die MP3 kopen dan dat er mensen zijn die het laten liggen vanwege de matige filmpjes.Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:26:
[...]
Veel mooier, het kanaal gebruikt Flash filmpjes van een bagger kwaliteit, hoe nintendo er in slaagt om zulke mooie games zo lelijk te presenteren in filmpjes en screenshots zal ik nooit begrijpen.
[ Voor 47% gewijzigd door Victorio op 04-11-2007 13:15 ]
Nou ze hebben me anders wel erg laten schrikken met zulke waardeloze filmpjesVictorio schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:12:
Sja... is een afweging die ze maken neem ik aan. Denk dat Nintendo er uiteindelijk erg goed aan heeft gedaan om een preview kanaaltje te lanceren. Er zijn meer mensen die MP3 kopen dan dat er mensen zijn die het laten liggen vanwege de matige filmpjes.

Alleen nu heb ik een probleem: Mario Galaxy komt eraan, moet ik die nu kopen, of MP3, als ik moest kiezen
Allebei. Maar MP3 is een erg vet spel, en Mario kan je altijd later nog kopen. Ga voor MP3, zou ik zeggen!hugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:42:
[...]
Nou ze hebben me anders wel erg laten schrikken met zulke waardeloze filmpjeseen vriend die ook een wii heeft werd ook afgeschrikt door de waardeloze kwaliteit van die filmpjes. En hij had gewoon een SD-tv, maar zelfs voor een SD-tv zag het er slecht uit. Waarschijnlijk ga ik hem nu kopen, en kijkt hij of hij hem ook wil als ik hem een tijdje heb
![]()
Alleen nu heb ik een probleem: Mario Galaxy komt eraan, moet ik die nu kopen, of MP3, als ik moest kiezen
Yay voor Nova Beam, btw.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Idd. Beide musthaves natuurlijk. Maar als je Zelda leuk vond is MP3 wel een aanrader. Ben echt helemaal into MP3 nu...hugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:42:
[...]
Ik heb er ook een stuk of wat over trouwens.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik wil als eerste die screenshot tool wel even hebben. Of zijn andere dingen leuker? Ik voeg morgen je wii code wel even toe Willybubba, jij mij ook? (http://wii-ccdb.nl/)Willybubba schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:22:
Wii codes uitwisselen, dan wordt je "zwart" in het friendvoucher menu bij MP3. Dan kun je uitwisselen.
Ik heb er ook een stuk of wat over trouwens.
KNALLE KNALLE KNALLEEEEEEEEEEEEEEhugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:09:
Nou, ik heb toch maar besloten om het spel te kopen, na de oneindig positieve reacties van jullie, levertijd is helaas geschat op 5-10 dagen (was het goedkoopst) Iemand nog tips voor toekomstig beginners?
Ja, doe alles op je gemak. Dus kijk wat rond, rush er niet doorheen.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Idd. Leer vanaf het begin aan om elke ruimte te scannen ipv erdoorheen te rennen. Scheelt een hoop.coptician schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:00:
[...]
Ja, doe alles op je gemak. Dus kijk wat rond, rush er niet doorheen.
Trouwens, bij je savegame zie je een percentage staan... is dat je vooruitgang in het spel tot aan het eind... of een full complete percentage (dus 100% is ALLE items etc.)?
[ Voor 22% gewijzigd door Victorio op 05-11-2007 01:31 ]
Full complete percentage, dus ook inc. alle scans enzo.Victorio schreef op maandag 05 november 2007 @ 01:24:
[...]
Idd. Leer vanaf het begin aan om elke ruimte te scannen ipv erdoorheen te rennen. Scheelt een hoop.
Trouwens, bij je savegame zie je een percentage staan... is dat je vooruitgang in het spel tot aan het eind... of een full complete percentage (dus 100% is ALLE items etc.)?
Ah ok. Dus als ik straks op 80% zit (ik mis best veel dingen vrees ik) dan ben ik er al bijna? Van mij mag het wel wat langer duren... ik ga wel even extra rustig aan doen...Chester schreef op maandag 05 november 2007 @ 01:52:
[...]
Full complete percentage, dus ook inc. alle scans enzo.
Anoniem: 222639
Andere optie is doorspelen tot Guitar Hero en dan iets minder 2e hands voor krijgen, maar toch nog een paar weekjes proberen.
Guitar Hero koop ik sowieso !
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 222639 op 05-11-2007 12:32 ]
Mario zal daar wel minder in zijn. Maar als je vast zit lees je tochg ewoon even gamefaq?
Als je voor safe wilt gaan is mario een goede optie. Ik heb nog nooit enorm moeilijke puzzels gehad in een mario game.
Welke het voor mij word weet ik nog niet, ik wil eigenlijk metroid wel 2ehands kopen
(en endless ocean! lekker spacen en duiken!)
Sja... dat is wel het spel zo'n beetje ja.Anoniem: 222639 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:24:
Merkte bij Zelda al dat puzzelen niet echt mijn ding is en hier wederom hetzelfde gevoel. Zit nu 'vast' bij Rundas en zit zwaar te twijfelen om dit spel te verkopen. Misschien Galaxy maar weet dit nog steeds niet zeker. Dit gezien Galaxy ook een beetje puzzelen is of niet? Kan iemand mij helpen met deze beslissing? Gaat metroid nog een hoop veranderen na Rundas of blijft het hetzelfde? (kamertje in, puzzel oplossen, beestje knallen, kamertje in, puzzel oplossen etc etc).
Goede walkthrough
Die gebruik ik dan ook wel regelmatig... voor de rest is het puzzelwerk niet moeilijk toch, ik zie wel eens iets over het hoofd... als ik langer dan 10 minuten zit te zoeken lees ik wel weer even na wat ik ongeveer moet doen.
Ik zit na 5 uur op 18%... kan nu Mogenar gaan meppen...
Anoniem: 222639
Niet te geloven... was echt een half uur met Mogenar in gevecht... Geduld is een schone zaak...

daar wordt ik ook zwaar geiiriteerd van.. duurt veel te lang.Jheroun schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:07:
Kan iemand hier wellicht wat tips geven over een van de bossfights?
spoiler:Mogenar. Ik wordt er gek van, vooral die orb op z'n achterkant vind ik vrij onbereikbaar, hoe kom je daar makkelijk? Als ik net achter hem ben en hij springt een keer is hij meteen weer teruggedraaid. Ik heb het nu 3 keer geprobeerd en het komt nu in het stadium "niet leuk meer" en dat is een beetje zonde want verder is het een ubercoole game. Hoeveel energy tanks hadden jullie daar, ik heb er 5 geloof ik, heb ik er nog een stel gemist ergens ofzo waardoor het lastiger is voor mij?
Na 20secs googlen een topic op dsgamerJheroun schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:07:
[...]
Overview:
There are four red orbs on Mogenar's body: 3 on the front and 1 on the back.
Destroy the three red orbs on his front first, until they explode and emit a bright white light - focus on one at a time.
Prevent Mogenar from absorbing energy by destroying the orbs he'll pull toward him from the arena's exterior.
Circle around to his backside to destroy his final orb - use Hypermode to take it down easily.
After the four orbs are destroyed, flip into Hypermode and pummel the four empty sockets, one at a time, to destroy them.
Once a socket is destroyed, Mogenar will encase his feet in Phazon crystal, which protects the remaining sockets. Transform into morph ball and dodge his charge attack, then plant three bombs by each foot to destroy the ice.
Linkje naar de walktrough die daar ook aangegeven staat: http://guides.ign.com/guides/748547/page_20.html
[ Voor 4% gewijzigd door Rowdy.nl op 08-11-2007 14:15 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Goede guide incl. movies...Jheroun schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:07:
Die op z'n rug kun je het beste schieten als: hij op je af is gestormd en dus tegen de wand staat, dan naast hem gaan staan, daarna loopt hij namelijk rustig terug naar het midden... op dat moment heb je de kans! (Dat circle-around lukte mij ook nooit...) Snel schieten en goed mikken, dan heb je de rode bal zo kapot zonder daarvoor al hypermode te gebruiken.
Bij was mij was m'n energy ook de hele tijd vrij laag... op een gegeven moment 0 tanks over en 90%... toen bleef hij opeens stil staan en deed niks meer... toen kon ik mooi om hem heen lopen en de laatste 2 rode ballen schieten...
Ik schoot eerst 2 aan de voorkant kapot... daarna met hypermode. Dan weer een kwartier health sparen en dan de laatste 2 ballen, daarna met hypermode. Neem de tijd voordat je met hypermode begint!
Het is een lange strijd maar ik vond hem erg leuk. 5 tanks op dat moment klopt. Je zult het ermee moeten doen... blijf rond rennen en health pakken!
Uhmmm, speel je het spel zelf? Die walkthrough geeft geen duidelijk antwoord op z'n probleem namelijk.Rowdy.nl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:13:
[...]
Na 20secs googlen een topic op dsgamer
Linkje naar de walktrough die daar ook aangegeven staat: http://guides.ign.com/guides/748547/page_20.html
[ Voor 30% gewijzigd door Victorio op 08-11-2007 15:00 ]
Oh, ja, sorry, over het hoofd gezien. Zal je zsm toevoegen.Victorio schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:21:
[...]
Ik wil als eerste die screenshot tool wel even hebben. Of zijn andere dingen leuker? Ik voeg morgen je wii code wel even toe Willybubba, jij mij ook? (http://wii-ccdb.nl/)
Haha ok. Ik voeg jou nu even toe heb je toegevoegd... heb wii connect via een lan adapter en niet 24 internet op m'n wii dus geef maar een gil hoeveel je wilt ruilen.Willybubba schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:44:
[...]
Oh, ja, sorry, over het hoofd gezien. Zal je zsm toevoegen.
Friend vouchers
Meer mensen die willen ruilen? M'n wii nummer staat op http://wii-ccdb.nl, roep maar als ik je toe kan voegen.
[ Voor 22% gewijzigd door Victorio op 08-11-2007 15:03 ]
Totaal niet zelfs, de te nemen stappen snap ik wel, ik kom alleen niet achter hem. Ik zal jouw methode eens gaan proberen. Ik had metroid net weer eens in de Wii maar ik heb hem er vrij snel uitgehaald. Ik snap niet wat ik leuk zou moeten vinden aan deze bossfight, ik wordt er gek van, ik kan me er niet toe zetten om deze fight vaker dan 1x per week te proberen. Kennelijk heb ik voor dit spel een easy mode nodig, die er niet in zit.Victorio schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:31:
[...]
Goede guide incl. movies...
spoiler:Ik deed een half uur over Mogenar... je moet rustig aan doen en veel health die hij weggeeft opsparen voor je hypermodes...
Die op z'n rug kun je het beste schieten als: hij op je af is gestormd en dus tegen de wand staat, dan naast hem gaan staan, daarna loopt hij namelijk rustig terug naar het midden... op dat moment heb je de kans! (Dat circle-around lukte mij ook nooit...) Snel schieten en goed mikken, dan heb je de rode bal zo kapot zonder daarvoor al hypermode te gebruiken.
Bij was mij was m'n energy ook de hele tijd vrij laag... op een gegeven moment 0 tanks over en 90%... toen bleef hij opeens stil staan en deed niks meer... toen kon ik mooi om hem heen lopen en de laatste 2 rode ballen schieten...Daarna begon hij weer terug te vechten... vreemd.
Ik schoot eerst 2 aan de voorkant kapot... daarna met hypermode. Dan weer een kwartier health sparen en dan de laatste 2 ballen, daarna met hypermode. Neem de tijd voordat je met hypermode begint!
Het is een lange strijd maar ik vond hem erg leuk. 5 tanks op dat moment klopt. Je zult het ermee moeten doen... blijf rond rennen en health pakken!
[...]
Uhmmm, speel je het spel zelf? Die walkthrough geeft geen duidelijk antwoord op z'n probleem namelijk.
Je kunt achter hem komen als 'ie in de laatste fase steeds zijn charge aanval doet, dan staat ie heel kort versuft te zijn. Grijp dan je kans.
Als je op deze manier lekker relaxed Mogenar aan het plagen bent (want dat doe je uiteindelijk) kun je ook rustig health opsparen voor een hypermode voor de rode bal op z'n rug. Als je hypermode op die rode bal gebruikt hoef je maar 2 schoten goed te hebben en die bal is kapot. Daarna weer lekker health sparen om de 4 generators kapot te knallen met hypermode.
Gezien je amper klappen krijgt en veel hypermode nodig hebt denk ik dat je gewoon te snel wilt winnen. Neem lekker de tijd, des te leuker is het om die *****zak na een uur z'm genade klap te geven.
Dubbele spoiler:
[ Voor 10% gewijzigd door Victorio op 11-11-2007 19:31 ]

Dank voor de hulp! En nu weer verder met de rest van het spel

Onvoorstelbaar!
Ik heb die screenshot tool gekocht in het extra menu, maar nu blijkt dat je screenshots niet naar je PC kunt versturen via mail of SD kaart.
Iemand nog een goede tactiek gevonden om je phazon level te verlagen?
[ Voor 10% gewijzigd door Mr4000 op 12-11-2007 13:45 ]
ik ben ook bezig met MP3:C
heb net Ghor verslagen maar ik vind de boss battles allemaal vrij makkelijk.
ik hoop dat het binnekort nog een beetje moeilijker wordt!
This is the Way.
Mr4000 schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:43:
edit: De opmerking gaat over de fase met het gele balkje
spoiler:Ik vind het zo een kutstreek dat je je eerst zonodig ready moet maken voordat je naar Phaze gaat, en dat als je daar komt al je energytanks corrupted worden en je ze moet afstoten.
Iemand nog een goede tactiek gevonden om je phazon level te verlagen?
Ik had echt nooit verwacht dat dit enge sci-fi gedoe me zo zou weten te pakken... heerlijk spel.
Anoniem: 240025
Iemand die Friend Vouchers wil ruilen( 5 tegen 5 ofzo...).
Mijn Code:3955-9330-6017-3754
Wat betreft Gandrayda: de eerste twee fases gingen ok, maar toen stond ik denk ik 2 seconde in de acid rain waardoor ik 4 tanks verloor! AArGh! Maar ik bleef maar doorleven en health pakken nu en dan... die invisible mode op het laatst is irritant maar na een hele tijd ging ze eraan.
Anoniem: 135756
Dat is de "samus appearance fanfare".......is die nogal blije tune als je uit je schip stapt.
Die zit al heeeeel lang in metroid.
Maar het klopt dat ie nu "ochestrated" (vs 8bits geluidje) ietwat "over de top" aandoet.
Oh ja, iedereen die GEEN super metroid heeft gespeeld vroegah....
Ga downloaden als virtual console game!!
iemand?Anoniem: 240025 schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:29:
Ik zou graan de Screenshot tool willen downloaden alleen moet je hiervoor Friend Credits hebben.
Iemand die Friend Vouchers wil ruilen( 5 tegen 5 ofzo...).
Mijn Code:3955-9330-6017-3754

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hmmm, dat heb ik ook maar eens aangezet, maar ik zie dat icoontje niet onder m'n user icon...Hoedje schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:10:
Als je verder DM [afbeelding] aanzet bij de opties van GoT, dan kun je mensen op de hoogte brengen dat je ze hebt toegevoegd.
"Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen"
Moet ik verder nog wat instellen?
ik moet zeggen dat ik in MP3 de powerups wat snel achter elkaar vind komen.
This is the Way.
Mogenar
Met Gandrayda
Dark Samus
De Aurora Unit daarna is ook niet echt lastig, de scan legt alles goed uit en je moet iets tactischer werken dan tegen Dark Samus, maar uiteindelijk niet echt lastig. Het had van mij wel wat lastiger gemogen.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Ik speel hem morgen uit denk ik, anders donderdag. Dan kan ik gelijk verder met SMG.
Zit nu op 66% na 13 uur. Heb een uur lopen klooien om een energy tank te vinden ergens...
Boss fights:
Gandrayda vond ik ook irritant. Vooral omdat er zoveel gebeurd tijdens die hele fight...
Ik had net ook nog wat problemen bij de Main Cavern laser. Die die pirates op moet zuigen waarna je 4x een raket erop af kan vuren... dat laatste had ik niet helemaal door waardoor ik de hele battle pas begon nadat ik nog maar 4 tanks over had. Gelukkig toch nog gewonnen.
Op zich kun je achteraf zeggen dat de boss fights niet erg moeilijk zijn en het niet nodig is om erbij dood te gaan... maar toch geven ze me wel voldoening... iig veel meer als bij Zelda TP.
Stiekem zou ik het wel vet vinden als Nintendo Prime 1 en 2 opnieuw zou uitbrengen (budget uitgave ofzo) met de controls van 3.

Heb erg veel geskipt tijdens het hele spel en nu heb ik de pirate code dus niet: moet nu eerst nog 2 energy cells vinden, dan door Valhalla heen voor die code en dan kan ik pas die Leviathan overnemen?
Overigens, op Elysia heb je een ruimte met veel bomb-slots, werk die af voor je achter de energy-cells aan gaat, dat helpt een stuk omdat je o.a. de locaties van goodies kan achterhalen.
Ik vind MP3 een typisch geval van een kladblok-spel. Als je merkt dat je ergens niet in kan door een missende upgrade: noteren (ik neem dan de planeet, de naam van de ruimte volgens de map en de benodigde upgrade / type poort). Ik was bijvoorbeeld per-ongeluk eerst naar Elysia gegaan i.p.v. Bryyo (i know, wordt gemeld maar ik had het gemist, koos gelijk de gootste planeet) en dan kan je niet verder:
Even noteren en terug maar weer
Lijkt mij ook wel mooi. Ben met Prime 2 halverwege gekapt omdat ik het te lastig besturen en teveel zoeken vond, Prime 3 daarentegen bevalt me een heel stuk beter.Willybubba schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:43:
Stiekem zou ik het wel vet vinden als Nintendo Prime 1 en 2 opnieuw zou uitbrengen (budget uitgave ofzo) met de controls van 3.
MP3 laat mijn inziens zien dat de Wii uitermate geschikt is voor FPS-games, ik vind het zelfs prettiger werken dan met tobo + muis.
[ Voor 21% gewijzigd door Speedpete op 13-11-2007 19:26 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Haha, ik had precies hetzelfde met die laatste.spoiler:Je hebt ze echt niet allemaal nodig om de code te vinden. Op de Valhalla zitten een aantal goodies die je wel kan missen. Ik heb me zelf rot zitten zoeken naar de laatste cell, en die bleek voor de eerste deur op de Valhalla te liggen
Voor een spel als dit is het inderdaad perfect. Het voelt lekker intuitief aan. Maar als je multiplayer Counterstrike o.i.d. op internet speelt richt je een stuk beter met de muis.MP3 laat mijn inziens zien dat de Wii uitermate geschikt is voor FPS-games, ik vind het zelfs prettiger werken dan met tobo + muis.
Onvoorstelbaar!
Ik heb je toegevoeg en k stuur je 3 friend vouchers.
Ik sta nu ook op http://wii-ccdb.nl onder de naam "Jens" kun je mij toevoegen en er ook 3 terugsturen?.
Ben nu btw net op de Pirate Homeworld aangekomen,zeer vette omgeving maar toch vind ik planeet Bryyo tot nu toe de mooiste planeet.
Impressies:
Bosses: mijn favoriet was denk ik toch Mogenar, gevolgd door Omega Ridley, al was die laatste wel ERG makkelijk vergeleken met zijn MP1 incarnatie. Wat heb ik zitten schelden op die klotedraak destijds
Minst favoriete baas was Helios. Fantasieloos.
Qua algehele moeilijkheidsgraad was het spel ook wel wat eenvoudiger dan 1 en 2, en je kreeg ook wat meer hints. Niet perse verkeerd, wil je het moeilijker speel dan lekker veteran of Hyper Mode.
Laatste vraag voor de andere 100%-mensen: in het bonus-einde, van wie was dat schip wat achter Samus aanvliegt?
Willybubba schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:30:
spoiler:Laatste vraag voor de andere 100%-mensen: in het bonus-einde, van wie was dat schip wat achter Samus aanvliegt?
Ik voeg je zo morgen toe. Alleen heb ik geen 3 vouchers voor je vrees ik. Denk 1 of 2. Heb al m'n vouchers aan naar iemand gestuurd van wie ik er 26 heb gehad.Anoniem: 240025 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:47:
Ik heb je toegevoeg en k stuur je 3 friend vouchers.
Zal kijken wat ik kan doen?
Als ik je vouchers niet omzet naar credits kan ik ze dan weer door(/terug)sturen op de een of andere manier?
Edit: 69% na 14,5 uur....
Hebben jullie dat ook zo vaak? Dat je wilt stoppen, dus eindelijk terug bij je ship bent en saved... alvast naar de volgende planeet gaat en daar saved... en dan denkt: awww even een kijkje nemen alvast! En dan ben je voor je het weet alweer ver van je ship gewandeld en speel je dus maar weer door tot het volgende objective...

[ Voor 43% gewijzigd door Victorio op 13-11-2007 23:38 ]
Victorio schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:26:
spoiler:Ik heb dus al de halve finale gezien nu... rende even door Phaaze heen en ging dood bij die Hatchling, kreeg hem niet dood... wat moet je precies doen?
Dus: die twee platen lostrekken en zodra je de hatchling ziet schieten als een gek, terwijl je de metroids die verschijnen uit de weg ruimt. Zodra de hatchling verdwijnt ga je naar de andere kant en herhaal je alles.
Het kost wat tijd maar uiteindelijk sloopt je het ding, blijven de metroids weg en krijg je een bak met upgrades mee om richting Dark Samus te gaan.
Ik ben toch nog maar even naar Chozo observatory gegaan om de maps te vinden... ben toch wel benieuwd naar wat ik nog mis. Heb maar even de cell in Norion opgepikt en ga ook nog wel even langs Bryyo.
Zo op het eind wat geheime dingen vinden is toch wel leuk, en je blijft maar nieuwe dingen zien qua graphics enzo... prachtig.
Vind het wel goed als je er 1 of 2 terugstuurt(heb er nog 11)
Maar voor iedereen een mooie (het ziet er zeer goed uit), spannende en vermakende game wil spelen kan ik deze aanraden!
Ps. deze game was absoluut niet te doen zonder een walkthrough, meer lui last van?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Netjes! Maar erg uitgebreid en lastig valt toch wel mee? Je bedoelt het verhaal en alle items die je moet vinden? Of het niet te doen is zonder guide weet ik niet want ik heb er al snel een bij gepakt. Maar er zaten idd erg lastige dingen tussen die ik niet snel zou hebben gevonden.MrVegeta schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:16:
Ugh, eindelijk uitgespeeld. Aan de ene kant echt een super game, heb me vermaakt maar aan de andere kant _enorm_ uitgebreid en lastig, vooral het backtracken werd ik gek van op het eind, mijn god.
...
Ps. deze game was absoluut niet te doen zonder een walkthrough, meer lui last van?
Ik heb exact 70% en 15 uur op de teller staan. Wil nog even door een paar levels rennen voordat ik naar Dark Samus ga...
Maar dat kwam vooral omdat ik op het laatste niet genoeg energy cells had en die dus moest opzoeken, was ik wel even zoet mee.
Om eerlijk te zijn heb ik vrij weinig van het verhaal mee gekregen, ik heb die lore ook helemaal niet gelezen. Wie is Dark Samus? Waar komt die vandaan (planet Phaazon okay), wat was dat phaze precies? Iets wat werelden overnam en corrupt maakte... nou ja, erg goede game, vooral als je je er nog in verdiept!
Hm, bij Super Metroid had je toch een map?FireMotion schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:08:
[...]
Ehm, met de oude Metroids had je helemaal geen map. En dan wist je al helemaal niet waar je heen moest en vandaan kwam. Dus dit gevoel past lekker bij Metroid
ingen vill veta var du köpt din tröja
Super Metroid was wel meteen de eerste Metroid waarbij je een kaart kreeg. In Metroid en Metroid II ontbrak dit namelijk.
Je reageert echter wel op een bericht van ruim 3 maanden geleden.
ik hod overigens maar 53% van de items, ik ben geen verzamelaar, maar een jager
[ Voor 15% gewijzigd door Game Error op 23-01-2008 17:15 ]
Ben volgens het laadscherm nu op 22% in het spel. Wat mij betreft heeft tot nu toe de Wii-bediening in de weg gezeten bij de spelbeleving - ik had het gevoel bij de traditionele bediening sneller (met minder nadenken) bewegingen te kunnen uitvoeren al komt het gevoel er steeds beter in.
Ik heb tot nu toe nog niet het gevoel gehad ooit met health in gevaar te komen - er zijn nog geen echte bedreigingen geweest - ook niet in bazen.
Iemand nog friend vouchers te ruil - PM me maar - ik heb er 10 weg te geven
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Wat ik bedoel is dat ik minder "natuurlijk'' in het spel lijk te zitten nog dan bij MP1 en 2, ik heb het gevoel dat de sensitivity niet helemaal klopt. Heb moeite om netjes in het midden te blijven, waardoor ik altijd een beetje blijf draaien.
Misschien dat ik met 5 meter te ver weg zit ofzo - jammer dat er geen optie in zit de sensitivity aan te passen.
Weet het niet exact meer maar zat onder de 20 uur terwijl ik meteen op Hard heb gespeeld (Of hoe het ook weer heet) met 92%.
Erg kort dus en toch echt te makkelijk. Wel een super game verder
Wat ik erg goed vind is hoe nu de wapens gestapeld worden - je hoeft niet meer tussen de verplichte nummertjes vuur/ijs/licht/donker te schakelen om nogmaals de plekken te doorlopen waar je al bent geweest, dat was bij 1 en 2 nog wel eens anders.
Verder begin ik nu het angstige gevoel te krijgen tegen het einde aan te lopen - dan stopt het genieten van al het moois wat op je wordt afgevuurd
Vouchers te ruil
Anoniem: 238819
ik was nogal snel verveeld van Mario Galaxy, maar dit is echt een verslavend spel!
Ik zit nu op goed 50% van de game en vind het maar moeilijk hem weg te leggen.
Helaas heb ik de voorgaande delen niet gespeeld dus kan ik niet zeggen over het een verbetering is.
Wat wel zo is, is dat je gelukkig geen weet van de andere delen hoeft te hebben om het spel te snappen.
ziet er ook zeer mooi uit qua graphics. Heb ook eigenlijk weing slechts over het spel te vertellen.
Het is uitdagend, maar niet te moeilijk zodat je om het half uur weer de walkthrough nodig bent.
Absolute aanrader!
Vanavond als ik thuis ben maar even MP3 doen dus
Deel 1 en 2 waren echt TOP! Deel 3 geeft je zelfs nog meer gevoel dat je Samus bent
Nog een vraagje:
Als ik voor de 100% completion wil gaan, zijn er dan nog veel dingen die je direct moet scannen. (net als dat je bazen maar 1x tegenkomt)
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Laat me maar even weten als ik je toe kan voegen.