Ik dacht dat ik er ook nooit ging komen, maar ik heb het toch gehaald. Inmiddels alsweer lvl 122.
Gewoon doorgaan en "vrienden' vinden waarmee je kan spelen
Ik dacht dat ik er ook nooit ging komen, maar ik heb het toch gehaald. Inmiddels alsweer lvl 122.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
ik gebruikte gewoon bot en vacuum en godmodehack en ging dan naar schoolVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:57:
ow kut man.. hoe houden jullie dat vol tot lvl 70? ik ben lvl 39 en elke 5% begin ik me weer te vervelen...
Verwijderd
op kms?Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:41:
[...]
ik gebruikte gewoon bot en vacuum en godmodehack en ging dan naar school
(voordat jullie me af gaan kankeren (hebben jullie alle recht toe) dit is alweer voordat GMS uberhaupt bestond)
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Verwijderd
Tespia en beta zijn 2 dingen.Kixtart schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:40:
Denk op tespia (beta).
Ik weet het, maar omdat hij het over een tijd had toen GMS nog niet bestond dacht ik dat hij de beta bedoelde. Daar heette de wereld ook Tespia.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:07:
[...]
Tespia en beta zijn 2 dingen.
Beta was gewoon beta, maar tespia is een test server in bijv/ kMS.
Daar kun je levelen tot 120 door op een npc te klikken, en alle nieuwste content testen (pirate job etc)
☻/
/▌
/ \
Ik ben een lvl 119 DK. En cabal speel ik toevallig ook..Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:54:
ik zeg maar zo ik zeg maar niets... then again jij speelt cabal - online
onizuka 'trekt zijn eigen conclusies' sensei
Verwijderd
mijnheer kixtart heeft gelijkKixtart schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:06:
[...]
Ik weet het, maar omdat hij het over een tijd had toen GMS nog niet bestond dacht ik dat hij de beta bedoelde. Daar heette de wereld ook Tespia.
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Verwijderd
Ik hou ores/minirals meestal op een alt, zoals diamond vind je niet vaak dus hoef je niet vaak heen en weer te loggen. Op lvl 30 krijg je als het goed is 4 extra Etc slots (als hunter iig)Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:19:
Ik ben alweer lvl 29 en heb geleerd wat tracken, scouten, hoggen, autoclickeretc. zijn
. Ik ga nu ongeveer 9% per PQ omhoog...
Ik ben van plan om een ice/lightning te worden.. alleen ik moet nog 2 dingen weten: worden ice/lighning wizards goed geaccepteerd in partys? Hoe snel levelt hij tov een cleric?
Wat doen jullie trouwens met ores en minerals? Bijna mijn hele inventory zit ermee vol..
Verwijderd
Worden ice/lightnings goed geaccepteerd in party's?: Meestal wel door de goeie ice skill die hij heeft + hij kan teleporte wat goed van pas komt in ludi pq. Lvle, ligt aan jezelf.Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:19:
Ik ben alweer lvl 29 en heb geleerd wat tracken, scouten, hoggen, autoclickeretc. zijn
Ik ben van plan om een ice/lightning te worden.. alleen ik moet nog 2 dingen weten: worden ice/lighning wizards goed geaccepteerd in partys? Hoe snel levelt hij tov een cleric?
Wat doen jullie trouwens met ores en minerals? Bijna mijn hele inventory zit ermee vol..
Verwijderd
Maak een 2e (en 3e) character aan en level die naar Victoria Island, dan kun je via de storage keeper zaken 'doorgeven'. Zo'n 2e char wordt ook wel een mule genoemd.Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:19:
Ja Ice Mage word geaccepteerd vanaf lvl 90 ongeveer. Dit vanwege de attack en dmg range die dan pas groeit moet goeie equip. Voor lvl 90 heeft het weinig nut. Athans.. Ik party zelf niet met lager als lvl 90 ~ 100.. en ik ben 119.. deze week 120 worde.Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:19:
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 13:18 ]
☻/
/▌
/ \
Je weet dat mensen tegen woordig niet meer snel accounts kopen, aangezien veel mensen niet alles geven.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:27:
drukte??
Je krijgt alles van me ^^, 11 att w/g 109/8 omega spear 2/5 att pink nap.
zhelm goeie guild goeie name ect.. 1,2m mesos,,
Mwah,, Weetje...
Ik verkoop mijn account alleen.. maar geen niets weg.. dus als je serieuze intresse heb.. Jack_brutal@live.nl en we gaan ffies praten email of msn met me ^^.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
NeeVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:16:
Ben jij ams3rdam van scania? de lvl 123 hero?
http://en.mapleeurope.comop welke sitten jullie en de meeste nederlanders? en welke server moet ik pakken dan...
als iemand een linke oid heeft .. thanks
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 11:37 ]
Versie: Global MapleStoryVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:30:
Welke server spelen jullie allemaal?
- Scania
- GrizzlyDK
- DK
- LVL 119
Als jullie dit willen melden waar jullie spelen, misschien switch ik dan wel naar een andere server toe.
Global MapleStory = USA versie..Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:26:
dit spel heb ik ook een paar jaar geleden gespeeld.
Je hebt tegenwoordig toch EU maple en usa ofoz?
op welke sitten jullie en de meeste nederlanders? en welke server moet ik pakken dan...
als iemand een linke oid heeft .. thanks
Verwijderd
Verwijderd
op welke server ga jij spelen?Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:04:
Nog tips voor deze n00b??
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Geen idee, denk het wel. Wel makkelijk.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:06:
[...]
op welke server ga jij spelen?
ik ga denk ik op de europese server ...!... nieuwe server en euro
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 13:45 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2008 13:58 ]
Verwijderd
Oké heb je misschien ook een linkje voor een thief tot assassin buildVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:46:
jah, Spearman..
Swordman -> Warrior -> Spearman -> Dragon Knight dat ben ik.
Archer.
Bowman -> en de rest weet ik niet
Maar .. Assasin is het beste en zeker met de 4th job ^^
☻/
/▌
/ \
Nee ik train niet echt meer, niet echt veel tijd meer. Ik kom alleen nog online om ZakumRuns te doen. Snel geld, en ik moet nogsteeds angel ray hebben. Zodra ik die heb misschien dat ik dan wel weer zin krijg om te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:23:
Speel jij je bishop nog? Zo ja.. Kan ik je toe voegen inme BL? Dan kan ik met jou trainen en mis wel 120 worden voor 2020..
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 17:57 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 20-03-2008 18:21 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 22:26 ]
Verwijderd
Slecht als in 'miss'. Niet als 'meer damage'Pimorez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:20:
Nee, maar ik bedoel het zo: als lvl 4 met maar 4 dex vind ik het toch behoorlijk om 17 te hitten met standard sword.. Omdat Sinergy zei dat je zonder dex echt slecht hit..
Ik verwacht niet dat ik al 100 ga hitten hoor
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 09:32 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 20:18 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 22-03-2008 20:05 ]
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Verwijderd
ja maar op hoger level heb je toch niks maar aan tree snails? dan is het toch lage damage?Kixtart schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:43:
De enige die ik wel handig vond ik Three Snails, omdat je aan het begin toch veel snailshells hebt. Die twee andere zijn veel te snel voorbij met een lange cooldown tijd. Als 2e zou ik voor recovery kiezen, kan wel eens handig zijn denk ik zo.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 12:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 19:35 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq