Ben nu level 15 thief, had even wat verkeerd begrepen over de jobs, moet ik nu ook een nieuwe ster werp handschoen halen?
Vorige week op youtube nog stuk zitten kijken over alle skills. Die infighter pirate wordt beetje zo'n white knight, de gunslinger meer een mage (beetje stun, beetje burn, 2 pets ofzo).
In Korea zijn ze nog in beta, zal wel tot zomer oid duren tot ze bij de andere versies komen
(hopelijk Sea weer als eerste
)
@caspah, welke stats heb je gevolgt? Als je warrior stats hebt (veel str dus) zit je erg fout als je nu thief bent geworden.
In Korea zijn ze nog in beta, zal wel tot zomer oid duren tot ze bij de andere versies komen
@caspah, welke stats heb je gevolgt? Als je warrior stats hebt (veel str dus) zit je erg fout als je nu thief bent geworden.
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2008 12:31 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Caspah:
www.sleepywood.net -> Forum
Hidden-street.net
Dat zijn 2 sites die letterlijk bijna ALLES vertellen over stats.. Wapen.. Waar je moet trainen waar je wat kan kopen ect ect ect..
Neem daar even een kijkje, daar word je veel wijzer uit.
www.sleepywood.net -> Forum
Hidden-street.net
Dat zijn 2 sites die letterlijk bijna ALLES vertellen over stats.. Wapen.. Waar je moet trainen waar je wat kan kopen ect ect ect..
Neem daar even een kijkje, daar word je veel wijzer uit.
Verwijderd
Thanks Brutal, ik zou zeggen een fame voor jou maar dat kan hier niet 
Zit lekker te maplen en guidowijers kijken op me andere scherm, heerlijk relaxt.
Wat houd jullie binnen vandaag?
Zit lekker te maplen en guidowijers kijken op me andere scherm, heerlijk relaxt.
Wat houd jullie binnen vandaag?
Werk?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb een mededeling: NeoSSin is Level up! Jaja mensen! Dat is voor het eerst sinds...
eh...
lang.
Level 63 nu. Doe ongeveer 2000+ damage gemiddeld. Is dat goed?
eh...
lang.
Level 63 nu. Doe ongeveer 2000+ damage gemiddeld. Is dat goed?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
licht eraan..
,, ik deed met 1 ster op lvl v44 1600 dmg max en 2 sterren dus 3000~max
met 2 sterren maakte ik vaak 1500 ~ 2000 dmg.. maar ik had wel de goeie equip daar voor.
Op lvl 63 is het wel ok.. als je maar 2 hits doet op de beesten waar je op trained.
met 2 sterren maakte ik vaak 1500 ~ 2000 dmg.. maar ik had wel de goeie equip daar voor.
Op lvl 63 is het wel ok.. als je maar 2 hits doet op de beesten waar je op trained.
Verwijderd
Is er misschien iemand waarvan ik misschien 50 K kan lenen zodat ik even opgang kan komen om wat spullen snel bij elkaar te sprokkelen.
Zou heel erg tof zijn. zit op eMS.
Zou heel erg tof zijn. zit op eMS.
Nee niet op eMS.. Als je nou op Scania zou spelen dan kon je wel 1m van me krijgen.. maar goed.. Tsja.. die vliegen gaan dus even niet op jongeman.
B> 115+ att pinaka
B> 7 dex war. shoes lvl 90 plox of 100
---------
Als ik weer geld heb het volgende plox
B> 14 att w/g
B> 3 att 6 dex pink napo
B> 25 dex overall
Ergens rond 2015 probeer ik dit te hebben >:O
Oja.. En even terug komend op je vraag wat ons bezig houd...
''Werk'' 0,o??
nog 1 uur en 5 minuten dan is het !!!! 2 dagen vrij!!!! en 1 dag werken en weer weekend lekker man.
B> 115+ att pinaka
B> 7 dex war. shoes lvl 90 plox of 100
---------
Als ik weer geld heb het volgende plox
B> 14 att w/g
B> 3 att 6 dex pink napo
B> 25 dex overall
Ergens rond 2015 probeer ik dit te hebben >:O
Oja.. En even terug komend op je vraag wat ons bezig houd...
''Werk'' 0,o??
nog 1 uur en 5 minuten dan is het !!!! 2 dagen vrij!!!! en 1 dag werken en weer weekend lekker man.
Verwijderd
Nu bijna level 16, bij de slimes aan het trainen, iemand nog wat cash voor mij over? Kan ik even snel een steel titan maken voor me thief.
http://vidmax.com/index.php/videos/view/6584
ROFL kijk daar.. Een kind speelt maplestory en word achter ze computer vandaan gehaald.. en dan krijg je dit.. Zo erg heb ik nog niemand gezien behalve die wel bekende duitser.
ROFL kijk daar.. Een kind speelt maplestory en word achter ze computer vandaan gehaald.. en dan krijg je dit.. Zo erg heb ik nog niemand gezien behalve die wel bekende duitser.
Verwijderd
Ow men! Dat kind heeft echt wat problemen geloof ik, hij speelde in henesys zag ik bij de slakken. was waarscheinlijk pas level 10 ofzo, zoveel exp verlies je dan ook weer niet
Verwijderd
@Caspah: Als je me vind mag je wel wat geld lenen, ik zit op EMS: Amsterdam of Amsterdam2 of Amsterdam3
lol moet nog 18m exp!!
Getrained met eric.. gaat best ok
,, Alleen hou ik ervan om ook aantevallen zoals fights bij himes..
Komt helemaal goed 120 ^^.
Getrained met eric.. gaat best ok
Komt helemaal goed 120 ^^.
Verwijderd
*Knip*. Spam op GoT voor malware is en sneu en aso.
http://www.virustotal.com...ec0e1da05252850143920597f
[ Voor 97% gewijzigd door F_J_K op 06-05-2008 10:40 ]
En wat wil je nou zeggen??
Dat wij jullie client moeten joinen??
*VRAAGT EEN SCAN VOOR KEYLOGGERS EN TROJANS AAN!! ** op de client.
Dat wij jullie client moeten joinen??
*VRAAGT EEN SCAN VOOR KEYLOGGERS EN TROJANS AAN!! ** op de client.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 09:31 ]
Hmm deze had ik gisteravond al gereported.. deeltje 4 heeft dezelfde post

Tja, reclame maken is fout 1, maar het gaat om een 'private' server, grote fout 2
http://www.virustotal.com...a04518c9210b4119511b6a2e1
Lol gewoon een vrius zit erin.. goed gereageert dames ^^.
Lol gewoon een vrius zit erin.. goed gereageert dames ^^.
Lijkt wel een beetje op false positive (alleen kleine scanners vinden iets), maar toch niet gewenst.
☻/
/▌
/ \
[center]Private Server; Discussie[/center]
Hierbij wil ik wel een discussie starten over private server. Dit na aanleiding van het voorval van gisteren avond dat gepost werd door een forum gebruiker. Hoe kijken jullie tegen een private server aan? Het is een kleine discussie start.
1. Wat vinden jullie van private servers?
2. Mogen private servers wel?
3. Zou je zelf een private server willen spelen/opzetten?
=======
Mijn andwoorden:
Private servers vind ik erg jammer. Het vernaggeld een spel. Je krijgt 10x meer exp.. (Wat wel leuk is..) Elke monster geeft een drop. En er is geen economie aanwezig in het spel.
Als je eenmaal een private server speelt en je gaat terug is het een stuk minder leuk om op het origineel te spelen omdat dat ineens een heel stuk langezamer gaat.
Ik zou zeggen.. Nee, Er zit uiteraard een Copyright op. Maar de maker mag alleen het spel gebruiken en laten bespelen.
Zou er zelf wel 1 willen hebben voor tests van jobs. Zo kan je veel beter je job kiezen wat je graag zou willen makken.
Ik zou er zelf niet op spelen omdat ik zoals in vraag 1 al uitlegt heb.. Het is dan de moeite niet waard om op het echte te spelen.
=======
Wil je nog meer vragen toevoegen? Zet ze er dan gewoon bij..
*Misschien komt er wat leven in de brouwerij
zo.*
Hierbij wil ik wel een discussie starten over private server. Dit na aanleiding van het voorval van gisteren avond dat gepost werd door een forum gebruiker. Hoe kijken jullie tegen een private server aan? Het is een kleine discussie start.
=======
Mijn andwoorden:
Private servers vind ik erg jammer. Het vernaggeld een spel. Je krijgt 10x meer exp.. (Wat wel leuk is..) Elke monster geeft een drop. En er is geen economie aanwezig in het spel.
Als je eenmaal een private server speelt en je gaat terug is het een stuk minder leuk om op het origineel te spelen omdat dat ineens een heel stuk langezamer gaat.
Ik zou zeggen.. Nee, Er zit uiteraard een Copyright op. Maar de maker mag alleen het spel gebruiken en laten bespelen.
Zou er zelf wel 1 willen hebben voor tests van jobs. Zo kan je veel beter je job kiezen wat je graag zou willen makken.
Ik zou er zelf niet op spelen omdat ik zoals in vraag 1 al uitlegt heb.. Het is dan de moeite niet waard om op het echte te spelen.
=======
Wil je nog meer vragen toevoegen? Zet ze er dan gewoon bij..
*Misschien komt er wat leven in de brouwerij
1. Makkelijk: Slecht
2. Natuurlijk niet
3. Daar zit dus het tricky gedeelte, deels naar antwoord 1. Een aantal spellen stopt bv de developer volledig met het spel, of verdwijnt voor jou regio elke mogelijkheid om te spelen. Het zal natuurlijk nooit de 'waarde' halen van het orgineel, maar bij gebrek aan beter zou ik het overwegen. Het is grappig even te testen hoe bepaalde builds zijn of soortgelijk, maar boredom slaat enorm snel toe.
Neem bijvoorbeeld Perfect Word, Rose online, Maple, FFLY etc, bijna alle hebben minimaal 1 private server die mogelijk lagere ping heeft, hogere exp/droprate, maar is en blijft een private. Elk willekeurig moment kan je char weg zijn, geen support niets. Bij de 'echte' games heb je in iedergeval nog een beetje garantie op continuiteit. Zo bestaat mijn allerallereerste gemaakte MMO character de dag van vandaag nog steeds.
2. Natuurlijk niet
3. Daar zit dus het tricky gedeelte, deels naar antwoord 1. Een aantal spellen stopt bv de developer volledig met het spel, of verdwijnt voor jou regio elke mogelijkheid om te spelen. Het zal natuurlijk nooit de 'waarde' halen van het orgineel, maar bij gebrek aan beter zou ik het overwegen. Het is grappig even te testen hoe bepaalde builds zijn of soortgelijk, maar boredom slaat enorm snel toe.
Neem bijvoorbeeld Perfect Word, Rose online, Maple, FFLY etc, bijna alle hebben minimaal 1 private server die mogelijk lagere ping heeft, hogere exp/droprate, maar is en blijft een private. Elk willekeurig moment kan je char weg zijn, geen support niets. Bij de 'echte' games heb je in iedergeval nog een beetje garantie op continuiteit. Zo bestaat mijn allerallereerste gemaakte MMO character de dag van vandaag nog steeds.
Verwijderd
Het leuke van dit soort spellen is het pronken met je Level/Stats/Kleding/Wapens. Dat heeft de meeste impact als je op een global server zit, bij een Private Server vertrouw ik deze zaken niet echt.
Ik moet toegeven dat..
Als ik een private kon maken het zou doen zoals ik net al zei..
Nightlord lvl 150, lvl 30 TT.
Dark Knight lvl 150, lvl 30 Bezerk.
Shadower lvl 150.
Zo een sniper 4th job.. ben ffies naam kwijt.. die zo veel arrows achter elkaar schiet.
Dan kan je perfect testen wat het sterkst is en het meest ''usefull'' voor een party.
Maar het is ook wel leuk om overnieuw te beginnen en uit eindelijk aan het einde van het liedje 2 of 3x lvl 120+ te hebben toch ^^
Als ik een private kon maken het zou doen zoals ik net al zei..
Nightlord lvl 150, lvl 30 TT.
Dark Knight lvl 150, lvl 30 Bezerk.
Shadower lvl 150.
Zo een sniper 4th job.. ben ffies naam kwijt.. die zo veel arrows achter elkaar schiet.
Dan kan je perfect testen wat het sterkst is en het meest ''usefull'' voor een party.
Maar het is ook wel leuk om overnieuw te beginnen en uit eindelijk aan het einde van het liedje 2 of 3x lvl 120+ te hebben toch ^^
Heb nu bijna 200m. maar zit te denken..
Ik kan 2 dingen doen.. of dit geld sparen.. of.. Een nieuwe spear van kopen. Heb nu een 111/6 FF.
of..
tsja ik ben echt meneer twijfel hoor..
Me FF verkopen -> Schoenen verkopen.
Volgende er voor terug kopen:
8x Steelie 2x ilbi en snowshoes met een lvl 43 maple claw..
Ik heb als ik me FF verkoop ongeveer wel 300m bij elkaar.. en ik dacht dat ik dan wel iets moois kan kopen voor me sin ^^.. lol
(Ik ben niet gestopt met me sin omdat die saai is maar omdat ik zag dat me andere char 119 was en wel erg hoog om mee te stoppen..
Ik kan 2 dingen doen.. of dit geld sparen.. of.. Een nieuwe spear van kopen. Heb nu een 111/6 FF.
of..
Ik heb als ik me FF verkoop ongeveer wel 300m bij elkaar.. en ik dacht dat ik dan wel iets moois kan kopen voor me sin ^^.. lol
(Ik ben niet gestopt met me sin omdat die saai is maar omdat ik zag dat me andere char 119 was en wel erg hoog om mee te stoppen..
Bijna 2x lvl 200 op GMS.
Op Maplesea zijn er 13 lvl 200's die max exp hebben bereikt.
Weet iemand wat over Fangblade.. Hij staat al tijden op nr 1 natuurlijk.. maar ook zelfde kleding ect.. Speelt hij nog wel of heeft hij ze leven verbeterd?
Weet iemand wat over Fangblade.. Hij staat al tijden op nr 1 natuurlijk.. maar ook zelfde kleding ect.. Speelt hij nog wel of heeft hij ze leven verbeterd?
Als je eenmal berserker hebt, en je kan ermee spelen heb je geen sterke spear meer nodig.Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:22:
Heb nu bijna 200m. maar zit te denken..
of..
En je kan altijd cheap equip erop zetten, om af en toe wat te trainen.
En als ik jou was zal ik voor level 64 maple Claw gaan als die uit is.
FangBlade is gestopt na zijn lvl 200, hij trained nu zijn andere char.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:40:
Bijna 2x lvl 200 op GMS.
Afgelopen weekend dan toch maar eens 120 geworden en dark knight 
Nu maar weer verder met me sin naar lvl 120
Wie kan er een private server opzetten voor het testen van 3 of 4 accounts. Zou graag willen zien enof weten wat leuk is om te spelen. Het gaat om het volgende:
Dark Knight lvl 140
Hermit 4th job. lvl 140
Bowmaster lvl 140
Arch Mage lvl 140.
Met normale equip zou ik graag de base en avg dmg willen zien.
Waarom?
ik heb:
lvl 96 f/p mage
120 ddk
lvl 43 sin
Ik zou graagt willen zien welke goeie dmg doet met AVG equip.. 11 att w/g 20 dex sauna. standaart +6 dex schoenen geen bijzonderen dingen. Is dat mogelijk??
Trekdrop.. Ik geloof dat jij een private server heb
?
Nu maar weer verder met me sin naar lvl 120
Wie kan er een private server opzetten voor het testen van 3 of 4 accounts. Zou graag willen zien enof weten wat leuk is om te spelen. Het gaat om het volgende:
Dark Knight lvl 140
Hermit 4th job. lvl 140
Bowmaster lvl 140
Arch Mage lvl 140.
Met normale equip zou ik graag de base en avg dmg willen zien.
Waarom?
ik heb:
lvl 96 f/p mage
120 ddk
lvl 43 sin
Ik zou graagt willen zien welke goeie dmg doet met AVG equip.. 11 att w/g 20 dex sauna. standaart +6 dex schoenen geen bijzonderen dingen. Is dat mogelijk??
Trekdrop.. Ik geloof dat jij een private server heb
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 11:03 ]
*snip
Doe maar niet.
Doe maar niet.
[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 14-05-2008 14:31 ]
Laat ook maar...
[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 14-05-2008 14:31 ]
Verwijderd
Vind ik ook. Kom lekker naar Europe en bouw je eigen karaketr vanaf de grond op, geeft veel meer voldoening.
Verwijderd
Het lijkt erop dat EMS met patch 0.39 Omega heeft opengezet. Ik ben er zelf nog nioet geweest, maar ik zie wel dat alle bijbehorende quests in mijn available lijstje zijn verschenen. Kan iemand eea bevestigen?
eea??
Er zijn wel quests in omega sector.
Gisteren me DK gequit.
Waarom?
Ik heb met veel pijn en moeite de laatste 20 lvls gedaan en heb mijn doel voor mijn DK bereikt. Master lvl 120. Voor 120 heb ik hard getrained. Afhankelijk van een priest en dat wil ik NIET meer.
Begonnen met een Sin. Begin vorige maand ben ik begonnen met een Sin. Lvl 43 nu. Deze stopte ik omdat ik gestimuleerd werd door mijn guild om toch 120 op me DK te worden. Dit heb ik gedaan.
Nu ik alles compleet heb voor een sin wil ik deze weer rebuilden. Heb gisteren een 41 att Kandayo gekocht en 10 steelys. Ik zit voorlopig goed. Heb nog 100m over en een 111/6 ff te verkopen.
Nu me sin 120 krijgen en ik heb 2x 120 op 1 account. Dan moet ik nog 1 account 120 maken.
Ik ben gisteren dmg test wezen doen.
Equip: op lvl 43.
11 att w/g
steely's
20 dex robe
2 att cape
41 att kandayo
5 dex SS
op lvl 45
10 dex earrings
op lvl 50
Zak helm
Misschien een nieuwe claw maar warschijnlijk wil ik deze tot 70 proberen te houden.
En wat is deze topic dood aan het gaan
Er zijn wel quests in omega sector.
Gisteren me DK gequit.
Waarom?
Ik heb met veel pijn en moeite de laatste 20 lvls gedaan en heb mijn doel voor mijn DK bereikt. Master lvl 120. Voor 120 heb ik hard getrained. Afhankelijk van een priest en dat wil ik NIET meer.
Begonnen met een Sin. Begin vorige maand ben ik begonnen met een Sin. Lvl 43 nu. Deze stopte ik omdat ik gestimuleerd werd door mijn guild om toch 120 op me DK te worden. Dit heb ik gedaan.
Nu ik alles compleet heb voor een sin wil ik deze weer rebuilden. Heb gisteren een 41 att Kandayo gekocht en 10 steelys. Ik zit voorlopig goed. Heb nog 100m over en een 111/6 ff te verkopen.
Nu me sin 120 krijgen en ik heb 2x 120 op 1 account. Dan moet ik nog 1 account 120 maken.
Ik ben gisteren dmg test wezen doen.
Equip: op lvl 43.
11 att w/g
steely's
20 dex robe
2 att cape
41 att kandayo
5 dex SS
op lvl 45
10 dex earrings
op lvl 50
Zak helm
Misschien een nieuwe claw maar warschijnlijk wil ik deze tot 70 proberen te houden.
En wat is deze topic dood aan het gaan
Verwijderd
Zat ik lekker te levellen in Ghost Ship, dacht ik om even naar Omega Sector te gaan om daar alle nieuwe quests even te doen. Dat is dus met de trein, boot en vliegtuig........blijkt er iets mis te zijn en komt er een foutmelding zodra je een nieuwe quest accepteert. Hebben meer mensen hier last van?
BTW, ik speel op EMS.
BTW, ik speel op EMS.
woot,
Eersgisteren 50k nx cash overgemaakt. 30k over voor double exp kaarten :D:D,,
Ik probeer al de heleweek een uur lang per dag me fairfrozen te verkopen 111/6 voor 60m.
Dit wou niet lukken. Ik was het zat vannochtend dus heb ik 1 SMEGA gekocht.
1 smega: S> 111/6 FairFrozen!! OFFER ME!! C/O 58m.
Wishper: Ill buy now 60m
Daaaaagg in 2 minuten tijd verkocht. =] Super!! Heb nu 140m weer
ben nu 45 op 56% morgen probeer ik 47 te zijn met double exp. En dan kan ik morgen een zak helm gaan kopen. Zit 2 weken op voor je hem krijgt.
Een een lvl 55 claw, maar dat doe ik pas op het moment dat ik mij 41 att maple claw verkocht heb voor ook 60m want dan kan ik in 1x een dikke claw kopen voor 130m ~ 150m 45 ~ 47 att.
Eersgisteren 50k nx cash overgemaakt. 30k over voor double exp kaarten :D:D,,
Ik probeer al de heleweek een uur lang per dag me fairfrozen te verkopen 111/6 voor 60m.
Dit wou niet lukken. Ik was het zat vannochtend dus heb ik 1 SMEGA gekocht.
1 smega: S> 111/6 FairFrozen!! OFFER ME!! C/O 58m.
Wishper: Ill buy now 60m
Daaaaagg in 2 minuten tijd verkocht. =] Super!! Heb nu 140m weer
ben nu 45 op 56% morgen probeer ik 47 te zijn met double exp. En dan kan ik morgen een zak helm gaan kopen. Zit 2 weken op voor je hem krijgt.
Een een lvl 55 claw, maar dat doe ik pas op het moment dat ik mij 41 att maple claw verkocht heb voor ook 60m want dan kan ik in 1x een dikke claw kopen voor 130m ~ 150m 45 ~ 47 att.
Verwijderd
Hallo!
Ik heb een tijd maple gespeeld, had een 65 assasin en 45 mage, en een eigen guild!maar ben een halfjaar geleden er mee gestopt. en mijn assasin verkocht( toch weer mooi 30 euro rijker:))
Nu heb ik eigenlijk wel weer zin om de boel weer op te pakken!
Daarom een paar vragen:
-is er een GoT Guild?
Zoja; welke server en wereld( global of europe).
En zitten jullie toevallig allemaal in een wereld/server?
lijkt mij namelijk wel leuk om een beetje bij de mede tweakers te zitten:)
Maarja nu ik toch opniew begin, zou ik dan voor Europe of Global kiezen?
Ik heb nog wel een profiel in global, dus ik zit niet met het probleem dat ik er niet meer bij kan.
maar in ''mijn'' tijd was het zo dat europe toch een stuk minder te bieden had!
Gr, Jard
Owja: Ik heb nog een goede Maple tip sites, voor de beginners onder ons;)
De site is behoorlijk lelijk, maar dat betekent nog niet dat ie niet goed is!
Dus voor in de TS: KLIK
Ik heb een tijd maple gespeeld, had een 65 assasin en 45 mage, en een eigen guild!maar ben een halfjaar geleden er mee gestopt. en mijn assasin verkocht( toch weer mooi 30 euro rijker:))
Nu heb ik eigenlijk wel weer zin om de boel weer op te pakken!
Daarom een paar vragen:
-is er een GoT Guild?
Zoja; welke server en wereld( global of europe).
En zitten jullie toevallig allemaal in een wereld/server?
lijkt mij namelijk wel leuk om een beetje bij de mede tweakers te zitten:)
Maarja nu ik toch opniew begin, zou ik dan voor Europe of Global kiezen?
Ik heb nog wel een profiel in global, dus ik zit niet met het probleem dat ik er niet meer bij kan.
maar in ''mijn'' tijd was het zo dat europe toch een stuk minder te bieden had!
Gr, Jard
Owja: Ik heb nog een goede Maple tip sites, voor de beginners onder ons;)
De site is behoorlijk lelijk, maar dat betekent nog niet dat ie niet goed is!
Dus voor in de TS: KLIK
Verwijderd
EMS loopt iets achter, maar het is OK. Eind van de maand komt Omega Sector erbij en deze week is er vanwege het 1-jarig bestaan elke avond van 17.00 tot 19.00 een 2xDROP of 2xEXP event.
Wat ik zou kiezen:
Global vind ik leuker. Meer varriatie van spelen. Er zijn iets meer spelers. Er zijn meer verschillende soorten items. En items zijn goedkoper.
Nee er is geen GoT guild. Deze kunnen we wel opstarten. Deze wil ik ook wel opstarten maar daar zijn 5 mensen voor nodig.
Ik zelf speel Global. Daar ben ik dan ook wel aardig in bezig.
Lvl 49 sin en 120 dk en 96 f/p mage.
Waarom Maple Europe?
- Maple europe is leuk voor Natie's. Je zal hier alleen Nederlands zien op de Nederlandse server.
- Makkelijke communicatie mogelijk heden tussen spelers.
- Geen tijds verschil met spelers.
Waarom Maple Global?
- Items zijn goedkoop
- Makkelijk overnieuw beginnen en snel door kunnen lvlen naar 60 bijv.
- Veel variatie aan spelers; Americanen, Canadesen, Jappen, Chinese, Europianen. Je vind hier alles.
- Grotere events.
- Meer GM activiteit tegen scamming / hacking. < Dit is een hele belangerijke. >
Ik zelf ben een Maple Global voor stander. Wel moet ik eerlijk toegeven. Als ik met me hele hebben en houden kan tranferen naar Maple Europe. Dan ga ik direct zonder twijfel.
Waarom?
Ik denk dat wij toch gebanned gaan worden vroeg of laat. Het zal een Amerikaanse versie worden.
Ik denk dat je zelf een keus moet maken. Dit meer gebaseerd op ervaring en wat word je nieuwe uitdaging.
Global vind ik leuker. Meer varriatie van spelen. Er zijn iets meer spelers. Er zijn meer verschillende soorten items. En items zijn goedkoper.
Nee er is geen GoT guild. Deze kunnen we wel opstarten. Deze wil ik ook wel opstarten maar daar zijn 5 mensen voor nodig.
Ik zelf speel Global. Daar ben ik dan ook wel aardig in bezig.
Lvl 49 sin en 120 dk en 96 f/p mage.
Waarom Maple Europe?
- Maple europe is leuk voor Natie's. Je zal hier alleen Nederlands zien op de Nederlandse server.
- Makkelijke communicatie mogelijk heden tussen spelers.
Waarom Maple Global?
- Items zijn goedkoop
- Makkelijk overnieuw beginnen en snel door kunnen lvlen naar 60 bijv.
- Veel variatie aan spelers; Americanen, Canadesen, Jappen, Chinese, Europianen. Je vind hier alles.
- Grotere events.
- Meer GM activiteit tegen scamming / hacking. < Dit is een hele belangerijke. >
Ik zelf ben een Maple Global voor stander. Wel moet ik eerlijk toegeven. Als ik met me hele hebben en houden kan tranferen naar Maple Europe. Dan ga ik direct zonder twijfel.
Waarom?
Ik denk dat wij toch gebanned gaan worden vroeg of laat. Het zal een Amerikaanse versie worden.
Ik denk dat je zelf een keus moet maken. Dit meer gebaseerd op ervaring en wat word je nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Das ook weer lastig bij PQs, alleen om 0600 uur heb je een beetje kans om binnen te komen
Maar is enorm verbeterd. 2 maanden terug kon ik bij de Grupins 10 abuses opsturen als ik wilde, nu ben ik al een maand geen hacker meer tegengekomen.
Das ook weer lastig bij PQs, alleen om 0600 uur heb je een beetje kans om binnen te komen
Maar is enorm verbeterd. 2 maanden terug kon ik bij de Grupins 10 abuses opsturen als ik wilde, nu ben ik al een maand geen hacker meer tegengekomen.
Heeft Global net als Sea niet de regel dat iedereen voor bepaalde registratiedatum mag blijven? Maw, vroeg of laat kan je er mischien niet eens meer registeren, of ergste geval IP-block. Sea had iig aangegeven dit zo te houden, dat was zo'n beetje enige zekerheid die ze konden geven. IPblock lijkt iig niet meer te gebeuren, mede door enorme opstand van de spelers toen ze dit hadden doorgevoerd.
2 maanden terug, speelde je toen al
,, Toen kwam je net in deze topic
,,
j/k.
De support is nu gewoon goed dus op hacking.
j/k.
Verwijderd
Ik had een L58 account op Global, maar ik ben braaf overgestapt naar Europe toen daar om gevraagd werdVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:43:
2 maanden terug, speelde je toen al,, Toen kwam je net in deze topic
,,
j/k.

Verwijderd
bedankt voor jullie tips!
Ik ga denk ik toch gewoon naar Global, heb daar toevallig ook nog een goeie vriendzitten, die kan me dan op het begin mooi wat geld doneren en me en een beetje trainen:).
Ik zat altijd in Bera, Waar zit jij Brutal? lijkt mij idd wel leuk een GoT guild op te richten!
Mja, ik heb natuurlijk dan helemaal geen geld, dus zul je het zelf moeten betalen...
Je hebt trouwens helemaal geen 5 mensen nodig, ga gwn in orbis een paar noobies meenemen!
Betaal ze desnoods:S.
Ik ga denk ik toch gewoon naar Global, heb daar toevallig ook nog een goeie vriendzitten, die kan me dan op het begin mooi wat geld doneren en me en een beetje trainen:).
Ik zat altijd in Bera, Waar zit jij Brutal? lijkt mij idd wel leuk een GoT guild op te richten!
Mja, ik heb natuurlijk dan helemaal geen geld, dus zul je het zelf moeten betalen...
Je hebt trouwens helemaal geen 5 mensen nodig, ga gwn in orbis een paar noobies meenemen!
Betaal ze desnoods:S.
Ik was eergisteren zo door de FM aan het huppelen, opzoek naar items. zag ik 10 dex snowshoes dus die heb ik gekocht voor 54m. Mijn 5 dex aan een gf weg gegeven. Dus ik kijk zo verder opzoek naar een lvl 55 claw 45+ att (rond de 100m waard,, no dex) zie ik zo een Dark gigantic in een store staan. 65m 49 att 100 dex required.
Ik heb 50 base dex. 20 van robe 10 earrings 10 shoes en 1 van me ketting. das bij elkaar 91 dex.
Dus ik dacht dan hoef ik nog maar 9 dex en dan heb ik een gig.. Dus ik heb hem gekocht voor 65m
Volgende week inschrijving voor zakum denk. +15 dex van me helm dat word 110 DEX op lvl 60 want ik heb nog geen cape.
49 att Dark Gig voor 65m
49 att Lvl 64 maple claw 200m
Hou ik toch aardig wat in de pocket en heb ik goed spul voor met mij stats
Ik ben super blij dat ik op lvl 60 een 49 att claw heb. Echt helemaal TOF!! Dat betekend dat ik me lvl 43 claw tot lvl 60 moet houden nog 11 lvl's dus. die is 41 att. Dan verkoop ik die voor rond de 50 ~60m en dan schiet ik in 1 keer even 8 attack omhoog
,
Mij max dmg is nu 2633 met 1 ster op lvl 49.
Ik wil op lvl 70 toch wel een keer de 4,5 ~ 5k geraakt hebben met een 12 att pot
Ik heb 50 base dex. 20 van robe 10 earrings 10 shoes en 1 van me ketting. das bij elkaar 91 dex.
Dus ik dacht dan hoef ik nog maar 9 dex en dan heb ik een gig.. Dus ik heb hem gekocht voor 65m
Volgende week inschrijving voor zakum denk. +15 dex van me helm dat word 110 DEX op lvl 60 want ik heb nog geen cape.
49 att Dark Gig voor 65m
49 att Lvl 64 maple claw 200m
Hou ik toch aardig wat in de pocket en heb ik goed spul voor met mij stats
Ik ben super blij dat ik op lvl 60 een 49 att claw heb. Echt helemaal TOF!! Dat betekend dat ik me lvl 43 claw tot lvl 60 moet houden nog 11 lvl's dus. die is 41 att. Dan verkoop ik die voor rond de 50 ~60m en dan schiet ik in 1 keer even 8 attack omhoog
Mij max dmg is nu 2633 met 1 ster op lvl 49.
Ik wil op lvl 70 toch wel een keer de 4,5 ~ 5k geraakt hebben met een 12 att pot
Lvl 50!! :D:D:D
Zakhelm aanvraag komt eraan.
Gisteren gelijk naar elnath geweest. 2 hit zombie en pang 3 tot 4 hit. Erg leuk allemaal, eindelijk het grote gebied in
Ik lvl nog voorlopig even in Orbis op lunars. Die geven nog het beste voor 1 hit's. Hopelijk dit weekend lvl 53.
Iemand nog buddie space left op scania??
IGN: TheAhura
Feel free to add me.
Zakhelm aanvraag komt eraan.
Gisteren gelijk naar elnath geweest. 2 hit zombie en pang 3 tot 4 hit. Erg leuk allemaal, eindelijk het grote gebied in
Ik lvl nog voorlopig even in Orbis op lunars. Die geven nog het beste voor 1 hit's. Hopelijk dit weekend lvl 53.
Iemand nog buddie space left op scania??
IGN: TheAhura
Feel free to add me.
Ik blijf nog wel even spammen in deze topic ook al is er niemand lol,
Ben lvl 51.. maar weet iemand hoe die Orbis PQ werkt?
Ik zag mensen met J> RPQ & JPQ ect.. wat is het verschil?
Ben lvl 51.. maar weet iemand hoe die Orbis PQ werkt?
Ik zag mensen met J> RPQ & JPQ ect.. wat is het verschil?
RPQ is rush PQ. Er zijn verschillende vormen van, maar gewoonlijk doen ze stage 1,2 en 3 en doen de PQ dan opnieuw. Dit kost geen pots en geeft meer XP in dezelfde tijd. Ook als je de PQ al eens volledig hebt gedaan krijg je daarna minder XP per stage.
JPQ weet ik zo niet wat het is. Is al langer geleden dat ik heb gespeeld. Misschien staat het wel gewoon voor Joining PQ.
JPQ weet ik zo niet wat het is. Is al langer geleden dat ik heb gespeeld. Misschien staat het wel gewoon voor Joining PQ.
☻/
/▌
/ \
k isee,,
J> JPQ!
J> RPQ!
J> 100% PQ!
Wat is de exp die je daar krijgt.. 100K each run ofzo? En hoelang duurt een run.
* Ik kan het niet zelf testen vandaatg ofzo.. dus daarom vrag ik het maar even.
J> JPQ!
J> RPQ!
J> 100% PQ!
Wat is de exp die je daar krijgt.. 100K each run ofzo? En hoelang duurt een run.
* Ik kan het niet zelf testen vandaatg ofzo.. dus daarom vrag ik het maar even.
De volledige weet ik niet, maar een rush gewoonlijk tussen de 15k en 28k per +/-10-15min dacht ik (is dus al een tijd geleden) en hangt af hoeveel stages iedereen doet. Als je al eens een volledige PQ hebt gedaan is het minder per stage.
Volledige weet ik zo niet, maar is op te zoeken.
JPQ is misschien jumpJQ en dan doen ze alleen cloudstage + stage 1 (is een soort jumpPQ die je ook in quests hebt), maar dat is gewoon een gok.
Volledige weet ik zo niet, maar is op te zoeken.
JPQ is misschien jumpJQ en dan doen ze alleen cloudstage + stage 1 (is een soort jumpPQ die je ook in quests hebt), maar dat is gewoon een gok.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Nog ff een tip als je orbis pq gaat doen( uit ervaring):
Als je de hele pq gaat doen, ga dan NIET de bonus in.
Normaal krijg je 7000 exp per stage( gokje, lang geleden) en dan oppeens 5000!
Dat vond ik behoorlijk klote toen:P
Als je de hele pq gaat doen, ga dan NIET de bonus in.
Normaal krijg je 7000 exp per stage( gokje, lang geleden) en dan oppeens 5000!
Dat vond ik behoorlijk klote toen:P
ik zit nu op lvl 56 
Zaterdag 5 lvls gedaan. Gisteren helemaal niets.
Zak helm aankomende zaterdag kopen.
Had zaterdag double exp van maple, en toen nog me eigen double exp ^^, 760 exp per zombie
,, Lekker man. In 2 uur 2 lvl's gedaan. Niet verkeerd dacht ik zo.
Me maple claw verkocht 41 att 70m
nieuwe claw gekocht want ik ben nog geen 60. 38 att slain 15m
,, Dat scheelt 3 att en 55m lol
Heb btw, op lvl 56 de 3k aangeraakt op lettys... niet geprobeert op snails.
op lvl 60 proberen de 4k te raken.
Zaterdag 5 lvls gedaan. Gisteren helemaal niets.
Zak helm aankomende zaterdag kopen.
Had zaterdag double exp van maple, en toen nog me eigen double exp ^^, 760 exp per zombie
Me maple claw verkocht 41 att 70m
nieuwe claw gekocht want ik ben nog geen 60. 38 att slain 15m
Heb btw, op lvl 56 de 3k aangeraakt op lettys... niet geprobeert op snails.
op lvl 60 proberen de 4k te raken.
50m betaald voor zak helm
, Ben nu weer arm 
Zaterdag snel die quest klaar stomen en dan info door geven aan de guild leader die voor mij de zak run gaan doen ^^, Helemaal super! Kan niet wachten haha!
Ik hoop het volgende week zaterdag wel te hebben
.
Zakhelm onderweg
, vannochtend betaald. 50m reg en 75 vip maar ik heb die quest nog niet gedaan anders zou VIP perfect zijn
.
Maar goed. Snel nu naar lvl 60 door gaan want dan kan ik me gig aan
Zaterdag snel die quest klaar stomen en dan info door geven aan de guild leader die voor mij de zak run gaan doen ^^, Helemaal super! Kan niet wachten haha!
Ik hoop het volgende week zaterdag wel te hebben
Zakhelm onderweg
Maar goed. Snel nu naar lvl 60 door gaan want dan kan ik me gig aan
Verwijderd
Jawel hoor, ben nu al bijna L73.
Gaat fantasties, dat levellen op Ghost Ship met Explosion. Je gaat op het juiste trapje tussen de 2 verdiepingen staan en dan het Explosion knopje ingedrukt houden. Je kunt dan tegelijkertijd bijvoorbeeld TV gaan kijken. Wel af en toe natuurlijk de droppings ff oprapen, maar 10 tot 15% per uur is makkelijk haalbaar.
Gaat fantasties, dat levellen op Ghost Ship met Explosion. Je gaat op het juiste trapje tussen de 2 verdiepingen staan en dan het Explosion knopje ingedrukt houden. Je kunt dan tegelijkertijd bijvoorbeeld TV gaan kijken. Wel af en toe natuurlijk de droppings ff oprapen, maar 10 tot 15% per uur is makkelijk haalbaar.
nice, ik speel silkroad nu even. Me neefje lvled me sin. Me sin is lvl 57 nog. Als die 60 is kijk ik wel weer verder.
Ik ben der uit. 
Een vriend van me heeft een private server.
Op deze server heb ik 3 accounts gemaakt en getest wat het meeste dmg doet.
Equip:
2 att schoenen
17 dex cape
50 dex robe
20 att scg
zhelm
pendant
85 att claw
crystal ilbi
en apple.. ^^
Hier mee doe ik solo niet meer dan 25k crit per ster als ik ook dat groene ook van een bowman heb.
Sin is snel maar lang niet het sterkst.
Hero
2 att schoenen
17 dex cape
50 dex robe
20 att scg
zhelm
pendant
140 att 2 handed sword
en apple.. ^^
Hiermee doe ik per power strike al makkelijk 60 ~ 70k non crit.
Als ik dan brandish gebruik doe ik 40 ~ 60k PER HIT. Zonder crit.
Met die groene oog doe ik dan ook 60 ~80K crit.
Dark Knight:
2 att schoenen
17 dex cape
50 dex robe
20 att scg
zhelm
pendant
max att lvl 110 spear. Weet ffies niet precies hoeveel att.
en apple.. ^^
Doe hiermee ongeveer 90k per crusher met 4k hp over van de 30k voor beserk.
Als ik dan die oog heb van bowmaster dan doe ik boven de 120k dmg totaal. (Als ik 3 crit heb)
1 crit komt al snel boven de 40k uit.
Met deze 3 chars heb ik het volgende gedaan.
Voor me sin de laatste body zakum solo.. (Duurt heeeeel lang. Zeker nog 30 minuten met deze equip.)
Me DK gaan al een stuk sneller. Hiermee moet ik wel met beserk vechten anders heeft het geen nut. Wel moet ik zeggen dat ik niet 100% beserk heb want ik moet minimaal 8k hp hebben voor de body touch dmg.
Hero, dit is de job die ongelooflijk veel dmg doet. Ik doe er 15 minuten over voor 1 zakum body. Zonder het groene oog.
Hero is dan ook zonder twijfel het allersterkste class. Wel is het zo dat hij niet echt van afstand kan aanvallen dus in normale mobs killen heb je meer kans dat een sin wint.
Bishop, multi map range att. Dit is niet te meten... een zakum met een bishop is geen doen.. dat duurt 2 uur ofzo.. zelfde geld voor mage.. bowmaster is niet zo sterk als ik dacht... maar is wel goed voor party skills.
Een vriend van me heeft een private server.
Op deze server heb ik 3 accounts gemaakt en getest wat het meeste dmg doet.
Equip:
2 att schoenen
17 dex cape
50 dex robe
20 att scg
zhelm
pendant
85 att claw
crystal ilbi
en apple.. ^^
Hier mee doe ik solo niet meer dan 25k crit per ster als ik ook dat groene ook van een bowman heb.
Sin is snel maar lang niet het sterkst.
Hero
2 att schoenen
17 dex cape
50 dex robe
20 att scg
zhelm
pendant
140 att 2 handed sword
en apple.. ^^
Hiermee doe ik per power strike al makkelijk 60 ~ 70k non crit.
Als ik dan brandish gebruik doe ik 40 ~ 60k PER HIT. Zonder crit.
Met die groene oog doe ik dan ook 60 ~80K crit.
Dark Knight:
2 att schoenen
17 dex cape
50 dex robe
20 att scg
zhelm
pendant
max att lvl 110 spear. Weet ffies niet precies hoeveel att.
en apple.. ^^
Doe hiermee ongeveer 90k per crusher met 4k hp over van de 30k voor beserk.
Als ik dan die oog heb van bowmaster dan doe ik boven de 120k dmg totaal. (Als ik 3 crit heb)
1 crit komt al snel boven de 40k uit.
Met deze 3 chars heb ik het volgende gedaan.
Voor me sin de laatste body zakum solo.. (Duurt heeeeel lang. Zeker nog 30 minuten met deze equip.)
Me DK gaan al een stuk sneller. Hiermee moet ik wel met beserk vechten anders heeft het geen nut. Wel moet ik zeggen dat ik niet 100% beserk heb want ik moet minimaal 8k hp hebben voor de body touch dmg.
Hero, dit is de job die ongelooflijk veel dmg doet. Ik doe er 15 minuten over voor 1 zakum body. Zonder het groene oog.
Hero is dan ook zonder twijfel het allersterkste class. Wel is het zo dat hij niet echt van afstand kan aanvallen dus in normale mobs killen heb je meer kans dat een sin wint.
Bishop, multi map range att. Dit is niet te meten... een zakum met een bishop is geen doen.. dat duurt 2 uur ofzo.. zelfde geld voor mage.. bowmaster is niet zo sterk als ik dacht... maar is wel goed voor party skills.
Dus je gaat nu een hero maken?
Maar ja Brandish is net zo snel als L7, je hebt alleen de range extra.
Mob control is Hero ook beter, 3 monsters tegenlijk aanvallen en sin 6 sterretjes op 1 monster.
Dus overall denk ik dat Hero sterker is.
Dark knight is denk ik nog een stapje sterker als je godly funded bent en goed met level 30 beserk kan trainen.
Mijn bishop is nu 129, gaat niet snel. Volgende week vakantie misschien dan even een 4 uu 2x exp kaart gebruiken @ skelegons.
Zonder 2x exp was het al 25% per uur, dus nu dan rond de 50% per uur. Dus misschien wel 2 levels in 4 uur. Who knows
Maar ja Brandish is net zo snel als L7, je hebt alleen de range extra.
Mob control is Hero ook beter, 3 monsters tegenlijk aanvallen en sin 6 sterretjes op 1 monster.
Dus overall denk ik dat Hero sterker is.
Dark knight is denk ik nog een stapje sterker als je godly funded bent en goed met level 30 beserk kan trainen.
Mijn bishop is nu 129, gaat niet snel. Volgende week vakantie misschien dan even een 4 uu 2x exp kaart gebruiken @ skelegons.
Zonder 2x exp was het al 25% per uur, dus nu dan rond de 50% per uur. Dus misschien wel 2 levels in 4 uur. Who knows
nee dark knight is niet sterker met godly equip.. deze equip was al max wat ik kon krijgen bijna.
Hero hit even snel als L7 maar doet gewwon tusesen de 80 ~ 120k dmg per hit. Das insane veel.. met de zelfde equip. das 20 ~60k meer per hit.
Hero hit even snel als L7 maar doet gewwon tusesen de 80 ~ 120k dmg per hit. Das insane veel.. met de zelfde equip. das 20 ~60k meer per hit.
Verwijderd
Zo, ik ben weer sinds een week hevig aan het maple. (Wel op mapleeurope heb nooit andere maples gespeelt). Ben die paar dagen heb ik al weer hevig gehandelt, en heb nu al weer 5m+ Winst. Ik ben lvl 34. Ik heb nog wat aardige scrolls en items, die samen nog wel een paar pm zijn als ze verkocht zijn in m'n stall. Heb nog 3.3m Mesos, en heb ook 5 setjes tobi's. Dus als ik 4.3m ofso heb, wil ik steely gaan kopen. Dan hou ik nog aardig wat geld over voor lvl 35 thief clothes, & claw. Dan ludi pq doen, en hopen dat ik vaak att gloves 60% kryg die ik kan verkopen voor een paar m. Iedergeval dit is m'n plan 
Btw welke maple spelen jullie allemaal? ;>
Btw welke maple spelen jullie allemaal? ;>
Verwijderd
Ik speel op EMS en mijn 3 karakters zijn:
Amsterdam FireWizard L75
Amsterdam2 IceWizard L49
Amsterdam3 HealingWizard L40
Amsterdam FireWizard L75
Amsterdam2 IceWizard L49
Amsterdam3 HealingWizard L40
MapleSea 
(snap de ballen niet van die scrolls etc, dus ben eigelijk altijd arm
)
(snap de ballen niet van die scrolls etc, dus ben eigelijk altijd arm
[ Voor 77% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2008 10:28 ]
Verwijderd
Ik ben ook aan het spelen. Ben een lvl 95 strength chief bandit GMS SCANIA IGN: Geitje1. Maar het gaat allemaal niet zo lekker omdat ik erg arm ben. Spullen voor een Chief bandit zijn ook zo ontiegelijk duur bah.
.
Nee das niet waar.. Dat maak je zelf duur.
- Ik had altijd al met me DK lvl 120 een mooie spear willen hebben. Ik wou een omega minimaal 105 att. Dit kocht ik toen voor 80m. << Heeeeeeeeel lang terug.
Dat was goed voor een omega spear.
Nu kwam ik terug en kocht ik voor 80m een 111/6 omega spear.
Dat is ook zeer goed. Maar natuurlijk is er altijd beter maar kost het ook meer...
Ik wou ook wel een 115 att spear.. koste alleen wel minimaal 250m
Dat had ik niet. Maar ik zette me zelf een doel. Ik hoef niet godly te wezen. Dat kan je niet zomaar zijn.
Ik wou voldoening aan items hebben die ik zelf had. Ik zette een minimale doel neer en daar streef ik naar. Niet te hoog maar ook niet te laag.
- Ik had altijd al met me DK lvl 120 een mooie spear willen hebben. Ik wou een omega minimaal 105 att. Dit kocht ik toen voor 80m. << Heeeeeeeeel lang terug.
Dat was goed voor een omega spear.
Nu kwam ik terug en kocht ik voor 80m een 111/6 omega spear.
Dat is ook zeer goed. Maar natuurlijk is er altijd beter maar kost het ook meer...
Ik wou ook wel een 115 att spear.. koste alleen wel minimaal 250m
Dat had ik niet. Maar ik zette me zelf een doel. Ik hoef niet godly te wezen. Dat kan je niet zomaar zijn.
Ik wou voldoening aan items hebben die ik zelf had. Ik zette een minimale doel neer en daar streef ik naar. Niet te hoog maar ook niet te laag.
Verwijderd
ac? Autoclicker? Volgens mij is dat een behoorlijk onsportieve vorm van het spelen van een spel, daar doen we hier niet aan.
[ Voor 64% gewijzigd door TheZeroorez op 16-08-2008 20:01 ]
Ladies, Ik ben begonnen op FMS.
Een private server van iemand. Maar hier spelen best veel mensen dus het is wel leuk.
Je hebt 20x exp en 10x drop ofzo.
Ben vorige week begonnen.. en ben nu lvl 63.. In een halfuurtje 2 lvls nog steeds
.
Het klinkt saai maar is wel grappig.
Me sin op GMS is nog steeds .. tsja.. niet levelende..
Vind GMS niet meer zo spannend om te doen nu er zo onwijs veel mensen boven de 120 150 170 en er al aardig wat 200 zijn.
Een private server van iemand. Maar hier spelen best veel mensen dus het is wel leuk.
Je hebt 20x exp en 10x drop ofzo.
Ben vorige week begonnen.. en ben nu lvl 63.. In een halfuurtje 2 lvls nog steeds
Het klinkt saai maar is wel grappig.
Me sin op GMS is nog steeds .. tsja.. niet levelende..
Vind GMS niet meer zo spannend om te doen nu er zo onwijs veel mensen boven de 120 150 170 en er al aardig wat 200 zijn.
Verwijderd
Dit soort handel-afspraken zijn niet de bedoeling, dat kan prima ingame, via de mail of IM, of over de voice. In ieder geval niet op GoT.
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 16-09-2008 16:25 ]
Hoe kunnen jullie allemaal zo snel lvl'en??
Ik ben sinds kort ook weer begonnen op EMS. Maar het lvl'en gaat nou niet echt bijzonder snel als je boven de 20 bent. (ben nu 24)
Hebben jullie nog tips dan?
Ik ben sinds kort ook weer begonnen op EMS. Maar het lvl'en gaat nou niet echt bijzonder snel als je boven de 20 bent. (ben nu 24)
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Verwijderd
Ik denk dat het door de party quests komt.. Toen ik lvl 24 was, schoot ik ook naar de 31 binnen een paar dagen..Nu ben ik lvl 31 (ice/lightning) en kom ik echt niet meer verder.. ben een beetje orbis wezen verkennen (en de aqua road enzo.. Wat is dat vet! je kan echt zwemmen!) Alleen kan ik daar niks vermoorden.. Eigenlijk moet ik nu fire boars killen en de quest van de lost glass shoe doen.. Maar ik heb gehoord dat die drop behoorlijk zeldzaam is.. en het is ook niet echt goed xp..TPbasMIE schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:41:
Hoe kunnen jullie allemaal zo snel lvl'en??
Verwijderd
Hey TPbasMIE,
Moderator heeft mijn post gewijzigt en naar mijn mening niet echt eerlijk maarja de moderators zullen wel gelijk hebben
Ik speel dit spel ongeveer al 3,5 jaar en dit is mijn enige character. Ik speel niet veel maar wel regelmatig iets van 4 uurtjes per week. Hiermee kan je makkelijk lvl 98 worden en dan kan je ook nog makkelijk op vakantie zonder maple te spelen. Ohja en trouwens ben een strength chief bandit en die lvlen nog eens het langzaamst. Algemene regel die ik aanhoud is dat ik voor lvl 70 boven mijn lvl monsters train en na lvl 70 ietsjes onder mijn lvl.
Moderator heeft mijn post gewijzigt en naar mijn mening niet echt eerlijk maarja de moderators zullen wel gelijk hebben
Ik speel dit spel ongeveer al 3,5 jaar en dit is mijn enige character. Ik speel niet veel maar wel regelmatig iets van 4 uurtjes per week. Hiermee kan je makkelijk lvl 98 worden en dan kan je ook nog makkelijk op vakantie zonder maple te spelen. Ohja en trouwens ben een strength chief bandit en die lvlen nog eens het langzaamst. Algemene regel die ik aanhoud is dat ik voor lvl 70 boven mijn lvl monsters train en na lvl 70 ietsjes onder mijn lvl.
Je komt wel verder. Ga maar in wild board land 1 of 2 rond lopen. blijf daar ongeveer een uurtje of 5. dan ben je wel 2x lvl up. wanneer je 35 bent ga je naar de evil eye cave. Lightning doen..Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:38:
[...]
Ik denk dat het door de party quests komt.. Toen ik lvl 24 was, schoot ik ook naar de 31 binnen een paar dagen..Nu ben ik lvl 31 (ice/lightning) en kom ik echt niet meer verder.. ben een beetje orbis wezen verkennen (en de aqua road enzo.. Wat is dat vet! je kan echt zwemmen!) Alleen kan ik daar niks vermoorden.. Eigenlijk moet ik nu fire boars killen en de quest van de lost glass shoe doen.. Maar ik heb gehoord dat die drop behoorlijk zeldzaam is.. en het is ook niet echt goed xp..
Wanneer je lightning maxheb ga je naar de krabbe. daarna ga je naar de schildpadden. daarna naar de death teddies. En dan aqua. Je kan er makkelijk mee lvlen.
Je moet geduld hebben met lvlen. Je bent niet in 1 uur lvl up.
als je het nu al lastig vind om te lvlen.. tsja.. wat moet het dan worden naar lvl 70.. dat is het moeilijkst. vanaf 70 gaat het aardig.. en vanaf 120 word het pas leuk..
Take your time.. en ga op de wild boars. Die doen het goed.
Verwijderd
Zoek monsters die weak zijn tov jouw attack, liefst 1 hit KO, met goede EXP. Via hidden street zijn zat howto's te vinden die vertellen waar jij moet levellen op welk moment.
90% van de snelheid van lvlen ligt aan je equip.
Ik had een sin die zeer goeie gear had. Hierdoor deed ik op laag lvl al 1 of 2 hits op monsters die ik toen eigenlijk in 3 of 4 hits aan zou moeten kunnen.
Hint:
koop 12 att pots. Kost wat maar dan hebbie ook wat.
Koop een 10 att w/g. zorg dat je claw altijd jou lvl claw is.
Doe hier 2x 60% claw att op en de rest 100% Dan heb je een redelijke claw voor iemand met weinig mesos.
Koop een sauna robe. Doe hier 100% dex op. Dan heb je weer +10 dex voor maar 1m.
Zorg dat je minimaal tobi heb als sterren voor een sin. Steely zou mooi wezen maar ik kan me voorstellen dat het nog wat aan de dure kant is.
Dit zou voor een sin super wezen. Hiermee kun je aardig uit de voeten terwijl je maar 1x 10m uitgeeft.
Voor een lightning mage.. Kijk wat goed koper is. 60% wand of staff. Neem de goedkoopste scroll met een NPC wapen en ga scrollen. Hiermee kom je dan ook wel aardig weg.
Lightning is gewoon moeilijk en zal moeilijk blijven tot70 >_<.. Maar daarna own je wel vind ik.
Ik had een sin die zeer goeie gear had. Hierdoor deed ik op laag lvl al 1 of 2 hits op monsters die ik toen eigenlijk in 3 of 4 hits aan zou moeten kunnen.
Hint:
koop 12 att pots. Kost wat maar dan hebbie ook wat.
Koop een 10 att w/g. zorg dat je claw altijd jou lvl claw is.
Doe hier 2x 60% claw att op en de rest 100% Dan heb je een redelijke claw voor iemand met weinig mesos.
Koop een sauna robe. Doe hier 100% dex op. Dan heb je weer +10 dex voor maar 1m.
Zorg dat je minimaal tobi heb als sterren voor een sin. Steely zou mooi wezen maar ik kan me voorstellen dat het nog wat aan de dure kant is.
Dit zou voor een sin super wezen. Hiermee kun je aardig uit de voeten terwijl je maar 1x 10m uitgeeft.
Voor een lightning mage.. Kijk wat goed koper is. 60% wand of staff. Neem de goedkoopste scroll met een NPC wapen en ga scrollen. Hiermee kom je dan ook wel aardig weg.
Lightning is gewoon moeilijk en zal moeilijk blijven tot70 >_<.. Maar daarna own je wel vind ik.
ik speel op FMS. Gaat zeeer lekker. Gisteren ben ik lvl 89 geworde
.
vannochtend 1 ilbi gevonden.
20x exp is leuk. Nu kan je chars maken en ze lvlen allemaal snel.
20x exp is leuk. Nu kan je chars maken en ze lvlen allemaal snel.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:21:
ik speel op FMS. Gaat zeeer lekker. Gisteren ben ik lvl 89 geworde.
Het levelen bij die plek met fireboars (the burned lands x) gaat inderdaad snel..(ze blijven uit de luch vallen) ze droppen ook Erwens glass shoe, en 2 magican armor voor lvl 33.. Ik heb er alleen nog geeneen gevonden
Fire boars krijg ik trouwens in 3 hits dood.. ook met +matt pots enzo.. Maakt dat veel uit? Of kan ik beter op normale wild boars trainen?
Wild boar: 42xp 2 hits 21 xp per hit..
Fire boar: 60 xp 3 hits 20 xp per hit
Toch op fire boars voor de drops.. ookal moet ik super veel hp pots gebruiken..
trouwens, op maplewiki staan erg weinig eq drops.. bij basilmarket staan er veel meer..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 13:32 ]
voor de exp, dat kan je heel simpel vergelijken.
1 Fire Boar kill je in 3 hits. Dan kill je er 2 in 6 hits. 2 kills is 120 exp.
1 Wild boar kill je in 2 hits. Dan kill je er 3 in 6 hits. 3 kills is 126 exp.
Dit verschil is minimaal. Wel heb je meer spawn op de Wild Boars.
Daar zou het sneller gaan.. Maar voor de gold moet je op Fire Boar zitten.
www.hidden-street.net
Kijk daar maar eens voor drops enzo.
1 Fire Boar kill je in 3 hits. Dan kill je er 2 in 6 hits. 2 kills is 120 exp.
1 Wild boar kill je in 2 hits. Dan kill je er 3 in 6 hits. 3 kills is 126 exp.
Dit verschil is minimaal. Wel heb je meer spawn op de Wild Boars.
Daar zou het sneller gaan.. Maar voor de gold moet je op Fire Boar zitten.
www.hidden-street.net
Kijk daar maar eens voor drops enzo.
Verwijderd
Iemand nog zin om samen met de henesys.nl mensen (vroeger DMC) pirates te maken op gMS zodra dat uitkomt?
nty ik speel niet meer want er zijn te weinig bekende over... en heel me BL was leeg en het was saai spelen alleen >_<
Verwijderd
Wow, QFT!!SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:28:
MapleSea
(snap de ballen niet van die scrolls etc, dus ben eigelijk altijd arm)
Ik probeer rijk te worden, (het meeste wat ik ooit had, was 600k.. ) maar het lukt niet echt.. (ik wil een mage shield kopen).. Geen enkele armor van mij is geupgraded.. Ook kreeg ik bijna alleen maar DEF scrolls van de kerning pq.. die heb ik maar op de grond gegooid..
Als je wat bekende hebt in het spel kan je het aan hun vragen. Viavia ben ik bij zo'n hardcore speler terecht gekomen, die heeft mij geholpen met die scrolls te slijten. Laatste weken heb ik alleen bizar veel lag naar MapleSea dus weinig aan spelen toegekomen.
ik upgrade helemaal niets. Want bij mij kwam ik nooit hoger als +3. ...
Ik had 2 omega spears. 1 under perfect 1 perfect. beide +3 geworden.. das wel triest.
Ik heb alleen in het hele begin 1 cromi gescrolled +5 near perfect attack
Verder niets
Ik had 2 omega spears. 1 under perfect 1 perfect. beide +3 geworden.. das wel triest.
Ik heb alleen in het hele begin 1 cromi gescrolled +5 near perfect attack
Verder niets
Ik heb een hele tijd geen maple meer gedaan en maple-europe alleen maar getest. Nu kreeg ik net een mail bij maple-europe dat als ik terug kom een 15daagse xp*2 kaart krijg + 3 megaphone + 3 teleportstone. Best grappig, maar laat maar
[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 13-11-2008 15:22 ]
☻/
/▌
/ \
Ik probeer in te loggen op maple story, maar elke keer als ik ben ingeloged disconnect hij weer.Ik kan niet eens een character maken. (het is de eerste keer dat ik speel) Elke keer kijg ik de melding "you have been disconnected from the login server, please try again."
op de site staat geen maintenance aangekondigd en een vriend kan spelen op het moment. Het gaat om global maple overigens. Virus scanner uit en toegelaten in windows firewall, maar niets help.
op de site staat geen maintenance aangekondigd en een vriend kan spelen op het moment. Het gaat om global maple overigens. Virus scanner uit en toegelaten in windows firewall, maar niets help.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Als het goed is kan je nog eens niet als nieuwe speler spelen op mapleglobal, dus je kunt beter geen moeite erin steken om het werkend te krijgen. Misschien gaat het fout bij de melding dat je naar maple-europe moet.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Piraten zijn vet koooooel.
Heeft mijn interesse weer gewekt en ik zal dan ook weer voor een tijdje spelen. 
Als iemand op Demethos speelt (Global) IGN: AcidGraffiti.
Als iemand op Demethos speelt (Global) IGN: AcidGraffiti.
Nu is me character er, maar mord ik na 5 seconden spelen er uit gegooid.
@Kixtart, jongens van school kunnen wel gewoon op global spelen. Dat is het rare er aan.
@Kixtart, jongens van school kunnen wel gewoon op global spelen. Dat is het rare er aan.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Mogelijk je gameguard die ergens wordt geblokkeerd/gestopt?
of gewoon ff je maplestory in een compleet nieuwe directory installeren. Kijk of dat helpt.
Manual update uitvoeren / automatisch geprobeerd?
Manual update uitvoeren / automatisch geprobeerd?
Verwijderd
Maar hoezo zou je zo graag maplestory global spelen? Ik bedoel er is alleen maar 't risico dat ze er later achterkomen, dat je uit europa komt en dan is al je werk voor niks. En ik ben inmiddels lvl 45 op Europe, en zou niet weten wat er mis mee is.
Verwijderd
Ze weten allang dat je uit europa komt of niet, Global loopt zo'n 50 jaar voor op Europa. :-) Alle oude accounts die voor een bepaalde datum aangemaakt zijn mochten blijven in Global.