[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 28.070 views sinds 30-01-2008

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:32
Bij mij draait ie gewoon vanaf cd, tis maar net wat je drive het lekkerst vind. Je kan ook CD-RW proberen.

En over de Logitech Harmony remotes .... _/-\o_
je kan echt alles instellen met die dingen. Ik heb em nou zo dat ik met 1 profiel mijn xbox kan bedienen, en in dezelfde layout ook nog het volume van mijn tv en versterker, tv input, versterker geluidsintellingen (5.1/stereo etc.). In principe alles wat je nodig hebt om met je xbox tv te kijken, films te kijken en muziek te luisteren.

Strava

Anoniem: 202496

Bigfoot87 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:43:
[...]

Een script maken doe je niet zo 123 ;)
Goede ideeen voor scripts kun je hier kwijt.

[...]
Bedankt voor je reactie, ik ga snel bij de muziekinstellingen kijken!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 07:18
ja maar er zijn ook AB's van logitech die via RF uit kunnen zenden, de vraag is of dat dezelfde protocollen zijn als de logitech draadloze controler voor de xbox.
dan zou je zonder wireless extender kunnen werken. en di kost toch ook weer geld, maar aan de andere kant. die wordt toch samen met die afstandbediening geleverd.

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:49
engelbertus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:54:
ja maar er zijn ook AB's van logitech die via RF uit kunnen zenden, de vraag is of dat dezelfde protocollen zijn als de logitech draadloze controler voor de xbox.
dan zou je zonder wireless extender kunnen werken. en di kost toch ook weer geld, maar aan de andere kant. die wordt toch samen met die afstandbediening geleverd.
Ik heb al heel lang een xbox met mediacenter, nu lees ik hier al die verhalen over die afstandbedieningen ik bestuur dat ding al zolang met me controller maar wil dat toch is proberen.
Moet ik gewoon zo'n xbox dvd remote ding kopen?
En dan kan ik met een universele ab het ding besturen?

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-04 09:47
Pinjataaa schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:45:
[...]

Het moet op een DVD-R, die Evox disc
Okee, ik heb 'm idd op een DVD+R gebrandt (3 welteverstaan, had geen RW |:( ) Thanks, ik ga het nogmaals proberen..

Anoniem: 230496

m3gA schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:24:
[...]

Iwatch is toch een betaalsite?
Jep krijg netjes een DRM / Betaalmelding.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 22:51

Pinjataaa

Hit me!

Gusev schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:39:
[...]

Okee, ik heb 'm idd op een DVD+R gebrandt (3 welteverstaan, had geen RW |:( ) Thanks, ik ga het nogmaals proberen..
Bij mij werkte het iig. Ik had ook een stuk of 7 cd/dvd-tjes gebrand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:05
Weet iemand misschien een programmatje waarmee ik vanuit XBMC de beeldverhouding van 4:3 naar 16:9 kan omzetten?

edit: als ik het goed begrijp moet het met een nieuwere versie van XBMC mogelijk zijn om gewoon vanuit XBMC te switchen...ik heb het geprobeerd, maar ik kan maar uit 2 opties kiezen: auto en PAL 4:3. In de praktijk zijn dit dezelfde verhoudingen, maar ik wil graag PAL 16:9.

[ Voor 60% gewijzigd door marteltor op 28-09-2007 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 15:42
marteltor schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:49:
Weet iemand misschien een programmatje waarmee ik vanuit XBMC de beeldverhouding van 4:3 naar 16:9 kan omzetten?

edit: als ik het goed begrijp moet het met een nieuwere versie van XBMC mogelijk zijn om gewoon vanuit XBMC te switchen...ik heb het geprobeerd, maar ik kan maar uit 2 opties kiezen: auto en PAL 4:3. In de praktijk zijn dit dezelfde verhoudingen, maar ik wil graag PAL 16:9.
je zult eerst 16:9 moeten enablen in je microsoft dashboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:48
m3gA schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:27:
[...]

je zult eerst 16:9 moeten enablen in je microsoft dashboard ;)
En je Microsoft dashboard vind je hier: C:\xboxdash.xbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137840

Is er al een scraper voor moviemeter.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahendriks
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 18:25
@sjobbels, was dat maar zo...
Als ik het zelf zou kunnen zou ik het willen proberen te maken... maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen (iets met regexp... staat wel beschreven op wiki.xboxmediacenter.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 08:32
Tito129 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:30:
[...]

Ik heb al heel lang een xbox met mediacenter, nu lees ik hier al die verhalen over die afstandbedieningen ik bestuur dat ding al zolang met me controller maar wil dat toch is proberen.
Moet ik gewoon zo'n xbox dvd remote ding kopen?
En dan kan ik met een universele ab het ding besturen?
Je hebt inderdaad een dongle voor in je controller port nodig, ik heb een paar jaar terug gewoon de normale xbox dvd kit erbij gekocht.

Hiermee kan je prima XBMC besturen, (XBMC is er ook voor gemaakt)
Maar wil je alles met 1 remote doen (dus TV, Amp en Xbox) dan is een logitech harmony echt een aanrader, ik heb zelf het basis model (525 geloof ik of 520 ofzo)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-04 15:16
Zoo, daar ben ik weer. Het heeft even geduurd voordat ik door ruim 2 weken mails/RSS Feeds was, maar het is gelukt. Uiteraard wordt XOT-UZG hier nu al weer heel druk gebruikt door mijn vrouw die ONM aan het bijkijken is! Wat ik al gemerkt heb (en gelezen):
  • SBS6 werkt niet meer. Ik ga kijken waar het aan ligt.
  • Joox.net heeft ook kuren begrijp ik. Daarvoor heb ik al een fix gekregen. Die ga ik er in verwerken.
Zijn er nog meer issues gevonden?

[ Voor 20% gewijzigd door GroteBozewolf op 28-09-2007 20:07 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157936

GBW welkom terug....goeie huwelijksreis gehad? Ik gebruik het script met veel plezier en had alleen dat van SBS6 gemerkt.

waar ik meer van baal is dat wanneer ik een film kijk dat het beeld heel zwak schokt. Hebben meer mensen hier last van? het is ongeveer elke 2 seconden, echt maar heel even. Mijn vriendin valt het niet eens op....Ik gebruik de nieuwste T3CH versie en in elke versie is dit het geval.

Kan dit aan de kabel liggen?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 28-09-2007 21:23 ]

• polleke
  • Laatst online: 26-07-2024
Ik heb een aantal iso's gemaakt van dvd films. Ik wil deze graag van een icon voorzien. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?

Live PVoutput

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Zou het niet mogelijk zijn iets met de website stage6.divx.com te doen? Hier staan allemaal Divx flash filmpjes van oa. allemaal series en promo's

Anoniem: 181995

@GBW: Ik heb hier nog een oude/andere versie van uitzendinggemist gemaakt door Sumanth. Deze heeft alle uitzendingen ingedeeld per dag, waardoor recente uitzendingen makkelijk zijn terug te vinden. Wil en kan je deze toevoegen aan jouw script?

http://files-upload.com/files/529845/Uitzendinggemist v1.rar

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Bigfoot87 schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:54:
Je zou kunnen proberen om te updaten naar de laatste T3ch versie (23-09-2007) en als dat niet werkt zul je hem even moeten aanmelden als bug.
Inmiddels geupgrade naar 23-09-2007, maar het probleem blijft.
Als ik op Sourceforge kijk kom ik deze bug ook nergens tegen, dus ik vraag mij af of ik de enige ben met deze bug ?

Zijn er ook anderen die deze bug hebben ?
Dus: Foto's bekijken via het netwerk en dan met de afstandsbediening (1/2/3/4/.. etc) in/uitzoomen.
Met de controller gaat het goed en als ik de foto kopieer naar mijn lokale HD dan gaat het ook goed (zowel controller als afstansbediening)

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Bigfoot87
polleke schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:25:
Ik heb een aantal iso's gemaakt van dvd films. Ik wil deze graag van een icon voorzien. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
Maak (bijvoorbeeld in Photoshop) een icoon en sla deze op als tbn bestand met de zelfde naam als de iso. Dus dan krijg je dit:

- Dvd.iso
- Dvd.tbn

Nu zou je het icoon moeten kunnen zien. :)

@ GBW: Welkom terug! Hoe voelt dat nou om getrouwd zijn? :p

• GroteBozewolf
Anoniem: 181995 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:41:
@GBW: Ik heb hier nog een oude/andere versie van uitzendinggemist gemaakt door Sumanth. Deze heeft alle uitzendingen ingedeeld per dag, waardoor recente uitzendingen makkelijk zijn terug te vinden. Wil en kan je deze toevoegen aan jouw script?

http://files-upload.com/files/529845/Uitzendinggemist v1.rar
Ik ken die versie en daar is het inderdaad per dag ingedeeld. Ik heb er echter bewust voor gekozen om het per kanaal te doen, omdat er nu ook RTL, SBS en hopelijk nog veel meer kanalen bij gaan/zijn (ge)komen. De zoek functie zorgt ervoor dat je alles kunt terug vinden.

Wat ik wel kan doen (optie 1) is de kanalen (NED1,2&3 niet sorteren op alfabet, maar op datum). Dat zou dan een configuratie optie worden. Het maken van 1 kanaal waaruit dan vervolgens een dag kan worden gekozen (optie 2) is met de huidige opzet wat lastiger. Dat zou dan 1 kanaal worden voor UZG - Gisteren, 1 voor UZG - Eergisteren etc, in plaats van 1 kanaal voor NED1, 1 voor NED2 en 1 voor NED3.

Zou je kunnen leven met eerste optie?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Anoniem: 181995

haha, daar zou ik heel goed mee kunnen leven :)

Zou het niet beter zijn om een indeling als volgt te maken:

Zoals het huidige uitzendinggemist nu is (dus programma's selecteren, ongeacht de dag)
Maar dan wel op dag gesorteerd. en natuurlijk op zender.

Een mogelijke optie:
Wanneer je de dag kiest, daarna de zender, alle programma's van die dag ziet en klik je er dan 1, dan kun je alle oude programma's bekijken (history).

Bijvoorbeeld mijn vriendin is het seizoen 2005 van Boer zoekt vrouw aan het volgen.

Een indeling kan dan zijn:
Kies de dag (maandag), kies zender (NED1), kies uitzending (Boer zoekt vrouw), kies welke uitzending je wilt zien. (seizoen 2005 ofterwijl een opsomming van alle beschikabre streams)

Dit lijkt me het beste van beide opties. Of heeft iemand een ander idee???

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 29-09-2007 20:24 ]

• GroteBozewolf
Anoniem: 157936 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:21:
Een mogelijke optie:
Wanneer je de dag kiest, daarna de zender, alle programma's van die dag ziet en klik je er dan 1, dan kun je alle oude programma's bekijken (history).

Bijvoorbeeld mijn vriendin is het seizoen 2005 van Boer zoekt vrouw aan het volgen.

Een indeling kan dan zijn:
Kies de dag (maandag), kies zender (NED1), kies uitzending (Boer zoekt vrouw), kies welke uitzending je wilt zien. (seizoen 2005 ofterwijl een opsomming van alle beschikabre streams)

Dit lijkt me het beste van beide opties. Of heeft iemand een ander idee???
Dit is niet mogelijk. Het is via www.uitzendinggemist.nl ook niet mogelijk om en op dag en op zender te selecteren, dus kan dat bij XOT-UZG ook niet.

Als je 'Boer zoekt Vrouw 2005' wilt volgen, dan zoek je dus op "Boer" (via het Oranje UZG icoon) en dan komt 'Boer Zoekt Vrouw' in het rijtje te staan. Dan selecteer je die en kan je naar de uitzendingen van 2005 scrollen. Die staan dan op datum gesorteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:53

Maverick2001

Never look back

GroteBozewolf schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:03:
[...]

Ik ken die versie en daar is het inderdaad per dag ingedeeld. Ik heb er echter bewust voor gekozen om het per kanaal te doen, omdat er nu ook RTL, SBS en hopelijk nog veel meer kanalen bij gaan/zijn (ge)komen. De zoek functie zorgt ervoor dat je alles kunt terug vinden.

Wat ik wel kan doen (optie 1) is de kanalen (NED1,2&3 niet sorteren op alfabet, maar op datum). Dat zou dan een configuratie optie worden. Het maken van 1 kanaal waaruit dan vervolgens een dag kan worden gekozen (optie 2) is met de huidige opzet wat lastiger. Dat zou dan 1 kanaal worden voor UZG - Gisteren, 1 voor UZG - Eergisteren etc, in plaats van 1 kanaal voor NED1, 1 voor NED2 en 1 voor NED3.

Zou je kunnen leven met eerste optie?
Hou het aub zoals het is! Diep respect wat je allemaal gedaan hebt en ik ben blij dat het vrij stabiel draait.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233765

Ik zoek me gek met Google e.d., kan het niet vinden. Dus vraag ik het hier. Mijn probleem is dat ik naar hartelust netwerk locaties kan toevoegen. Maar... hoe verwijder is die nou weer als ik ze niet meer wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Anoniem: 233765 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:03:
Ik zoek me gek met Google e.d., kan het niet vinden. Dus vraag ik het hier. Mijn probleem is dat ik naar hartelust netwerk locaties kan toevoegen. Maar... hoe verwijder is die nou weer als ik ze niet meer wil?
Via de web interface?
http:\\<ip-xbox>
-> Configuratie -> Bookmarkt
en verwijderen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Anoniem: 233765 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:03:
of de sources.xml onder userdata aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
m3gA schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

Maar het moet ook wel via de GUI kunnen.... kan je nu alleen niet vertellen hoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Bigfoot87 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

Maar het moet ook wel via de GUI kunnen.... kan je nu alleen niet vertellen hoe..
volgens mij op het info knopje drukken als je op de share staat (knopje links boven de groene richtingknoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
m3gA schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

volgens mij op het info knopje drukken als je op de share staat (knopje links boven de groene richtingknoppen)
Ja dat denk ik dus ook... maar het zou kunnen dat je die optie eerst in moet schakelen bij de instellingen. Ik geloof dat er een instelling "Verwijderen en hernoemen bestanden toestaan" oid bestaat..
Maar of die optie alleen voor bestanden of ook voor share's geldt zou ik niet kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-04 10:32
GroteBozewolf schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:06:
.....
Zijn er nog meer issues gevonden?
GBW, goede huwelijksreis gehad? Heel erg bedankt voor jouw prachtige script. Wij maken er regelmatig gebruik van. Wat betreft nog meer issues, kan het zijn dat de lokatie van de GTST afleveringen veranderd is? Mijn vrouw wilde laatst een gemiste aflevering kijken, maar de afleveringen vanaf 14-09 komen bij ons niet meer in de lijst voor. (Ik heb je laatste RTL4 channel al, want in de een na laatste was GTST helemaal verdwenen.) Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
1975Mark30 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:11:
[...]

GBW, goede huwelijksreis gehad? Heel erg bedankt voor jouw prachtige script. Wij maken er regelmatig gebruik van. Wat betreft nog meer issues, kan het zijn dat de lokatie van de GTST afleveringen veranderd is? Mijn vrouw wilde laatst een gemiste aflevering kijken, maar de afleveringen vanaf 14-09 komen bij ons niet meer in de lijst voor. (Ik heb je laatste RTL4 channel al, want in de een na laatste was GTST helemaal verdwenen.) Alvast bedankt.
Yes, huwelijksreis was zeer relax en het is jammer dat het nu al weer voorbij is :( maar goed. Wat betreft GTST en RTL: als je op de uitzendinggemist site van RTL gaat kijken (www.rtlgemist.nl) gaat kijken zal je zien dat ze daar ook niet bij staan. Dus dan staan ze ook niet in mijn script!

Zodra zij door RTL online worden gezet, dan zullen ze ook in het script verschijnen (het script doet immers niets anders dan kijken wat er officieel online staat en dat weergeven). Het zal dus van RTL afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Leuke toevoeging die YouTube script!! Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Pinjataaa schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:43:
Leuke toevoeging die YouTube script!! Bedankt :D
Ja bedankt voor je Youtube script Grox!
Heb hem in mn nieuwe XBMC versie gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
GroteBozewolf schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

Yes, huwelijksreis was zeer relax en het is jammer dat het nu al weer voorbij is :( maar goed. Wat betreft GTST en RTL: als je op de uitzendinggemist site van RTL gaat kijken (www.rtlgemist.nl) gaat kijken zal je zien dat ze daar ook niet bij staan. Dus dan staan ze ook niet in mijn script!

Zodra zij door RTL online worden gezet, dan zullen ze ook in het script verschijnen (het script doet immers niets anders dan kijken wat er officieel online staat en dat weergeven). Het zal dus van RTL afhangen.
GBW, het eerste wat ik heb gedaan is inderdaad op rtlgemist kijken of ze daar wel staan. Als ik op rtlgemist kijk staan ze daar echter wel! Op dit moment t/m de aflevering van 01-10. Vandaar nogmaals mijn vraag of de lokatie misschien veranderd is omdat ze dus wel op rtlgemist staan, maar niet in de listing van jouw script voor komen (vanaf 14-09 dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Over het GTST verhaal: Ik had daar vorige week ook al een post over gemaakt. Mijn vriendin wilde toen ook net GTST gaan terugkijken, maar kwam er idd ook achter dat de afleveringen vanaf 14-09 niet doorkwamen. Ik ben wat gaan speuren naar wat er veranderd was. En heb wat dingen aangepast in het script en toen deed ie het opeens weer wel... weet ook niet precies wát ik heb veranderd, zit nu op mn werk, maar uiteindelijk kreeg ik het wel voor elkaar om ook de nieuwe afleveringen in het UZG scriptje te krijgen... Mocht er een snelle fix moeten komen, dan kijk ik vanavond even op mn Xbox wat ik precies veranderd heb. Heb in elk geval het rtl channel script aangepast, verder niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
Anoniem: 136075 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:27:
Over het GTST verhaal: Ik had daar vorige week ook al een post over gemaakt. Mijn vriendin wilde toen ook net GTST gaan terugkijken, maar kwam er idd ook achter dat de afleveringen vanaf 14-09 niet doorkwamen. Ik ben wat gaan speuren naar wat er veranderd was. En heb wat dingen aangepast in het script en toen deed ie het opeens weer wel... weet ook niet precies wát ik heb veranderd, zit nu op mn werk, maar uiteindelijk kreeg ik het wel voor elkaar om ook de nieuwe afleveringen in het UZG scriptje te krijgen... Mocht er een snelle fix moeten komen, dan kijk ik vanavond even op mn Xbox wat ik precies veranderd heb. Heb in elk geval het rtl channel script aangepast, verder niets...
Aha, dat is goed nieuws! Als je er vanavond achter kan komen, dan ben ik erg benieuwd wat je veranderd hebt. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 136075 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:27:
Ze staan inderdaad online, maar niet via het algemene menu van RTL Uitzendinggemist (http://www.rtl.nl/service/gemist/home/, linksbovenin: "Alle programma's in de RTL Gemist Player"). Dat is de data die ik gebruik en als ze daar niet bijstaan, dan staan ze ook niet in XOT-UZG.

Als iemand een fix heeft, dan waardaar ik dat natuurlijk zeer. Maar die fix zie ik dan graag als issue (met oplossing dus) op de googlecode page van XOT-UZG omdat ik anders op allemaal verschillende plaatsen moet zoeken naar fixes en het niet echt meer bij te houden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb de PM3MOD skin geinstalleerd maar kom niet meer bij mijn "scripts". Staan niet in het hoofdmenu en ook niet bij het "uitzetten" e.d. icoon.
Iemand een idee hoe ik mijn scripts terug kan zien in b.v. het hoofdmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 10:51
Add to favorites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:49
Ik zie dat er nu ook een xbox shortcut maker zit inbegrepen, alleen kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt? Mijn Xbox is namelijk softwarematig gemod, en start altijd op in dit menu. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om XBMC te laten opstarten maar dit is me nog nooit gelukt. Ik zou graag willen dat Xboxmediacenter opstart wanneer ik de xbox aanzet.

Hoe kan ik dit realiseren met shortcutmaker?? (als dat uberhaupt gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
CrystalViriS schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:03:
Ik zie dat er nu ook een xbox shortcut maker zit inbegrepen, alleen kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt? Mijn Xbox is namelijk softwarematig gemod, en start altijd op in dit menu. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om XBMC te laten opstarten maar dit is me nog nooit gelukt. Ik zou graag willen dat Xboxmediacenter opstart wanneer ik de xbox aanzet.

Hoe kan ik dit realiseren met shortcutmaker?? (als dat uberhaupt gaat)
http://www.xboxmediacente...am_UIX_XBE_Shortcut_Maker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Over XOT-UZG heb ik nog een paar vragen..
Dat blauw/witte rondje, wat is dat?? Als ik erop klik dan gaat hij terug naar het XBMC menu.
En Joox (?) wat is dat? Hier zitten geen bestanden in?

Verder heb ik redelijk vaak dat hij midden in een aflevering terug springt naar het hoofdmenu van XOT-UZG.

Verder werkt de nieuwe release perfect bij mij. Ook het YouTube script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Pinjataaa schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:31:
Over XOT-UZG heb ik nog een paar vragen..
Dat blauw/witte rondje, wat is dat?? Als ik erop klik dan gaat hij terug naar het XBMC menu.
En Joox (?) wat is dat? Hier zitten geen bestanden in?

Verder heb ik redelijk vaak dat hij midden in een aflevering terug springt naar het hoofdmenu van XOT-UZG.

Verder werkt de nieuwe release perfect bij mij. Ook het YouTube script.
Blauw-Witte rondje is Kanalenkiezer.nl: die is kapot op het moment omdat hun site layout is veranderd. Een fix zit reeds in 2.7.0b6 die eind deze week uitkomt.
Joox: online Divx-jes van Joox.net. Ook kapot gegaan de afgelopen week omdat ze zijn gaan checken op user-agents. Een fix zit reeds in 2.7.0b6 die eind deze week uitkomt.

Het afbreken van afleveringen heeft niets met XOT-UZG te maken maar met XBMC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

GroteBozewolf schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Blauw-Witte rondje is Kanalenkiezer.nl: die is kapot op het moment omdat hun site layout is veranderd. Een fix zit reeds in 2.7.0b6 die eind deze week uitkomt.
Joox: online Divx-jes van Joox.net. Ook kapot gegaan de afgelopen week omdat ze zijn gaan checken op user-agents. Een fix zit reeds in 2.7.0b6 die eind deze week uitkomt.

Het afbreken van afleveringen heeft niets met XOT-UZG te maken maar met XBMC zelf.
Oké super, kan niet wachten. Mijn Xbox draait overuren door je script :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 09:26
Ik wacht met smart op je nieuwe release, GBW.

Dus YouTube is inmiddels ook ingebouwd? XOT-UZG, het ultieme all-in-one script voor je xbox!

(ps: Hoe is het leven als getrouwd man?)

@ Bigfoot87: Er zijn weer een aantal radiozenders "overleden", waaronder JuizeFM. Ik heb ze thuis op papier staan, maar ben nu nog op de zaak. Ik post ze vanavond wel even.

[ Voor 39% gewijzigd door Dynamix op 03-10-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Surineeslander schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:32:
@ Bigfoot87: Er zijn weer een aantal radiozenders "overleden", waaronder JuizeFM. Ik heb ze thuis op papier staan, maar ben nu nog op de zaak. Ik post ze vanavond wel even.
Ah! Thnx :) zal er asap naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-03 22:09
Ik zit met een probleem:
Ik heb pas een gemodde xbox gekocht via eBay met UnleashX erop. (Ik weet niet welke mod)
Alles werkte, ook de oude XBMC (18-03-07 ofzo)
Dan heb ik de nieuwe XBMC erop gezet en een shortcut gemaakt om direct in XBMC te booten, de shortcut heb ik evoxdash.xbe genoemd (staat meestal vanboven in de tabellen van de bootvolgorde). En naar de C gekopiërd. Gereboot, maar ik kwam terug in UnleashX.

Dus heb ik gekeken welke dash misschien als default werd gebruikt. Er stond M.S.Dash.xbe (ongeveer) en xboxdash.xbe. Dan heb ik xboxdash.xbe naar _xboxdash.xbe hernoemd en de shortcut van XBMC naar xboxdash.xbe hernoemd. Gereboot: "Your Xbox requires service" met Error code 13.

Frostys XBox Rescue Disc gebrand en proberen te booten, dit werkte niet, maar de Error code veranderde in 14.

Wie weet wat ik moet doen om mijn Xbox direct in XBMC te laten booten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Bigfoot87 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:43:
[...]
Last FM wordt al standaard ondersteund door XBMC. Zit bij de Muziek instellingen geloof ik...

[...]

Hoe heb jij last.fm geactiveerd op de xbox? Kan wel de opties aankiezen bij muziekinstellingen. Maar ik zal neem ik aan verder ook nog iets moeten doen. het is geen los scriptje toch?
Wordt het als webpagina getoond? Of moet ik het IP adres van last.fm toevoegen als muzieklocatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 202496 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:08:
[quote]Bigfoot87 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:43:
[...]
Last FM wordt al standaard ondersteund door XBMC. Zit bij de Muziek instellingen geloof ik...

[...]

Hoe heb jij last.fm geactiveerd op de xbox? Kan wel de opties aankiezen bij muziekinstellingen. Maar ik zal neem ik aan verder ook nog iets moeten doen. het is geen los scriptje toch?
Wordt het als webpagina getoond? Of moet ik het IP adres van last.fm toevoegen als muzieklocatie?
Ik dacht dat je het had over het online bijhouden van je muziekcollectie.
Maar het luisteren naar LastFM is voor zo ver ik weet (nog) niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lullebakman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:45:
Ik zit met een probleem:
Ik heb pas een gemodde xbox gekocht via eBay met UnleashX erop. (Ik weet niet welke mod)
Alles werkte, ook de oude XBMC (18-03-07 ofzo)
Dan heb ik de nieuwe XBMC erop gezet en een shortcut gemaakt om direct in XBMC te booten, de shortcut heb ik evoxdash.xbe genoemd (staat meestal vanboven in de tabellen van de bootvolgorde). En naar de C gekopiërd. Gereboot, maar ik kwam terug in UnleashX.

Dus heb ik gekeken welke dash misschien als default werd gebruikt. Er stond M.S.Dash.xbe (ongeveer) en xboxdash.xbe. Dan heb ik xboxdash.xbe naar _xboxdash.xbe hernoemd en de shortcut van XBMC naar xboxdash.xbe hernoemd. Gereboot: "Your Xbox requires service" met Error code 13.

Frostys XBox Rescue Disc gebrand en proberen te booten, dit werkte niet, maar de Error code veranderde in 14.

Wie weet wat ik moet doen om mijn Xbox direct in XBMC te laten booten?
Hier staan de foutmeldingen weergegeven.

LINK

Volgens mij is dit op te lossen door de Slayers DVD / CD te draaien. ff zoeken op een torrentsite en dan kun je van voor af aan je XBOX rebuilden. Dan kun je ook weer kiezen wel dashboard je wilt booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
Anoniem: 157936 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:48:
[...]

Hier staan de foutmeldingen weergegeven.

LINK

Volgens mij is dit op te lossen door de Slayers DVD / CD te draaien. ff zoeken op een torrentsite en dan kun je van voor af aan je XBOX rebuilden. Dan kun je ook weer kiezen wel dashboard je wilt booten.
Die DVD was ik al aan het downloaden. Maar het werkt niet, gewoon terug fout 14.
Het enige wat ik wil doen is 2 bestanden hernoemen. Kan ik de harde schijf niet aansluiten aan mijn computer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
lullebakman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:09:
[...]

Die DVD was ik al aan het downloaden. Maar het werkt niet, gewoon terug fout 14.
Het enige wat ik wil doen is 2 bestanden hernoemen. Kan ik de harde schijf niet aansluiten aan mijn computer ofzo?
Ja, dat is ook nog een optie.
Maar ik zou eerst een ander merk cd proberen.
Waarschijnlijk leest je Xbox de cd niet vanwege het merk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Je had die bestanden niet moeten hernoemen. Die zijn belangrijk voor het opstarten.
Ook moet je van Autoinstaller dvd's / Slayer dvd's / Frostys XBox Rescue Disc's en al die rotzooi afblijven. Zoals je zelf nu ervaren hebt.

Dit lijkt op een xbox die ik heb omgebouwd.
Toevallig op de C partitie mappen zien staan met namen als "Riskant" en "Inhoud onveranderd laten" ?

Als deze xbox door mij is omgebouwd los ik het voor niks op voor je.
Je mag wel ff mailen naar rolf.lobker [at] gmail [punt] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Mijn xbox maakt volgens mij geen verbinding meer met het internet? Eerst kreeg ik altijd onderin het laatste nieuws gescrolled en deed mijn weer het gewoon. Maar nu doen beide het niet? Ik kan nog wel steeds via ftp op mijn xbox komen dus verbinding met het netwerk heeft hij wel?

Is er trouwens een script waarmee je makkelijk kunt bijhouden welke films je hebt? Dat je bijvoorbeeld via een IMDB lijst kun selecteren welke films je hebt. En als je dan naar een overzicht gaat dat je dan een lijst krijgt met films die je in bezit hebt. En dat je dan bijv. ook de cover ziet, en een samenvatting van de film als je erop klikt. (zegmaar allemaal van imdb.com afgehaald)

En weet iemand waar ik een script kan vinden waarmee je Apple movie trailers kunt bekijken?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
RolfLobker schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:23:
Je had die bestanden niet moeten hernoemen. Die zijn belangrijk voor het opstarten.
Ook moet je van Autoinstaller dvd's / Slayer dvd's / Frostys XBox Rescue Disc's en al die rotzooi afblijven. Zoals je zelf nu ervaren hebt.

Toevallig op de C partitie mappen zien staan met namen als "Riskant" en "Inhoud onveranderd laten" ?

?? Weet je wel waar je het over hebt ??

Mappen als Riskant en Inhoud onderanderd laten bestaan niet standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Bigfoot87 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:31:
[...]

?? Weet je wel waar je het over hebt ??

Mappen als Riskant en Inhoud onderanderd laten bestaan niet standaard...
Ik weet heel goed waar ik het over heb ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Surineeslander schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:32:
Ik wacht met smart op je nieuwe release, GBW.

Dus YouTube is inmiddels ook ingebouwd? XOT-UZG, het ultieme all-in-one script voor je xbox!

(ps: Hoe is het leven als getrouwd man?)
Ik heb geen YouTube kanaal gemaakt, maar als ie er is, dan zou ik het graag weten, zet ik hem bij XOT online!

Leven als een getrouwde man bevalt heel erg goed!
RolfLobker schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

Ik weet heel goed waar ik het over heb ja ;)
En weet je dan ook dat dit topic over XBMC gerelateerde zaken gaat? En niet softmod/hardmod zaken?

[ Voor 46% gewijzigd door GroteBozewolf op 03-10-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
RolfLobker schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:23:

Met die rescue cd's is niets misgegaan hoor, ze werken gewoon niet.

Nee, die Xbox is niet door jou omgebouwd.
Maar zou je gewoon terug die savegame exploit toepassen en de bestanden hernoemen?
Ik heb al gemaild naar een plaatselijke ombouwer voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233765

m3gA schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

Is me allemaal gelukt, met de witte en zwarte knop op de joystick. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
GroteBozewolf schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:05:
[...]

[...]

En weet je dan ook dat dit topic over XBMC gerelateerde zaken gaat? En niet softmod/hardmod zaken?
Heel goed.
Net als jij ga ik in op het verhaal van lullebakman.
Ik had eerst ook willen posten dat hier geen mods besproken worden maar heb in plaats daarvan aangegeven het op te kunnen / willen lossen (mits mijn mod) zonder er inhoudelijk op in te gaan.

Ik ga hier verder ook niet bespreken wat er gebeuren moet om het op te lossen.
Maar ik vertel wel dat het heel simpel en snel op te lossen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-04 16:33
@Awkwarding
De videobibliotheek (in het videomenu kies je bibliotheek) houdt automatisch bij welke films je hebt/hebt gekeken, inclusief cover, samenvatting, acteurs, genre, releasedate etc...

Als je daar films in wilt zetten kan je met dummyfiles werken. Heb je bv Forrest Gump, dan maak je met kladblok een file en die hernoem je naar Forrest Gump.avi. Dit doe je met al je films uit je collectie maar die niet op je xbox staan. Vervolgens gooi je al die dummyfiles in een map op je netwerk of xbox (gaat snel elke dummy is 1kb ofzo).

Vervolgens voeg je de map toe als videolocatie en druk je op zwarte knopje en geef je aan dat het een filmmap betreft die via imdb gescanned (scan database heet dat geloof ik) moet worden. Duurt ff maar vervolgens heb je alle imdb-info van al die films. Via bibliotheek kan je aangeven dat je ze al gekeken hebt (weer zwarte knopje). Zo kan je ze sorteren op bijvoorbeeld imdb-cijfer, releasedate, genre etc...

[ Voor 6% gewijzigd door Mar2zz op 04-10-2007 11:11 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Mar2zz schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:47:
@Awkwarding
De videobibliotheek (in het videomenu kies je bibliotheek) houdt automatisch bij welke films je hebt/hebt gekeken, inclusief cover, samenvatting, acteurs, genre, releasedate etc...

Als je daar films in wilt zetten kan je met dummyfiles werken. Heb je bv Forrest Gump, dan maak je met kladblok een file en die hernoem je naar Forrest Gump.avi. Dit doe je met al je films uit je collectie maar die niet op je xbox staan. Vervolgens gooi je al die dummyfiles in een map op je netwerk of xbox (gaat snel elke dummy is 1kb ofzo).

Vervolgens voeg je de map toe als videolocatie en druk je op zwarte knopje en geef je aan dat het een filmmap betreft die via imdb gescanned (scan database heet dat geloof ik) moet worden. Duurt ff maar vervolgens heb je alle imdb-info van al die films. Via bibliotheek kan je aangeven dat je ze al gekeken hebt (weer zwarte knopje). Zo kan je ze sorteren op bijvoorbeeld imdb-cijfer, releasedate, genre etc...
ok thnx ik zal daar naar kijken zodra ik mijn nieuwe xbmc heb werken
Bigfoot87 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:25:
[...]

Het beste kun je inderdaad de map XBMC helemaal verwijderen en de nieuwe map er op gooien.
Ik zou dat echter niet doen als XBMC opgestart is maar bijvoorbeeld de Recue CD gebruiken.

Met die cd is het altijd mogelijk een FTP verbinding te maken, ook als XBMC niet meer opstart.
wat voor scherm moet je krijgen als je die cd/dvd erin stopt? Want als ik die cd erin doe en hem opnieuw aanzet, dan kan ik niet via flashfxp op mijn xbox..
(ik heb het zowel op een cd-rw als op een dvd-rw geprobeerd.. ik heb een samgung drive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 25-04 11:34

Puck

W32.Deadcode.A

Bigfoot87 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:13:
[...]

Ik dacht dat je het had over het online bijhouden van je muziekcollectie.
Maar het luisteren naar LastFM is voor zo ver ik weet (nog) niet mogelijk.
Hier staat een stukje over hoe je radio kan luisteren:
Ok, you can look at your listening habits using the Last.fm website, but who wants to use their computer all the time? XBMC is all about letting you spend entertainment time away from the computer. Thankfully, you can access the most important parts of the Last.fm website fom the comfort of XBMC.

First, you have to edit your Xbox UserData/sources.xml file. We all know how to do that right? This edit is very simple. Just add the following bookmark to the My Music section.

<bookmark>
<name>Last FM</name>
<path>lastfm://</path>
</bookmark>

After rebooting XBMC with the edited Xbox Media Center.xml file in place, you will be able to browse parts of the Last.fm website.

I'll leave it up to you to play with this rather than try to explain everything. I will, however, address a few common questions I've been seeing.
Zelf nog niet geprobeerd, maar zeker van plan!

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Awkwarding schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

ok thnx ik zal daar naar kijken zodra ik mijn nieuwe xbmc heb werken

[...]

wat voor scherm moet je krijgen als je die cd/dvd erin stopt? Want als ik die cd erin doe en hem opnieuw aanzet, dan kan ik niet via flashfxp op mijn xbox..
(ik heb het zowel op een cd-rw als op een dvd-rw geprobeerd.. ik heb een samgung drive)
Ik krijg dit scherm met Rescue CD:
Afbeeldingslocatie: http://www.fotobewaren.nl/output/1191503045.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
PuCK schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:45:
[...]
[...]
Hee! dat is inderdaad intressant!
XboxMediaCenter.xml bestaat niet meer, je zult nu Sources.xml in de UserData map aan moeten passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Bigfoot87 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:15:
[...]

Hee! dat is inderdaad intressant!
XboxMediaCenter.xml bestaat niet meer, je zult nu Sources.xml in de UserData map aan moeten passen :)
Ja, had het toevallig net al aangepast in de quote :)

Er is overigens wel meer leuke informatie te vinden in de XBMC group van Last.fm

[ Voor 11% gewijzigd door Puck op 04-10-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuCK schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

Ja, had het toevallig net al aangepast in de quote :)

Er is overigens wel meer leuke informatie te vinden in de XBMC group van Last.fm
Thanx. Ik ga er eens mee pielen. tenzij Bigfoor me voor is (hoop hoop :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
dudes... ik heb gisteren voor het eerst eens een divx zitten kijken op de XBMC en 't zag er niet uit :(
Heb de AVI file dus eerst via FTP naar de harde schijf overgezet en tijdens het afspelen (vooral bij donkere scene's) krijg ik lelijke vlekken in de (donkere) kleuren te zien.
De x-doos is via scart op een Panasonic (42PA50) plasma aangesloten en ik heb alle mogelijke settings van de videoplayer geprobeerd om het wat beter te krijgen maar 't helpt bitter weinig.
Als ik de divx op de laptop is alles perfect.

Verwacht ik teveel van de divx kwaliteit of is er iets mis?
Wat zijn volgens jullie de ideale settings van de videoplayer (deinterlace, contrast settings, et-cetera...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
renio schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:07:
dudes... ik heb gisteren voor het eerst eens een divx zitten kijken op de XBMC en 't zag er niet uit :(
Heb de AVI file dus eerst via FTP naar de harde schijf overgezet en tijdens het afspelen (vooral bij donkere scene's) krijg ik lelijke vlekken in de (donkere) kleuren te zien.
De x-doos is via scart op een Panasonic (42PA50) plasma aangesloten en ik heb alle mogelijke settings van de videoplayer geprobeerd om het wat beter te krijgen maar 't helpt bitter weinig.

Wat zijn volgens jullie de ideale settings van de videoplayer (deinterlace, contrast settings, et-cetera...)?
Ik heb daar maar zelden last van en dan ligt het meestal aan de DivX zelf. Welke kabel heb je gebruikt om je plasma aan te sturen?

[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 05-10-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Awkwarding schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:04:
[...]

Ik krijg dit scherm met Rescue CD:
[afbeelding]
Mjah, dat heeft dus niets met XBMC te maken en hoort dus niet in dit topic thuis :) Ik stel voor dat je dit probleem zelf op probeert te lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-04 10:57
renio schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:07:

2 dingen kun je zeker doen om de kwaliteit te verbeteren :

1. XBMC updaten naar laatste versie (30-9-2007)
2. Een composiet kabel gebruiken om de Xbox aan de Plasma aan te sluiten

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
speedme schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:03:
[...]

2 dingen kun je zeker doen om de kwaliteit te verbeteren :

1. XBMC updaten naar laatste versie (30-9-2007)
2. Een composiet kabel gebruiken om de Xbox aan de Plasma aan te sluiten
je bedoelt vast component. Composiet is de crappy kabel die er bij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-04 10:57
Ja, bedoel ik ook....sorry 8)7

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Spider.007 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:33:
[...]

Mjah, dat heeft dus niets met XBMC te maken en hoort dus niet in dit topic thuis :) Ik stel voor dat je dit probleem zelf op probeert te lossen :)
ok jammer want mij wordt aangeraden om mijn XBMC te vernieuwen m.b.v. de Rescue CD. Maar dat gaat dus niet.. Dus nu kan ik nog niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruikte tot volle tevredenheid een Logitech Harmony met XBMC, alleen heb ik laatst mijn Harmony opnieuw ingesteld (omdat ik nu een nieuwe TV heb) en krijg ik het niet voor elkaar om weer de XBMC met die remote aan de praat te krijgen.

Welk apparaat hebben jullie uit de Harmony database gekozen?

Ik kan de vraag wel ook wel in Logitech harmony topic stellen, maar dan moet er maar net iemand zijn met een XBMC en ik weet dat er hier mensen zijn die XBMC gebruiken met de Harmony remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisism
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01 23:41
zowww.. weer eens terug op deze thread.
Zie dat ik maar weer eens mn xbmc moet updaten.

Weet iemand toevallig hoe je films die niet op imdb staan toch kan toevoegen aan je bibliotheek in xbmc?
Ik heb namelijk een paar nl titels die dus niet gevonden worden en aangezien ik alleen maar in de bibliotheek modus bezig ben mis ik nu een paar titels.
Iemand een idee?

ChrisIsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Awkwarding schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:42:
ok jammer want mij wordt aangeraden om mijn XBMC te vernieuwen m.b.v. de Rescue CD. Maar dat gaat dus niet.. Dus nu kan ik nog niets..
Hoeft niet persee hoor. Zolang jij gewoon ftp toegang hebt. Ik zou echter niet updaten op het moment dat XBMC draait. Dus gewoon je 'alternatieve' dashboard starten, inloggen met FTP en XBMC updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137840

Skillz schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:52:
Ik gebruikte tot volle tevredenheid een Logitech Harmony met XBMC, alleen heb ik laatst mijn Harmony opnieuw ingesteld (omdat ik nu een nieuwe TV heb) en krijg ik het niet voor elkaar om weer de XBMC met die remote aan de praat te krijgen.

Welk apparaat hebben jullie uit de Harmony database gekozen?

Ik kan de vraag wel ook wel in Logitech harmony topic stellen, maar dan moet er maar net iemand zijn met een XBMC en ik weet dat er hier mensen zijn die XBMC gebruiken met de Harmony remote.
Ik ben ook van plan om de logitech Harmony (goedkoopste versie) te kopen, voordat ik over ga tot aanschaf wil ik weten of de Harmony ook goed werkt met de 5.1 set van Z-680. Want de huidige afstandbediening is zwaar waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Volgens mij kun je dat beter in het Logitech Harmony topic vragen! Al gezocht op Google?

Had er iemand toevallig nog een antwoord op mijn vraag?
PuCK schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:53:
Ik zie in verschillende screenshot van skins dat er teksten en afbeeldingen bij films en albums staan. Moet je deze zelf toevoegen of is er ook een mogelijkheid deze automatisch ergens vandaan te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 137840 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:50:
[...]

Ik ben ook van plan om de logitech Harmony (goedkoopste versie) te kopen, voordat ik over ga tot aanschaf wil ik weten of de Harmony ook goed werkt met de 5.1 set van Z-680. Want de huidige afstandbediening is zwaar waardeloos.
Werkt perfect! ik heb hem de Harmony 525 en die werkt perfect met mijn XBMC en Z680 samen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:24

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Rebooten met controller doe je met die triggers en start/select. Ik wil graag weten of het ook bij AB kan? Kan je AB dan aanleren onder harmony en of standaard dvd-kit van xbox?

XOT-UZG,
er zit tv-links.com ook in, ik vroeg me af of je graag willen fixen voor lijst met titels onder animes
normaal gesproken moet je heel lang drukken om te scrollen naar beneden (500+ titels), kun je het beperken tot aantal pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Zandhaas schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:57:
XOT-UZG,
er zit tv-links.com ook in, ik vroeg me af of je graag willen fixen voor lijst met titels onder animes
normaal gesproken moet je heel lang drukken om te scrollen naar beneden (500+ titels), kun je het beperken tot aantal pagina's?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Wil je niet alle resultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Daar zijn we weer, terug van huwelijksreis en al weer een week gewerkt! Maar gelukkig had ik ook nog wat tijd voor XOT-Uzg. Ik heb net versie 2.7.0b6 online gezet. Deze versie bevat vooral aanpassingen van kanalen die in mijn afwezigheid zijn veranderd:

Changelog v2.7.0b6 - 2007-10-05 ****Needs at least XBMC revision R8683****
  • Fixed: RTL script updated for GTST (ParseMainList adds an extra item: GTST)
  • Fixed: RTL script updated. The XML layout changed a bit.
  • Added: an user agent to the uriopener (thanks to VincePirez @ xbmc forums)
  • Fixed: SBS Regex
  • Added: Date for programs in progwindow
  • Added: Option to disable sorting alphabetically and sort by date
  • Fixed: layout of Kanalenkiezer.nl changed. Had to adjust the regular expressions and urls.
  • Changed: no URL fetching on item selection. Only on click! (Done using the self.onUpDownEnabled = False).
  • Added: when self.onUpDownEnabled = False and ignore = False then only the data is shown and no update is done of the videoitem.
Voor het installeren:
  • Vergeet niet weer eerst je UZG folder leeg te gooien voordat je de nieuwe versie installeerd!
Op dit moment heb ik even alle skins behalve de PMIII verwijderd, omdat ze toch niet meer werkten. Skin-makers die hun skin willen bijwerken kunnen dat doen aan de hand van PMIII. Mail (uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com) het mij dan de bijgewerkte versies en dan zet ik ze er bij. Ik werk zelf nu aan MC360.

Verder heeft de Googlecode pagina (http://code.google.com/p/xot-uzg/) de mogelijkheid om issues/bugs te melden. Het lijkt me overzichtelijker om daar naar toe over te stappen voor bugs en zo ipv. hier te spammen. Maar eerst altijd even checken of de sites van de verschillende kanalen wel online zijn!

Hier is ie te downloaden: http://www.rieter.net/uitzendinggemist/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in 1 woord: TOP!

thnx man voor je geweldige script!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218682

dCY schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:45:
[...]

Ik heb nu ook de Vinci Skin.. het ziet erg erg goed uit!!! _/-\o_
Keep up the good work!!
deze skin werkt bij mij niet "incompatible skin, only works on version 2.00 or higher"

is dit op te lossten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16603

PuCK schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:45:
[...]
[...]
Whooaaa, erg tof!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 218682 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:19:
[...]

deze skin werkt bij mij niet "incompatible skin, only works on version 2.00 or higher"

is dit op te lossten?
XBMC 2.0 of hoger installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GroteBozewolf schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 08:20:
[...]

XBMC 2.0 of hoger installeren?
ik heb de nieuwste T3ch versie erop gezet, dus dat moet toch wel kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 24-04 14:33

robbydw

live your life

Topicstarter
Anoniem: 218682 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:51:
[...]

ik heb de nieuwste T3ch versie erop gezet, dus dat moet toch wel kloppen?
Nieuwste T3ch stable version of echt de nieuwste SVN build?
Het beste is om, indien je die mogelijkheid hebt, het XBMC pack van Bigfoot te plaatsen op je XBOX.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Site is dood? (witte pagina) Access forbidden!

[ Voor 5% gewijzigd door Puck op 07-10-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Ik heb een zeer irritant probleempje:

Ik heb deze kabel gekocht om m'n xbox via optical input te kunnen aansluiten op m'n receiver:
http://www.bwrtvservice.nl/webshop/gamxboavcable-p-86.html

In de normale XBOX software heb ik het geluid ingesteld op surround. In XBMC kan ik echter in de instellingen geen digitaal geluid meer selecteren. Met mijn vorige kabel ging dit wel maar deze is stuk.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :(

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
RolfLobker schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:57:
[...]

Heel goed.
Net als jij ga ik in op het verhaal van lullebakman.
Ik had eerst ook willen posten dat hier geen mods besproken worden maar heb in plaats daarvan aangegeven het op te kunnen / willen lossen (mits mijn mod) zonder er inhoudelijk op in te gaan.

Ik ga hier verder ook niet bespreken wat er gebeuren moet om het op te lossen.
Maar ik vertel wel dat het heel simpel en snel op te lossen is :)
Ik heb het opgelost. Voor iedereen die iets gelijkaardig voor heeft, tip: google xbox hotswap
Of stuur me een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
@puck: Staat je firewall uit? dat geeft nog wel eens een probleem bij GBW.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Hey hallo, ik heb even een vraagje.. als ik dvd films probeer te bekijken (iso's of de video_ts) doet de ene keer de ondertitel het wel en de andere keer niet, erg vervelend! Ik weet zeker dat deze aanwezig zijn, want als ik de film brand op dvd doen ze het wel! Heb ik iets fout ingesteld (ik ben al in het audio menu geweest en stel daar elke keer mn subs in)? of is dit normaal???

Gr Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 24-04 14:33

robbydw

live your life

Topicstarter
Anoniem: 230486 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:05:
Hey hallo, ik heb even een vraagje.. als ik dvd films probeer te bekijken (iso's of de video_ts) doet de ene keer de ondertitel het wel en de andere keer niet, erg vervelend! Ik weet zeker dat deze aanwezig zijn, want als ik de film brand op dvd doen ze het wel! Heb ik iets fout ingesteld (ik ben al in het audio menu geweest en stel daar elke keer mn subs in)? of is dit normaal???

Gr Vincent
Heb je de optie al gebruikt waarmee je aangeeft dat de audio instellingen, die je tijdens het afspelen van de film aanpast, als standaard wil gebruiken voor alle films. Die optie zit namelijk in dat menuutje?

Moet eerlijk zeggen dat bij mij ook niet elke film standaard met NL subs start.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

PuCK schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:01:
[...]

Site doet het inmiddels weer!
Heb mijn versie zojuist geupdate en het werkt super.
JooX werkt mooi, en kanalenkiezer werkt ook super.

Bedankt GroteBozeWolf! :D

Weet iemand misschien hoe ik digitaal geluid kies in XBMC? ik kan alleen analoog kiezen terwijl ik een speciale xbox optical kabel gekocht heb...

[ Voor 19% gewijzigd door Pinjataaa op 07-10-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robbydw schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:42:
[...]

Nieuwste T3ch stable version of echt de nieuwste SVN build?
Het beste is om, indien je die mogelijkheid hebt, het XBMC pack van Bigfoot te plaatsen op je XBOX.
nee de nieuwste build heb ik (29 september)

Wat betreft die Bigfoot pack, dat moet ik nog even zoeken. Jammer dat daar geen direct download van is. Maar toch is het wel vaag dat ie het sowieso niet doet? XTV skin doet t wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
PuCK schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:01:
[...]
De server was even niet zo aardig, maar het is gefixed met dank aan Nobim.net voor de snelle service.

BTW: RTL heeft net hun XML layout aangepast wat er voor zorgt dat XOT-UZG niet meer werkt net RTL. Ik ga de regular expression morgen aanpassen en dan zal het weer gaan werken.

[ Voor 24% gewijzigd door GroteBozewolf op 07-10-2007 22:59 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd