Mijn bishop is gehacked.
Niemand die mijn account gegevens wist
kleine 4 miljard mesos kwijt en al me equips
Niet echt zin meer om wat mee te doen.
Denk in totaal 6 miljard kwijt
Niemand die mijn account gegevens wist
kleine 4 miljard mesos kwijt en al me equips
Niet echt zin meer om wat mee te doen.
Denk in totaal 6 miljard kwijt
God, ik heb voor een lange tijd ook MapleStory gespeeld, toevallig dat ik dit draadje zie.
Ik ben er een tijd geleden mee gestopt, maar ik weet nog wel dat EMS kwam.
Europeanen konden na ... een bepaalde datum (24 mei? ) geen nieuwe accounts aanmaken.
Als je als europeaan op een account wilde inloggen die na die datum was gemaakt, lukte dat niet (tot grote frustratie van Euro Zakum).
Ik denk dat ik weer een keer in ga loggen op mijn bishop in bera... kijken wat er veranderd is.
Ik ben er een tijd geleden mee gestopt, maar ik weet nog wel dat EMS kwam.
Europeanen konden na ... een bepaalde datum (24 mei? ) geen nieuwe accounts aanmaken.
Als je als europeaan op een account wilde inloggen die na die datum was gemaakt, lukte dat niet (tot grote frustratie van Euro Zakum).
Ik denk dat ik weer een keer in ga loggen op mijn bishop in bera... kijken wat er veranderd is.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Zozo inmiddels ben ik alweer lvl 32...........tis nog niet veel maar het schiet langzaam op.
Zojuist even gekeken of mijn oude account op global het nog deed van 2 jaar geleden, en ja hoor hij doet het nog. Maar aangezien EMS mij wel bevalt laat ik het lekker voor wat het is.
Is er BTW nog een actieve gilde voor de tweakers, of doet niemand hier meer wat mee>?
Zojuist even gekeken of mijn oude account op global het nog deed van 2 jaar geleden, en ja hoor hij doet het nog. Maar aangezien EMS mij wel bevalt laat ik het lekker voor wat het is.
Is er BTW nog een actieve gilde voor de tweakers, of doet niemand hier meer wat mee>?
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
zozo, ik had dit spelletje ook maar is voor de gein gedownload, maar het is duidelijk niks voor mij, te kinderlijk, te vrolijke kleuren, kwestie van smaak gok ik 
maaar, nu komt het probleem: hoe uninstall je maplestory? der zit geen uninstall bij, in configuratiescherm/programma's en onderdelen staat tie er ook niet tussen
hoe o hoe verwijder ik dat ding?
maaar, nu komt het probleem: hoe uninstall je maplestory? der zit geen uninstall bij, in configuratiescherm/programma's en onderdelen staat tie er ook niet tussen
hoe o hoe verwijder ik dat ding?
gewoon via je software lijst
. Dat is de normale manier.
Nog nooit anders gedaan.
Configuratie scherm -> Software -> Maplestory -> verwijderen....
Nog nooit anders gedaan.
bij mij staat tie er dus gewoon niet tussen....Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:55:
gewoon via je software lijst. Dat is de normale manier.
Nog nooit anders gedaan.
Verwijderd
Het eerste stukje is idd erg kinderachtig . Helemaal wanneer je in een soort konijn of kikkerpak moet rondlopen ofzo. .Dalyxia schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:43:
zozo, ik had dit spelletje ook maar is voor de gein gedownload, maar het is duidelijk niks voor mij, te kinderlijk, te vrolijke kleuren, kwestie van smaak gok ik
Daarom is het ook zo'n succes in azie, cuty-factor van 9.9 op schaal van 10
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
haha dat zal het wezen
,, Slakken dood trappen
Cuty-Factor ^^
Het spel word pas motiverend wanneer je steeds meer skills en sterkere skills krijgt.
Dat zie je niet na 1 dag.. Niet na 1 week.. Maar echt na een maand goed spelen en het spel te snappen.
Kijk Youtube voor de Maplestory 3rd & 4th jobs en je snapt wat ik bedoel.
Kijk op hidden-street.net voor informatie..
De 1ste 30 lvls zijn boring
De volgende 40 lvls zijn ook niet echt grappig maar je krijg wel wat skills nu.
Daarna naar lvl 120 to gaat het goed.. Je skills hebben nu kracht en je word items afhankelijk voor goed te kunnen trainen.
Lvl 120+ nu krijg je de echte skills en is het leuk.
Hoe verder je in de game komt hoe leuker het word.. maar ik kan me voorstellen dat het na 140 wel boring word.
Het spel word pas motiverend wanneer je steeds meer skills en sterkere skills krijgt.
Dat zie je niet na 1 dag.. Niet na 1 week.. Maar echt na een maand goed spelen en het spel te snappen.
Kijk Youtube voor de Maplestory 3rd & 4th jobs en je snapt wat ik bedoel.
Kijk op hidden-street.net voor informatie..
De 1ste 30 lvls zijn boring
De volgende 40 lvls zijn ook niet echt grappig maar je krijg wel wat skills nu.
Daarna naar lvl 120 to gaat het goed.. Je skills hebben nu kracht en je word items afhankelijk voor goed te kunnen trainen.
Lvl 120+ nu krijg je de echte skills en is het leuk.
Hoe verder je in de game komt hoe leuker het word.. maar ik kan me voorstellen dat het na 140 wel boring word.
Ik ben nu net lvl 34 geworden, maar ik moet zeggen hoe verder je komt hoe leuker het word. Ja het is wat kleurrijk e.d. en het moet het niet hebben van de meest mooie graphics. Maar de verslavingsfactor is heel hoog, zeker als je alle eilanden gaat verkennen, quests probeerd te halen etc...
Ik zou zeggen probeer het uit tot lvl 15 en haal alle quests die je kan doen in de tussentijd, wedden dat je het dan over een maand nog speelt
Maar wie zijn er van GoTnog een beetje actief?
Ik zou zeggen probeer het uit tot lvl 15 en haal alle quests die je kan doen in de tussentijd, wedden dat je het dan over een maand nog speelt
Maar wie zijn er van GoTnog een beetje actief?
hmmm lvl 85, dan heb ik nog wel even te gaan voordat ik mee kan gaan 
Nog handige tips?
Nog handige tips?
Ik ben op Scania bezig lvl 57 Sin Godly <33 Named: TheAhura
Heb gisteren 3 att pink nap gekocht.
Heb nu:
1 Zak helm
3x ilbi
6x steely
11 att glove
3 att cape
10 dex earrings / 10 dex snowshoes
nu nog 38 att claw.. Op lvl 60 49 att claw ^^
Gisteren eigenlijk weer voor het eerst ff gespeeld, ben toen op 56 40% begonnen 57 50% geeindigd. .dit weekend ergens mis wel 60 als ik zin heb
Heb gisteren 3 att pink nap gekocht.
Heb nu:
1 Zak helm
3x ilbi
6x steely
11 att glove
3 att cape
10 dex earrings / 10 dex snowshoes
nu nog 38 att claw.. Op lvl 60 49 att claw ^^
Gisteren eigenlijk weer voor het eerst ff gespeeld, ben toen op 56 40% begonnen 57 50% geeindigd. .dit weekend ergens mis wel 60 als ik zin heb
Zaterdag ook maar is een accountje gemaakt. Verveelde me wat na Fallout 3 zo goed als uitgespeeld te hebben (alle lokaties bijna al gezien) en na dik 60 uur verveeld het toch wat. En al zoveel verhalen gehoord over Maple.
Ben nu level 15 warrior. Kan nog niet echt een inschatting maken van hoe groot de wereld is enzo. Al tig guides gezien terwijl t aan t downloaden was maar de helft spreekt elkaar tegen op hoe t beste te levelen dus doe maar wat me goed lijkt
De helft van de afkortingen enzo in dit topic zeggen me ook totaal niks maar dat komt misschien nog als ik ooit zo ver kom.
Speel op de Euro 2 server (op Maple europe)
Ben nu level 15 warrior. Kan nog niet echt een inschatting maken van hoe groot de wereld is enzo. Al tig guides gezien terwijl t aan t downloaden was maar de helft spreekt elkaar tegen op hoe t beste te levelen dus doe maar wat me goed lijkt
Speel op de Euro 2 server (op Maple europe)
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
voor informatie over het spel ga je naar: www.hidden-street.net
Voor informatie over characters en discussies over maple: www.sleepywood.net/com
Sleepywood is een site waar veel guides staan. Daar vind je serieus veel informatie over de characters.
Ik gebruik hidden-street alleen als het aankomt op map verkenning of quest vinden.
Warrior is geen makkelijk job om te nemen dus dat kan je rond lvl 50 wel eens vervelen maar vanaf 60 is het super ^^.. Vond ik zelf.
Voor informatie over characters en discussies over maple: www.sleepywood.net/com
Sleepywood is een site waar veel guides staan. Daar vind je serieus veel informatie over de characters.
Ik gebruik hidden-street alleen als het aankomt op map verkenning of quest vinden.
Warrior is geen makkelijk job om te nemen dus dat kan je rond lvl 50 wel eens vervelen maar vanaf 60 is het super ^^.. Vond ik zelf.
De wereld van maple is redelijk groot te noemen, en wordt nog steeds uitgebreidt. Maar totdat je lvl 30 bent moet je gewoon op Victoria Island blijven. Hier zijn genoeg quests te doen, en ik raad je aan om ze allemaal te doen. Dat houdt het spel zowieso leuker, en je krijgt er redelijk tot veel experience mee.
Ik speel btw bijna altijd op Nederland 1 en ben gisteren weer op victoria geland. Als je vanavond online bent moet je mij maar toevoegen: Nick is bassie83 kom ik je wel helpen.
Ik speel btw bijna altijd op Nederland 1 en ben gisteren weer op victoria geland. Als je vanavond online bent moet je mij maar toevoegen: Nick is bassie83 kom ik je wel helpen.
Aangezien ik op euro2 speel kan ik je toch niet toevoegen? (ben een noob weet er niks van
)
Gister level 17 gehaald. Was al 16.. Speel op een avond een uurtje ofzo. Ergens een plek gevonden waar veel van die stumps zitten en die kan ik met 1 hit doodkrijgen. Dus daar ging het levelen redelijk vlug. Heb ook al wat quests gedaan en heb er nog wat open staan maar daar kom ik nog niet verder mee moet nog wat sterker worden voor ik die makkelijk aan kan.
Gister level 17 gehaald. Was al 16.. Speel op een avond een uurtje ofzo. Ergens een plek gevonden waar veel van die stumps zitten en die kan ik met 1 hit doodkrijgen. Dus daar ging het levelen redelijk vlug. Heb ook al wat quests gedaan en heb er nog wat open staan maar daar kom ik nog niet verder mee moet nog wat sterker worden voor ik die makkelijk aan kan.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Verwijderd
Gebruik geen scrolls op je wapens maar bewaar ze tot je L70+ bent.
Kijk goed wat de kracht van jouw aanval (Fire/Ice enz) is en zoek daar de juiste monsters voor.
Verspil niet te veel tijd aan moeilijke quests. Level nog 2 x en probeer het dan nog eens.
Train, train, train
Kijk goed wat de kracht van jouw aanval (Fire/Ice enz) is en zoek daar de juiste monsters voor.
Verspil niet te veel tijd aan moeilijke quests. Level nog 2 x en probeer het dan nog eens.
Train, train, train
Verwijderd
bijvoorbeeld die quest van seafood stir nogiets. .100 jr necki skinsVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:31:
Train, train, train

Laat me raden. Je doet ''MISS'' op die beesten?
Ze hebben een hogen Accuracy.
Hierdoor kan je ze met een warrior ZEER moeilijk raken.
Wacht gewoon tot lvl 40 en probeer het dan nog eens..
En niet alle quests zijn even hard nodig.
Op lvl 20 zou je goeie exp krijgen.. maar op lvl 40 niet.
Dus dan is het niet meer nodig.
Dat klopt idd, ik ben ook warrior maar ook op lvl 34 miss ik ze nog steeds vaak. Maar gelukkig heb je voor dat soort quests wat aan de party he ;-) Regelmatig ga ik samen met 2 vrienden online die allebei boogschutter zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:36:
Laat me raden. Je doet ''MISS'' op die beesten?
En ja je kan quests doen puur voor de exp, maar het is ook wel leuk om een hele waslijst aan voltooide quests te hebben he
Als laatste, op welk kanaal je zit maakt niet uit. EMS is 1 database en elke keer als je inlogt kan je kiezen op welk kanaal je wil spelen. Als je in de systeeminstellingen je taal hebt aangepast naar nederlands dan kan je ook op de nederlandse kanalen komen. Je kan ook gewoon tijdens het gamen switchen van kanaal. Is vooral handig als het super druk is in een bepaalde map dat je even kan switchen naar een kanaal wat wat rustiger is.
Haha, Ik doe die quest nooit. Wel train ik daar altijd bij die beesten 3 of 4 lvls.. want het trained super snel.
Mwah verder doe ik geen quests want alle quests geven weinig.. misschien een paar scrolls maar voor het geld heb ik dat niet nodig.
Ik ben nu bijna 58.. gisteren even halfuurtje gespeelt en was gelijk 25% up dus het gaat goed.
Straks op lvl 60 49 att claw en met een beetje geluk 1 hit ik de zombies dan. Daar train ik nu op met 2 hits.
Er is op GMS een patch bezig. Duurt gewoon 5.5 uur dacht ik.. pfff
Krijgen wel nieuw landje
Mwah verder doe ik geen quests want alle quests geven weinig.. misschien een paar scrolls maar voor het geld heb ik dat niet nodig.
Ik ben nu bijna 58.. gisteren even halfuurtje gespeelt en was gelijk 25% up dus het gaat goed.
Straks op lvl 60 49 att claw en met een beetje geluk 1 hit ik de zombies dan. Daar train ik nu op met 2 hits.
Krijgen wel nieuw landje
Heb gister nog even gespeeld. 1 level up nu level 18 op level 20 nieuw wapen en paar nieuwe armor items.
Gister met al die sneeuw ook nog veel geld verdiend. naja veel. Heb sowieso maar weinig maar nu wel 4x zoveels als ik had
kan voorlopig gear kopen zonder problemen.
Gister met al die sneeuw ook nog veel geld verdiend. naja veel. Heb sowieso maar weinig maar nu wel 4x zoveels als ik had
probeer geen gear te kopen. Op laag lvl deed ik van lvl 1 tot 20 met 1 gear. Van 20 tot 30 met 1`gear.
Daarna om de 10 lvls andere gear en om de 20 lvls andere wapens.. behalve na 70.
Daarna om de 10 lvls andere gear en om de 20 lvls andere wapens.. behalve na 70.
Welke zombies heb je het over? Coolies?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:31:
Haha, Ik doe die quest nooit. Wel train ik daar altijd bij die beesten 3 of 4 lvls.. want het trained super snel.
Krijgen wel nieuw landje
Over de patch, ja ik lees hier dat het om magatia gaat, en wat kerstspullen (happyville enz..)
Hopelijk wordt het niet zoals vorig jaar, maplemas vs versalmas.
Waren bugs, als je je inventory vulde behalve equiptment, dan kon je blijven klikken tot je christmas lights kreeg, doe je met 5 accounts per dag en verkoop je voor 15m ea...
-bah, moet dit threadje niet meer opzoeken, krijg weer de kriebels om te spelen-
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Wat houdt je tegen behalve dat je sociale leven eronder gaat lijdenkKaltUu schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:18:
[...]
-bah, moet dit threadje niet meer opzoeken, krijg weer de kriebels om te spelen-
Maar even wat anders, sinds gisteren zag ik dat happyville inderdaad open is gegaan. Alleen ik vraag mij af wat ik hier precies kan doen. (ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog maar 2 min rond gelopen heb voordat ik weg moest.) Maar als iemand dat al weet dan hoef ik het niet meer uit te zoeken vanavond
Mijn portomonee? Als ik train bij skelegons / saurus dan is het moeilijk om niet dood te gaan na een tijdje, en 2x xp is minimaal wat ik nodig heb om een beetje efficient bezig te zijn.TPbasMIE schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:33:
[...]
Wat houdt je tegen behalve dat je sociale leven eronder gaat lijden
Maar even wat anders, sinds gisteren zag ik dat happyville inderdaad open is gegaan. Alleen ik vraag mij af wat ik hier precies kan doen. (ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog maar 2 min rond gelopen heb voordat ik weg moest.) Maar als iemand dat al weet dan hoef ik het niet meer uit te zoeken vanavond
De quests zijn net als vorig jaar (met een paar uitzonderingen):
-Maplemas VS Versalmas
-Little Suzy's Dillemma
-The Spirit of Maplemas
-A Versal Tradition
-A Verry Merry Christmas
-Happy Versalmas to you
-Grubber's Holiday Grudge
-Festival of Lights -Building the Altar (krijg je gelts van, als je warrior/thief/bowman bent, DOEN)
Zal ook best wel dat de snowman er weer is, moest je volgens mij sneeuw voor verzamelen, en met 50.000 stukjes sneeuw kon je een snowman summonen.
omg maplestory 
jaja, wat heb ik dat lang gespeeld, was uiteindelijk toch gestopt vanwege geldtekort voor mn sin (lvl 47, en niet eens 100k)
en omdat het levelen zo verveeeelend sloom ging.
jaja, wat heb ik dat lang gespeeld, was uiteindelijk toch gestopt vanwege geldtekort voor mn sin (lvl 47, en niet eens 100k)
en omdat het levelen zo verveeeelend sloom ging.
waar ligt dat happyville ofzo voor die kerst dingen? Krijg allemaal dat ik met mensen moet praten om die kerst dingen maar geen idee waar die zijn.
In ieder geval al flink wat geld verdiend dus kan me wat gear veroorloven
en koop ook niet echt vaak gear. Paar dingen van quest gehad dus kan me op wat andere punten wel wat veroorloven denk.
In ieder geval al flink wat geld verdiend dus kan me wat gear veroorloven
Is alweer een tijd geleden, maar zo te horen is het allemaal hetzelfde. Wat slimes en wat tree branches halen en dan bij die elf in ellinia (en nog meerdere plekken).
☻/
/▌
/ \
Heb me ook maar weer eens aangemeld. Heb in het verleden op de global servers gespeeld. Heb geprobeerd account te achterhalen, maar het einige wat ik nog tegenkwam was een authentication mail tegen uit 2005.
Hoe lang duurt het voordat je account geregistreerd is en kan spelen. Heb me een paar uur geleden aangemeld maar kan niet spelen. Heb ook nog geen bevestigingsmail gekregen.
Hoe lang duurt het voordat je account geregistreerd is en kan spelen. Heb me een paar uur geleden aangemeld maar kan niet spelen. Heb ook nog geen bevestigingsmail gekregen.
[ Voor 6% gewijzigd door Apocalyptus op 18-12-2008 00:14 ]
Verwijderd
Trouwens, er een nieuwe class maar ik heb daar nog niemand over horen praten : de pirate .. Je kan dus een soort bowman-pirate worden met een pistool of een warrior-pirate met een zwaard ofzo..
http://strategywiki.org/wiki/MapleStory/Pirate_Guide
http://strategywiki.org/wiki/MapleStory/Pirate_Guide
Ik kon meteen daarna inloggen, wel vreemd dan dat je het niet meteen kan spelen.Apocalyptus schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:43:
Heb me ook maar weer eens aangemeld. Heb in het verleden op de global servers gespeeld. Heb geprobeerd account te achterhalen, maar het einige wat ik nog tegenkwam was een authentication mail tegen uit 2005.
Spel doet het nog steeds niet. Net nog snel getest maar id word niet herkend. Krijg de melding dat de ID niet registreerd is. Ik kan wel inloggen op de site met mijn gegevens.
Yep coolie zombies.
Ben nu bijna 58. Van het weekend ga ik lvl 60 of 62 worden als ik genoeg tijd heb om een 2de 4 uur double exp aan te doen. Zo lang ze deze nog hebben.
Snel 3rd job of lvl 80 worden voor januari want anders ben ik die kaarten kwijt voor double exp.
Ben nu bijna 58. Van het weekend ga ik lvl 60 of 62 worden als ik genoeg tijd heb om een 2de 4 uur double exp aan te doen. Zo lang ze deze nog hebben.
Snel 3rd job of lvl 80 worden voor januari want anders ben ik die kaarten kwijt voor double exp.
Login werkt nu ineens wel dus ken ik eindelijk aan de slag. Heb vandaag lekker vrij.
Inmddels al 3 verschillende account aangemaakt, maar met geen 1 kan ik op de nederlandse server komen. Moet dus eerst op de engelse servers spelen. Instellingen staan wel op nederlands.
Klein vraagje: kan je de skill point bewaren en dan spenderen als je een job geselcteerd hebt??
Inmddels al 3 verschillende account aangemaakt, maar met geen 1 kan ik op de nederlandse server komen. Moet dus eerst op de engelse servers spelen. Instellingen staan wel op nederlands.
Klein vraagje: kan je de skill point bewaren en dan spenderen als je een job geselcteerd hebt??
[ Voor 15% gewijzigd door Apocalyptus op 18-12-2008 14:08 ]
Je STR,INT,DEX,LUK wel pas na de 1ste 10 lvls..
je skill lvls moet je helemaal ingevult hebben voor lvl 30 en 70,
je skill lvls moet je helemaal ingevult hebben voor lvl 30 en 70,
Eens kijken of mijn account nog steeds bestaat op Scania...
Had volgens mij 2 chars, een ice/lit en een sin.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Wel uitkijken met dingen uitgeven, je krijgt pas door hoeveel je eraan spendeert als het te laat is.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:23:
Yep coolie zombies.
Ik ken mensen die echt hele maandsalarissen aan uitgaven, alleen om zo snel mogelijk te levelen (waren wel de hoogste mensen van m'n server)
Je MOET je skills volmaken van 1-8, 10 (of 8 als je magician bent) - 30, 30 - 70, 70 - 120... anders kan je geen advancement doen.
.. 1x 10 dollar is 8€ nu.. Dus als ik 16€ overmaak kom ik zeer ver denk ik
,, Al is het maar tot lvl 70.
Heb nu een paar uurtjes kunnen spelen en ben inmiddels nog maar lvl 14. Het is me wel gelukt om 400 sneeuw voor 2k per stuk te verkopen. Iedereen verkoop het voor 2k. Toch 800k verzamelt. KAn me niet herrinneren dat ik ooit met dit spel al 800k had terwijl ik nog maar lvl 14 ben. Een goed startkapitaal en vooral omdat ik nogal wat pots nodig heb als mage.
hmmm. MS werkt niet op Vista x64. Jammer. Dan niet
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verwijderd
draait hier gewoon vlotjes op vista ultimate x64 hoor..CSB schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:54:
hmmm. MS werkt niet op Vista x64. Jammer. Dan niet
Toch maar weer Maple installeren
Oude bekenden op MapleSea vroegen of ik weer terug wilde komen, echter op de server waar hun zitten heb ik enkel wat noobies rond lopen maar dat zou voor hun geen probleem zijn
(mage ftw)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
iemand die hier nog op ems speeld? speel voornamelijk op euro 2 server omdat met aal op engels staat
dus kom nooit op de nl servers maar zie genoeg nederlanders op de euro servers rondrennen.
Ben nu level 21 bijna 22. vermaak me nog best. al is t levelen nu wel wat lastiger omdat je een tig monsters moet afmaken voor je een level haald. gister een quest gedaan waarvoor ik iets van 200 dingen moest verzamelen. Was eigenlijk niet meer bezig met levelen maar daardoor wel level 21+ nog een tig exp gehaald. Quest items / quest xp stelde niet zoveel voor trouwens.
Aangezien er verders nog niks is gepost maar een edit
Warrior is level 23 nu maar begon te vervelen verloor veel kills aan die ranged mensen. Vandaag eerst een mage gemaakt maar die beviel toch niet zo (koste me beetje enorm veel mp/hp pots) die weer gedelete en nu een sin gemaakt. Nog geen 1 pot gebruikt want spring overal overheen en de range is ook wel aardig.
Ga maar een hoop geld van me warrior naar me sin zetten en die als main gebruiken denk ik
alleen wel hoop van die saaie quests opnieuw doen nu
Ben nu level 21 bijna 22. vermaak me nog best. al is t levelen nu wel wat lastiger omdat je een tig monsters moet afmaken voor je een level haald. gister een quest gedaan waarvoor ik iets van 200 dingen moest verzamelen. Was eigenlijk niet meer bezig met levelen maar daardoor wel level 21+ nog een tig exp gehaald. Quest items / quest xp stelde niet zoveel voor trouwens.
Aangezien er verders nog niks is gepost maar een edit
Warrior is level 23 nu maar begon te vervelen verloor veel kills aan die ranged mensen. Vandaag eerst een mage gemaakt maar die beviel toch niet zo (koste me beetje enorm veel mp/hp pots) die weer gedelete en nu een sin gemaakt. Nog geen 1 pot gebruikt want spring overal overheen en de range is ook wel aardig.
Ga maar een hoop geld van me warrior naar me sin zetten en die als main gebruiken denk ik
[ Voor 31% gewijzigd door TgR_KILLER op 25-12-2008 21:45 ]
Ben ook maar weer aan de slag gegaan. Heb een mage die op lvl 25 en een warrior die nog maar net op 15 zit.
Ga voorlopig met de warrior aan de slag omdat ik in het verleden ook al met mage heb gespeeld.
IK heb met die mage wel 5 mil mesos kunnen opsparen door die snow event zodat mijn warrior er warmpjes bij zit.
Heb gisteren volgen mij ook een beetje mazzel gehad. Ik heb 8 staal platen gekocht, oftwel 80 staal ore voor maar 8k. Met deze platen kon ik mooi handschoentjes maken en een helm upraden.
Ga voorlopig met de warrior aan de slag omdat ik in het verleden ook al met mage heb gespeeld.
IK heb met die mage wel 5 mil mesos kunnen opsparen door die snow event zodat mijn warrior er warmpjes bij zit.
Heb gisteren volgen mij ook een beetje mazzel gehad. Ik heb 8 staal platen gekocht, oftwel 80 staal ore voor maar 8k. Met deze platen kon ik mooi handschoentjes maken en een helm upraden.
5 mil verdiend met snow.. damn dat is wel erg veel
en ik vond t al veel dat ik er 500k mee had verdiend (wat in mijn noob ogen enorm veel is) maar jah is op de freemarket rond gelopen en de prijzen daar tot 500 miljoen. vraag me af hoe ik dat ooit voor elkaar ga krijgen
Verwijderd
weet iemand waar meeste GoTTers zitten @ EU ?TgR_KILLER schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:00:
5 mil verdiend met snow.. damn dat is wel erg veelen ik vond t al veel dat ik er 500k mee had verdiend (wat in mijn noob ogen enorm veel is) maar jah is op de freemarket rond gelopen en de prijzen daar tot 500 miljoen. vraag me af hoe ik dat ooit voor elkaar ga krijgen
Gr. Bommie
Hmmm heb dit spel een aantal jaren terug gespeeld en het was zeer vermakelijk moet ik zeggen, toen over gegaan op wow en hiermee gestopt. Ben nu weer met WoW gestopt dus wie weet....
Ik zie zelfs nog een poppetje van mij staan in de startpost bij die meeting foto
(peik)
Nu even verder lezen en kijken wat er in dit spelletje allemaal is aangepast.
Ik zie zelfs nog een poppetje van mij staan in de startpost bij die meeting foto
Verwijderd
is dit op de europe server dan (A) zo ja welke ?KraveN schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:36:
Hmmm heb dit spel een aantal jaren terug gespeeld en het was zeer vermakelijk moet ik zeggen, toen over gegaan op wow en hiermee gestopt. Ben nu weer met WoW gestopt dus wie weet....
Ik zie zelfs nog een poppetje van mij staan in de startpost bij die meeting foto(peik)
Ik heb werkelijk geen idee, ben mijn account ook kwijt. Mocht ik opnieuw beginnen dan starten we bij 0.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:44:
[...]
is dit op de europe server dan (A) zo ja welke ?
Ik heb dus een sin he lvl 71 hermit nu ^_^
Ik heb nieuwe spullen gekocht nadat ik zeer veel troep verkocht heb en ice pieces ben gaan hunten.
Ik heb nu een 13 att SCG
Kosten 250m!! Maar wel een grote verbetering na 11 att 
Ook heb ik nu een 54 att green scarab.. Doet het goed ^_^
Ik doe nu Knock-back op Y&P, DARK Y&P, Werewolf, Lycantrope..
Ik doe zelfs vaak 4 hits met Shadow partner op Lycantrope.
Mijn sin doet nu op de zombie met 1 ster al 4.4k < Hoogste wat ik gezien heb..
Op slimes doe ik nog net geen 5K dmg.. Ik denk nog 2 of 3 lvls en dan raak ik de 1ste 5k aan
Ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met een sin maar dit is mijn vraag, Welke build moet ik nemen..
Ik ga eerst SP tot aan de 3 minuten nemen denk ik en daarna 1x Avenger en dan SP max dan 11 FJ en Avenger max daarna FJ max en dan de rest.
Is dit een normale goeie build of niet?
Gr, Jack
Ik heb nieuwe spullen gekocht nadat ik zeer veel troep verkocht heb en ice pieces ben gaan hunten.
Ik heb nu een 13 att SCG
Ook heb ik nu een 54 att green scarab.. Doet het goed ^_^
Ik doe nu Knock-back op Y&P, DARK Y&P, Werewolf, Lycantrope..
Ik doe zelfs vaak 4 hits met Shadow partner op Lycantrope.
Mijn sin doet nu op de zombie met 1 ster al 4.4k < Hoogste wat ik gezien heb..
Op slimes doe ik nog net geen 5K dmg.. Ik denk nog 2 of 3 lvls en dan raak ik de 1ste 5k aan
Ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met een sin maar dit is mijn vraag, Welke build moet ik nemen..
Ik ga eerst SP tot aan de 3 minuten nemen denk ik en daarna 1x Avenger en dan SP max dan 11 FJ en Avenger max daarna FJ max en dan de rest.
Is dit een normale goeie build of niet?
Gr, Jack
Heb jij geen lag op Maplesea?SinergyX schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:31:
Toch maar weer Maple installerenOude bekenden op MapleSea vroegen of ik weer terug wilde komen, echter op de server waar hun zitten heb ik enkel wat noobies rond lopen maar dat zou voor hun geen probleem zijn
(mage ftw)
Ik kan daar niets doen.. ik bedoel, oprapen enzo dat gaat niet.
Zelfs op GMS heb ik er al problemen mee. Ik heb ook een pet want anders word het niets lol.
hmmm..........tot nu toe heb ik maplestory alleen maar gespeeld op een van onze laptops. Maar gisteren wou ik het even gaan spelen vanaf mijn vaste pc. Maar vervolgens krijg ik hem daar helemaal niet lekker aan de praat, zodra ik inlog dan openen de schermpjes al met lag en als ik in het spel zit dan schokt hij ook als een gek.
Eerst dacht ik dat er iets mis was met mijn videokaart drivers (ondanks dat ik o.a. C&C 3 gewoon kan spelen). Dus mijn videokaart drivers (nvidea 7500LE) en directx ook maar meteen naar de nieuwste versie gebracht. Geen resultaat.
Iemand nog tips? Want maple draait gewoon zelfs nog bijna vloeiend op medium settings dan wel op mijn oude p4 laptop met onboard video. Dus ik snap er niets van.
Iemand nog tips?
Eerst dacht ik dat er iets mis was met mijn videokaart drivers (ondanks dat ik o.a. C&C 3 gewoon kan spelen). Dus mijn videokaart drivers (nvidea 7500LE) en directx ook maar meteen naar de nieuwste versie gebracht. Geen resultaat.
Iemand nog tips? Want maple draait gewoon zelfs nog bijna vloeiend op medium settings dan wel op mijn oude p4 laptop met onboard video. Dus ik snap er niets van.
Iemand nog tips?
Ik heb ook een pet daar met die magnets. Ik heb tijdje ook gespeeld in singapore zelf, bizar hoe makkelijk en snel alles daar gaat (ping van 20 ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:51:
[...]
Heb jij geen lag op Maplesea?
Ik kan daar niets doen.. ik bedoel, oprapen enzo dat gaat niet.
Zelfs op GMS heb ik er al problemen mee. Ik heb ook een pet want anders word het niets lol.
Te grappig, ik lees je reactie en kijk even in de startpost, blijkt die screenshot ooit door mij gemaakt te zijn. Was nog in de beta versie, daar organiseerden Aspe en ik meetings met de Dutchies guild. Was echt grappig om te doen en ook leuk om terug te zien.KraveN schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:36:
Ik zie zelfs nog een poppetje van mij staan in de startpost bij die meeting foto(peik)
Nu allang gestopt met maple. Op GMS Bera nog wel een lvl 91 Hermit bij elkaar geleveld, maar toen was ik het zat. Speel nu zelf ook WoW, ben alleen nog niet gestopt.
Okee, dat verbaast me
,, Dat het nog goed gaat op singapore ^_^
BETA ROX!! haha
Ik heb daar ook nog gespeelt ^_^
BETA ROX!! haha
Ik heb daar ook nog gespeelt ^_^
Ik ben bezig aan een film over hermit 
Is zeker wel lachu om te maken ^_^
De meeste clips heb ik al maar welk muziek moet ik onder plaatsen?
Is zeker wel lachu om te maken ^_^
De meeste clips heb ik al maar welk muziek moet ik onder plaatsen?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 15:14 ]
Een happy tune natuurlijk
Niemand dit toevallig nog een tip heeft over bovenstaand probleem??
Ik heb dit in het ver ver verleden eens gehad, herinstallatie deed bij mij wonderen.
Maar wat voor =[[ Moet echt ff een grappige hebben
dan ff Vegas opnieuw installeren en dat word dan echt wel leuk.
Ben nu nog steeds lvl 72.. Ga erg traag maar dat komt omdat ik weinig tijd heb.
Ga van het weekend aan het Vegas filmpje beginnen.
Heb een 55 att claw gekocht ^_^ en doe nu max met 1 ster op lvl 72 4885
Ik heb ook met een Apple getrained ^_^ en daar deed ik toen ook hele leuke dmg mee
Ik ben niet zo heel rijk meer.. maar als je snel wilt lvlen dan kan je met 50 apples toch wel 5 lvls per dag doen vanaf lvl 70. Want ik doe met een apple 10% in 1 apple ongeveer.
Ik kreeg ook nog eens sharp Eyes van iemand en toen deed ik op vikings op lvl 72 zonder miss 9K dmg!!
Op Brown Teddys deed ik 13k dmg
Ach, Beetje fun kan geen kwaad toch
Ga van het weekend aan het Vegas filmpje beginnen.
Heb een 55 att claw gekocht ^_^ en doe nu max met 1 ster op lvl 72 4885
Ik heb ook met een Apple getrained ^_^ en daar deed ik toen ook hele leuke dmg mee
Ik ben niet zo heel rijk meer.. maar als je snel wilt lvlen dan kan je met 50 apples toch wel 5 lvls per dag doen vanaf lvl 70. Want ik doe met een apple 10% in 1 apple ongeveer.
Ik kreeg ook nog eens sharp Eyes van iemand en toen deed ik op vikings op lvl 72 zonder miss 9K dmg!!
Op Brown Teddys deed ik 13k dmg
Ach, Beetje fun kan geen kwaad toch
Verwijderd
Filmpje al af?
Ben dit weekend L87 geworden en met de 2x drop van het event wat leuke spullen gevonden bij de death teddies. Zal straks wel wat posten, misschien heeft iemand hiet interresse
Ben dit weekend L87 geworden en met de 2x drop van het event wat leuke spullen gevonden bij de death teddies. Zal straks wel wat posten, misschien heeft iemand hiet interresse
Ik ben een tijdje geleden achter gekomen dat mijn account is leeg gehaald, toen ik een maandje of 2 niet aanwezig ben geweest.
Ik had daarvoor mijn Wachtwoord en Pin veranderd, zodat ik zeker wist dat er niemand meer op kon komen.
Helaas door waarschijnlijk een key logger, is hij toch leeg gehaald.
Nu was mijn vraag, wie heeft er nog wat oude spullen voor mage(male) in zijn inventory die die toch niet gebruikt of wilt NPCen, die ik wel kan gebruiken naar mij toe wilt dueyen? Of misschien een kleine geld bijdrage zodat ik potjes kan kopen om te gaan trainen. op plekken waar ik items en scrolls kan vinden die het waard zijn om te verkopen.
Ik heb totaal geen geld meer en ze hebben alleen nog 1 quest zwaard en me trouwpak.

Als je wat hebt gestuurd meld het hier dan even
inclusief IGN met wie je het verstuurd hebt.
Dan zal ik deze post steeds update met wat ik van wie heb gehad. Zodat als ik weer genoeg geld heb de items weer terug kan geven.
Ik had daarvoor mijn Wachtwoord en Pin veranderd, zodat ik zeker wist dat er niemand meer op kon komen.
Helaas door waarschijnlijk een key logger, is hij toch leeg gehaald.
Nu was mijn vraag, wie heeft er nog wat oude spullen voor mage(male) in zijn inventory die die toch niet gebruikt of wilt NPCen, die ik wel kan gebruiken naar mij toe wilt dueyen? Of misschien een kleine geld bijdrage zodat ik potjes kan kopen om te gaan trainen. op plekken waar ik items en scrolls kan vinden die het waard zijn om te verkopen.
Ik heb totaal geen geld meer en ze hebben alleen nog 1 quest zwaard en me trouwpak.

Als je wat hebt gestuurd meld het hier dan even
Dan zal ik deze post steeds update met wat ik van wie heb gehad. Zodat als ik weer genoeg geld heb de items weer terug kan geven.
Ik kan je wel een paar mil geven.. en ik kan je wel helpen rebuilden..
Add mij even ingame:
TheAhura
Filmpje is niet af want ik heb me PC beveiliging geupdate gisteren. ;-)
Jongens om dit soort bovenstaande dingen te voorkomen zorg dat je het volgende doet:
- Doe een trendmicro housecall scan. (Gratis op het internet en zeer goed)
- Installeer en UPDATE een virusscanner.
- Doe een Secunia Scan om te kijken of je software up-to-date is om zo ongewenste dingen tegen te gaan.
- Kijk uit waar je naar surft.. Maplestory moet je niet via google intypen maar gewoon boven in de balk direct naar de website gaan.
Als je via google op een maplestory website komt dan is het mogelijk dat het een fake website is.
Kijk echt goed uit want keyloggers haal je zelf binnen zonder dat je het weet.
Gebruik een wachtwoord die bijvoorbeeld er zo uitziet: Lopen#1988
- Lang genoeg
- Hoofdletters
- Leestekens
- Cijfers
Echt waar ladys, ik doe dit allemaal om niet gehacked te worden. Dit allemaal liever als dat ik op een dag alles kwijt ben...
Succes verder
,, Dit was een beetje wat ik als advies wou geven.
EDIT*
Ik ben nu lvl 74
En heb eindelijk met warrior elixer me 1ste 5K GERAAKT!! Woot 
5020 DMG met 1 ster ;-)
Windraiders zijn echt super goed ^_^ Makkelijk 1 lvl per dag.. en dat in maar 4 uurtje trainen ofzo. Gaat echt goed.
Hoe kon ik ook alweer die apples maken?
Weet iemand dat toevallig??
Moest je daarvoor getrouwed zijn 0,o?
Add mij even ingame:
TheAhura
Filmpje is niet af want ik heb me PC beveiliging geupdate gisteren. ;-)
Jongens om dit soort bovenstaande dingen te voorkomen zorg dat je het volgende doet:
- Doe een trendmicro housecall scan. (Gratis op het internet en zeer goed)
- Installeer en UPDATE een virusscanner.
- Doe een Secunia Scan om te kijken of je software up-to-date is om zo ongewenste dingen tegen te gaan.
- Kijk uit waar je naar surft.. Maplestory moet je niet via google intypen maar gewoon boven in de balk direct naar de website gaan.
Als je via google op een maplestory website komt dan is het mogelijk dat het een fake website is.
Kijk echt goed uit want keyloggers haal je zelf binnen zonder dat je het weet.
Gebruik een wachtwoord die bijvoorbeeld er zo uitziet: Lopen#1988
- Lang genoeg
- Hoofdletters
- Leestekens
- Cijfers
Echt waar ladys, ik doe dit allemaal om niet gehacked te worden. Dit allemaal liever als dat ik op een dag alles kwijt ben...
Succes verder
EDIT*
Ik ben nu lvl 74
5020 DMG met 1 ster ;-)
Windraiders zijn echt super goed ^_^ Makkelijk 1 lvl per dag.. en dat in maar 4 uurtje trainen ofzo. Gaat echt goed.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 14:39 ]
Bedankt voor het aanbod, ik zal je van het weekend adden, door de weeks te druk met werk en andere dingen.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:59:
Ik kan je wel een paar mil geven.. en ik kan je wel helpen rebuilden..
Add mij even ingame:
TheAhura
*knip*
heel verhaal
*knip*
Ik heb al 1 miljoen van een vriend gehad, daar kan ik denk ik wel even mee voorruit. Denk dat ik daarmee wel al wat winst kan maken.
Mocht het niet genoeg zijn dan weet ik je te vinden.
Alles wat ik leen komt terug met extra, dus je zal er niets op kwijt raken.
1 miljoen is straks 2 miljoen terug, dat moet me wel lukken.
En die appels, daar moet je getrouwd voor zijn ja.
Ik krijg mijn MS trouwens niet aan de praat met een draadloze verbinding, dan krijg ik gewoon weg een leuk blauwscherm. Als ik de kabel gebruik dan kan ik wel gewoon MS spelen, kent iemand dit probleem? Zo ja weet je ook een oplossing?
Ik heb MS al 3 keer opnieuw gedownload, en steeds weer hetzelfde.
Me Drivers allemaal geupdate, maar het helpt allemaal niets. Het is pas begonnen na de updat van 0.63.
[ Voor 19% gewijzigd door TrekDr0p op 21-01-2009 10:54 . Reden: Probleempje geadd ]
O lol, Dan moet ik maar ff snel trouwen op maple. Maar dat komt wel goed ^^
Hmm, Is je verbinding instabiel?
Doe eens een ping -t naar je wireless zender
"Ping x.x.x.x -t"
Blijft alles onder de 1MS?
Zo ja dan is je verbinding stabiel..
En als je draadloos heb schakel je draad verbinding even uit.
En anders... Weet ik het niet zo snel.
Hmm, Is je verbinding instabiel?
Doe eens een ping -t naar je wireless zender
"Ping x.x.x.x -t"
Blijft alles onder de 1MS?
Zo ja dan is je verbinding stabiel..
En als je draadloos heb schakel je draad verbinding even uit.
En anders... Weet ik het niet zo snel.
Het is opgelost.
Ik heb windows helemaal opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het wel.
Heeeeeel raar.
Heb 1 mil geleend van een vriend, en heb inmiddels weer 8 mil en wat wapens en equips.
Ik ben nu aan het onderhandelen met wat mensen om een gratis zhelm.
Als ik die heb, dan kan ik weer wat sneller trainen
Ik heb windows helemaal opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het wel.
Heeeeeel raar.
Heb 1 mil geleend van een vriend, en heb inmiddels weer 8 mil en wat wapens en equips.
Ik ben nu aan het onderhandelen met wat mensen om een gratis zhelm.
Als ik die heb, dan kan ik weer wat sneller trainen
Verwijderd
Ik heb nu al 2x gemerkt dat MS slecht reageert op een PC in een domein. 3 x installatie en geen succes, toen een installatie zonder domein en in 1 x goed. helaas zijn de foutmeldingen zo vaag dat ik niets concreets kan aangeven.
MS houd er niet zo van om via via te werken.
Heb ik ook al een paar keer gemerkt, nooit een oplossing voor gevonden. Dus probeer het steeds zo simpel mogelijk te installeren.
Heb ik ook al een paar keer gemerkt, nooit een oplossing voor gevonden. Dus probeer het steeds zo simpel mogelijk te installeren.
Als je hem in een domein heb dan word het direct anders.
Heb je alles uitgezonderd in je fire wall en je router?
Heb je logfiles nagekeken van je server?
Wat voor firewall gebruik je ect..
Ik ben nu lvl 79
gewoon 5x gelvled van het weekend, had er nogal zin in zeg maar 
Gaat lekker dus ^^
Heb je alles uitgezonderd in je fire wall en je router?
Heb je logfiles nagekeken van je server?
Wat voor firewall gebruik je ect..
Ik ben nu lvl 79
Gaat lekker dus ^^
Zijn hier ook mensen die nog op de Global server spelen?
Ik zit in Bera : )
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Geen idee of Nexon nog steeds met GameGuard werkt, maar dat kan voor problemen zorgen.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:05:
Ik heb nu al 2x gemerkt dat MS slecht reageert op een PC in een domein. 3 x installatie en geen succes, toen een installatie zonder domein en in 1 x goed. helaas zijn de foutmeldingen zo vaag dat ik niets concreets kan aangeven.
Vanwege dat GameGuard rootkit gedrag vertoont, en jij misschien geen local admin, of genoeg rechten om in de C: te schrijven hebt.
Van de week nog met een maat gesproken waarmee ik horntailde toen 4th net uitkwam.
Vroegah was het dat je xx euro kwijt was aan het kopen van CS spul, nu gaat dat lekker via MTS, hij claimt nu dat hij er geen geld meer aan uitgeeft.
* kKaltUu denkt erover om z'n bisschop af te stoffen en oude guildmembers te bezoeken
@King, mijn main accounts zijn berans.
Om Trekdrop nog wat spul te geven gister nog maar weer eens online geweest en werkt dat MTS een beetje? Of moet je echt goede spullen hebben om er uberhaupt iets zinnigs van te maken?
goeie spullen meot je hebben..
Maar ik koop wel NX 1x in de 3 maanden 50k ofzo.
En dan verkoop ik me spullen wel in me shop dat leverd meer op.
Liever 250m dan 150k MTS dingen.
Maar goed,
Snoepkont ik heb je geaccepteerd op maple als buddy ^^.
Je moet ff kijken of je 1 hit op sharps heb want dan koop ik pwrlvl ben je dan krijg je zo geld
,,
Ik wil leech kopen.. Weet iemand hoe snel dat leech een beetje gaat?
Vind een tryout van 7m wel duur
voor 1 uur maar als ik dan snel lvl dan doe ik dat wel lol.
Als je nou 2 hits doet dan geef ik je iets minder als die 7m per uur maar daar komen we toch wel uit he
Als jij mij leech wilt geven.
Ben nu 79 en doe met 1 ster (getest) 5.3k dmg
Die Windraiders zijn fantasties voor lvl 70 - 80.
In 2 dagen ben je 80 met double exp kaart 3 of 4x.
Echt super lekker
Maar ik koop wel NX 1x in de 3 maanden 50k ofzo.
En dan verkoop ik me spullen wel in me shop dat leverd meer op.
Liever 250m dan 150k MTS dingen.
Maar goed,
Je moet ff kijken of je 1 hit op sharps heb want dan koop ik pwrlvl ben je dan krijg je zo geld
Vind een tryout van 7m wel duur
Als je nou 2 hits doet dan geef ik je iets minder als die 7m per uur maar daar komen we toch wel uit he
Ben nu 79 en doe met 1 ster (getest) 5.3k dmg
Die Windraiders zijn fantasties voor lvl 70 - 80.
In 2 dagen ben je 80 met double exp kaart 3 of 4x.
Echt super lekker
Verwijderd
al mijn vrienden hebben maple global ik wil die ook heb dus even maple story geïnstalleerd en account gemaakt
maar ik kan niet inloggen met dat account er staat dat ik een account van Europe moet hebben
maar ik kan niet inloggen met dat account er staat dat ik een account van Europe moet hebben
Echt toppy, ben heel erg blij met je spullen. Heb nu weer een base funding om te trainen en dingen te kopen en verkopen met winst.la_fusion schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:50:
Om Trekdrop nog wat spul te geven gister nog maar weer eens online geweest en werkt dat MTS een beetje? Of moet je echt goede spullen hebben om er uberhaupt iets zinnigs van te maken?
Ik heb na jou spullen alweer 7 mil winst gemaakt, ben erg blij met je.
Ik doe 2 hit, dus zo snel gaat dat niet voor mijVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:35:
*gelul*
Maar goed,Snoepkont ik heb je geaccepteerd op maple als buddy ^^.
Je moet ff kijken of je 1 hit op sharps heb want dan koop ik pwrlvl ben je dan krijg je zo geld,,
Vind een tryout van 7m wel duurvoor 1 uur maar als ik dan snel lvl dan doe ik dat wel lol.
*nog meer gelul*
Moet ik eerst een Zhelm hebben en betere equips.
Maar als ik online ben en niets te doen heb, wil ik wel harpen met je hoor, en dan kan potkosten ook voldoende zijn.
Misschien een beetje extra, zodat ik er toch nog wat aan verdien.
Klopt je kan geen nieuw account gebruiken in GMS, dat is al ruim een jaar zo.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:10:
al mijn vrienden hebben maple global ik wil die ook heb dus even maple story geïnstalleerd en account gemaakt
Dus je bent helaas gedoomed om Ems te spelen, tenzij een vriend van je een account over heeft om die te gebruiken.
Verwijderd
Klopt, vraag maar of je vriendjes ook naar Europe komenVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:10:
ok en dames we hebben slecht nieuws voor Nexon:
(Gelukkig staat er bij dat er geen invloed op maplestory zal zijn)
In December they were voted one of the best companies to work for in British Columbia. But according to their receptionist, today, just after noon, every last employee of Nexon's Humanature Studio packed their bags and headed for the door.
Formed in 2006 as Nexon Publishing North America, the studio was supposed to produce original titles that catered to Western tastes. Their first game, "Sugar Rush," was developed in conjunction with Klei Entertainment and just finished a closed beta run in December.
Kotaku reports that the closure should not affect any of Nexon's current titles, including "Maple Story," "Mabinogi" and "Combat Arms."
Nexon America also has offices in Los Angeles, but it is unknown whether they will continue to pursue original titles to compliment their library of localized Korean hits. When reached earlier this afternoon, Nexon was unable to comment on the proceedings.
Update: Nexon has confirmed the studio's closure.
Thanks to Kotaku for the tip.
Source: http://www.gamecyte.com/9...couvers-humanature-studio
(Gelukkig staat er bij dat er geen invloed op maplestory zal zijn)
In December they were voted one of the best companies to work for in British Columbia. But according to their receptionist, today, just after noon, every last employee of Nexon's Humanature Studio packed their bags and headed for the door.
Formed in 2006 as Nexon Publishing North America, the studio was supposed to produce original titles that catered to Western tastes. Their first game, "Sugar Rush," was developed in conjunction with Klei Entertainment and just finished a closed beta run in December.
Kotaku reports that the closure should not affect any of Nexon's current titles, including "Maple Story," "Mabinogi" and "Combat Arms."
Nexon America also has offices in Los Angeles, but it is unknown whether they will continue to pursue original titles to compliment their library of localized Korean hits. When reached earlier this afternoon, Nexon was unable to comment on the proceedings.
Update: Nexon has confirmed the studio's closure.
Thanks to Kotaku for the tip.
Source: http://www.gamecyte.com/9...couvers-humanature-studio
Altijd fijn om te horen 
Gaan ze ten onder aan hun succes. hehe.
Toch maar snel overstappen naar EMS
Gelukkig blijft MS bestaan, vraag me alleen af of de ontwikkeling wel door gaat of straks gewoon gaat stoppen.
Gaan ze ten onder aan hun succes. hehe.
Toch maar snel overstappen naar EMS
Gelukkig blijft MS bestaan, vraag me alleen af of de ontwikkeling wel door gaat of straks gewoon gaat stoppen.
Verwijderd
Nieuwe laptop met Vista, resolutie op 1280 x 800
Maple start op met verkleind scherm, romdom zwarte balken van ong 3 cm
Zet ik de resolutie terug naar 1024 x 768 draait maple wel als full screen.
Al gegoogled, maar weinig nuttige (Alt+Enter) info gevonden, hier nog tips?
Verwijderd
Maple kan geen andere resoluties draaien voorzover ik weet...(800x600) Ik speel soms gewoon windowed..Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:25:
Nieuwe laptop met Vista, resolutie op 1280 x 800
De ontwikkeling word stop gezet of athans vertraagd denk ik. Maar dat maakt niet uit want dan kan ik me eigen character ff lvlen
.
ennuh, Window mode rules als je solo hunt.. Party hunting full screen en de resolutie kan je niet veranderen.
Ik heb gisteren 8 uur leech gekocht met 2x exp
Ben lvl 85 nu!!
Gaat goed man.
Met Maple Warrior lvl 20 of 30 << Weet niet zeker welke + een Warrior Elixer deed ik gewoon 6K bijna 6.1K op slimes in henesys
Heb er screenshot van genomen =].
Gaat echt lekker.
Hoop ik lvl 120 wel de 9k aan te tikken of 10k.
Ennuh, Snoepkont, voeg me ff toe op meer van je characters.
ennuh, Window mode rules als je solo hunt.. Party hunting full screen en de resolutie kan je niet veranderen.
Ik heb gisteren 8 uur leech gekocht met 2x exp
Ben lvl 85 nu!!
Met Maple Warrior lvl 20 of 30 << Weet niet zeker welke + een Warrior Elixer deed ik gewoon 6K bijna 6.1K op slimes in henesys
Gaat echt lekker.
Hoop ik lvl 120 wel de 9k aan te tikken of 10k.
Ennuh, Snoepkont, voeg me ff toe op meer van je characters.
Ik heb maar een half uurtje gespeeld gisteren, was te saai 
Maar ik zal je ook op me dk en me lvl 48 boogschuttertje adden
Maar ik zal je ook op me dk en me lvl 48 boogschuttertje adden
haha okee, Nou ik heb wel iets langer gesppelt 
Maaruh,, dit weekend kan je me warschijnlijk wel helpen als ik me eigen leech bishop er niet is
Ben nu lvl 87 ^^. Nog even en we zijn lvl 100 kan echt niet wachten want ik wil nu wel eens een goeie char hebben.
Moet overigens nog wel gear upgraden naar de 140DEX totaal maar nu heb ik nog maar 110DEX en 115 met Maple Warrior.
Ik deed op lvl 85 met lvl 20 Maple Warrior wel me eerst 6076 DMG
Anyway, Trekdrop, kom dit weekend ff online.
Maaruh,, dit weekend kan je me warschijnlijk wel helpen als ik me eigen leech bishop er niet is
Ben nu lvl 87 ^^. Nog even en we zijn lvl 100 kan echt niet wachten want ik wil nu wel eens een goeie char hebben.
Moet overigens nog wel gear upgraden naar de 140DEX totaal maar nu heb ik nog maar 110DEX en 115 met Maple Warrior.
Ik deed op lvl 85 met lvl 20 Maple Warrior wel me eerst 6076 DMG
Anyway, Trekdrop, kom dit weekend ff online.
Ik ga me best doen.
Zaterdag boodschappen doen, en daarne 's avonds de Opa en Oma van me vriendin op bezoek.
Zondag heb je meer kans denk ik.
Zaterdag boodschappen doen, en daarne 's avonds de Opa en Oma van me vriendin op bezoek.
Zondag heb je meer kans denk ik.
Okee, is goed.
Ik warschijnlijk als ik lvl 100 ben en klaar ben met leechen naar Windia over omdat daar RL vrienden van me spelen.
Maar dan moet ik g/f achterlaten.. lastige keuze allemaal.
Ik warschijnlijk als ik lvl 100 ben en klaar ben met leechen naar Windia over omdat daar RL vrienden van me spelen.
Maar dan moet ik g/f achterlaten.. lastige keuze allemaal.
Koop je toch ook gewoon een transfer voor haar
Gisteren even met een priest lvl 100 en een 97 ofzo ice lightning himes gedaan.
Dat ging echt super goed alleen kost het wel wat
In ongeveer 1 uur bijna 30% dus dat is zeker wel snel.
Daarna ff bains geweest in Yakuza en dat vind ik echt nog steeds heel vet ^^
Lvl 93 nu en 31% dus we komen er wel maar het duurt even
Ennuh, voor me gf die transfer kope
,, Die wil zeker niet weg denk haha.
Naja, komt wel goed..
Snoepkont, kom jij met mij naar himes, das el cheapo trainen voor jou ook
Hebben jullie ook zo een last van de tegenwoordige hackers =[[[
Ze zitten overal waar iets moois dropped word er gek van.
Ik wil graag ilbi hunten maar dat schiet echt niet op in WS want het zit vol met hackers.. zelfde geld voor vikings.
Dat ging echt super goed alleen kost het wel wat
In ongeveer 1 uur bijna 30% dus dat is zeker wel snel.
Daarna ff bains geweest in Yakuza en dat vind ik echt nog steeds heel vet ^^
Lvl 93 nu en 31% dus we komen er wel maar het duurt even
Ennuh, voor me gf die transfer kope
Naja, komt wel goed..
Snoepkont, kom jij met mij naar himes, das el cheapo trainen voor jou ook
Hebben jullie ook zo een last van de tegenwoordige hackers =[[[
Ze zitten overal waar iets moois dropped word er gek van.
Ik wil graag ilbi hunten maar dat schiet echt niet op in WS want het zit vol met hackers.. zelfde geld voor vikings.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 14:29 ]
Misschien van het weekend, kan ik wel even tijd maken.
En anders een andere keer, volgens mij zit je toch elke dag online dus je ziet me vanzelf verschijnen.
Was van het weekend even WS killen voor quest, en bijna elke map vliegende DK's
En anders een andere keer, volgens mij zit je toch elke dag online dus je ziet me vanzelf verschijnen.
Was van het weekend even WS killen voor quest, en bijna elke map vliegende DK's
Jah die dk's hacken daar veel:P
Ik heb met een GM gepraat dinsdag ^^ Was wel grappig.
Ze gaan wat aan die hackers doen maar wanneer dat weet niemand
.
Ik heb zelf weer ff een klein beetje leech gekocht ben nu lvl 96 en 10% ^^.
Ik vannochtend kijken op Windia voor prijzen van items voor ik over ga.. Das echt goedkoop daar.
Ilbi 8m en die deputy star 42m 0,o.
Dat scheelt best wel veel vind ik.
Eerst maar eens even lvlen richting lvl 105 of hoger en dan ga ik over
Nog 2 weken ongeveer denk ik =]
Ik heb met een GM gepraat dinsdag ^^ Was wel grappig.
Ze gaan wat aan die hackers doen maar wanneer dat weet niemand
Ik heb zelf weer ff een klein beetje leech gekocht ben nu lvl 96 en 10% ^^.
Ik vannochtend kijken op Windia voor prijzen van items voor ik over ga.. Das echt goedkoop daar.
Ilbi 8m en die deputy star 42m 0,o.
Dat scheelt best wel veel vind ik.
Eerst maar eens even lvlen richting lvl 105 of hoger en dan ga ik over
Nog 2 weken ongeveer denk ik =]
moet je nou voortaan op EMS spelen? En welk server kan ik dan het beste doen? Heb het vroeger veel gespeeld toen het net uit was en ben gestopt toen ems verscheen. maar het kriebelt nog wel.
je kan als je een account op GMS heb daar nog op inloggen mits deze gemaakt is voor een bepaalde datum.
Anders moet je naar EMS en daar weet ik niets van verder dus ook geen server keuze
Anders moet je naar EMS en daar weet ik niets van verder dus ook geen server keuze
Verwijderd
Je hebt de keuze uit 1 server als je op EMS speeltMeneerKrab schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:48:
moet je nou voortaan op EMS spelen? En welk server kan ik dan het beste doen? Heb het vroeger veel gespeeld toen het net uit was en ben gestopt toen ems verscheen. maar het kriebelt nog wel.
Ik zit in khani,man wat zitten er weer veel hackers...Kingofthemall schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:07:
Zijn hier ook mensen die nog op de Global server spelen?Ik zit in Bera : )

Door de lage populatie begin ik wel weer een beetje het oude maple gevoel terug te krijgen.