Toon posts:

draadloos internet schiet aan en uit

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn draadloos internet,

mijn laptop kan gewoon verbinding maken vanuit de router met de netwerkkabel erin. maar zodra ik overga op de draadloze verbinding en naar mijn eigenschappen van netwerkverbindingen ga zie ik dat de verbinding van het draadloze internet om de 5 a 10 seconden uit en gelijk weer aan schiet en telkens onderin mijn taakbalk verschijnt er dan een wolkje met Verbinding Thuis, verbinding met : kabelinternet en dat de signaalsterkte uitstekend is en da toont die weer dat de verbinding niet beschikbaar is.

waardoor ontstaat dit probleem en hoe zou ik dit kunnen oplossen?
waar ligt ditaan?

groetjes

Verwijderd

Gewoon even je firmware updaten? Of anders je beveiliging uitzetten en kijken of het nog steeds gebeurt? Of het kanaal veranderen?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 19:55 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In dion_b in "draadloos internet schiet aan en uit." staat toch duidelijk aangegeven dat er nog van alles ontbreekt aan je openingspost:
Tips voor draadloze verbindingen - tja, aangezien je totaal geen info geeft over welke router je hebt, welke opties hij heeft en welke draadloze kaart/chip in je laptop zit, kunnen we ook niets met zekerheid zeggen.
Je zult toch echt moeten beginnen met zelf aan de slag te gaan en informatie te geven. Niet alleen vage beschrijvingen, maar echter informatie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi Juusta,

Zoals je ziet, geet er nogal het e.e.a. verkeerd met je postings op het forum. Je hebt 2 maal hetzelfde topic geopend; dit topic en deze : draadloos internet schiet aan en uit.
De laatste is al geslote. Dit vanwege het feit dat crossposten niet toegestaan is (en totaal zinloos, daar er voor dit topic maar 1 goed subforum is).

Zoals dion_b al aangaf, kunnen we hier niets mee. Je hebt _een_ PC met _een_ wifi kaart en _een_ accesspoint.
Verder geen enkele informatie.
Daar kunnen we simpelweg niets mee, net zo min als dat de garage iets kan met de melding 'mijn auto doet het niet'.

Ik stel voor dat je eerst even de FAQ leest om goed in te lezen hoe het er hier aan toe gaat : Het algemeen beleid

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.