Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

the Benelux Casemod League 2007

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.511 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:13:
Gezeik heb je altijd. En op de TBCL zal ook wel weer allerlei kritiek komen.
Dat hoeft niet, de vorige tBCL is er helemaal geen gezeik geweest, alleen maar hulde en dat hoort bij een geslaagd evenement.

Ik heb iig al weer zin in versie 2.0, ik hoop dat ik mijn kast optijd af krijg. De locatie is echt super Ed!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 05:30

KoudeAardbei

Moderator

Thanks ediejo voor het nieuwe plaatje ;)

Verwijderd

@ruthger-mod, 't nieuwe plaatje werkt tenminste. ;)
Maar weet je wel zeker dat je 't gaat halen? Je concurrentie (Frenkie) is nu al heel erg groot, en dat is een kast/gun/whatever die al af is, bij jou zijn 't alleen een paar (prima) ideeen en een MDF frame.

Maar je hebt waarschijnlijk tot eind augustus nog tijd om full time aan je CC te besteden, en vanaf overmorgen ook een budget om dat te doen, en ik heb respect voor je inzet, dus misschien gaan we op TBCL een mooie kast van je zien.
Ik hoop van wel, en zo niet: kijk naar bv. waterkoud. Mooie mods/constructions hebben hun tijd nodig. ;)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sowiezo denk ik dat mods als die van Frenkie en Terw_Dan meer kans maken bij het publiek dan die van ons. Mensen vinden een kast die er compleet anders uitziet of er zelfs niet meer uitziet dan een standaard kast veel interessanter dan een opgevoerde,gepimpte kast die er wel op lijkt. Met een CM heb je daar minder last van aangezien je dan ''redelijk'' vast zit aan de maten en standaardvorm van je kast.

Maar dat is een keuze natuurlijk die je moet overwegen als je een CC bouwt. Ik zou wel aanraden om in te schrijven. Mocht je wel heen gaan heb je hele leuke dagen ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

TEAMIKKE schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:28:
Maar dat is een keuze natuurlijk die je moet overwegen als je een CC bouwt. Ik zou wel aanraden om in te schrijven.
Ach, ik heb daar niet eens rekening mee gehouden met het maken van m'n casemods. Ik doe wat ik leuk vind en waar ik zin heb om te bouwen. en meedoen aan wedstrijdjes is dan gewoon leuk, maar ik bouw deze dingen niet alleen om te winnen.
Mocht je wel heen gaan heb je hele leuke dagen ;)
Ehh, bedoel je niet ER heen gaan. Als iemand heengaat zijn dat over het algemeen minder leuke dagen ;)

Verwijderd

Ik ben van plan me te gaan inschrijven, maar accepteerd die website geen gmail ofzo?...
Dus dat lukt me nu gewoon niet.
En Ediejo...je hebt geen e-mail in je profiel staan, dus kan je niet mailen.

NVM...heb em al ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 16:58 ]

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

info@tbcl.nl <Inschrijf mail

• TEAMIKKE
  • Niet online
Terw_Dan schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:42:
[...]

Ach, ik heb daar niet eens rekening mee gehouden met het maken van m'n casemods. Ik doe wat ik leuk vind en waar ik zin heb om te bouwen. en meedoen aan wedstrijdjes is dan gewoon leuk, maar ik bouw deze dingen niet alleen om te winnen.

[...]

Ehh, bedoel je niet ER heen gaan. Als iemand heengaat zijn dat over het algemeen minder leuke dagen ;)
Héhé >:) Er heen gaan idd ;)

Ik heb er ook geen rekening mee gehouden hoor. Ik bouw gewoon wat ik zelf mooi vindt :) Maar ik bedacht het me gewoon.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik heb even een kleine opschoning gedaan. Het gaat hier over het contest, niet over de organisatoren; op de man spelen is hier niet gewenst.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Jah, heel goed. Ik schijf me ook in als ik het red met mijn nieuwe case, ben benieuwd wat er dit jaar aan mods wordt geproduceerd!!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm..mijn eerste CC (nee, geen CCiP thread) is bijna af, maar ik schrijf me niet in. Het is toch meer een testcase (pun intended), bedenk ik me net. Maar ik kom zeker kijken!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:16:
Hmm..mijn eerste CC (nee, geen CCiP thread) is bijna af, maar ik schrijf me niet in. Het is toch meer een testcase (pun intended), bedenk ik me net. Maar ik kom zeker kijken!
Post hem iig even in het kleine mod topic dan ;) Altijd leuk om te zien :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Edmin schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:16:
Waarom niet inschrijven? In het ergste geval kom je niet door de voorrondes heen.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat is waar, maar nu dit project zo goed als af is, kan ik ook de zwakheden van het ontwerp beter zien. En ik zie ook wel dat mijn eenvoudiger CC niet tegen de projecten die ik hier vaak zie op kan. Bovendien heb ik nu weer zoveel inspiratie voor het volgende project.... en daar wil ik uiteindelijk wel mee naar buiten :)

[ Voor 17% gewijzigd door Edmin op 08-08-2007 20:33 ]

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

@ Pino

Goeie vraag, ik heb dezelfde vraag ook gesteld voor ik op forums ging posten. Ik denk zelf dat grens tussen CC en CM niet zwart-wit is, maar dat er een heel groot grijs gebeid tussen ligt. Vorig jaar heb ik de CM gewonnen, dit jaar ga ik voor de CC. Nog mooier lijkt me de publieksprijs :)
Ik heb de BFG in ieder geval wéér geupdate, en ik denk dat het publiek ook die update zal waarderen. Ondertussen ben ik al vrij ver met een nieuwe CC, maar die houden jullie nog te goed van me. Mss binnenkort op GoT en het NedEd forum ? Wie weet....

De regels voor het tBCL 2007 zijn in ieder geval strenger geworden en zeker voor mijn case een stuk moeilijker. We zullen zien..... :) in ieder geval iedereen veel succes gewenst en laat je niet gek maken, een case maak je voor jezelf. Als jij hem mooi vind, is je doel bereikt.

Frenkie

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• tomcat175
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05-2023

tomcat175

patience darlin'

ik doe volgend jaar wel mee :P

Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Jawel :P kun je nu alvast een animo check doen voor 2008 ;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zeg Ed, is er al iets meer bekend? Het is nog maar een kleine 2 maanden, dus het komt al snel dichterbij. Ik zal er helaas niet bij zijn :'( maar heb hardware troubles en te weinig tijd om m'n mod af te krijgen (en denk niet dat ik met m'n HTPCmod hoge ogen ga gooien :+).

En is het laatste jurylid al bekend? (als er idd nog een 10e bij moet komen).

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 09:54
Als jij nou eens meedoet als jurylid :P

Hoef je niet te stressen en dan is het rijtje 'NKCM-winnaar 2005', 'NKCM-winnaar 2006' ook mooi aangevuld 8)

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik kan het niet zo snel terug vinden maar op need-modding.nl of op tbcl.nl staat ergens een bericht van Ediejo dat ie op GoT gebanned is om een reden. Dus wss zul je hier niet snel antwoord van hem verwachten ;)

Verwijderd

@team ikke ... Er zijn meer wegen die naar rome leiden 8)

We zitten in september en begin september zouden we met meer informatie naar buiten komen. Betreffende de locatie van de tBCL.

Vele hebben al zitten denken in de richting van Gameplay!

Ed is inderdaad in onderhandeling met Gameplay voor de editie 2007 van de tBCL. we hadden gehoopt begin september naar buiten te komen met de locatie. Maar het is nog niet 100% rond met Gameplay. Dus kan ik nog niet zeggen we gaan naar Gameplay met de tBCL maar het ziet er wel erg goed uit.

;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 18:47 ]

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je bent me net voor Neander. Ediejo is inderdaad nog in onderhandeling met Gameplay, maar het ziet er goed uit en de kans dat het gaat lukken om op Gameplay te mogen staan is zeer groot. Nu is het aan de modders om te zorgen dat we ook een groot aantal aanmeldingen krijgen van casemods en casebuilds.

Verwijderd

waterkoud schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:46:
Je bent me net voor Neander. Ediejo is inderdaad nog in onderhandeling met Gameplay, maar het ziet er goed uit en de kans dat het gaat lukken om op Gameplay te mogen staan is zeer groot. Nu is het aan de modders om te zorgen dat we ook een groot aantal aanmeldingen krijgen van casemods en casebuilds.
Jij bent mij ook wel eens een stapje voor geweest _/-\o_

• TEAMIKKE
  • Niet online
Kunnen alle modders vast voorbereidingen treffen zodat iedereen iig kan inschrijven *O*

Verwijderd

Vet :) !
Dat is iig een evenement, waarbij veel mensen komen, dus genoeg mensen die even een kijkje nemen bij je casemod :)
Zijn dat dezelfde hallen als waar de HCC beurs altijd wordt gehouden?

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ja, Gameplay kan je bezoeken als je bezoeker bent van HCC. Iig vorig jaar :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Gameplay vorig jaar op zaterdag was echt niet te doen. Echt super super druk. Natuurlijk goed voor de mods maar misschien een beetje te. HCC mocht je via Gameplay op als je 5 euro betaalde. Andersom zou ik het niet weten.

Verwijderd

En dan worden geruchten toch werkelijkheid..... de TBCL zal plaatvinden tijdens GAMEPLAY. Gezien de bezoekeraantallen die dit evenement trekt is dit de plaats waar je een mod aan het grote publiek laat zien .... De Ediejo heeft dat toch maar mooi voor elkaar nietwaar. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:26:
En dan worden geruchten toch werkelijkheid..... de TBCL zal plaatvinden tijdens GAMEPLAY. Gezien de bezoekeraantallen die dit evenement trekt is dit de plaats waar je een mod aan het grote publiek laat zien .... De Ediejo heeft dat toch maar mooi voor elkaar nietwaar. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
en ik ben je weer voor waterkoud ..... :P maar zoe zie je maar ... nu kan ik aan de primeurs werken :+

Verwijderd

Ik keek net even op de site van tbcl, en schrok dat je kast al op 10 november klaar moet zijn :Y) :P
Nooit op gelet, maar maakt verder ook niet uit...moet ik even aanpoten om alles af te maken.
Hopelijk komen er nog meer sponsoren bij het lijstje van Ed...
Ik heb er zin aan, en in de herfstvakantie hoop ik m'n kastje toch wel zo goed als klaar te krijgen! :)

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Mss doe ik ook wel mee, als die 10 november klaar is, en anders heb ik pech. Unbreakable kan ook nog maar die is niet zo heel mooi meer van al dat gesjouw.

• waterkoud
  • Niet online
Hmmm dat zal ik eens even aan Ed vragen. Op 10 november sluit de inschrijving van de voorronde voor het tBCL. Staat niet dat het al helemaal af moet zijn. De kast wordt wel beoordeeld op de staat waarin deze zich dan bevindt. Zal het even navragen voor de zekerheid.

• waterkoud
  • Niet online
Heb het even nagevraagd bij Ed, maar de mods hoeven inderdaad niet af te zijn op 10 november. De casemods worden wel beoordeeld zoals ze op dat moment zijn en als het een goede mod is, is dat ook wel te zien als het nog niet af is. Is de kast echter mijlen ver verwijderd van het eindresultaat en kan iedereen op zijn vingers natellen dat de mod ook nooit op tijd klaar zal zijn dan heeft het ook weinig zin om mee te doen, want dan kom je de voorronde niet door.

Nu allemaal modden als een gek om mee te kunnen doen aan het tBCL.

• DeKemp
En waneer is gameplay?

• waterkoud
  • Niet online
23, 24 en 25 november. Staat inmiddels ook allemaal op www.tbcl.nl

• DeKemp
Jammer, ik heb die vrijdag geen vrij.

Verwijderd

waterkoud schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:14:
Heb het even nagevraagd bij Ed, maar de mods hoeven inderdaad niet af te zijn op 10 november. De casemods worden wel beoordeeld zoals ze op dat moment zijn en als het een goede mod is, is dat ook wel te zien als het nog niet af is. Is de kast echter mijlen ver verwijderd van het eindresultaat en kan iedereen op zijn vingers natellen dat de mod ook nooit op tijd klaar zal zijn dan heeft het ook weinig zin om mee te doen, want dan kom je de voorronde niet door.

Nu allemaal modden als een gek om mee te kunnen doen aan het tBCL.
Handig dat je dit even hebt na gevraagd :)
Ik neem aan dat je wel een foto met datum moet insturen op 10 november, in de staat zoals de kast dan in verkeerd?
Enige opluchting dat ik nog iets meer tijd heb....komt wel goed :P

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 13:29

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik zou graag willen kommen kijken maar vorig jaar vond ik er niks aan, gewoon persoonlijk. HCC was prut en Gameplay was wel aardig, dus zal ik niet kommen dit jaar, zou het wel graag willen zien eigenlijk.

Echter heb ik nu bijna mijn 1e CC af, foto's kommen hier nog n keer langs ;) , en denk ik eraan om dan meteen aan een ander project te beginnen, waarbij ik veeeel vrij tijd nodig heb en aardig wat technische problemen nog moet oplossen, maar deze zou in theorie wel volgens jaar mee kunnen doen(Als hij dan af is) want ik denk wel dat veel mensen die CC erg vet zouden vinden als hij slaagt zoals ik het wil.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 11-10-2007 14:29 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• DeKemp
Is het verplicht dat je een computer in je mod hebt zitten? aangezien ik geen hardware heb. Heb namelijk geen hardware om in unbreakable te stoppen.

• waterkoud
  • Niet online
Ja er moet hardware in de kast zitten die werkt. De grens wordt anders wel heel vaag natuurlijk. Specificaties van het systeem doen er verder niet toe, als het maar een werkende pc is.

Verder nog even wat informatie voor de deelnemers die overnachten.
http://tbcl.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=52&t=242
Ed geeft tevens nog wat tips over het bruisende nachtleven in Utrecht ;)

• DeKemp
Oke mooi, denk dat is me maar inschrijf.

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Kheb net de stemlijst bekeken van de tBCL en ik zie echt zoveel ontzettend mooie kasten erbij, dat ik blij ben NIET in de jury te zitten. Die gaan het nog moeilijk krijgen :) Ik wens iig iedereen alvast van te voren veel succes en wie weet kom ik met een beetje geluk jullie tegen op Gameplay!

Verwijderd

Hoe lang duurt het nog voor we uitslag krijgen? :P

• GHengeveld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-10 09:15

• TEAMIKKE
  • Niet online
Feli @ iedereen _/-\o_

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gefeliciteerd allemaal :)

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Inderdaad mannen, gefeliciteerd! d:)b
Hopelijk ben ik in de mogelijkheid langs te komen, mods kijken en ouwenhoeren :).

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

Gefeliciteerd all :9

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

allemaal gefeliciteerd ! we gaan het gezellig maken met zijn 10en !

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik kom zondag kijken met een maat van me :).

Gefeliciteerd allen !

Verwijderd

Tof... :) ik ben ook door...
Vrijdag vroeg van huis weg dus :)

• floriske.nl
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl feliciteerd alle finalisten en komt jullie op zondag een dagje lastig vallen ;)

Verwijderd

Hey, kan iemand van de finalisten mij even de mail van ed en de plattegrond doormailen? Andere pc in gebruik, dus kan er niet meer bij... Ed heeft het ff te druk volgens mij, dus laat ik hem maar even niet extra belasten... Thanx alvast!

Knip - mailadres
Thanx Frenkie!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 20:49 ]

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

sjek je meel :D

Verwijderd

Ah thanx man! Heb hem binnen. Nou mooi, dan ben ik er klaar voor. Bijna... ;)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

good luck mannen, ziet er strak uit!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Even een klein en snel foto-verslagje van de eerste dag van Gameplay.
Ik stel eerst even de meeste deelnemers voor ( indien aanwezig ) met hun case.

De caseconstructies:

De WW2 case van PeeWee
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CC1.JPG

Pieter Veenstra met zijn Granite case
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CC2.JPG

Dirk Visser met zijn Red Storm Ten
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CC3.JPG

Frenkie met zijn BFG
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CC4.JPG

Sebastiaan met zijn C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CC5.JPG

De casemods:

Elsleure's Zerocool case
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CM1.JPG

Richards LXfusion case
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CM2.JPG

Gert met zijn StarCraft II: Protoss case
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CM3.JPG

Stievius met zijn Xionized case.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CM4.JPG

Kenny met zijn Invicta case.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/CM5.JPG

Dan nog een paar impressie foto's van gameplay:

De Point Of View stand waar het tBCL plaatsvind.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/GP1.JPG

Wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus .......
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/GP2.JPG

"You dare to lay your hand on me, BOY !? "
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/GP3.JPG

Dirk had zijn handen vol......
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/GP4.JPG

Mine! mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/Gameplay/GP5.JPG

tot zover dit mini-verslagje.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ziet er goed uit! Alleen staan ze niet echt achter een hekje oid hé? Lijkt me toch fijner voor het eigen gevoel. Ziet er gezellig uit verder ;)

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
En ik ben weer thuis :) Gezellig was het wel, maar ontzetted veel lawaai van de rest van de beurs. Leuk om iedereen weer te spreken en een paar nieuwe gezichten te zien :)
Het was echt grappig om te zien hoe de meute ineens richting de tbcl-stand komt toen Ed op het dak ging staan om goodies te gooien :P En hoe diezelfde meute een minuut later weer weg was om nog meer gratis dingen te vangen bij andere stands :P

@ Teamikke: Zo kon je juist goed alles van dichtbij bekijken :)

[ Voor 7% gewijzigd door brinkdinges op 23-11-2007 21:04 ]

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

brinkdinges schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:02:
En ik ben weer thuis :) Gezellig was het wel, maar ontzetted veel lawaai van de rest van de beurs. Leuk om iedereen weer te spreken en een paar nieuwe gezichten te zien :)
Het was echt grappig om te zien hoe de meute ineens richting de tbcl-stand komt toen Ed op het dak ging staan om goodies te gooien :P En hoe diezelfde meute een minuut later weer weg was om nog meer gratis dingen te vangen bij andere stands :P

@ Teamikke: Zo kon je juist goed alles van dichtbij bekijken :)
Al hoewel het wel opvalt dat veel mensen toch wel aan de mods zitten te prutsen. Ze brengen natuurlijk geen schade aan, maartoch... Iig is er goede controlle op.

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Klopt, mensen zitten vaak aan de draaiknoppen van Red Storm Ten. Staat er ineens een ventilator weer stil.... GRRRR!!

Anyway, de caseconstructie afdeling is trouwens ook de gevaarlijkste: Mijn BFG heeft een dolk waarmee ik de mensen opensnij, naast me staat de Tempel met een oogverblindende laser, strompel je dan nog een verder dan wordt geplet door de Granite case, waarna je vingers door de Red Storm ventilatoren tot moes worden gemalen ! Kijk dus maar uit ! :D

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:32

BTS

Sensation :D

www.highflow.nl

Verwijderd

Frenkie123 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:25:
Klopt, mensen zitten vaak aan de draaiknoppen van Red Storm Ten. Staat er ineens een ventilator weer stil.... GRRRR!!

Anyway, de caseconstructie afdeling is trouwens ook de gevaarlijkste: Mijn BFG heeft een dolk waarmee ik de mensen opensnij, naast me staat de Tempel met een oogverblindende laser, strompel je dan nog een verder dan wordt geplet door de Granite case, waarna je vingers door de Red Storm ventilatoren tot moes worden gemalen ! Kijk dus maar uit ! :D
>:) Valt me wel tegen dat die Big Friggin' Gun niet ff die lui in 1 klap af kan maken... :D

Verwijderd

Dirk heeft de hoofdprijs al zo te zien... :9 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 04:24 ]

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 04:23:
Dirk heeft de hoofdprijs al zo te zien... :9 ;)
haha! :D

al vind ik wel dat ie de mooiste case heeft, dat rood is echt stoer uitgewerkt! _/-\o_

• Godric
Ziet er allemaal goed uit, ik kom zondag even langs. :)

• brinkdinges
Rebels schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 04:56:
[...]

haha! :D

al vind ik wel dat ie de mooiste case heeft, dat rood is echt stoer uitgewerkt! _/-\o_
En de grootste case, dat ding is echt gigantisch :P

• TEAMIKKE
  • Niet online
Jammer dat die van mij niet op tijd klaar was >:)

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Godric schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:48:
Ziet er allemaal goed uit, ik kom zondag even langs. :)
Dan zie ik je dan ;)

• Carpento
* Carpento heeft vanmiddag de mods ook van dichtbij bekeken

Als 'vakjury' maar liefst 8)

Fraaie mods, alle tien, ik heb er niet op gelet wie er bij mij het hoogste gescoord heeft, en ben errrug benieuwd naar de uitslag :)

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Kheb vanmiddag al een hoop foto's gemaakt van de boothbabes, maar tweakers was me al voor met hun report. Mede door de inzet van Ediejo, Sebastiaan, Pieter en Dirk zijn er heel veel stembriefjes ingevuld. Ook zijn enkele heren van de vakjury al langsgeweest en hebben hun rapporten ingevuld. Vanavond wordt de eerste lading stemmen geteld, en we verwachten morgen nog minstens zoveel stembriefjes. Wie gaat het worden ? :)

Verwijderd

Nog even over die chicks... jij lijkt er ook aardig mee te kunnen leven..... Niet staren Frenkie... ;)

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa191/frits123_2007/thP1010637.jpg

Ja, die stemmen tellen, das geen picknick. Ben benieuwd hoeveel het er echt waren, maar de stapel was zo'n 20cm dik.... En het papier vrij dun... ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 22:24 ]

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29
ik krijg net bericht dat de WW2 case van PeeWee 5de is geworden.

• TEAMIKKE
  • Niet online
saikoboarder schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:26:
ik krijg net bericht dat de WW2 case van PeeWee 5de is geworden.
De rest weet je ook of niet?

• saikoboarder
neen en ik kan ook niet voor 100% bevestigen of het waar is van de WW2 case maar ik denk van wel.
Ik heb die case gemaakt voor PeeWee en hij stuurde mij dat net. Dus ofwel is het waar ofwel wil hij mij afzetten met de prijzen :9

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Dus eigenlijk heb jij gewonnen de 5e plaats behaald ? :)

[ Voor 28% gewijzigd door sky- op 25-11-2007 17:17 ]

• saikoboarder
mijn werk heeft de 5de plaats gehaald.
hij heeft het hele gebeuren betaald en gezegd hoe hij het graag zou hebben.

Ik casemod heel graag maar ik heb niet om de 6 maand een nieuwe kast nodig.

Verwijderd

Ja de WW2 was idd 5e.

Ik moet zeggen een erg mooie kast , ik was er zeker van gecharmeerd!

• Godric
Ik ben vandaag even wezen kijken en het zag er allemaal goed uit! :) Mooie opstelling en de cases waren redelijk goed te bekijken, helaas (voor mij) was het nogal druk dus voordat ik elke case ook goed op afwerking e.d. kon bekijken was ik een tijdje verder.

Omdat ik de uitslag nog mis, zet ik hem maar even online. Volgens mij klopt ie zo, maar schiet me niet neer als er een plekkie verkeerd staat! ;)

Edit: Volg het linkje van XplodingForce maar, die is completer en klopt tenminste helemaal! ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Godric op 26-11-2007 10:17 ]

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Hier de officiele, uitslag, met het aantal punten en de rest van de publieksstemmen: http://tbcl.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=72&t=262

tBCL was heel erg gaaf, ik heb helaas zelf geen foto's kunnen maken, maar die zijn er al. Echt fantastisch om alle mods eens in het echt te zien en te kunnen kletsen met de makers.

Everybody lies

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl is ook gisteren een kijkje gaan nemen en jureren uiteraard.

Het was, net als vorig jaar (alleen dan een stukje (lees: flink wat) drukker ;)), wederom een erg geslaagd evenement en bij deze dan nog maar eens niets dan hulde voor de organisatie! d:)b

Ook bij deze even mijn complimenten voor de opzet van het stemmen, wij als vakjury moesten beoordelen op 9 punten, van afwerking tot techniek van duurzaamheid tot wow factor.
Daarnaast was er ook nog eens de publieksprijs, tesamen een ideale opzet in mijn ogen!

Ik heb mooi van de gelegenheid gebruik kunnen maken eens rond te neuzen op GamePlay en gezellig wat met de collegamodders (bij) te praten. Altijd gezellig :D

Tevens wil ik bij deze (ook al heb ik dat irl al gedaan) alle deelnemers nogmaals feliciteren met hun behaalde plek en het enorme prijzenpakket dat zij ontvangen hebben _/-\o_

Op naar volgend jaar! (hopelijk sta ik er dan ook weer bij met mijn nieuwe creatie ;))

Verwijderd

Iedereen van harte gefeliciteerd! :D Het was zo te zien een geslaagde TBCL op de beste locatie van Nederland. Een terechte uitslag en leuk dat er een vakjury en publieksprijs was (de beste manier van stemmen) :*). Nu duimen dat er een nummertje 3 aankomt in 2008 O-)

@ Alle deelnemers, rust lekker uit want jullie hebben vast tot de laatste avond hard doorgeknutseld! Geniet ook van de mooie prijzen die jullie allemaal hebben gewonnen en uiteraard je eigen kast 8)

• brinkdinges
Ik vond het zo jammer dat het eigenlijk niet mogelijk was om normaal te praten. Dat was op het NKCM allemaal wat fijner, daar had je geen last van harde muziek en in de microfoon schreeuwende mensen.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik had zelfs oordoppen in, want het was inderdaad een takkeherrie
(zitten standaard in mijn fototas ivm foto's op feesten enzo).
Heb dan helaas niet gestemd, vanwege de tijdsnood, maar ach, dat zal geen wereld van verschil zijn geweest, mijn top 5 komt wel aardig overeen :)

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Ja, die herrie was niet normaal. En dan te bedenken dat wij geen Live-Modding mochten doen tijdens GamePlay "omdat we dan boven de 72 dB zouden komen met de dremels".
F*CK!

• Carpento
Ja, alsof iemand daar ooit iets van gehoord zou hebben 7(8)7

• brinkdinges
Carpento schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:16:
Ja, alsof iemand daar ooit iets van gehoord zou hebben 7(8)7
Even offtopic, maar heb je het videokaartje nog gehad? Ik neem aan van wel, anders had ik het wel gehoord :P

Verwijderd

Foto verslagje van de finale dag :)

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/7yov6h3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/8a32634.jpg

Uitleg geven, en met je dvd-lade patsen :P
Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/8108ppz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/7xkn1uf.jpg

What?!
Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/6jmckt0.jpg

Lekker gamen op de Carbon Li
Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/85zzqqq.jpg

Diepe gesprekken
Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/6p4ybo1.jpg

Gert wil ook even proberen :+
Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/82jg7ls.jpg

Ff zitten :)
Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/815i99y.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/6ocdqbr.jpg

Gemiddeld publiek :P
Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/8g529dx.jpg

Fotoboekje bekijken...
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/6jzs1t4.jpg

AFBLIJVEN!!! >:) :P
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/86zc6yq.jpg

Kritisch oogje :P
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/6lxov89.jpg

Goed kijken...
Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/6lvkmmu.jpg

Bokalen
Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/8dzm00h.jpg

Ja joh....gooi d'r maar weer mee :P :>
Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/82c5m52.jpg

Prijsjes >:) :)
Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/8a2h7ap.jpg

2e Jury prijs :D
Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/6ku1mo5.jpg

2X nmr. 1 bij de jury :)
Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/6s9a07o.jpg

Met z'n allen :D
Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/89hua9w.jpg

Zo...dat was het van mijn kant wel...ik heb genoten, en wil iedereen van de organisatie nog bedanken voor alles! :)
Alles was top geregeld!!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/6p4ybo1.jpg

Haha. Die linker is een vriend waarmee ik samen naar de Gameplay ben gegaan, rechter is de bekende 43% burnt van Red Storm Ten :P ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TweakerDwayne op 26-11-2007 22:37 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Iedereen van harte gefeliciteerd natuurlijk. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, al hoop ik voor volgend jaar weer een leuke mod te hebben :)

Verwijderd

@ Terw_Dan, ik las net dat de inschrijving voor de editie 2008 op 01-01-08 open gaat. Is dat toeval of had ediejo ergens voorkennis van. Ik vind het wel leuk zover van te voren open. Een goede casemod kost tijd. En wie weet zien we ook nog eens werk van onze topmodder uit Belgie Soul_Assis. Want dat is toch wel een van de beste modder hier In MIjn ogen.

Verwijderd

foutje bedankt dubbel post

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 11:44 ]

• brinkdinges
Als er iemand voorkennis heeft is het Ediejo wel, want die organiseert het hele gebeuren :+

• Carpento
Volgens mij doelt ie op andere voorkennis, en ja, daar kon Ediejo ook weleens het nodige van geweten hebben ;)

Verwijderd

@brinkdinges, sorry, dat wist ik niet ik kom ook net pas kijken hier. En zag tijdens gameplay voor het eerst een casemod. ;)

Verwijderd

@carpento, ik heb het een en ander uitgezocht inmiddels en volgens mij ben jij lid van casejunkies.

(Trouwens wat een haat en nijd in dit wereldje zeg, sorry dat ik het zeg maar vele kunnen terug naar..)

En als iemand voorkennis heeft dan heeft iemand anders teveel gezegd of heb ik het mis? Maar volgens mij staat er al een tijdje op de site van de tbcl dat de inschrijving op 1-1-08 open gaat. Ik kan ook fout zitten. Maar dat stond er al eerder dan andere dingen. Er staat ook dat de tbcl in 2008 ook weer op gamelay plaats vindt. Ik kom zeker kijken was een mooie ervaring.

• waterkoud
  • Niet online
Wat ook invloed heeft gehad op deze vroege inschrijfdatum, is dat na het succes van het tweede tBCL en voor de eerste keer op zo'n groot event als Gameplay, er al snel een aantal sponsoren aangaven het volgend jaar allemaal wat groter aan te willen pakken. Maakt het natuurlijk allemaal wat makkelijker om dan al met vrij grote zekerheid te kunnen zeggen dat er weer een tBCL komt in 2008 en dus kun je ook wat vroeger beginnen met het openen van de inschrijvingen. Wat niet vergeten moet worden is dat het allemaal als hobby georganiseerd is door Ed en dat ie er zelfs eigen geld in heeft gestoken om het mogelijk te maken. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en ziet het er mede daardoor ok naar uit dat het in 2008 alleen maar groter kan worden. Over de situatie met Casejunkies kan ik zeggen dat, hoeveel problemen er onderling ook zijn geweest tussen Ed en sommige mensen, hij het bijzonder jammer vind dat Casejunkies ophoudt te bestaan. De site en het NKCM waren toch een enorme stimulans en bron van inspiratie voor vele modders en ik weet dat Ed het ook zo ziet.

Verwijderd

En dan nog maar ff filmpje van tBCL @ Gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=7R2Dc_ZISTc
Pagina: 1 2 Laatste