Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Bij nader inzien wordt het toch maar een Cleric, ik wilde een dexless Assasin gaan maken maar omdat er geen Maple Claws/Kandayo's in eMS zijn gaat dit dus niet lukken
Ik had al een crusader van lv 91
Iemand op lv 21 samen Kerning PQ doen?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 13:38 ]
Verwijderd
Whisper me maar: dotFin
EMS is op sommige punten echt veel beter dan GMS. Er is ten eerste veel minder lag, je kan de items dus veel sneller oppakken. Alleen is het jammer dat EMS wel achterloopt met bijv. NLC en Carnival PQ. Ook maak ik me soms wat zorgen over de channels. er zijn in totaal maar 5 channels beschikbaar. Hoe gaan ze dat doen met PQ's als er meer bevolking komt? Bij GMS had je 18 channels kans, nu nog maar 5.
Verwijderd
Je kan je taal ook op frans zetten, dan kan je naar een minder drukke serverVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:11:
Hah, ik heb een lvl 22 Assassin op EMS. Ik heb opzich best zin om wat PQ's te doen.
Whisper me maar: dotFin
EMS is op sommige punten echt veel beter dan GMS. Er is ten eerste veel minder lag, je kan de items dus veel sneller oppakken. Alleen is het jammer dat EMS wel achterloopt met bijv. NLC en Carnival PQ. Ook maak ik me soms wat zorgen over de channels. er zijn in totaal maar 5 channels beschikbaar. Hoe gaan ze dat doen met PQ's als er meer bevolking komt? Bij GMS had je 18 channels kans, nu nog maar 5.
en wat zijn pq's? want ik ben lvl 21 .. opzich kunnen we wel questen
Het zal wel even een bittere pil wezen, want ik wil wel.. Ilbi en die kosten nu 15m per set.. en dan een dex robe ook minimaal 25 dex. Dan ook nog eens zhelm op lvl 50 en een att cape op lvl 50.. en dan nog eens een claw
Toch denk ik dat het wel haalbaar is ^^
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 08:53 ]
Party quests. Op hidden-street staat hele uitleg van de PQ's, kom je bij kerning in een wat ervaring team terecht en je weet niet hoe quest 4 precies gaat krijg je snel de wind van vorenVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:22:
[...]
Je kan je taal ook op frans zetten, dan kan je naar een minder drukke server
en wat zijn pq's? want ik ben lvl 21 .. opzich kunnen we wel questen
Ik ben weer uit PQ range, van het weekend elke avond altijd team, altijd vrij channel
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 31-03-2008 09:53 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vanaaf ga ik vragen aaan de guild of ik mag joinen met mij sin.. Zou wel lekker wezen..
Ik hoop dat ik ooit 4th job ga halen met me sin
Als ik zou gaan gash met NX.. Waar zou ik dat dan moeten doen? Waar krijg je goeie scrolls / items om geld te maken??
Om deze topic nog wat extra leven in te blazen..
Laat je DMG zien. Het maakt niet uit welk lvl je bent.. Laat het gewoon zien. Dan kunnen we gelijk de chars ook zien.
De mijne komt vanavond eerst van me DK!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 10:21 ]
Verwijderd
Ik zal later wat shots posten
[ Voor 8% gewijzigd door Kixtart op 31-03-2008 13:59 ]
☻/
/▌
/ \
ik had STR want dan kon ik slaanin het begin en Magic bolt max. Maar toen vond ik uit dat magic claw ook nodig was.. beetje jammer.. en toen ONEE!! toen kwam ik er achter dat ik die MP dinge nodig had.. dus pretty fucked was ik.. maar goed ^^
Ik zal eens wat screens maken en dan online zetten.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:19:
Om deze topic nog wat extra leven in te blazen..
Laat je DMG zien. Het maakt niet uit welk lvl je bent.. Laat het gewoon zien. Dan kunnen we gelijk de chars ook zien.
De mijne komt vanavond eerst van me DK!
Genesis LvL 1(32k max)

Bahamuth LvL 13(11k max)

Magic Claw LvL 30(2x19xx max)

Holy Arrow LvL 11(3k max)

Rest moet ik kijken als ik screenshot maak.
[ Voor 28% gewijzigd door TrekDr0p op 01-04-2008 15:14 ]
bovenste group staan er 2 tussen.
Ik moet zeggen dat ik nog erg twijfel wat ik ga doen.. DK is fun.. maar Sin ook.. maar voor ik weer lvl 119 ben >_<, man dat duurt weer een jaar
Mijn DMG moet nog komen
Paar verkeerde links gebruikt
Woensdag krijg ik hopenlijk Angel Ray, 4th job versie van Holy arrow.
Holy Arrow Master Level: 30
Type: Active
Description: Fires holy arrows at an enemy. Applies major damage to the undeads and devil-based monsters.
Level 11: MP -12; Basic attack 42, mastery 30%
Basic Att is al bijna 3x zoveel als lvl 11 Holy arrow, dus mijn max van 3k zal wel 6k max worden, ivm 15% mastery ipv 30% mastery.Angel's Ray Master Level: 30
Type: Active
Description: Attacks a single monster with a holy arrow, incurring tremedous holy damages.
Level 1: MP -16, Basic attack 123, Mastery 15%
Level 30: MP -25, Basic attack 240, Mastery 60%
Ik kan niet wachten.
LvL 30 AR pas rond lvl 145 als ik het ooit word
[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 01-04-2008 15:25 ]
DK SALE!!!
2 att 5 str nap gekocht 5m, verkocht 17m
12 str 3 slot Bleu lvl 100 top 17m nog tekoop.
109/8 str omega spear 65m nog te koop
schoenen +3 acc shoes 7,5m nog te koop.
11 att w/g met ilbi's ^^ goed man
Ik vroeg in mij guild wat ik het beste kon nemen voor dex, daar kwam 50-55 uit

Ik heb 300m straks en daar zou ik lang niet genoeg voor hebben. Daarom zou ik wat meer dex moeten hebben.
Maar goed, ilbi 15m p/s cheap maar nog te duur
Steely 6,5m p/s cheap maar ook nog te duur,,
Maar ach.. Ik heb nu nog 100m aan items gestored staan. 1 ilbi al gekocht,
Wil voor lvl 10 4 ilbis en 4 steely hebben. En niet lager als steely..
Dan komt het wel goed denk ik zo.
Dex robe moet nog komen.
Nu eerst maar eens zorgen dat ik 4 steelys krijg en daarna ilbi. De prijs is iets wat aan het stijgen en het is het niet waard om zo veel ilbi te kopen als je ze misschien zelf wel ooit gaat vinden
Mijn vraag over sin's:
Als je 50 dex heb ongeveer, miss je dan niet op bepaalde monsters? Of is 50 dex tot aan lvl 50 ongeveer wel ok??
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 13:02 ]
TheAhura
Dat is me IGN! Ik hoop dat ik je nou ook eens ingame mee maak
Ik heb zelf een SIN, LvL 66, en die heeft 25 dex. Ik heb geen dex overall, gewoon een luk, who needs DEX? Het enige wat mij dex geeft is schoenen(9). De rest is allemaal puur luk. Cape(8luk/3watt)/overall(24)/hat(4). en dan natuurlijk een dexless claw, bracer 41att/7luk.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:54:
Mijn vraag over sin's:
Als je 50 dex heb ongeveer, miss je dan niet op bepaalde monsters? Of is 50 dex tot aan lvl 50 ongeveer wel ok??
Doe iets van 3,9k damage per ster max.
Ik heb beetje weinig tijd op dit moment, maar als ik weer vaak online ben zal ik je eens toevoegen.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:06:
Oja, Pannekoek,, Voeg mij ffies toe aan je char waar je mee speelt.. Bow/Priest en mis heb je nog een guild voor me
,,
TheAhura
Dat is me IGN! Ik hoop dat ik je nou ook eens ingame mee maak,,
Ilbi

11 att w/g

lvl 1 trowing start en doe nu al max dmg 100 ^^ per gooi
Vavond snel naar lvl 30 rushen en morgen en zondag, want dan kan ik snel Sin worden richting Hermit^^
Iemand invite zich zelf in de guild en was jr.master ofzo.. en weg was iedereen..
Verwijderd

Gister in de CPQ geleveld. Nu nog 1 level en 13 maple coins en ik heb een necklace en kan ik LMPQ doen.
Ik heb dan ook max gereaakt met 1 ster. 442 ^^
Snel door gaan naar lvl 30 toe. Aankomend weekend zal dat gebeuren..
Vandaag 6 dex schoenen gekocht snow shoes.
heb nu 50 base dex. en ga proberen om dit naar de 110 te krijgen.
Moet nu nog:
- Dex Earrings Minimaal 9 Dex
- Dex Robe Minimaal 20 Dex
- Zhelm Scrolled (21 - 25 Dex)
50 dex heb ik nu met deze nieuwe equip zou ik uitkomen rond de:
6 + 9 + 20 + 20 = 105 dex. (Hard op te rekenen)
Oja, Een 2 att 5 dex cape minimaal heb ik dan nog nodig. Ook kan ik misschien later betere schoenen kopen of een betere robe.
Dit is waar ik nu voor aan het sparen ben. Op lvl 50 moet ik echt een Zhelm hebben dus heb 75m apart staan
Edit:
Was BTW wel erg grappig.. Iemand in mij guild was lvl 26 en ik 25.. en ze was aan het trainen en was 50%. Ze trainde in perion en ik trainde op lvl 25 in de ant tunnel met me afk priest in een andere map HSen.. Kreeg wel 4 exp meer per kill F5. Maar goed,, ze was aan het trainen (Warrior) en ze was uit eindelijk 80% en toen was ik 85% en lvlde ik dus alsnog eerder terwijl zei 50% op me voor lag.. Lol.. En ze is er echt op gebrand om mij voor te blijven
Ant tunnel 3.. Daar hangt me priest in mij party afk HS.. en ik train in ant tunnel 4

Goeie exp. 46 Zombie Mushroom en 38 Blue horned mushroom.. Vind het wel grappig zo.
Ant tunnel tot 30 -> Dan moet ik een andere trainings plek opzoeken.. Denk toch dat het fire boar moet worden even en dan snel naar orbis op pixies. Die vind ik echt super cool
Heb ook al vet veel lvls getrained op die pixies.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 13:14 ]
Ben nu lvl 28, vannochtend op crow getraint en gister. vannochtend 45% in 30 á 40 minuten gedaan
Gaat goed zo, op lvl 27 was me range 264 met 8 att pot en ilbi
Kerning PQ..
300 exp.. 400 exp.. bij elkaar krijg je misschien 10k expp =/,, wat heel weinig is.
Als we dan klaar zijn hebben we meestal 20 - 23 minuten over en dan met ze vieren die horned mushrooms killen.. Naah das veel te traag.. Daarvoor meot je 2 sins hebben die alles 100% 1 hit ko hebben om goed te kunnen lvlen.
Daarom train ik op Crows. Daar ben ik zeer te vreden over en blijf daar ook zeker tot aan lvl 30 ~ 35.
maar ook nadeel, veelal alleen op de maps, dus enorme flut spam.
Verwijderd
Scroll for Gloves for ATT Effects: Success rate 60%, weapon att. +2
moet ik die zelf gebruiken of is het verstandiger deze te verkopen?
Verwijderd
Verwijderd
Ik kwam eigenlijk op deze vraag, omdat alle wands en staffs een WA hebben, betekent jullie antwoord dat ik bij het uitzoeken van een nieuw wapen ook niet meer naar deze stats hoef te kijken?
☻/
/▌
/ \
Vandaag lvl 30 ^^,,
Nu nog lvl 28.. En die PQ vind ik wel leuk maar je moet met ze vieren.. in de eind map gaat die echt rete traag.. Solo 1 hit ko crows priest buiten de map is toch wel iets lekkerder..
Zijn zo veel crows dat je constant gooit bijna en bijna alles 1 hit is per gooi bijna 45 exp.
Eerst me ventje een goed aan kleden met CS!!
Doe nu bijna 2x 500 dmg op lvl 28 ^^
Hebben wij eigenlijk 2x exp 2 hour?
Ik zag wel 4hour 2x exp.
Want als dat er is dan ga ik die vanaaf kopen en gebruiken.
Iemand nog problemen met geld over maken naar Maple?? Ik kan niet inloggen meld die wanneer ik op 30.000NX en paypal klik
☻/
/▌
/ \
';' Dat 2e is soms op te lossen door met een ander account naar het betaalscherm te gaan en dan uit te loggen en dan in te loggen met je account waar je nx wilt kopen.''
Ik heb een account waar het op moet komen. Daar mee log ik in op maple.com... en dan Charge NX en dan de hoeveelheid.. Dan gaat de website naar nexon.blabla.com en dan logged die niet in.
Iemand nog een andere oplossing, want ik heb het al op me paypal staan.
Q: When I try to charge NX by PayPal, I see the error “There was an error during login. Please, log in and try again.”
A: We have a verification system implemented due to continued fraudulent charges. Your transaction failed our verification system and as a result the account will not be able to use PayPal to charge NX Cash. We have other methods of payment as described in the beginning of the thread.
[ Voor 39% gewijzigd door Kixtart op 11-04-2008 11:39 ]
☻/
/▌
/ \
Stop met maple.. heb het gelijk gehad
nou echt niet!!
Ik ga zelf ook zeker niet looten.
S> account 119 DK & 21 warrior & 28 SIN. Sin full with stars 8 steely 1 ilbi 11 att w/g and snowshoes 6 dex 12 jump! 100 euries en hij is voor jou.
pfff kut spel word het nu echt!!
☻/
/▌
/ \
Ik zou niet weten wat je bedoeld met wat voor soort..
Nederlands.. Euro's en dollars..
☻/
/▌
/ \
Er zijn verschillende statussen van die paypal accounts. Mijn 2de paypal was bv enkel nederlands geverifieerd, status 2 ofzo, terwijl mijn hoofdaccount international verified nogwat is. Met die laatste kon ik wel gewoon alles.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:52:
ik de zebra versie van Paypal.. En half kever versie
Ik zou niet weten wat je bedoeld met wat voor soort..
Nederlands.. Euro's en dollars..
edit: oh dat heet nu reputatie:
Mogelijk dat ze daarop verifieren.Paypal is laatste tijd bij veel bedrijven mikpunt van fraude, diverse hebben zelfs paypal uit de betalingsmogelijkheden gehaald.Reputatienummers zijn een indicatie van betrouwbaarheid omdat het niet waarschijnlijk is dat leden die over een langere periode transacties hebben verricht met een groot aantal andere gecontroleerde PayPal-leden, betrokken zijn geweest bij frauduleuze transacties. Dit zou namelijk beëindiging van het PayPal-lidmaatschap tot gevolg hebben.
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2008 13:18 ]
Ik heb 50 base dex en ben afgelopen weekend even inkopen wezen doen:
- 20 dex saune
- 10 dex lvl 45 earrings
- 6 dex snowshoes
- een neckle +1 alles.
Heb nu +27 dex en zit op de 77 dex nu.
Heb nog 13 dex nodig voor een lvl 40 claw, denk niet dat ik die ga halen. Een lvl 35 claw +7 100% scrolls is goed genoeg tot aan lvl 43 en dan een maple claw en op 50 een zhelm ^^,
Heb gister me 1ste 700 hits gehad per ster ^^. Gaat goed zo
Waar moet ik eigenlijk trainen vanaf lvl 33 ongeveer tot aan 40 ofzo..
Ik doe btw een hele rare manier van skills
3 javelin
10 crit
2 javelin
1 booster
2 crit elk lvl en 1 booster.
tot dat booster vol zit dan pas haste.
Waarom?
Javelin vind ik niet zo super belangerijk.. het enigste wat je krijgt is elke keer 10 sterren meer.. dit zou op lvl 20 200 sterren per set zijn. Ik heb nu 10 setten sterren en heb (vind ik) javelin nu nog niet hard nodig.. raak bijna nooit ''out of stars''.
Crit, Dat is wel belangerijk, hoe hoger je crit lvl hoe hoger je crit uit eindelijk word
Booster.. Das de mail van sin vind ik. Die heb ik nodig om snel te kunnen aanvallen. Hiermee word het een stuk makkelijker als ik ga trainen.
Haste.. Tsja, das natuurlijk erg makkelijk maar heb nu 112 jump en daar red ik me tot lvl 50 ongeveer wel mee.
Dan drain nog. Drain vind ik een toffe skill, gewoon goeie equip hebben en drain doet goeie dmg ^^, dus load meer hp lol.
Als ik het via deze manier doe heb ik op lvl 60 pas 5 javelin,, dit maakt mij niet zo veel uit.. Het nut zie ik er niet direct van in hem javelin volledig vol te proppen gelijk. Dus die komt echt als laatste wanneer ik de rest vol heb.
Zijn en nog pq's voor laage lvls? Want ik ben alleen hoog lvl gewent waardoor ik dus nooit verder als Kerning PQ ben gekomen
PQ is stuk moeilijker dan de Kerning versie, maar exp is er wel erg lekker. Je moet vooraf zeker leren hoe alles gaat, met name die portals en de 9box jumping (zelfde principe als die 6box in Kerning), beetje experienced leader kickt je direct als je staat te stuntelen.Note: Your party needs to include a Magician with Teleport, a Bandit or Assassin with Dark Sight, and an Assassin with maxed Keen Eyes or a Crossbowman with maxed Eye of the Amazon. A Cleric is highly recommended. All-Cure potions are also highly recommended, as the battle with Alishar will occasionally leave your skills locked or your character being inflicted with the darkness effect.
Ik moet nog 2 lvls en kan er ook beginnen, voordeel dat s'avonds in Sea ze bijna iedereen nemen die weet hoe de PQ gaat omdat er vaak amper iemand online is rond dat tijdstip, dus heb bijna altijd een plekkie
[ Voor 96% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2008 13:49 ]
Of je kan naar Leaf-city (Leaf town) eerste map naar rechts kan je ook goed trainen.
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2008 15:46 ]
Verwijderd
Global moet Yakuza krijgen man >_< Dat owned echt keihard.
[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2008 10:13 ]
Die wil ik zeker man want daar kan je super lekker trainen.
Vannochtend op lvl 32 in nog geen 5 minuten 5% gedaan ^^, Goed man
Nieuwe claw gekocht lvl 35 met 27 att. niet erg veel 100% scrolls maar goed, tis even niet anders.
Op lvl 43 wil ik wel een maple claw die zeker 38+ att heeft. Dat zou wel even lekker wezen.
Moet nu wel even snel 50m opzei gaan zetten want lvl 50 komt eraan

Lvl 43 claw gekocht 35 att 12m.. vond het heel goed koop want 34 att stond voor 16 tekoop.
Zag een 38 att claw.. Maar die was wel 44m.. Dus dat zag ik heel even niet zitten.
Heb me eerste 1K dmg met 1 ster gered
Met att pot zit ik al op de 257 ~492 range met ilbi.
Ik moet nog even door sparen voor een 14 att w/g. En een claw lvl 55 ^^,
Die 55 claw moet wel 45 att zijn. En dan op 70 een Scarab.
Over een paar weken lvl 50.. En dan ZHELM van KoM

Verder lijkt Sea te stoppen met paypal, wederom hoge aantal fraude. Gaat lekker bij Paypal
hoe kan ik mijn geboorte datum wijzigen?
want email naar maple krijg ik alleen maar een standaard antwoord.
☻/
/▌
/ \
Als je oiok maar iets doet op het internet waar je iets moet invullen voor een registratie.. Dan moet je er vanuit gaan dat je dit maar 1x kan per account en nooit meer terug kan veranderen.
Dit is trouwens voor 99% van de spellen zo.
Waarom kan je het niet veranderen?
Omdat die datum en email heel veel invloed heeft op het des betreffende account.
Met de b-day kan je chars verwijderen
en met de email kan je passworden veranderen.
Daarom kan het niet. Als je het kwijt ben, Dan zou ik me maar eens op me hoofd gaan slaan..
Naar Synergy:
JONGUH!!! Kom gewoon GMS spelen
Paypal kan ik ook niet gebruiken meer.. dan maar pay by cash ^^
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 15:31 ]
Probleem, buiten Paypal heeft Sea enkel topup cards (kopen in winkels) of zo'n lokale betaaldienst

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2008 16:21 ]
Verwijderd
In europe kan ik teminste me eigen taal spreken, toch wat handiger dan telkens weer engels.. Natuurlijk ontkom je daar niet veel aan. Maar 't is toch handig als er een server is waar het wel kan
Waarom niet?
Engels is een wereld taal.. En dat mag van mij.. In nederland door gevoerd worden als Moedertaal.. Wat mij betreft moet de hele wereld engels praten. Vind ik veel beter omdat iedereen je verstaat.
En Mapleeuro.. Wil ik ook wel heen.. Maar ja..ik ga niet:
20 dex sauna, lvl 37 sin
10 steely 2 ilbi
35 att maple claw lvl 43
200m mesos
Als ik dit nou mee krijg met me sin dan kom ik wel
Verwijderd
Als je me zoekt, de naam is Amsterdam
Weet er eigenlijk iemand of er ook een EMS quest lijst is? Ik ken natuurlijk Hidden, maar dat is voor Global of voor Sea en niet alle Quests die daar staan zijn ook in EMS aanwezig. Ben nu L62 en verveel me kapot als FireMage, ben alleen maar Grupins aan het Grinden. Wil dolgraag weten wanneer ik weer een quest tegemoet kan zien.
Verwijderd
Wil graag weten op welk level ik weer een quest tegemoet kan zien.
Ojee,, Meneer.. Ik moet je teleur stellen, (Klein beetje dan)Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:43:
Ook ik speel EMS, alhoewel ik mijn taal wel op Engels heb staan, Evil Eye bekt nou eenmaal wat beter dan Boos Oog![]()
Als je me zoekt, de naam is Amsterdam
Weet er eigenlijk iemand of er ook een EMS quest lijst is? Ik ken natuurlijk Hidden, maar dat is voor Global of voor Sea en niet alle Quests die daar staan zijn ook in EMS aanwezig. Ben nu L62 en verveel me kapot als FireMage, ben alleen maar Grupins aan het Grinden. Wil dolgraag weten wanneer ik weer een quest tegemoet kan zien.
Hidden-Street.net is een site vol met guides. Staat er daar geen 1 tussen dan weet ik het ook niet meer
Maplestory is geen Quest maar Grind game.
Ik ben zelf lvl 96 F/P geweest.
Ik heb zeker tot lvl 75 gegrind op deze grupins. Veel tobis gehad en andere drops.
Lvl 10-20 slims
20-30 ant tunnel (Magic Claw)
30-35 evil eye ( Magic Claw FTW)
35-40 entrance before the dungeon in perion. ( Hier one hit je altijd wel.. Behalve op die Fire Boars)
40-45 kleine grupins. (Alleen als je 1 hit met arrow doet. )
45-50 zie daar maar wat je doet
50-60 jr. yeti ( 1 hit kan je het rekken tot lvl 65 ~70. Veel geld en items + scrols >:O )
50-60 PANGS! ( Ossy- FTW! Die pangs heb ik echt veel lvls getrained. )
60-70 grupins (Als je 1 hit doet kan je door gaan tot aan lvl 80. Gaat rete snel.)
70-80 Death Teddy (Mist is hier ook super goed. )
80-90 (Zonder MIST) Ghost Pirate. (Explosion/De nieuwe Arrow/AMP)
80-120 (Met MIST) Vikings/Gig. Vikings/Squids/Grimms.
Daarna ga je maar naar leafre.
Wat is jou ''Path'' voor het zijn van een goed getrainde Fire Mage?
Eerst Power? Ga dan voor AMP
Eerst Snel LVLen? Ga dan voor MIST
Ik zelf heb een verkeerde build.
Ik heb dit:
13 AMP
max Explosion
11 Booster
20 MIST ofzo
Ik had eerst Mist moeten doen maar omdat ik eerst AMP deed kon ik veel one hit doen. toen explosion gedaan maar die had ik niet nodig want ikhad niet eens MIST.
Toen MIST gedaan maar goed.. die range was niet groot genoeg en EVEN lvlen lukt dan niet meer op lvl 96 als je built niet goed is
Denk er goed over na want een Fire Mage heeft hele moeilijke skills voor 3rd job. Alles heeft op een andere skill invloed als je het op een bepaalde manier invult.
Dit is een stukje guide van een EX- Beta speler
En zo deed ik dat ook in GMS.
Questen zit er niet echt bij, In Maplestory krijg je slechte dingen (Vaak) voor questen. 15k exp op lvl 80 ofzo.. Dus dat is niet iets om blij van te worden. Grindcore is dit spel echt.
Hoe hoger je komt hoe harder je moet grinden om er bij te horen. Dit zal je vast wel een keer tegen komen
Verwijderd
Ja, 't klopt wel van het engels.. Maar niet iedreen is fantastisch in engels, ze gaan bijvoorbeeld half engels-half nederlands praten.. En kinderen van 10-11-12 kunnen denk ik nog niet floeiend engels.. ehhVerwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:16:
Nou, Eigenlijk vind ik van niet.
Waarom niet?
Engels is een wereld taal.. En dat mag van mij.. In nederland door gevoerd worden als Moedertaal.. Wat mij betreft moet de hele wereld engels praten. Vind ik veel beter omdat iedereen je verstaat.
En Mapleeuro.. Wil ik ook wel heen.. Maar ja..ik ga niet:
20 dex sauna, lvl 37 sin
10 steely 2 ilbi
35 att maple claw lvl 43
200m mesos
Als ik dit nou mee krijg met me sin dan kom ik wel
Altijd leuk, bahamuth is nu lvl 15. heb nu 2 puntjes over voor me angel ray
Moet ik die wel eerst halen.
[ Voor 11% gewijzigd door TrekDr0p op 23-04-2008 09:20 ]

btw @ trekdrop, The topic or post you requested does not exist
Ik heb nog nooit 2x exp cards gekocht.SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:10:
Van het weekend maar eens een nieuwe bandit bouwen, die x2 exp kaarten zijn wel handigLeuk als je ooit op 1 server begint en inmiddels de meeste waarmee ik speel op andere server zijn gaan spelen
Ik doe nu zonder 2x exp cards al 15 - 20% vind ik hard genoeg.
Met 2x exp cards zal ik echt vreselijk hard gaan. Misschien dat ik het koop als er 4 uur kaartjes zijn, die je gewoon kan kopen en meteen gebruike. Ga ik 4 uurtje non stop grinden..
En is altijd vervelend mensen die server switchen.
LoL die link staat er al 2 jaar in ofzobtw @ trekdrop, The topic or post you requested does not exist
zal hem weghalen
Maar wel ideaal als je met een hoge wiz op een beetje lekker mob-spawn map zit en exp zit binnen te leechen
Nog 6k NX over. Van het weekend lvl 43 denk!! of 45 dan heb ik 10 dex earrings aan me oren ^^.
dat word 2k nx voor 4 uur double exp op 1 dag zaterdag denk ^^ en dan lekker knallen wantmoet echt snel 50 worden voor zhelm ^^..
Ben nu lvl 38 en 32%.. Langzaam komen we bij lvl 50 uit. Van het weekend (zaterdag) 2x exp dan hoop ik 41 ~42 wel te halen.
Heb nog maar 19m over >_< en moet nog het 1 en ander verkopen. Hoop snel op 100m ofzo ^^,,
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 11:48 ]
Moet toch wat vaker in CS gaan kijken
Heb nu 12 steelie en 2 ilbi. Nu nog 2 ilbi en ik heb 16 setten wat voorlopig wel genoeg lijkt tot aan lvl 70 ~ 100.
Toch wil ik wel me sterren een beetje inruilen voor ilbies. Lager als steelie ga ik niet want dan word de attack wel erg laag.
Morgen een lange dag trainen!! 2x 4 uur double exp!!
Moet gewoon 43 worden F5!!
Verwijderd
Kun je dit uitleggen, heb even gekeken naar Explosion en dit wordt verteld: Description: Make an explosion around the character. Attack the enemy with the fire power.toen explosion gedaan maar die had ik niet nodig want ikhad niet eens MIST.
Heeft MIST hier ook voordeel aan?
Net dit weekend L63 geworden, er is een quest bijgekomen in Singapore op het Ghostship ;-)Questen zit er niet echt bij, In Maplestory krijg je slechte dingen (Vaak) voor questen. 15k exp op lvl 80 ofzo.. Dus dat is niet iets om blij van te worden. Grindcore is dit spel echt.
Hoe hoger je komt hoe harder je moet grinden om er bij te horen. Dit zal je vast wel een keer tegen komen.
**
zou maar door lvlen, ik kom achter je aan
Op lvl 45 eidenlijk me 10 dex earrings
En dan lekker knallen..
Ik doe nu CPQ alleen beetje jammer dat het echt stom is dat bijna niemand tegen je wilt spelen
Ennuh
Ik ben nog nooit btw out of stars geweest.. ennuh.. ben gisteren voor het eerst dood gegaan =[.
in CPQ ga ik wel dood maar daar velies ik geen exp..
Ik ging gister voor het eerst dood in 43 lvls.. Dus dat is best goed toch ^^
Ben in perion geweest.. op fire drakje gewoon 4 hits op lvl 43.. INSANE!!
1625 me beste dmg ong.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 14:04 ]
Die moet ik dan ook maar eens gaan kopen, misschien dat ik dan weer zin krijg om MS te grinden op me Bishop.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:49:
Lol.. Jah die gebruik ik voor snel power lvlen naar lvl 70 toe. Heb nog 6k NX over.. Elk weekend 2x 4 uur double exp. 1x zondag en 1x zaterdag. Ben zelf bang dat ik zaterdag 2x 4 uur training ga gebruiken omdat ik dan misschien lvl 50 aan tik ^^.
niet dat me 20% per uur slecht is @ skele of newtie. Maar 40% is natuurlijk beter.
Verwijderd
jullie ook op eMS?
Ik ben terug naar me DK.
Ik ben terug op me DK lvl 119.
Verkoop op dit moment het volgende:
2 ilbi 12 steelie.
35 att lvl 43 claw Maple
27 att lvl 35 claw Maple
6 dex snowshoes
dit hou ik en gebruik ik nog even:
2 att & 2 m.att cape.
20 dex overall
11 att w/g
10 dex earrings
spiegelman neckla
----------
Alleen nog een wapen.. Word warschijnlijk lvl 100 spear 114+ att (Cheapo maar 120m)
en nieuwe schoenen.. Dan ben ik al klaar om met me DK verder te gaan voor de 4th job..
Had gisteren in eens een ingeving dat ik me DK maar eens moest gaan lvlen. bedoel.. Moet toch een keer 120 worden
De dmg die ik met die DK doe is genoeg voor solo als ik dan 130 ben.. Dus ik moet even door zetten naar de 4th JOB!
Verwijderd
Heb alleen niet zoveel geld over.. echt balen, alles gaat op in pots.
Waar ben jij nou mee bezig dan?? Je moet op lvl 10 een job doen lvlv 30 en 70 en 120... niet op lvl 15
Anders zou ik nogmaals overnieuw beginnen.
Misschien moet je eens kijken of ik online ben op mijn bishop. Ik train wel eens vaker vrienden, Moeten ze mij gewoon pots geven en dan spam ik genesis voor ze. Aangezien jij zelf hb heb hoef ik mijn hb mule niet in te loggen. kan ik misschien me haste mule tevoorschijn toveren.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:36:
lol Thief lvl is echt makkelijk.. Maar weetje,, als je 1 maal een lvl 110+ heb die goed is met goeie equip.. Dan kan je niet overnieuw beginnen.. das te moeilijk.
De dmg die ik met die DK doe is genoeg voor solo als ik dan 130 ben.. Dus ik moet even door zetten naar de 4th JOB!
Ik denk als je alleen hangt en niet mee killt dat je goede exp haald. Denk dat je ongeveer net zo snel bent als ik. dus zeg 15% per uur.
Weet niet hoeveel % je bent, maar dan weet je hoelang je moet leechen wil je lvl up gaan. als jezelf killt dan gaat het natuurlijk een beetje sneller.
ign snoepkont
Pots betalen.. is ok.. maar hoeveel kost een rondje voor jou? 5m?? Ik kill zelf ook wel een beetje.. Maar dan moet ik wel goeie gear hebben.. en miss dat ik wel een hermit mee krijg uit de guild voor bottom skeletons
Kan je op lvl10 doen, je kan em altijd later doenVerwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:51:
huh???
Waar ben jij nou mee bezig dan?? Je moet op lvl 10 een job doen lvlv 30 en 70 en 120... niet op lvl 15
Anders zou ik nogmaals overnieuw beginnen.
hoop dat er al wat verkocht is uit me store... liefste helemaal leeg.. en anders moet ik 10 dex earrings maar verkopen en dan een goeie spear kopen.. die 10 dex heb ik niet echt nodig.. die kan ik op me zak. helm nog erbij doen.. 10 slots nog..
(bij mages mis je veel mp daardoor)
☻/
/▌
/ \
Iemand paar mooie screenshots en attacks?