Ik zal mezelf even kort voorstellen.
Ben in 2006 begonnen met Maple Global als F/P wizard op Windia en ben uiteindelijk op level 55 gestopt nadat er steeds meerdere mensen in guild stopten, was de lol er voor mij ook een beetje af.
Uiteindelijk een Cleric geleveld op Windia tot 36 en ben hierna zo af en toe gaan spelen (2006-2007)
Midden 2007 ben ik op Maple Europe begonnen met 1 doel voor ogen, level 70 halen voordat 3rd job uit was. Op 4 januari 2008 had ik mijn doel bereikt (
http://img185.imageshack.us/img185/9506/maple0104wo6.jpg ), ik was een level 70 I/L Wizard. Hierna gestopt totdat 3rd job uit was in Maple Europe. Toen 3rd job uit was heb ik het gehaald en er niet veel mee gedaan, ik zit na 3 jaar nog steeds 50 % van level 71 af.
Midden 2008 weer op Global begonnen op Scania om de pirate class uit te proberen samen met een vriend, hij een Brawler en ik als Gunslinger. Verder dan level 34 zijn we niet gekomen.
Midden 2009 weer op Global begonnen op Scania als Lukless Cleric en rond november 2009 op level 66 weer gestopt.
Nu wil ik weer gaan spelen nu de Big Bang update er is, maar ik zit met een paar vragen.
Hoe zit het met Lukless Clerics tegenwoordig met de Big Bang?
Is de resolutie eindelijk aan te passen?
Vanavond even downloaden en morgen even kijken of ik een nieuwe character ga aanmaken ofdat ik verder kan met mijn Cleric.