Toon posts:

draadloos internet schiet aan en uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn draadloos internet,

mijn laptop kan gewoon verbinding maken vanuit de router met de netwerkkabel erin. maar zodra ik overga op de draadloze verbinding en naar mijn eigenschappen van netwerkverbindingen ga zie ik dat de verbinding van het draadloze internet om de 5 a 10 seconden uit en gelijk weer aan schiet en telkens onderin mijn taakbalk verschijnt er dan een wolkje met Verbinding Thuis, verbinding met : kabelinternet en dat de signaalsterkte uitstekend is en da toont die weer dat de verbinding niet beschikbaar is.

waardoor ontstaat dit probleem en hoe zou ik dit kunnen oplossen?

groetjes

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je zelf al iets geprbeerd? Drivers opnieuw installeren, router nakijken, enz. .

/Je zit in een totaal verkeerd gedeelte van het forum :X

[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 24-07-2007 19:23 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Laten we even kijken.... draadloos internet....

Videoplank? Nope
Beeldkanon? Nope
Ueberhaupt Harde Waren? Nope, draadloos is allesbehalve hard...

Vragen over Netwerken horen in de hoofdgroep Netwerken. Daar was je vanzelf achtergekomen als je je aan het GoT Beleid gehouden had en voordat je postte zelf even op zoek gegaan was naar andere topics op GoT over dit onderwerp. Aangezien je dat niet gedaan hebt gaat dit op slot.

Tips voor draadloze verbindingen - tja, aangezien je totaal geen info geeft over welke router je hebt, welke opties hij heeft en welke draadloze kaart/chip in je laptop zit, kunnen we ook niets met zekerheid zeggen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.