Klopt ik zij ook dat ik heel blij zou zijn als die eentje heeft en ik ben blij dat hij er nog eentje heeft waar ik misschien op mag spelenR0elr schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:08:
MDemiC volgens mij had- ie er meerdere waarvoor ie moet zoeken.
Wel super dat ie al moeite doet
Whaha inderdaad
Trekdr0p vindt de accounts vast wel
Trekdr0p vindt de accounts vast wel
Hoppa, lv20 in één dagje. Gaat lekker. Alleen de funds nog, heb nog allemaal newb equips.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Eens zien hoe het met mijn account op GMS staat. Ik moet wel wachten aangezien mijn email niet meer bestaat en het account op inactief is gezet door inactiviteit. Eens zien of een van mijn andere accounts wel werkt
☻/
/▌
/ \
Als je email niet meer bestaat kun je het emailadres toch gewoon opnieuw aanmaken? Heb je meerdere GMS accounts? =3
Nope, is mijn oude internet provider.R0elr schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:16:
Als je email niet meer bestaat kun je het emailadres toch gewoon opnieuw aanmaken? Heb je meerdere GMS accounts? =3
Heb meerdere accounts ja. Net ingelogd geweest op een van deze en het ziet er echt allemaal anders uit dan 3 jaar geleden. Denk dat ik binnenkort een nieuw karakter maak en opnieuw begin, zodat de skillpoints goed zijn verdeeld en weer als noob alles opnieuw ontdek
☻/
/▌
/ \
Ja leuk is dat whaha.
Ik denk dat ik eerst mn examen ga halen in mei, en daarna opnieuw ga beginnen met MS, doe het na de examen omdat ik vrij gevoelig ben voor gameverslaving
(vooral MMO' s, per se een bepaald level willen zijn)
Ik denk dat ik eerst mn examen ga halen in mei, en daarna opnieuw ga beginnen met MS, doe het na de examen omdat ik vrij gevoelig ben voor gameverslaving
Pfft, 2 daagjes spelen en alweer lvl40. vroegâh deed ik daar veel langer over. Wel balen dat alle maps veranderd zijn. Enige vooruitgang is dat mushroom kingdom. Zit 1 heerlijke map voor battle mages bestaande uit 2 verdiepingen vol met penguins, kun je gewoon 7-8 lvl's doorkachelen. Nu tijd om die cd'tjes te slapen in dat winkelcentrum, dat is 1 rechte map. Dark chain spammen en dan afmaken
Waar speel jij opblaashaas? EMS weer? En zeg niet weer dat je op een andere server als mij speelt... 
Ondertussen lv22 geworden. Moest ook even m'n nieuwe TV aansluiten, dat had iets meer prio.
Ondertussen lv22 geworden. Moest ook even m'n nieuwe TV aansluiten, dat had iets meer prio.
@CSB, ik speel op de nieuwe GMS server. M'n broer had nog een account liggen die ik kon gebruiken. Verder nog een lijst inlog gegevens gekregen van een maat van me. Voornamelijk mule accounts waarvan hij het email adres niet meer heeft dus die moet ik nog even in gebruik creatieven.
@mdemic, dan zal ik zoals ik zei eerst even wat accounts aan de praat moeten rammelen, en dat doe ik liever thuis. Ik werk overdag en zo.
@mdemic, dan zal ik zoals ik zei eerst even wat accounts aan de praat moeten rammelen, en dat doe ik liever thuis. Ik werk overdag en zo.
[ Voor 19% gewijzigd door opblaashaas op 11-01-2011 09:58 . Reden: nieuwe post zou topic vervuiling zijn. ]
@opblaashaas,
zou ik 1 account even mogen lenen zodat ik met mensen in broa weer contact kan leggen, zodat ik weer een account kan maken en dat ik weer verder kan:) ik hoop dat jij of jou broer daar mee eens is en dat ik weer GMS kan spelen.
Groetjes
zou ik 1 account even mogen lenen zodat ik met mensen in broa weer contact kan leggen, zodat ik weer een account kan maken en dat ik weer verder kan:) ik hoop dat jij of jou broer daar mee eens is en dat ik weer GMS kan spelen.
Groetjes
Als alles goed is heb ik deze week de beschikking over hopelijk 3 accounts. Die ik dan kan weggeven. Alleen de e-mail adressen erachter die kan ik dan helaas niet meegeven.
De accounts zijn nog vorigjaar gebruikt dus denk niet dat ze inactive zijn. Ik ben alleen nu de wachtwoorden aan het opzoeken. Die moet ik ergens nog hebben.
Dus als alles meezit kan ik straks 3 mensen blijmaken met een GMS account.
De accounts zijn nog vorigjaar gebruikt dus denk niet dat ze inactive zijn. Ik ben alleen nu de wachtwoorden aan het opzoeken. Die moet ik ergens nog hebben.
Iemand anders opgevallen dat het levellen nu wel erg snel gaat? Ik ben in 5 uur van 40 naar 45 gegaan in die pyramide zooi. Betaalt wel ruk. ik draai ongeveer quitte behalve toen ik op lvl43 uit 30 kistjes 3 60% claw attacks kreeg.
Heeft er verder nog iemand training spots aan te raden?
@trekdr0p, ik ben battle mage. Nieuwste server compleet linksboven en zo.
@trekdr0p, ik ben battle mage. Nieuwste server compleet linksboven en zo.
[ Voor 11% gewijzigd door opblaashaas op 11-01-2011 12:08 ]
Heel simpelopblaashaas schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:48:
Iemand anders opgevallen dat het levellen nu wel erg snel gaat? Ik ben in 5 uur van 40 naar 45 gegaan in die pyramide zooi. Betaalt wel ruk. ik draai ongeveer quitte behalve toen ik op lvl43 uit 30 kistjes 3 60% claw attacks kreeg.
TrekDr0p in "[PC] MapleStory - Deel 5"
Daarom level je zo snel.
En wat ben je voor job? dan kan ik voor je kijken.. en 5 uur overdoen om van 40 - 45 te gaan is best wel lang.. als je het mij vraagt.. Zeker met de neiuwe expcurve
geen idee waar te trainen dus ja gaat niet zo snel als 30-40, dat was wel erg snel omdat die map met penguins zo verrekte lekker is voor dark chain > quad blow.
@trekdr0p, bedankt voor den info
@trekdr0p, bedankt voor den info
[ Voor 10% gewijzigd door opblaashaas op 11-01-2011 13:26 ]
Ik hoor al dat je een Battle mage bent..opblaashaas schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:33:
geen idee waar te trainen dus ja gaat niet zo snel als 30-40, dat was wel erg snel omdat die map met penguins zo verrekte lekker is voor dark chain > quad blow.
ik zal nog tot level 50 bij cd's trainen helemaal boven in kerning city square.. 105 exp en vlakke map.
van 50 ~ 55 Dark Fissions, Oly Oly in Kumpung Village: Muddy Banks 1
55~ 60 Toy Trojans (57) (Ludibrium: CloudSky Terrace)
60~ 70 PPQ of Robo's
Zoiets heb ik gedaan met me wildhunter, dus is ook goed te doen voor jou
en anders hier even kijken..
http://sleepywood.net/forum/showthread.php?t=1672162
[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 11-01-2011 13:10 ]
Wat geweldig dat je zoveel moeite wilt doen!TrekDr0p schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:31:
Als alles goed is heb ik deze week de beschikking over hopelijk 3 accounts. Die ik dan kan weggeven. Alleen de e-mail adressen erachter die kan ik dan helaas niet meegeven.
Krijg ik een mailtje van je als het zo ver is?
Super bedankt!!
Ik hoop dat ik ook een mailtje krijgTrekDr0p schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:31:
Bijna lv27 nu. exp curve is wel lekker zo. Speelt tenminste lekker door.
Ik denk dat ik morgen wel wat heb en dan krijgen de eerste 3 mensen een e-mail of DM wat het ook moge heten hierR0elr schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:51:
[...]
Wat geweldig dat je zoveel moeite wilt doen!
Krijg ik een mailtje van je als het zo ver is?
Super bedankt!!
Voor jou geld hetzelfdeMdemiC schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:10:
[...]
Ik hoop dat ik ook een mailtje krijgdat zou ik zeer fijn vinden
Speel je nou al GMS of is die nieuwe exp curve ook op EMS???CSB schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:22:
Bijna lv27 nu. exp curve is wel lekker zo. Speelt tenminste lekker door.
Ik speel op EMS, mijn hoop voor mijn oude account op GMS heb ik maar opgegeven, Nexon support reageert niet op mijn support tickets. Erg jammerlijk, aangezien ik indertijd redelijk wat NX had gespendeerd.
Schijnbaar is die exp curve daar ook, want ik ga als een trein. Drops zijn alleen erg schaars geworden...
Ik vraag me af of het uitmaakt of ik op GMS of EMS speel, aangezien de meeste mensen die ik kende al gestopt zijn.
Schijnbaar is die exp curve daar ook, want ik ga als een trein. Drops zijn alleen erg schaars geworden...
Ik vraag me af of het uitmaakt of ik op GMS of EMS speel, aangezien de meeste mensen die ik kende al gestopt zijn.
Helaas maar 1 account kunnen activeren..
Wachtwoord van me DK account weet ik niet meer dus heb maar 1 account en die heb ik al beloofd aan Martin
Wachtwoord van me DK account weet ik niet meer dus heb maar 1 account en die heb ik al beloofd aan Martin
TrekDr0p schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:25:
Helaas maar 1 account kunnen activeren..
Ik hoop dat er nog een keertje iemand komt die wel een GMS account nog kan activeren
Als ik me dk weer heb dus het ww weet niet meer welke geboorte datum dus kan niet laten opsturen.. en iemand is aan het kijken of hij nog bij een oud e-mail account kan.. om hem te heractiveren..MdemiC schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:42:
[...]
jammer
Ik hoop dat er nog een keertje iemand komt die wel een GMS account nog kan activeren
dus hou hoop er komt vast wel wat...
ik blijf de hoop er houden,
maar een andere vraag he, zweden hoort niet bij de EU he daar kan je dus een GMS account aan maken?
want ik ga in de zomer naar zweden (dreamhack) en kan dan misschien een paar accounts maken
maar een andere vraag he, zweden hoort niet bij de EU he daar kan je dus een GMS account aan maken?
want ik ga in de zomer naar zweden (dreamhack) en kan dan misschien een paar accounts maken
Als je een Nexon account hebt dat vroeger is gebruikt voor GMS, kun je die dan ook gebruiken voor GMS nu?
Ik probeerde even in te loggen op de site van GMS en kon er gewoon in, moest alleen mijn account re-activeren.
?
Ik probeerde even in te loggen op de site van GMS en kon er gewoon in, moest alleen mijn account re-activeren.
?
JaHeraclius schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:12:
Als je een Nexon account hebt dat vroeger is gebruikt voor GMS, kun je die dan ook gebruiken voor GMS nu?
?
Zelf vandaag nog eens naar een goede trainingsplek voor mijn CB lvl 92 gegaan, Mysterious Path 3 maar daar krijg ik zelfs in Bellocan de CC's naar mijn kop gegooid.. erg leuk dat MapleStory...
Damn best wel vervelend, ben inmiddels erachter gekomen wat m'n oude email adres was voor GMS account maar m'n wachtwoord vergeten en nu zit ik met zo'n verrekte geheime vraag.
Heeft EMS ook de versnelde XP of is dat alleen op GMS?
Heeft EMS ook de versnelde XP of is dat alleen op GMS?
[ Voor 14% gewijzigd door Moonborne op 15-01-2011 19:39 ]
Alleen GMS heeft de big bang geloof ik. Ben nu bezig een dual blader te maken. Vaaaaage build zeg.
Jammer, dan gaat het em niet worden. de xp was me al te sloom op ems maar als alleen GMS de xp boost heeft nu dan wacht ik wel tot het op EMS komt (ooit eens dit jaar neem ik aan)
Nee dat werkt helaas niet.. je kan alleen maar een nieuw acount maken die werkt als het met een USA ip is en dan kan je dat account niet spelen buiten de USA.. Als jij een USA ip hebt dan kan je spelen..MdemiC schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:26:
ik blijf de hoop er houden,
Misschien moet je naar roids gaan.. Magatia.la_fusion schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:18:
[...]
Ja
Zelf vandaag nog eens naar een goede trainingsplek voor mijn CB lvl 92 gegaan, Mysterious Path 3 maar daar krijg ik zelfs in Bellocan de CC's naar mijn kop gegooid.. erg leuk dat MapleStory...
Daar zit ik ook is stuk rustiger een vlakke map, iets minder exp maar ik blijf daar tot lvl 102 ofzo en daarna naar pirates in mu long.. de meeste blijven bij MP3 omdat de beste plek is voor lvl 90 ~120, maar erg erg erggggg druk..
[quote]TrekDr0p schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:15:
[...]
Nee dat werkt helaas niet.. je kan alleen maar een nieuw acount maken die werkt als het met een USA ip is en dan kan je dat account niet spelen buiten de USA.. Als jij een USA ip hebt dan kan je spelen..
[Blah Blah ;)]
Gvd das nou jammer
nou dan maar in de hoop dat iemand een account heeft waar hij mules ofzo op heeft en daar niks meer mee doet ofzo 
Toch bedankt
[...]
Nee dat werkt helaas niet.. je kan alleen maar een nieuw acount maken die werkt als het met een USA ip is en dan kan je dat account niet spelen buiten de USA.. Als jij een USA ip hebt dan kan je spelen..
[Blah Blah ;)]
Gvd das nou jammer
Toch bedankt
Misschien kan ik nog een paar mensen helpen, maar ben op reactie het wachten wat niet echt snel gaat. Ik heb 1 account en de rest nog onduidelijk vanwegen oude emails.
☻/
/▌
/ \
Is een USA proxy geen optie dan?MdemiC schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:55:
[quote]TrekDr0p schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:15:
[...]
[Blah Blah ;)]
Gvd das nou jammernou dan maar in de hoop dat iemand een account heeft waar hij mules ofzo op heeft en daar niks meer mee doet ofzo
Toch bedankt
Spelen via een Proxy is Perm Ban gevoelig.. je kan het proberen.. maar de kans dat je gebanned word is groot....
Zo! ben eindelijk dual blader geworden. Ga even de mushroom kingdom quests doen voor de exp. En dan aan het echte werk. (weet iemand wat het echte werk is?
)
MaplePr0n kijken tijdens het levelen.. heheCSB schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:21:
Zo! ben eindelijk dual blader geworden. Ga even de mushroom kingdom quests doen voor de exp. En dan aan het echte werk. (weet iemand wat het echte werk is?)
Nou ja grinden till you drop natuurlijk en zorg dat je snel hoog genoeg bent..
lvl 90 hiero
Nog 3 dagen en mechanics komen uit.. kan haast niet wachten
bedoel je dat je ons misschien een account kan geven?Kixtart schreef op zondag 16 januari 2011 @ 02:46:
Misschien kan ik nog een paar mensen helpen, maar ben op reactie het wachten wat niet echt snel gaat. Ik heb 1 account en de rest nog onduidelijk vanwegen oude emails.
zoja zou ik hem dan mogen be gequit omdat EU server echt dom is
DB heeft mastery book in cashshop staanCSB schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:44:
Hoe kom je aan een mastery book eigenlijk?
Bedoel je de lvl120 skills?CSB schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:44:
Hoe kom je aan een mastery book eigenlijk?
Monster drops.
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 16-01-2011 17:25 ]
Ja, die dus...
Zouden zie ook in de freemarket worden aangeboden? Ik ben niet zo van de NX cash...
edit: hmm had nog 10 euro op mn paypal... ach ja.
Weet iemand hoe die astaroth quest werkt? Ben lv38 maar wil hem wel ff killen voordat ik 40 word.
[ Voor 22% gewijzigd door CSB op 16-01-2011 19:01 ]
Zo, even flink doorgeknald afgelopen weekend. Nu lvl65, als ik vanavond tijd heb even 3rd job doen en dan...ja wat eigenlijk? Zien we dan wel weer
gaan voor 4th job??opblaashaas schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:00:
Zo, even flink doorgeknald afgelopen weekend. Nu lvl65, als ik vanavond tijd heb even 3rd job doen en dan...ja wat eigenlijk? Zien we dan wel weer
Ben zelf nu lvl 91, gaat nu wel iets minder snel dan voor 3rd job,maar doe nogsteeds 150% per uur ongeveer
Overmorgen komt mechanic uit, heb al een level 10 mechanic to be gemaakt
Kan ook niet wachten op de Chaos patch, dan krijgt mijn Aran een flinke damage boost
[ Voor 11% gewijzigd door TrekDr0p op 17-01-2011 10:57 ]
Iemand hier trouwens die op arcania speelt? Solo trainen is zo passé.
Ik train 9 van de 10 keer solo, wel wat saai maar goed te doen. Heb wel buddies waar mee ik babbel, maar die zijn meestal of te hoog level of te laag.opblaashaas schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:06:
Iemand hier trouwens die op arcania speelt? Solo trainen is zo passé.
Zit denk ik niets anders op dan vriendjes maken
Kijk anders even op sleepywood of daar misschien wat guilds zijn die recruiten misschien kan je bij een guild aansluiten om zo wat trainings buddies te krijgen om bijvoorbeeld PPQ te doen en daarna HPQ..
Opblaashaas staat op een account waar ik niet meer bij kan omdat het gehackt is -_-/
Mijn huidige character heet kwakzak... Ja ik ben van de dubbelzinnigheden.
PPQ is pyramide pq zooi? Die face roll ik solo...
[ Voor 13% gewijzigd door opblaashaas op 17-01-2011 12:30 ]
Working on it... Lv43 nu. Eens kijken of ik vandaag de 50 haal.TrekDr0p schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:26:
[...]
Ik train 9 van de 10 keer solo, wel wat saai maar goed te doen. Heb wel buddies waar mee ik babbel, maar die zijn meestal of te hoog level of te laag.
Nee PPQ is Pirate Party Quest.. en de HPQ is Hoblin Party Quest.opblaashaas schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:29:
Opblaashaas staat op een account waar ik niet meer bij kan omdat het gehackt is -_-/
beide goed voor 30% of meer als je speelt bij laagste requirement voor de PQ.
op level 90 geeft HPQ nogsteeds 10% per keer en dat duurd ongeveer 10 min per PQ
Schiet een beetje op wil jeCSB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:52:
[...]
Working on it... Lv43 nu. Eens kijken of ik vandaag de 50 haal.
[ Voor 16% gewijzigd door TrekDr0p op 17-01-2011 13:04 ]
Verwijderd
Hallo iedereen
Ik zoek al sinds de big bang een account voor Maplestory Global, maar helaas wil iedereen hem houden, logisch hoor!
Maar ik speel al heel lang Maplestory, maar ik moest mijn account na een lange tijd inactief zijn geweest ineens heractieveren. Het E-mail adres bestaat al lang niet meer en Nexon reageerd niet op mijn tickets (10 december verzonden). Vandaar dat ik wanhopig een account zoek!
Heeft er iemand misschien een oude mule account? Er staat van mij apart geen enkele character op! Als er nog spullen op te vinden zijn help ik ook graag met het overplaatsen naar jouw speel account! Maar alstjeblieft, help me...
Dankjullie wel
Ik zoek al sinds de big bang een account voor Maplestory Global, maar helaas wil iedereen hem houden, logisch hoor!
Maar ik speel al heel lang Maplestory, maar ik moest mijn account na een lange tijd inactief zijn geweest ineens heractieveren. Het E-mail adres bestaat al lang niet meer en Nexon reageerd niet op mijn tickets (10 december verzonden). Vandaar dat ik wanhopig een account zoek!
Heeft er iemand misschien een oude mule account? Er staat van mij apart geen enkele character op! Als er nog spullen op te vinden zijn help ik ook graag met het overplaatsen naar jouw speel account! Maar alstjeblieft, help me...
Dankjullie wel
Wat zeggen ze ook al weer in Amerika? Join the club...
De meesten hier hebben hetzelfde probleem als jij, jammer genoeg. Nexon reageert ook niet op mijn ticket, erg jammer. Was een account van de Beta.
De meesten hier hebben hetzelfde probleem als jij, jammer genoeg. Nexon reageert ook niet op mijn ticket, erg jammer. Was een account van de Beta.
Klopt en er zijn nog meerdere mensen die al langer dit topic vol spammen *kugh* ik nietCSB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:33:
Wat zeggen ze ook al weer in Amerika? Join the club...
[...]
Die pirate pq is helemaal niet zo snel, ik krijg maar 15% per run....En dat is alleen als ik win. Met TW zit ik op 20-22% per 2 runs... Tikt alsnog wel aan maar ik word knettergek van die wild hunters die je er gewoon dik uit rushen 0o
Dat is zo maar ja ik als Wildhunter had daar geen last van
Gewoon dik 500kills per run
Maar gewoon de training spots aanhouden op sleepywood voor battlemage guild is meestal het beste en snelste..
En ik doe alleen PPQ omdat ik geen zin heb om een zhelm te halen
en toch een klein beetje boost wil van me stats
In de nieuwe wereld krijg je zo een mooie bandana, die beter is dan een zhelm als je level 70 haald. Dus nog even doorgaan en je hebt je godlybandana te pakken..
Gewoon dik 500kills per run
Maar gewoon de training spots aanhouden op sleepywood voor battlemage guild is meestal het beste en snelste..
En ik doe alleen PPQ omdat ik geen zin heb om een zhelm te halen
In de nieuwe wereld krijg je zo een mooie bandana, die beter is dan een zhelm als je level 70 haald. Dus nog even doorgaan en je hebt je godlybandana te pakken..
Die quest is al afgelopen helaas... Was net een paar dagen bezig toen ik de melding kreeg dat die quest ten einde was. Ik had echt zo iets van TEH SUCKS, dat ding was nice.
Btw, bedoel je met pirate pq de lord pirate pq of de ghost fog blaat?
Thanks again trekdr0p, ik deed de hele tijd de verkeerde pq 0o
Thanks again trekdr0p, ik deed de hele tijd de verkeerde pq 0o
[ Voor 28% gewijzigd door opblaashaas op 18-01-2011 11:58 ]
Ja dat zuigt dikke tieten als je hem net hebt gemist.opblaashaas schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:39:
Die quest is al afgelopen helaas... Was net een paar dagen bezig toen ik de melding kreeg dat die quest ten einde was. Ik had echt zo iets van TEH SUCKS, dat ding was nice.
Lord Pirate voor die Pirate Hat..
Blergh... Lv47. Kon het niet opbrengen om mijn hele vrije avond door te beunen naar lv50. Vanavond maar weer ff.
edit: kan iemand mij vertellen hoe CPQ werkt? Ik snap er de ballen van. Het schijnt op mijn lv wel aardige exp te geven...
edit: kan iemand mij vertellen hoe CPQ werkt? Ik snap er de ballen van. Het schijnt op mijn lv wel aardige exp te geven...
[ Voor 35% gewijzigd door CSB op 18-01-2011 18:11 ]
Whoop whoop, turd job bereikt. Gaat best rap zo, advanced dark chain is trouwens echt ziek qua range.
Hier iemand die een mechanic gaat maken? Ze kunnen mij niet echt wat interesseren zover maar wil wel gebruikers ervaringen weten:P
Hier iemand die een mechanic gaat maken? Ze kunnen mij niet echt wat interesseren zover maar wil wel gebruikers ervaringen weten:P
Naar 70 is inderdaad zo gepiept, naar 80 gaat net zo snel.. maar als je 90+ bent begint het toch wat langzamer te gaanopblaashaas schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:45:
Whoop whoop, turd job bereikt. Gaat best rap zo, advanced dark chain is trouwens echt ziek qua range.
Ik ga vanavond een mechanic maken als de Patch niet uitloopt. Moet om half 5 klaar zijn, heb al een naam en een level 10 poppetje gemaakt. Wilde hem 29 maken maar toch niet gedaan
Dus ik zal je het vertellen als hij zover is
Bij mij is de update bezig op het moment. Mij benieuwen of we al kunnen inloggen. Als zo'n mechanic leuk is maak ik er misschien ook wel één.
Char gemaakt: JehutyNL
Char gemaakt: JehutyNL
[ Voor 7% gewijzigd door CSB op 19-01-2011 19:25 ]
ik kan alleen maar zeggen dat ik er bar weinig aan vind in 1st job... ben nu lvl 18
Leuk detail, hoor net dat tijdens launch van big bang er 136.000 users online waren, enkel op GMS
Nee, deze game is niet zo populair meer hoor
Nieuwe mechanics ziet er wel stoer uit, battle tank met huge tank-summon-ability
Op welk moment is eigelijk die IP block actief geworden? Ik vond eerder nog een oud account, maar weet niet of die werkt. Probleem van die launcher van de website, die start dus MapleSea op en krijg het voor geen mogelijkheid veranderd naar GMS
Nieuwe mechanics ziet er wel stoer uit, battle tank met huge tank-summon-ability
Op welk moment is eigelijk die IP block actief geworden? Ik vond eerder nog een oud account, maar weet niet of die werkt. Probleem van die launcher van de website, die start dus MapleSea op en krijg het voor geen mogelijkheid veranderd naar GMS
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2011 21:31 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vandaag even 20 levels gedaan samen met een vriend ( hij als Mechanic en ik als BattleMage ). Levelen gaat echt ontzettend snel
.
Ik was net op Basil aan het zoeken wat Hot Time 3 (stond in de patchnote dus was benieuwd) inhield en kwam ik het volgende tegen:
Ik was net op Basil aan het zoeken wat Hot Time 3 (stond in de patchnote dus was benieuwd) inhield en kwam ik het volgende tegen:
Ik neem aan dat de Ultimate SP Reset Scroll je gehele SP reset.On this day, for one special minute, everyone who is logged into MapleStory will receive an Ultimate SP Reset Scroll in their inventory. When:
Pacific: Saturday, January 22, 2011, 2:00 PM - 2:01 PM
Eastern: Saturday, January 22, 2011, 5:00 PM - 5:01 PM"
Meh, ik vind die mech class 1st job inderdaad erg lame. Misschien dat het in de 2nd job wat leuker wordt, maar tot nu to was levelen naar lv20 niet erg spannend.
Die launcher moet je verwijderen bij configscherm/software. En anders gewoon snelkoppeling maken naar je bureaublad vanuit je nexon map en dan kan je gewoon old fashion inloggenSinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:22:
Leuk detail, hoor net dat tijdens launch van big bang er 136.000 users online waren, enkel op GMSNee, deze game is niet zo populair meer hoor
![]()
Enige voordeel van de launcher is dat je maar 1 keer hoeft in te loggen en daarna gewoon kan switchen van chars zonder helemaal opnieuw in te loggen.
Yups dit is weer een mogelijkheid om al je sp te resetten, maar ik heb al mijn chars al gereset, misschien dat ik nog mijn brawler ga resetten. Maar ja het is om 11 uur nederlandse tijd, gelukkig haalbaar voor de meeste van ons. Er zijn een paar quests met een tijd requirment en die zijn ergens rond 02.00 en 04.00 nederlandse tijd. Erg vervelend.Muskalade schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 00:33:
Vandaag even 20 levels gedaan samen met een vriend ( hij als Mechanic en ik als BattleMage ). Levelen gaat echt ontzettend snel.
[...]
Ik neem aan dat de Ultimate SP Reset Scroll je gehele SP reset.
Ik ben ook gestopt na level 20, had er gewoon geen zin meer in. Misschien als het wat rustiger word dat het dan weer wat leuker is. Maar dat zien we dan wel weerCSB schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:00:
Meh, ik vind die mech class 1st job inderdaad erg lame. Misschien dat het in de 2nd job wat leuker wordt, maar tot nu to was levelen naar lv20 niet erg spannend.
Maar voorlopig ga ik verder met me WildHunter, want die wil ik wel level 12x hebben. Gaat toch lekker snel. Daarna ga ik weer verder met me Aran voor de zomer patch Chaos, want daarin worden de Arans uber powerfull
ik heb nog wel een account op GMS alleen staat er al een hermit en DK op.
Dus tsja, dat moet je dan maar ff zien.
Als je hem wilt moet je maar ff pmen maar je snapt dat het niet gratis is ;-)
Dus tsja, dat moet je dan maar ff zien.
Als je hem wilt moet je maar ff pmen maar je snapt dat het niet gratis is ;-)
Vind de class nog wel grappig, 10x sterker dan gemiddeld warrior die ik heb ooit is geweest, dus vind het wel best
Maar ik zit op een east coast server, waar zelfs voor PQ's geen mens te vinden is.. denk dat ik maar bij Sea blijf, ondanks de enorme lag.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heehee mensen,
ik heb laatst mijn oude GMS account weer teruggevonden (nog steeds geen voor mn broertje) en heb gezien dat er in de afgelopen 5 jaar (zolang bestaat mn account al) heel veel is verandert.
Ik heb sinds de laatste 2 jaar niet meer gespeeld, maar heb nu een level 7x Hermit. Waar kan ik daar het beste mee trainen? Nu opzoek naar alles (alles is verandert!!!) Liefst geen PQ . Hoeveel levels per uur kan ik halen, denken jullie? Heb nu 200mil in kas. Is dat genoeg? Bedankt!
ik heb laatst mijn oude GMS account weer teruggevonden (nog steeds geen voor mn broertje) en heb gezien dat er in de afgelopen 5 jaar (zolang bestaat mn account al) heel veel is verandert.
Ik heb sinds de laatste 2 jaar niet meer gespeeld, maar heb nu een level 7x Hermit. Waar kan ik daar het beste mee trainen? Nu opzoek naar alles (alles is verandert!!!) Liefst geen PQ . Hoeveel levels per uur kan ik halen, denken jullie? Heb nu 200mil in kas. Is dat genoeg? Bedankt!
Iedereen met een oud account en die zijn skills wil resetten. omdat BigBang nieuwe skills voor je class hebben.
Inloggen voor 11 uur vanavond en dan tussen 11 en 11.01 krijg je een sp reset scroll..
Inloggen voor 11 uur vanavond en dan tussen 11 en 11.01 krijg je een sp reset scroll..
hee
ik heb nu een account en kan binnerkort spelen
r0elr ik kan je helpen maar je moet wel een programma downloaden voor een amerikaans ip address zegmaar
dat word online blijven maar
ik heb nu een account en kan binnerkort spelen
r0elr ik kan je helpen maar je moet wel een programma downloaden voor een amerikaans ip address zegmaar
dat word online blijven maar
[ Voor 9% gewijzigd door Adib op 22-01-2011 18:01 ]
Hmmm ik zorg wel dat ik vanaf 10:30 - 11:30 aangemeld ben in henesys en hopen dat ik geluk heb en dat ie het doet 
TrekDr0p waar kan ik het beste trainen?
@Adib bedankt voor het aanbod, maar ik kan gewoon spelen. Mn broertje gaat zeker niet met zo' n proxydinges spelen, wordt je binnen de kortste keren geband.
@Adib bedankt voor het aanbod, maar ik kan gewoon spelen. Mn broertje gaat zeker niet met zo' n proxydinges spelen, wordt je binnen de kortste keren geband.
Heb een andere oude account van me kunnen bemachtigen. 
Zal de client eens binnen gaan halen!
Zal de client eens binnen gaan halen!
[ Voor 9% gewijzigd door Moonborne op 22-01-2011 18:22 ]
NICE!
wel tot 11.20 online blijven he
dan krijg je leuk dingetje
het is 11uur vanavond toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Adib op 22-01-2011 18:41 ]
http://sleepywood.net/forum/showthread.php?t=1670582R0elr schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:16:
Hmmm ik zorg wel dat ik vanaf 10:30 - 11:30 aangemeld ben in henesys en hopen dat ik geluk heb en dat ie het doet
probeer hier eens te kijken.
Heb de client binnen maar direct gezeik maar compatibility errors.
Ik draai hier Windows 7 en heb al volgens verschillende guides MapleStory.exe als Administrator + Win XP SP3 ingesteld maar door WIN XP SP3 te laten draaien start MS niet eens meer op, Windows geeft direct aan dat MapleStory.exe niet meer werkt.
Als ik zonder Win XP SP3 draai krijg ik: You have been disconnected from the login server.
Schijnt dat MS niet compatible is met Vista/W7...
Als iemand een oplossing heeft hoor ik deze graag, heb al meerdere oplossingen geprobeerd.
-Opnieuw installeren
-Als administrator uitvoeren
-Firewall en virusscanner uitzonderingen gemaakt en tijdelijk uitgezet
Ik draai hier Windows 7 en heb al volgens verschillende guides MapleStory.exe als Administrator + Win XP SP3 ingesteld maar door WIN XP SP3 te laten draaien start MS niet eens meer op, Windows geeft direct aan dat MapleStory.exe niet meer werkt.
Als ik zonder Win XP SP3 draai krijg ik: You have been disconnected from the login server.
Schijnt dat MS niet compatible is met Vista/W7...
Als iemand een oplossing heeft hoor ik deze graag, heb al meerdere oplossingen geprobeerd.
-Opnieuw installeren
-Als administrator uitvoeren
-Firewall en virusscanner uitzonderingen gemaakt en tijdelijk uitgezet
[ Voor 38% gewijzigd door Moonborne op 22-01-2011 20:40 ]
Wat krijg je als je tot 11:20 online blijft?Adib schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:38:
NICE!
Sorry Heraclius, ik kan je niet helpen. Ik gebruik Windows niet zo vaak
Toch bedankt R0elr.
Net even EMS geprobeerd maar geeft dezelde error, maar wat wil het nu:
Had EMS op Nederlandstalig ingesteld en kreeg dus een Nederlandse error, heb die gegoogle'd en kwam toen wel tot een oplossing die niet bij de Engelstage disconnect error gevonden kan worden.
Het euvel is de virusscanner NOD32 waar in de IMON (internet monitor, had eerst de antivirus monitor alleen uitgeschakeld) een uitzondering gemaakt moet worden.
Kan nu wel spelen gelukkig.
In welke server spelen jullie op GMS?
Net even EMS geprobeerd maar geeft dezelde error, maar wat wil het nu:
Had EMS op Nederlandstalig ingesteld en kreeg dus een Nederlandse error, heb die gegoogle'd en kwam toen wel tot een oplossing die niet bij de Engelstage disconnect error gevonden kan worden.
Het euvel is de virusscanner NOD32 waar in de IMON (internet monitor, had eerst de antivirus monitor alleen uitgeschakeld) een uitzondering gemaakt moet worden.
Kan nu wel spelen gelukkig.
In welke server spelen jullie op GMS?
ik speel op zenith
hera
zoek op netwerk dan bekijk je netwerk verbidingen
dan moet je degene met windows loopback-adapter op de derde regel uitschakelen
had 60% matt scroll en 6fame van event
ook een sp reset natuurlijk
hera
zoek op netwerk dan bekijk je netwerk verbidingen
dan moet je degene met windows loopback-adapter op de derde regel uitschakelen
had 60% matt scroll en 6fame van event
ook een sp reset natuurlijk
[ Voor 18% gewijzigd door Adib op 22-01-2011 23:06 ]
Ik ben op Bera op het moment, maar het is zoooo moeilijk, er is zoveel veranderd
Zo, de drukke avonden zijn na vanavond voorbij, kan ik eindelijk mijn dual eens lv50+ maken. Zit op Scania btw.
Gisteren 51 geworden op mijn Battle Mage en 66 op mijn Cleric. 
In het weekend een beetje de veranderingen bekeken en de vernieuwde PQ's gedaan die ik kon doen(Hennesy PQ, Kerning PQ, Ludi PQ).
Het was even wennen omdat sommige dingen net iets anders waren maar tot nu toe vind ik het een positieve verandering.
En ik kan nu legit met mijn Logitech controller Maple spelen.
(voorheen deed ik het met een simpel programma. Ik ben de naam even kwijt.
)
In het weekend een beetje de veranderingen bekeken en de vernieuwde PQ's gedaan die ik kon doen(Hennesy PQ, Kerning PQ, Ludi PQ).
Het was even wennen omdat sommige dingen net iets anders waren maar tot nu toe vind ik het een positieve verandering.
En ik kan nu legit met mijn Logitech controller Maple spelen.

[ Voor 75% gewijzigd door Muskalade op 24-01-2011 11:06 ]
Mocht er iemand tussen de lvl 60 en 80 zijn buddy en op Arcania zitten buddy me dan even mocht je geïnteresseerd zijn in pirate pq runs. Rappe experience maar bar weinig mensen er voor te vinden... Enige voordeel is dat er dus wel altijd channels vrij zijn.
Ben maar overgestapt op pirate pq omdat ik bij twisted jesters constant kapot ge ks'ed word door wild archers en nu dus ook door die vervloekte mechanics...
IGN: kwakzak
Ben maar overgestapt op pirate pq omdat ik bij twisted jesters constant kapot ge ks'ed word door wild archers en nu dus ook door die vervloekte mechanics...
IGN: kwakzak
Leuk om te zien dat mensen door mijn post toch weer zijn gaan spelen
Sommige mensen noemen het kinderachtig, ik noem het tijd verdrijf
Ben alweer level 96 met me wildhunter, maar me Aran begint ook weer te jeuken. Moet dus opschieten met lvl 120 worden met me WH en dan kan ik weer verder met me Aran. Zodat die Chaos Patch Ready word
Summer will be the time for Aran's to rise as godly damage whore's hehe
Ik speel GMS scania.
Misschien even de topicstart aanpassen of misschien een nieuw deel starten, aangezien er zoveel is veranderd
Misschien in het weekend maar even naar kijken.
Mochten jullie ideeen hebben dm me dan even.
Sommige mensen noemen het kinderachtig, ik noem het tijd verdrijf
Ben alweer level 96 met me wildhunter, maar me Aran begint ook weer te jeuken. Moet dus opschieten met lvl 120 worden met me WH en dan kan ik weer verder met me Aran. Zodat die Chaos Patch Ready word
Ik speel GMS scania.
Misschien even de topicstart aanpassen of misschien een nieuw deel starten, aangezien er zoveel is veranderd
Misschien in het weekend maar even naar kijken.
Mochten jullie ideeen hebben dm me dan even.
[ Voor 19% gewijzigd door TrekDr0p op 24-01-2011 11:26 ]
Ik ga vanavond maar eens in de dungeon kijken denk ik. Kijken hoe het daar veranderd is. Iemand zin om mee te gaan?
Ik zal wel kijken of je online bent als ik inlog..CSB schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:08:
Ik ga vanavond maar eens in de dungeon kijken denk ik. Kijken hoe het daar veranderd is. Iemand zin om mee te gaan?
Dan loop ik wel met je mee
En welke dungeon bedoel je? DIe op Vic Island?
Yep. Ben net lv53 geworden. Ga eerst ff eten en daarna proberen lv55 te worden. Dan heb ik m'n 3e skillset.
Verwijderd
nexon zou eigelijk gewoon een classic world moeten uitbrengen met gewoon de originele 5 jobs, niet met al die nieuwe overpowerde nieuwe jobs, wat is jullie mening hier over?
Was wel even gezellig gisterenCSB schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:42:
Yep. Ben net lv53 geworden. Ga eerst ff eten en daarna proberen lv55 te worden. Dan heb ik m'n 3e skillset.
Ben nu lvl 84 met me Aran volgens mij dus had daar nog even mee gespeelt.
Wil elke dag 1 level wildhunter misschien meer als het trainen lekker gaat en dan weer de rest van de tijd me aran trainen. Want die wil ik voor de Chaos Patch toch wel lvl 15x hebben.
Adventure class zijn ook weer aangepast, en de wildhunters/mechanics/battlemages worden weer aangepakt in devolgende grte patch ronde Chaos genoemd. Die komt in 3 stukken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:38:
nexon zou eigelijk gewoon een classic world moeten uitbrengen met gewoon de originele 5 jobs, niet met al die nieuwe overpowerde nieuwe jobs, wat is jullie mening hier over?
Van mij mogen ze de oude classic vrijgeven voor private servers. Die dan niet aanpasbaar zijn op EXP/Drop/Mesos rate na dan. Maar geen "gratis" cashshop enzo. Wel leuk om even oldschool door el nath te rennen naar zombies ofzo.
En je moet blijven veranderen anders lopen alle spelers weg. Dus nee van mij hoeft dat niet.,.
[ Voor 24% gewijzigd door TrekDr0p op 25-01-2011 15:48 ]
Verwijderd
"En je moet blijven veranderen anders lopen alle spelers weg. Dus nee van mij hoeft dat niet.,."
ik heb het over EEN wereld, zegmaar op scania old school adv only, op de andere werelden zou dan wel alles kunnen veranderen en je geeft spelers de keus
ik heb het over EEN wereld, zegmaar op scania old school adv only, op de andere werelden zou dan wel alles kunnen veranderen en je geeft spelers de keus
Ow zoiets van wereld 1 kan je alleen als je adventure bent, en niet een van de andere soort.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:52:
"En je moet blijven veranderen anders lopen alle spelers weg. Dus nee van mij hoeft dat niet.,."
Dat is op zich wel een grappig idee. Maar dan ga je waarschijnlijk krijgen dat alle soorten dat willen.
Channel 15: adventure
Channel 16: cygnus
Channel 17: Legends
Channel 18: resistance
Opzich wel te doen lijkt mij aangezien je ook op EMS channels hebt waar je alleen kan inloggen als je engels/duits ofzo bent. Dan kunnen ze ook wel instellen dat je alleen als een bepaald soort kan inloggen
Zo, lv56 geworden nu. Heb Tornade Spin en flashjump erbij gekregen... joepie... 
Nu moet ik volgens de builds sparen tot lv70!!! Pfff. 13 levels geen upgrades, behalve stats.
Dat gaat erg saai worden.
Nu moet ik volgens de builds sparen tot lv70!!! Pfff. 13 levels geen upgrades, behalve stats.
Dat gaat erg saai worden.
Hij is een DualBlade die heeft andere jobs, die hebben er 5 volgens mijVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 01:36:
Lijkt me niet echt logisch aangezien je sp van 30-70 niet in 3e job skills kan gooien