[PC] MapleStory - Deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste
Acties:
  • 97.771 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ike. schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:35:
Ik heb Maplestory lang geleden gespeeld, nog voordat er een 'Free Market' was. Laatst met die big bang update weer even gespeeld. heb een lvl 102 hermit maar ik heb geen idee waar je nu het beste kan levelen :P

Heb sinds vorige week eindelijk een Zakum Helmet :)
lvl 102 kan je of herb town bij die pirates of MP3 dat is in singapore..
Welke channel speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
TrekDr0p schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:36:
[...]

lvl 102 kan je of herb town bij die pirates of MP3 dat is in singapore..
Welke channel speel je?
Afbeeldingslocatie: http://nxcache.nexon.net/maplestory/img/icons/icon-world-broa.gif Broa

MP3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MP3
A jammer Scania hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

TrekDr0p schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:01:
[...]

je nexon passport is gewoon je inlog naam en je wachtwoord.
Dus dat komt wel goed als je die nog hebt.

Even snel je mail weer aanmaken als het hotmail of een andere gratis webmail is.
Helaas, was dat maar zo. Ik heb mijn login gegevens nog, en ze werken ook, maar mijn account is deactivated. Ik MOET dus een activation link klikken om weer te kunnen inloggen, en ze sturen dit naar een oud e-mail adress. (een provider adres die niet meer bestaat, Speedlinq.)

Ben dus gewoon mijn Scania account kwijt. :(

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
CSB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:14:
[...]

Helaas, was dat maar zo. Ik heb mijn login gegevens nog, en ze werken ook, maar mijn account is deactivated. Ik MOET dus een activation link klikken om weer te kunnen inloggen, en ze sturen dit naar een oud e-mail adress. (een provider adres die niet meer bestaat, Speedlinq.)

Ben dus gewoon mijn Scania account kwijt. :(
Misschien een e-mail sturen naar speedling? kijken of ij je ergens mee van dienst kunnen zijn, het is het proberen waard.
En je bedoeld je GMS account? want daarmee kan je op alle werelden. Dus enige manier om nu nog te spelen si of andere oude account of hopen dat speedling je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Helaas. Speedlinq bestaat niet meer. Is een jaar of wat geleden opgekocht door Telfort. En ik had maar 1 account op GMS. Misschien als ik een mailtje stuur naar Nexon ofzo? Ik heb geen passport want ik ben niet meer ingelogd geweest sinds ze het hebben ingevoerd... Dus via de website aanvragen gaat niet.

Misschien een ingame GM? Ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
CSB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:30:
Helaas. Speedlinq bestaat niet meer. Is een jaar of wat geleden opgekocht door Telfort. En ik had maar 1 account op GMS. Misschien als ik een mailtje stuur naar Nexon ofzo? Ik heb geen passport want ik ben niet meer ingelogd geweest sinds ze het hebben ingevoerd... Dus via de website aanvragen gaat niet.

Misschien een ingame GM? Ik weet het niet.
Telfort een e-mail sturen? Ik zal het gewoon proberen.
Dat is namelijk je enige mogelijkheid om hem terug te krijgen. Heb je de mogelijkheid om costum service te komen op nexon.net met je account? dus zonder re reactiveren? Dan kan je misschien een ticket aan maken, en vragen of je een email change kan uitvoeren. Moet je volgens mij wel alle gegevens weten van toen je het account hebt aangemaakt.

Succes met dit, ik zal anders ook een ticket voor je aanmaken op mijn account met deze vraag.

Inmiddels level 78 :D in 1.5 uur van 76 ~ 78 en dat zonder 2x exp :P
Vandaag hopelijk level 80 zodat ik me lvl 80 overall/xbow aan kan :D

[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 04-01-2011 10:50 . Reden: Level erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga vanavond misschien even een nieuw account maken, kan niet meer bij me oude want deze stond op me email die gehacked is ^^ valt dus niet mee om info te krijgen...

Nieuwe start ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:20:
Ga vanavond misschien even een nieuw account maken, kan niet meer bij me oude want deze stond op me email die gehacked is ^^ valt dus niet mee om info te krijgen...

Nieuwe start ^^
Je kan geen niieuw account maken tenzij je in de USofA woont.
Of je moet nog ergens een oude mule account hebben die werkt. Maar anders heb je er dus niets nada noppes aan. En moet je op EMS verder gaan.
En die heeft volgens mij nog lang geen Big Bang Patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dacht dat EMS nu ook deel 2 van Big Bang had gekregen? Ik heb geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen bij GMS/EMS (heb een GMS account), meeste zut zit toch op mijn Sea account, maar is laatste tijd amper speelbaar door de lag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
Heb nog altijd een lvl 71 Ice Mage en een lvl 79 Warrior(page als ik mij niet vergis) en had ook nog ooit eens een hoger lvl maar daar weet ik dus de username niet meer van. Beide zitten op Scania btw.

Kan wel eens een keer kijken of daar nog wat op staat. Echter ga ik niet nog eens beginnen aan MapleStory, zeker niet als toch eigenlijk al die moeite voor die chars nu voor 'niets' is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
SynergyX ownee SinergyX schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:31:
Dacht dat EMS nu ook deel 2 van Big Bang had gekregen? Ik heb geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen bij GMS/EMS (heb een GMS account), meeste zut zit toch op mijn Sea account, maar is laatste tijd amper speelbaar door de lag.
Maar het is niet meer zo erg om snel te levelen. Als je 1 weekje lekker door trained dan ben je zo level 70 ~ 80 als je heel veeeeeeel speeld denk ik zelfs dat lvl 120 haalbaar is in 1 week en anders duurd het 2 weken om 120 te zijn. Vind ik nogsteeds niet lang duren.

Ik heb voor GMS gekozen omdat daar toch al mijn equips nog op staan enzo. Dus dat was voor mij de reden om weer verder op gms te gaan.
la_fusion schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:45:
Heb nog altijd een lvl 71 Ice Mage en een lvl 79 Warrior(page als ik mij niet vergis) en had ook nog ooit eens een hoger lvl maar daar weet ik dus de username niet meer van. Beide zitten op Scania btw.

Kan wel eens een keer kijken of daar nog wat op staat. Echter ga ik niet nog eens beginnen aan MapleStory, zeker niet als toch eigenlijk al die moeite voor die chars nu voor 'niets' is geweest ;)
Achja het is niet voor niets geweest. Die periode is een leuke tijd geweest. Je doet er tegenwoordig alleen een stuk korter over.
En crusaders hebben nu al Brandish ipv pas met Hero :D
En page aka WK aka Paladin zijn uber sterk geworden.

[ Voor 33% gewijzigd door TrekDr0p op 04-01-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat zeker snel, maar op Sea heb ik bergen cashshop items (3 pets), iets goedkoper die weer tot leven te brengen en voor mij te laten looten, dan helemaal opnieuw te moeten beginnen :P Daarnaast leek EMS ook behoorlijk leeg.. eigenlijk elke EU variant van een MMO is behoorlijk rustig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Als iemand nog in GMS Bera wilt spelen, ik heb nog een 15x bishop en/of een 11x BWWK liggen waar ik niets mee doe.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:57
KkaltUu, waarom doe je er niks mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, ik zoek nog n account voor gms :/ ook dat stomme deactivated, alleen omdat ik was vergeten mn proxy uit te zetten toen ik op de gms website inlogde.

edit:typo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 16:52
kKaltUu schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:53:
Als iemand nog in GMS Bera wilt spelen, ik heb nog een 15x bishop en/of een 11x BWWK liggen waar ik niets mee doe.
ik zou ze graag willen over nemen ik wil graag weer maple story spelen.

+ je hebt PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
kKaltUu schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:53:
Krijgt de gene die je account krijgt ook je e-mail adres?
Want anders kunnen ze nooit hun pic/ww resetten of veranderen. Hou daar wel rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan je volgens mij gewoon verandderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Ik zal mezelf even kort voorstellen.

Ben in 2006 begonnen met Maple Global als F/P wizard op Windia en ben uiteindelijk op level 55 gestopt nadat er steeds meerdere mensen in guild stopten, was de lol er voor mij ook een beetje af.

Uiteindelijk een Cleric geleveld op Windia tot 36 en ben hierna zo af en toe gaan spelen (2006-2007)

Midden 2007 ben ik op Maple Europe begonnen met 1 doel voor ogen, level 70 halen voordat 3rd job uit was. Op 4 januari 2008 had ik mijn doel bereikt ( http://img185.imageshack.us/img185/9506/maple0104wo6.jpg ), ik was een level 70 I/L Wizard. Hierna gestopt totdat 3rd job uit was in Maple Europe. Toen 3rd job uit was heb ik het gehaald en er niet veel mee gedaan, ik zit na 3 jaar nog steeds 50 % van level 71 af.

Midden 2008 weer op Global begonnen op Scania om de pirate class uit te proberen samen met een vriend, hij een Brawler en ik als Gunslinger. Verder dan level 34 zijn we niet gekomen.

Midden 2009 weer op Global begonnen op Scania als Lukless Cleric en rond november 2009 op level 66 weer gestopt.

Nu wil ik weer gaan spelen nu de Big Bang update er is, maar ik zit met een paar vragen.

Hoe zit het met Lukless Clerics tegenwoordig met de Big Bang?

Is de resolutie eindelijk aan te passen?

Vanavond even downloaden en morgen even kijken of ik een nieuwe character ga aanmaken ofdat ik verder kan met mijn Cleric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Muskalade schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:39:
Ik zal mezelf even kort voorstellen.

**knip knap knop**

Nu wil ik weer gaan spelen nu de Big Bang update er is, maar ik zit met een paar vragen.

Hoe zit het met Lukless Clerics tegenwoordig met de Big Bang?
Je kan lukless gaan maar lvl 140 wapens komen eraan en die zijn beter dan de lukless staff/wand aangezien bishop er geen attack advantage aan heeft.
Dus ja is wel leuk maar ik zal voor normall luk gaan. Als je van plan bent om verder te gaan met je lvl 66 cleric, dan ga je heel veel skills missen die nu wel belangrijk zijn.
Daarom raad ik aan om opnieuw te beginnen.
Is de resolutie eindelijk aan te passen?
Yups je kan nu 1 maatje groter dan de standaar 600*800??? dus iets met 8**x1024 ofzo
Vanavond even downloaden en morgen even kijken of ik een nieuwe character ga aanmaken ofdat ik verder kan met mijn Cleric.
Nogmaals ik zal opnieuw beginnen als ik jou was. level 66 is maar 5 daagjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
TrekDr0p schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Je kan lukless gaan maar lvl 140 wapens komen eraan en die zijn beter dan de lukless staff/wand aangezien bishop er geen attack advantage aan heeft.
Dus ja is wel leuk maar ik zal voor normall luk gaan. Als je van plan bent om verder te gaan met je lvl 66 cleric, dan ga je heel veel skills missen die nu wel belangrijk zijn.
Daarom raad ik aan om opnieuw te beginnen.

[...]

Yups je kan nu 1 maatje groter dan de standaar 600*800??? dus iets met 8**x1024 ofzo

[...]

Nogmaals ik zal opnieuw beginnen als ik jou was. level 66 is maar 5 daagjes spelen.
Dan zal ik wel opnieuw beginnen als het levelen tegenwoordig toch niks meer voorstelt op lagere levels. :)

Volgens mij zijn de resoluties 800x600 en 1024x768. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Muskalade schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:11:
[...]

Dan zal ik wel opnieuw beginnen als het levelen tegenwoordig toch niks meer voorstelt op lagere levels. :)

Volgens mij zijn de resoluties 800x600 en 1024x768. :*)
1~70 = 30% nog maar op level 70 moet je 400 000 exp halen ofzo :S is echt niets meer.

En inderdaad 1024x768, speelt wel veel beter. Je ziet nu meer map dus alleen maar in je voordeel :D Nu kan je Zakum map bijna helemaal in 1 keer zien ipv dat je heen en weer moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35

Releases

Ja maar!

Misschien word het is tijd dat ze de resolutie is wat omhoog gooien, vroeg was het nog leuk op een 4:3 17'' packardhell apparaat, maar op een mooie 24'' Samsung scherm valt het toch wat tegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Releases schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:32:
Misschien word het is tijd dat ze de resolutie is wat omhoog gooien, vroeg was het nog leuk op een 4:3 17'' packardhell apparaat, maar op een mooie 24'' Samsung scherm valt het toch wat tegen. ;)
1024x768 is denk ik wel de max die ze gaan toevoegen.
Heel veel maps zijn niet groeter dus dan krijg je mooie zwarte randen om je map heen, ziet er ook niet uit.
En anders krijg je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel lucht te zien, want je stats bar onder die blijft op dezelfde afstand van je poppetje

Misschien ooit nog een hogere details. Dat je zakum ziet glimmen of zweten.. wie weet MapleStory HD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Hey trekdr0p, als jij dat zou willen doen dan zou dat top zijn. Ik kan namelijk niet inloggen op de site. Mijn gegevens kan je via DM krijgen. Je kent mij iig wel als het goed is: NeoS. (irritante ice/lit mage van lv6X ;), speelde sinds de beta, heb meegedaan in de DBC en de DMC)
Thanks Snoepie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Zo net nog even ingelogd op beide accounts nadat ik het installatie proces voor de 6e keer had gestart... zag een hoop skillpoints erbij gekomen over skills die dus aangepast zijn. Heb even gekeken maar verwacht niet dat ik er iets mee ga doen :P Dat levelen zal nu vast sneller gaan maar ben niet meer zo'n die-hard gamer als toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
CSB schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:27:
Hey trekdr0p, als jij dat zou willen doen dan zou dat top zijn. Ik kan namelijk niet inloggen op de site. Mijn gegevens kan je via DM krijgen. Je kent mij iig wel als het goed is: NeoS. (irritante ice/lit mage van lv6X ;), speelde sinds de beta, heb meegedaan in de DBC en de DMC)
Thanks Snoepie! :D
NeoS Neos.. zegt me echt helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niets.

*** volgens mij iets met Lycanthrope killen met lvl7x cb MaharajaNL**

Maar nee Neos zegt me echt helemaaaal niets. Maar ik zal eens een ticket aanmaken voor je op me bishop zijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
Gisteren even snel kunnen kijken naar de veranderingen. Beetje jammer dat de mappen zijn veranderd maar het mocht ook wel na 4/5 jaar :).

Vanavond even een cleric aanmaken om het nieuwe levelen te ervaren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had gister even snel een Noble aangemaakt, jammer dat ze initieel dus identiek zijn aan standaard classes. Daarna een Evan (met het draakje), de main questchain geeft interdaad een enorme berg exp, maar de diverse side-quests (heneres?) en mobs gaven nu niet bepaald veel exp. Wel lvl18 gehaald, dat haalde je vroeger niet in zo'n korte periode :P

Kan alleen geen Resistance vinden bij MapleSea, dus geen Battlemage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr Trekdrop, ik ga op EMs beginnen als die big bang daar ook is.
Heb geen accounts meer op GMS =[

Maaruh, voeg me ff toe op msn :P jack@jackmeijer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:14:
Mr Trekdrop, ik ga op EMs beginnen als die big bang daar ook is.
Heb geen accounts meer op GMS =[

Maaruh, voeg me ff toe op msn :P jack@jackmeijer.nl
Ik gebruik geen msn meer. niet mogelijk op werk en thuis een kind. Gaat niet samen :P
Je mag eventueel wel mijn DK account lenen? Dan kan je gewoon op GMS spelen. Als je wilt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 02-09 12:22
mmm, eens even kijken of ik iemand kan vinden die in de USA woont om voor mij een account te fixen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Raxious schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:42:
mmm, eens even kijken of ik iemand kan vinden die in de USA woont om voor mij een account te fixen :p
Dat werkt helaas niet. Je account moet ouder zijn dan 3 jaar, dus voordat de USA only ip werd anders moet je een proxy gebruiken om te spelen. Wat weer een ban kan opleveren.

Dus ben bang dat je helaas aan EMS vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Bedacht me toevallig vandaag dat ik nog een lvl 92 thief had rondlopen op Bellocan. Nu wilde ik vandaag inloggen maar ik wist mijn PIN voor die account niet meer, 5 mislukte pogingen later kan ik voorlopig even niet inloggen. Hoe kan ik de PIN code weer achterhalen? Nevermind al gevonden: http://support.nexon.net/.../default.asp?deptID=19000

Ben benieuwd wat er nog van over is, character staat overigens niet op de rankings O-)

[ Voor 25% gewijzigd door la_fusion op 05-01-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

TrekDr0p schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:14:
[...]

NeoS Neos.. zegt me echt helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niets.

*** volgens mij iets met Lycanthrope killen met lvl7x cb MaharajaNL**

Maar nee Neos zegt me echt helemaaaal niets. Maar ik zal eens een ticket aanmaken voor je op me bishop zijn account.
Hahaha, ja maharajaNL dat was feest. :D Ik weet dat we meerdere malen in de zombie maps getraint hebben toen jij ook nog rond lv7X zat met je bishop. Ik was toen rond de lv5X. NeoSSin is mijn 2e char op Scania, een lv5X assasin geloof ik.

Ik dank je alvast voor het aanmaken van een ticket, al ken je me niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
CSB schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Hahaha, ja maharajaNL dat was feest. :D Ik weet dat we meerdere malen in de zombie maps getraint hebben toen jij ook nog rond lv7X zat met je bishop. Ik was toen rond de lv5X. NeoSSin is mijn 2e char op Scania, een lv5X assasin geloof ik.

Ik dank je alvast voor het aanmaken van een ticket, al ken je me niet meer. ;)
Heel simpel gezegt ze zeggen dat het niet mogelijk is om beveiligings redenen. Stomme prutz0rs...
Dus ik ben bang dat de enige manier is toch contact op te nemen met telfort.. Kijken of ze je kunnen helpen met dit probleem :)

Ik heb telfort een e-mail gestuurd met deze vraag of dit mogelijk is.

Gisteren level 80 geworden :D dus kan eindelijk hoblin PQ doen. goed voor 30% per 10 minuten :P
Dus denk dat ik morgen nog maar even ga spelen kijken of ik nog lvl 90 kan worden volgende week :P

[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 06-01-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Gister even op de account gekeken die niet op de rankings staat. Lvl 92 chief bandit met redelijke equips(toen in ieder geval) met 2 mules helemaal vol geladen met Maple-wapens en nog wat ander verkoopbaar spul. Is er nog ergens goed een geupdate trainingsguide te vinden voor na de BigBang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Kijk even op sleepywoord, hidden-street of basilmarket. Staan genoeg post bb guides
Heb je niet toevallig nog een lvl 64 maple crossbow over??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
TrekDr0p schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:08:
Kijk even op sleepywoord, hidden-street of basilmarket. Staan genoeg post bb guides
Heb je niet toevallig nog een lvl 64 maple crossbow over??? O-)
Nee die heb ik niet. Sowieso is dit op Bellocan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
la_fusion schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:15:
[...]

Nee die heb ik niet. Sowieso is dit op Bellocan..
Noob :P hehe.
Was het proberen waard.

Ga je verder met je CB? Of ga je een nieuwe aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik vraag me af of de XP is bijgeschaafd, ik herinner me vaag nog dat toen ik stopte met 4x XP Max 2 levels per dag kon doen op 14x~15x (lees: 8 uur grinden bij skele's).

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
kKaltUu schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:22:
Ik vraag me af of de XP is bijgeschaafd, ik herinner me vaag nog dat toen ik stopte met 4x XP Max 2 levels per dag kon doen op 14x~15x (lees: 8 uur grinden bij skele's).
Afbeeldingslocatie: http://nxcache.nexon.net/spotlight/112/00AKH-abe64070-48bc-4ba2-a03f-7a1955ec9d11.png
Lv 1~10 niet veranders
Lv 10~30 nog maar ±20% van vorige exp nodig
Afbeeldingslocatie: http://nxcache.nexon.net/spotlight/112/00AKH-1db760d6-d1d4-4ea8-ae85-bfd1053cbc3f.png
Lv 30~70 nog maar ±20% van vorige exp nodig
Afbeeldingslocatie: http://nxcache.nexon.net/spotlight/112/00AKH-6e73e7bd-a5cf-4947-9c9e-0bd08c83053c.png
Lv 70~120 nog maar ±30% van vorige exp nodig
Afbeeldingslocatie: http://nxcache.nexon.net/spotlight/112/00AKH-a819478a-fbe1-4fc6-81f9-3869e3b8ea8a.png
Lv 120 ~ 200 nog maar ±50% van vorige exp nodig.

Dus als je net zoveel exp haald als hiervoor dan krijg je dus exp alsof je altijd in 2x exp card mode zit.

[ Voor 5% gewijzigd door TrekDr0p op 06-01-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
TrekDr0p schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:18:
[...]

Noob :P hehe.
Was het proberen waard.

Ga je verder met je CB? Of ga je een nieuwe aanmaken?
Ik ga sowieso geen nieuwe aanmaken maar wellicht nog wel even op door. Ik verwacht echter dat ik binnen no-time het weer vervelend ga vinden om constant te moeten grinden voor EXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
la_fusion schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:42:
[...]

Ik ga sowieso geen nieuwe aanmaken maar wellicht nog wel even op door. Ik verwacht echter dat ik binnen no-time het weer vervelend ga vinden om constant te moeten grinden voor EXP.
Gelukkig duurd het grinden niet mee zo lang, en je hebt nu een stuk of 20 PQ's die je kan doen.Ook goede EXP boosts :P

En je damage is ook een stuk hoger nu en je attacks krachtiger, dus je killt ook nog eens sneller..
ben nu level 80 en doe al damage van 24k, dat kon vroeger gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb nu ook maar een EMS account aangemaakt, werd beetje moe van het 3x na-meppen van een mob terwijl die al op 0 HP zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Begint toch wel enorm te jeuken nu ik dit topic weer lees, heb helaas het email adres niet meer van m'n GMS acc, welke ems wereld bent u begonnen sinergy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog nergens :P Moest eerst weer de client downloaden, die daarna weinig zin had te installeren naast de Sea versie. Ben nog beetje aan het zoeken welke class ik mee wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Ik heb waarschijnlijk nog een EMS account als ik die niet heb weggegeven, volgens mij een lvl8x mage. Zou ik daar dan mee overnieuw moeten beginnen ivm die patch? Heb ik in ieder geval wel reserves ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
opblaashaas schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:30:
Ik heb waarschijnlijk nog een EMS account als ik die niet heb weggegeven, volgens mij een lvl8x mage. Zou ik daar dan mee overnieuw moeten beginnen ivm die patch? Heb ik in ieder geval wel reserves ^^
Ik heb nog niet gekeken naar EMS, dus weet niet welke patch zij hebben. Maar volgens mij nog geen BigBang wel de Evan patch. Dus je kan gewoon doorgaan op EMS en als BigBang daar ook komt krijg je een gratis 100% ap reset en dan kan je je skills opnieuw instellen naar de nieuwe BigBang skill builds voor je job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrekDr0p schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:18:
[...]

Ik heb nog niet gekeken naar EMS, dus weet niet welke patch zij hebben. Maar volgens mij nog geen BigBang wel de Evan patch. Dus je kan gewoon doorgaan op EMS en als BigBang daar ook komt krijg je een gratis 100% ap reset en dan kan je je skills opnieuw instellen naar de nieuwe BigBang skill builds voor je job :)
kom ems dan, want op scania had ik goeie spullen maar alles is weg... baal beetje van :P dus niet echt zin om daar te beginnen xD
Liever op ems ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:24:
[...]

kom ems dan, want op scania had ik goeie spullen maar alles is weg... baal beetje van :P dus niet echt zin om daar te beginnen xD
Liever op ems ^^
Nah ik heb allemaal goede equips op GMS, voor mij is EMS geen optie. Heb 32 dex zhelm 15 att wg 113 attack pa met 5%crit/6%damage/4%str
Ga ik niet wegdoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrekDr0p schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:27:
[...]

Nah ik heb allemaal goede equips op GMS, voor mij is EMS geen optie. Heb 32 dex zhelm 15 att wg 113 attack pa met 5%crit/6%damage/4%str
Ga ik niet wegdoen :P
Ik ga op me knieen!!! KOM NAAR EMS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 02-09 12:22
hmm, had nog een account van 6 jaar terug, alleen moet die opnieuw validated worden, en heb ik geen toegang meer tot die email -_-' nu is het ook zo dat ik 90% van de dingen die ik toen had ingevuld ook niet meer weet... Hopen dat ze alsnog mijn email resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raxious schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:31:
hmm, had nog een account van 6 jaar terug, alleen moet die opnieuw validated worden, en heb ik geen toegang meer tot die email -_-' nu is het ook zo dat ik 90% van de dingen die ik toen had ingevuld ook niet meer weet... Hopen dat ze alsnog mijn email resetten.
Nope, daar doen ze niet aan want ik heb dat probleem ook met me Nightlord van lvl 133 :P Onwijs veel items staan erop maar ook kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
na lang zoeken heb ik me Nightlord terug ^^
Client downloaden :D 5 minuten met 7MB per seconde :D

voeg me ff toe op je char wipeallout

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:41:
na lang zoeken heb ik me Nightlord terug ^^
Client downloaden :D 5 minuten met 7MB per seconde :D

voeg me ff toe op je char wipeallout
Gefeliciteerd :D
Dan hoef ik dus niet meer naar EMS te komen :P

En NeoS slet kijk je DM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Jaja! Nou, fingers crossed snoepie! Zou wel top zijn. Kan ik EINDELIJK eens 3rd job halen op mijn ice/lit noobie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrekDr0p schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:29:
[...]

Gefeliciteerd :D
Dan hoef ik dus niet meer naar EMS te komen :P

En NeoS slet kijk je DM :P
Okee maaruh als je online bent moet je me wel ff alle uitleggen want het is weer compleet veranderd na die patch. Snap er de ballen van....
Wel lekkere exp ^^ deed gisteren ff op grims testen en 3% gedaan...
Doe alleen wel verrekte weinig dmg =/... bedoel.. 23k crit met 1 ster in tripletrow.
maar goed, ik zie je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:43:
[...]

Okee maaruh als je online bent moet je me wel ff alle uitleggen want het is weer compleet veranderd na die patch. Snap er de ballen van....
Wel lekkere exp ^^ deed gisteren ff op grims testen en 3% gedaan...
Doe alleen wel verrekte weinig dmg =/... bedoel.. 23k crit met 1 ster in tripletrow.
maar goed, ik zie je wel :)
Dat is wel balen,.. dat ik net zulke hoge crits heb als jij :P op lvl 80 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah maar ik heb nog niets veranderd :P
Ik weet dus niet zo veel meer van al die dmg dingen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:28:
jah maar ik heb nog niets veranderd :P
Ik weet dus niet zo veel meer van al die dmg dingen >_<
Volgens mij is thief/assasin een van de weinige jobs die niet is veranderd kwa skills alleen sommige zijn wat sterker geworden en andere iets zwakker of werken anders.

Ik kan hier op het werk weinig site's bezoeken, dus zal thuis even voor je kijken wat er allemaal veranderd is voor NL. Dan kan ik je vast meer helpen.

En tot die tijd own ik je aersch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Client eindelijk werken, nu nog een job uitzoeken. Warrior vood ik altijd wel grappig, maar eerste levels enorm saai, plus dat ik ook meer ranged wil gaan. Mischien maar weer gewoon cleric gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
TrekDr0p schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:35:
[...]

Volgens mij is thief/assasin een van de weinige jobs die niet is veranderd kwa skills alleen sommige zijn wat sterker geworden en andere iets zwakker of werken anders.

Ik kan hier op het werk weinig site's bezoeken, dus zal thuis even voor je kijken wat er allemaal veranderd is voor NL. Dan kan ik je vast meer helpen.

En tot die tijd own ik je aersch ;)
Wat ik zelf heb gezien was dat er inderdaad weinig is veranderd. Je moet alleen bij je eerste + tweede job nog wat skillpoints extra toevoegen. Heb niets gezien wat echt nieuw voor mij was.

Neos was toch een Firemage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:38:
Client eindelijk werken, nu nog een job uitzoeken. Warrior vood ik altijd wel grappig, maar eerste levels enorm saai, plus dat ik ook meer ranged wil gaan. Mischien maar weer gewoon cleric gaan :P
Achja je bent zo level 70 als warrior. Dus wees niet bang :D
Daarna krijg je bij fighter/crusader brandish en volgens mij in fighter krijg je een soort van earthquake attack ook range op 4 monsters.
la_fusion schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:41:
[...]

Neos was toch een Firemage?
Dat dacht iedereen wel altijd, maar hij is Ice/Lit :P:P

[ Voor 17% gewijzigd door TrekDr0p op 07-01-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, denk wel dat ik weer warrior ga, nu nog kiezen welke kant. Page/white knight vond ik ook altijd grappig, al krijg je geen enkele nieuwe attack als white knight. Al mis ik dan wel weer monster magnet bij Paladin, welke Hero/Dark Knight wel weer hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:13:
Ja, denk wel dat ik weer warrior ga, nu nog kiezen welke kant. Page/white knight vond ik ook altijd grappig, al krijg je geen enkele nieuwe attack als white knight. Al mis ik dan wel weer monster magnet bij Paladin, welke Hero/Dark Knight wel weer hebben :(
Het is ook wel leuk om een van de nieuwe jobs te nemen. WildHunter of BattleMage. Is weer heel anders dan de adventure jobs.
Ik wacht nog even totdat Mechanics uitkomt en dan ga ik die ook aanmaken. Die doet echt beestachtig veel damage :D
Moet je maar op youtube filmpje zoeken van de nieuwe jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nu wel gewoon me NL 180 hebben ofzo :D
Dan zou ik er nog wel een fire mage bij willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:20:
Ik wil nu wel gewoon me NL 180 hebben ofzo :D
Dan zou ik er nog wel een fire mage bij willen hebben.
Dan moet je even flink doortrainen. Want je kan skele's nog niet raken.
kijk hier eens naar, is post bb guide met training spots.

http://sleepywood.net/forum/showthread.php?t=1670582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bains ftw ^^ daar ga ik vanavond heen.
Eerst ff pet kopen enzo :P
maar hoe kwam ik daar ook al weer =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:55:
bains ftw ^^ daar ga ik vanavond heen.
Eerst ff pet kopen enzo :P
maar hoe kwam ik daar ook al weer =/
World tour dinges en dan helemaal naar rechts lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
komt vanavond wel :P hoelaat ben jij meestal online dan?
Wantûh heb nog meer vragûh jongûh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:33:
komt vanavond wel :P hoelaat ben jij meestal online dan?
Wantûh heb nog meer vragûh jongûh
Meestal ben ik online na het eten.. Maar misschien vanavond visite.
Ik dm je wel op tweakers zodra ik online kom.
Dan zal ik al je vragen beantwoorden als ik dat kan tenminsten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
ik heb net een acc aangemaakt op gms en nu de client aan het downloaden :D ik denk dat het gelukt is om van uit nederland een acc aan te maken op GMS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aanmaken kan altijd, het daadwerkelijk spelen.. daar zit vaak een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
oow ok

daar komen we dan vanavond achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik weet niet of het zo werkt bij GMS, bij Vindictus kan je in iedergeval wel account aanmaken, maar spelen gaat niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
ik kan wel inloggen maar als ik world select en dan channel dan zegt hij da ik in europa inlog :( hebben jullie een omweg gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MdemiC schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:26:
ik kan wel inloggen maar als ik world select en dan channel dan zegt hij da ik in europa inlog :( hebben jullie een omweg gevonden?
nee onze accounts zijn gewoon ouder dan 3 jaar, dan kan je wel op GMS blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
maar ik ben er net achter dat de mail organisatie waar ik bij zat dat die mijn mail hebben verwijdert :( dus ja ik ben zo wie zo mijn account kwijt waar ik gruwelijk van baal :(:(:( GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MdemiC schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:51:
maar ik ben er net achter dat de mail organisatie waar ik bij zat dat die mijn mail hebben verwijdert :( dus ja ik ben zo wie zo mijn account kwijt waar ik gruwelijk van baal :(:(:( GVD
huh hoe bedoel je?
Ik snp je niet helemaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
ik had vroeger een acc van 54 een sin maar door ik men pass ben vergeten en me e-mail waar op ik me acc heb geregistreerd is verwijderd door dat hij te oud is :(

Ik hoop dat dit verduidelijkheid brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MdemiC schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:02:
ik had vroeger een acc van 54 een sin maar door ik men pass ben vergeten en me e-mail waar op ik me acc heb geregistreerd is verwijderd door dat hij te oud is :(

Ik hoop dat dit verduidelijkheid brengt
Kan je het e-mail adress niet opnieuw aanmaken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
ik zal het proberen
Thnkx :D

Nu weet ik niet eens meer welk e-mail ik heb gebruikt :$ lol at my life :(

[ Voor 57% gewijzigd door MdemiC op 08-01-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MdemiC schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:28:
ik zal het proberen
Thnkx :D

Nu weet ik niet eens meer welk e-mail ik heb gebruikt :$ lol at my life :(
Gewoon je password laten resetten ofzo, dan krijg je tezien e-mail has bin send to t________6@hotmail.com ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
TrekDr0p schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:32:
[...]

Gewoon je password laten resetten ofzo, dan krijg je tezien e-mail has bin send to t________6@hotmail.com ofzo
Nee hij zegt dat hij naar me e-mail account is gestuurd maar niet met een begin of eind letter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MdemiC schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Nee hij zegt dat hij naar me e-mail account is gestuurd maar niet met een begin of eind letter?
Ow vaag dan weet ik het ook niet meer. en dan ben ik bang dat je het niet meer kan gebruiken...
Dan zit EMS alleen nog voor jou in de planning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
ja maar op GMS zitten nog een groot aantal mensen waar mee ik bevriend ben (ingame alleen) diein the usa wonen en zo :( daarom baal ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MdemiC schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:40:
ja maar op GMS zitten nog een groot aantal mensen waar mee ik bevriend ben (ingame alleen) diein the usa wonen en zo :( daarom baal ik ook
Ik kan kijken of ik nog ergens een mule account heb die ik al heellang niet meer heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
TrekDr0p schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:14:
[...]

Ik kan kijken of ik nog ergens een mule account heb die ik al heellang niet meer heb gebruikt.
ow dat zou fijn zijn als ik dan een char op broa mag maken om aan hun te vragen voor account

ik zou dat heel fijn vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Hee kijk nou! Mijn account op EMS werkt nog wel. Hmm. Ja, maar dan moet ik ook EMS downloaden en installeren... pffffffff.

Ondertussen nog niks vernomen van Nexon over mijn GMS account. :S

edit: Snuck is weer online op EMS, kradia. lv38 Sinnetje. (of shadowlord of whatever) Speel overigens alleen eurpean channels of english.

[ Voor 27% gewijzigd door CSB op 08-01-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snap trouwens niet waarom de controls in EMS opeens anders zijn dan de GMS/MSSea versies :/ Zie je bij de tutorials opeens alt voor springen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 14:26
Hee mensen

Ik ben opzoek naar iemand die nog ergens een oud Globalaccount heeft. Mijn broertje wilt graag GMS spelen, en aangezien we in Europa wonen kan hij geen nieuwe meer aanmaken. Dus als je nog een oud MapleStory Global account hebt liggen en er geen erg in hebt hem weg te geven zou ik dit heel erg waarderen.

Bedankt! (ook namens mn broertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Heb even een evan gemaakt op EMS. Grappig. Voor het geval er nog EMS spelers zijn op Kradia, add me: Snuck (lv3x Sin) en DrakanNL (Evan bijna lv20 :))

[ Voor 4% gewijzigd door CSB op 09-01-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
R0elr schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:48:
Hee mensen

Ik ben opzoek naar iemand die nog ergens een oud Globalaccount heeft. Mijn broertje wilt graag GMS spelen, en aangezien we in Europa wonen kan hij geen nieuwe meer aanmaken. Dus als je nog een oud MapleStory Global account hebt liggen en er geen erg in hebt hem weg te geven zou ik dit heel erg waarderen.

Bedankt! (ook namens mn broertje)
Ik heb nog ergens een wachtwoord en inlog van 3 oude mule accounts die moet ik opzoeken..
Dus als ik die gevonden heb dan kan er wel wat geregeld worden met de mensen die geen account meer hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ja, dat is ook een oplossing... Hoewel ik graag mijn eigen account weer terug zou willen. Heb nog steeds niets gehoord van Nexon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
TrekDr0p schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:06:
[...]

Ik heb nog ergens een wachtwoord en inlog van 3 oude mule accounts die moet ik opzoeken..
Dus als ik die gevonden heb dan kan er wel wat geregeld worden met de mensen die geen account meer hebben..
Thnx, ontvang ik een DM van je als je het gevonden hebt?
Superrr bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
R0elr schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:56:
[...]

Thnx, ontvang ik een DM van je als je het gevonden hebt?
Superrr bedankt! :D
Ik heb ook al gevraagd of ik dat account even mag ;) maar ja ik krijg geen gehoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Hebben we overigens een lijstje van spelers op GMS en EMS? Dan kunnen we elkaar toevoegen.

Ik begin wel:
GMS [Scania] -NeoS -NeoSSin (account deactivated, wacht op antwoord van Nexon)
EMS [Kradia] -Snuck -DrakanNL <=(momenteel even main, vind evan wel grappig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
MDemiC volgens mij had- ie er meerdere waarvoor ie moet zoeken.

Wel super dat ie al moeite doet :D

[ Voor 172% gewijzigd door R0elr op 09-01-2011 20:10 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste