[Wii]Metroid Prime 3: Corruption

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Zoals net al gepost in het Wii topic: uitgespeeld, 100% van alle pickups.

spoiler:
Met dank aan de Chozo Observatory, die hadden ze ook in 1 en 2 moeten stoppen :D

Impressies:

spoiler:
Favo planeet: Bryyo. Deze deed me het meest denken aan Metroid Prime 1. Mijn minst favoriete planeet was Elysia, leuk idee dat Sky Temple, maar het was soms wel erg onoverzichtelijk qua reizen.

Bosses: mijn favoriet was denk ik toch Mogenar, gevolgd door Omega Ridley, al was die laatste wel ERG makkelijk vergeleken met zijn MP1 incarnatie. Wat heb ik zitten schelden op die klotedraak destijds :P

Minst favoriete baas was Helios. Fantasieloos.

Qua algehele moeilijkheidsgraad was het spel ook wel wat eenvoudiger dan 1 en 2, en je kreeg ook wat meer hints. Niet perse verkeerd, wil je het moeilijker speel dan lekker veteran of Hyper Mode.

Laatste vraag voor de andere 100%-mensen: in het bonus-einde, van wie was dat schip wat achter Samus aanvliegt?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Spoilers over het 100% einde:
Willybubba schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:30:

spoiler:
Laatste vraag voor de andere 100%-mensen: in het bonus-einde, van wie was dat schip wat achter Samus aanvliegt?
spoiler:
Volgens GameFAQs was het een ruimteschip van één van de andere premiejagers uit Metroid Prime Hunters.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Anoniem: 240025 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:47:
Ik heb je toegevoeg en k stuur je 3 friend vouchers.
Ik voeg je zo morgen toe. Alleen heb ik geen 3 vouchers voor je vrees ik. Denk 1 of 2. Heb al m'n vouchers aan naar iemand gestuurd van wie ik er 26 heb gehad. :p
Zal kijken wat ik kan doen?
Als ik je vouchers niet omzet naar credits kan ik ze dan weer door(/terug)sturen op de een of andere manier?

Edit: 69% na 14,5 uur....
spoiler:
... en klaar voor Phaaze... Heb alle energy tanks, 7/9 cells (maar 5 nodig gehad om pirate code te vinden...) en verder dus lang niet alle (ship) missle upgrades.

Hebben jullie dat ook zo vaak? Dat je wilt stoppen, dus eindelijk terug bij je ship bent en saved... alvast naar de volgende planeet gaat en daar saved... en dan denkt: awww even een kijkje nemen alvast! En dan ben je voor je het weet alweer ver van je ship gewandeld en speel je dus maar weer door tot het volgende objective... 8)7

spoiler:
Ik heb dus al de halve finale gezien nu... rende even door Phaaze heen en ging dood bij die Hatchling, kreeg hem niet dood... wat moet je precies doen?

[ Voor 43% gewijzigd door Victorio op 13-11-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 11:18

Speedpete

was barman

Victorio schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:26:
spoiler:
Ik heb dus al de halve finale gezien nu... rende even door Phaaze heen en ging dood bij die Hatchling, kreeg hem niet dood... wat moet je precies doen?
spoiler:
Je bedoelt dat ding in die 'womb'? Ik heb alleen lopen schieten omdat raketten weing / geen effect leken te hebben. Begonnen met x-ray maar later uitgezet omdat niet duidelijk was aan welke kant het ding zat.
Dus: die twee platen lostrekken en zodra je de hatchling ziet schieten als een gek, terwijl je de metroids die verschijnen uit de weg ruimt. Zodra de hatchling verdwijnt ga je naar de andere kant en herhaal je alles.

Het kost wat tijd maar uiteindelijk sloopt je het ding, blijven de metroids weg en krijg je een bak met upgrades mee om richting Dark Samus te gaan.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Lol @ al die spoiler balken...
spoiler:
De laatste mogelijkheid om te saven is voor je naar Phaaze gaat? Daarna is het gewoon dat level doorlopen, Dark Samus verslaan en het einde meemaken? Of kun je dan nog een keer saven? (terwijl je dus niet meer terug naar de andere planeten kan...)
Ik ben toch nog maar even naar Chozo observatory gegaan om de maps te vinden... ben toch wel benieuwd naar wat ik nog mis. Heb maar even de cell in Norion opgepikt en ga ook nog wel even langs Bryyo.
Zo op het eind wat geheime dingen vinden is toch wel leuk, en je blijft maar nieuwe dingen zien qua graphics enzo... prachtig. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240025

Victorio ik heb je er 3 gestuurd,

Vind het wel goed als je er 1 of 2 terugstuurt(heb er nog 11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:36

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh, eindelijk uitgespeeld. Aan de ene kant echt een super game, heb me vermaakt maar aan de andere kant _enorm_ uitgebreid en lastig, vooral het backtracken werd ik gek van op het eind, mijn god.

Maar voor iedereen een mooie (het ziet er zeer goed uit), spannende en vermakende game wil spelen kan ik deze aanraden!

Ps. deze game was absoluut niet te doen zonder een walkthrough, meer lui last van?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
MrVegeta schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:16:
Ugh, eindelijk uitgespeeld. Aan de ene kant echt een super game, heb me vermaakt maar aan de andere kant _enorm_ uitgebreid en lastig, vooral het backtracken werd ik gek van op het eind, mijn god.
...
Ps. deze game was absoluut niet te doen zonder een walkthrough, meer lui last van?
Netjes! Maar erg uitgebreid en lastig valt toch wel mee? Je bedoelt het verhaal en alle items die je moet vinden? Of het niet te doen is zonder guide weet ik niet want ik heb er al snel een bij gepakt. Maar er zaten idd erg lastige dingen tussen die ik niet snel zou hebben gevonden.

Ik heb exact 70% en 15 uur op de teller staan. Wil nog even door een paar levels rennen voordat ik naar Dark Samus ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:36

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb de game op 75% gehaald :), de rest van de missle expansions konden me gestolen worden haha. Qua uitgebreid bedoel ik de levels, als je van je schip ergens heen moest en dan weer helemaal terug.

Maar dat kwam vooral omdat ik op het laatste niet genoeg energy cells had en die dus moest opzoeken, was ik wel even zoet mee.

Om eerlijk te zijn heb ik vrij weinig van het verhaal mee gekregen, ik heb die lore ook helemaal niet gelezen. Wie is Dark Samus? Waar komt die vandaan (planet Phaazon okay), wat was dat phaze precies? Iets wat werelden overnam en corrupt maakte... nou ja, erg goede game, vooral als je je er nog in verdiept!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Iemand nog friend vouchers uitwisselen? Ik heb me net eindelijk ook een keer op de wii ccdb aangemeld. Ik heb volgens mij ooit alleen twee vouchers naar iemand gestuurd dus ik heb er vast nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

FireMotion schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:08:
[...]

Ehm, met de oude Metroids had je helemaal geen map. En dan wist je al helemaal niet waar je heen moest en vandaan kwam. Dus dit gevoel past lekker bij Metroid :P
Hm, bij Super Metroid had je toch een map?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160970

Ja daar had je een map. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

gday schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:49:
[...]

Hm, bij Super Metroid had je toch een map?
Super Metroid was wel meteen de eerste Metroid waarbij je een kaart kreeg. In Metroid en Metroid II ontbrak dit namelijk.

Je reageert echter wel op een bericht van ruim 3 maanden geleden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 11:51
Ik heb hem vanmiddag ook zelf uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik hem ietwat kort vind, ik was er doorheen in minder dan 11 uur, alleen was het wel een geweldige achtbaanrit, van begin tot eind. een waardige afsluiting van de triologie!
ik hod overigens maar 53% van de items, ik ben geen verzamelaar, maar een jager :P

[ Voor 15% gewijzigd door Game Error op 23-01-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik ben eindelijk ook aan MP3 begonnen - wilde het spel niet spelen voordat de TV met nieuwe specs binnen was...

Ben volgens het laadscherm nu op 22% in het spel. Wat mij betreft heeft tot nu toe de Wii-bediening in de weg gezeten bij de spelbeleving - ik had het gevoel bij de traditionele bediening sneller (met minder nadenken) bewegingen te kunnen uitvoeren al komt het gevoel er steeds beter in.

Ik heb tot nu toe nog niet het gevoel gehad ooit met health in gevaar te komen - er zijn nog geen echte bedreigingen geweest - ook niet in bazen.

Iemand nog friend vouchers te ruil - PM me maar - ik heb er 10 weg te geven :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Twee Dee, heb je hem wel al op advanced gezet?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ja, beweging staat op "advanced".

Wat ik bedoel is dat ik minder "natuurlijk'' in het spel lijk te zitten nog dan bij MP1 en 2, ik heb het gevoel dat de sensitivity niet helemaal klopt. Heb moeite om netjes in het midden te blijven, waardoor ik altijd een beetje blijf draaien.

Misschien dat ik met 5 meter te ver weg zit ofzo - jammer dat er geen optie in zit de sensitivity aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Heb m`n friendcode 5543-6267-7694-0314 toegevoegd aan de Friend Code database, dat maakt vouchers uitwisselen wat makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:11

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Paar weken geleden ook uitgespeeld.
Weet het niet exact meer maar zat onder de 20 uur terwijl ik meteen op Hard heb gespeeld (Of hoe het ook weer heet) met 92%.

Erg kort dus en toch echt te makkelijk. Wel een super game verder :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Inmiddels zit ik er helemaal in - had geloof ik een paar slechte dagen toen ik over de controls miepte want nu gaat het soepeltjes als een verliefde gazelle :)

Wat ik erg goed vind is hoe nu de wapens gestapeld worden - je hoeft niet meer tussen de verplichte nummertjes vuur/ijs/licht/donker te schakelen om nogmaals de plekken te doorlopen waar je al bent geweest, dat was bij 1 en 2 nog wel eens anders.

Verder begin ik nu het angstige gevoel te krijgen tegen het einde aan te lopen - dan stopt het genieten van al het moois wat op je wordt afgevuurd ;(

Vouchers te ruil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238819

GE-WEL-DIG spel!

ik was nogal snel verveeld van Mario Galaxy, maar dit is echt een verslavend spel!

Ik zit nu op goed 50% van de game en vind het maar moeilijk hem weg te leggen.
Helaas heb ik de voorgaande delen niet gespeeld dus kan ik niet zeggen over het een verbetering is.
Wat wel zo is, is dat je gelukkig geen weet van de andere delen hoeft te hebben om het spel te snappen.
ziet er ook zeer mooi uit qua graphics. Heb ook eigenlijk weing slechts over het spel te vertellen.
Het is uitdagend, maar niet te moeilijk zodat je om het half uur weer de walkthrough nodig bent.

Absolute aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Beetje schande van mij, heb het spel al 2 maanden in de kast laten liggen. Nog niet eens uitgespeeld :|
Vanavond als ik thuis ben maar even MP3 doen dus :)
Deel 1 en 2 waren echt TOP! Deel 3 geeft je zelfs nog meer gevoel dat je Samus bent :D
Nog een vraagje:
Als ik voor de 100% completion wil gaan, zijn er dan nog veel dingen die je direct moet scannen. (net als dat je bazen maar 1x tegenkomt)

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Zijn er nog mensen die friend voucher hebben? Ik ben net pas begonnen met MP3, maar het lijkt me wel leuk om wat uit te wisselen. Mijn wii code staat op http://wii-ccdb.nl/.
Laat me maar even weten als ik je toe kan voegen.
Pagina: 1 2 Laatste