rofl 
Nice die claw ^^
Maar... je hebt 160 dex. Leg dat eens uit
en dan je range. ben toch wel benieuwd hoe je dat gedaan ehb.
Nice die claw ^^
Maar... je hebt 160 dex. Leg dat eens uit
[ Voor 60% gewijzigd door iPims op 15-10-2009 12:29 ]
What the BBQsaurusrex?
Met 130 dex zit je @ CastersVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:14:
wow 100 base.
Dat is wel veel. Maar als je daar 15 att pakt ten opzichte van mij met me 50 base dex dan is dat wel weer veel att natuurlijk
Moet ik misschien naar 70 verhogen dan kom ik op de 140 uit.
Zal eens kijken.
What the BBQsaurusrex?
Bedoel Zakhelm naar 3x als in 31~39Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:25:
ik heb een MoN,
Ik heb nu een 60 att Scarab.
Alleen me helm scrollen naar 3x?
Bedoel je.. 25+ dex?
Ik heb me cape naar +4 dex gekregen.. me earrings hebben nog 4 slots met 6 dex en me helm is clean.
Ik heb nu +2 att btw op me NL. Moet nog ff extra halen.
What the BBQsaurusrex?
70% helm dex zijn in broa wut?.... 3M~5M ea? O_oVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:08:
31 ~ 39 dex. 1 scroll is 130m? ga ik echt niet doenDie dingen zijn mij veeeeeel te duur.
What the BBQsaurusrex?
[ Voor 17% gewijzigd door TrekDr0p op 21-10-2009 09:14 ]
What the BBQsaurusrex?
2 hammers kunnen je flink veel geld op gaan leveren, kijk maar wat bijvoorbeeld een 9 slot BWG je kan opleveren. Of een 1h reverse sword met 9 slots..iPims schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:40:
Omfg betch.
Ik heb 70 van die boxes gedaan, en alleen troep -.-''
Wel 2 Hammers en een hele zooi met 'Bronze meso sack'
Had 16M aan die sacks ofzo....
Non-expiring pet scheelt je 2.4k nx per keer
Reken maar uit per jaar xD
What the BBQsaurusrex?
Oke ben nu dan wel weer benieuwd wat ik mij bij een 1h reverse sword moet voorstellen.TrekDr0p schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:26:
[...]
2 hammers kunnen je flink veel geld op gaan leveren, kijk maar wat bijvoorbeeld een 9 slot BWG je kan opleveren. Of een 1h reverse sword met 9 slots..
[ Voor 10% gewijzigd door iPims op 21-10-2009 12:58 ]
What the BBQsaurusrex?
Als je het wapen gebruikt om te trainen, krijgt je wapen ook EXP en kan hij lvlen.la_fusion schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:17:
Ok maar wat is er bij een reverse 1H zo anders dan een gewone? En item level en exp? Sinds wanneer is dat erbij en hoe of wat moet ik mij daar weer bij voorstellen?
What the BBQsaurusrex?
Owh my fkin godTrekDr0p schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:26:
LoL gisteren met me Bishop Lyka verslagen![]()
koste me maar 250 ginger ales
What the BBQsaurusrex?
hele bovenste platform killen geen guards meer en dan steeds lyka pinnen aan de rechter kant, want seduction ga je naar links springen.iPims schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:06:
[...]
Owh my fkin god
Ik blijf maar steeds doodgaan @ lyka...![]()
Maar met Bishop/AM kan je er rustig onder gaan staan en Gene/Meteor/Bliz gebruiken -.-''
Dat beest heeft gewoon teveel kutskills.. Zo'n skill dat je niet meer kan potte = fail..
NL + Lyka = Fail
Heb het geprobeerd, en ging maar 4x doodTrekDr0p schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:54:
[...]
hele bovenste platform killen geen guards meer en dan steeds lyka pinnen aan de rechter kant, want seduction ga je naar links springen.
Dan moet het wel lukkenkben naar rechts en dan knallen met die hap.
What the BBQsaurusrex?
What the BBQsaurusrex?
Broa is voor de wat mindere onder ons
Voel die haat
What the BBQsaurusrex?
NX please ^^iPims schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:06:
[...]
Voel die haat
Maar broa is gelukkig niet zo druk als Scania
So move j00 ass to broa
Ik heb er nooit last van dat het druk is, misschien vroeger. Maar met die dungeons is er niets meer aan de hand.iPims schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:06:
[...]
Voel die haat
Maar broa is gelukkig niet zo druk als Scania
So move j00 ass to broa
heb op dit moment weer beetje weinig nx
What the BBQsaurusrex?
Gewoon naar MTS gaan.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:23:
Zal je eerlijk zeggen dat ik ff niet weet hoe MTS werkt.
Ook nog nooit gedaan
dus dat zal niet zo makkelijk gaan
wil geen blunders maken
heb wel een 12 att glove die erin zou kunnen
Ik zit in GMS Broa.Speelt er hier eigenlijk iemand op de europese Demethos?
Ben level87 cygnus mage en solo lvlen is kinda saai.
What the BBQsaurusrex?
Alles ws hardstikke duur in het beginopblaashaas schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:28:
En dan dacht ik dat mijn 10 att wg goed was, toendertijd frigging veel voor betaald op khaini.
Staat nu ook nog eens stof te happen omdat al m'n buddies gestopt zijn op GMS i.v.m werk, school, bans, andere games etc...
What the BBQsaurusrex?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je email adress niet meer bestaat in de zin van helemaal verwijderd (hotmail ofzo) dan is het mogelijk om deze opnieuw aantemaken.SinergyX schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:37:
Lekkere actie bij MapleSea, alle accounts van voor de 'grote IP lock' moesten verplicht wachtwoord resetten naar nieuw wachtwoord. Geen probleem, maar dat gaat dus via de email, laat dat emailadres niet meer bestaanEn email aanpassen kan enkel als je bent ingelogt, wat dus niet gaat
MapleSea zou wel als eerste (buiten korea?) met de nieuwe class Aran komen, erg benieuwd
Leuke maplecash item: Maple Life (a):
If you have an existing character that is Level 30 or higher in a world, a new Level 30 character can be created in the same world as your existing character.
Uitgerust met basic gear, berg potjes en 100k meso, meteen van start
Maarja, eerst mijn account maar weer eens in zien te komen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 10:18 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 42% gewijzigd door opblaashaas op 11-11-2009 11:00 ]
What the BBQsaurusrex?
What the BBQsaurusrex?
[ Voor 20% gewijzigd door Apocalyptus op 07-12-2009 11:01 ]
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2009 11:04 ]
Je zou die PaC moeten sellen, en een 6~8 att moeten kopenApocalyptus schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:52:
Ik zal ook weer eens posten. Het is al lang geleden dat ik dat gedaan heb. kan ook mooi nu ze servers aan het switchen zijn voor GMS. Speel nog steeds op Scania en eigenlijk heb ik ook geen last van de drukte op de servers.
Ben nu met een Nightwalker bezig en ik moet zeggen dat ik al behoorlijk goed spul heb. Weet alleen niet meer waar ik moet trainen nu. Ben nu level 88.
Gear:
60 att 8 luk skanda
15 att SCG
28 luk sauna
4 att 10 luk PAC
8 luk oorbellen
9 dex schoentjes (ben op zoek naar een paar betaalbare Facestompers)
Black Belt (ben op zoek naar een witch belt)
Zhelm
Ik gooi Ilbi, omdat de prijzen van Crystal Ilbi's en Balanced Furys veel te hoog liggen en zoveel beter word de damage ook niet.
Ben waarschijnlijk nog wat vergeten, maat dit is wel het beste spul wat ik heb.
What the BBQsaurusrex?
☻/
/▌
/ \
Geeft hij ook nog een error?kipneck schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:55:
zie nou net dit topic.
ik heb heel lang MS gespeeld, eerst op global en daarna sinds de beta op europe.
dus ik download en installeer het spel weer, spel start netjes op, ik typ mijn naam en wachtwoord in. tot zo ver alles goed. typ mijn pincode in, ben op m'n acc. kies mijn poppetje. joint het spel loop 1 min rond. en spel sluit af. dit heb ik dus de hele tijd.
even op internet gezocht en las dat dit gebeurt als je hacks gebruikt. nou die heb ik niet gebruikt. iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
What the BBQsaurusrex?
MapleSea gebruikt geen gameguard meer, maar ander programma. Weet niet hoe dit bij de andere zit op het moment.Kixtart schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:57:
Het is al heel lang geleden dat ik dit gespeeld heb, maar toen heb ik eens gelezen dat je gewoon de GameGuard map kon verwijderen, want deze herdownload/herinstalleerd zichzelf dan. Sommige problemen kunnen zo opgelost worden.
Global heeft ook al geen gameguard meer, maar zo'n ander vaag programma.SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:30:
[...]
MapleSea gebruikt geen gameguard meer, maar ander programma. Weet niet hoe dit bij de andere zit op het moment.
[ Voor 5% gewijzigd door iPims op 15-12-2009 10:42 ]
What the BBQsaurusrex?
Welke Anti Virus heb je?Releases schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:54:
Ik word er heel vaak uitgegooit omdat ik met een ''hacking attempt'' bezig ben.
Dergelijke software gebruik ik niet, we moeten het wel leuk houden.
Hoe zou dit dan komen?
What the BBQsaurusrex?
Zet die eens voor een minuut of 2 uit, en start dan eens Maple opReleases schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:33:
Ik heb Symantec AntiVirus Corporate draaien.
Wellicht dat het hieraan ligt.
What the BBQsaurusrex?
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
[ Voor 24% gewijzigd door opblaashaas op 17-03-2010 11:03 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 22-03-2010 15:50 ]
hoezo, bij cpq gebruik je geen pots, alleen de partydingen die je in de map gebruikt. of bedoel je FW kopen?opblaashaas schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:21:
Ja, alles word wel in EMS gezet, maar echt veel te traag![]()
Ben afgelopen weekend begonnen met een Aran, nu alweer lvl57 zonder nx crap te gebruiken.
Hunters luck event en full win cpq doen wonderen. vanaf lvl51 lekker 33k exp binnenharken in 2 minuten<3
Nu lvl 65 en ik ga nog steeds vrij rap omhoog. Doe afwisselend cpq2 en pyramid pq om mesos binnen te krijgen. Puur cpq vanaf lvl33 hakt er toch in qua financieën
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
[ Voor 48% gewijzigd door opblaashaas op 24-03-2010 11:02 ]
Pin is weg, je moet nu inloggen op je nexon ID op de site, dan kan je een PIC invoeren, werkt hetzelfde als een Pin maar dan met letters en cijfers (langer dan 6 karakters).CSB schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:51:
Ben sinds lange tijd weer begonnen met MS. Speelde altijd op GMS, scania, maar ben mijn pin kwijt...
Wilde sowieso EMS proberen en heb nu een lv 24 Nightwalker. Best leuk. Alleen kost het ontzettend veel geld op deze lage lvl's om een beetje fatsoenlijk te trainen.
Toch erg leuk om weer te spelen. Over het algemeen is het publiek ietwat ouder geworden als 2 jaar terug (lees; van gemiddeld 14 naar 18 jaar) en dat maakt de ervaring beter.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Opnemen en report. o nee, GMS faalt op die lui bannen.kKaltUu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:08:
[...]
Pin is weg, je moet nu inloggen op je nexon ID op de site, dan kan je een PIC invoeren, werkt hetzelfde als een Pin maar dan met letters en cijfers (langer dan 6 karakters).
Wat ik wilde zeggen over CPQ, is dat je dat kan blijven doen tot je een ons weegt, je wordt er niet armer op. Rijker ook niet maar dat valt te compenseren met quests doen / merchanten in FM.
In GMS Bera is het behoorlijk kut, om het zo netjes mogelijk te zeggen.
Er is een of andere levenloze gast (ja, nog levenlozer dan de andere spelers) die hogere levels het leven zo zuur mogelijk probeert te maken.
Al onze horntail runs de laaste weken zijn gewoon finaal mislukt vanwege dat deze gast ons disconnect (ik weiger het een D/C hack te noemen omdat het gewoon geen hack is, maar een packet wat gewoon op 1ms intervallen wordt verzonden. DOS noemt men dat)
doen in de FM -.- Dat zou plaatsen opleveren.kKaltUu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:08:
[...]
In GMS Bera is het behoorlijk kut, om het zo netjes mogelijk te zeggen.
Er is een of andere levenloze gast (ja, nog levenlozer dan de andere spelers) die hogere levels het leven zo zuur mogelijk probeert te maken.
Al onze horntail runs de laaste weken zijn gewoon finaal mislukt vanwege dat deze gast ons disconnect (ik weiger het een D/C hack te noemen omdat het gewoon geen hack is, maar een packet wat gewoon op 1ms intervallen wordt verzonden. DOS noemt men dat)
Ik zie vaak op de twitter berichten als "14038 Banned" enz, dus ik denk niet dat ze stilzitten.Preversive schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:22:
[...]
Opnemen en report. o nee, GMS faalt op die lui bannen.
ehm, die eerste server. Kradia? M'n ingame name is snuck. add meopblaashaas schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:01:
@KKaltuu, ja maar je verdient ook amper wat, cpq heeft geen rewards.
en CSB, op welke ems server speel je?
Als je wil kan ik je wel enigzins funden daar, heb een lvl87 maar speel geen EMS meer.
Download GameBooster, anders wil ik de specs van je PC graag even hebbenkipneck schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:04:
bij mij doet MS het al een dik jaar niet meer, nexon er al eens een mail over gestuurd maar niks terug gehad.
mijn probleem is, dat als ik MS opstart ik gewoon mijn poppetje kiezen, het spel joinen, ongeveer 1 minuut spelen en dan crashed het spel. iemand een oplossing? ik heb al enkele malen opnieuw geinstalleerd, alles van MS, nexon en wizet uit mijn register verwijderd, maar ik kan nog steeds niet spelen.
het ergste is nog dat er behoorlijk veel NXcash op mijn account staat, hier heb ik dus niks aan als het spel het niet doet.
iemand een oplossing?
GMS is balzuig bij mij, maar ik wil wel ooit weer verder op m'n 59 huntertje, alleen vreet dat kutprogramma geld alsof het NX cash is...opblaashaas: we moeten toch weer is samen gaan spelen he
Gebeurt al, het is niet zo lastig, google voor "maplestory d/c hack" en je hebt zo 5 hits (3 virussen, 1 broke en 1 werkt) ongeveerVerwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:10:
[...]
doen in de FM -.- Dat zou plaatsen opleveren.
Maar wel idd irritant, had het ook in zakum constant -.-
Ik heb nog wel een idee om het op te kunnen lossen. Zou alleen eerst willen weten welke error je krijgtik weet niet wat dat gamebooster moest uithalen, maar mijn MS doet het nog steeds niet.
What the BBQsaurusrex?
[ Voor 46% gewijzigd door kipneck op 26-03-2010 10:25 ]
Blij dat hij het weer doetkipneck schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:31:
ten eerste ik krijg geen error. het spel crasht gewoon,
hij werkt! jeuj.
is er ook nog een manier om je resolutie te verhogen in het spel? want ik speel het op een 22'' scherm.
What the BBQsaurusrex?
Kijk even of je firewall Maplestory niet blockt.TrekDr0p schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:04:
Hey hallo luitjes,
Leuk om te zien dat sommige toch nogsteeds spelen.
Ik heb alleen een klein probleem. Sinds een week ofzo na een modem update van Online kan ik niet meer op Global Maplestory komen.
Ik kan inloggen een server kiezen een channel kiezen me char kiezen en me pic invoeren en daarna can hij geen contact maken met de server.
Ik heb al die netsh winsock reset gedaan maar heeft niet geholpen. Iemand anders nog een oplossing?
Want ik wil graag weer op me Aran spelen.
What the BBQsaurusrex?
firewall uit geen virusscanner geinstalleerd.iPims schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:20:
[...]
Kijk even of je firewall Maplestory niet blockt.
Heb je AVG virusscanner? die denkt namelijk dat Maplestory.exe een virus is, en blockt em gewoon
Opnieuw installeren van Maple an geprobeerd?TrekDr0p schreef op zondag 28 maart 2010 @ 15:44:
[...]
firewall uit geen virusscanner geinstalleerd.
Had ik ook al naar zitten kijken.
What the BBQsaurusrex?
heb ik ook al gedaan. Uninstalled alle registery keys verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd.
Nee, maar het is pas sinds een week ofzo dat ik er niet meer op kan.opblaashaas schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:33:
Staat uPnP aan in je router? Zou een hoop gezeur moeten schelen.
Kan ook wijzen op een IP ban, al lijkt me dat vreemd voor de gemiddelde speler. Je hebt geen valsspelende IP-genoten?
Hallo ^^ Tijd niet gezien!!TrekDr0p schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:04:
Hey hallo luitjes,
Leuk om te zien dat sommige toch nogsteeds spelen.
Ik heb alleen een klein probleem. Sinds een week ofzo na een modem update van Online kan ik niet meer op Global Maplestory komen.
Ik kan inloggen een server kiezen een channel kiezen me char kiezen en me pic invoeren en daarna can hij geen contact maken met de server.
Ik heb al die netsh winsock reset gedaan maar heeft niet geholpen. Iemand anders nog een oplossing?
Want ik wil graag weer op me Aran spelen.
☻/
/▌
/ \
[ Voor 56% gewijzigd door CSB op 03-01-2011 21:51 ]
je nexon passport is gewoon je inlog naam en je wachtwoord.CSB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:16:
Oh, da's beter. Ik irriteerde me altijd aan de exp curve. Toch de client maar weer eens installen dan.
edit: oja. Vergeten. Mijn account is disabled en ik kan mijn account niet reactivaten omdat ik het registratie e-mail adres niet meer heb. En het aanvragen van een change heb ik nu een Nexon Passport nodig ofzo. Nog nooit van gehoord toen ik maplestory speelde...
[ Voor 47% gewijzigd door TrekDr0p op 03-01-2011 22:10 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 03-01-2011 22:43 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq