Jaa maar zonder 2x was wel heel lang geleden
haha jaa die blauwe cursor kan ik me ook nog herinneren
, alleen geen screen shots van
.
@Corex, wat is main char voor lvl?
Nice! Dat was nog in de tijd dat het echt heel wat was als je Third Job haalde en daarna zelfs level 100! Zelf kan ik mij ondanks het makkelijker levelen echt niet meer motiveren voor MS. Nog altijd niet fatsoenlijk windowed te spelen en switchen tussen spel / browser gaat zo traag en buggy.. en buiten dat heb ik er gewoon weinig zin meer inVerwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:13:
[...]
Of diegene die toen echt nog de tijd in het spel staken. Ik kan me nog heel goed de tijd herinneren zonder de 2x EXP coupons. Met NX kwam je toen nergens, sterker nog, je kon er alleen een leuk hondje mee kopen o.i.d.
Heb echt hele leuke tijden beleefd met dit spelletje. Ik zal nog eens wat oude screenshots opzoeken, toen we die mooie blauwe cursor nog hadden.
[afbeelding]
(Thumbnail, klik voor volledige versie)
Verwijderd
Ik geloof dat ik ben gestopt toen ik 11x was met mijn Chief Bandit. (Maar dat is echt al uit 2008) Toen daarna nog een tijdje overgestapt op eMS maar dat kon me niet echt boeien.Suther schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:04:
Jaa maar zonder 2x was wel heel lang geledenhaha jaa die blauwe cursor kan ik me ook nog herinneren
, alleen geen screen shots van
.
Tja, dat krijg je als een goed spel wordt overgenomen en alleen nog maar op geld uit zijn.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:08:
[...]
Ik geloof dat ik ben gestopt toen ik 11x was met mijn Chief Bandit. (Maar dat is echt al uit 2008) Toen daarna nog een tijdje overgestapt op eMS maar dat kon me niet echt boeien.
Al mijn vrienden stopte er toen ook mee en heb toen een hele lange tijd niks meer gedaan met MapleStory.
Heb nog wel even gespeeld na de Big Bang update maar het interesseerde me allemaal niet zo veel meer. Het draait nu alleen nog maar om de NX.
En snel na de overname veranderde het logo van MapleStory van leuk lettertype naar een saai lettertype.rubjo99 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:11:
[...]
Tja, dat krijg je als een goed spel wordt overgenomen en alleen nog maar op geld uit zijn.
*kuch* Nexon *kuch*
Papu is trouwens weer gefixed (Mocht je het nog niet weten). Moest idd ff lachen met die oude screenshot, ff kijken of ik nog iets uit de oude doos kan trekken:
[ Voor 6% gewijzigd door EcktenBaas op 06-04-2011 19:17 ]
Antfarmer
Windows 7 is volgens mij weer te spelen, is volgens mij opgelostSuther schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:57:
Lol kan pap weer? ga vanavond denk ik maar weer ff Maple installeren, is er nog steeds windows 7 dc bij pap/zak? had daarom speciaal weer xp op mun pc gezet
draai nu weer windows 7
![]()
Maar even een vraagje, ik hoorde gister van een vriend van me, die ook geen maple meer speeld, dat je nu als je een KoC 120 hebt, een adventure van maken ofzo? is dat wat? die was dan direct lvl 50 ofzo, kon wapens van 10 lvles boven dragen en nog wat dingen?
Ik speel altijd via Windows 7, Global en Europe, geen enkel probleem op Home Premium 64 bits en Professional 64 bits.TrekDr0p schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:48:
[...]
Windows 7 is volgens mij weer te spelen, is volgens mij opgelost
Ik werk me een slag in de rondte de laatste tijd. Heb 3 projecten lopen en draai zo'n 60 uur in de week. Als ik een project heb afgerond zal dat waarschijnlijk wat rustiger worden en heb ik weer tijd om te spelen... Wil toch wel lv100 worden... ooit.TrekDr0p schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:48:
[...]
Dat is een ultimate Adventurer, en die begint bij lvl 50..
En krijgt een KoC skill mee, van het beroep dat je kiest.
Helaas laatste tijd geen tijd om te spelen, maar veel mensen in de guild zie ik ook niet vaak meer online komen. Helaas...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Geen tijd betekend meer geldTrekDr0p schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:48:
[...]
Dat is een ultimate Adventurer, en die begint bij lvl 50..
En krijgt een KoC skill mee, van het beroep dat je kiest.
Helaas laatste tijd geen tijd om te spelen, maar veel mensen in de guild zie ik ook niet vaak meer online komen. Helaas...
Ik neem je ook niets kwalijk, heb hetzelf ook enorm druk met de kleine en een nieuwe baas.. waar ik 1 juni ga beginnen..CSB schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:39:
[...]
Ik werk me een slag in de rondte de laatste tijd. Heb 3 projecten lopen en draai zo'n 60 uur in de week. Als ik een project heb afgerond zal dat waarschijnlijk wat rustiger worden en heb ik weer tijd om te spelen... Wil toch wel lv100 worden... ooit.
Ik werk niet meerVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:27:
[...]
Geen tijd betekend meer geldwees blij!
j/k
Gaat goed met je en met de kleine?
hey baas, tijd voor msn dan[...]
Ik werk niet meerdus ook niet meer geld...
Gaat veel tijd en geld in die kleine zitten![]()
Maar die kleine gaat alles goedwas op 4,5 maanden oud net zo groot en zwaar als een 7 maanden oude baby
Dus gaat lekker
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 02:14 ]
Verwijderd
Oke ik heb dus weer alles aan de praat gekregen en denk: leuk zeg, weer lekker MS spelen. Niet dus... Ik speel in Windia en het is gewoon compleet uitgestorven.Suther schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:38:
Ik zou echt voor Global gaan, europe is niks aan.
het gaat inderdaad veel om geld, maar dat is als je een wat hoger lvlel bent niet moeilijk te krijgen.
Veel runs gaan doen, en de stuff ervan verkopen![]()
Als je wel "wat" geld wil inversteren, heb je sites waar ze geld verkopen, ze zijn niet allemaal te vertrouwen, maar sommige wel
Ik heb hier wel wat ervaring mee, want ik vond de lvles onder de 90 te sloom gaan als je geen goede spullen hebt
Ik ben nu 142, haal nu al mun geld uit runs doen, en daar de spullen van verkopen in fm
[ Voor 3% gewijzigd door EcktenBaas op 12-04-2011 10:12 ]
Dit is weer illegaal. Kans dat je gebanned word en het mag hier niet gezegd worden volgens mij...Suther schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:38:
Als je wel "wat" geld wil inversteren, heb je sites waar ze geld verkopen, ze zijn niet allemaal te vertrouwen, maar sommige wel
Jaa dat klopt, alleen maple komt er niet achter dat je dat doetVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:31:
[...]
Dit is weer illegaal. Kans dat je gebanned word en het mag hier niet gezegd worden volgens mij...
Ja, de meesten spelen op Scania. Gezellig druk.EcktenBaas schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:11:
[...]
Oke ik heb dus weer alles aan de praat gekregen en denk: leuk zeg, weer lekker MS spelen. Niet dus... Ik speel in Windia en het is gewoon compleet uitgestorven.![]()
Hebben jullie hier ook last van? En waar spelen jullie, Scania ofzo?
Zeer zeker dat ze daar wel achter kunnen komen. Maplestory zelf doet er misschien niet genoeg aan maar ze kunnen er makkelijk achter komen... Er is altijd een standaard FM waar het plaats vind met een bepaald char.Suther schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:58:
[...]
Jaa dat klopt, alleen maple komt er niet achter dat je dat doet
Antfarmer
Nee klopt, er word niks gecontroleerdArtilux schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:17:
Dude, dit zijn echt weer van die ramp scenario's, Ik heb zelf ook nooit Mesos gekocht, maar toch. Ik hoorde vaak genoeg van spelers dat ze 1 Bil hadde gekocht en er niet eens gecontroleerd werd. En het daarom nog 10x hebben gedaan.
Zelfs met het hacken zijn duizende weg gekomen.
Kanje dat linkje misschien gevenEcktenBaas schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:15:
Ik speelde ook altijd MapleStory en heb het al dik een jaar niet meer gespeeld, omdat ik mijn account informatie was kwijtgeraakt. Ik speelde altijd op Global MS.
Vandaag heb ik heel wat recherchewerk verricht, want wat was het geval? Ik wist mijn account ID, mijn password, maar verder helemaal niets. Maar goed, ik heb mijn account dus een hele tijd niet meer gebruikt en hij moest opnieuw geverifieerd worden maar hiervoor had ik mijn email nodig. Ik wist deze dus helemaal niet meer, en ik balen natuurlijk! Blijkt dus dat ik gewoon naar een "Pay Cash" pagina moet gaan, maar dan zegt hij dat ik eerst mijn account moet verifiëren, waarvoor ik dus mijn email nodig heb! Argh! Ik zoeken op internet, zwerft er dus ergens een linkje rond met zo'n betalingspagina. Klikte ik erop, kwam er dus gewoon het email adres te staan, van mijn broer! Zometeen even hem lief aankijken en dan kan ik als het goed is binnenkort weer MS spelen!![]()
Ik speel dus op GlobalMS, Windia, level 54 assassin.![]()
Niet eens een hoog level als ik dat hier zo lees, maar ik doe het voor de lol.
Oke ik heb dus echt veel geluk gehad.Fastclaimer schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:58:
[...]
Kanje dat linkje misschien geven?
Ik ben mijn 140 bishop kwijt doordat ik het wachtwoord neit wist, deze was gereset en naar mijn mail gestuurd en deze heb ik ook niet.. wel de id en ken nog iets van 3 oude wachtwoorden.
Jammer dat DW geen 4th Job hebben maar gewoon afgelopen is na lvl 120CSB schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:18:
Zo, vandaag ff met Snoepkont wezen trainen. We zijn allebei 1 level verwijderd van een mijlpaal: Zijn DW is lv119 en dus bijna 4th job.
Mijn DB is lv99.Bijna noob-af.
Dus morgenavond gaan we maar eens equips zoeken voor onze chars en daarna een zakum run voorbereiden.
Mensen op Scania die zin hebben om mee te gaan?
Ja, Zondags probeer ik iig online te zijn. Heb gisteren ff 4th job DB filmpjes gekeken en Sudden Raid is vet! Gewoon ff een halve map clearen met 1 atk, en dat voor een thief!TrekDr0p schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:18:
[...]
Misschien dat het een leuke optie word om dan een arm leech run te doen met alle chars erbij van lvl 105 of hoger,,
Dan kunnen we snel lvlen en kijken of we daarna snel kunnen lvlen om een soort van zrun squad te kunnen vormen![]()
Straks weer lekker verder met me Aran, en een beetje Crusader doen. die is bijna lvl 80, dus schiet ook al op![]()
Dus Choco moet even opschieten en dan kunnen we met Reseruction naar zakum![]()
Dus ik ga voor dat iedereen weer fulltime gaat spelenof in iedergeval allemaal Zondags:P weer even oldschool dingen hunten en samen trainen/lullen
Ik zou me niet focussen op die Sudden Raid, die verdwijnt met de Chaos Patch na de 6th AnniversaryCSB schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:26:
[...]
Ja, Zondags probeer ik iig online te zijn. Heb gisteren ff 4th job DB filmpjes gekeken en Sudden Raid is vet! Gewoon ff een halve map clearen met 1 atk, en dat voor een thief!
Heb dus weer iets om naar toe te trainen. Ga vandaag eens lv100 worden om te beginnen.
[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 09-05-2011 12:44 ]
Grats met je DW! Ik zit momenteel op 106 met mn DW, dus vanaaf ff kijken of ik de 110 kan halen ;X Daarna een UA aanmaken of verder met mn DKTrekDr0p schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:43:Maar ja volgende week zondag op vakantie. Weet niet wanneer de Chaos patch komt maar als het zo doorgaat ben ik geen lvl 120 als Chaos patch uitkomt
O dan ben ik ruimschoots alweer terugw00tstok schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Grats met je DW! Ik zit momenteel op 106 met mn DW, dus vanaaf ff kijken of ik de 110 kan halen ;X Daarna een UA aanmaken of verder met mn DK
En er stond in een Notice op de main site: "After the party there will be Chaos". Dus ik gok een week na de Anniversary Events (Dus rond eind Juni). Anniversary eindigt op 14 Juni, dus omstreeks 21 Juni tot 30 Juni gok ik ^_^
Ik ben van hobi naar ghost hook gegaan in singapore. Traint toch ff beter (vooral voor DB met air assault) en de spawn is fantastisch.TrekDr0p schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:44:
[...]
O dan ben ik ruimschoots alweer terug
Ga kijken of ik vanavond kan lvlen op me aran, weet nogsteeds niet waar ik het beste kan trainen. Lvl 106 nu.
Zit nu bij (green)Hobi omdat ik daar ook was met me DW van lvl 116 tot 120
Heb je zoveel vertrouwen in de group dat je Resurrection nodig hebt? D:TrekDr0p schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:18:
[...]
Dus Choco moet even opschieten en dan kunnen we met Reseruction naar zakum![]()
Dus ik ga voor dat iedereen weer fulltime gaat spelenof in iedergeval allemaal Zondags:P weer even oldschool dingen hunten en samen trainen/lullen
Grats!TrekDr0p schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:43:
Nou het is me dan toch echt eindelijk gelukt gisteren, mijn DW is nu lvl 12024 attack buff here I come.
Nu verder met me Aran, lekker kijken of ik misschien tot lvl 120 kan komen voordat de chaos patch uitkomt.
Who cares ik kom er vanzelf wel
Zal trouwens vanavond mijn 120 lvl up screen shot posten
Kunnen we weer Maple wapens gaan hunten.w00tstok schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Grats met je DW!Ik zit momenteel op 106 met mn DW, dus vanaaf ff kijken of ik de 110 kan halen ;X Daarna een UA aanmaken of verder met mn DK
En er stond in een Notice op de main site: "After the party there will be Chaos". Dus ik gok een week na de Anniversary Events (Dus rond eind Juni). Anniversary eindigt op 14 Juni, dus omstreeks 21 Juni tot 30 Juni gok ik ^_^
In dik zie je mijn antwoordMuskalade schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Heb je zoveel vertrouwen in de group dat je Resurrection nodig hebt? D:
Zondag als vaste speeldag lijkt mij een goed idee. Even kijken of ik Mechano ook kan motiveren om weer te gaan spelen.
![]()
Ja ik wel.. jij niet dan?
[...]
Grats!Dawn Warrior op 120 is erg leuk om te spelen (imo)
.
Is ook wel leuk, nu de DW nog niet generfed isDaarom maar weer verder met de Aran en af en toe op crusader, heb ook een alliance aangemaakt, zit nu ook een andere guild bij.. Guildless
is ook van mij
![]()
[...]
Kunnen we weer Maple wapens gaan hunten.
Daar ben ik al druk mee geweest, alleen nog niet gehunt op Staff/wands alleen op swords![]()
Wel geprobeerd om samen met CBS(Martin) en Carlos om een Maple gun te hunten, en martin had gelukOok al was het een nub underaverage met dikke -rode letters, het was er 1
![]()
Heb wel godly 1h en 2h-sword gehuntDus met een mooi blauw vakje
![]()
Vanavond maar even kijken of ik tijd heb om te hunten op de nieuwe Maple wapens.
Dit was ook mijn reden. En Nexon maakt het niet bepaald makkelijk om je account te restoren, als je er al 1 had.Raxious schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:14:
blijf het nog altijd belachelijk vinden dat je geen global account meer kan maken, en dus verplicht bent om op de EU servers te spelen die veel minder mensen hebben. Min of meer de rede die mij tegenhoud om weer eens te beginnen.
Lijkt me gezellig. Weet je wat? Ik log ook ff in vanavond. Ik ben er rond een uur of 7 denk ik.Muskalade schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:56:
[...]
Vanavond maar even kijken of ik tijd heb om te hunten op de nieuwe Maple wapens.
Ben heel even ingelogd geweest rond een uurtje of 18:00. Moest daarna nog wat dingen IRL doen.CSB schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:55:
[...]
Lijkt me gezellig. Weet je wat? Ik log ook ff in vanavond. Ik ben er rond een uur of 7 denk ik.
Gatver. IRL dingen. Die zijn meestal inspannend...Muskalade schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:47:
[...]
Ben heel even ingelogd geweest rond een uurtje of 18:00. Moest daarna nog wat dingen IRL doen.
Als je het goed doet niet.CSB schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:50:
[...]
Gatver. IRL dingen. Die zijn meestal inspannend...
[ Voor 22% gewijzigd door Muskalade op 16-05-2011 10:32 ]
Yep, kreeg een mail van ze omdat ik bij een account niet kon komen. Moest m'n Paspoort, adres gegevens, handtekening van m'n ouders doorfaxen (Frerk schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:22:
Heeft iemand ervaring met het laten veranderen van je e-mail door Nexon? Ik kan niet bij m'n account en de email is verwijderd
Kreeg een zelfde mail, alleen moet ik alleen een kopie van m'n ID bewijs sturen.w00tstok schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:07:
[...]
Yep, kreeg een mail van ze omdat ik bij een account niet kon komen. Moest m'n Paspoort, adres gegevens, handtekening van m'n ouders doorfaxen () Dus forget it, krijg je niet meer terug vrees ik.
Ik had dus van die IRL dingen... bah.Muskalade schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:27:
[...]
Als je het goed doet niet.
edit: Waar was iedereen op onze "vaste mapledag" ?Was van 15:30 tot 19:00 online maar niemand gezien.
Van wat ik begrepen heb krijg je een quest van "The Empress" ( die altijd op die vogel zit, als het goed is ) en moet je 10 Peridots verzamelen van Harps in Leafre.TrekDr0p schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:07:
Ik weet echt niet welke quests ik gedaan moet hebben om die te kunnen doen. Heb al die quest voor the ice sculpture gedaan.. is quest van Jade...
dus wie kan me helpen???????
[ Voor 3% gewijzigd door Muskalade op 07-06-2011 08:10 ]
die quest dus niet gehad... of moet ik een lege slot hebben?Muskalade schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:04:
[...]
Van wat ik begrepen heb krijg je een quest van "The Empress" ( die altijd op die vogel zit, als het goed is ) en moet je 10 Peridots verzamelen van Harps in Leafre.
[afbeelding]
Als je klaar bent met de quest kan je een Ultimate Adventurer maken als je nog een character slot over heb.
[afbeelding]
Dat lijkt me sterk. Lijkt mij dat je de quest gewoon kan doen.TrekDr0p schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:04:
[...]
die quest dus niet gehad... of moet ik een lege slot hebben?
[ Voor 16% gewijzigd door Muskalade op 07-06-2011 22:43 ]
Gewoon bij Guide > Get Started > Download .kats schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:40:
Hoe heb je dat gedaan dan? Ik kan nog wel inloggen op de Global site maar ik mag de Global versie niet downloaden!
Ik wil zo graag mn account terug.
Serieus? Ik dacht dat wij als europeanen werden geblocked? En doorverwezen naar MS Europe.. Maar dat gebeurd dus niet bij jou?Muskalade schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:01:
[...]
Gewoon bij Guide > Get Started > Download .
Zodra je op de Maple Global site komt krijg je inderdaad het bericht om naar Europe te gaan. Maar je moet 1 keer refreshen en je krijgt het bericht niet meer.kats schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:16:
[...]
Serieus? Ik dacht dat wij als europeanen werden geblocked? En doorverwezen naar MS Europe.. Maar dat gebeurd dus niet bij jou?
MS Europe doet t namelijk ff niet bij mij. Iets met de nieuwe patch, dan zegt Windows: Maplestory werkt niet meer.
Manual Patch zou de oplossing moeten zijn, maar dan blijft hij haken op Maplestory.exe...
die problemen zijn er zeker maar een oplossing.. geen idee, zelf geen problemen alleen bij het opstarten geeft die aan dat ghet programma niet goed uitgevoerd is wat wel gewoon prima gaat.Muskalade schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:18:
[...]
Zodra je op de Maple Global site komt krijg je inderdaad het bericht om naar Europe te gaan. Maar je moet 1 keer refreshen en je krijgt het bericht niet meer.
Heb zelf nog geen problemen gehad met Europe op Windows 7 x64.
Dat klopt, maar ik kan global nu gewoon downloaden en dan inloggen? Kreeg daar de melding ook geloof ik!Muskalade schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:18:
[...]
Zodra je op de Maple Global site komt krijg je inderdaad het bericht om naar Europe te gaan. Maar je moet 1 keer refreshen en je krijgt het bericht niet meer.
Als de melding weg is hoor je global te kunnen downloaden.kats schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:47:
[...]
Dat klopt, maar ik kan global nu gewoon downloaden en dan inloggen? Kreeg daar de melding ook geloof ik!
Als je hem gewoon installeerd, daarna naar de locatie gaat waar je hem hebt geinstalleerd, en de launcher dubbelklikt, dan hoef je niet eerst op de site in te loggen. gewoon in the game inloggenkats schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:28:
Oke bedankt! Ik ga het vanavond gelijk proberen!Oldskool haha.
Super bedankt voor de tip!Suther schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:34:
[...]
Als je hem gewoon installeerd, daarna naar de locatie gaat waar je hem hebt geinstalleerd, en de launcher dubbelklikt, dan hoef je niet eerst op de site in te loggen. gewoon in the game inloggen
Ja die KoC blessing is superMuskalade schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:30:
Gisteren een Warrior aangemaakt en tot level 13 getrained. Kreeg lekker +14 van die nieuwe KoC blessing.
De patch van de AransTrekDr0p schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:33:
[...]
Ja die KoC blessing is super![]()
Ik krijg +24altijd fijn
![]()
Maar nogsteeds niet echt tijd gehad om weer te spelen.. maar als Chaos er is even inloggen voor gratis SP reset![]()
Kan ik me aran opnieuw indelen en zijn skills verdelen
hehe eindelijkMuskalade schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:41:
[...]
De patch van de Arans. +24 is helemaal nice om te hebben .
![]()
Renato en ik kunnen eindelijk Manon verslaan in dojo zonder jou hulp .
[ Voor 17% gewijzigd door TrekDr0p op 22-06-2011 23:26 ]
Met de Big Bang patch is er heel veel veranderd. (maps, classes, etc.) Op europe moet deze patch nog komen, vandaar dat het er nog als vanouds uitzietkats schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:02:
Waarom wist ik dit 4 jaar geleden niet?
Leuk om mn oude char weer te zien.
Veel veranderd aan lay-out enzo! Europe is nog aardig gelijk gebleven met MS Global van toen.
Ik loop vast gigantisch achter qua item knowledge...
Grats.TrekDr0p schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:55:
[...]
hehe eindelijk
misschien zondag weer even tijd maken om te spelen...
zo ff vanavond lvl 107 gewordentoch leuk die aran.. 29-6 komt chaos.. dus nog 1 week om wat te lvlen en misschien 110 worden.. who knows..
Ah vandaar!Muskalade schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:39:
[...]
Met de Big Bang patch is er heel veel veranderd. (maps, classes, etc.) Op europe moet deze patch nog komen, vandaar dat het er nog als vanouds uitziet.
Om eerlijk te zijn zal ik je aanraden of een nieuwe char aan te maken of te wachten met trainen na 29 - 6 ivm een nieuwe Patch... CHAOSSSSSSS. Want dan krijg je een gratis 100% SP reset scrol zodat je voor je assasin ook alle nieuwe betere skills kan opnemen in je build.kats schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:42:
[...]
Ah vandaar!
Inderdaad veel veranderd. Ik heb dit al 5 jaar niet gespeeld ofzo. Toen waren Stone Golems nog sterk geloof ik. Of waren die altijd al level 28 monsters?![]()
Maarja, vanochtend vrij van werk, ik start maple op: server update. Pff. Ik wil mn assassin levelen naar 50!
Gewoon op Basil zoeken naar post bb guides als je niet weet waar je moet trainen.TrekDr0p schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:52:
[...]
Stone Golems waren eerst 40 of 50 nu low lvl.. Maar let wel op met trainen dat je monsters meer dan 5 boven je lvl niet meer kan raken. Je zal dan alleen maar missen. Dus let goed op met welke monsters je wilt trainen..
[ Voor 13% gewijzigd door kats op 23-06-2011 15:53 ]
Levelen gaat een stuk sneller als voorheen, dus je bent zo level 36. Maar als jij een asassin een leuke class vind om te spelen en je build is gewoon goed dan hoef je niet een nieuwe character aan te maken.kats schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:53:
Ik heb een assassin die wel goed is qua skill build! Heb met guides gewerkt enzo (idd ook van Basil market).
En heb een crap magician van een vriend gekregen level 69. Hij heeft m echt totaaaaal vern**kt dus die SP reset komt goed van pas dan!
Ja ik zit in Scania. Goldclouds is mn assassin nu. Nu nog level 36. Maar hij leveld nu echt snel.
*edit* maar jullie zeggen; niet meer levellen dus?
Of nieuwe char maken. Ik wilde nog een warrior aanmaken..
Ik denk dat Priest het rijkst is, maar dat kan ik niet met alle zekerheid zeggen.kats schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:40:
Ja ik vond levelen een stuk sneller al gaan!
Haha voel me echt een noob nu!
Welk char is het rijkst? Haha mn assassin lust die mp pots wel.
Dat is wel ideaal. Maar equips zijn wel vrij prijzig uiteraard.Muskalade schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:50:
[...]
Ik denk dat Priest het rijkst is, maar dat kan ik niet met alle zekerheid zeggen.
Kost mij geen MP en HP pots tijdens het trainen dankzij MP-Eater en Heal.
Ik vind de mage equips nog best goedkoop.:)kats schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:13:
[...]
Dat is wel ideaal. Maar equips zijn wel vrij prijzig uiteraard.
Maybe maak ik nog wel een Priest aan.
Priest was altijd leuk, lekker leach verkopen vanaf 130 bij skelletons.Muskalade schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:54:
[...]
Ik vind de mage equips nog best goedkoop.:)
En Priests hebben leuke skills zoals Mystic Door, Holy Symbol en Genesis om er een paar te noemen.
WOOOT Chaos!!? Ik ben er weer bij na de 29e!TrekDr0p schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:52:
[...]
Om eerlijk te zijn zal ik je aanraden of een nieuwe char aan te maken of te wachten met trainen na 29 - 6 ivm een nieuwe Patch... CHAOSSSSSSS. Want dan krijg je een gratis 100% SP reset scrol zodat je voor je assasin ook alle nieuwe betere skills kan opnemen in je build.
Ja je moet you have to..CSB schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:27:
[...]
WOOOT Chaos!!? Ik ben er weer bij na de 29e!
Sry guys, maar ik zit met een familieprobleempje en dat heeft naast mijn werk al mijn tijd nodig. Maar ik MOET er weer bij zijn volgende week!
Martin is onze mascotteTrekDr0p schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:40:
[...]
Ja je moet you have to..
Wat is onze guild zonder onze Martin![]()
Nou succes met je fam probs.. en we zien je vanzelf wel weer verschijnen![]()
Ik weet in iedergeval dat ik de 29ste mijn sp reset scroll ga scoren voor me ARAN
Basil it!kats schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:53:
Waar kun je Aran aanmaken?
Gewoon bij waar je je characters kan kiezen op create character drukken. Middelste bordje.kats schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:53:
Waar kun je Aran aanmaken?
Nee, op Global mag je helaas geen account meer aanmaken als je buiten Amerika woont.kats schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:18:
Aha! Thanks! Ga ik ook eens proberen.
Mogen wij als 'Europeanen' nog een nieuwe account maken?
Het is inderdaad erg handig om een tweede account te hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Muskalade op 24-06-2011 19:43 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq