"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Gisteren kocht ik TT30 voor 55m van een guildie want die kon hem niet verkopen zei ze..
Ik verkocht hem ook weer in 5 minuten met 70m winst ^^ 125m totaal voor gevangen =DD
Of ik ga nu juist lvlen zelf tot lvl 105 en dan weer leechen dat zou ook veel schelen =P want op 105 gaat het echt super snel dat leechen. =P
Btw, heb jij nog een Bowman? Of hunter die je niet gebruikt en graag wilt zien als BM?
Een aangezien jij een bishop heb kunnen we vanaf lvl 79 lekker snel lvlen
Dus als je zin hebt kunnen we wel eens een kleine chat er over hebben op maple/msn =DD
Je gaat met een bishop in de party en die gaat killen voor je. Maar omdat die zo snel killed krijg jij zeer snel exp. Hier geef je mesos voor. Dat is leechen.
Ik betaal nu: 38m per 4 uur leechen.
Vanavond ga ik naar nieuwe mobs en moet ik 40m per 4 uur betalen of 10k NX.
Dus kost wel wat maar dan hebbie ook wat =]
Veel mensen zegge dat leechen niet eerlijk is en dat het zwak is.
Ik leech nu vanaf lvl 79 en ik ben nu lvl 105 en het heeft me 2 weken geduurd om van 79 naar 105 te gaan.
Ik heb in de tussen tijd 2 lvls zelf gedaan.
Verder blijf ik tot dit weekend leechen en vanaf dit weekend stop ik daar mee want het kost nu erg veel en ben bijna out of mesos lol
mensen zeggen dat je niet zelf kan trainen naderhand en dat het zeer traag zal gaan.. maar ik geloof daar niet in want gisteren kocht ik 1x een apple en deed nog steeds 8% in 10 minuten dus ik weet wel hoe ik trainen moet en ik heb ook nog een 120 DRK.
gisteren heb ik 8 uur leech gehad en ben ik gelvled van 101 8% naar 105 30% voor 76m.
Ik hoop dat je weet wat leechen is nu =P
Van het weekend hoop ik 110 te worden. op himes gaat het zo super snel alleen kost het me wel veel pots.
Ben 105 en me goal bereikt en dus ga ik geen leech meer kopen nu.
Volgende goal is:
Max Alchemy < Nog 1 lvl up
Max Mesos up < Nog 3 lvls up
Lvl 120 < Nog 14 lvls :DD
Op lvl 120 1Lvl Venom en TT10 krijgen =DD
Waarom heb ik geleeched?
Ik was lvl 120 DrK en die stopte ik omdat die boring was. Graag wou ik een Hermit/NL van het zelfde lvl ongeveer die ik kon trainen. Zelfs als ik het account zou moeten traden wou ik het doen.
Gelukkig vond ik zelf wat motivatie in me
Hier ben ik gestopt omdat het boring was alle maal.
Toen ging ik weer trainen en was ik lvl 58 ongeveer en toen leerde ik wat mensen kennen.
Ik ben toen active gaan grinden met de hand en vervolgens tot lvl 79 in 1 stuk door gegaan.
Op lvl 79 kon ik me leech starten en dat heb ik gedaan.
Ik ben nu lvl 106 en klaar met leechen.
Ik heb leech gekocht omdat ik het zelfde lvl wou bereiken op een snelle manier en omdat ik de rest weer moest inhalen die boven me zaten met hun lvl.
Zo'n beetje wat met elke plvl gedaan wordtFishlip schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:31:
Ik moet toegeven dat ik niet het hele topic heb doorgelezen maar wat doe je precies als je leeched of powerleveld?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik moet daarom ff een bishop hebben die van me zelf is ofzo want dan kan ik me andere accounts trainen.
SnoepKONT!!! f5
Ik heb een lvl 101 priest maar dat gaat ook nog niet zo hard >_<
Anders had ik wel even ergens willen leechen hoor
Het enige wat ik wil hebben is de kosten voor mijn potjes.
Dan moet mijn lvl 41 cleric nog maar ff wachten.
Had daar een lvl 47 mage met 10 str en 10 dex
Speel nu sindskort op EMS maar denk er toch wel aan om weer op global te spelen.
Ben aardig goed bezig op EMS, zonde om dat nu weg te doen. Lastige keuze.
op welke server op global?Apocalyptus schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:43:
Ik moest van mezelf weer eens wat posten. Het is me deze week ook gelukt mijn 3-4 jaar oude account op Global terug te vinden. Mijn loginnaam kon ik niet vinden, maar via de site kan ik het terug sturen naar een email adres die ik toen in die tijd gebruikte. Lukte ook nog na een paar keer proberen. Wachtwoord was geen probleem. Pin wist ik niet meer. Met loginnaam en wachtwoord kon ik inloggen op site en kon zo de pin resetten.
Had daar een lvl 47 mage met 10 str en 10 dexVoor de rest verdeeld over int en luk. Was ook mijn eerste character. Ik had ook nog een warrior die wel gewoon goed verdeeld was naar de normen van die tijd. Normaal dex etc. Deze had zelfs al 4-4 op int en luk
![]()
Speel nu sindskort op EMS maar denk er toch wel aan om weer op global te spelen.
Ben aardig goed bezig op EMS, zonde om dat nu weg te doen. Lastige keuze.
EDIT: Ik heb het zojuist uitgevonden, cpq is hax

[ Voor 8% gewijzigd door rubbieus op 16-02-2009 00:23 ]
Ik ben nu lvl 111 en ik heb toevallig ook van de week een account terug gevonde
Trekdrop!! PM me even ingame, ik heb een vraag voor je.
Ik zit op TheAhura ;-)
Afgelopen weekend erg lekker getrained en ook erg vaak dood gegaan maar dat is niet anders
Wie weet deze maand nog 120
Maar moet nu naar de WC dus ik stop met typen dus ltr
Op Windia heb ik 2 characters.
Maar als ik op global ga spelen dan ga ik wel opnieuw beginnen. Dan kan ik altijd nog zien op welke server ik ga/kan spelen.
Ben er wel achter gekomen dat dit account toch niet zo oud is. Waarschijnlijk is deze halverwge 2006 gemaakt. Misschien wel later. Ik vond nog een oud verificatiemailtje zonder enige info over gebruikersnaam etc. Hierin werd vermeld dat je het best een nieuw account aan kon maken op Bera of Broa. In het mailtje stond ook: "Scania is uncomfortably over crowded!"
Scania was volgens mij 1 van de 1ste servers.
Maar goed. Ik heb 1 terug gevonden, waardoor ik weer toegang heb tot global
[ Voor 59% gewijzigd door Apocalyptus op 16-02-2009 11:49 ]
Kost me 120m en dan ben ik ongeveer lvl 117. Das niet verkeerd dacht ik zo want dan ben ik snel 120. ^^ En klaar voor TT!
Nou, dat downloaden is sowieso een ramp ...Fishlip schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:28:
Ik heb gisteren het spel maar weer eens gedownload, maar mijn internet is denk ik te traag. Hij disconnect me steeds.
Ik wil het spel downloaden voor m'n dochter ... eerst de MSE versie geprobeerd, planning is 8 uur ?!!?
Toen begonnen aan de .rar versie, da's ook baggertraag. Is er nergens een normale download te krijgen ?
Ook is het zo dat het best wel een groot bestand is toch?
Installeren duurde overigens ook een eeuwigheid ...
Volgende probleem ; MS start op, ik hoor de muziek en zie niks ?! Zwart scherm ... In wat voor resolutie draait het ?
Zal maar 's nieuwe drivers voor Geforce 6200 (jaja, niet echt nieuw) installeren.
EDIT : aha, iets gevonden ...
"if your having display problems (black screen, no signal, etc) go into the maple story folder and double click the "Setup" icon and follow the instructions."
[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 20-02-2009 10:06 ]
Maple draait op 800x600 en in window mode. Probeer window made 1x met ALT + Enter als je dit nog eens heb. Kijken of je dan wel beeld krijgt.
Na inloggen is er precies 1 wereld beschikbaar, Kradia, maar als we Nederlands 1 of 2 kiezen volgt er een engelse waarschuwing dat de taal-selecte niet in orde is ?!
In account is uiteraard Nederlands en Nederland gekozen overal waar dat mogelijk is ...
De lol gaat er heel snel vanaf op deze manier
Verwijderd
Ik geef je groot gelijk mbt de gebruiksvriendelijkheid van Maple, je zult nog wel meer zaken tegenkomen die je irriteren (het Nederlandse taal gebruik is echt van het nivo babelfish). Gelukkig is dit een gratis spel, en het spelen op zich maakt alle irritaties ruimschoots goed.
Zijn niet echt onoverkomelijke problemen, maar als ze zoiets even in een FAQ opnemen, voorkom je een hoop ellende en gevraag.
EDIT: na nog wat spitten, blijkt er toch wel wat te vinden te zijn in de FAQ
[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 23-02-2009 09:35 ]
Gelukkig dat alles werkt.
Wel raar want ik speel op GMS en heb zo goed als nooi echte problemen,
Ik ben nu lvl 119 en 70%~~~~
Vandaag en anders morgen of woensdag lvl 120
Vandaag ga ik naar zakum voor Triple Trow lvl 10!
Je gaat lekker, nog even en je bent me alweer voorbijVerwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:37:
Das mooi ^^.
Gelukkig dat alles werkt.
Wel raar want ik speel op GMS en heb zo goed als nooi echte problemen,
Ik ben nu lvl 119 en 70%~~~~
Vandaag en anders morgen of woensdag lvl 120
Vandaag ga ik naar zakum voor Triple Trow lvl 10!
Maar ja dan moet ik maar gaan trainen
Als ik weer wat meer tijd heb dan zal ik wel weer eens gaan trainen.
Maar dan moet je wel online komen want jij zal het ook wel leuk vinden denk hoop ik.
TheAhura lvl 119
Genesis lvl 8 nu, nog maar ff een paar lvls up.
TheAhura word vandaag lvl 120. ik ga hem echt lvlen vandaag
En TT10 dropde niet bij zakum. moet nog een run mee =[
Dacht je niet ik doe lvl 9 mw en lvl 6 Genesis? meer MP als je lvled?
Maar toppertje hoor.
Eerst genesis lvl 20
Ik ben NIGHTLORD!! Woohoo nu alleen nog TT10.
Gisteren even getest wat voor dmg ik nu doe en ik zal vanavond even een screenshot posten hier.
Ik raakte gisteren bijna 8.3k op een snails =D
Wat vinden jullie van de nieuwe update in cashshop?
ITEM LOCK FTW!
Heb gisteren weer even gespeeld op EMS. Heb een lvl 51 mage op dit moment.
Tegen een kleine vergoeding ben ik gisteren met een guild meegegaan naar Zakum.
Omdat voor elkaar te krijgen moest ik eerst die quests doen. Van die jump-quest werd ik echt ziek.
Op een gegeven moment leer je zo'n lvl kennen en doe je de eerste 98% goed, maar op het aller-allerlaatste stukje word het je wel moeilijk gemaakt. Ben tig aantal keer gesneuveld terwijl je nog maar 2 sprongetjes nodig hebt.
Heb het kunnen halen en het heeft me flink wat pots gekost.
Ben daarna dus met een guild naar binnen gegaan om daar de Zakum Helm te halen. Ik kon natuurlijk niets doen. Kreeg ook de opdracht in het hoekje te gaan zitten en ervoor zorgen niet dood te gaan. Werd constant geheald en kreeg buffs, maar ik moest natuurlijk ook flink wat post verbruiken. Het ging makkelijker dan ik dacht, alleen was ik op een gegeven moment vergeten Magic Armor opnieuw te activeren. Binnen 5 seconden dood. Ik had afgesproken dat ik ongelimiteert vaak mee mocht todat ik de helm had.
Het was nog maar de 1e run, dus kon er nog een 2e gedaan worden.
Er gingen 5 kopers mee (1 daarvan was ik) en uiteindelijk heb ik het allemaal kunnen overleven. Van de kopers bleven 2 over (ik en een ander). Het leuke was ook nog dat de andere 3 kopers lvl 80+ waren. De andere gast die ook overleefde was lvl 58. De low lvls hadden het wel overleefd, terwijl juist iedereen dacht dat die 2 het niet zouden overleven
Heb uiteindelijk een Helm geloot die +15 op de stats gaf (str, dex, int, luk) 18 acc en 20 ontwijking.
Def was 148 mag. def. en 152 fys. def.
Met ben er zeer tevreden mee
[ Voor 9% gewijzigd door Apocalyptus op 27-02-2009 20:29 ]
ik gebruik maar 300 power elixers per run en ik ga ongeveer 5x per week nu.
Ik ben bezig om Triple Trow te krijgen en die had ik bijna vrijdag maar ik ging dood en toen dropte die..
Item lock betekend dat je item die jij lockt niets meer mee kan gebeuren zonder dat ze je geboortedatum hebben. niet droppen, niet npcen, niet traden.. dus tegen hackers eigenlijk.
Snoepkont lvl 130 75% ongeveer =D Bijna 131 gaat goed zo.
** Edit **
Ik heb nu 10 skill punten klaar staan voor me TT10!
Dat gaat goed dus
Ik hoop hem deze week te hebben want ik wil echt heel graag nu eens TT hebben.
Donderdag en vrijdag vrij dus dan ga ik het maar eens proberen
TT20 heb ik ook al klaar leggen en die gaan we er ook eens tegen aan gooien zodra ik die tt10 heb :PP
Hopen dat alles werkt.
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 08:27 ]
Snoepkont lvl 132 en 30% ongeveer.
TheAhura lvl 123 en planning staat voor lvl 125 deze week.
Ben op de zakruns geweest deze week en JAH HOOR!! Triple Trow was gedropped :D:D:D helaas pakte ik hem niet op omdat iemand anders me te snel af was die hem helemaal niet op hoefte te pakken.
Ik heb me ook maar eens ingeschreven bij een andere guild om hem te looten.
Wie weet komt het snel goed
Nu eerst maar eens snoepkont lvlen naar lvl 140 heel snel.
Snoepkont was gehackt en die ben ik samen met iemand op dit forum genaamd: Trekdr0p. aan het rebuilden dus opnieuw aan het maken en aankleden.
We begonnnen met zogoed als niets en nu hebben we:
- Zakum Helm
- M.Att cape
- 134m.att wapen
We zijn inmiddels al 3 lvls up we begonnen op LVL 129.
k hou jullie wel beetje op de hoogte hoe het gaat. ik vind het rebuilden met iemand samen die ook gemotiveerd is erg leuk om te doen.
TheAhura heeft inmiddels TT10 en heeft TT20 ook gepassed.
Lvl 123 en iets van 70%
Snoepkont LvL 133 en een kleine 6% volgens mij.
Tevens heb ik me Hero lvl 30 brandish gegeven, altijd fijn.
TheAhura is uit de guild gestapt en snoepkont zit er nogsteeds in.
Dit was het dan weer voor even.
Zou jij zaterdag overdag ofzo kunnen trainen? of einde van de middag.
Dan kunnen we samen skeletons gaan als jij die 2 hit doet. ik zet dan wel een hb mule neer van jou want ik heb 2 computers geen probleem dus.
Roep het maar wat jij denkt, lvlen we allebei lekker snel.
Aangezien ik je ingame niet zie de afgelope dagen probeer ik het via forum ff
Ennuh,, ik ga vanavond een 10 att pendant kope :D:D
En dan denk ik dat ik op lvl 123 ongeveer 10k of zeker 9.7k ga raken
Ik zal kijken wat ik kan doen, ik kan je niets beloven.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:23:
Snoep,
Zou jij zaterdag overdag ofzo kunnen trainen? of einde van de middag.
Dan kunnen we samen skeletons gaan als jij die 2 hit doet. ik zet dan wel een hb mule neer van jou want ik heb 2 computers geen probleem dus.
Roep het maar wat jij denkt, lvlen we allebei lekker snel.
Aangezien ik je ingame niet zie de afgelope dagen probeer ik het via forum ff
Ennuh,, ik ga vanavond een 10 att pendant kope :D:D
En dan denk ik dat ik op lvl 123 ongeveer 10k of zeker 9.7k ga raken
Ik heb een huishouden/bruiloft en nog meer te runnen/regelen
Maar dat komt vast wel weer goed ;-)
Update*
Snoepkont Lvl 134
TheAhura Lvl 124
Kan je mij die spreadsheet van sw.net geven? Post hem hier aub dan kunnen de mensen hem hier ook gebruiken
Dit excel bestand is iets waarmee je kan uitrekenen wat voor kleding je nodig heb voor een bepaalde aantal hits op mobs.
Verwijderd
Heeft geen signature.
Van het weekend 2x exp cards kopen en knallen naar de 127 en het liefste 130. maar dat moeten we even nakijken.
Het lvlen is het werk niet echt niet.
Het moet leuk zijn en je moet goeie spullen hebben voor super snel lvlen.
Hoe meer dmg je doet hoe eerder de monsters dood zijn en hoe eerder je lvl up bent.
Hou het maar bij de fun ;-) Dan kom je er wel. Zonder dat je het leuk vind kan je niet lvlen..
Verwijderd
Het Paas Event was wel goed, gouden eieren dropten bij de vleet en gaven goede EXP, of je kon ze verkopen voor 30-50k. Helaas hebben ze bij de patch van afgelopen donderdag de drop rate aangepast van 1 per 10 kills naar 1 per 50 kills (schatting) em je mag maar 1 ei per 2 uur inleveren
Hele Paas Event gelijk naar de knoppen, al denk ik dat de prijzen nu wel tot boven de 50k gaan stijgen.
Ga naar henesys en dan naar links door de portal. Deze map heet. Henesys Hunting Ground 1.
Daar kan je trainen tot zeker lvl 20 met een Magician.
Als je helemaal naar boven gaat dan zie je monsters die iets moeilijk zijn.
Zorg dat je alles op int en luk doet.
Doe 1 punt op Magic Claw en de rest op de MP increase.
Wanneer MP Increase max is ga je Magic claw naar lvl 10 doen en magicgaurd toevoegen.
Voor veel informatie over Maplestory kan je gaan naar: Www.hidden-street.net & www.sleepywood.net
Sleepywood is waar meer de iets gevorderde mensen komen maar hier kan je wel alle informatie op vinden die jij zoekt. Ik ben daar ook zeker 1x per dag kijken wat mensen een beetje zeggen en ik heb daar best veel over maple geleerd.
TheAhura is nomore.. Naam verandering gedaan naar: WipeAllOut
Lvl 129 nu.
TT30 geprobeerd en die werkte in 1 keer
Gefeliciteers allemaal nog, helaas niet veel tijd gehad om snoepkont te trainen.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:24:
Update:
TheAhura is nomore.. Naam verandering gedaan naar: WipeAllOut
Lvl 129 nu.
TT30 geprobeerd en die werkte in 1 keerHelemaal Super.
Heb wel een pendant gekocht, doe nu 50k damage op holy weak met genesis.
Nog even en ik kan 100% 2 hko op skele's, dan word het pas snel trainen en goede exp.
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 30-03-2009 12:08 ]
Volgens mij doe ik nu 100% 2kho skelgons, en iets van 90% skelesaurus ofzo.
Nog even een overall van 20+ vinden en dan is dat ook 100% denk ik zo.
Wat zijn op dit moment de leukste/beste servers op Global om op te spelen. Heb een periode gehad dat ik iets minder kon spelen, maar nu is het weer een beetje mogelijk. Ik heb ene tijdje op Europe gespeeld, maar omdat global toch al wat uitgebreider is en een extra class heeft, heb ik besloten om definitief op global te gaan spelen. Ik had op Europe wel een lvl 55 met Zhelm en behoorlijk goed gescrolled gear voor mijn level (+80 int plus nog eens 40 m.att erbij), maar Global lijkt me leuker.
Dus Brutal en Trekdr0p, wat voor server kunnen jullie aanraden (aangezien jullie de enige zijn die hier posten
Ik ga ervanuit dat je account nog werkt op global. En 80+ int en 40matt, zal ik ook wel willenApocalyptus schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:40:
Kort vraagje:
Wat zijn op dit moment de leukste/beste servers op Global om op te spelen. Heb een periode gehad dat ik iets minder kon spelen, maar nu is het weer een beetje mogelijk. Ik heb ene tijdje op Europe gespeeld, maar omdat global toch al wat uitgebreider is en een extra class heeft, heb ik besloten om definitief op global te gaan spelen. Ik had op Europe wel een lvl 55 met Zhelm en behoorlijk goed gescrolled gear voor mijn level (+80 int plus nog eens 40 m.att erbij), maar Global lijkt me leuker.
Dus Brutal en Trekdr0p, wat voor server kunnen jullie aanraden (aangezien jullie de enige zijn die hier posten) ?
Maar wil je goede items voor weinig geld dan zit je volgens mij op scania goed, maar dat is de drukste server, dementhos is volgens mij de nieuwste en daar zitten of bijna alleen bishops of pirates.
Ik kan je dus niet echt goed helpen ben ik bang
Ht necklace is nu 200mil goedkoopste de prijzen in andere servers ligt een stuk hoger,
Dus ja het is net wat je het leukst vind, goedkopere items of meer plek om te trainen.
- Drukte, of juist niet?
Scania is druk maar daarin tegen houd het wel in dat er eigenlijk wel altijd iemand online is waardoor het niet echt dood is rond een bepaald tijdstip.
Zelf vind ik scania wel leuk.
En voor je items hoef je het niet te laten want je hebt zo weeer redelijk goeie items door ze te scrollen of kopen.
Niets is duur bij ons bijna
Kom anders eerst de FM doorlopen en kijken.
Ik ga eerst gewoon even op de wat drukkere servers kijken en als de markt daar een stuk goedkopen is ga ik gewoon daar aan de slag.
[edit] Hmm, nou wil ik het even gaan uitzoeken ken ik er niet inkomen....
[ Voor 17% gewijzigd door Apocalyptus op 08-04-2009 12:24 ]
Er is een update bezig. Vandaar.Apocalyptus schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:10:
In ieder geval bedankt voor de adviezen. Ik zal eens op de drukkere servers kijken. Ik was voor de fun al even bezig op de nieuwe server Yellow-nog-wat. Snel een lvl 8 mage maken om te kijken hoe het daar is. FM sloeg nergens op. Absurd hoge prijzen en erg weinig mensen.
Ik ga eerst gewoon even op de wat drukkere servers kijken en als de markt daar een stuk goedkopen is ga ik gewoon daar aan de slag.
[edit] Hmm, nou wil ik het even gaan uitzoeken ken ik er niet inkomen....
Nog even geduld.
Nieuwe monsters nieuwe quests
nieuwe Game UI updates
En nu kan je ook een family tree maken
Ik gebruikte tap om door het buddy chat en party chat guild en alliance chat te bladeren maar dat gaat nu heel slecht.
Weet iemand al hoe je die family kan inrichten?
Nee helaas niet,Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:23:
Die update is wel goed maar ook weer niet helemaal.
Ik gebruikte tap om door het buddy chat en party chat guild en alliance chat te bladeren maar dat gaat nu heel slecht.
Weet iemand al hoe je die family kan inrichten?
Ik heb alleen wel gezien dat we vanavond ongestoord 2 uurtjes skele kunnen killen
Zorg dat je online komt en in leafre bent
Denk dat we dan toch snel lvl 140 kunnen worden en zo weer lekker veel leech kunnen gaan verkopen
Bijna vakantie voor jou
hehe lang leven het werk leven,...
Ik werk ook 9 uur per dag
In het weekend ben ik alleen veel online en tot savonds laat voor Angelina he..
Maar mijn sin moet ook ff lvl 140 worde
Zou ik eventueel angelina kunnen laten hangen aan het touw?
Ik betaal er wel ff wat pots voor dan =]
Tuurlijk mag datVerwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:12:
haha vakantie?
Ik werk ook 9 uur per dag
In het weekend ben ik alleen veel online en tot savonds laat voor Angelina he..
Maar mijn sin moet ook ff lvl 140 wordeDus dat komt wel goed zo =D
Zou ik eventueel angelina kunnen laten hangen aan het touw?
Ik betaal er wel ff wat pots voor dan =]
En eerst moet ik toch even wat meer pots op me bishop zetten
Dus log de dk wel in met me gf haar lappy, moet alleen nog even update. Maar denk rond half 6 wel klaar te zijn om te gaan game
Heb tot een uurtje of 8 - 9 ligt eraan hoelang me vriendin nog weg is
Dus denk zeker 2 misschien 3 uur leech voor je vriendin
Anders moet je maar alvast inloggen en gaan trainen in zo een mini dungeon en als ik dan thuis ben dan hebben we zowieso een dungeon map
Zijn er toch 20 per channel dus hebben iets van 380 extra skele maps.. beast lvling finaly
Geen gezeur meer om een map bij newtie of skele te zoeken
Ik heb een enorm backup problem bij een klant van ons net binnen gekregen. Dus ik weet even nog niet hoelaat ik thuis ben.
Ik kom asap.
Gisteren toch even gespeeld dikke exp daar bij skele mini dungeonVerwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:35:
idd maar 1 probleem,
Ik heb een enorm backup problem bij een klant van ons net binnen gekregen. Dus ik weet even nog niet hoelaat ik thuis ben.
Ik kom asap.
Toch een kleine 20 mil exp gehaald als het niet meer is geweest
Misschien dat ik vanavond nog even een uurtje of 2 ga trainen daar
Vanavond ben jij warschijnlijk wel lvl 136 met je char en ik 130 hoop ik.
Ik ga ff proberten om je snel 140 te maken
Die exp is echt zo super goed. Op lvl 129 gewoon 24% in 2 uur. Lekker hur
Van het weekend ga ik Angelina lvl 110+ maken. Ze wil graag NL worden en dat kan ik wel voor elkaar krijgen denk in die nieuwe map =D.
2x spawn + 2x exp event +2x exp card is 6x exp ongeveer.
Dat is laten we zeggen 4500 per mob = met 2x 9000 = met 4x 18000 per mob =P
Dan komen we die 2x spawn nog tegen. Ojee ik begin te kwijle
Das echt zo super veel exp =D
Vanavond 2x exp he ik geloof 9 tot 11, dus als je tijd hebt ;-) Ik ben online.
Ik zal kijken, Ik ga gewoon online zo snel ik kan.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 08:20:
Jah dat was zeker lekker trainen, 24% gedaan in nog geen 1,5 á 2 uur. Dat ging erg lekker.
Vanavond ben jij warschijnlijk wel lvl 136 met je char en ik 130 hoop ik.
Ik ga ff proberten om je snel 140 te maken
Die exp is echt zo super goed. Op lvl 129 gewoon 24% in 2 uur. Lekker hur
Van het weekend ga ik Angelina lvl 110+ maken. Ze wil graag NL worden en dat kan ik wel voor elkaar krijgen denk in die nieuwe map =D.
2x spawn + 2x exp event +2x exp card is 6x exp ongeveer.
Dat is laten we zeggen 4500 per mob = met 2x 9000 = met 4x 18000 per mob =P
Dan komen we die 2x spawn nog tegen. Ojee ik begin te kwijle
Das echt zo super veel exp =D
Vanavond 2x exp he ik geloof 9 tot 11, dus als je tijd hebt ;-) Ik ben online.
En dan hop ik in die map en dan ga ik killen, denk alleen vandaag geen hb mule
Anders heb ik er weer een goede pc bij om op te spelen of om een hb mule op te hangen
Verwijderd
BTW: is er veel veranderd aan de global versie? Ik speelde zo twee jaar geleden! Ik zie nu nieuwe class pirate (OMG) en zijn er nieuwe PQ uitgekomen?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2009 12:34 ]
nieuwe PQ's nieuwe Class nieuwe landjes nieuwe monsters.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:32:
Speel het spel nu weer, onder al het gezeik van me kleine broetje XD BTW wie van jullie spelen op Windia? Global versie dus! Add me dan even: gniMMing lvl 63 sin =) En zoek nu zelf nog wel naar Guild!
BTW: is er veel veranderd aan de global versie? Ik speelde zo twee jaar geleden! Ik zie nu nieuwe class pirate (OMG) en zijn er nieuwe PQ uitgekomen?
Je UI is veranderd, je kan 3 pets tegelijk hebben. Je hebt monsters om op te rijden.
Je kan nu een family maken, is makkelijk kan je gratis 2x exp enzo krijgen.
En nog heeel veel meer.
Ik zelf zit op scania dus kan je helaas niet helpen?
Veel plezier in iedergeval, als je goede lvl spot zoekt. Windraiders of hoodoo/voodoo goed voor jou lvl.
Verwijderd
Je moet zeker payen voor die monsters om op te rijden he? En wat is familyTrekDr0p schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:04:
[...]
nieuwe PQ's nieuwe Class nieuwe landjes nieuwe monsters.
Je UI is veranderd, je kan 3 pets tegelijk hebben. Je hebt monsters om op te rijden.
Je kan nu een family maken, is makkelijk kan je gratis 2x exp enzo krijgen.
En nog heeel veel meer.
Ik zelf zit op scania dus kan je helaas niet helpen?
Veel plezier in iedergeval, als je goede lvl spot zoekt. Windraiders of hoodoo/voodoo goed voor jou lvl.
Nee, is een questVerwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:57:
[...]
Je moet zeker payen voor die monsters om op te rijden he? En wat is family
☻/
/▌
/ \
Je moet er flink voor in de buidel tasten. Het kost namelijk 20 miljoen mesos, maar geen echt geld dus.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:57:
[...]
Je moet zeker payen voor die monsters om op te rijden he? En wat is family
Family, is je eigen family op MS. Hierdoor krijgt de family baas rep points waarmee hij bijvoorbeeld 30 min 2x exp kan "kopen" voor de family of de party waar hij in zit.
Mocht ik toch besluiten op Windia te gaan spelen, dan zal ik je zeker toevoegen.
WipeAllOut lvl 130
Snoekont lvl 136 bijna 137.
De nieuwe map bij skeletons zijn echt super. Dat gaat echt lekker.
Met een bishop kan je (als je geen leven heb) makkelijk 1 of 1,5 lvl per dag doen =P
http://global.hidden-stre...ts/questall.php#quest4150Fishlip schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:16:
Heeft iemand nog tips voor een leuke en rendabele quest voor een lvl 42 cleric (95%)
Kijk hier even tussen, dan vind je vast wel iets.
Gewoon kijken welke quests er zijn met lvl 42 of minder.
Je bedoelt dat snoepkont 137 is met 20%Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:33:
Kleine update:
WipeAllOut lvl 130
Snoekont lvl 136 bijna 137.
De nieuwe map bij skeletons zijn echt super. Dat gaat echt lekker.
Met een bishop kan je (als je geen leven heb) makkelijk 1 of 1,5 lvl per dag doen =P
En die dungeons zijn heerlijk, goede exp en nog beter om leech te verkopen.
Denk dat als ik meer tijd krijg leech ga verkopen voor 10 mil, dat is mooie lage prijs voor Skele. Dat volhouden totdat ik 1 hit skele kan doen en dan de prijs naar 15mil opschroeven, want in die maps kunnen bishops met 1 hit de spawn niet eens bijhouden. Denk wel pas bij lvl 160 pas 1 hit te kunnen doen met lvl 30 genensis. Misschien eerder als ik betere equips heb en HT pendant.
Hopelijk kunnen we op die manier rijk worden om zowel je NL als me Bishop te funden tot godly
En.. Als we 1 hit doen dan leech ik me NL ook wel een beetje
Maaruh..
10m per uur is 1m per uur voor pots is 36m in 4 uur.
Als we al dat geld nou ff op de bank zette dan kunnen we goed sparen en pas iets kopen als je bijvoorbeeld 300m hebben (mapleshield met m.att.)
Had eventueel een mooi lijstje gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:05:
Dat moet wel lukken. Alleen de tijd is af en toe lastig
En.. Als we 1 hit doen dan leech ik me NL ook wel een beetje
Maaruh..
10m per uur is 1m per uur voor pots is 36m in 4 uur.
Als we al dat geld nou ff op de bank zette dan kunnen we goed sparen en pas iets kopen als je bijvoorbeeld 300m hebben (mapleshield met m.att.)
Windraider [Level 65+] [1 HKO] --> 5m/h
Wolf Spiders [Level 75+] [1 HKO] --> 6m/h
Harps [Level 78+] [1 HKO] --> 7m/h
Red Wyverns [Level 92+] [2 HKO] --> 7m/h
Newties [Level 105+] [2 HKO] --> 9m/h
Skelegons [Level 108+] [2 HKO] -->10m/h
Zoiets vond ik wel een mooi lijstje. Misschien 5mil = 1k nx kan misschien makkelijk zijn, dingen via mts kopen ofzo.
Enige klote is dat me dk te hoog is om te gebruiken bij Harps. Misschien moeten we een nieuwe Spear maken die voor de lagere lvls is
Dus even kijken of we lvl 41 spearman kunnen leechen heel snel.dan heeft hij alleen max HB meer heeft ie ook niet nodig.. en dan kunnen we die laten hangen...
Misschien op zelfde account als lvl 77 dk, daar staan toch 2 noobs op.
Ga trouwens me equips van me dk verkopen 14 dex yellow adventure cape en 23 dex blue chainmail. Is weer een flinke boost in het budget hoop ik.
Ga namelijk account van me vriendin BF leechen is 5mil per BF dus heb 40 - 50 mil nodig om lvl 75 te worden vanaf daar kan ik der zo zelf leechen @ wolf spiders, en daarvanuit door naar harps--> newtie--> skele
[ Voor 31% gewijzigd door TrekDr0p op 15-04-2009 10:28 ]
Ja, jij wel.
Vanaf harps is hb wel handig.. De rest maaakt niet uit omdat die je toch niet hitten.
Dus een lager account is denk niet echt nodig.. =P
Maar wel strak idee om wat te verkopen.
Vannacht ook weer 55m gemaakt zit nu weer op 105m totaal.
Angelina gaf me gisteren zomaar 20m.. en ik moest accepteren anders ging ze weg.. ken je dat?
We moeten proberen op skele te blijven
Newties is nog best hard als je niet volledig 2 hits doet.
We komen er wel uit.
Ik ga nog ff Angelina leechen naar 120.. Daarna ga ik leech proberen te verkopen =]
Hb mule lvl 41 is zeker handig, hb = meer mp meer mp is minder pots.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:49:
Haha =P
Ja, jij wel.
Vanaf harps is hb wel handig.. De rest maaakt niet uit omdat die je toch niet hitten.
Dus een lager account is denk niet echt nodig.. =P
Maar wel strak idee om wat te verkopen.
Vannacht ook weer 55m gemaakt zit nu weer op 105m totaal.
Angelina gaf me gisteren zomaar 20m.. en ik moest accepteren anders ging ze weg.. ken je dat?
We moeten proberen op skele te blijven
Newties is nog best hard als je niet volledig 2 hits doet.
We komen er wel uit.
Ik ga nog ff Angelina leechen naar 120.. Daarna ga ik leech proberen te verkopen =]
Wolf spiders hebben nog wel eens de gewoonte om niet geraakt te worden, dat probleem heb ik in iedergeval als ik daar hunt voor die quest met die crystallen.
Voor de rest denk ik dat we op lvl 140 newtie met gemak 2 hitten, gisteren geprobeerd en meeste waren net niet dood met 2 hit, zag je al geen hp meer in de bars staan. Die nest golems zijn voorlopig nog 3 hits denk pas bij lvl 150 + equip upgrade dat die 2 hit zijn.
We moeten eens gaan kijken hoeveel Matt we nodig hebben om skele's te 1 hitten met genesis 30, zodat we dan pas lvl 30 genesis gaan kopen. Wil die pas halen als ik 100% 1 hit doe op skeles en niet eerder, voor die 300mil is al veel lekkers te koop(earrings,gloves,overall).
Misschien eens kijken, als we eindelijk leech verkopen, voor een sneller wapen. Zodat genesis sneller word gecast dus minder kans met 2 hit om geraakt te worden.
En die auto MP maakt me wel lui heb ik gemerkt, het is echt nu alleen nog maar genesis knop indrukken en buffs doen om de 2 minuten.
Van het weekend ga ik de BF leech voor me vriendin regelen, tommy gaat dat voor mij doen. Dus dat is wel chill. Kijken of ik korting kan krijgen 10 halen 8 betalen ofzo
Ik zal vanavond beginnen met de spearman, kijken of ik die even snel kan lvl naar lvl 30. Misschien lukt me dat wel in 1 dag
Kijken of ik beetje goed wapen kan vinden waardoor hij lekkere damage doet.
Komt goed dus
je hebt zelf al een lvl 12x dk, waarom nog een?Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:21:
Das mooi. Hou hem op 50 of 30 dex ;-) Wie weet lvlen we hem nog eens door naar lvl 12x.
Ik dacht misschien nog om een PQ mule te maken, zodat we low lvl mensen bij skele kunnen trainen ofzo..
dus eigenlijk een HPwarrior met PowerGuard, dan kan je al mensen leechen @ skele als die lvl 26 zijn
Had besloten om op windia te spelen omdat ik daar toch nog een dikke miljoen aan mesos had.
Heb in 2 daagjes spelen een lvl 31 mage kunnen maken. Compleet luk-loos zullen we maar zeggen. Ging wel aardig.
Maar goed, als jullie ooit van plan zijn om low-levels te trainen dan ben ik wel bereid om daarvoor naar scania te komen. Een paar nederlanders op de server is ook niet verkeerd en een beetje hulp ken ook geen kwaad
Wolf spiders zijn gewoon geglitched, is al sinds het begin toen NLC uitkwam.TrekDr0p schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:12:
[...]
Hb mule lvl 41 is zeker handig, hb = meer mp meer mp is minder pots.
Wolf spiders hebben nog wel eens de gewoonte om niet geraakt te worden, dat probleem heb ik in iedergeval als ik daar hunt voor die quest met die crystallen.
Voor de rest denk ik dat we op lvl 140 newtie met gemak 2 hitten, gisteren geprobeerd en meeste waren net niet dood met 2 hit, zag je al geen hp meer in de bars staan. Die nest golems zijn voorlopig nog 3 hits denk pas bij lvl 150 + equip upgrade dat die 2 hit zijn.
We moeten eens gaan kijken hoeveel Matt we nodig hebben om skele's te 1 hitten met genesis 30, zodat we dan pas lvl 30 genesis gaan kopen. Wil die pas halen als ik 100% 1 hit doe op skeles en niet eerder, voor die 300mil is al veel lekkers te koop(earrings,gloves,overall).
Misschien eens kijken, als we eindelijk leech verkopen, voor een sneller wapen. Zodat genesis sneller word gecast dus minder kans met 2 hit om geraakt te worden.
En die auto MP maakt me wel lui heb ik gemerkt, het is echt nu alleen nog maar genesis knop indrukken en buffs doen om de 2 minuten.
Van het weekend ga ik de BF leech voor me vriendin regelen, tommy gaat dat voor mij doen. Dus dat is wel chill. Kijken of ik korting kan krijgen 10 halen 8 betalen ofzoscheelt toch weer 10 mil die ik voor pots kan gebruiken.
Beste is gewoon om een mobje van die dingen te verzamelen en op een ander platform die dingen kapot knallen met SR / gene + bahamut
Ja, ik zou zo lang mogelijk wachten op de gene lv30, voornamelijk omdat alles wat daarnaartoe loopt, zo veel onnodige MP kost.
Zolang je net genoeg SP hebt om skele's 2hit met gene om te leggen, zou ik je aanraden om goed te overwegen of je zolang niet de SP in res kan gooien.
Scheelt alweer met HT runs, want op lv1 is het een crime

Ik vraag me wel af of je met mg traint, want bij grims / himes / skele is het makkelijk te trainen zonder mg, en vaak als je HB hebt kan je zelfs 2 hits aan (voor het geval dat).
Ja, het is trager, maar ook kosten besparender.
Als je 2x xp voor een paar uur hebt, kan je het beste de tijd daarvoor / daarna trainen zonder mg om wat mesos te farmen.
En heb je weleens geprobeerd om met VMware een HB + Haste mule aan te zwengen? Ik moet zeggen dat dat voor mij heerlijk ging, zeker met een andere bishop op top/bottom.
Plus de extra mesos die ze krijgen is nooit slecht
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik heb gisteren mijn lvl 66 sin verwijderd, en heb een pirate aangemaakt
*UPDATE*
Hij is inmiddels lvl 21, lvl 30 ging me niet lukken te weinig tijd voor.
*Update 2*
Inmiddels 25, heb gisteren 150% in 30 minuten gedaan met die 2x exp van family
Hopenlijk lvlen mijn juniors een beetje snel, zodat ik vandaag weer een half uurt/ uurtje 2x exp kan doen
Ik wil voor het weekend lvl 30+ zijn heb echt zin in de nieuwe skills
[ Voor 35% gewijzigd door TrekDr0p op 22-04-2009 07:39 ]
*Update
ik ben 15% kwijt doordat ik BF ging doen xD
Misschien dat we van het weekend een beetje kunnen trainen. Dan kan ik wel lvl 131 worden denk dan geeft lekkere punten.
Angelina probeer ik 117 of 118 te maken.
Als je gewoon zorgt dat jij en angelina in mijn family komen, dan kunnen we leechen in het weekend en veen rep verzamelen om 2x exp te kopen voor de party, dan gaat de rep nog sneller dan het al gaat. Misschien word de rep wel zo hoog dat je aan een gesloten steeds 30 min 2x exp kan doen.Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:18:
Ik kom jou familie weer in want dat is toch leuker als zo een grote family.
*Update
ik ben 15% kwijt doordat ik BF ging doen xD
Misschien dat we van het weekend een beetje kunnen trainen. Dan kan ik wel lvl 131 worden denk dan geeft lekkere punten.
Angelina probeer ik 117 of 118 te maken.
Toch blijf ik me Pirate een leuke fun factor hebben
Ik ga kijken of ik hem vandaag lvl 30 kan krijgen, moet geen probleem zijn in die mini dungeon in ant tunnel. Deed daar gisteren 100% Exp in een uur dat is een kleine 50 000 exp
- Snoepkont lvl 138
- Wipeallout lvl 131
Gaat goed zo,
Lekker 4x exp dit weekend voor 30 minuten. Deed op lvl 130 ongeveer 25% in 30 minuten met 4x exp. Echt super goed en snel is dat!
Snoep deed ook ongeveer 30% met 4x exp op lvl 137.
Family FTW!
Hopelijk kan Angelina snel als Jr worden toegevoegt, dan hebben we nog meer rep als we samen gaan trainen
Mijn Pirate is nu lvl 31, echt leuk om mee te spelen
Woensdag avond zou ik al kunnen beginnen met haar lvlen
Morgen avond dan angelina maar ff 117 maken. Als snoepkont nou even niet lvl up gaat dan komt ze wel in de range voor het joinen van JR family.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 13:42 ]
Als jij ervoor kan zorgen dat zij lvl 118 is vrijdag, dan kunnen we vrijdag vanaf 6 uur 's avonds tot een uurtje of 12 denk ik wel trainen, me vriendin heeft dan der vrijgzellen avondVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:23:
Dat kunnen we regelen alleen moet angelina dan ff inloggen. Morgen alleen nog ff werken.
Woensdag avond zou ik al kunnen beginnen met haar lvlen
Morgen avond dan angelina maar ff 117 maken. Als snoepkont nou even niet lvl up gaat dan komt ze wel in de range voor het joinen van JR family.
Dus zorg ff dat ze lvled vandaag en morgen, dan vier je maar geen Koninginnedag
Hoe komen jullie zo hoog? Ik heb moeite om langs level 54 te worden, het begint wat saai te worden onderhand. Tips? Ik heb alles al gezien denk ik, en wil wel levellen maar niet als het saai is xDTrekDr0p schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:02:
[...]
Als jij ervoor kan zorgen dat zij lvl 118 is vrijdag, dan kunnen we vrijdag vanaf 6 uur 's avonds tot een uurtje of 12 denk ik wel trainen, me vriendin heeft dan der vrijgzellen avondDus dat word game
Dus zorg ff dat ze lvled vandaag en morgen, dan vier je maar geen Koninginnedag
Ik heb een hunter btw, lvl 53 in Bera.
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.