Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Waarom wil je zo snel levelen? Is toch hartstikke zonde. Je loopt allerlei quests en gezelligheid mis...opblaashaas schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:25:
Guide gevonden om zo snel mogelijk lvl120 te worden. Schijn ik naar vikerola's te moeten maar die kan ik nergens vinden. Raak ik gewoon verdwaald of zitten die niet in GMS? Ze horen in fantasy theme park te zitten maar daar kom ik al niet. Wel weer 87 geworden. Vandaag ff doorknallen naar 90
Ik snap niet waarom mensen zo'n haast hebben.. xD
Om op gelijk level te komen met de hoogste guildies. Dat en 1-90 heb ik al vaak zat doorlopen. Gezelligheid loop ik niet mis want ik ouwehoer veel met mensen tijdens trainen.ThijsWTF schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:30:
[...]
Waarom wil je zo snel levelen? Is toch hartstikke zonde. Je loopt allerlei quests en gezelligheid mis...
Ik snap niet waarom mensen zo'n haast hebben.. xD
volgens mij rond de 220 mil...Muskalade schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:11:
Weet iemand trouwens wat een White Scroll waard is ?
Vandaag ff grinden ipv hpq
Dan gaat het pas echt leuk worden
Oh, ik heb hem in mijn shop gegooid voor 325 mill.TrekDr0p schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:08:
[...]
volgens mij rond de 220 mil...
Vandaag ff grinden ipv hpqkijken of ik 106 kan worden
wil niet aankomend weekend maar het weekend erop toch lvl 120 zijn
moet te doen zijn denk ik.
Dan gaat het pas echt leuk worden
Enige prijs die ik kon vinden was op op Maple Wiki.

Moet makkelijk te halen zijn volgens mij .
Ik zag trouwens dat MP3 een goede plek is om te trainen van 94-120 voor Priest. Morgen maar even een kijkje nemen.
MP3 is zeg maar de drukste map van MS
Misschien onze tijd vroeg is het nog rustig maar hoe dichter je bij 10 uur komt hoe drukker het word
Kan Renato gewoon AFKen en zijn vlammenwerper spammen.
Dan kom ik wel de 3de platform spammen met mijn aranMuskalade schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:01:
Dan kan ik onze eigen KSende Mechanic meenemen.
Kan Renato gewoon AFKen en zijn vlammenwerper spammen.
En als martin renato en carlos een beetje jr's gaan adden kan ik family rep gaan geven 1,5x exp voor 30 min voor iedereen in de familie die op dat moment online is minimaal 6 personen..
TrekDr0p schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:03:
[...]
Dan kom ik wel de 3de platform spammen met mijn aranmisschien trained dat nog wat sneller
![]()
En als martin renato en carlos een beetje jr's gaan adden kan ik family rep gaan geven 1,5x exp voor 30 min voor iedereen in de familie die op dat moment online is minimaal 6 personen..
Ben Chair King :D!
hij heeft een chair gekregen van Gachapon en daar zit een medal bij.. the chair king medal, je kan hem alleen maar 30 dagen gebruiken die medal
Wel + 8 Dex, Luk, INT en STR .TrekDr0p schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:50:
[...]
hij heeft een chair gekregen van Gachapon en daar zit een medal bij.. the chair king medal, je kan hem alleen maar 30 dagen gebruiken die medal
[ Voor 7% gewijzigd door Muskalade op 12-02-2011 01:10 ]
ben op het moment actief in El Nido, naam Ode2MyFamily (jup, van the Cranberries, awesome lied).
Heb een vraag: is heal toevallig geglitched? Het lijkt alsof ie te weinig HP healt. Of ligt dat aan mij? (skill geeft 100% aan, maar das lang niet altijd zo)
Er heeft altijd een randomization op de damage gezeten, waarom dan niet op heal? Dat is tevens een aanval namelijk...R0elr schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:48:
Heb een vraag: is heal toevallig geglitched? Het lijkt alsof ie te weinig HP healt. Of ligt dat aan mij? (skill geeft 100% aan, maar das lang niet altijd zo)
Daarna even geprobeerd of Jr. Balrog er was, maar ook hij was niet thuis.
Balrog Expedition, is vage sjit. Was flink geglitched en we snapte er helemaal niets van.
Nu kijken wat we nogmeer kunnen doen als guild
Next PQ is Dragon riders PQ
Owja ik ben nu lvl 106
Wil toch wel eind van volgend weekend de 110 zijn gepasseerd
[ Voor 15% gewijzigd door TrekDr0p op 14-02-2011 11:06 ]
Gaat inderdaad een stuk langzamer nu. Duurt ongeveer 1-1:30 uur.TrekDr0p schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:02:
Next PQ is Dragon riders PQals de slow lvling nubs ff snel 100+ worden
Owja ik ben nu lvl 106dus gaat wat langzamer dan verwacht. misschien vandaag weer een leveltje.
Wil toch wel eind van volgend weekend de 110 zijn gepasseerd

Die quests zijn verrekte lastig. Daarom heb ik de mijne maar gekocht. Was al gescrolled en zit nu dus 12 int op. Heerlijk voor mages. Zeker omdat ik op lvl60 echt nog geen bigfoot aan kon. Vanaf welk level kun je die ongeveer solo ownen?TrekDr0p schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:02:
Gisteren geprobeerde de deputy star quests te doen, maar toch wel lastiger dan we dachten om een bigfoot te vinden. 1 gevonden maar geen Toe drop
En hij doet nu max 2.5k damage dus goed te doen voor iedereen denk ik zo.
Alleen een stuk minder exp dan voorheen.. heheh
en 3.5 mil hp. Maar als je dus lvl 100 bent kan je hem dus al soloen
Wauw, dat is echt absurd snel lol. De tijden zijn echt veranderd sinds Big Bang xD.Muskalade schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:45:
[...]
Gaat inderdaad een stuk langzamer nu. Duurt ongeveer 1-1:30 uur.
In vergelijking met vroeger wel ja.ThijsWTF schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:37:
[...]
Wauw, dat is echt absurd snel lol. De tijden zijn echt veranderd sinds Big Bang xD.
Toen kreeg ik 0.002% per monster als ik geluk had op level 50.
Mooie tijdenMuskalade schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:34:
[...]
In vergelijking met vroeger wel ja.
Toen kreeg ik 0.002% per monster als ik geluk had op level 50.
FF kijken of ik deze misschien snel lvl 70 kan maken en dan weer verder met me aran.
En vroegah was alles beter toch jongens
Vroegah hadden we geen drempels, alleen kuiluh.TrekDr0p schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:03:
Gisteren nog even me noob DawnWarrior getrained hij is nu lvl 39.
FF kijken of ik deze misschien snel lvl 70 kan maken en dan weer verder met me aran.
En vroegah was alles beter toch jongens
Mijn NW is 48, we kunnen als we beiden 60 zijn LPPQ doen
Jammer dat je priest te hoog is om hs te geven.Muskalade schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:46:
[...]
Vroegah hadden we geen drempels, alleen kuiluh.![]()
Mijn NW is 48, we kunnen als we beiden 60 zijn LPPQ doen. Kan ik op mijn priest ons HS geven .
party alleen met max 30 levels verschil
Maar is wel een goed idee, ik ga vanavond voor level 50 dan zien we daarna wel weer wat ik dan ga doen.
Jammer, was anders helemaal snel gegaan bij LPPQ met HS.TrekDr0p schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:03:
[...]
Jammer dat je priest te hoog is om hs te geven.
party alleen met max 30 levels verschil![]()
Maar is wel een goed idee, ik ga vanavond voor level 50 dan zien we daarna wel weer wat ik dan ga doen.
Renato heeft nog een crossbowmen van level 49 dus we kunnen altijd nog met zijn 3en PQen als je wilt
Achja dat zien we dan wel he,. als we lvl 60 zijnMuskalade schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:02:
[...]
Jammer, was anders helemaal snel gegaan bij LPPQ met HS.![]()
Renato heeft nog een crossbowmen van level 49 dus we kunnen altijd nog met zijn 3en PQen als je wilt.
Giisteren even tot level 50 gegrind
Deed op een gegeven moment 3 levels in 30 minuten
Powergrinding
Misschien vandaag level 60 zodat ik met LPPQ kan beginnen
[ Voor 22% gewijzigd door TrekDr0p op 16-02-2011 09:46 ]
Lekker hoor dus nog even door gegrind toen ik offline gingMuskalade schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:07:
Gisteren level 54 geworden op mijn NW. Vanavond kijken of ik 60 kan worden, maar eerst ga ik de white belt halen want ik heb nog maar 30 punten nodig
.
Vanavond geen MS voor mij moet naar cursus, dus voor mij vrijdag pas level 60
Kunnen we het weekend misschien LPPQ gaan doen, moeten we nog 1 lvl 60 erbij hebben
Dan kan ik eindelijk een beter wapen gaan dragen
Nope, je zei nog grats tegen meTrekDr0p schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:25:
[...]
Lekker hoor dus nog even door gegrind toen ik offline ging![]()
Vanavond geen MS voor mij moet naar cursus, dus voor mij vrijdag pas level 60![]()
Kunnen we het weekend misschien LPPQ gaan doen, moeten we nog 1 lvl 60 erbij hebbendus als carlos of renato een beetje door traint dan hebben we een 3de man erbij
![]()
Dan kan ik eindelijk een beter wapen gaan dragenen niet een clean wapentje
Carlos is toch level 75?
Moet ook maar eens op zoek naar een mooie maple Skanda.
nee hij is ook lvl 90 of zelfs 91Muskalade schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:45:
[...]
Nope, je zei nog grats tegen me. Was net na de laatste dojo die we deden.
Carlos is toch level 75?Dan kan hij met ons LPPQ doen.
![]()
Moet ook maar eens op zoek naar een mooie maple Skanda.
Op naar cursus
Haha, okTrekDr0p schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:23:
[...]
nee hij is ook lvl 90 of zelfs 91![]()
Op naar cursus
Veel plezier.
Gefeliciteerd,opblaashaas schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:12:
Ik heb ondertussen lvl100 bereikt ^^. Nu wel traag lvlen in vergelijking met 90-97 tho. Daar knalde je zo doorheen bij mysterious path 3. Echt een aanrader mocht je een lege channel kunnen vinden. Als dat niet het geval is zijn gallopera's een leuke afwisseling.
Ja dat probleem heb ik ook met me Aran, gaat nu erg traag. Van het weekend maar eens kijken hoe het gaat met een HS mule erbij
Daarom was ik ook een DawnWarrior begonnen om even me aandacht van me aran te halen, om straks weer met volle moed verder te gaan met me Aran
Vandaag even doortrainen naar lvl 60, dan word het tot lvl 70 een LPPQ mule
Dus mijn plannen voor dit weekend zijn.. Lv110 op me Aran en Lv 70 op me DawnWarrior
Kijken hoever ik kan komen en of ik engisinds in de buurt kan komen van deze 2 getallen.
Denk dat als me Aran 110 is me DW verder ga trainen naar lvl 100 en dan weer fulltime ga verder trainen met me Aran. Naar een level of 14x~15x en tussendoor af en toe een level met me DW zodat ik straks met de Chaos patch me DW al op lvl 120 heb en me Aran klaar is om vette skills te maxen zodra deze uitzijn in de Chaos Patch
Edit: Hij is weer up.
[ Voor 29% gewijzigd door Muskalade op 18-02-2011 21:22 ]
nou ja ben toch van 62 naar 66 gegaan..CSB schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:39:
Het was vandaag errug stil in de guild. Wat is er aan de hand jongens? Dagje simultaan biechten in de kerk ofzo?
Was steeds online als niemand online was... denk dat we elkaar gewoon mis hebben gelopen
Ik heb daar nog wel een account. Dat is enkel inactive en activeren lukt niet omdat de mail ervan nooit aankomt.
Heeft geen signature.
[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 21-02-2011 07:51 ]
☻/
/▌
/ \
Heeft geen signature.
Verwijderd
Voeg me toe als je wilt: Ode2MyFamily in El Nido, een lvl 49 Cleric. (niet zo actief, school enzo)
Zoek NeoSNL als je wilt dat ik je toevoeg aan de guild.
Heb dus helaas niet door kunnen trainen naar lvl 70
Misschien vandaag lvl 70 en eindelijk Soul Driver skill gebruiken
Vette skill.. multiple monster en dan 4 attacks
En natuurlijk is scania de beste server met de leukste guild, NoobInAction all NL en zoals hierboven al word gezegt gemiddeld zitten we wel 80+
Erg gezellig en vooral in het weekend erg veel mensen online
Behalve afgelopen weekend.TrekDr0p schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:27:
Gisteren lag de server eruit vanwegen een aardbeving.
Heb dus helaas niet door kunnen trainen naar lvl 70ben nu 67 en doe al crits van 15k
gaat lekker.
Misschien vandaag lvl 70 en eindelijk Soul Driver skill gebruiken![]()
Vette skill.. multiple monster en dan 4 attacks
En natuurlijk is scania de beste server met de leukste guild, NoobInAction all NL en zoals hierboven al word gezegt gemiddeld zitten we wel 80+
Erg gezellig en vooral in het weekend erg veel mensen online
Dat komt door de voorjaarsvakantie, ik was er wel alleen jij niet
Oja? Waar was jij zaterdag van half 11 tot 5 uur?TrekDr0p schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:20:
[...]
Dat komt door de voorjaarsvakantie, ik was er wel alleen jij niet
Stephan was er wel.
Zondag was het anders ook erg rustig.CSB schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:21:
[...]
Oja? Waar was jij zaterdag van half 11 tot 5 uur?![]()
Stephan was er wel.
Oppassen op mijn kleine jongen aangezien moeders een dagje weg was..CSB schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:21:
[...]
Oja? Waar was jij zaterdag van half 11 tot 5 uur?![]()
Stephan was er wel.
wat voor excuses had jij om er gisteren niet te zijn ?
Auto ophalen bij de garage en een verjaardag.TrekDr0p schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:46:
[...]
Oppassen op mijn kleine jongen aangezien moeders een dagje weg was..
wat voor excuses had jij om er gisteren niet te zijn ?
Hahaha, we moeten ons verantwoorden bij onze guildleader als we er niet zijn... Er wordt dus ERG op gelet dat je wel active bent (en blijft!)
hey hey hey jij begon ermeeCSB schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:13:
[...]
Auto ophalen bij de garage en een verjaardag.
Hahaha, we moeten ons verantwoorden bij onze guildleader als we er niet zijn... Er wordt dus ERG op gelet dat je wel active bent (en blijft!)
Ik voel een Martin downgrade comming up
Gisteren was het toch nog lekker druk in de guild
Dus ik vergeef jullie,.. Maar volgende keer zal ik deze revolte niet accepteren en zal ik door vechten tot het einde en zal ik sterven als een martelaar...
zullen ze nu weten wie ik echt ben.. sjit..
[ Voor 26% gewijzigd door TrekDr0p op 23-02-2011 09:01 . Reden: extra info bishessss ]
Hey da ben ik
wij ruleerde
wat kom je doen hier?? Kom je beetje tof lopen doen?
gisteren even naar lvl 72 gegaan.. vandaag geen MS voor mij. Misschien van het weekend wel weer..
Nou moet je ophouden hoor... Anders kom ik echt een keer langs op MSTrekDr0p schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:03:
[...]
wat kom je doen hier?? Kom je beetje tof lopen doen?![]()
waarom neit een laptop met windowsof een pc? heb je dikke mac of niet want er zijn wel emulators?Fishlip schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:36:
Ik vind dit echt een topspel, maar ik heb echt geen zin om Windows op mijn Mac te zettenNu blijf ik maar dromen bij de screenshots. Heb zelf een lvl 64 poppetje, maar al 1 jaar niet meer gespeeld!
MapleStory draait niet onder Wine.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:01:
[...]
waarom neit een laptop met windowsof een pc? heb je dikke mac of niet want er zijn wel emulators?
Enige optie is of een dual boot te maken, of een VM te draaien met Windows er op.
[ Voor 14% gewijzigd door Muskalade op 25-02-2011 13:10 ]
kijk hier anders even..Fishlip schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:36:
Ik vind dit echt een topspel, maar ik heb echt geen zin om Windows op mijn Mac te zettenNu blijf ik maar dromen bij de screenshots. Heb zelf een lvl 64 poppetje, maar al 1 jaar niet meer gespeeld!
http://forum.nexon.net/Vindictus/forums/thread/3592382.aspx
Staat genoeg in
En jacky bwoy.. come and get me
dual boot moet kunnen.Muskalade schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:09:
[...]
MapleStory draait niet onder Wine.
Enige optie is of een dual boot te maken, of een VM te draaien met Windows er op.
30GB reserveren en klaar. XP vreet weinig geheugen en hoppa.
rawr~

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 16:33 ]

Na 2 uur was ik op 29 en 80% door alle quests die ik moest doen om extra SP te krijgen, dat wil ik natuurlijk niet mislopen.
Uiteindelijk level 30 bereikt, kwamen er nog meer quests.
Gisteren ook even gespeeld inmiddels lvl 82Muskalade schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:09:
Dacht gister, laat ik mijn Evan even van 28 naar 30 trainen. Lukt vast binnen 30 minuten. Niet dus.![]()
Na 2 uur was ik op 29 en 80% door alle quests die ik moest doen om extra SP te krijgen, dat wil ik natuurlijk niet mislopen.
Uiteindelijk level 30 bereikt, kwamen er nog meer quests.
Gaat de goede kant op.
Jammer dat hij nu offline is...
Pffff.TrekDr0p schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:21:
[...]
Gisteren ook even gespeeld inmiddels lvl 82
Gaat de goede kant op.
Jammer dat hij nu offline is...
Je moet het wat rustiger aan doen anders dan ben je volgende week al 120.
Valt wel mee denk ik zal wel weer stil vallen als ik 100 ben ofzoMuskalade schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:21:
[...]
Pffff.![]()
Je moet het wat rustiger aan doen anders dan ben je volgende week al 120.
Dan gaat het allemaal een stuk langzamer
En van het weekend speel ik denk ik helemaal niet net als vandaag niet.. dus zo snel zal het wel niet lopen..
Ja ik ga zo na het eten ook nog ff lvlen.. misschien pers ik er nog wel een paar levels uit.. en ben ik ook lvl 93CSB schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:25:
Misschien dat ik er vanavond weer ben, heb het de afgelopen week erg druk gehad. Wil toch wel langzaam richting de lv100 gaan. (ben pas 93, lol)
edit1:
Lol 86.. denk dat dat wel genoeg is 4 lvls vandaag
edit 2:
Oke oke nu dan lvl 93
[ Voor 11% gewijzigd door TrekDr0p op 06-03-2011 00:17 ]
gratsTrekDr0p schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:04:
[...]
Ja ik ga zo na het eten ook nog ff lvlen.. misschien pers ik er nog wel een paar levels uit.. en ben ik ook lvl 93
edit1:
Lol 86.. denk dat dat wel genoeg is 4 lvls vandaag
edit 2:
Oke oke nu dan lvl 93

lekker soul drive spammen
Jongens jullie zijn een beetje aan het achter lopen.. een weekend vol 2x exp en jullie waren niet on
Ben inmiddels 98 en ga vandaag voor lvl 100
Nou ja dat was het weer voor vandaag
Brandish max op naar advanced combo
Straks maar eens kijken of ik mijn poppetje bij MP3 kan neerzetten en dan souldriver spammen totdat ik er misselijk van word
Update:
Zo lvl 103 geworden.. in net 2 uurtje trainen bij MP3
Morgen proberen bij captains kijken of dat een beetje snel gaat
Dus vanaf nu me SP's opsparen om op lvl 110 meteen adv. combo te maxen
[ Voor 28% gewijzigd door TrekDr0p op 08-03-2011 23:39 ]
Dat zal kunnen inderdaad... inmiddels lvl 104Muskalade schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 07:36:
Je gaat te snel. Misschien moet je even pauzeren.
Het kan ook zo zijn dat jullie gewoon weer moeten trainen
Anders zie ik weer een paar mensen in rank zakken in de guild naar de "martin" stand
Het word tijd dat de mensen onder 100 gaan trainenTrekDr0p schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:24:
[...]
Dat zal kunnen inderdaad... inmiddels lvl 104![]()
Het kan ook zo zijn dat jullie gewoon weer moeten trainen![]()
Anders zie ik weer een paar mensen in rank zakken in de guild naar de "martin" standen je weet wat dat betekend
Jajaja... Heb dit weekend weer eens tijd. Bennu de laatste update aan het binnenharken.Muskalade schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:40:
[...]
Het word tijd dat de mensen onder 100 gaan trainen.
edit: Cool! heb net een invite gehad voor de ani quest. Best zwaar, ben maar 2x doodgegaan,
[ Voor 15% gewijzigd door CSB op 10-03-2011 19:54 ]
Ik ben benieuwd dit weekend..CSB schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:12:
[...]
Jajaja... Heb dit weekend weer eens tijd. Bennu de laatste update aan het binnenharken.
edit: Cool! heb net een invite gehad voor de ani quest. Best zwaar, ben maar 2x doodgegaan,
Heb gisteren geupdate maar niet gespeeld, dus zal vandaag eens inloggen en die Ani quest doen, dunno wat het is maar ik zal eens kijken
En kijken of ik voor lvl 105 kan gaan ben nu lvl 104
Is dit trouwens al de update die de Soul Driver nerfed?? Of is dat pas met Chaos patch???
edit1:
107 geworden
[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 11-03-2011 23:44 ]
Chaos patch pas, dus geniet er maar van zolang het kan.TrekDr0p schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:01:
[...]
En kijken of ik voor lvl 105 kan gaan ben nu lvl 104Nog 6 lvl's voor advanced combo.
Is dit trouwens al de update die de Soul Driver nerfed?? Of is dat pas met Chaos patch???
edit1:
107 gewordenen ani gepwned... nub reward maar ja..
En congrats.
Dank u dank u inmiddels lvl 108Muskalade schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:17:
[...]
Chaos patch pas, dus geniet er maar van zolang het kan.
En congrats.
Vandaag misschien 109, ligt eraan hoeveel zin ik erin heb.. en anders ga ik 50% per dag doen, dan kom ik er ook vanzelf
Wel jammer dat de guild nu pas is geupdate anders had ik al meer skill punten kunnen score voor de guild
Nice Nice ik heb ook nog lvl 100 daggers, weet alleen niet of jij die nu wel of niet kan gebruiken.. Die blood daggerCSB schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:40:
Zojuist lv94 geworden, mijn lv100 dagger gevonden en een skillbook voor wildhunter.Dat is weer eens lekker.
Als ik lvl 120 ben ga ik de zakum quest doen, als mensen mee willen doen dan kunnen we er een guild uitje van maken
Ja blood dagger. Heb er nu 2.TrekDr0p schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:49:
[...]
Nice Nice ik heb ook nog lvl 100 daggers, weet alleen niet of jij die nu wel of niet kan gebruiken.. Die blood dagger![]()
Als ik lvl 120 ben ga ik de zakum quest doen, als mensen mee willen doen dan kunnen we er een guild uitje van makensamsn jump questdoen enzo
Geef maar een gil wanneer je Zakum wilt doen. Moet alles nog doen voor de quest.
Ik ben nu lvl 110 heb dus advanced comboCSB schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:26:
[...]
Ja blood dagger. Heb er nu 2.95 atk.
Geef maar een gil wanneer je Zakum wilt doen. Moet alles nog doen voor de quest.
Ik zal even kijken hoeveel attack ik heb, volgens mij zit er zelfs een bij met pots...
Ik train nu alleen nog bij Gallo's zoek nog een priest/bishop waarmee ik de map kan splitten en hs kan krijgen
dacht van het weekend ff papu te doen, drop ik zo een rot ding komt er niets, ik nog keer proberen.. weer niets.... -.-
Heb GMS gespeeld op Broa.
Lvl 85+ Str Chief Bandit en een lvl 100 Aran.
Enige reden om terug te keren?
Pas WoW gaan spelen.
Ik trainde met mn Aran gewoon single op Gallops. Werkte prima.
Antfarmer
Je word niet meer geksed door mensen die 10 lvls lager zijn met godly equips, want die missen de monsters simpelweg.Artilux schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:36:
Ha, ik speel al een poos geen maple meer.
Heb GMS gespeeld op Broa.
Lvl 85+ Str Chief Bandit en een lvl 100 Aran.
Enige reden om terug te keren?
Pas WoW gaan spelen.
Ik trainde met mn Aran gewoon single op Gallops. Werkte prima.
Er zijn meer maps/werelde/jobs bij gekomen je skills zijn veranderd, alleen die van Aran nog niet dat gebeurd met de zomer
Kan ik niet op wachten.
Ik kan alleen maar zeggen probeer het eens en kijk wat je ervan vind..
Heb wel zin in een boss pq.
Boss PQ? Welke is dat?CSB schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:13:
Ik hoop deze maand nog lv100 te halen. Ga gemiddeld zo'n 2 levels per week omhoog.
Heb wel zin in een boss pq.
En ik hoop einde van de maand lvl 120 te zijn.. Daarna ga ik weer verder met me Aran
En als jullie straks weer wat vaker online zijn kunnen we weer wat meer samen PQen
Weet ik niet ik ben nog niet op het niveau dat ik pap kan gaan doen.. ben pas lvl 112Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:33:
kan ik al weer papulatus doen =[?
Hopelijk binnen nu en 2 weken lvl 120 op me Dw
Daarna me aran weer lekker verder trainen
Die gaan we dan naar lvl 14x of 15x trainen voordat chaos patc uitkomt deze zomer
Papu is nog steeds glitched. Zodra je je quest item dropt verlies je je item. Nexon fails once again.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:33:
kan ik al weer papulatus doen =[?
Ben lvl 113, dus nog 7 lvls te gaan en ik ben klaar
Dan weer lekker me aran trainen, en skill books hunten/ kopen..
Wel een voordeel van een KoC, geen skillbooks nodig
Misschien een Ultimate Adventurer maken, kijken of dat een beetje fun is
Welke server zitten de meeste mensen hier?
Ben nu een paar maanden gestopt, eigelijk paar weken naar Big Bang update.
Zit in Bera, 142 NL
Wat vinden jullie van de BB update?
Nou ja de meeste zitten op Scania alleen niet echt meer actief.. die hier in dit topic reageren..Suther schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:58:
Vraagje,
Welke server zitten de meeste mensen hier?
Ben nu een paar maanden gestopt, eigelijk paar weken naar Big Bang update.
Zit in Bera, 142 NL
Wat vinden jullie van de BB update?
De BB update is wel geslaagd denk ik zo,, ben er wel blij mee.
Opzich zou het wel gaan wennen, wat ze alleen niet hadden moeten doen ( na mijn mening) is alle dorpjes gaan veranderen.
Ik heb het 3 weken nog gespeeld, toen was ik er echt klaar mee
Je moest eens weten hoe vaak ik nederlanders ben tegengekomen in Scania.CSB schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:06:
Scania is het drukste en toch zie je niet veel nederlanders hoor. Tenminste, ik zie ze niet. lol.
Er lopen er genoeg, maar niet iedereen heeft NL in zijn naam.
Maar je kan niet meer op monsters hunten die ver boven je lvl zijn waardoor je toch de mega exp boost die je had voor BB, met Bishop bijvoorbeeld skele's spammen met genesis op lvl 120.w00tstok schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:40:
Ik zit zelf in Broa, begon in Scania, meer omdat toen ik begon met MS alleen Scania en Bera bestonden. Zodra Broa uitkwam ben ik overgestapt. Na 4 jaar weer is begonnen, inmiddels een Dual Blader en een Mech. Behalve dat een Mech nogal overpowered is vind ik het levelen echt zwak geworden, moet nu op 121 net zoveel Exp als dat ik rond de 85-90 moest. Bijna lachertje, gezien ik met mn Shadower destijds 115 mil exp moest voor Level 149.
Al doe je nu wel nog op lvl 115 25% per 30 min @ master death teddy's wat je normaal nooit haalde
Het heeft zo zijn voor en nadelen die BB patch, en Mech's worden generfed @ Chaos Patch deze zomer. Dus dan zijn ze niet meer zo overpowered..
Owja had ik al gezegt dat ik lvl 115 was?
Nu kan zeg maar iedereen 140+ worden, voor BB waren alleen de pro's dat
maar Pap is dus geglitched? is windows 7 dc bij zak/pap al gefixed?
Verwijderd
Of diegene die toen echt nog de tijd in het spel staken. Ik kan me nog heel goed de tijd herinneren zonder de 2x EXP coupons. Met NX kwam je toen nergens, sterker nog, je kon er alleen een leuk hondje mee kopen o.i.d.Suther schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:49:
nee das waar, maar als je naar de tijd kijkt die je voor BB kwijt was om 140 te worden, naar hoe het nu gaat is het echt veel makelijker geworden.
Nu kan zeg maar iedereen 140+ worden, voor BB waren alleen de pro's dat.
maar Pap is dus geglitched? is windows 7 dc bij zak/pap al gefixed?
Heb echt hele leuke tijden beleefd met dit spelletje. Ik zal nog eens wat oude screenshots opzoeken, toen we die mooie blauwe cursor nog hadden.

(Thumbnail, klik voor volledige versie)