[Auto] Foute Tuning - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.385 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Verwijderd

Blijft een vette bak zo'n Veyron. Ook leuk bedag wat je aan BPM kwijt bent:
Voertuigsoort Personenauto
Merk BUGATTI
Handelsbenaming BUGATTI VEYRON 16.4
Kleur(en) Zwart / Blauw
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 16
Cilinderinhoud 7993 cm3
Vermogen 736 kW
Aantal zitplaatsen 2
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 1.895 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 2.200 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM € 451000

Verwijderd

GaMeOvEr schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:57:
Neu, is hij ook niet, ging waarschijnlijk puur om de kentekenplaat. Als ik een Veyron zou kunnen betalen, zou ik ook de bekeuringen wel betalen voor het niet hebben van een kentekenplaat voorop. ;)

Gewoon zo'n ding in de auto leggen en als je aangehouden wordt vertellen dat hij er net afgevallen is. :P (Wel zorgen dat er vliegjes en troep op zit natuurlijk. ;) )
Is het expres niet hebben van een kentekenplaat niet een misdrijf? Ik zag laatst bij een autoprogramma een motorrijder die een plastic zak om zijn kenteken had zitten, zodat hij niet geflitst kon worden... die had dus een hele dikke boete + rijontzegging + hechtenis.

En dat is als miljonair erg slecht voor je reputatie ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54

GaMeOvEr

Is een hork.

klopt, mag inderdaad ook niet. ;) Vandaar in de auto laten liggen met de smoes dat hij er net afgevallen is. :P Moet je alleen niet 2 keer door dezelfde gepakt worden. :+

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:11:
klopt, mag inderdaad ook niet. ;) Vandaar in de auto laten liggen met de smoes dat hij er net afgevallen is. :P Moet je alleen niet 2 keer door dezelfde gepakt worden. :+
Dan kan het idd prima. En ik denk dat menig agent nog best royaal is, als hij een Bugatti ziet. Je moet alleen niet de tweelingbroer van Koos Spee tegenkomen ;)

By the way:
Mensen die hun kenteken voor flitspalen en andere controleapparatuur onzichtbaar proberen te maken, kunnen daarvoor worden getrakteerd op een een boete van € 4500,-.

Ook kan je daarbij voor twee jaar je rijbewijs verliezen.
http://www.meniacs.nl/page.php?tid=2&cid=58&id=752

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:01:
Blijft een vette bak zo'n Veyron. Ook leuk bedag wat je aan BPM kwijt bent:
Voertuigsoort Personenauto
Merk BUGATTI
Handelsbenaming BUGATTI VEYRON 16.4
Kleur(en) Zwart / Blauw
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 16
Cilinderinhoud 7993 cm3
Vermogen 736 kW
Aantal zitplaatsen 2
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 1.895 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 2.200 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM € 451000
Heeft de Veyron geen 16.4L W16 motorblok zitten?

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

een W16 8 liter quad-turbo inderdaad. :P (Beetje over-the-top specs, maarja, je moet iets om 1000pk te halen he. :P )

[ Voor 49% gewijzigd door GaMeOvEr op 27-09-2007 11:20 ]

Aannames zijn fataal.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21

Entity

9000rpm

Het 16.4 staat idd niet voor cilinderinhoud, maar voor 16 cilinders/4 turbo's.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
GaMeOvEr schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:20:
een W16 8 liter quad-turbo inderdaad. :P (Beetje over-the-top specs, maarja, je moet iets om 1000pk te halen he. :P )
Dat lukt een Doge Viper met een 8.3 liter V8 met een twin turbo ook. Alleen is de bugatti ook nog redelijk zuinig en schoon in tegenstelling tot de viper.

Geld trouwens ook voor een Saleen S7 Twin Turbo met 1000PK ;)

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04

I'm not weird, I'm a limited edition

• Jegapia
FiXeR.nl schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:37:
[...]

Dat lukt een Doge Viper met een 8.3 liter V8 met een twin turbo ook. Alleen is de bugatti ook nog redelijk zuinig en schoon in tegenstelling tot de viper.

Flat out houd de Veyron het met zijn 100L tank het welgeteld 12 minuten uit voor zijn tank leeg is. Ik hoop dat de Viper het beter doet (maar ik vrees er wel voor ja).

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Verwijderd

Daarnet weer een prachtige auto gezien. Mooie lichtmetalen velgjes, met daarachter schijfremmen. Dat dacht ik... het waren rood geverfde trommelremmen _O-

Opel Corsa 1.4

• Entity
  • Laatst online: 13:21

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:26:
Daarnet weer een prachtige auto gezien. Mooie lichtmetalen velgjes, met daarachter schijfremmen. Dat dacht ik... het waren rood geverfde trommelremmen _O-

Opel Corsa 1.4
idd, lekker triest. Maar wat nog triester is: nep-schijfremmen voor je trommelremmen zetten. Het lullige is ook, dat het zo opvalt dat het nep it: remschijven zonder klauwen zullen echt werken :')

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zag gister een "tromgeroffel"

BMW 316 met een ///M Badge en een grote L op het dak :D

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Och. Dat is sowieso geen tuning maar styling.

Ik heb wel eens een auto zien rijden met een spinner. Een ... spinner. Linksachter. Van plastic. Chroomlook.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Hier op de parking staat een roze Cuore van het laatste model met 4 spinning wieldoppen. Ze gaan echter zo stroef dat ze niet spinnen maar gewoon vastzitten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:07:
Hier op de parking staat een roze Cuore van het het laatste model met 4 spinning wieldoppen. Ze geen echter zo stroef dat ze niet spinnen maar gewoon vastzitten.
Je hebt er aan gezeten? :')

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:37:
[...]

Ook Supra's halen dat met een 3 liter motor. En dan heb je het maar over een 6 cilinder in lijn. Zit dan wel een zieke single turbo op maar toch vind ik het erg netjes met maar 3 liter.

Edit: Er nog normaal mee kunnen rijden is een ander verhaal.

http://videos.streetfire....5d4-b33c-98d6008f46a4.htm

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 27-09-2007 16:23 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bertus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:43:

M badge is niet zo vreemd... Krijg je er ook bij als je een M onderstel bestelt...

Als er nou M3 had gestaan...

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:29

Chiron

Moderator Discord
Jegapia schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:43:
[...]

Flat out houd de Veyron het met zijn 100L tank het welgeteld 12 minuten uit voor zijn tank leeg is. Ik hoop dat de Viper het beter doet (maar ik vrees er wel voor ja).
Dat is als je continue volgas op topsnelheid blijft rijden met 400km/u met dat ding. Opzich is het geen ramp als je benzine in 12 minuten opgaat, je banden zijn dat namelijk na 20 minuten :+ En dan sta je toch liever zonder benzine dan dat je een klapband krijgt met 400km/u ;)

Zo'n Viper stond sowieso al bekend als een redelijk dorstige machine, dat zal er met die dubbele turbo erop niet echt op vooruit gegaan zijn vrees ik.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Wom
  • Laatst online: 11:11

Wom

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Mondeo:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos11/xr3me_Mondeo_Front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos11/xr3me_Mondeo_Side.jpg

• PCMedic
  • Laatst online: 08-09 00:05
Afbeeldingslocatie: http://www.partaj.cz/imgs/rumuni/dacia_4.jpg
Winning car

Afbeeldingslocatie: http://www.partaj.cz/imgs/rumuni/dacia_1.jpg
Lowrider 8)

Afbeeldingslocatie: http://dacia-logan.eastrolog.ro/poze-dacia-logan/dacia-logan-pictata-fata.jpg
Power puffgirls :+

Verwijderd

Ach als je toch al met een Dacia begint :z

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:30

MBV

gaat die vliegen bij 160? :+ Ben ook benieuwd wat het verbruik is, echt aerodynamisch zal het niet zijn :X

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Neu, is hij ook niet, ging waarschijnlijk puur om de kentekenplaat. Als ik een Veyron zou kunnen betalen, zou ik ook de bekeuringen wel betalen voor het niet hebben van een kentekenplaat voorop. ;)

Gewoon zo'n ding in de auto leggen en als je aangehouden wordt vertellen dat hij er net afgevallen is. :P (Wel zorgen dat er vliegjes en troep op zit natuurlijk. ;) )
Gewoon onder je ehh, voorklep leggen en zeggen dat 'ie waarschijnlijk @ 380 km/u op de A1 naar binnen gefloept was. 8)7

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vraag me af of dat wel zo'n goede smoes is. ;)

Aannames zijn fataal.

• MBV

MBV

"Oh, ..., tja, ik maak wel vaker van die opmerkingen als ik gedronken heb." "Helemaal stom omdat ik die auto net 'geleend' heb, nou ja, geleend..." :+

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 22:46

Just_I

What did you just say?

Afbeeldingslocatie: http://www.artekaos.com/69.jpg

Ow dit is echt gewoon te erg, iemand enig idee wat het was? Ik dacht een Renault gezien de motorkap.

Deze wagen is echt vet, jammer dat het niet echt is :)

vvv Daar dacht ik zelf idd ook aan, ben niet zo'n grote autokenner, maar zat kennelijk toch goed :P

[ Voor 60% gewijzigd door Just_I op 27-09-2007 23:15 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Rev!
  • Niet online
laguna

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

MBV schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:02:
"Oh, ..., tja, ik maak wel vaker van die opmerkingen als ik gedronken heb." "Helemaal stom omdat ik die auto net 'geleend' heb, nou ja, geleend..." :+
"m'n rijbewijs? oh die ligt naast m'n pistool in het dashboard kastje", "kentekenbewijs, ja volgens mij zag ik het wel zoiets toen ik het dashboardkastje opengebroken had" hehehe :+

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

"M-M-Moment, dan mot ik ff die fjessen lege goedkope poojse wjodka aan de kant juimen" *hips* *burp*

[ Voor 20% gewijzigd door GaMeOvEr op 27-09-2007 23:23 ]

Aannames zijn fataal.

• MBV

MBV

en voor dat soort opmerkingen voeren ze je af naar het bureau, en je kan er geloof ik ook een boete voor krijgen.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ah, ik dacht dat we in het overdrijven stadium zaten, niet meer in het stadium van "opmerkingen om serieus te maken als je aangehouden wordt in het kader van een overtreding". ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

En de agent mamma noemen, dan maak je 't helemaal.

Laatst bij 'Cops' (geloof ik), werd iemand in Engeland aangehouden die geen rijbewijs bleek te hebben. Hij had de auto geleend van z'n ouders oid, en deed zich als iemand anders voor die wel een rijbewijs had. Verhaal rammelde aan alle kanten, 1 agent liep op een gegeven moment weg helemaal dubbel van 't lachen, prachtig stukje :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Bertus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:43:

Een ///M badge is niet raar of (imo) fout. Dat laatste vooral, omdat dan mijn 316i ook zo fout als de pest zou zijn 8) (316i Compact uit 1995 met een volledige m-body-kit en de bij behoordende ///M-badge's). En tja, sommige rij-instructeurs willen ook een leuke auto.

Niet zelf gespot en daardoor ook geen foto's, maar iets wat m'n pa zag rijden (en waar hij bijzonder veel lol om heeft gehad). Tijdens z'n vakantie zag hij een volledige gepimpte Ford Transit (laatste model uit de vorige serie, met het ovalen grilletje), en laat dit hetzelfde model zijn als wat zij als rolstoelbus hebben.
Zijn omschrijving was alsvolgt:
Speciale rode lak, waarmee alles was gespoten (dus inc bumpers, spiegels, handgrepen, etc). Een verchroomde bull-bar, licht metalen velgen, categorie duur, en als kers op het toetje, een dak spoiler 8)7 .
Omdat deze wagen nogal opviel, en naast de bus van m'n pa voor het stoplicht stond, dacht hij even in te houden, zodat hij ook de achterkant kon zien. Dus hij trekt heel rustig op, trekt hij die andere bus er nog finaal uit 8)7
Het was een diesel (de verstandigste keuze, de benzine versie kan geen potten of pannen breken), maar bij de diesel kan je heel makkelijk zien of het een TDI of een gewone injectie is. De TDI heeft namelijk een luchtrooster voor de inlaat in het voorscherm links zitten. Dat ontbrak bij deze gepimpte bus, dus dat betekend dat hij maar maximaal 65pk had 8)7 . De bus van m'n ouders is letterlijk opgevoerd van de 85 die hij standaard had, naar de 100pk (o.a. andere injectoren, bevestigd op een dyno) en heeft een diff met 10% extra reductie. Dus hard gaat hij niet, maar voor een Transit zit hij wel snel aan z'n top. Je kan zelfs vlot optrekken terwijl je de 2e en 4e versnelling overslaat 8)

M'n pa had dus (begrijpelijk) bijzonder veel lol om zonder enige moeite (hij wou zelfs niet harder optrekken) met een rolstoelbus een volledig gepimpte versie eruit te trekken.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

deepbass909 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:27:
[...]
Een ///M badge is niet raar of (imo) fout. Dat laatste vooral, omdat dan mijn 316i ook zo fout als de pest zou zijn 8) (316i Compact uit 1995 met een volledige m-body-kit en de bij behoordende ///M-badge's). En tja, sommige rij-instructeurs willen ook een leuke auto.
Ik vind een ///M badge + bodykit op het goedkoopste model behoorlijk triest. Maar dat is dan mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

Afbeeldingslocatie: http://www.vankrevelen.net/img/10012007011.jpg

Ik vind m op zich best mooi eigenlijk. Wat er wel fout aan is is dat dat ding ondertussen een jaar of 2 (als het niet langer is) in de parkeergarage onder de voormalige Edah op Plein 53 in Rotterdam staat stof te happen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dat is ook zonde. Vraag me altijd af wat het verhaal daar achter zal zijn. Lijkt me nou niet dat je zo'n auto vergeet, toch. Net als extreem zeldzame auto's onder een dikke laag stof, in een of andere krakkemikkige houten schuur. Ik bedoel, het heeft toch genoeg geld gekost dat ding destijds, dat vergeet je toch niet :')

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Kaartje kwijt :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

GaMeOvEr schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:54:
Ah, ik dacht dat we in het overdrijven stadium zaten, niet meer in het stadium van "opmerkingen om serieus te maken als je aangehouden wordt in het kader van een overtreding". ;)
zaten we ook, maar voor het geval iemand op het idee komt om een geintje te maken... :P
reuzekind schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:23:
Dat is ook zonde. Vraag me altijd af wat het verhaal daar achter zal zijn. Lijkt me nou niet dat je zo'n auto vergeet, toch. Net als extreem zeldzame auto's onder een dikke laag stof, in een of andere krakkemikkige houten schuur. Ik bedoel, het heeft toch genoeg geld gekost dat ding destijds, dat vergeet je toch niet :')
Je bedoelt die wrakken die ze uit een kippenschuur halen, helemaal onder de kippenstront en compleet weggerot? Fantastische programma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Crazy D schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:19:
[afbeelding]

Ik vind m op zich best mooi eigenlijk. Wat er wel fout aan is is dat dat ding ondertussen een jaar of 2 (als het niet langer is) in de parkeergarage onder de voormalige Edah op Plein 53 in Rotterdam staat stof te happen.
Volgens de RDW is z'n APK al in maart 2006 vervallen... dus hij ook al bijna 2 jaar niet meer de openbare weg op... Wel zonde... het is een prelude met een echt blok... 2157cc... Misschien is het iets voor Jellabie? Zijn lude heeft al zoveel te lijden gehad... het is tijd dat die wat rust krijgt :p
sopsop schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:54:
[...]

Ik vind een ///M badge + bodykit op het goedkoopste model behoorlijk triest. Maar dat is dan mijn mening :)
Tja, ik kreeg het erbij... Maar ik vind persoonlijk de M3-voorbumper een stuk mooier dan de standaard bumper van een Compact, en de side-skirts zijn gewoon een stuk netter afgewerkt... Alleen de achterbumper is een klein beetje vervelend, want door die kan er geen trekhaak achter... (wat toch zonde is, aangezien ik een paar jaar terug voor zo'n €1200 m'n e-achter-b heb gehaald...)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss is de eigenaar ineens tot bezinning gekomen en van schaamte gestorven na het zien van de spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

of van een antiliaan (die zitten daar zat in Pendrecht) die nog aan het sparen is voor benzinegeld ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zijn de velgen niet chroom genoeg voor :P

just kidding. maar een oud-collega van mij kon ooit kiezen tussen een 16v-blok en nette velgen, of een 8v blok met chromen pooiervelgen. guess what. en dat was een antilliaan. streetcred yo! goeie gast verder wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Das vast niet moeilijk als je 400 km/h rijdt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Crazy D schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:19:
[afbeelding]

lijkt me duidelijk, deze pooier zit tijdelijk in de bak en als hij vrij komt haalt hij hem weer op :+

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:12

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
deepbass909 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:04:
[...]

Volgens de RDW is z'n APK al in maart 2006 vervallen... dus hij ook al bijna 2 jaar niet meer de openbare weg op... Wel zonde... het is een prelude met een echt blok... 2157cc... Misschien is het iets voor Jellabie? Zijn lude heeft al zoveel te lijden gehad... het is tijd dat die wat rust krijgt :p
Ik wist gewoon dat mijn naam hier ging vallen toen ik die 'Lude zag :P

Maar zijn blokje wil ik wel hebben, een 2.2 vtec! :9

De Nederbelg !

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 23:03
OMFG :X

"Astra Bi Turbo Magic Tuning"

http://nl.youtube.com/watch?v=0mJ22b-aHuM

Verwijderd

En uiteraard niks te zien wat de claim van Bi-Turbo onderbouwd.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

body kit lijkt wel enigszins op die van een astra DTM xtreme in de verte
Afbeeldingslocatie: http://www.opelmagazin.cz/files/astra6.jpg

-edit- ff kleinere pic genomen

[ Voor 34% gewijzigd door GoldenSample op 29-09-2007 18:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:00:
En uiteraard niks te zien wat de claim van Bi-Turbo onderbouwd.
Tuurlijk, altijd opscheppen, terwijl het gewoon een standaard 2.0T is :)
Bi-turbo kits in stage II of III kosten soms net zoveel of meer dan de auto zelf, als ik kijk naar HPA en HGP wat die kits kosten om tussen de 600 en 800 pk te komen voor een R32 dan moet je er echt voor willen gaan en de poet hebben.
Je moet je ook realiseren dat dus stage I, II en III moet kopen, plus alle montage uren.

• MBV

MBV

Ehm, tja. Er ligt wel een tank achterin die op nitrous zou kunnen lijken, dus misschien heeft hij iig iets aan het motorblok gedaan :P

Verwijderd

MBV schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:02:
Ehm, tja. Er ligt wel een tank achterin die op nitrous zou kunnen lijken, dus misschien heeft hij iig iets aan het motorblok gedaan :P
Ja en zo kan ie eenigzins z'n claim waarmaken, dan lijkt het net in een 1/4 mile sprintje of ie een bi turbo heeft terwijl ie eigenlijk z'n NOS tank openzet _O-
Ik heb liever het echte, dan krijg je resultaten zoals hiernaast in mijn avatar <<<<<<

• FiXeR.nl
  • Niet online
Die is gaaf, puur alleen omdat hij zo uit Need For Speed zou kunnen komen _/-\o_ en omdat hij gewoon overal goed is afgewerkt, ondanks de kleur is ie best gaaf!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Een lelijke grafbak, dat is het.

Aannames zijn fataal.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Come on, hij is misschien wel 'goed' afgewerkt omdat er geen kieren van 3cm tussen de delen zitten, maar de vorm van die hele bodykit klopt gewoon niet, veel te massief, teveel en te grote vlakke delen.
Ik vind 't een gedrocht.

• MBV

MBV

Vergeet niet de mooie sleuven voor luchtinlaat aan de achterkant. Waarom? Voor de achterremmen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

En nog niet eens een coupe voor misbruikt. Dan zou het misschien nog enigzins gaan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:52:
[...]

Die is gaaf, puur alleen omdat hij zo uit Need For Speed zou kunnen komen _/-\o_ en omdat hij gewoon overal goed is afgewerkt, ondanks de kleur is ie best gaaf!
Need For Speed is leuk om te spelen, maar in het echt zit er veel meer verschil in getunde auto's.
In Carbon en Most Wanted doen ze alsof de SLR de nr 1 is.
De SLR is in feite een waardeloze bak, slechte afwerking, slechte remmen, tuurlijk op een recht stuk is ie best snel, maar tegen een goed getunde R34 of Supra legt ie het echt wel af hoor.

Ook de Audi R8 doen ze alsof het bijna een F1 auto is, in werkelijkheid is ie niet veel sneller dan een GT3 en daarbij lopen de meeste GT3's veel harder dan een R8.

Het meest vervelende hier in Nederland is ook nog dat je naar de RDW moet om je motor tuning te laten keuren, een chipje zou niet opvallen, maar als je een flinke turbo of compressor erop zet, reken maar dat je een afspraak kan maken.

Alle optische tuning is ook best leuk, maar serieus wat heb je er aan hier als je voorspoiler 1 cm van het wegdek afzit ?
Vier uitlaten voor een 4 cilinder motor ?
En zo breed als deze Astra is, probeer dit ding eens te parkeren, zou het passen in een standaard parkeer vak of een garage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:39:
[...]

Need For Speed is leuk om te spelen, maar in het echt zit er veel meer verschil in getunde auto's.
In Carbon en Most Wanted doen ze alsof de SLR de nr 1 is.
De SLR is in feite een waardeloze bak, slechte afwerking, slechte remmen, tuurlijk op een recht stuk is ie best snel, maar tegen een goed getunde R34 of Supra legt ie het echt wel af hoor.

Ook de Audi R8 doen ze alsof het bijna een F1 auto is, in werkelijkheid is ie niet veel sneller dan een GT3 en daarbij lopen de meeste GT3's veel harder dan een R8.

Het meest vervelende hier in Nederland is ook nog dat je naar de RDW moet om je motor tuning te laten keuren, een chipje zou niet opvallen, maar als je een flinke turbo of compressor erop zet, reken maar dat je een afspraak kan maken.

Alle optische tuning is ook best leuk, maar serieus wat heb je er aan hier als je voorspoiler 1 cm van het wegdek afzit ?
Vier uitlaten voor een 4 cilinder motor ?
En zo breed als deze Astra is, probeer dit ding eens te parkeren, zou het passen in een standaard parkeer vak of een garage ?
Niks, maarja wat heb je aan een deur als je toch vast zit met riemen :+ .

Maargoed, ik zal binnenkort eens een foto toestel mee naar het werk nemen (als ik er dan nog werk) om daar eens een paar "stoere" bakken te fotograferen.. >:)
Als je je afvraagt waar ik werk? Bij een benzine station :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Zag net een BMW 523 staan met V6 badge :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

"Ja maar hij heeft toch 6 cylinders? Dus dan is het toch een V6?" :P

Trouwens, als ik een V6 badge op m'n auto zou plakken is dat downtuning :X
(er is ook een 3.0 V6 variant van maar die heeft 30pk minder)

[ Voor 50% gewijzigd door MadMarky op 30-09-2007 19:51 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik zag van de week nog een Twingo met een (scheve) V6 badge :+ Misschien moet ik ook maar eens zo'n ding op mijn motor plakken, word ie vast sneller van :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik zie in het amerikanenwereldje ook nog wel eens mensen die zo nodig vanuit elke kijkhoek een halfords V8 logo moeten kunnen zien.. ook zo ranzig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

V6 en V8 is voor pussy's, ik heb een V12 in m'n Daihatsu Cuore :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan liever stickers met "2 liter is alleen voor melk of cola" of iets van die strekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwal
  • Laatst online: 18-04 01:29

vanderwal

mathafackuh!!!

MadMarky schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:27:
"Ja maar hij heeft toch 6 cylinders? Dus dan is het toch een V6?" :P

Trouwens, als ik een V6 badge op m'n auto zou plakken is dat downtuning :X
(er is ook een 3.0 V6 variant van maar die heeft 30pk minder)
Ja of 6 in lijn :o

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:41

4x2

lộn xộn quá

Ach, in Barneveld staat bij eoa garage een bmw 850csi op de stoep.
Met een V12 stickertje vd action op de c-stijl.
Dr ligt een V12 in, maar verder :X

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hier ook zo'n boer in de stad; heeft een E36, met een enorme BMW sticker op de achterruit.
Nu is er natuurlijk geen woord van gelogen, maar come on :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Laatst online: 02-07 10:04

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Zit net even te googelen naar het orgineel, maar dat vind ik eigenlijk ook niet alles...
Goed blijft wel zonde om een niet allerdaagse auto zo aan te pakken.

Vind het wel mooi dat die wat lager is al het orgineel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4x2 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:12:
Ach, in Barneveld staat bij eoa garage een bmw 850csi op de stoep.
Met een V12 stickertje vd action op de c-stijl.
Dr ligt een V12 in, maar verder :X
Die staat daar nu al weer maanden, naast zijn twee andere 8-serie broertjes. Vreselijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

gister zag ik een knalgroene Lupo met allemaal groene pluche beesten erin...
Met een grote stikker: red tuning... moest ik wel ff om lachen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
-tom-562 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:56:
V6 en V8 is voor pussy's, ik heb een V12 in m'n Daihatsu Cuore :P
Op mijn werk staat een Swift uit 1991 met een V12 logo van een Mercedes. En een 1.3-logo :X

12 cilindertjes van 10,8 cc ... ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:45
Staat hier op de parkeerplaats...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/audi_wannabee.jpg

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07

Bestla

Kvinne

:X _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _O-

beademingsapparaat anyone?

[ Voor 39% gewijzigd door Bestla op 04-10-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

_/-\o_ Audi A0 _/-\o_

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:59
Ik mis de beruchte A8-velgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

"Aixam Terror"

:D _/-\o_ _O-

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 12:31

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik heb er ooit een gefotosoep. Zal eens het plaatje zoeken.
@max: Herinner je die nog?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
_/-\o_ Heb hier 5 minuten strijk gelegen met mijn collega's. Daar zitten een paar serieuse Audi-freaks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:55

Vrijdag

De Zwarte

:D _/-\o_

crap, thee over mijn keyboard ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

wat mij dan weer opvalt, kopen ze daar nou ook parkeertickets (paal op de achtergrond) ondanks dat ze op het gras/modder staan?

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djidee schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:57:
wat mij dan weer opvalt, kopen ze daar nou ook parkeertickets (paal op de achtergrond) ondanks dat ze op het gras/modder staan?
Een brommobiel mag je desnoods op de stoep zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die M3-style opplaklouvres ook :X

Terrorrrr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:54:
Hier ook zo'n boer in de stad; heeft een E36, met een enorme BMW sticker op de achterruit.
Nu is er natuurlijk geen woord van gelogen, maar come on :')
Reed vanochtend achter 'm:

Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/20a8nck.jpg

4 uitlaten, waarvan een kant nogal schoon en ± 2cm lager dan de linkerkant, bungelende middelvinger op de hoedenplank, 15" halford velgen, lelijke achterlampen met enorm felle lampen erin, en een 318i badge :')

Hm das wel een enorme kutfoto zie ik, ingezoomd met een N6600 in de regen :')
Maar je ziet wel dat aan 1 kant de uitlaat zichtbaar is, en de andere kant niet :+

[ Voor 12% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 04-10-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Deze kan ook wel in het rijtje extreem fout :P
http://nl.youtube.com/wat...ZTdg&mode=related&search=

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

Das niet tunen. das gewoon of je ontsteking fout hebben staan.
Ofeen heel dikke motor hebben en heel veel met je gas spelen. Ga maar eens een rally kijken, zie je ook continu dat soort vlammen.
alleen doet deze persoon het erom.

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 04-10-2007 20:30 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Dat is gewoon een bougie in je uitlaat draaien met een extra bobine :+ Dan bij je motor lekker minder ontsteking waardoor er allemaal onverbrande benzine je uitlaat in gaat, die vliegt dan in de fik bij die bougie in je uitlaat :p Erg sneu maar ja, het staat zo gaaf op de parkeerplaats bij de mac :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

En de ANWB vast op speeddail hebben, want die klappen verneuken je uitlaatstroming en daarmee de werking van je motor...

Bij rally-/racewagens gebeurt het alleen als het blok in de toerenbegrenzer schiet, of het gas wordt los gelaten. En die blokken hoeven geen 200.000km mee te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Ach, als je vlammen wilt zijn er toch ook andere oplossingen? http://nl.youtube.com/watch?v=c4dgsa5vIDQ

[ Voor 30% gewijzigd door MBV op 04-10-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Matig, onze vlammenwerpen presteert beter ;)

http://nl.youtube.com/watch?v=k8KqtsqhcSk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Door die link zag ik een ander filmpje staan:
http://nl.youtube.com/wat...HQ00&mode=related&search=
Leuk natuurlijk die vlamen en het geluid in de parkeer garage ;)

Maar moet je eens zien wat er op de grond van de parkeerplekken staat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
"Compact" "Compact" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

wat is er zo grappig aan? :?
In de US en Australia zie je dat heel veel in parkeer garage's om aantegeven dat het niet een geschikte plek is voor een SUV...
Wat we in NL een ruime wagen vinden is daar een compact.. die lambo zou daar best ook wel eens onder kunnen vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

weet je hoe breed een lambo is? Dat ding past ook totaal niet links of rechts van de streep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MBV schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:56:
weet je hoe breed een lambo is? Dat ding past ook totaal niet links of rechts van de streep :)
ja maar ik weet ook hoe breed dat soort vakken kunnen zijn.. heb er wel eens een suburban oid in gepropt gezien...

Maar goed hij heeft hem gewoon in 2 lege vakken gezet zodat ie lekker ruimte had, dat dat toevallig compact vakken waren is irrelevant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Een Lambo is echt niet compact, zelfs niet in de VS. Die bak is zo'n 1m90 breed en dan nog, zo'n auto beest kan je gewoonweg niet onder de noemer "compact" plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Zag vanmorgen iets in Apeldoorn, een Jaguar X-type, met Rolls Royce lookalilke velgen, van die chrome louvres in de spatborden, M3 (zo leek het) voorbumper, allemaal chrome accenten.
Op zich niet eens lelijk, maar wel erg vreemd om zo'n nieuwe Jag onder handen genomen te zien.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html][norml][/norml][/html]