Toon posts:

[XP] 2e hardeschijf niet herkent

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een nieuwe hardeschijf gekocht. vol enthausiasme heb ik hier meteen een schone installatie van windows op gezet. Nadat ik dit gedaan heb heb ik mijn oude hardeschijf ook aangekoppeld (ik had die even tijdelijk los gekoppeld omdat ik slechts 1 sata kabel had).

MAAR, nu herkent windows mijn oude hardeschijf niet. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit aan moet pakken?
Het zijn beide Sata schijven met een grote van 320 gig (1 samsung en 1 WD)

BvD

Ruben

Edit:

Ik heb nog eens goed gekeken. en Partitionmagic ziet de 2e hardeschijf wel maar dan alleen als dynamic disk en in windows systeembeheer kan ik de schijf ook zien als dynamische schijf. ik kan daar er wel voor kiezen om er een standaardschijf van te maken maar dan raak ik alles kwijt wat er op staat. en dat wil ik niet

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 01:15 ]

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

beetje zoeken, dit probleem is al eerder langs gekomen, maar je moet partities aanmaken zodat windows je schijf gaat herkennen...

rechtermuisknop op "deze computer" (my computer) dan naar "beheer" (manage) en dan naar diskmanager... Daar staat je schijf, je moet alleen partities aanmaken en indelen. Zodra je dat gedaan hebt zal de schijf te zien zijn als lokale harde schijf

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Verwijderd

Topicstarter
maar dan ben ik toch alle data kwijt die er nu opstaat?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De oplossing staat mogelijk in het deel dynamische schijven in de OM FAQ / Beleid

offtopic:
Hoi en BVD, Ruben kun je in het vervolg wel weglaten. Zie de forumregels

[ Voor 27% gewijzigd door Guardian Angel op 01-08-2007 07:46 ]

ARME AOW’er

Dit topic is gesloten.