[PC] MapleStory - Deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste
Acties:
  • 97.766 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al te lui om langs lvl 48 te komen, maar jullie spelen allemaal global ben ik de enigste hier die EMS speelt? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet echt gespeelt wegens prive dingen die niet echt goed gingen.
Ik denk dat ik van het weekend weer een beetje online begin te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Kingofthemall schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:25:
[...]

Hoe komen jullie zo hoog? Ik heb moeite om langs level 54 te worden, het begint wat saai te worden onderhand. Tips? Ik heb alles al gezien denk ik, en wil wel levellen maar niet als het saai is xD

Ik heb een hunter btw, lvl 53 in Bera.
Hoe we zo hoog komen, ik kan het echt niet zeggen. Enige reden voor mij om door te gaan is de mensen in me B-list, Altijd gezellig en druk. Lekker trainen met z'n alle en kijken wie het snelst kan lvlen.
En LvL 53 is echt een hoodoo/voodoo tijdperk denk ik of je moet PQ's doen zoals LudiMaze en OrbisPQ. Je kan eventueel kijken of je bij de windraiders kan trainen als je beetje godly bent uitgerust.
Windraiders

Maar voor de rest, probeer vrienden te vinden online waar je samen mee kan spelen. Bera is volgens mij nog wel een redelijk bezette server met spelers, dus goed mogelijk om mensen te vinden. Vooral als je PQ's gaat doen dan kom je vanzelf mensen tegen :D
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:52:
Ben al te lui om langs lvl 48 te komen, maar jullie spelen allemaal global ben ik de enigste hier die EMS speelt? :N
Er spelen volgens mij nog wel meer mensen EMS, maar de meeste hier spelen Global, aangezien de mensen hier al een paar jaar spelen, voordat EMS uit kwam.

En eigenlijk voor jullie beide, zie het niet als een spel om alleen maar hoog lvl te hebben, maar vooral om de gezelligheid. Ik zit soms ook uren in FM niet te trainen maar gewoon te klote en te praten.
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:02:
Ik heb niet echt gespeelt wegens prive dingen die niet echt goed gingen.
Ik denk dat ik van het weekend weer een beetje online begin te komen.
Take care dude, en je MS gf heeft je gemist, nu heeft ze het met mij moeten doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door TrekDr0p op 04-05-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op EMS en ik haal mijn plezier uit een gilde. Beetje chatten en onderling de concurrentie aangaan zorgt voor dat trainen iets minder grinden lijkt. Ook het trainen en hopen op nuttige drops voor je char stopt de verveling. Tijdens trainen verplicht ik mijzelf elke keer een bepaald percentage te halen. Merk dat dat lastig is bij de lagere percentages, maar als ik richting 80 kom krijg ik weer veel zin om te levellen en doe ik veel meer op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:15:
Ik speel op EMS en ik haal mijn plezier uit een gilde. Beetje chatten en onderling de concurrentie aangaan zorgt voor dat trainen iets minder grinden lijkt. Ook het trainen en hopen op nuttige drops voor je char stopt de verveling. Tijdens trainen verplicht ik mijzelf elke keer een bepaald percentage te halen. Merk dat dat lastig is bij de lagere percentages, maar als ik richting 80 kom krijg ik weer veel zin om te levellen en doe ik veel meer op een dag.
Wat ook een goede tip is, iets voor je EXp bar hangen, zoals je Quest map of iets dergelijks. Zodat je niet constant naar je EXP aan het kijken bent.
Dan ben je erg verbaasd meestal als je in een keer een mooie woord boven je hoofd ziet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Komt wel goed, had alleen ff een weekend nodig..
Gisteren avond was ik weer online maar niet zo heel lang.

Van het weekend gaan we er weer voor. Ik hoop dat het dan lukt.
Ze is 117 nu dus wie weet 120 snel :P

Is er op scania nog wel eens 2x exp events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:23:
Komt wel goed, had alleen ff een weekend nodig..
Gisteren avond was ik weer online maar niet zo heel lang.

Van het weekend gaan we er weer voor. Ik hoop dat het dan lukt.
Ze is 117 nu dus wie weet 120 snel :P

Is er op scania nog wel eens 2x exp events?
Ik zal kijken wat ik kan doen aankomend weekend, is laatste weekend voor bruiloft dus ben bang dat ik niet veel kan doen.

Een vriendin die gaat stoppen van me en gaat me misschien der mesos geven. Of ze houd ze zelf voor het geval ze weer gaat beginnen.

En nee geen 2x event alleen voor Khaini ivm de server downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nice man, dan is het bijna zo ver :D ;-) Dan word je aan touwe gelegd :P

Ik ben er van het weekend weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee!

Na een (hele) lange tijd afwezig te zijn geweest, toch weer maplestory geinstaleerd ivm. boredom vooral. Binnekort weer even stoppen want er moet ook geleerd worden maar zoveel discipline heb ik wel :)
Ik zie dat trekdrop nog steeds speelt, weet niet of je mij nog kent en of de naam Gruttepier een belletje doet rinkelen. Speelde vroeger wel veel met jullie, meetings enz waren altijd lachen :D Anyway: Hi!

Nu een vraag, vroeger speelde ik maple altijd windowed, nu heb ik zo'n gevoel (duh) dat DxWnd gepatched is omdat die stomme hack controller aangeeft dat ik hacks gebruik en als ik dxwnd uitzet doet hij het. Nu kan je ook windowen met Alt+Enter al ben ik hier geen voorstander van. Iemand anders nog een programma misschien dat mij windowed laat spelen?

Tweede vraag: Add mij in je buddylist. als ik me niet vergis is mijn charname nog steeds Gruttepier :D Ik haat alleen spelen of iig moet er iemand online zijn waarmee ik kan praten en die me weer wat dingen kan leren. Speel nog steeds @ Scania, staat nog een lvl 47 X-bow men geared en met een kleine Mil aan mesos.

Dat was het wel, hoop dat ik je ingame zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:07:
Hee!

Na een (hele) lange tijd afwezig te zijn geweest, toch weer maplestory geinstaleerd ivm. boredom vooral. Binnekort weer even stoppen want er moet ook geleerd worden maar zoveel discipline heb ik wel :)
Ik zie dat trekdrop nog steeds speelt, weet niet of je mij nog kent en of de naam Gruttepier een belletje doet rinkelen. Speelde vroeger wel veel met jullie, meetings enz waren altijd lachen :D Anyway: Hi!

Nu een vraag, vroeger speelde ik maple altijd windowed, nu heb ik zo'n gevoel (duh) dat DxWnd gepatched is omdat die stomme hack controller aangeeft dat ik hacks gebruik en als ik dxwnd uitzet doet hij het. Nu kan je ook windowen met Alt+Enter al ben ik hier geen voorstander van. Iemand anders nog een programma misschien dat mij windowed laat spelen?

Tweede vraag: Add mij in je buddylist. als ik me niet vergis is mijn charname nog steeds Gruttepier :D Ik haat alleen spelen of iig moet er iemand online zijn waarmee ik kan praten en die me weer wat dingen kan leren. Speel nog steeds @ Scania, staat nog een lvl 47 X-bow men geared en met een kleine Mil aan mesos.

Dat was het wel, hoop dat ik je ingame zie :)
Ofcourse ken ik je nog, maar volgens mij speelde ik nooit met je samen met mijn cleric/priest/bishop maar met een van me andere chars.

En Alt+Enter is op dit moment de enige manier, omdat dat alleen word gesupport door Nexon/Maplestory. Staat ook in je menu, window mode vinkje achter zetten en je gaat naar windowmode. Precies hetzelfde als DXwnd.

En ik zal je eens toevoegen, als ik weer online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nee inderdaad niet met je priest toen al. Ik level nooit zo snel ;) als ik nu al zie dat je 13x bent denk ik weer van: dat haal ik never nooit :D

Als ik dat window vinkje aanzet in options gaat ie dan automatisch bij het opstarten al windowed?
Main char is btw: Grutterepier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:37:
Haha, nee inderdaad niet met je priest toen al. Ik level nooit zo snel ;) als ik nu al zie dat je 13x bent denk ik weer van: dat haal ik never nooit :D

Als ik dat window vinkje aanzet in options gaat ie dan automatisch bij het opstarten al windowed?
Main char is btw: Grutterepier :)
Niet met opstarten, moet je elke keer weer doen. Of tijdens het opstarten in het Nexon scherm al ALT+Enter drukken is hetzelfde als het vinkje aanzetten.

Ik zal je vanavond eventueel toevoegen als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op EMS is de AntiHack tool vervangen, met als resultaat dat je eigenlijk geen 1 applicatie meer kunt draaien naast Maple :X . Zodra je dat wel doet loop je de kans dat de tool een threat ziet en maple DC'ed, of je kunt in die andere apllicaties alleen maar een '1' of een 'b' invoeren |:( 8)7

Is dit op GMS ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Op GMS kan ik gewoon nog switchen naar bureaublad en daar andere dingen te doen zonder problemen.
Kwam er ook achter op EMS dat je niet meer lekker kunt alt-tabben om wat op te zoeken bijvoorbeeld. Krijg dan ook steeds "bbbbbbbb" te zien als ik iets wil typen. Er word tijdens het spel ook een anti-keylogger programma geladen heb ik opgemerkt. Lekker irritant nu op EMS.

Updat van mezelf:

Ik speel dus op GMS en EMS. Op EMS heb ik eergisteren alles te koop gezet op FM6 (shop staat nu nog steeds, dus kijk ga er ff langs mocht je tijd hebben :P ) en heb tot nu toe 200 mil mee verdient. Heb alleen nog een paar goed gescrollde staffen in de verkoop. Had om 1 of andere reden zin om daar een dief te creeren

Op GMS speel ik na lang twijfelen weer op Scania. De drukte valt me nog reuze mee, maar dat heeft ook te maken dat ik vanaf de andere kant van de wereld speel. Heb toch weer voor Mage gekozen omdat het mij toch het meest speel plezier geeft. ZIt inmiddels op level 43. Heb wat geluk gehad met drops en die ik op MTS heb verkocht. Heb in totaal 3800 Nexon Cash verdient via MTS. Daar heb ik weer andere items voor gekocht en die weer voor veel mesos verkocht in het spel.
Met dat geld kon ik Maple staff kopen en 7 30% att scrolls voor staf. Ik dacht laat ik eens kijken of ik hier geluk mee heb. 1e scroll: weg Maple staff. Jammer :P
Heb daarna nog 2 Maple Staffs gekocht. Eerstvolgende daarop ging stuk bij de 2e scroll. 3e Maple Staff ging helemaal geweldig :D
1e 3 30% scrolls gingen allemaal goed. Dat was in 1 klap +9 int en +15 matt extra. Ben toen verder gegaan met 60% scrolls en die lukten ook allemaal. Uiteindelijk had ik een +13 int en 74 m.att. Maple Staff. Heb ik voorlopig een goed wapentje bij de hand.
Zo, ben er wel blij mee dat ik mijn keuze toch op Scania heb afgestemd.

Dit is het wel een beetje. Tot de volgende update.

[edit] snelle update :P Las net did:
http://maplestory.nexon.n...ntentNo=005Dg&pageIndex=1
Anniversay event. Dit word te gek. Maand lang zaterdag en zondag 2xEXP, eenmalig 36 uur non-stop 2xEXP van 11-05 t/m 12-05 EN NOG VEEL MEER!!

[ Voor 7% gewijzigd door Apocalyptus op 06-05-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:09:
Op EMS is de AntiHack tool vervangen, met als resultaat dat je eigenlijk geen 1 applicatie meer kunt draaien naast Maple :X . Zodra je dat wel doet loop je de kans dat de tool een threat ziet en maple DC'ed, of je kunt in die andere apllicaties alleen maar een '1' of een 'b' invoeren |:( 8)7

Is dit op GMS ook zo?
Wij hebben nu ook sinds de laatste patch HackShield. Ik heb nergens last van, maar mensen die met vista werken en willen bossen die worden steeds gedced, volgens mij heeft GMS een stuk minder last van de problemen die EMS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dit is echt iets wat ik heb gemist, het goede rekenen van nexon :)

Update: The game update has been delayed, and will begin an hour later, beginning at 11:30 pm, and ending an hour later at 8:30 am.

MapleStory will be going through a scheduled update on Wednesday, May 6th, 2009. This one involves the game servers, and it'll last for approximately 6.5 hours.

<MapleStory Update>
- Server : All Game Servers

- Time : Wednesday, May 6th, 10:00 pm ~ 4:30 am PDT

(Thursday, May 7th, 5:30 am ~ 12:30 pm GMT)

Eerst 6 en een half uur van en dan opeens bij de GMT tijd 7 uur? :)
En dan die update nog. duurt de patch opeens 9 uur? Heerlijk dit toch haha :D

*edit*
Ze hebben het al aangepast: ending at approx :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is FEEST op EMS, ze bestaan 2 jaar. Met de hele week 2 x drop en in het weekend 2 x drop + 2 x EXP.

Jammer genoeg zijn de servers niet vooruit te branden, ik durf niet eens te spelen met mijn main char, veels te bang om dood te gaan, de spontane DC's zijn er veels te regelmatig. De opmerkingen aan het adres van Nexon zijn dan ook niet te tellen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Even een kleine update van mijn kant.

Ben woensdag terug gekomen van me huwelijksreis, dus heb een tijdje niet kunnen spelen.
Me bishop staat op ijsklontjes op dit moment, nogsteeds lvl 138.
Me brawler, die is lekker opweg. Hij is nu lvl 42, gisteren 2 lvls gedaan. Heb ook alvast me lvl 64 maple knuckle te pakken. 16str/75watt goed genoeg om die te behouden tot zeker lvl 100. Een clean lvl 100 knuckle is 74 att average, en dan heb ik ook nog me 16str,30acc en 104HP bonus erboven op. Ben nog opzoek naar een clean lvl 43 Maple Knuckle, alleen maar om te gebruiken tot lvl 64 en dan weer terug te geven of om te verkopen als ik er een moet kopen.
Kan niet wachten totdat ik lvl 64 ben, ik zie al mooie damage in het vooruitzicht.

Ben nog opzoek naar een mooie dex/att cape, maar ja beetje low on cash :D

Denk dat ik alleen nog maar op me brawler ga spelen, en me bishop alleen nog ga gebruiken om met mensen samen te trainen @ high lvl monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niceee :D Hoe was het op je huwlijks reis?

Ik speel nog niet echt, heb nog niet echt het gevoel van willen spelen eigenlijk >_<
maar goed.. Misschien kom ik nog wel ff terug een keer.. Van de week was ik wel ff online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:08:
Niceee :D Hoe was het op je huwlijks reis?

Ik speel nog niet echt, heb nog niet echt het gevoel van willen spelen eigenlijk >_<
maar goed.. Misschien kom ik nog wel ff terug een keer.. Van de week was ik wel ff online.
Huwelijksreis wat toppie :D geen gezeur geen gezeik gewoon lekker zon :D

Ik had je gezien, maar je was afk.
En je gf is nu alweer 123, ze gaat je nog eens inhalen ben ik bang voor je.

Me brawler is lvl 43 :D Nu nog een clean maple finger score en dan ben ik ook weer blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
huh? 123?
Heeft ze leech gehad dan :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:21:
huh? 123?
Heeft ze leech gehad dan :O?
Weet ik veel.
Ze is nooit online als ik online ben :D En hou je geen contact met der dan? Bad boy....

Vandaag misschien lvl 44, nogsteeds opzoek naar een Stormfinger. Wil er geen grof geld voor neerleggen aangezien hij op lvl 64 word vervangen door de Maple Gold claw 16str/75att/30acc/104hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrekDr0p schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:31:
[...]

Weet ik veel.
Ze is nooit online als ik online ben :D En hou je geen contact met der dan? Bad boy....
Min of meer een beetje verteld dat ik niet meer veel speel :X
Dus heb idd niet veel contact met der. Ook heb ik er weinig zin/tijd voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:34:
[...]

Min of meer een beetje verteld dat ik niet meer veel speel :X
Dus heb idd niet veel contact met der. Ook heb ik er weinig zin/tijd voor :P
Dan moet je me brawler eens proberen dat is echt super :D
Me brawler heeft me echt weer zin gegeven in MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Aangezien Brutal niet echt meer actief is in dit topic, en de rest ook niet echt, voel ik me genoodzaakt nog een Update post te plaatsen.

Me Brawler is nu lvl 47 Doe max 2.8 K damage niet slecht al zeg ik hetzelf :D Ga proberen vandaag weer een lvl te doen, en dan kijken of ik van het weekend me zhelm kan halen.

Gisteren drukte ik perongeluk op me bishop om in te loggen en toen was er een vriend online, en die zei dat hij nog spullen van mij had op een account.

20luk blue sauna
9dex BlackSnowShoe
4luk/2 of 3 att PinkAdventureCape

Als ik die weer allemaal heb, dan ga ik die meteen verkopen en goede sjit voor terug kopen :D

Deze week lvl 50 dat is mijn doel voor deze week, vrijdag ga ik flink game aangezien me vrouw der nagels gaat doen, dus die is een paar uur weg :D Dus hoop misschien vrijdag me Zhelm te halen :D

Op me bishop account heeft het een jaar geduurd ofzo voordat ik lvl 50 was :P nu maar een maandje of 2 :D

[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 08-06-2009 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nice man :D
je bent goed bezig man :D

wil jij angelina vragen of ik me 13 att scg en 3 att cape ff terug kan krijgen?
Ze heeft me account inlog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:00:
nice man :D
je bent goed bezig man :D

wil jij angelina vragen of ik me 13 att scg en 3 att cape ff terug kan krijgen?
Ze heeft me account inlog. :P
Ik heb haar niet gezien online..
Ik zal kijken of ik haar vanavond wel zie. Als ik haar online zie dan vraag ik het wel.
Kan je der niet een e-mail sturen? Misschien makkelijker.

Gisteren niet gespeeld, me hondje is dood gegaan. Moet hem weer revive :D
Maar gisteren was ik me ww vergeten van me ideal ing ding.. Dus heb een nieuwe moeten aanvragen. Duurd weer 5 dagen, maar ga proberen te spelen zonder een hondje. Mis wel het oppakken en auto MP :D
Ga dan 30k nx halen, hondje revive + Gacha :D denk dat ik 11 tickets koop gewoon om te kijken of ik geluk heb.

Ben dus nogsteeds lvl 47 :'(

Nog 4 dagen om lvl 50 te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan :P Afgelopen zaterdag of vrijdag heb ik email gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Maar ze is al sinds vrijdag niet online geweest aangezien ze geen exp erbij heeft :D

Dus gun haar wat tijd, maar zal met der praten als ik der zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb volgens mijn vrienden geen leven, is het nolife om van 0-55 in 3 weken te gaan :(?

(Wel even erbij zeggen dat het record op 3 maanden staat (0-200)

[ Voor 27% gewijzigd door Preversive op 11-06-2009 11:45 . Reden: add. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:52:
Nee Nee :) er zijn nog andere EMS'rs hiero =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Preversive schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:45:
Ik heb volgens mijn vrienden geen leven, is het nolife om van 0-55 in 3 weken te gaan :(?

Nee hoor, dat is makkelijk haal baar tegenwoordig. Vroeger was de mogelijkheid tot trainen niet zo groot als nu.
In GMS is het denk ik met gemak mogelijk om naar lvl 100 te gaan in 1 maand tijd, moet je natuurlijk wel elke dag spelen.

En anders daag je je vrienden toch gewoon uit, om het ook te proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
TrekDr0p schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:51:
[...]

Nee hoor, dat is makkelijk haal baar tegenwoordig. Vroeger was de mogelijkheid tot trainen niet zo groot als nu.
In GMS is het denk ik met gemak mogelijk om naar lvl 100 te gaan in 1 maand tijd, moet je natuurlijk wel elke dag spelen.

En anders daag je je vrienden toch gewoon uit, om het ook te proberen :D
Ik speel op EMS he ;),

GMS is saai geworden (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Preversive schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:25:
[...]

Ik speel op EMS he ;),

GMS is saai geworden (A)
Daarom zei ik ook dat het in GMS makkelijk mogelijk is om lvl 100 te worden in 3 weken. ;)

En nu ik een brawler heb is GMS een stuk minder saai geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
Oke even mijn "MapleStory Levensverhaal"

Ongeveer 3/4 jaar geleden ben ik gestart op GlobalMapleStory, Server Bellocan ;)
Ik wist he-le-maal niets van maplestory en ben op aanwijzingen van mijn neef (A) gaan levelen,

Zoals elke fanatieke MMORPG speler je kan vertellen, je raakt verslaafd ;) En uiteindelijk zat ik ook dag in dat uit te trainen (A)

Maar omdat mijn kennis van maplestory ongeveer van dezelfde hoogte als die van JP was trainde ik slecht en had ik de status van "Master-Potburner" XD Fail.
-------------------------------------------------------------------------
Broa: 29 Magician xTonijn
Bellocan: 61 F/P Preversive
-------------------------------------------------------------------------

Ik ben daarna Pservers gaan spelen (Zwart hoofdstuk in mijn maple geschiedenis) en leerde hier alle fijne kneepjes van het grinden en efficient trainen ;)

Hierna ben ik naar Europe gegaan, en daar ben ik nu de trotse eigenaar van de guild "Casino" (A)
Level 55 atm, iTonijn, Cleric =)

Van het weekend even doorlevelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Altijd fijn om zo de kneepjes van het vak te leren. Een Pserver vind ik niet slecht, het is hacken wat ik slecht vind :D

Dus ga zo door, en op naar je eerst ooit non pserver 3rd jobber. :D

Gisteren lvl 49, dus vanavond flink game voor lvl 50 :D en kijken of ik dan van het weekend een zrun kan doen :D
Heb er nu al zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
TrekDr0p schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:41:
Altijd fijn om zo de kneepjes van het vak te leren. Een Pserver vind ik niet slecht, het is hacken wat ik slecht vind :D

Dus ga zo door, en op naar je eerst ooit non pserver 3rd jobber. :D

Gisteren lvl 49, dus vanavond flink game voor lvl 50 :D en kijken of ik dan van het weekend een zrun kan doen :D
Heb er nu al zin in.
Hopen dat je het overleeft he ;)

Momenteel hebben wij in EMS een eventje lopen waardoor het mogelijk is om 180% exp te krijgen voor mij :D dit gaat to het einde van de grote vakantie door dusja :) Een paar keer 2x exp erbij en ik ga 3x lvl up per 4 uur XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey

heeft iemand hier nog grind tips want daar ben ik niet zo goed in.

alvast bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:56:
heey

alvast bedankt 8)
Wat is je LVL wat is je job..
En natuurlijk Ems of Gms
Zonder die info kan ik je er ook niet veel over vertellen.

[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 26-06-2009 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:56:
heey

alvast bedankt 8)
In het algemeen:

Monsters die je in 2/3 hits dood hebt,
Goeie exp geeft
Safe spots,
Rustige maps

Even spotten en je weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En monsters die zwak zijn tov jouw specifieke kracht (Fire mage tegen ice monsters enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een goeie spot op low lvl doe ik:

- 1 of 2 Hit.
- Goeie exp.
- Niet naar de drops kijken.
- Rustig mag, maar liefst met 1 ander persoon erbij zodat de spawn goed is :P

------

Lvl 25 -> Wild boars Perion = 2 hit
Hier blijf je bijvoorbeeld tot lvl 35 omdat je op 30 1 hit doet. dat is per hit 55 exp ofzo.
Dus dat is lekker op dat lvl ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ook speelt op eMS? Ben overgestapt naar eMS nadat mijn BM (134) op Global ten onrechte was gebanned, denk ik. (Offline gebanned -_-" )

Nja, momenteel een lv 18 Rogue, voeg me toe, iSheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel EMS. Dit weekend eindelijk L100 gehaald, ga nu mijn 2e char naar L70 brengen (nu bijna L63).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 10:11:
Iemand die ook speelt op eMS? Ben overgestapt naar eMS nadat mijn BM (134) op Global ten onrechte was gebanned, denk ik. (Offline gebanned -_-" )

Nja, momenteel een lv 18 Rogue, voeg me toe, iSheep
Nou als jij het zo makkelijk laat gebeuren dan is er wel wat gebeurd.. Als jij geen melding er van maakt tsja..
En ik kan me herinneren dat 1,5 jaar geleden met de hackers echt veel mensen gebanned zijn onterecht, deze hebben een roll back gehad en zijn unbanned.
Dus als jij gebanned ben en blijft dan heb je zeker iets fout gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:38:
[...]

Nou als jij het zo makkelijk laat gebeuren dan is er wel wat gebeurd.. Als jij geen melding er van maakt tsja..
En ik kan me herinneren dat 1,5 jaar geleden met de hackers echt veel mensen gebanned zijn onterecht, deze hebben een roll back gehad en zijn unbanned.
pwnt.

Gisteren priest geworden, na ruim 2 maanden ;)
Deze vakantie even tot level 100 grinden, vervolgens Flame Wizard maken in de Cygnus class.

Kheb een druk schema ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nice, Fire wizard is sterk en ook echt zeer leuk ^_^
Alleen jmmr dat het niet de meeste gewilde job is >_<

Ik zelf heb er 1 van lvl 96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:12:
Nice, Fire wizard is sterk en ook echt zeer leuk ^_^
Alleen jmmr dat het niet de meeste gewilde job is >_<

Ik zelf heb er 1 van lvl 96.
Fire Wiz is geen Flame Wiz ;)

Flame Wiz = KoC char
Fire Wiz = Normal MS char

Get your facts together boy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
TrekDr0p schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:49:
[...]

Fire Wiz is geen Flame Wiz ;)

Flame Wiz = KoC char
Fire Wiz = Normal MS char

Get your facts together boy :P
Exactly,

JEZUS O__O
Insider News
Gapped leech exp from high level players who are training at Teddies, Pianus (Boss), BigFoot (Boss)..
Day before patch:
Level 01-10 : Normal Training
Level 10-20 : HPQ – Henesys Party Quest
Level 20-29 : 99.98% Pianus (still a beginner)
After patch Day 1
Level 30-32 : Teddies (waiting for Pianus to spawn)
Level 32-41 : Pianus
Level 41-86 : BigFoot (New Leaf City Boss)
Day 2:
Level 86 – 98 : BigFoot (New Leaf City Boss)
Day 3:
Level 98- 106 : BigFoot/Newties
Day 4:
Level 106 – 115 newties
Day 5:
Level 115 – 120 : skeles (Skelegons)

According to inyourface, Khaini Global (SleepyWood Forumer)… [Source]
Gapped has never glitched, hacked or cheated. We never wanted to draw somuch attention on it but since there have been alot of false rumours and screenshots on different maple forums hurting gapped and my guild’s reputation, might as well explain it here. Im pretty sure gapped is the first 4th job pirate in khaini but pirates are beeing trained like this in all worlds. If you have a high level character and you are capable of killing certain bosses efficiently to leech a different character and you don’t train your new character like that you’re a complete retard. Who fucking even equips their 2nd character before hitting 140 anyways LOL.
WTF O__O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat Cygnus gedoe moet ik ook ff uitzoeken, maar eerst wil ik al mijn chars ff die Baas medaille geven, punten gaan redelijk vlot (zeker via party) en na 5 keer krijg je er 1 met WeaponDef +18 en MagicDef +18 _/-\o_

Niet veel maar toch meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Preversive schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:05:
[...]

Exactly,

JEZUS O__O

[...]

WTF O__O
Daar kom je dan trots met je lvl 70 in 2 maanden :P
lvl 120 in 5 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ohh, dan zal het allemaal wel weer nieuw zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:38:
[...]

Ik geloof ook wel dat ik terecht ben gebanned, maar als ik er melding van maak bij Nexon zelf krijg je het standaard berichtje terug:

"A Gamemaster has personally saw you using hacking tools etc etc. Maar ik ben gebanned terwijl ik offline was, nou ja goed."

Iemand die al weet wanneer Pirates komen op eMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:03:
[...]

Ik geloof ook wel dat ik terecht ben gebanned, maar als ik er melding van maak bij Nexon zelf krijg je het standaard berichtje terug:

"A Gamemaster has personally saw you using hacking tools etc etc. Maar ik ben gebanned terwijl ik offline was, nou ja goed."

....
Kunnen niet veel dingen zijn dat jij terrecht gebanned bent..
Illegal NX charge?
Hacking?

Je eigen schuld dan.
Moet je maar fair spelen.
Ik ben er voor dat mensen die zo spelen direct zonder pardon overal van alle server over de wereld van maple gebanned moeten worden op IP basis zodat ze niet meer kunnen spelen.

Tegen woordig is lvlen zo makkelijk naar 120.. (Kijkt naar posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacking zal het sowieso niet geweest zijn, misschien dat er iets mis is met m'n PayPal account?
Maar goed, ben klaar met Global. Momenteel op eMS, leuke mensen ontmoet en ondertussen level 32, schiet niet bepaald op. Komt vanzelf, hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
Eenmaal begonnen maakt snel levelen leuk,

Paar dagen terug Aqua Dungeon en Cygnus Class gereleased (Cygnus is nog niet mogelijk, maar binnenkort wel)

Ben benieuwd.

@gozer die die medaille's wil:

Gast WTF serieus niet toch XD
Je krijgt vanzelf wel een spiegelmann,

edit: dat levelt wel gigantisch goed, 20% per uur voor mij, maar gigantische potburn :'(
Toch maar weer in singapore gaan zitten 8)7 |:( }:O

[ Voor 21% gewijzigd door Preversive op 07-07-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preversive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:09:
Eenmaal begonnen maakt snel levelen leuk,

Paar dagen terug Aqua Dungeon en Cygnus Class gereleased (Cygnus is nog niet mogelijk, maar binnenkort wel)

Ben benieuwd.

@gozer die die medaille's wil:

Gast WTF serieus niet toch XD
Je krijgt vanzelf wel een spiegelmann,

edit: dat levelt wel gigantisch goed, 20% per uur voor mij, maar gigantische potburn :'(
Toch maar weer in singapore gaan zitten 8)7 |:( }:O
Ben momenteel level 37 en heb al 39 medailles. Ben pas vanaf lv 32 begonnen met CPQ, dus die Necklace komt vanzelf.
20% per uur op lv 70 is niet verkeerd nee. Hoeveel ben je kwijt aan pots per uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ff met mijn 2e en 3e char aan het spelen en ben bij de truckers in singapore (2e) en de moon pixies (3e) aan het trainen, en je wordt helemaal gek van de hackers daar. Bij de truckers staat er een char in de map (helemaal stil) en overal in de map zie je trucks KO gaan. Bij de moon pixies zie je een char helemaal rechtsonderin staan en slaan en alle monsters spoeden zich naar die plek. Als je daar als admin gaat staan, kun je 5 hackers per dag oppakken, maar dat gebeurt natuurlijk niet |:(

Moet wel eerlijk bekennen dat ik alle drops wel probeer op te rapen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Moet wel eerlijk bekennen dat ik alle drops wel probeer op te rapen O-)
Is ook een bannable offense hè, want je profiteert van hackers. Als je in die map staat en ze zien het krijg je ook een ban.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kixtart schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:33:
[...]

Is ook een bannable offense hè, want je profiteert van hackers. Als je in die map staat en ze zien het krijg je ook een ban.
Ja klopt, wanneer je in party bent met een hacker, drops opraapt, of dat je hem ksed, of uberhaubt in zijn map bent is het mogelijk om een ban te krijgen. zelfs als jij er niets mee te maken heb.
Natuurlijk is dat niet zo wanneer je even 2 telle in zijn map bent maar als je er gewoon trained voor een poosje dan is het wel mogelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel grappig dat jullie niet reageren op het hacken, maar wel op mijn gedrag reageren ;-)

Toch bedankt voor de waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Niet zo vreemd, want diegene die hacked reageerde hier niet, jij wel. Gewoon waarschuwing voor als je het niet zou weten, want het jammer als je voor zoiets gebanned zou worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Worden ze trouwens in eMS ook nog announced door GM's? In Sea was het altijd wel grappig dat je weer een lijstje van de GM zag langskomen wie er nu allemaal gebanned waren, waaronder 2 mensen waar ik eerder nog een berg PQ's mee had gedaan :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:35:
Op zich wel grappig dat jullie niet reageren op het hacken, maar wel op mijn gedrag reageren ;-)

Toch bedankt voor de waarschuwing.
Gelukkig is maplestory een spel dat een goeie support heeft. Stuur een screenshot van de hackers naar Wizet en ze zullen er zeker iets aan doen.
Aan de hackers zelf kan je bijna niet doen, wat ik vaak zei: Smile for the Fraps Recorder :)
Vaak gingen ze dan weg omdat ze dan weten dat het opgestuurd word.
Meet kan je niet doen

Wat betreft naar jou toe, :P Er zijn er zat gebanned om de reden van looten van een hacker :)
Dus zou het maar echt niet doen lol.
SinergyX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:45:
Worden ze trouwens in eMS ook nog announced door GM's? In Sea was het altijd wel grappig dat je weer een lijstje van de GM zag langskomen wie er nu allemaal gebanned waren, waaronder 2 mensen waar ik eerder nog een berg PQ's mee had gedaan :S
In Maplesea kan je toch ook user report doen met zo een item? Dan komt een GM vrij direct langs om het na te kijken?
Klopt dat? In JMS hebben ze dat wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:18:
[...]

Ben momenteel level 37 en heb al 39 medailles. Ben pas vanaf lv 32 begonnen met CPQ, dus die Necklace komt vanzelf.
20% per uur op lv 70 is niet verkeerd nee. Hoeveel ben je kwijt aan pots per uur?
Priest, dus geen HP (Hoewel ik door stunnende bossen zoals Manon wel dood kan daardoor)
Verder burn ik minimaal 300 sorcercer elixers per uur, en dat is best zonde, aangezien ik in singapore 33% per uur (ruw geschat met ring + party) krijg, en gewoon MP pots erbij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op eMS zie ik nu ook een Macro systeem als ik bij mijn skills kijk. Iemand al bekend met dit fenomeen, kan nog geen info/uitleg op mapleeurope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preversive
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:04:
Op eMS zie ik nu ook een Macro systeem als ik bij mijn skills kijk. Iemand al bekend met dit fenomeen, kan nog geen info/uitleg op mapleeurope.
je kan dan 3 skills samenvatten in 1 algemene skill, daardoor roept hij de skills 1 voor 1 op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net gestart

ik heb 3 nieuwe chars aangemaakt maar ik zie nergens die dobbelstenen.
dus ik begin alsmaar met 12 strengt wat ik niet wil.

imand tips?
Kixtart schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:58:
[...]

Vaak op de dobbelsteen drukken totdat je hebt wat je wilt.
Bij lvl up later kan je het wel zelf verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beginfase van Maplestory is veranderd.
Tot lv 8-10 (ligt er aan of je mage bent) zijn je stats allemaal hetzelfde.

Zodra je dan een beginjob kiest, worden je stats automatisch juist gezet voor de specifieke job die je wilt kiezen. Op deze manier wil Nexon voorkomen dat er te snel nieuwe mensen afvallen omdat ze de juiste builds niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:36:
ik ben net gestart

ik heb 3 nieuwe chars aangemaakt maar ik zie nergens die dobbelstenen.
dus ik begin alsmaar met 12 strengt wat ik niet wil.

imand tips?

[...]
kijk hier even voor guide's:
www.sleepywood.net -> Forum
www.hidden-street.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die iTonijn toch. Val jij op Emma Watson?

"The only reason to watch harry potter: Emma Watson, agree?"
"MissusRose Watches for Ron..... EWWWWWW BADDDDD"
"I mean, srsly, who doesen't get h0rny from Ginny then?"

(Allemaal sMega's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Lol, ik had bijna een TR gezet hiervoor, want het leek erg op een of andere vage spam. Maar volgens mij heb je het over iemand die dat ingame roept :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:00
sMega's -> SuperMegaphones. Cash shop items waarmee je naar iedereen op de server, ongeacht channel en map, een bericht stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En die dingen kosten rete veel >_>
1,5$ per smega :P

Wel leuk om ze te gebruiken!!
Heb zse vaak gebruikt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat de GM's uiteindelijk toch nog iets gaan doen aan het probleem van de hackers.
Check het volgende bericht maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:57
Ja dat zeggen ze, maar ondertussen zitten de maps vol met hackers...
Een van de eerste level120 op demethos zag ik nog hacken bij wolfspiders.
Probeer je dan rustig je guildies te leechen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, maar wees maar blij met maplestory want geloof me.. het is echt 1 van de mindere waar hackers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Waar kun je een beetje goed trainen als lvl87 flame wizard (cygnus)?
Ik ben voor de flame gear build gegaan omdat dat snel schijnt te trainen maar merk er geen zak van:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

opblaashaas schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:47:
Waar kun je een beetje goed trainen als lvl87 flame wizard (cygnus)?
Ik ben voor de flame gear build gegaan omdat dat snel schijnt te trainen maar merk er geen zak van:P
Depends, als je geld hebt, kan je leechen @ harps tot lv 94 of 96 dacht ik, dan kun je naar wyverns. Leeche is de snelste manier van levelen, maar ik vind leechen voor nubs.
Als je high lvl buddy's heb kan je er 1 vrage om met je te traine bij Himes. Dat is niet echt leeche, want je vecht zelf ook, wat je bij leeche niet doet.
Ga je solo? Dan zou ik Magatia aanraden ( Homunculus) staat wel ergens een filmpje @ youtube :)

DaUnforgiven
Lv 137 Broan Nightlord :)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Preversive schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:45:

Valt wel mee met dat ''No life''
Buddy van me was de #1 Buccanneer toen dat uitkwam in Gms. lv 1 ~ 14x in 2 weken.

Ik zelf speel al vanaf Beta en ben pas lv 137 ;)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Helaas zit magatia nog niet in Ems, ben nu tijdje overgestapt op het spelen van battle field heroes tot er meer high level content is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

opblaashaas schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:39:
Helaas zit magatia nog niet in Ems, ben nu tijdje overgestapt op het spelen van battle field heroes tot er meer high level content is.
Welke high level content in magatia?
High level als in 7x, 8x, of 12x? Als je het zoekt voor 12x, dan hebbie een probleem. Er zitten niet echt goede train spots op lvl100+ ;)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een claw van 60 att (Scarab) met 2 unhammerd slots over.
Ook een 13 att SCG gekocht met 2 unhammerd slots over :D

Helemaal super!

iPims, Heb jij TT30, of nog 20?
En wat is je range en gear dat je gebruikt?

Speelt er ook nog iemand Global Maplestory, of allemaal EMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:00
Speel allang niet meer maar ben nu toch wel benieuwd naar de unhammered slots.. Ik ken nog net het gedeelte dat je kon scrollen en als het mislukte dat je geen slot kwijtraakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:55:
Ik heb een claw van 60 att (Scarab) met 2 unhammerd slots over.
Ook een 13 att SCG gekocht met 2 unhammerd slots over :D

Helemaal super!

iPims, Heb jij TT30, of nog 20?
En wat is je range en gear dat je gebruikt?

Speelt er ook nog iemand Global Maplestory, of allemaal EMS?
Ik was lucky met die Gold Box event. Had 1 Gold box gebruikt, Poof TT30 =] En nog gelukt ook :D
Range is 25xx ~ 39xx met Mw9 (3x Mw20 failed = 3x 149M = Uber-Phail :( )

Heb een: 16 att wg(Hammered), 76/16 Reverse lampion (hitted 4/9 scrolls :( Hammered)
21/2 Luk top, 14 dex bottem, 6 att 6 dex Pac, 31 dex Z-helm en (nog) geen FaceStomers,
2dex 2 luk Glasses, 5Luk 8Dex Shoes en dat was het wel zo'n beetje.;)

*edit
100 Base dex btw
Regular dex ftw!

*edit#2
Speel je Global?
Zo ja? Welke world? :) Broa Pl0x

[ Voor 5% gewijzigd door iPims op 08-10-2009 12:18 ]

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

la_fusion schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:24:
Speel allang niet meer maar ben nu toch wel benieuwd naar de unhammered slots.. Ik ken nog net het gedeelte dat je kon scrollen en als het mislukte dat je geen slot kwijtraakte.
Dan gebruik je WhiteScrolls (alleen voor Rich basterds) en die Hammers zijn Nx-items. Je kan 2 Vicious hammers kopen voor 8900 nx. Dan krijg je er 2 slots bij ;)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Heb ook nog een account op GMS, allemaal 6x en 7x characters op scania en khaini en een lvl90 white Knight met verpeste stats op scania ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

opblaashaas schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:54:
Heb ook nog een account op GMS, allemaal 6x en 7x characters op scania en khaini en een lvl90 white Knight met verpeste stats op scania ook....
Als je er geld voor over hebt, kan je die 'verpeste' stats altijd resetten ;)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nice range mag je wel zeggen.
Maar.. 76 att claw is insane..

54 base dex hier scarab user.
Server: Scania *Wil graag naar een andere server maar weet niet welke.
Laat ff paar screenshots zien iPims. Ben zeer nieuwsgierig eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Ik zit nu op mn stage, zal er strax paar poste :)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Dat denk ik niet iPims, ik had em gekregen. Heb wel full info en zo maar die muts had d'r statpoints in HP gepompt.....
Valt dat te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

opblaashaas schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:50:
Dat denk ik niet iPims, ik had em gekregen. Heb wel full info en zo maar die muts had d'r statpoints in HP gepompt.....
Valt dat te repareren?
Punten op HP is nog niet zo erg. Als het er bijvoorbeeld 15~20 zijn, is het geen ramp.
Als je echt 'g0dly' wilt worden, kan je dit altijd resetten met AP resets. Met deze resets kan je punten overal afhalen, maar dit is wel duur :S Je betaalt nu 3.4k Nx voor 1 reset.
Zijn het niet zo veel punten, zou ik het gewoon zo laten. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door iPims op 12-10-2009 14:03 ]

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

iPims schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:03:
[...]

Punten op HP is nog niet zo erg. Als het er bijvoorbeeld 15~20 zijn, is het geen ramp.
Als je echt 'g0dly' wilt worden, kan je dit altijd resetten met AP resets. Met deze resets kan je punten overal afhalen, maar dit is wel duur :S Je betaalt nu 3.4k Nx voor 1 reset.
Zijn het niet zo veel punten, zou ik het gewoon zo laten. ;)
ik had als bishop 19 str en 14 dex, kwam er pas op lv 50 achter dat dat niet echt de bedoeling was :X
Toen er een actie kwam dat de AP resets goedkoop waren, had ik toch nog iets van 50 eu om m'n str,dex en luk te verlagen uitbesteed.

Dus het kan je duur te komen staan :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Het zijn alle punten van lvl10 tot 40 dus 150 stat points.....
Gewoon de items verkopen en niet meer naar account omkijken dus

[ Voor 54% gewijzigd door opblaashaas op 13-10-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*Wacht nog even op de nice screenshots van iPims char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:22:
*Wacht nog even op de nice screenshots van iPims char :P
Omgawd, helemaal vergeten 8)7
Zal ze na rijles ff posten.

*edit op vorige post
Claw is 75/16 btw :+

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

opblaashaas schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:20:
Het zijn alle punten van lvl10 tot 40 dus 150 stat points.....
Gewoon de items verkopen en niet meer naar account omkijken dus
150 stat points... *goes emo and cut self*
Die moet je inderdaad gewoon vergeten, dat is een beetje zonde om daar geld in te steken.

150 x 3.4 dollar = 510 dollar
510 dollar = 345,41 euries....

Tenzij je Bill Gates zijn zoon bent natuurlijk :)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Hier pic van claw :)

Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/1886/maple0258.jpg

What the BBQsaurusrex?

Acties: