[Auto] Foute Tuning - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.353 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mijn god we gaan offtopic hier :P
Margoed zo heet wordt een intercooler helemaal niet en sprayen helpt meestal geen drol, of je moet rallyrijder zijn. Het zal wel niet zo bevorderlijk zijn voor het aluminium ofzo, ik weet niet precies waar Buzzfuzz op doelt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:54

JT

VETAK y0

Alu kan niet tegen water? Lullig als je moet vliegen :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:14

Ankh

|true

toch ook even een mooie auto :p
Afbeeldingslocatie: http://www.mystery-land.net/images/IMAG0009.jpg

Mooi :Y
Stond bij ons voor de winkel.. jeetje wat hebben we gelachen... het zag er echt niet uit

[ Voor 3% gewijzigd door Ankh op 02-11-2007 08:27 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:26

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

JT schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:06:
Alu kan niet tegen water? Lullig als je moet vliegen :D
[nerd alert]
Onbeschermde aluminium oxideerd sneller en feller dan ijzer, alleen vormt de oxide-laag een afsluitende laag, waardoor zuurstof niet meer bij het zuivere aluminium kan komen, die daarnaast ook bijzonder vast zit en hard is. Daardoor roest een staaf aluminium niet door, maar ijzer op den duur wel.

Als je een materiaal (maakt in feite niet uit welk) gaat koelen met een waterstraal, dan krimpt het op de plek waar het water raakt harder dan in omliggende gebieden, die minder gekoeld worden. Daardoor onstaat er spanning in het materiaal en kan het scheuren. Om die reden hebben veel auto's bijvoorbeeld een spatscherm achter de remschijven zitten, om deze tegen opspattend water te beschermen.

Wat betreft CO2 vs. N2O, dat heeft vooral met entropie te maken. Afgezien van het feit dat CO2 sowieso al een afvalproduct is van de verbranding van organische brandstoffen, en je dus alleen maar extra afval toe zou voegen...
Entropie is simpelweg gesteld de energie die nodig is om een verbinding te verbreken. De energie die nodig is om de 2 stikstof atomen los te krijgen van een zuurstof is veel lager dan om de 2 zuurstof atomen los te krijgen van een koolstof. Daarnaast is zuivere stikstof practisch inert (reageert slecht met zuurstof). De vrijgekomen stikstof zal heel waarschijnlijk de uitlaat verlaten als N2 (tenzij de temperatuur weer hoog genoeg wordt, dan kan stikstof weer oxides vormen). Daardoor krijg je per N2O-molecuul 1 N2-molecuul en 1 O-radicaal. Die O-radicaal reageerd erg graag met de aanwezige benzine, waardoor de ontbranding heviger verloopt, en je dus meer vermogen tot je beschikking krijgt.
[/nerd alert]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:35

Vrijdag

De Zwarte

Ankh schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:27:
toch ook even een mooie auto :p
[afbeelding]

Mooi :Y
Stond bij ons voor de winkel.. jeetje wat hebben we gelachen... het zag er echt niet uit
Twee van die afvoerpijpen _O-

Eigenlijk zou er voortaan ook een foto van de trotse eigenaar bij moeten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 07:16
Hij heeft geeneens M3 look spiegels -O-

Vraag me af of dit apk waardig is zo met die uitstekende uitlaten, je zal je er maar aan branden...

[ Voor 56% gewijzigd door marccom op 02-11-2007 09:28 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
wie zegt dat et zn echte uitlaten zijn :P Misschien heeft ie ze wel aan dat gaas vastgelast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:35

Vrijdag

De Zwarte

DrProctor schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:31:
wie zegt dat et zn echte uitlaten zijn :P Misschien heeft ie ze wel aan dat gaas vastgelast :P
Opplakuitlaten :+ Net zoals die prachtige alu tankdopstickers :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

deepbass909 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:53:
[...]

[nerd alert]
Onbeschermde aluminium oxideerd sneller en feller dan ijzer, alleen vormt de oxide-laag een afsluitende laag, waardoor zuurstof niet meer bij het zuivere aluminium kan komen, die daarnaast ook bijzonder vast zit en hard is. Daardoor roest een staaf aluminium niet door, maar ijzer op den duur wel.
Apart dat al die FMICs zo mooi blijven dan ondanks de regen :P Zal wel gelakt zijn of een of andere coating die goed warmte geleid ofzo
Als je een materiaal (maakt in feite niet uit welk) gaat koelen met een waterstraal, dan krimpt het op de plek waar het water raakt harder dan in omliggende gebieden, die minder gekoeld worden. Daardoor onstaat er spanning in het materiaal en kan het scheuren. Om die reden hebben veel auto's bijvoorbeeld een spatscherm achter de remschijven zitten, om deze tegen opspattend water te beschermen.
Ja ok, maar over wat voor temp verschillen hebben we het dan? Want zover als mijn kennis reikt, worden intercoolers niet zo heel warm.
Wat betreft CO2 vs. N2O, dat heeft vooral met entropie te maken. Afgezien van het feit dat CO2 sowieso al een afvalproduct is van de verbranding van organische brandstoffen, en je dus alleen maar extra afval toe zou voegen...
Entropie is simpelweg gesteld de energie die nodig is om een verbinding te verbreken. De energie die nodig is om de 2 stikstof atomen los te krijgen van een zuurstof is veel lager dan om de 2 zuurstof atomen los te krijgen van een koolstof. Daarnaast is zuivere stikstof practisch inert (reageert slecht met zuurstof). De vrijgekomen stikstof zal heel waarschijnlijk de uitlaat verlaten als N2 (tenzij de temperatuur weer hoog genoeg wordt, dan kan stikstof weer oxides vormen). Daardoor krijg je per N2O-molecuul 1 N2-molecuul en 1 O-radicaal. Die O-radicaal reageerd erg graag met de aanwezige benzine, waardoor de ontbranding heviger verloopt, en je dus meer vermogen tot je beschikking krijgt.
[/nerd alert]
Dat laatste, zuurstof bij de verbranding wist ik maar de rest nog niet :) Tnx

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59

MBV

[nerd alert]
CO2 heeft zo'n sterke binding doordat er 2 verbindingen zijn tussen 1C en 1O. N2O heeft 1 binding tussen N en O. En voor zover ik het me goed herinner van Havo scheikunde was het maken van verbindingen hetgeen wat energie oplevert. Vandaar dat je energie erin moet stoppen om ze te verbreken. Verbranden is een lange molecuul in stukken hakken, en hem koppelen aan andere moleculen in de lucht, die in totaal meer verbindingen hebben. Toch :?
[/nerd alert]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

JT schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:35:
[...]

Apart dat al die FMICs zo mooi blijven dan ondanks de regen :P Zal wel gelakt zijn of een of andere coating die goed warmte geleid ofzo

[...]
Zie mijn verhaal over de oxidatie. Alles van aluminium dat onbehandeld is, zal na verloop van tijd licht grijs/wit worden door oxidatie. Wat er vaak gedaan wordt, is anodiseren, wat eigenlijk inhoud dat er kunstmatig, met behulp van stroom, een beschermend oxidatielaagje aangebracht wordt. Ze zijn dus niet gelakt, maar het is aluminium-oxide dat voor de bescherming zorgt. Bij dit proces kan er ook een kleur toegevoegd worden, wat resulteerd in rood-, blauw-, zwart-, goud-, etc geannodiceerd aluminium. Lakken is voor een warmtewisselaar niet echt bevordelijk, je creëerd dan namelijk een isoleerde laag op het metaal.
Ja ok, maar over wat voor temp verschillen hebben we het dan? Want zover als mijn kennis reikt, worden intercoolers niet zo heel warm.

[...]
Welke temperatuurverschil schadelijk is, is volledig afhankelijk van het gebruikte metaal of legering. Een taal metaal als staal kan beter tegen grote temperatuurverschillen, dan een bros metaal als gietijzer of aluminium. Motorblokken en remschijven zijn vaak een vrij complexe legering om met temperatuurverschillen overweg te kunnen. Met temperatuurverschillen bedoel ik overigens niet enkele graden celcius, maar vele 10-tallen of 100-den graden. Vergis je trouwens niet in de temperatuur die een intercooler kan krijgen als een motor flink belast wordt. Compressie van het gas is namelijk niet de enige bron die de temperatuursstijging veroorzaakt. Een turbo kan makkelijk een paar 100 graden (800 - 900 graden) worden als een motor voluit draait door de uitlaatgassen. Een deel van die hitte wordt door het metaal ook overgedragen aan de aangezogen lucht, die daardoor ook behoorlijk in temperatuur zal stijgen.
Dat laatste, zuurstof bij de verbranding wist ik maar de rest nog niet :) Tnx
MBV schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:43:
[nerd alert]
CO2 heeft zo'n sterke binding doordat er 2 verbindingen zijn tussen 1C en 1O. N2O heeft 1 binding tussen N en O. En voor zover ik het me goed herinner van Havo scheikunde was het maken van verbindingen hetgeen wat energie oplevert. Vandaar dat je energie erin moet stoppen om ze te verbreken. Verbranden is een lange molecuul in stukken hakken, en hem koppelen aan andere moleculen in de lucht, die in totaal meer verbindingen hebben. Toch :?
[/nerd alert]
Elke binding levert en bepaalde hoeveelheid energie op als hij gemaakt wordt. In de ideale wereld kost het exact evenveel energie om deze verbinding te verbreken. Zuurstof is in staat om met veel andere elementen bindingen aan te gaan die veel energie opleveren, waarbij de zuurstof-waterstof verbinding het sterkst is (uit m'n hoofd), maar zuurstof-koolstof scoort ook goed. Deze bindingen leveren meer energie op, dan het kost om de binding tussen koolstofatomen of een koolstof-waterstofbinding te scheiden. Daarom levert de verbranding van koolwaterstoffen netto energie op (de hoeveelheid energie die vrijkomt bij de binding van zuurstof met waterstof en koolstof is veel hoger dan de energie die nodig is om de koolstof-koolstof of koolstof-waterstof te scheiden).
Lachgas heeft een nog lagere bindingsenergie, en is daardoor nog makkelijker te scheiden (kijk alleen maar naar de relatief lage temperatuur waarbij het spontaan gebeurt), waardoor hoeveelheid energie die netto vrijkomt na een ontbranding, nog hoger is.

Ook de werking van explosieven is hierop gebasseerd, en het is niet geheel ontoevallig dat nitraat-verbindingen (N03- verbindingen) voor veel explosieven een belangrijke bron van energie is. Samen met een brandstof als diesel, katoen, papier, koolstof, levert dit een leuke klap op. (De bom die ooit het overheidsgebouw in Oklahoma City opblies, was een mengsel van kunstmest (nitraat-bron) en diesel, waarbij het nitraat die zuurstofleverancier voor de brandstof (diesel) was).

En nu hou ik op met m'n scheikundeboek van het VWO uit m'n hoofd te quoten :p

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.socalcustoms.com/Shows/2007/SEMA/Day2/images/IMG_5345.jpg

OOOMGGG :D:D:D:D:D :') :') :') :') :')

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Ja, ziet er niet uit inderdaad, maar dat is een dragracer. Vandaar de oversized voorwielen met die 'fietswieltjes' achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

dragster met voorwiel aandrijving :')

en die del sol, lekkere TVR wannaB met die uitlaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

deepbass909 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:03:
[...]

Zie mijn verhaal over de oxidatie. Alles van aluminium dat onbehandeld is, zal na verloop van tijd licht grijs/wit worden door oxidatie. Wat er vaak gedaan wordt, is anodiseren, wat eigenlijk inhoud dat er kunstmatig, met behulp van stroom, een beschermend oxidatielaagje aangebracht wordt. Ze zijn dus niet gelakt, maar het is aluminium-oxide dat voor de bescherming zorgt. Bij dit proces kan er ook een kleur toegevoegd worden, wat resulteerd in rood-, blauw-, zwart-, goud-, etc geannodiceerd aluminium. Lakken is voor een warmtewisselaar niet echt bevordelijk, je creëerd dan namelijk een isoleerde laag op het metaal.
Ik snap dat lakken niet bevorderlijk is voor de warmte afvoering, maar oxidatie leek me dat dus helemaal niet. Maar dat maakt dus niet bijzonder veel uit?
[...]

Welke temperatuurverschil schadelijk is, is volledig afhankelijk van het gebruikte metaal of legering. Een taal metaal als staal kan beter tegen grote temperatuurverschillen, dan een bros metaal als gietijzer of aluminium. Motorblokken en remschijven zijn vaak een vrij complexe legering om met temperatuurverschillen overweg te kunnen. Met temperatuurverschillen bedoel ik overigens niet enkele graden celcius, maar vele 10-tallen of 100-den graden. Vergis je trouwens niet in de temperatuur die een intercooler kan krijgen als een motor flink belast wordt. Compressie van het gas is namelijk niet de enige bron die de temperatuursstijging veroorzaakt. Een turbo kan makkelijk een paar 100 graden (800 - 900 graden) worden als een motor voluit draait door de uitlaatgassen. Een deel van die hitte wordt door het metaal ook overgedragen aan de aangezogen lucht, die daardoor ook behoorlijk in temperatuur zal stijgen.
Dat snap ik, maar hoe heet de lucht is zegt absoluut gezien niet zo heel veel over de temperatuur van een intercooler. Kan best zijn dat lucht 80 graden wordt (ff fictief) maar hoeveel van die warmte wordt ook daadwerkelijk afgestaan aan de intercooler? Hoe warm wordt die intercooler?
[...]

Elke binding levert en bepaalde hoeveelheid energie op als hij gemaakt wordt. In de ideale wereld kost het exact evenveel energie om deze verbinding te verbreken. Zuurstof is in staat om met veel andere elementen bindingen aan te gaan die veel energie opleveren, waarbij de zuurstof-waterstof verbinding het sterkst is (uit m'n hoofd), maar zuurstof-koolstof scoort ook goed. Deze bindingen leveren meer energie op, dan het kost om de binding tussen koolstofatomen of een koolstof-waterstofbinding te scheiden. Daarom levert de verbranding van koolwaterstoffen netto energie op (de hoeveelheid energie die vrijkomt bij de binding van zuurstof met waterstof en koolstof is veel hoger dan de energie die nodig is om de koolstof-koolstof of koolstof-waterstof te scheiden).
Lachgas heeft een nog lagere bindingsenergie, en is daardoor nog makkelijker te scheiden (kijk alleen maar naar de relatief lage temperatuur waarbij het spontaan gebeurt), waardoor hoeveelheid energie die netto vrijkomt na een ontbranding, nog hoger is.

Ook de werking van explosieven is hierop gebasseerd, en het is niet geheel ontoevallig dat nitraat-verbindingen (N03- verbindingen) voor veel explosieven een belangrijke bron van energie is. Samen met een brandstof als diesel, katoen, papier, koolstof, levert dit een leuke klap op. (De bom die ooit het overheidsgebouw in Oklahoma City opblies, was een mengsel van kunstmest (nitraat-bron) en diesel, waarbij het nitraat die zuurstofleverancier voor de brandstof (diesel) was).

En nu hou ik op met m'n scheikundeboek van het VWO uit m'n hoofd te quoten :p
Hehe, maar wel interessant :P Tnx voor de uitwijding.
Zonder te willen zeggen dat het superieus is, het kan wel degelijk heel goed werken. Heb wel drag Civicjes gezien met 400+pk die met zulke banden en FWD al het vermogen op de grond krijgt. En dan heb je mooi het voordeel van minder vermogensverlies van de aandrijving tov RWD.

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 04-11-2007 22:37 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ja maar nu heeft ie de allersnelste FWD auto van heel (blaat)! 8)7
Mijn god dat ziet er niet uit, dat iemand ook gewoon de moeite gaat nemen om een voorwielaangedreven dragster te bouwen :')

Enne nogiets, draaicirkel? :P

[ Voor 3% gewijzigd door MadMarky op 04-11-2007 22:42 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

@JT gelijk bij de staande start al? vind ik HEEEL bijzonder :P
die skoda volgens mij zijn dat van die Renault Magnum (vrachtwagen) lampen

vind 'm wel vet! iig geen standaard autostyle 'project'

[ Voor 19% gewijzigd door GoldenSample op 04-11-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Snelle FWD dragster

11,5s voor 1/4e mijl voor een CRX :P

Verder zou je eens kunnen rondkijken op Honda Tech, genoeg gasten die er mee bezig zijn. Drag is mijn ding niet en FWD is zeker niet optimaal maar ook niet compleet waardeloos. Als je een beperkt budget heb dan kan het iets zijn waar je niet onderuit komt.

[ Voor 45% gewijzigd door JT op 04-11-2007 23:00 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47
Ik zag vandaag een audi A4 van 2 types terug (dus niet de huidige, niet de vorige (hoekige), maar die lelijke ronde:

Afbeeldingslocatie: http://img.2dehands.nl/f/normal/12139955-audi-a4-avant-2-5-tdi-200-pk-430-nm.jpg
Ja, die vind ik lelijk.

En daar zat gewoon de neus van het huidige type op "geplakt"! Dat was zo lelijk gedaan dat je de oude neus er gewoon achter zag zitten!!!

:r Helaas geen tijd voor een piccie

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 04-11-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

JT schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:53:
Snelle FWD dragster

11,5s voor 1/4e mijl voor een CRX :P

Verder zou je eens kunnen rondkijken op Honda Tech, genoeg gasten die er mee bezig zijn. Drag is mijn ding niet en FWD is zeker niet optimaal maar ook niet compleet waardeloos. Als je een beperkt budget heb dan kan het iets zijn waar je niet onderuit komt.
dat klopt maar is wat anders dan vermogen van 500PK helemaal kwijt kunnen ;) dat gaat er gewoon niet in dat die gelijk vol gas weg kan ;)
overigens blijft het een serieus knappe perestatie hoor, die civic gaat naar de 185 in 11.5 seconden, ter referentie een achterwiel aangedreven 530 pk 911 GT2 doet 0-200 in 11.2 seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja maar ik ben ze wel dikker tegen gekomen dan die CRX alleen dat ga ik nu niet zoeken want ik ben een tentamen aan het leren die ik morgen om 9:00 heb maar ik moet nog 70blz van de reader lezen :'(

Maar hoe dan ook, er kan meer met FWD gedaan worden dan veel mensen denken.

[ Voor 16% gewijzigd door JT op 05-11-2007 00:09 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Anoniem: 76438 schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:15:
Ja, ziet er niet uit inderdaad, maar dat is een dragracer. Vandaar de oversized voorwielen met die 'fietswieltjes' achter.
Een fwd dragracer is gewoon sneu. In ieder geval in deze klasse, voor van die Corsa'tjes met megaveel grip en power heb ik dan wel weer respect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

JT schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:36:
[...]

Ik snap dat lakken niet bevorderlijk is voor de warmte afvoering, maar oxidatie leek me dat dus helemaal niet. Maar dat maakt dus niet bijzonder veel uit?

[...]
Beide beïnvloeden de warmte overdracht negatief, maar de oxidatie laag van aluminium beïnvloed dat veel minder dan welke verflaag dan ook. De oxidatie laag bedraagt hooguit enkele atomen, terwijl een verflaag al snel micrometers zijn. Daarnaast is een verflaag een kunsthars, die praktisch altijd warmte isolerend werkt.
Dat snap ik, maar hoe heet de lucht is zegt absoluut gezien niet zo heel veel over de temperatuur van een intercooler. Kan best zijn dat lucht 80 graden wordt (ff fictief) maar hoeveel van die warmte wordt ook daadwerkelijk afgestaan aan de intercooler? Hoe warm wordt die intercooler?

[...]
Ik zou je daar verder niks over kunnen zeggen, daarvoor is mijn kennis over intercoolers te beperkt. Maar het zou me niks verbazen als een dergelijk apparaat makkelijk boven de 100 graden Celsius uitkomt bij zware belasting. Compressie van gas veroorzaakt namelijk veel warmte, samen met warmte overdracht uit een turbo (een compressor heeft van het laatste veel minder last). Ik zou het uit kunnen rekenen wat de warmte productie is om van 1 naar 1.3 bar te komen, maar daarvoor heb ik sowieso boeken nodig die inmiddels ingepakt in m'n nieuwe huis staan te wachten op een boekenkast.
Hehe, maar wel interessant :P Tnx voor de uitwijding.

[...]

Zonder te willen zeggen dat het superieus is, het kan wel degelijk heel goed werken. Heb wel drag Civicjes gezien met 400+pk die met zulke banden en FWD al het vermogen op de grond krijgt. En dan heb je mooi het voordeel van minder vermogensverlies van de aandrijving tov RWD.
Welk voordeel van vermogensverlies bedoel je? Een lineair opgebouwde aandrijving zoals een RWD die heeft, heeft een lager verlies dan de opgevouwen aandrijving van een FWD. Daarnaast krijgen aangedreven achterwielen door de massa verplaatsing meer vermogen op de weg, dan een FWD wagen...
Het enige voordeel wat ik eigenlijk zou kunnen bedenken, is dat z'n rechte lijn stabiliteit groter is, omdat de auto getrokken wordt, ipv geduwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Afbeeldingslocatie: http://www.madmarky.net/GoT/GS/reliant_1.jpg
10.4 met een 2.5 vierpitter en FWD :P +/-350pk

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

10.4 met 350 pk? Of dat ding weegt totaal niks, of het was de 8e mijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ligt het aan mij of heeft die maar dunne wieltjes? ;)

Of is het FWD en heeft die alleen dikke voorwielen, dat kan ik niet goed zien door de schaduw ;)

Misschien is die 10.4 van 0-100 km/h :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

dude88 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:34:

Of is het FWD en heeft die alleen dikke voorwielen, dat kan ik niet goed zien door de schaduw ;)

Alleen achter van die kleine dingen.
Zelfde als dat RWD dragster achter 1meter brede slicks heeft liggen en voor een paar van die skelterwieletjes :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

dude88 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:34:

Foto is klikbaar hoor :z

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7585

moest gelijk aan dit topic denken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

'k ben benieuwd hoe dit er in het echt uitziet, maar de foto's zijn best gaaf. Beetje Jaguar X-type v.s. Jaguar XJ: gewoon op schaal, maar stiekem voorwielaandrijving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jaguar? 't is gewoon een mini-R8 :P
Ik vraag me af hoeveel mensen het ding echt voor een R8 aan zouden zien, ik ben bang veel te veel :X

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:44

BrZ

Anoniem: 4629 schreef op maandag 05 november 2007 @ 01:20:
10.4 met 350 pk? Of dat ding weegt totaal niks, of het was de 8e mijl.
Ding weegt 2250lbs (1020kg), en volgens de performance calcs die je op internet kan vinden zou dat ding dan dik boven de 700pk moeten zitten.

Kan op die site ook nergens vinden dat hij 350pk zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mja die 350pk was meer een aanname, dat staat elders op de site genoemd als vermogen bij 30psi bij die motor. Geen idee hoeveel vermogen het ding precies had, maar waar haal je die 2250lbs vandaan? Gezien de staat van de auto op het laatst zou 800kg nog veel zijn.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

persoonlijk vind ik de R8 helemaal niet mooi, een TT is veel meer in proportie, dus zonde om dan zo'n kit erop te gooien.. hoewel een aantal dingen (achterkant) van die kit best ok zijn..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik weet niet precies waar je "My lord..." voor zegt... als het het taalgebruik is, inderdaad... niet te lezen... Wat hij hier mee bedoeld "VOOR DE OLDTIJMER 635 MOET IK ECHT LASTE EN LASTE PRIJS 6500" geen flauw idee...

En deze zin...
"€ 2000 HEB IK ALLEN EERST DE AUTO GEKOCHT EN TOEN ,JA IKN HEB ECHT IETS HEEL SPECIAAL GEMAAKT WAT ECHT ECHT NIEMAND IN HEEL DE WERLD HEEFT: DUS APAART

ROND DE € 8500 HEB IK UITGEGEVEN AAN REPARATIE ONDERDELEN EN SPUITEN EN AUTO TECHNISCH IS 100% "

Wat zegt hij nou eigenlijk? Dat de auto ooit voor €2000 gekocht is, uniek verbouwd, en daarbij voor €8500 heeft uitgegeven?

Op zich is hij nog niet helemaal fout, maar best geslaagd, alleen die kofferbak klopt niet... en de lijn van voorschermen naar achter is niet helemaal je van het...

Maar die 635 csi is toch wel ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
ik heb hier meer moeite mee:

LICHT MET VELGEN MET NIEUWE BANDEN

velgen met licht? soort van dub pimpstars of?

ECHT MOOIE EN GOEJE AUTO

lijkt wel def rymz met zijn de goeiste

GEEN DOMEW BIDINGEN

loop je advertentie op zn minst 1x na op spel en tik fouten voordat je op het knopje drukt...komop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
* Carpento vindt die R8-wannabe-TT wel netjes eigenlijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik krijg zo de indruk dat die persoon niet van nederlandse afkomst is, is dat wel het geval dan mag hij wel weer terug naar de lagere school :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

-tom-562

Oliesjeik

Die 6 serie is een mooie bak, niks fouts aan!
En opzich, die 3 serie is wel fout kwa design, maar kwa afwerking ziet het er op het 1e gezicht puik uit. Mooi gedaan, dat zeker!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

-tom-562 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:46:
Die 6 serie is een mooie bak, niks fouts aan!
En opzich, die 3 serie is wel fout kwa design, maar kwa afwerking ziet het er op het 1e gezicht puik uit. Mooi gedaan, dat zeker!
Het is niet opvallend dat de plastic strip op de zijkant "opeens" stopt?

Zelf vind ik het nogal bizar om twee generaties drie-series met een Bangle vijf-serie te mengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-07 12:17

tazzman

a real boardmonkey

Niet alleen dat maar als ik het zo op de foto bekijk sluit de zooi voor geen meter aan.

(En voor 2000 euro heeft hij een E36 318 coupe gekocht? In hoeveel stukken dan? :P )

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
Mijn god, wat een taal gebruik van die gozer; en dan nog "geen zin om alles uit te leggen, ja dat zal lekker verkopen zo'n houding! Wat een idioot!

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft zeker 10 seconden gewonnen met het afk. van alle opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-07 14:12

Stoffel

Engineering the impossible

tazzman schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:25:
Niet alleen dat maar als ik het zo op de foto bekijk sluit de zooi voor geen meter aan.

(En voor 2000 euro heeft hij een E36 318 coupe gekocht? In hoeveel stukken dan? :P )
Hoe bedoel je dat laatste? Die koop je makkelijk voor dat geld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Laatst online: 02-07 10:04

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu Of Nooit
Nooit dus.

En die Tigra .. sja. Ik vind een Tigra stock al een foute auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-07 12:17

tazzman

a real boardmonkey

Stoffel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:39:
[...]

Hoe bedoel je dat laatste? Die koop je makkelijk voor dat geld namelijk.
Zullen we maar zeggen dat het dan wel 1 van de goedkopere E36 318 coupe's zijn.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Mwa, die tigra is wel fout opzich, maar niet extreem fout/lelijk slecht afgewerkt. Als je een meisje bent en kapster is het wel een leuke auto toch :*)
Die honda daarintegen.... Gatervdamme |:(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik mis iets bij die Honda... wat is het toch... niet smaak, dat is sowieso afwezig... Ow ja!!! sideskirts en een achterbumper die aansluiten bij het gedrocht van een voorbumper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/2790/08112007kj2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/2991/08112007001gz7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/9479/08112007002kk0.jpg

Dit is een geweldige honda CRX. Waarvan de moterkap is opengezaagd met iets wat lijkt op een decoupeerzaag( zitten veel ribbels aan en is niet recht) Ook word de ruimte die tussen de kap en het uitgezaagde opgengehouden door een simpel houtje _/-\o_ :D De rest van de auto is ook niet om aan te zien. Vooral de spiegels zijn heilig :'( :+ :D

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/2590/23102007001cl5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/3615/25102007no8.jpg

Dit is zoals de meesten al zien een Fiat punto die al een jaar rondrijdt met deze setup :X De velgen lijken vies, maar dit is een of andere wazige glitter substantie die op de velgen gespoten is _/-\o_ :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Dat houtje is natuurlijk geniaal, net als de rode spuitverf tegen 't roesten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zeker een showcar under construction. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Joopieboy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:38:
Zeker een showcar under construction. :+
Er stond daarvoor wel altijd een foeilelijke ROZE Punto met idd dat groot op de voorruit _/-\o_

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
een echte Honda Civic coupe 1.5 DXI
foto's komen van een brakke phone, zo staat ie er al een tijdje bij :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/auto_bad1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/auto_bad2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/auto_bad3.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door arjants op 08-11-2007 20:35 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ah, een Dixi mét witte bumpers maar zonder skirts. kennelijk moest daar eerst nog voor gespaard worden :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Dat snap ik niet van mensen. Dat ze zulke bumpers kopen, ók, maar maak zo'n set dan eerst compleet (voorbumper, sideskirts en achterbumper), spuit het dan, en monteer het dán pas!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noja je moet het vaak passend maken en dat doe je het te monteren. En als het je dagelijks vervoer is dan kan ik die witte bumpertjes wel door de vinvers zien. Maar dan idd wel de hele set ineens .. met sideskirts en zo. En dan ook als de wiedeweerga passen en spuiten en echt monteren.

Of spaar gewoon voor een echte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

-tom-562 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:07:
Dat snap ik niet van mensen. Dat ze zulke bumpers kopen, ók, maar maak zo'n set dan eerst compleet (voorbumper, sideskirts en achterbumper), spuit het dan, en monteer het dán pas!
Ik snap wat je bedoelt, maar vaak moet dat plastic enzo nog uitwerken, als je het gelijk spuit kan de lak gaan scheuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 13:05
Joopieboy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:15:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar vaak moet dat plastic enzo nog uitwerken, als je het gelijk spuit kan de lak gaan scheuren. ;)
Dat heeft een stock-bumper toch ook niet? lijkt me sterk dat ze vanuit de fabriek 100km rondrijden om de bumpers te laten uitwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stock bumpers passen tenminste precies. Aftermarket meuk vaak nét niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Joopieboy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:15:
[...]

Heb ik idd ook wel vaker gehoord ;)
Maar doe dan wel de hele set.

Belangrijkste punt vind ik dat de set er naar mijn mening niet uit ziet ;)
Overigens met het verlagen nog beginnen, want hij kan zo natuurlijk drempels nog over en dat kan natuurlijk niet :+
Stel je voor dat je hard over een drempel kan zonder onderdelen te verliezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Tja, geef mij maar jdm stijl, veel beter. :P
Anoniem: 4629 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:25:
Stock bumpers passen tenminste precies. Aftermarket meuk vaak nét niet.
Dat klopt idd, en vaak is die autostyle troep edg zo slap, dat tja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 15:17
Zo raar vind ik het op die honda niet staan. het is dat ze nog niet gespoten zijn maar de kit vind ik best ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-07 11:44
Alsjeblieft zeg!
het is net een klimrek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r194/rs4yob/IMG_2219.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.automotoportal.com/media/images/vijesti/060913006.2_mn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i26.photobucket.com/albums/c139/ANDROID184/Plaid.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motorpasion.com/images/2007/06/smart_eleanor-04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Op de spiegels na is die Golf hierboven nog best goed te doen :?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Die Lexus is te lol :D Dat Golfje zou trouwens nog best mooi zijn in full black en zonder die booskijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 12:04

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Een smart Eleanor... oh my god... In de schredder met dat ding.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die golf is op de kleuren na niet eens zo heel erg. En dat Smartje met die dikke wielen is volgens mij op het onderstel van een Unimog. Best humor. Die Lexus is vreselijk, en als die Elanor kit op die Smart serieus bedoeld is, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heeft die lexus nou grilplaten als velgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Laatst online: 04-07 11:26
FiXeR.nl schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:47:
Heeft die lexus nou grilplaten als velgen?
Volgensmij zijn het wieldoppen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Ergens heb ik het idee dat die lexus gewoon het resultaat is van een studenten-achtige grap, en dat die lelijke onderkant er zo weer vanaf kan :)

En anders is het een heel erge studentengrap :X

[ Voor 14% gewijzigd door MBV op 09-11-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marccom schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:06:
Op de spiegels na is die Golf hierboven nog best goed te doen :?
Bentley-logo's op de velgen .. ja stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 30-06 14:40

reuzekind

Ik geloof in GoT

Is dat niet de B van Brabus?

Afbeeldingslocatie: http://www.mercedesgarage.com/images/brabus_logo2.gif

Maar de B van Bentley kan ook wel ja bij nader inzien

Afbeeldingslocatie: http://content.answers.com/main/content/wp/en/0/08/Bentley_logo.jpg

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is duidelijk die van Bentley. Ronder en met schreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 76438 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:42:
Die golf is op de kleuren na niet eens zo heel erg. En dat Smartje met die dikke wielen is volgens mij op het onderstel van een Unimog. Best humor.
klopt, die smart was laatst bij 5th gear... de motor van de smart zit er nog in, maar puur om de accu op te laden voor de lampen 8)7
<edit> misschien is dit ook wel een andere die in 5th gear had ook opwindsleutels op de plek waar oorspronkelijk de wielen zaten..

[ Voor 14% gewijzigd door ToolkiT op 09-11-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:04:
Het is duidelijk die van Bentley. Ronder en met schreef.
Ja inderdaad, nu ik goed kijk zie ik het. Dan is het kansloos ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Video!

[YouTube: http://www.youtube.com/v/CrAKZkKENxM]

Meer foto's!

Afbeeldingslocatie: http://www.diariomotor.com/imagenes/smart_fortwo_shelby_mustang_gt500_eleanor_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diariomotor.com/imagenes/smart_fortwo_shelby_mustang_gt500_eleanor_03.jpg

^^ lol

Ik heb een hekel aan Golfjes maar ik kan de combo cremewit en zwart op zich wel waarderen.
Maarja ik vind bruin dan ook wel een geschikte kleur voor een auto en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 08:59
Ik kwam ook een hele vette vectra tegen op het vectraforum :'(

Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa149/pothosvectra/pothosvec1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa149/pothosvectra/vecaroodtevreden40.jpg

Waarom
  • luchthappers op je 1.6 :/ (geplakt _O- )
  • Booskijkers op je richtingaanwijzers :') (ok het is tape maar goed het gaat om het idee)
  • Moet ik verder gaan? :P
En nog 1 van de achterkant, die sticker :')

Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa149/pothosvectra/100_2752.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door 3p0x op 10-11-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie ruitenwisserkleur. Goed passende spoiler ook. Heb je wel nodig met je 1.6 fwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
De Halfords wieldoppen maken het geheel compleet :D

Nu nog M3 look spiegels, "Street Dreams" op de zonneband, verlichte ruitensproeierkapjes en een strijkplank achterop en hij is klaar.

Of is het geen under construction showcar?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

3p0x schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:08:
Ik kwam ook een hele vette vectra tegen op het vectraforum :'(

[afbeelding]

[afbeelding]

Waarom
  • luchthappers op je 1.6 :/ (geplakt _O- )
  • Booskijkers op je richtingaanwijzers :') (ok het is tape maar goed het gaat om het idee)
  • Moet ik verder gaan? :P
....roof....scoop... :D :'(

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Die gaat zeker echt 10 km p/u harder met al die tupperware.... :D |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Joopieboy schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:52:
Die gaat zeker echt 10 km p/u harder met al die tupperware.... :D |:(
Langzamer bedoel je ;)

Die ruitenwissers zijn wel het ergste hoor :X

p.s. zijn dat geen orginele wieldoppen?

Dit komt nooit goed, hij is al begonnen met een foute auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 17:20

Sick Nick

Drop the top!

Niks mis met ruitenwissers in de kleur van je auto!!!!!

.

.

.

.

.

.

.

Mits je auto zwart is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:05

Metro2002

Memento mori

Mooi man die vectra :P echt het summum van design en tuning by halfords 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Echt, hoodscoops kan echt niet!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Wil je dat even aan Piet uitleggen?
Afbeeldingslocatie: http://www.mvdvlist.nl/images_new/getMidsized.php?file=%2FNieuwe+foto%27s%2F2007-06-03+-+ELE+Rallye%2FDSC_6441-01.jpg

;)

of als je dat niet opvallend genoeg vind, deze jongen :)

[ Voor 17% gewijzigd door MBV op 10-11-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Escort Cosworth, Clio Williams, Impreza WRX/STi, etc. Tuurlijk kan het wel, en soms moet het zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 01:44

BrZ

Ik ga misschien binnenkort ook een hoodscoop op m'n auto zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Anoniem: 76438 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:19:
[...]

Escort Cosworth, Clio Williams, Impreza WRX/STi, etc. Tuurlijk kan het wel, en soms moet het zelfs :P
Ik bedoel meer op een standaard auto, ik wilde er eigenlijk nog bij zetten met uitzondering van Impreza's e.d., die hebben het gewoon nodig voor de intercooler. Maar ik dacht dat iedereen dat wel begreep :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:26

Wom

Daar ken ik er nog van:

Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r194/rs4yob/IMG_2213.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r194/rs4yob/IMG_2229.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r194/rs4yob/IMG_2223.jpg

Zijn overigens originele Bentley velgen, dus dat heeft hem nog een godsvermogen gekost ook 8)7
Het is trouwens een TDI met R32 voorbumper. :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Jammer dat het dan weer een TDI is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ben ik nou de enige die de overhang van de motorkap over die koplampen zo verschrikkelijk lelijk vind? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Nee, ik ook :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Nee, je bent niet de enige. Ik wilde dat net gaan zeggen. Niet alleen over de koplampen, gewoon zoals hij over de neus is doorgetrokken vind ik lelijk. En creme met zwart is ook niet mijn ding, doe dan gewoon wit met zwart. Of een knalkleur met zwart. Of een knalkleur met wit. Of een creme auto met zwarte accenten. Maar niet zoals dit, en al helemaal niet een creme dak :X

Maar goed, die kleur is smaak, en kan ik me wel voorstellen dat iemand dat mooi vind. De motorkap valt in die andere categorie, waarvan ik vind dat niemand dat mooi kan vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind het wel een strakke bak, afgezien van de motorkap die niet goed dicht zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MBV schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:09:
[...]

Wil je dat even aan Piet uitleggen?
[afbeelding]

;)
die heeft alleen een roofscoop geen hood(motorkap) scoop hoor...

en beide zijn idd fout tenzij het een rallye auto met turbointercooler is...
(of de subaru forester turbo die ook standaard een hoodscoop is, maar een roofscoop daarop is ook fout)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html][norml][/norml][/html]