Als we de berichtgeving in de media mogen geloven is er een trend gaande van goed opgeleiden die emigreren naar het buitenland.
De laatste paar jaren is nederland een emigratieland geworden en in m'n naaste omgeving hoor ik opvallend veel mensen uit de beta / it hoek die overwegen te emigreren.
Dit lijkt dus de berichtgeving te bevestigen en dus vraag ik me e.e.a. af over de juistheid van deze constatering.
Aangezien hier veel technici zitten lijkt het me de meestgeschikte plek om de vraag te stellen :
Wie heeft er wel eens nagedacht om te emigreren en wat was daarvoor de motivatie?
Ik ben namelijk erg nieuwschierig naar de beweegredenen ...
Poll: Heb je er wel eens over nagedacht om te emigreren?
• Het lijkt me helemaal niets.
• Ik sluit niets uit voor de toekomst
• Ik wil graag emigreren naar het buitenland
• Ik zit al in het buitenland

Ook een poll maken? Klik hier
De laatste paar jaren is nederland een emigratieland geworden en in m'n naaste omgeving hoor ik opvallend veel mensen uit de beta / it hoek die overwegen te emigreren.
Dit lijkt dus de berichtgeving te bevestigen en dus vraag ik me e.e.a. af over de juistheid van deze constatering.
Aangezien hier veel technici zitten lijkt het me de meestgeschikte plek om de vraag te stellen :
Wie heeft er wel eens nagedacht om te emigreren en wat was daarvoor de motivatie?
Ik ben namelijk erg nieuwschierig naar de beweegredenen ...
Poll: Heb je er wel eens over nagedacht om te emigreren?
• Het lijkt me helemaal niets.
• Ik sluit niets uit voor de toekomst
• Ik wil graag emigreren naar het buitenland
• Ik zit al in het buitenland
Ook een poll maken? Klik hier