[PC] MapleStory - Deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste
Acties:
  • 97.759 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Kixtart schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:12:
Succes :)
Daar ben ik sowieso nog lang niet...
Ik dacht dat ik er ook nooit ging komen, maar ik heb het toch gehaald. Inmiddels alsweer lvl 122.
Gewoon doorgaan en "vrienden' vinden waarmee je kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Lvl 75 priest (bera)
Maar ik ben even inactief. Continu gamen is niet goed als je het druk hebt :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
das waar, Een priest lvled snel vanaf lvl 125 als hij die huge att maar heeft. Man die is sterk.. Lvl 75.. Als je nou naar mijn server komt en je hebt het minder druk help ik je naar lvl 100 toe, kan wel een priest gebruike :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:57:
ow kut man.. hoe houden jullie dat vol tot lvl 70? ik ben lvl 39 en elke 5% begin ik me weer te vervelen...
ik gebruikte gewoon bot en vacuum en godmodehack en ging dan naar school :P

(voordat jullie me af gaan kankeren (hebben jullie alle recht toe) dit is alweer voordat GMS uberhaupt bestond :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:41:
[...]

ik gebruikte gewoon bot en vacuum en godmodehack en ging dan naar school :P

(voordat jullie me af gaan kankeren (hebben jullie alle recht toe) dit is alweer voordat GMS uberhaupt bestond :P )
op kms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Denk op tespia (beta).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol, Maakt niet uit wanneer het was, eens een hacker always a hacker MOTHERFU*****.
Door mensen zoals hem zijn veel mensen vertrokken in de tijd dat Nexon het niet aan kon om alle hackers te bannen.

Ik vind het zo achterlijk stom en dom als je dat doet het verzieken van andermans pret. wat een stakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg maar zo ik zeg maar niets... then again jij speelt cabal - online

onizuka 'trekt zijn eigen conclusies' sensei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tespia en beta zijn 2 dingen.
Beta was gewoon beta, maar tespia is een test server in bijv/ kMS.
Daar kun je levelen tot 120 door op een npc te klikken, en alle nieuwste content testen (pirate job etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:07:
[...]

Tespia en beta zijn 2 dingen.
Beta was gewoon beta, maar tespia is een test server in bijv/ kMS.
Daar kun je levelen tot 120 door op een npc te klikken, en alle nieuwste content testen (pirate job etc)
Ik weet het, maar omdat hij het over een tijd had toen GMS nog niet bestond dacht ik dat hij de beta bedoelde. Daar heette de wereld ook Tespia.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:54:
ik zeg maar zo ik zeg maar niets... then again jij speelt cabal - online

onizuka 'trekt zijn eigen conclusies' sensei
Ik ben een lvl 119 DK. En cabal speel ik toevallig ook..

Dit weekend was echt klote, was lvl 119 33% nu lvl 119 20% xD,
Ging niet zo lekker.. Ach.. Komt volgend weekend wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:06:
[...]

Ik weet het, maar omdat hij het over een tijd had toen GMS nog niet bestond dacht ik dat hij de beta bedoelde. Daar heette de wereld ook Tespia.
mijnheer kixtart heeft gelijk
(alhoewel ik het ook nog ff op GMS heb geprobeerd om te kijken of het nog werkte), jezus wat zaten daar veel hackers toen.... gelukkig was het hacken leuker dan het spel 8) )

anyhow ik speel het nu al een tijd niet meer, ik wou ff kijken wat er nog allemaal gezegd word, ik zie dat er niet veel veranderd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Ik probeer al een tijdje mijn 2nd job te halen.. (ice/lighning) Ik ben nu lvl 25.. Het lijkt erop dat je dit spel niet zonder macros kan spelen ofzo? Het enige wat ik nu kan doen is braindead hory mushrooms killen in ant tunnel en/of constant party quest doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Gewoon via een party trainen. Gezellig/lollig en je bent zo vergeten dat je al lang trainend :)
Het is trouwens wel veel grinden ja, maar ik heb me iig wel goed vermaakt met PQ's.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Het is tot 30 grinden. Daarna word het easy omdat je nu zo veel kan party questen.
en je killed steeds sneller en je kan naar steeds betere beesten..

Ik red btw op lvl 119 met me DK 7% per uur ongeveer. soms 10%, hangt af van welke beeste en de party ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alweer lvl 29 en heb geleerd wat tracken, scouten, hoggen, autoclicker _/-\o_ etc. zijn :D . Ik ga nu ongeveer 9% per PQ omhoog...

Ik ben van plan om een ice/lightning te worden.. alleen ik moet nog 2 dingen weten: worden ice/lighning wizards goed geaccepteerd in partys? Hoe snel levelt hij tov een cleric?

Wat doen jullie trouwens met ores en minerals? Bijna mijn hele inventory zit ermee vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:19:
Ik ben alweer lvl 29 en heb geleerd wat tracken, scouten, hoggen, autoclicker _/-\o_ etc. zijn :D . Ik ga nu ongeveer 9% per PQ omhoog...

Ik ben van plan om een ice/lightning te worden.. alleen ik moet nog 2 dingen weten: worden ice/lighning wizards goed geaccepteerd in partys? Hoe snel levelt hij tov een cleric?

Wat doen jullie trouwens met ores en minerals? Bijna mijn hele inventory zit ermee vol..
Ik hou ores/minirals meestal op een alt, zoals diamond vind je niet vaak dus hoef je niet vaak heen en weer te loggen. Op lvl 30 krijg je als het goed is 4 extra Etc slots (als hunter iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden ice/lightnings goed geaccepteerd in party's?: Meestal wel door de goeie ice skill die hij heeft + hij kan teleporte wat goed van pas komt in ludi pq. Lvle, ligt aan jezelf.
Als je genoeg ore's hebt kun je een materiaal maken waardoor je een wapen/armour kan upgrade bijv. een claw van bronze naar gold of addy etc. Je kan van je ores een materiaal maken in Perion.
Ik hoop dat je een beetje vooruit bent gekomen ;) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak een 2e (en 3e) character aan en level die naar Victoria Island, dan kun je via de storage keeper zaken 'doorgeven'. Zo'n 2e char wordt ook wel een mule genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ja Ice Mage word geaccepteerd vanaf lvl 90 ongeveer. Dit vanwege de attack en dmg range die dan pas groeit moet goeie equip. Voor lvl 90 heeft het weinig nut. Athans.. Ik party zelf niet met lager als lvl 90 ~ 100.. en ik ben 119.. deze week 120 worde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik ook maar een post maken in het Maplestory topic.

Ik speel op Broa en heb een lvl 48 spearman. Ik train op het moment op STD's totdat ik LMPQ kan gaan doen. Ik speel al echt heel erg lang voor iemand die nog maar lvl 48 is maar ik speelde met ups en downs. Ben de laatste tijd ineens heel erg actief gaan spelen. (leuke guild, motivatie om 3rd job te worden)

Ik moet alleen nog zo'n 3 levels. Dus dat kan nog wel even gaan duren :/

Afbeeldingslocatie: http://henesys.com/gmsrank/phatz0r.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
'' (leuke guild, motivatie om 3rd job te worden)

Ik moet alleen nog zo'n 3 levels. Dus dat kan nog wel even gaan duren ''

haha, Lvl 48 en in 3 lvls 3rd job? Hoe doe je dat :P,, Of snap ik hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 lvl's voor lpq denk ik..

Ik ben trouwens lvl 30 :D en ben ice/lightning geworden.. Ik zit nog te denken of ik eerst mijn ice wil maxen of eerst mijn thunderbolt.. Ik denk ice omdat dat veel meer geld opleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ict is makkelijker maar multi attack is ook niet slecht.... Je moet kijken wat je wilt.

wil je trainen en geld maakt niet uit? Dan de multi attack.
Wil je trainen maar je hebt niet zo veel, dan eerst ice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde inderdaad nog 3 levels tot LMPQ :P

Ik heb gehoord dat het in eerste instantie veel geld en exp opleverd, en dat je enorm snel leveld. Dus dat moet wel goedkomen. Ik zal mijn laatste leveltjes waarschijnlijk in FoG doorbrengen :) Tot level 70 en dan wordt ik eindelijk DK, imo één van de leukste jobs in MS.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Polearm DK is leuk als je de goeie equips heb anders doe je niet genoeg dmg :P,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben veel te weinig online / geen tijd...
Nog steeds 119.. en dat zal (Waar ik bang voor ben) nog wel even zo blijven :P..

Zijn er nog scania spelers die misschien Cabalonline gespeelt hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog intressen in een lvl 119 met CS DK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik zou het best leuk vinden, maar zit ook ff met drukte en blijf toch wel in Bera :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
drukte??
Je krijgt alles van me ^^, 11 att w/g 109/8 omega spear 2/5 att pink nap.
zhelm goeie guild goeie name ect.. 1,2m mesos :P,,

Mwah,, Weetje...

Ik verkoop mijn account alleen.. maar geen niets weg.. dus als je serieuze intresse heb.. Jack_brutal@live.nl en we gaan ffies praten email of msn met me ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:27:
drukte??
Je krijgt alles van me ^^, 11 att w/g 109/8 omega spear 2/5 att pink nap.
zhelm goeie guild goeie name ect.. 1,2m mesos :P,,

Mwah,, Weetje...

Ik verkoop mijn account alleen.. maar geen niets weg.. dus als je serieuze intresse heb.. Jack_brutal@live.nl en we gaan ffies praten email of msn met me ^^.
Je weet dat mensen tegen woordig niet meer snel accounts kopen, aangezien veel mensen niet alles geven.
Aangezien als jij hem wilt verkopen, je alle info moet geven.

Je e-mail adres.
geboorte datum.
volledige naam.
je geheime antwoord.
Inlog.
Wachtwoord.
PinCode.

Zonder dit alles zal niemand het kopen van je, aangezien er tegenwoordig Pin Reset is.
Dus als je dat bereid bent om te geven kan je het account verkopen.
Verwacht ook trouwens er niet veel geld voor te krijgen. Denk niet meer da 80 euro. lvl 119 dk's zijn niet meer echt zo zeldzaam, en 4th job voor dk's zuigt een beetje boel.

Als ik jou was zal ik hem gewoon bewaren of eventueel met iemand die je vertrouwd samen te doen, zodat je poppetje niet vergeten word. Ik ben altijd bereid om te share ik heb al 3 andere share accounts met andere, dus ik vind mezelf best wel boel betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik verkoop hem.. Ik ben berijd om alles vrij te geven.. Als het maar wel iemand uit nederland is.. Scammen doe ik niet maar doet de andere persoon ook niet en zo wel >_<,, daarom nederland dus.

Als ik hem verkoop wil ik ook woonplaats informatie van de andere party hebben zodat ik meer vertrouwen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dat zo'n MapleGlobal character? Al was die Sea had ik meteen overgenomen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mapleglobal jah. Maplesea is lag voor ons en wij mogen er niet op spelen dus dat is dan zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lag ben ik gewent aan, ik kon nog spelen omdat ik jaren terug mijn account daar had aangemaakt. Tijdje een 113 white knight gehad (zo eentje die 5 dingen kan chargen) maar eigenaar wilde weer spelen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol,

Ik zou bijv wel weer willen ruilen tegen een crusader of een hermit.. maar anders niet. De lvl max 5 lvls onder de dk's lvl.

Ik kan een lvl 92 hermit spelen maar die heeft ze boost niet max :S,, idd.. beetje raar maar goed.. en dan heeft die ook nog eens high dex.. tsja.. is niet van mij maar anders had ik die hermit gerebuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke server spelen jullie allemaal?

- Scania
- GrizzlyDK
- DK
- LVL 119

Als jullie dit willen melden waar jullie spelen, misschien switch ik dan wel naar een andere server toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- EMS
- Kradia
- Amsterdam
- Firemage
- L59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij ams3rdam van scania? de lvl 123 hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel heb ik ook een paar jaar geleden gespeeld.
Je hebt tegenwoordig toch EU maple en usa ofoz?

op welke sitten jullie en de meeste nederlanders? en welke server moet ik pakken dan...
als iemand een linke oid heeft .. thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:16:
Ben jij ams3rdam van scania? de lvl 123 hero?
Nee
op welke sitten jullie en de meeste nederlanders? en welke server moet ik pakken dan...
http://en.mapleeurope.com

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik speel de americaanse nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:30:
Welke server spelen jullie allemaal?

- Scania
- GrizzlyDK
- DK
- LVL 119

Als jullie dit willen melden waar jullie spelen, misschien switch ik dan wel naar een andere server toe.
Versie: Global MapleStory
World: Scania
Char: snoepkont/Drag0nhelll/TrekDr0p
Job: Bishop/DK/Sin
LvL: 124/77/66
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:26:
dit spel heb ik ook een paar jaar geleden gespeeld.
Je hebt tegenwoordig toch EU maple en usa ofoz?

Global MapleStory = USA versie..
http://maplestory.nexon.net
Europe MapleStory = Europese versie
http://www.mapleeurope.com/

De meeste zullen denk ik op de USA versie zitten, aangezien die bijna 2jaar langer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speel jij je bishop nog? Zo ja.. Kan ik je toe voegen inme BL? Dan kan ik met jou trainen en mis wel 120 worden voor 2020..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ook maar eens beginnen met dit spel, lees al dagen deze posts door :*) en lijkt me wel een kicke spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het blijft toch bijzonder dat zo'n simpele 2D game nog steeds tot de top van populaire MMOs mag behoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog tips voor deze n00b??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bereid je voor op lange lange tijden mindless grinden, dit spel is zo het lijkt de grondlegger van bergen bergen mobs neermaaien en nog maar 0,02% krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op welke server ga jij spelen?
ik ga denk ik op de europese server ...!... nieuwe server en euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha jah inderdaad, grinden.. das niet normaal. Tot aan lvl 25 saai.. daarna kerning pq.
tot 30 en daarna door naar lvl 50 en pq ludi naar orbis pq ect.. Dan ben je 70 dan word je 3rde job, echt super!!

Door naar mindless grinden lvl 120 4th job!! nu begint het pas! en na 120.. das echt uber snel lvlen met super hardcore mindless solo/party grinden haha..

Maak een magician -> Cleric -> Priest -> Bishop ^^ Als je lvl 80 bent (als je hardcore gamer en doorzetter bent over 1 maand) wil ik je wel helpen met 120 maken want dan kunnen we partyen haha :P,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Brutal, dat heeft dus niet echt zin denk ik of ga je naar EMS? :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee neit ems,, was vergeten dat er geen account meer aangemaakt konden worden op USA door EU. >_<

Als ik mijn char kan switchen naar europe zou ik wel gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:06:
[...]

op welke server ga jij spelen?
ik ga denk ik op de europese server ...!... nieuwe server en euro :P
Geen idee, denk het wel. Wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een account voor maple europe .. maar ik kan alleen op main euro realm en english .. geen nl enz?

-edit-
heb het gevonden, als je een account aanmaakt moet je bij Language: Nederlands invullen!!!!!
(ik had english)

En wat is tegenwoordig een goeie class om mee te spelen?
is er ook zoiets als archer? of iets met een speer?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah, Spearman..

Swordman -> Warrior -> Spearman -> Dragon Knight dat ben ik.
Archer.
Bowman -> en de rest weet ik niet

Maar .. Assasin is het beste en zeker met de 4th job ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch melee? en hoe zit het met magic classes?
Ik hou zelf meer van archer ... of melee ... snel doden ;)

moelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://global.hidden-street.net
Kijk daar eens rond zou ik zeggen, paar goeie guides en veel info over elke class/job.

http://www.maplesea.com/info/characters.aspx
Hier ook wel flink info (op europe en global ook te vinden, sea had een directe link).

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sleepywood.net das een goeie site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké
ik zie trouwens op euromaple dat ze nog maar bij de 3e class zijn?
op usa al bij 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Europe is de nieuwste server, die krijgt dus alle updates later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:46:
jah, Spearman..

Swordman -> Warrior -> Spearman -> Dragon Knight dat ben ik.
Archer.
Bowman -> en de rest weet ik niet

Maar .. Assasin is het beste en zeker met de 4th job ^^
Oké heb je misschien ook een linkje voor een thief tot assassin build :P en welke stats het beste is om mee te beginnen(rollen).
Ik heb al een beetje rond gekeken en je hebt dus STR thiefs en dex en luk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Begin maar met een gewone luk thief. 4str, 4 int en verder maakt de roll niks uit.
Guides (er zijn er dus nog vele):
http://db.gamefaqs.com/co...ile/maple_story_rogue.txt
http://www.sleepywood.net/forum/showthread.php?t=1243460

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:23:
Speel jij je bishop nog? Zo ja.. Kan ik je toe voegen inme BL? Dan kan ik met jou trainen en mis wel 120 worden voor 2020..
Nee ik train niet echt meer, niet echt veel tijd meer. Ik kom alleen nog online om ZakumRuns te doen. Snel geld, en ik moet nogsteeds angel ray hebben. Zodra ik die heb misschien dat ik dan wel weer zin krijg om te spelen.
Ben nu vooral bezig me sin naar lvl 70 te trainen. Dan heb ik 3 3rd job poppetjes, heb ook nog een lvl 47 hunter, dat word waarschijnlijk daarna mijn project om tot lvl 70 te krijgen. En me vriendin wil ook nog lvl 70 worden dus heb het nog druk genoeg met noobies trainen :D
Je kan me altijd adden, volgens mij heb ik nog wel een plekje over in me BL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zo, ik ben ook weer begonnen :)

Na mijn Thief kwa stat build al te hebben verpest ben ik maar een STR only warrior begonnen, ik ga echt alles aan STR geven, geen zin om op Stat build te letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dex is toch ook belangrijk?
en ik heb net een char gemaakt .. en nu kan ik ook skillpoints verdelen..
snail nog wat? en nog 2 skills...

is het verstandig om alle skill points op te sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Zou ik niet weten..
Maar als ik op die sleepywood en gamefaqs kijk zie ik bijna alleen maar 3rd of 4th job guides..

Maar als Dex ook belangrijk is voor warrior, dan verdeel ik ze gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dex voor thiefs is eigenlijk alleen maar voor outfits en wapens. Die beginnersskills weet ik niet, die waren er toen nog weinig en best nutteloos :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dex heb je nodig op je warrior voor de hitrate, anders mep je echt nonstop miss ;)

Die snail skill is beginner skill, hoe je verder niets mee te doen, al ik die heal skill wel geinig :P

Ik vond zelf magician makkelijkste als starter, skills zijn vanaf begin lekker spambaar al kost het wel wat MP pots (anders HP pots :P). Warrior vond ik later echt doodsaai worden, teveel afhankelijk van melee damage en vond ranged toch een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En me laatst vraag .. ik denk dat ik voor thief ga en later Assasin.
Dan is dex/luk toch het beste? str toch niet?
heb effe rondgekeken op internet ... maar er staan zoveel verschillende dingen
en welke skills moet ik het begin nemen?
Als iemand me hier een klein beetje mee kan helpen .. _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
@Sinergy, nou, ik ben nu lvl 4 (uurtje niet gespeeld) en ik blijf maar 17 hitten..
Maar ik heb het even aan een bekende expert gevraagd (bekend in de zin van vriend..), ik moet ook opletten voor de reqs voor m'n nieuwe armour en weapons enzo -_-'

Achja, is er ergens een list met alle armour en requirements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
STR build kan best, als je 300m heb voor goeie dex stuff. en zeker bent dat je een zhelm op lvl 50 red met 35 ~ 40 acc erop.

Alleen maar dex equip voor lvl 30 moet je zorgen da tje ongeveer van je equip 30 ~ 40 dex heb anders kom je je 2de job niet eens door (Ervaring).
Ook mis je dan alles.

STR voor thief is slecht tenzij je bandit wilt zijn.. maar dat schiet niet op want alle str is te veel.

Pimorez, lol 17 op lvl 4.. wat denk je :P,, dat je dan al 100 gaat hitten?? Dat 100+ red je pas vanaf lvl 20 en voor 30 met super goeie spullen red je mis de 1000 met geluk. Ik ben lvl 119 en hit max 14000 met sacifice. en dragon roar 7000 en met me 3x3 hit 6k each hit max 7k.. das in 1 hit op 1 monster max 16~21K

Dus de dmg komt wel naar mate je equip upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Nee, maar ik bedoel het zo: als lvl 4 met maar 4 dex vind ik het toch behoorlijk om 17 te hitten met standard sword.. Omdat Sinergy zei dat je zonder dex echt slecht hit..

Ik verwacht niet dat ik al 100 ga hitten hoor :P

[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 20-03-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het trouwens met skillpoints? want ik ben nu lvl 9 en ik heb 6 skill points te verdelen

-edit-
mijn lvl 9 thief heeft nu 44 dex .. en rest in luk ..
is dat wel goed?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ga voor een sin tot aan de 60 ~ 80 max dex. en de rest dex items. Kijk ook sleepywood.net voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://global.hidden-street.net/guides/guides.php

Hiet staan genoeg beginner guides, inclusief verdeling van skill points en goede plaatsen om te trainen voor elke build

Vor de liefhebbers: Zondag is er op EMS een 2x drop event van 1800 tot 1900 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pimorez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:20:
Nee, maar ik bedoel het zo: als lvl 4 met maar 4 dex vind ik het toch behoorlijk om 17 te hitten met standard sword.. Omdat Sinergy zei dat je zonder dex echt slecht hit..

Ik verwacht niet dat ik al 100 ga hitten hoor :P
Slecht als in 'miss'. Niet als 'meer damage' ;)

Je gaat dit pas ook merken vanaf lvl30 zo'n beetje, tot frustratie aan toe in bijvoorbeeld die tower met 100 vloeren :P (naam even kwijt).

Wie liet hier nou een lange tijd terug die meso explosion zien? Blijft mijn favo skill :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie spelen er nog meer op maple europe? ben nu lvl 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik :)

Vandaag alleen niet gespeeld :(
Maar ik heb nu 2 chars, 1tje die de stat build volgt van zo'n game FAQ en de andere die gewoon 20 dex heeft en voor derest alleen maar str :)
En die hitten wel aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok cool :D als er genoeg spelers zijn kunnen we misschien wel een guild maken ...
En is er ook een NL maple site met forum? want er zijn echt superveel nederlanders..

en welk level ben je trouwens ?:)

-edit-

geen idee
Ik heb ook niet zoveel tijd voor leader :P anders komt dat later wel ....
zijn er nog meer gotter op euro-maple?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Goed idee, alleen denk je niet dat die er al bestaat? :P

Maar ik wil dan in ieder geval geen guild leader zijn want zoveel speel ik niet..
Dus een rangetje daaronder ofzo :P

Maar we kunnen het proberen :) Hoe maak je eigenlijk een guild?

Hoe heet je ingame? Dan add ik je even :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 22-03-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfft. kut kerning pq ... echt niet normaal dat ze dat party quest systeem niet verbeteren . het is echt super lame en ze dwingen je bijna om hacks en 3rd paryt apps te gebruiken .. waarschijnlijk had ik met het wachten 3 lvl's omhoog gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ze moeten het idee van de guild-pq gewoon invoeren. Daar is het gewoon een wachtrij en je krijgt een melding wanneer je er moet zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke beginner skills zijn goed voor thief?

Three Snails
Recovery
Nimble Feet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

De enige die ik wel handig vond ik Three Snails, omdat je aan het begin toch veel snailshells hebt. Die twee andere zijn veel te snel voorbij met een lange cooldown tijd. Als 2e zou ik voor recovery kiezen, kan wel eens handig zijn denk ik zo.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan three snails heb je later niks meer..

Recovery en nimble feet gebruik ik zelfs nog steeds.. (lvl 30)

Met nimble feet kan je op de 3e put komen bij de kerning PQ waardoor je sneller aan een party komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Zelf heb ik ook alleen Recovery en Nimble Feet omdat ik Three Snails toch nooit gebruik..
Ik verkoop de snail shells zodat ik lekker geld krijg (niet veel maar toch).. En hoog hitten doe ik toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:43:
De enige die ik wel handig vond ik Three Snails, omdat je aan het begin toch veel snailshells hebt. Die twee andere zijn veel te snel voorbij met een lange cooldown tijd. Als 2e zou ik voor recovery kiezen, kan wel eens handig zijn denk ik zo.
ja maar op hoger level heb je toch niks maar aan tree snails? dan is het toch lage damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Three snails is voor de lol later en je hebt geen 'miss' daarmee. Nimble feet heb je al heel snel als thief toch niks meer aan en recovery vind ik maar vaag omdat een pot bijna niks kost. Maar maak maar een keuze gebaseerd op mijn reactie en de andere reacties. Je kunt iig niet veel verkeerds doen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee precies, en ik had ook een guide gevonden daar stond in:

Warriors: Nimble Feet and Three Snails
Mage: Recovery and Nimble Feet
Bowman: Recovery and Nimble Feet
Thieves: Recovery and Three Snails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik zal juist als mage Three snails doen, aangezien je heel lang maar 1-3 damage doet en three snail doet 20 volgens mij. En aangezien je meer int hebt dan de rest ook meer MP dan de rest.
De rest heeft allemaal hogere damage op lvl 1 - 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
doe die snails en recovery, ik ben een 119 DK met hb aan 12.000 hp.
en als ik dan snel weer me hp vol wil hebben dan zet je die uber skill recovery aan :P,, Man wat werkt dat goed :P,,

j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk maar eens dat ik overnieuw begin, weet alleen nog niet wat ik wil maken, ik zou graag een sin hebben.. maja voor dat ik die goed getraint heb he.. misschien moet ik het toch maar eens doen.

heb een 11 att w/g en volgende week 200m ^^, dus dat komt wel goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb ik weer even 2 lvls gedaan, heerlijk in MapleSea dat er (onze tijd) s'avonds geen mens te bekennen is in Kerning PQ, op wat enkele 'die-hards' na. 99% gegarandeerd PQ party, 100% kans voor open channel :P Dus van 29 naar 31 gedaan in 2 uurtjes tijd, nu cleric geworden. Nu even door wat hoge lvl vrienden naar 35-40 gaan (:P) en naar die illlbibirirutii PQ :P (weet ik hoe je dat spelt).

Jammer dat al mijn geld en gear op Bootis is, aangezien ik op Aquila nog een 43 knight, 26 bower en 34 bandit heb zitten. (voor mn bandit ben ik lucky-seven cross gegaan).

Blijft jammer van de lag, ik kan loot echt 1x per seconde oppakken, terwijl de rest gewoon de Z knop kunnen blijven spammen. Gelukkig een pet met loot-magnet doet wonderen :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik ga waarschijnlijk me Bishop tijdje in de koelkast zetten, alleen nog Amoria PQ doen voor appels en ga dan denk ik tijdje op lvl 90 ranger, kijken of ik die 120 kan maken voor SE :D

Kijken of de ranger sneller trainen is dan de rest van me poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een luk thief .. 25 dex meer niet ...
zijn er ook items om dex te krijgen? want voor andere armor heb je 30 of 40 dex nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht dat een luk thief altijd met die (badjas) rondliep? Athans, zover ik die guides kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets had ik ook gelezen? wat voor badjas is dat dan?
of is een normale thief (met dex) wel beter? (Ik ga voor sin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch juist een lukless sin, die moeten een badjas aan omdat die geen req luk hebben.. Of verwar ik het met lukless mages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dexless is dat, want de badjas scrollen ze met dex, zodat ze alles in luk kunnen mikken. Voor dexrequirements van wapens is dan toch dex nodig, maar dit wordt geadd via geupgrade armor.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand een kleine uitleg geven over hoe je dex scrolls kan vinden of kopen.. hoe het een beetje werkt?
-edit-

Of is het beter voor een normale sin te gaan ... dus dex toevoegen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 19:35 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste