Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
En daar dan nog bij:Edskes schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:38:
meuktracker: WinSCP 4.0.4
"Eergisteren is een versie 4.0.4 van WinSCP uitgebracht."
een ---> weghalen
Met dit programma, wat dat onder een opensourcelicentie wordt uitgebracht
Ah dat wist ik niet. Zo lang jullie dan maar nooit een nieuwsbericht posten dat met mijn nick begint. Ik wil een kleine letter!P_de_B schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:58:
[...]
Deze discussie is al heel vaak gevoerd. Het komt er in het kort gezegd op neer dat zinnen met een hoofdletter worden begonnen, welke BrEEZah schrijfwijze een fabrikant voor zijn product ook heeft bedacht
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
werd in eerste instantie aan een individu toegekendEen voorval vorig jaar, waarbij het computersysteem van het lagerhuis werd platgelegd, werd in eerste aan een individu toegekend, maar bleek later het werk te zijn van een georganiseerde Chinese hackersgroepering, aldus Britse regeringswoordvoerders. Volgens sommigen hebben de hackers banden met het Chinese leger.
óf
werd eerst aan een individu toegekend
[ Voor 27% gewijzigd door hafkensite op 05-09-2007 18:27 ]
Tsssk, namen beginnen uiteraard ook met een hoofletterdawuss schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:38:
[...]
Ah dat wist ik niet. Zo lang jullie dan maar nooit een nieuwsbericht posten dat met mijn nick begint. Ik wil een kleine letter!
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
's Nachts is het donker... (m.a.w.: een zin beginnen met "iPhone" kan toch best?)P_de_B schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:22:
[...]
Zinnen in Nederland beginnen met een hoofdletter
Ontopic:
reviews: Race Driver One: preview
-> alphaversieHet gaat hier dan ook om een versie die nog tien maanden verwijderd is van de alfa-versie van Race Driver One.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Discussie hierover graag in een los topic.Ma.rkus.nl schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:30:
[...]
's Nachts is het donker... (m.a.w.: een zin beginnen met "iPhone" kan toch best?)
Verder, aangepast enzo.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dat zullen we maar niet doen, want:Harm schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:50:
[...]
Discussie hierover graag in een los topic.
Maar (en nu dus weer terug ontopicP_de_B schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:58:
Deze discussie is al heel vaak gevoerd. Het komt er in het kort gezegd op neer dat zinnen met een hoofdletter worden begonnen, welke BrEEZah schrijfwijze een fabrikant voor zijn product ook heeft bedacht
nieuws: iTunes verkoopt meer muziek in de VS dan Amazon
nieuws: iHome introduceert iPod-speaker voor fiets
[ Voor 5% gewijzigd door Yoeri op 05-09-2007 21:52 ]
is een viertal. viertal is enkelvoud.LaCie brengt volgende maand de 4TB Quadra op de markt. In de externe behuizing zijn een viertal harde schijven geplaatst met een gezamenlijke opslagcapaciteit van vier terabyte
nieuws: Lacie propt 4TB in Quadra-box
Resistance: Fall of Men behoort Resistance: Fall of Man te zijn.Het pakket bevatte voorheen de spellen MotorStorm en Resistance: Fall of Men. De nieuwe bundel is nog niet officieel aangekondigd door Sony, maar algemeen wordt verwacht dat de bundel vanaf 19 september verkrijgbaar zal zijn, aangezien het spel Heavenly Sword dan in de winkel ligt. Europese gamers moeten het doen met de 60GB-Playstation in het pakket en krijgen niet de 80GB-versie, die momenteel voor 599 dollar in de VS te koop is.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Anoniem: 125679
1e tabel:
1280 x 1024 neem ik aan?Doom 3 - 1200 x 1024 - high quality (Gem. FPS)
2e tabel:
Eh, 1050 denk ik?Quake 4 - 1680 x 1040 high quality (Gem. FPS)
Huh? Dat klinkt raar.[...] de prestaties [...] in veel gevallen meer dan verdubbelden. Bij sommige configuraties kon zelfs een prestatiewinst van 90 procent genoteerd worden.
Aha! Bron:
Dus niet verdubbelen, maar een factor 1,5.In many cases it is about 50% faster while in some configurations it may go as high as 90% or more
Ma.rkus.nl schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:30:
[...]
's Nachts is het donker... (m.a.w.: een zin beginnen met "iPhone" kan toch best?)
die grap had ik al gemaakt
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Anoniem: 125679
De in een pga verpakte cpu heeft meet 35 bij 35 millimeter
Wii spellen op de GameCube spelen lijkt me op zich wel gaaf, ik denk alleen niet dat de GameCube (hardware technisch gezien) dat aankan...Datels Freeloader is een programma dat problemen als regiobeperkingen en incompatibele videosystemen verhelpt: een Japanse ntsc-game kan ermee op een Europese pal-gamecube worden afgespeeld.
Prominenter is denk ik het woord dat bedoeld wordt.De overname bewijst opnieuw dat Yahoo zich prominter op de advertentiemarkt wil profileren
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
een schendig van de gebruikersvoorwaarden
[ Voor 19% gewijzigd door --WaaZaa-- op 06-09-2007 16:41 ]
prutsert
Ik begrijp het woord 'zelfs' niet omdat er in de zin ervoor al sprake was van meer dan een verdubbeling (een winst van >100%). Een winst van 90% is dan toch niet meer zo verrassend?De website Phoronix kreeg de eer de driver onder de loep te nemen en constateerde dat de Radeon HD 2900XT als een zonnetje draaide en de prestaties van modellen met de r300-, r400- en r500-gpu's in veel gevallen meer dan verdubbelden. Bij sommige configuraties kon zelfs een prestatiewinst van 90 procent genoteerd worden, terwijl de fglrx 8.41 display driver de Mobility Radeon X300 zelfs tien keer zo snel maakte als met de vorige driverversie.
moet zijnDe Maximus Formula heeft een speciale koelconstructie, iets waar Asus steeds vaker implementeert bij high-end moederborden.
De Maximus Formula heeft een speciale koelconstructie, iets wat Asus steeds vaker implementeert bij high-end moederborden.
ps, het zou handig zijn als er bij het nieuwsbericht een link komt naar dit forum, voor het melden van foutjes:
Bijvoorbeeld onder:
Nieuws I/O
Reactie plaatsen
Nieuwssuggestie insturen
Artikel printen
Punt.Onduidelijk is waar het bedrijf hiermee op doelt, een mogelijkheid is dat AMD de broncode van grafische drivers gaat openbaren
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Er mist een t'tje.Alleen de IBM Power6 weerhoudt Tigeron van een record
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Tot die tools behoren onder meer Active Direcotry en PowerShell - waar we eerder al een uitgebreide review van hebben
Wat is een ander woord voor synoniem?
Die 'de' hoort daar niet denk ik...en de 's werelds allereerste 10,4"-tft-kleurendisplay
Virussen? Scan ze hier!
Ik wil ook Bleutooth!.... beschikking over 2GB werkgeheugen en 160GB harddiskruimte. Het luxemodel kan middels wifi, bleutooth en....
18327
In de titel: 1.8 --> 1,8. Of heeft Toshiba 18" hardeschrijven geïntroduceerd?
19.30u: Genoeg over de nieuwe iPod nano. Omdat de iPod zo succesvol is, maar inmiddels naar een heel uitgebreid productengamme verwijst, vond Apple het tijd de naam .....
http://yor.minitroopers.com
Alienware heeft vandeweek zijn HD Media Server voorgesteld.
Vandeweek is niet echt een bestaand Nederlands woord. Doe dan 'afgelopen week' ofzo.
Voor het afspelen van deze content is vanzelfsprekend een hdmi-interface voorzien, samen met een Dolby Digital 7.1-voorversterker.
-----------
Voor het afspelen van deze content is vanzelfsprekend in een hdmi-interface en Dolby Digital 7.1-voorversterker voorzien.
Taaltechnisch een beetje netter.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat is geen spelfout, open er even een los topic voor.GJ-tje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:43:
[...]
Wii spellen op de GameCube spelen lijkt me op zich wel gaaf, ik denk alleen niet dat de GameCube (hardware technisch gezien) dat aankan...
Open daar een los topic voor of meld het op Devtrack.geenstijl schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:15:
ps, het zou handig zijn als er bij het nieuwsbericht een link komt naar dit forum, voor het melden van foutjes:
Bijvoorbeeld onder:
Nieuws I/O
Reactie plaatsen
Nieuwssuggestie insturen
Artikel printen
Alles verder aangepast
[ Voor 39% gewijzigd door Harm op 08-09-2007 12:24 ]
Met CBId kan het exacte model en type processor van een met een AMD uitgeruste computer worden geïdentificeerd.CBId kan het exacte model en type processor van een met een AMD uitgeruste computer worden geïdentificeerd.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
De Barcelona lijkt iets betere prestaties per kloktik neer te zetten als de dualcore Opteron
Beter dan, niet beter als.
nieuws: AMD Barcelona-update: prijzen, benchmarks en geruchten
[ Voor 1% gewijzigd door Leftblank op 09-09-2007 16:32 . Reden: Beter opletten bij posten :X ]
getoont->getoond...moet worden getoont.
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Bij het onderdeel TV-kaart: Hauppage moet zijn Hauppauge
Rail Away!
Ik denk dat 'geen' beter past dan 'niet' in deze zin.Het programma heeft uit veiligheidsoverwegingen een eigen HTML-viewer en maakt niet gebruik van Internet Explorer-componenten.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
antwoorde > antwoorddeMinister Hirsch Ballin van Justitie antwoorde op Kamervragen over het spel dat de Nederlandse overheid 'geen wettelijke instrumenten heeft om tegen de introductie van een spel als Manhunt 2 preventief op te treden'.
Dat mag gewoon aan elkaar geschreven worden. Kalenderbeheer dus.kalender-beheer
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
'...voorzien zijn van Suse Linux Enterprise Desktop 10 van Novel.'
moet 'Novell' zijn.
levereen -> -ehet beheer verloopt nu op afstand via een commandline of via een nieuwe set api's die VMWare gaat levereen.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
nieuws: 'AMD bereidt stille release van Radeon HD 2900 Pro voor'Op dit moment is de 2600 XT met zijn adviesprijs van 199 dollar de eerstvolgende keuze na het 399 dollar kostende topmodel.
gegeven -> gevenHet bedrijf is maandag een samenwerking met Novell aangegaan om de broncode en hardwarespecificaties vrij te gegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 11-09-2007 09:14 ]
Dat denk ik niet, aangezien de 2600XT 99 tot ~180 euro kost en het hier om een adviesprijs gaat, die uiteindelijk vrijwel altijd lager zal uitvallen wanneer het in de winkels ligt.mad_max234 schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:57:
In dit nieuws bericht. staat dat de HD 2600XT een advies prijs heeft van 199 dollar en dat moet denk ik 99 dollar zijn.
[...]
nieuws: 'AMD bereidt stille release van Radeon HD 2900 Pro voor'
Will fix.
The devil is in the details.
spatieAlienware en Dell komen met laptops op de markt die optioneel voorzien kunnen wordenvan 64GB ssd-drives.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Die zoekt zelf een ip-adres op waarna de server gereed is om virtuele machines te draaien.'
nieuws: HP, Dell en IBM voorzien servers van VMWare ESX Server 3i
Een klant kan geen virtuele machine draaien, een server wel... Maar misschien moet een echte taalguru er even naar kijken of ik het mis heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 11-09-2007 16:03 ]
Dat moet natuurlijk de Nintendo DS zijnNieuw in versie 2.2.0 is ondersteuning voor de 64 bits PowerPC- en ARM-architectuur en voor de platformen Windows x64, Windows CE, Mac OS X in combinatie met, Game Boy Advance en Game Boy DS.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Kleine letter 'i'.Vandaag is versie 1.1 van IE7Pro uitgebracht. IE7pro is een add-on voor Internet Explorer waarmee het surfen op Internet eenvoudiger, aangenamer, veiliger en meer aanpasbaar zou moeten worden.
onvbekend
[ Voor 80% gewijzigd door Kuhlie op 11-09-2007 17:28 ]
plan: Winnaar Fake Trailer Contest bekendTweakers-gedeelte van de wedstrijd.Hij mag binnenkort meer films gaan
moet een spatie'tje tussen
Debatable, maar ik heb het aangepast; net als de rest trouwens.Pinobigbird schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:06:
meuktracker: IE7Pro 1.1
[...]
Kleine letter 'i'.
Ik dacht eerst dat Hitachi een niet zo'n handige naam had gekozen, maar het betreft hier een tikfout:De 10U-formfactor zorgt ervoor dat een plek op een verhoogde vloer van een datacentrum niet vereist is en dat de UPS VM gewoon op 220-volt kan draaien.
USP
nieuws: 'Socialnetworking leidt niet tot vriendschap'
staat 'socialnetworking'
Nu weet ik dat veel nederlanders te vaak spaties neerzetten, maar dit zijn imo toch echt twee woorden.
'social' en 'networking'.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
concurrerendeTevens zou langer toezicht moeten worden gehouden op het beschikbaar stellen van communicatieprotocollen aan concurrenrende softwaremakers - zo dat die hun programmatuur beter met die van Microsoft kunnen laten samenwerken.
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
verbetertDe update verbeterd de compatibiliteit met het softwarepakket iLife:
Die gozer heet Emiel Wieldraaijer en niet Emiel Wieldraaijeren.Wie liever JKDefrag via gebruikersinterface wil gebruiken kan een gui downloaden vanaf de site van Emiel Wieldraaijeren. Hierbeneden zijn de veranderingen gepost van versie 3.24:
Dit was in de vorige post volgens mij ook fout.
[ Voor 31% gewijzigd door Fairy op 12-09-2007 15:34 ]
slachtofferDe speler kan een vijand besluipen, waarna hij de keus krijgt uit drie verschillende methodes om het slachttoffer om het leven te brengen.
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 12-09-2007 15:49 ]
[...] en hebben verschillende bugs opgelost.De ontwikkelaars hebben onder andere gewerkt aan de ondersteuning van Windows Vista en verschillende bugs opgelost.
of:
[...] en het oplossen van verschillende bugs.
enkelOp geen enkele moment tijdens onze testsessies merkten wij enige vertraging op.
broekzakOok bij verdere tests met een sleutelbos, in combinatie met een nauwe broekszak, werd geen permanente schade geconstateerd.
In het hele artikel wordt de pocketpc Kaiser genoemd. (TyTN II is overigens de officiële naam, maar daarover hier geen discussie, maar hierDe TyTN II wist ons echter aangenaam te verrassen.
waarachterWanneer het apparaat opengeschoven wordt, verschijnt aan de achterkant van het scherm een klepje waarahter de sim-kaart schuilgaat.
[ Voor 65% gewijzigd door Pinobigbird op 13-09-2007 11:47 . Reden: 4e toegevoegd ]
reviews: HTC TyTN II: de nieuwe keizer onder de smartphones?
contstateerd.
ik zie een tweaker met andere gedachten. Ik stel voor toch geconstateerd te schrijven.
De meervoudsvorm van een zelfstandig gebruikt bijvoeglijk naamwoord krijgt alleen een -n als er uitsluitend wordt verwezen naar personen en niet naar dieren of dingen (in dit geval afbeeldingen).Zoals de naam al doet vermoeden kan dit programma afbeeldingen vergelijken om zo bijvoorbeeld dubbelen op te sporen
De langsten van de wereld? @ onzetaal.nl
[ Voor 38% gewijzigd door Henk007 op 13-09-2007 20:13 ]
belooft -> beloofdDaarnaast heeft het softwarebedrijf belooft om Lustre verder door te ontwikkelen ...
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
e-mailprotectieZoneAlarm Pro is een volwassen firewall, met ook anti-spyware en emailprotectie aan boord.
Een DVD-persfabriek maakt volgens mij DVD-persen. Er is hier eerder sprake van een DVD-perserij of een DVD-fabriek.
bij het plaatje:
title="LaCie 2big Netword"
moet zijn: title="LaCie 2big Network"
Done.Puff_Danny schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:54:
Lacie presenteert externe opslag met raid-ondersteuning
bij het plaatje:
title="LaCie 2big Netword"
moet zijn: title="LaCie 2big Network"
En Yoeri is aan de haal gegaan met het dvd-persfabriek gedoe!
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 14-09-2007 11:53 ]
individuenHet Asian-Pacific Economic Cooperation Framework is gebaseerd op een aantal pijlers, zoals het voorkomen dat de privacy van individueën geschonden wordt...
[ Voor 180% gewijzigd door Rone op 14-09-2007 17:15 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Al snel raakten Page en Brin overtuigd van het feit dat pagina's belangerijker
prutsert
In januari 2006 begonnen Page en Brin met hun onderzoeksproject
Dat moet 1996 zijn neem ik aan?
plaatsjeHet resultaat van deze arbeid vond een plaatjes op het domein google.stanford.edu
[ Voor 3% gewijzigd door Speedswitch op 15-09-2007 09:45 ]
Op zeven september 1997 werd het bedrijf Google Incorporated opgericht.
Typo over oprichting google, iig volgens wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Google):
Google was co-founded by Larry Page and Sergey Brin while they were students at Stanford University and the company was first incorporated as a privately held company on September 7, 1998.
...want niemand kon zich herrineren hier ooit op gewezen te zijn...
herinneren?
Anoniem: 78739
zullen bekendDe meeste bezoekers van de meuktracker bekend zullen zijn met Media Player Classic
samengesteldServer2Go is een verzameling van applicaties die samen gesteld is om als lokale webserver te draaien vanaf een cd.

[ Voor 85% gewijzigd door siepeltjuh op 15-09-2007 22:30 ]
Can`t live without the mods
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Anoniem: 26306
weigeren => weigertmaar een groot deel van hen die wel de beschikking hebben over een internetverbinding weigeren hiervan gebruik te maken.
DD-WRT is er hier één van en ondersteundt tegenwoordig veel 802.11g draadloze routers gebaseerd op chip reference designs van Broadcom.
Eerste zin van de quote aldaar:
Last Wendesday Wednesday, Google briefly pushed out a new version of Google Earth 4.2...
meuktracker: OpenTTD 0.5.3
Tweede zin van de quote aldaar:
We therefore urge you to update to 0.5.3.
meuktracker: RSS Bandit 1.5.0.17
Eerste twee zinnen:
Voor de duidelijkheid: deze versie was de 16e uitgebracht, dus voor de meukpost "vandaag".Vandaag is versie 1.5.0.17 van RSS Bandit uitgebracht. Het programma heeft afgelopen zaterdag een upgrade gekregen naar versienummer 1.5.0.17.
[ Voor 33% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 17-09-2007 03:33 . Reden: +bandit ]
[...] mee te zullen werken [...]Het Koreaanse Samsung heeft toegezegd mee te zullen meewerken aan het onderzoek.
[...] terwijl in het derde kwartaal een prijsstijging van acht procent wordt verwacht.De prijzen voor de geheugenchips zijn in het tweede kwartaal van dit jaar met vijf procent gestegen, terwijl het derde kwartaal een prijsstijging van acht procent wordt verwacht.
[ Voor 33% gewijzigd door Pinobigbird op 17-09-2007 12:00 . Reden: Tweede toegevoegd ]
Nand-geheugen wordt op steeds grotere schaal gebruikt in draagbare apparaaten, zoals iPod's en digitale camera's.
De laatste zin moet met een hoofdletter beginnen.
McRaer -> McRaeCodemasters zegt in maandag uitgegeven een verklaring de dood van McRaer te betreuren.
Heh, de kromme zin gewoon niet eens gezien
[ Voor 9% gewijzigd door Swaptor op 18-09-2007 15:05 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Dit klinkt niet echt lekker. "Codemasters zegt in een maandag uitgegeven verklaring..." klinkt beter.Codemasters zegt in maandag uitgegeven een verklaring de dood van McRae te betreuren.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Het Nederlandse woord voor voltage is spanning. Voor harddrive bestaat overigens vast ook een goed Nederlands woord.Dit kleine programma geeft informatie weer zoals voltages, (...)
Het is dus gewoon goed. Als je het daar niet mee eens bent, gaarne een los topic openen en niet hier in discussie gaan.vol·ta·ge (het, de ~ (v.), ~s)
1 spanning in volts
2e alinea, inhet midden:
-Dat de de drie kernen elk zijn voorzien van 512kB L2
OT: @ hierboven: Voltage is een maat voor spanning, zoals Gram dat is voor gewicht.
[ Voor 15% gewijzigd door Electrowolf op 18-09-2007 13:05 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Nee, dat is Volt.Electrowolf schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:02:
OT: @ hierboven: Voltage is een maat voor spanning, zoals Gram dat is voor gewicht.
En @Harm, dat topic is er al eens geweest: Gebruik van wattage cs.
PSN: Houtvlot
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.); en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.