Ben al te lui om langs lvl 48 te komen, maar jullie spelen allemaal global ben ik de enigste hier die EMS speelt?

Verwijderd
Hoe we zo hoog komen, ik kan het echt niet zeggen. Enige reden voor mij om door te gaan is de mensen in me B-list, Altijd gezellig en druk. Lekker trainen met z'n alle en kijken wie het snelst kan lvlen.Kingofthemall schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:25:
[...]
Hoe komen jullie zo hoog? Ik heb moeite om langs level 54 te worden, het begint wat saai te worden onderhand. Tips? Ik heb alles al gezien denk ik, en wil wel levellen maar niet als het saai is xD
Ik heb een hunter btw, lvl 53 in Bera.
Er spelen volgens mij nog wel meer mensen EMS, maar de meeste hier spelen Global, aangezien de mensen hier al een paar jaar spelen, voordat EMS uit kwam.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:52:
Ben al te lui om langs lvl 48 te komen, maar jullie spelen allemaal global ben ik de enigste hier die EMS speelt?
Take care dude, en je MS gf heeft je gemist, nu heeft ze het met mij moeten doenVerwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:02:
Ik heb niet echt gespeelt wegens prive dingen die niet echt goed gingen.
Ik denk dat ik van het weekend weer een beetje online begin te komen.
[ Voor 9% gewijzigd door TrekDr0p op 04-05-2009 09:07 ]
Verwijderd
Wat ook een goede tip is, iets voor je EXp bar hangen, zoals je Quest map of iets dergelijks. Zodat je niet constant naar je EXP aan het kijken bent.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:15:
Ik speel op EMS en ik haal mijn plezier uit een gilde. Beetje chatten en onderling de concurrentie aangaan zorgt voor dat trainen iets minder grinden lijkt. Ook het trainen en hopen op nuttige drops voor je char stopt de verveling. Tijdens trainen verplicht ik mijzelf elke keer een bepaald percentage te halen. Merk dat dat lastig is bij de lagere percentages, maar als ik richting 80 kom krijg ik weer veel zin om te levellen en doe ik veel meer op een dag.
Ik zal kijken wat ik kan doen aankomend weekend, is laatste weekend voor bruiloft dus ben bang dat ik niet veel kan doen.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:23:
Komt wel goed, had alleen ff een weekend nodig..
Gisteren avond was ik weer online maar niet zo heel lang.
Van het weekend gaan we er weer voor. Ik hoop dat het dan lukt.
Ze is 117 nu dus wie weet 120 snel
Is er op scania nog wel eens 2x exp events?
Verwijderd
Ofcourse ken ik je nog, maar volgens mij speelde ik nooit met je samen met mijn cleric/priest/bishop maar met een van me andere chars.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:07:
Hee!
Na een (hele) lange tijd afwezig te zijn geweest, toch weer maplestory geinstaleerd ivm. boredom vooral. Binnekort weer even stoppen want er moet ook geleerd worden maar zoveel discipline heb ik wel
Ik zie dat trekdrop nog steeds speelt, weet niet of je mij nog kent en of de naam Gruttepier een belletje doet rinkelen. Speelde vroeger wel veel met jullie, meetings enz waren altijd lachenAnyway: Hi!
Nu een vraag, vroeger speelde ik maple altijd windowed, nu heb ik zo'n gevoel (duh) dat DxWnd gepatched is omdat die stomme hack controller aangeeft dat ik hacks gebruik en als ik dxwnd uitzet doet hij het. Nu kan je ook windowen met Alt+Enter al ben ik hier geen voorstander van. Iemand anders nog een programma misschien dat mij windowed laat spelen?
Tweede vraag: Add mij in je buddylist. als ik me niet vergis is mijn charname nog steeds GruttepierIk haat alleen spelen of iig moet er iemand online zijn waarmee ik kan praten en die me weer wat dingen kan leren. Speel nog steeds @ Scania, staat nog een lvl 47 X-bow men geared en met een kleine Mil aan mesos.
Dat was het wel, hoop dat ik je ingame zie
Verwijderd
Niet met opstarten, moet je elke keer weer doen. Of tijdens het opstarten in het Nexon scherm al ALT+Enter drukken is hetzelfde als het vinkje aanzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:37:
Haha, nee inderdaad niet met je priest toen al. Ik level nooit zo snelals ik nu al zie dat je 13x bent denk ik weer van: dat haal ik never nooit
![]()
Als ik dat window vinkje aanzet in options gaat ie dan automatisch bij het opstarten al windowed?
Main char is btw: Grutterepier
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Apocalyptus op 06-05-2009 19:44 ]
Wij hebben nu ook sinds de laatste patch HackShield. Ik heb nergens last van, maar mensen die met vista werken en willen bossen die worden steeds gedced, volgens mij heeft GMS een stuk minder last van de problemen die EMS heeft.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:09:
Op EMS is de AntiHack tool vervangen, met als resultaat dat je eigenlijk geen 1 applicatie meer kunt draaien naast Maple. Zodra je dat wel doet loop je de kans dat de tool een threat ziet en maple DC'ed, of je kunt in die andere apllicaties alleen maar een '1' of een 'b' invoeren
![]()
![]()
Is dit op GMS ook zo?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 15:37 ]
Verwijderd
Huwelijksreis wat toppieVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:08:
NiceeeHoe was het op je huwlijks reis?
Ik speel nog niet echt, heb nog niet echt het gevoel van willen spelen eigenlijk >_<
maar goed.. Misschien kom ik nog wel ff terug een keer.. Van de week was ik wel ff online.
Weet ik veel.
Min of meer een beetje verteld dat ik niet meer veel speelTrekDr0p schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:31:
[...]
Weet ik veel.
Ze is nooit online als ik online benEn hou je geen contact met der dan? Bad boy....
Dan moet je me brawler eens proberen dat is echt superVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:34:
[...]
Min of meer een beetje verteld dat ik niet meer veel speel![]()
Dus heb idd niet veel contact met der. Ook heb ik er weinig zin/tijd voor
[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 08-06-2009 08:23 ]
Ik heb haar niet gezien online..Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:00:
nice man
je bent goed bezig man
wil jij angelina vragen of ik me 13 att scg en 3 att cape ff terug kan krijgen?
Ze heeft me account inlog.
[ Voor 27% gewijzigd door Preversive op 11-06-2009 11:45 . Reden: add. ]
Nee NeeVerwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:52:
Nee hoor, dat is makkelijk haal baar tegenwoordig. Vroeger was de mogelijkheid tot trainen niet zo groot als nu.Preversive schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:45:
Ik heb volgens mijn vrienden geen leven, is het nolife om van 0-55 in 3 weken te gaan?
(Wel even erbij zeggen dat het record op 3 maanden staat (0-200)
Ik speel op EMS heTrekDr0p schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:51:
[...]
Nee hoor, dat is makkelijk haal baar tegenwoordig. Vroeger was de mogelijkheid tot trainen niet zo groot als nu.
In GMS is het denk ik met gemak mogelijk om naar lvl 100 te gaan in 1 maand tijd, moet je natuurlijk wel elke dag spelen.
En anders daag je je vrienden toch gewoon uit, om het ook te proberen
Daarom zei ik ook dat het in GMS makkelijk mogelijk is om lvl 100 te worden in 3 weken.Preversive schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:25:
[...]
Ik speel op EMS he,
GMS is saai geworden (A)
Hopen dat je het overleeft heTrekDr0p schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:41:
Altijd fijn om zo de kneepjes van het vak te leren. Een Pserver vind ik niet slecht, het is hacken wat ik slecht vind
Dus ga zo door, en op naar je eerst ooit non pserver 3rd jobber.
Gisteren lvl 49, dus vanavond flink game voor lvl 50en kijken of ik dan van het weekend een zrun kan doen
![]()
Heb er nu al zin in.
Wat is je LVL wat is je job..Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:56:
heey
heeft iemand hier nog grind tips want daar ben ik niet zo goed in.
alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 26-06-2009 08:10 ]
In het algemeen:Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:56:
heey
heeft iemand hier nog grind tips want daar ben ik niet zo goed in.
alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Nou als jij het zo makkelijk laat gebeuren dan is er wel wat gebeurd.. Als jij geen melding er van maakt tsja..Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 10:11:
Iemand die ook speelt op eMS? Ben overgestapt naar eMS nadat mijn BM (134) op Global ten onrechte was gebanned, denk ik. (Offline gebanned -_-" )
Nja, momenteel een lv 18 Rogue, voeg me toe, iSheep
pwnt.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:38:
[...]
Nou als jij het zo makkelijk laat gebeuren dan is er wel wat gebeurd.. Als jij geen melding er van maakt tsja..
En ik kan me herinneren dat 1,5 jaar geleden met de hackers echt veel mensen gebanned zijn onterecht, deze hebben een roll back gehad en zijn unbanned.
Dus als jij gebanned ben en blijft dan heb je zeker iets fout gedaan.
Fire Wiz is geen Flame WizVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:12:
Nice, Fire wizard is sterk en ook echt zeer leuk ^_^
Alleen jmmr dat het niet de meeste gewilde job is >_<
Ik zelf heb er 1 van lvl 96.
Exactly,TrekDr0p schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:49:
[...]
Fire Wiz is geen Flame Wiz
Flame Wiz = KoC char
Fire Wiz = Normal MS char
Get your facts together boy
WTF O__OInsider News
Gapped leech exp from high level players who are training at Teddies, Pianus (Boss), BigFoot (Boss)..
Day before patch:
Level 01-10 : Normal Training
Level 10-20 : HPQ – Henesys Party Quest
Level 20-29 : 99.98% Pianus (still a beginner)
After patch Day 1
Level 30-32 : Teddies (waiting for Pianus to spawn)
Level 32-41 : Pianus
Level 41-86 : BigFoot (New Leaf City Boss)
Day 2:
Level 86 – 98 : BigFoot (New Leaf City Boss)
Day 3:
Level 98- 106 : BigFoot/Newties
Day 4:
Level 106 – 115 newties
Day 5:
Level 115 – 120 : skeles (Skelegons)
According to inyourface, Khaini Global (SleepyWood Forumer)… [Source]
Gapped has never glitched, hacked or cheated. We never wanted to draw somuch attention on it but since there have been alot of false rumours and screenshots on different maple forums hurting gapped and my guild’s reputation, might as well explain it here. Im pretty sure gapped is the first 4th job pirate in khaini but pirates are beeing trained like this in all worlds. If you have a high level character and you are capable of killing certain bosses efficiently to leech a different character and you don’t train your new character like that you’re a complete retard. Who fucking even equips their 2nd character before hitting 140 anyways LOL.
Verwijderd
Daar kom je dan trots met je lvl 70 in 2 maanden
Verwijderd
Ik geloof ook wel dat ik terecht ben gebanned, maar als ik er melding van maak bij Nexon zelf krijg je het standaard berichtje terug:Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:38:
[...]
Nou als jij het zo makkelijk laat gebeuren dan is er wel wat gebeurd.. Als jij geen melding er van maakt tsja..
En ik kan me herinneren dat 1,5 jaar geleden met de hackers echt veel mensen gebanned zijn onterecht, deze hebben een roll back gehad en zijn unbanned.
Dus als jij gebanned ben en blijft dan heb je zeker iets fout gedaan.
Kunnen niet veel dingen zijn dat jij terrecht gebanned bent..Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:03:
[...]
Ik geloof ook wel dat ik terecht ben gebanned, maar als ik er melding van maak bij Nexon zelf krijg je het standaard berichtje terug:
"A Gamemaster has personally saw you using hacking tools etc etc. Maar ik ben gebanned terwijl ik offline was, nou ja goed."
....
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Preversive op 07-07-2009 23:11 ]
Verwijderd
Ben momenteel level 37 en heb al 39 medailles. Ben pas vanaf lv 32 begonnen met CPQ, dus die Necklace komt vanzelf.Preversive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:09:
Eenmaal begonnen maakt snel levelen leuk,
Paar dagen terug Aqua Dungeon en Cygnus Class gereleased (Cygnus is nog niet mogelijk, maar binnenkort wel)
Ben benieuwd.
@gozer die die medaille's wil:
Gast WTF serieus niet toch XD
Je krijgt vanzelf wel een spiegelmann,
edit: dat levelt wel gigantisch goed, 20% per uur voor mij, maar gigantische potburn![]()
Toch maar weer in singapore gaan zitten![]()
![]()
Verwijderd
Is ook een bannable offense hè, want je profiteert van hackers. Als je in die map staat en ze zien het krijg je ook een ban.Moet wel eerlijk bekennen dat ik alle drops wel probeer op te rapen
☻/
/▌
/ \
Ja klopt, wanneer je in party bent met een hacker, drops opraapt, of dat je hem ksed, of uberhaubt in zijn map bent is het mogelijk om een ban te krijgen. zelfs als jij er niets mee te maken heb.Kixtart schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:33:
[...]
Is ook een bannable offense hè, want je profiteert van hackers. Als je in die map staat en ze zien het krijg je ook een ban.
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gelukkig is maplestory een spel dat een goeie support heeft. Stuur een screenshot van de hackers naar Wizet en ze zullen er zeker iets aan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:35:
Op zich wel grappig dat jullie niet reageren op het hacken, maar wel op mijn gedrag reageren ;-)
Toch bedankt voor de waarschuwing.
In Maplesea kan je toch ook user report doen met zo een item? Dan komt een GM vrij direct langs om het na te kijken?SinergyX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:45:
Worden ze trouwens in eMS ook nog announced door GM's? In Sea was het altijd wel grappig dat je weer een lijstje van de GM zag langskomen wie er nu allemaal gebanned waren, waaronder 2 mensen waar ik eerder nog een berg PQ's mee had gedaan
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 10:47 ]
Priest, dus geen HP (Hoewel ik door stunnende bossen zoals Manon wel dood kan daardoor)Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:18:
[...]
Ben momenteel level 37 en heb al 39 medailles. Ben pas vanaf lv 32 begonnen met CPQ, dus die Necklace komt vanzelf.
20% per uur op lv 70 is niet verkeerd nee. Hoeveel ben je kwijt aan pots per uur?
Verwijderd
je kan dan 3 skills samenvatten in 1 algemene skill, daardoor roept hij de skills 1 voor 1 opVerwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:04:
Op eMS zie ik nu ook een Macro systeem als ik bij mijn skills kijk. Iemand al bekend met dit fenomeen, kan nog geen info/uitleg op mapleeurope.
Verwijderd
Kixtart schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:58:
[...]
Vaak op de dobbelsteen drukken totdat je hebt wat je wilt.
Bij lvl up later kan je het wel zelf verdelen.
Verwijderd
kijk hier even voor guide's:Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:36:
ik ben net gestart
ik heb 3 nieuwe chars aangemaakt maar ik zie nergens die dobbelstenen.
dus ik begin alsmaar met 12 strengt wat ik niet wil.
imand tips?
[...]
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Depends, als je geld hebt, kan je leechen @ harps tot lv 94 of 96 dacht ik, dan kun je naar wyverns. Leeche is de snelste manier van levelen, maar ik vind leechen voor nubs.opblaashaas schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:47:
Waar kun je een beetje goed trainen als lvl87 flame wizard (cygnus)?
Ik ben voor de flame gear build gegaan omdat dat snel schijnt te trainen maar merk er geen zak van:P
What the BBQsaurusrex?
Valt wel mee met dat ''No life''Preversive schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:45:
Ik heb volgens mijn vrienden geen leven, is het nolife om van 0-55 in 3 weken te gaan?
(Wel even erbij zeggen dat het record op 3 maanden staat (0-200)
What the BBQsaurusrex?
Welke high level content in magatia?opblaashaas schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:39:
Helaas zit magatia nog niet in Ems, ben nu tijdje overgestapt op het spelen van battle field heroes tot er meer high level content is.
What the BBQsaurusrex?
Ik was lucky met die Gold Box event. Had 1 Gold box gebruikt, Poof TT30 =] En nog gelukt ookVerwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:55:
Ik heb een claw van 60 att (Scarab) met 2 unhammerd slots over.
Ook een 13 att SCG gekocht met 2 unhammerd slots over
Helemaal super!
iPims, Heb jij TT30, of nog 20?
En wat is je range en gear dat je gebruikt?
Speelt er ook nog iemand Global Maplestory, of allemaal EMS?
[ Voor 5% gewijzigd door iPims op 08-10-2009 12:18 ]
What the BBQsaurusrex?
Dan gebruik je WhiteScrolls (alleen voor Rich basterds) en die Hammers zijn Nx-items. Je kan 2 Vicious hammers kopen voor 8900 nx. Dan krijg je er 2 slots bijla_fusion schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:24:
Speel allang niet meer maar ben nu toch wel benieuwd naar de unhammered slots.. Ik ken nog net het gedeelte dat je kon scrollen en als het mislukte dat je geen slot kwijtraakte.
What the BBQsaurusrex?
Als je er geld voor over hebt, kan je die 'verpeste' stats altijd resettenopblaashaas schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:54:
Heb ook nog een account op GMS, allemaal 6x en 7x characters op scania en khaini en een lvl90 white Knight met verpeste stats op scania ook....
What the BBQsaurusrex?
What the BBQsaurusrex?
Punten op HP is nog niet zo erg. Als het er bijvoorbeeld 15~20 zijn, is het geen ramp.opblaashaas schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:50:
Dat denk ik niet iPims, ik had em gekregen. Heb wel full info en zo maar die muts had d'r statpoints in HP gepompt.....
Valt dat te repareren?
[ Voor 44% gewijzigd door iPims op 12-10-2009 14:03 ]
What the BBQsaurusrex?
ik had als bishop 19 str en 14 dex, kwam er pas op lv 50 achter dat dat niet echt de bedoeling wasiPims schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:03:
[...]
Punten op HP is nog niet zo erg. Als het er bijvoorbeeld 15~20 zijn, is het geen ramp.
Als je echt 'g0dly' wilt worden, kan je dit altijd resetten met AP resets. Met deze resets kan je punten overal afhalen, maar dit is wel duurJe betaalt nu 3.4k Nx voor 1 reset.
Zijn het niet zo veel punten, zou ik het gewoon zo laten.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
[ Voor 54% gewijzigd door opblaashaas op 13-10-2009 12:21 ]
Omgawd, helemaal vergetenVerwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:22:
*Wacht nog even op de nice screenshots van iPims char
What the BBQsaurusrex?
150 stat points... *goes emo and cut self*opblaashaas schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:20:
Het zijn alle punten van lvl10 tot 40 dus 150 stat points.....
Gewoon de items verkopen en niet meer naar account omkijken dus
What the BBQsaurusrex?
What the BBQsaurusrex?
[ Voor 40% gewijzigd door opblaashaas op 14-10-2009 12:27 ]
What the BBQsaurusrex?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq