Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat heb ik zojuist gedaan.
Degene aan de telefoon zei echter dat ze de prijs niet mochten zeggen over de telefoon...
Ik ga morgen maar even langs denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:16:
[...]

Betekent dit dat ik hem ook in de MediaMarkt Enschede voor deze prijs kan kopen?
Zou je dat even kunnen laten weten als je hebt geïnformeerd? Ik ben @ work en kan momenteel niets bellen. :)

Edit: net te laat, ik hoor't morgen wel. :)

[ Voor 7% gewijzigd door me_mrtn op 25-07-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:21

Polycom

Poes van goud

steefje schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:18:
Niet per definitie, iedere mediamarkt heeft zijn eigen prijsbeleid, ik zou ze gewoon bellen dan weet je het
Ik weet uit ervaring dat je de verkoper gewoon moet confronteren met het feit dat het een filiaal verder goedkoper is. Ik heb toen ook 50 euro korting gekregen op een xbox, die bij medimarkt A € 50,- goedkoper was dan bij mediamarkt B (Bij a was deze uitverkocht en bij mediamarkt B kreeg ik de xbox dus mee -€50)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:35:
[...]

Ik weet uit ervaring dat je de verkoper gewoon moet confronteren met het feit dat het een filiaal verder goedkoper is. Ik heb toen ook 50 euro korting gekregen op een xbox, die bij medimarkt A € 50,- goedkoper was dan bij mediamarkt B (Bij a was deze uitverkocht en bij mediamarkt B kreeg ik de xbox dus mee -€50)

OK, dan zal ik ze confornteren :9
Maare, is het eigenlijk niet zo dat elke MediaMarkt eigenlijk een onafhankelijke onderneming is, waardoor ook de prijzen onderling kunnen verschillen?
(Waardoor je eigenlijk dus geen geld terug zou moeten krijgen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:46:
[...]

OK, dan zal ik ze confornteren :9
Maare, is het eigenlijk niet zo dat elke MediaMarkt eigenlijk een onafhankelijke onderneming is, waardoor ook de prijzen onderling kunnen verschillen?
(Waardoor je eigenlijk dus geen geld terug zou moeten krijgen :P)
Laagste prijs garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar in de voorwaarden staat eigenlijk dat het binnen een straal van 15 km moet zijn
En Utrecht is volges mij niet 15 km of minder verwijderd van Enschede :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten ze bij de media markt vast niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het hopen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Ik ben benieuwd anders ga ik morgen ff lang de MM Alkmaar, betere aanbieding dan 549 voor dit pakket zal er voorlopig niet komen (zeker gezien de recente officiele prijsverlaging) dus kan m dan net zo goed nu halen ook al zal ik em niet veel gebruiken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Je kan nog proberen te zeggen dat de console in amerika maar 500 kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Of in Japan nog minder. 8)7

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52

Sandyman538

SandstorM [148839]

PuDy schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:35:
[...]

Lijkt me heel erg sterk. Mediamarkt zijn allemaal onafhankelijke winkels en dus per winkel andere aanbiedingen hebben. Dan werkt het niet door te zeggen dat de PS3 bundel in Utrecht 549 is en ik hem dus in Groningen ook voor 549 wil hebben.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Pfffff en de Mediamarkts hier in België hebben gewoon dovemansoren...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Sandyman538 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:32:
[...]

Lijkt me heel erg sterk. Mediamarkt zijn allemaal onafhankelijke winkels en dus per winkel andere aanbiedingen hebben. Dan werkt het niet door te zeggen dat de PS3 bundel in Utrecht 549 is en ik hem dus in Groningen ook voor 549 wil hebben.
Ach, het helpt wel degelijk als je zegt dat je of een ritje gaat maken naar dat filiaal, of dat je hem graag bij hem direct mee wilt nemen. Vooral als ze van elkaar al weten wat de aanbiedingen zijn en dus weten dat je geen bullshit zit te verkopen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:21

Polycom

Poes van goud

Sandyman538 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:32:
[...]

Je kan het toch proberen, mij is het ook gelukt. Risco's nemen in je leven, erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Weet iemand hoe ie DVD-files vanop z'n PC (IFO, VTS,..) omzet naar een 'leesbaar' format voor de PS3, m'n PC is nl de mediaserver (tversity) en de PS3 de player. NU hoopte ik de oudere DVD's die ik ooit op m'n PC (volledig legaal uiteraard :-) heb gezet, af te spelen op de tv via m'n PS3. Het probleem is dat het altijd hoofdstukjes zijn. Of beter, m'n PS3 laat elke hoofdstuk zien als filetje en ik kan deze ook elk afzonderlijk bekijken, maar dat is vrij enerverend, om telkens een 2tal minuten te kijken en dan de volgende filetje (hoofdstuk) aan te klikken om zo verder de film te zien. Ook heb ik problemen met de ondertitelingen. Weet dus iemand hoe ik dus zo'n DVD omzet naar één lange film met ondertiteling?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:00:
[...]

Je kan het toch proberen, mij is het ook gelukt. Risco's nemen in je leven, erg belangrijk.
Precies :9
Maar ik heb ook even aan m'n zus gevraagd of zij even wou kijken hoeveel hij kost in MM Enschede, ze was toch toevallig in de stad :P
Als het goed is komt ze zo weer terug, en dan laat ik het even weten

Sowieso ga ik morgen toch nog even zelf langs, kijken of ik toch nog 50 euro eraf kan praten, mocht hij 599,- kosten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
In-Game XMB bij de volgende 'major' update!

Woensdag 25 juli 2007 - Het hoge woord is eruit, binnen afzienbare tijd zullen we toegang krijgen tot de Cross Media Bar tijdens een game. Sony Computer Entertainment liet weten dat dit een nieuwe feature zal worden bij de eerste 'major' firmwareupdate, waarschijnlijk gaat het hier dan over 2.0.

Wat we dan precies kunnen toen, is nog onbekend maar aangezien Sony naar eigen zeggen luistert naar de consumenten en graag oplossingen zoekt, is de kans groot dat we in elk geval in-game muziek van de harde schijf kunnen beluisteren. Dit is echter vooralsnog niet officieel bevestigd.

Wanneer firmware 2.0 zal verschijnen is nog onbekend.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
De demo van heavenly sword die morgen uitkomt, is die er om 00.01 al of pas ergens ind e middag? Ben erg benieuwd namelijk :)

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:15
Net flimpje van MGS4 gezien.

Echt geweldig hoe het er uit speelt, lijkt mook geweldig om te spelen, maar ik mis wel 1 ding en dat is dat gevoel wat ik had bij eerste 3. Als ik zie wat voor wapens hij allemaal te voor schijnt haalt enz. Tja daar loop ik niet echt warm van. Zal voor MGS4 zeker een PS3 kopen dat zeker. Maar vind het jammer dat er zoveel 'actie' inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag over de PSStore.

Als je een game download die betaald moet worden, werkt deze dan net als een demo?

Downloade > installe > spelen ?

Zoja, als je je ps3 format, als je bijvoorbeeld een ander OS wilt installeren (wat legaal is en ondersteund).
Dan is je betaalde game weg, moet je hem dan opnieuw downloaden? Opnieuw kopen? Iemand enig idee? :)
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
oh mijn god, ja ik wil het ook weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb onlangs m’n 60Gb HDD vervangen door een 250Gb schijf en ik kon vervolgens zonder problemen al mijn betaalde content opnieuw downen.

Betaalde content wordt volgens mij dus gewoon aan je account gekoppeld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Hier kan je de MGS4 gameplay video in 720p/MP4 downloaden, zodat je hem op je PS3 kan bekijken:

http://www.gamersyde.com/leech_4141_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Shiverzz schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:44:
Heb onlangs m’n 60Gb HDD vervangen door een 250Gb schijf en ik kon vervolgens zonder problemen al mijn betaalde content opnieuw downen.

Betaalde content wordt volgens mij dus gewoon aan je account gekoppeld :) .
je kan tot 5 keer opnieuw downloaden

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het belangrijkste wat ze moeten weglaten in MGS4, is het systeem met bandages, needles, antidote, en weet ik nog veel wat uit MGS3. Dat nam bij mij echt elke vorm van plezier en concentratie in het spel weg, om telkens naar dat scherm te moeten en jezelf weer te healen.

Voor de rest ziet het er gewoon top uit, en krijgen de andere consoles (met name xbox360) echt een hele lastige periode met wat er de laatste tijd naar buiten komt aan kwaliteit voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
Maar 5 keer dat is best wel weinig eigenlijk! Bij steam is het bijvoorbeeld oneindig.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:04:
Ik denk dat het belangrijkste wat ze moeten weglaten in MGS4, is het systeem met bandages, needles, antidote, en weet ik nog veel wat uit MGS3. Dat nam bij mij echt elke vorm van plezier en concentratie in het spel weg, om telkens naar dat scherm te moeten en jezelf weer te healen.
Eigenlijk had ik daar vreemd genoeg niet zo'n problemen mee. Op zich leuk bedacht, maar het had van mij toen ook niet gehoeven. Maar ik heb me er nooit aan gestoord eigenlijk.

Of het in mgs4 komt weet ik niet. Aan de ene kant had snake wel last van zn rug op het eind van de trailer, maar als ik me het goed herinner van de 1e trailer is dat met een spuitje opgelost. Tijdelijk ten minste, want zn cellen breken nogal snel af omdat ie een kloon is. Maar aan de andere kant, ik zag niets over healen in het menu staan wanneer kojima de cameo veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
DCFreak schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:00:
Hier kan je de MGS4 gameplay video in 720p/MP4 downloaden, zodat je hem op je PS3 kan bekijken:

http://www.gamersyde.com/leech_4141_en.html
Ik ben m momenteel gewoon van de Japanse store aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:00:
[...]

Ik ben m momenteel gewoon van de Japanse store aan het downloaden :)
Welke demos kan je eigenlijk downen? is het zelfde als van EU ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:14

Maximus

There is no substitute

Nieuwe puntjes GT5:

- De game krijgt een ondersteuning voor PlayStation Home, er zal iets komen als een "Gran Turismo wereld".

- Als je de game opstart krijg je een eigen My Page te zien. In de uiteindelijke versie wil Yamauchi ook graag een friendslist introduceren. In de My Page pagina krijg je de keuze uit verschillende achtergronden van steden als Tokyo, maar ook andere binnen- en buitenlocaties zijn te selecteren. Een ander leuk extraatje is dat je kunt zien wat het weer is op verschillende geografische locaties, bijvoorbeeld bij jezelf of bij iemand uit je friendlist in Amerika.

- GT 5: Prologue krijgt twee verschillende online modi, in de één is voicechat toegestaan, in de ander niet.

- Er zullen zo'n 40 auto's, 4 banen en acht verschillende layouts zijn.

- Er zullen geen auto's en extra banen te downloaden zijn.

- Prologue valt ergens tussen Gran Turismo en de Arcade mode. Spelers kunnen in hun races geld verdienen en daarmee nieuwe auto's kopen. Van dit geld kunnen ze normale auto's of getunede bakken kopen, de normale auto's zijn echter niet apart te tunen. Alle opgeslagen data, denk aan je verdiende geld en gekochte auto's, zullen later overgedragen worden naar Gran Turismo 5.

- Offline zullen er zestien auto's op de baan zijn, online zullen dit er waarschijnlijk maximaal twaalf worden.

- De "Normale Mode" feature zal gebaseerd zijn op een simulatie engine, de "Professional Mode" is daarentegen gebaseerd op een echte auto.

- Yamauchi wil graag een B-spec mode in de game toevoegen, de belissing hierover is echter nog niet genomen.

bron: www.gamed.nl

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Dutchzilla schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:01:
je kan tot 5 keer opnieuw downloaden
Dat is voor zover ik weet een hardnekkig misverstand. Je kunt tot 5 keer op een _andere_ PS3 downloaden. Op dezelfde PS3 kun je onbeperkt opnieuw downloaden als dat nodig is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:38:
[...]

Eigenlijk had ik daar vreemd genoeg niet zo'n problemen mee. Op zich leuk bedacht, maar het had van mij toen ook niet gehoeven. Maar ik heb me er nooit aan gestoord eigenlijk.

Of het in mgs4 komt weet ik niet. Aan de ene kant had snake wel last van zn rug op het eind van de trailer, maar als ik me het goed herinner van de 1e trailer is dat met een spuitje opgelost. Tijdelijk ten minste, want zn cellen breken nogal snel af omdat ie een kloon is. Maar aan de andere kant, ik zag niets over healen in het menu staan wanneer kojima de cameo veranderde.
Ik zag ook niets staan over food, ook apart. :) Lijkt wel alsof deze versie gewoon lekker zonder rompslomp neer komt op stealth en schieten, en niet alles eromheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vond dat healen etc. juist wel wat hebben, maakte het meer 'real' zeg maar, niet zo arcade-achtig, je moest meer nadenken over wat je overhield etc.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 02:22:
[...]

Welke demos kan je eigenlijk downen? is het zelfde als van EU ?
Ongeveer hetzelfde ja. Op de Japanse store staat bijvoorbeeld wel de Hot Shots Golf 5 demo en die staat volgens mij niet in de Europese store. Er staan ook wat trailers die wij nog niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Exirion schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 07:52:
[...]

Dat is voor zover ik weet een hardnekkig misverstand. Je kunt tot 5 keer op een _andere_ PS3 downloaden. Op dezelfde PS3 kun je onbeperkt opnieuw downloaden als dat nodig is.
Klopt, ga gewoon even kijken bij je downloadgeschiedenis (ergens rechtsbovenaan te vinden in store) Daar zie je al hetgeen je al gedownload hebt, wanneer je het opnieuw aanklikt kan je het opnieuw downloaden. Gekochte dingen blijven niet in Store staan, wanneer je dus vb Crash PSX koopt zal dit icoon nietmeer te vinden zijn in Store aangezien je anders 2 maal dezelfde dingen kan kopen (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Kan ik vanaf mijn PC de PS-store checken?? (Zal wel weer een domme vraag zijn) maar ik wil weten wat ik daar allemaal kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
EgoPro schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:18:
Kan ik vanaf mijn PC de PS-store checken?? (Zal wel weer een domme vraag zijn) maar ik wil weten wat ik daar allemaal kan!
De Amerikaanse store kun je hier zien: http://www.us.playstation.com/PS3/Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Kun je ook games kopen met Paypal? Ik ben niet van plan een creditcard aan te vragen voor dit, terwijl ik voor online betalingen altijd Paypal gebruik.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Kan je eigenlijk een US account maken en daar dan van de PS store downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 17:24
De PS3 staat nu voor 555,- in de folder van MediaMarkt Middelburg maar het is met niet duidelijk of het om de nieuwe aanbieding gaat (starters pack met 2 games en 1 extra controller).
In de winkel was de prijs dinsdag nog gewoon 599 voor het starters pack. MM Middelburg doet er ook nog een gratis SCART kabel bij voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:10:
Ik vond dat healen etc. juist wel wat hebben, maakte het meer 'real' zeg maar, niet zo arcade-achtig, je moest meer nadenken over wat je overhield etc.
Toch grappig dat jullie dit zo ervaren. Ik ergerde me er echt enorm aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:02:
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Kan iemand me waarschuwen als de heavenly sword demo in de store is. Hij zou vandaag komen, maar hij staat er nog niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Uhmmm... Wilt iemand nog een ps3 voor €300,-?
http://computer-hardware....arantie.html?return=&df=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

-RazieL- schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:38:
Kan iemand me waarschuwen als de heavenly sword demo in de store is. Hij zou vandaag komen, maar hij staat er nog niet op :(
Volgens mij duurt 'vandaag' nog ruim een uur of 11 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:23:
Zoja, als je je ps3 format, als je bijvoorbeeld een ander OS wilt installeren (wat legaal is en ondersteund).
Dan is je betaalde game weg, moet je hem dan opnieuw downloaden? Opnieuw kopen? Iemand enig idee? :)
Ben benieuwd
Ik heb mijn launchdate-PS3 enkele dagen na aankoop terug ingewisseld wegens een klein probleempje met de HDD (onmiddellijk een nieuwe terug meegekregen). Ik kon gewoon de gekochte content (al was dat alleen maar Tekken DR, denk ik) gratis terug downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik wilde een teleurgestelde smiley doen, maar : ( is een boze smiley :P

Anyway, ik weet dat vandaag nog een poosje duurt, maar ik wil niet dat de demo er al een uur opstaat en ik 'm nog niet aan t downloaden ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Voor de topicopener, zou dit in de OP FAQ kunnen?
nudie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:02:
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46
MM Middelburg doet er ook nog een gratis SCART kabel bij voor die prijs.
...waarover dat mooie 720/1080 p/i signaal niet heen gaat :) Is het tenminste een RGB SCART kabel? Er zijn vast nog wel mensen die hun PS3 over een ranzig composite signaal bekijken...

[ Voor 29% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-07-2007 13:28 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
Dr. Strangelove schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:27:
[...]

...waarover dat mooie 720/1080 p/i signaal niet heen gaat :) Is het tenminste een RGB SCART kabel? Er zijn vast nog wel mensen die hun PS3 over een ranzig composite signaal bekijken...
YEAH! :o

Ik wacht tot mijn hdtv dan koop ik meteen een hdmi kabel.....

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:14

Maximus

There is no substitute

Hoe maak je btw een account voor de amerikaanse PS3 store? Gewoon een nieuw PSN ID maken op je PS3? En dan daar aangeven dat je in de USA woont?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Sandyman538 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:21:
Voor de topicopener, zou dit in de OP FAQ kunnen?

[...]

Jep
zoiets als dit: http://www.consolemonster.com/forum/showthread.php?t=10663

geinig dat hij dit zegt: I wonder if Microsoft's address has been taken up for a US account?
Het antwoord is ja. Ten minste, microsoft in New York heb ik gebruikt :P Je kan trouwens ook google earth gebruiken om geldige adressen te vinden. Voor een hong kong of japanse account kan je tbw een adres verzinnen, alleen voor de us moet je een geldige hebben.

Hier nog een faq met plaatjes voor een japanse account: http://blogs.ign.com/xheavenxsentx/2006/12/09/39684/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als deze informatie inderdaad in de OP staat, scheelt dat inderdaad heel wat vragen in het topic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:59:
[...]

alleen voor de us moet je een geldige hebben.
nee hoor , ik heb de mijne ook verzonnen en kan gewoon downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
yellowpages.com

Een bron van adressen :)

Ik wacht nog steeds totdat mijn TV terug komt van reparatie, of beter gezegd, mijn nieuwe tv komt. Dan trek ik meteen de HS demo uit de store. Ben wel erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 10-09 17:24
Dr. Strangelove schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:27:
[...]

Tja, ik begrijp ook niet helemaal waarom ze er een SCART bij geven maar het is in ieder geval beter dan de standaard composite die je er van Sony zelf bij krijgt,
Beter had een HDMI kabel geweest, voor de waarde van die SCART (25,-) kan er vast wel een low budget HDMI van 2m vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Maar de mensen met een gewone tv hebben weer niets aan de hdmi-kabel. Dan vind ik het logischer dat ze er een scart indoen dan een hdmi-kabel. En een 2meter hdmi-kabel heb je al voor 10euro (zoveel kostte die van mij iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb sinds een paar uurtjes ook een PS3 in huis staat :D:D
Even alles aangelsoten, en ik wou gelijk even de PS Store checken. Echter moest ik wel even updaten naar 1.90, dus begon ik maar met downloaden...

Echter ben ik nu al een tijdje bezig, en de download is net over de helft...?
Ik maak voor de PS3 gebruik van een draadloos netwerk, voor de PC gewoon een bekabelde. Maar wat ik me nu dus afvraag;

waarom gaat het zoooooo langzaam?

Normaal is onze verbinding supersnel, of in ieder geval sneller dan nu.....
Moet ik nog iets speciaals instellen ofzo op de PS3? Ik heb namelijk gewoon gezocht naar het draadloze netwerk, gevonden, en klaar. Nu doet hij het dus ook wel, maar wel zeeeer langzaam.....

Iemand enig idee misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:48:
Even alles aangelsoten, en ik wou gelijk even de PS Store checken. Echter moest ik wel even updaten naar 1.90, dus begon ik maar met downloaden...

...
..
1) gefeliciteerd en veel plezier :)

2) de firmware is net uit, en ik merkte zelf gisteren ook dat trailers e.d. supersnel binnen waren, maar dat de firmware download best wel erg langzaam was. Als de rest van je downloads wel snel gaat, dan zou ik me geen zorgen maken.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah bedankt :9
Maare, inderdaad :)
Ik zie dat alles nu wel gewoon snel gaat, browser etc. Ben nu even de demo van The Darkness downloaden

Maare, je kan toch ook gewoon verder downloaden, terwijl je een game aan het spelen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:15:
..
Maare, je kan toch ook gewoon verder downloaden, terwijl je een game aan het spelen bent?
Zolang het geen online spel is zou het goed moeten gaan. ('k ben er alleen zelf ook nog niet uit wat er gebeurt met games die online hi-scores ophalen.)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Klopt. Behalve als je online aan het spelen bent. Dan pauzeert de download.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:48:

Echter ben ik nu al een tijdje bezig, en de download is net over de helft...?
Ik maak voor de PS3 gebruik van een draadloos netwerk, voor de PC gewoon een bekabelde. Maar wat ik me nu dus afvraag;

Normaal is onze verbinding supersnel, of in ieder geval sneller dan nu.....
Moet ik nog iets speciaals instellen ofzo op de PS3? Ik heb namelijk gewoon gezocht naar het draadloze netwerk, gevonden, en klaar. Nu doet hij het dus ook wel, maar wel zeeeer langzaam.....

Iemand enig idee misschien?
Gefeliciteerd :)

je bent niet de enigste die download.. mischien dat het daardoor langzaam is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En ik zou die demo van the darkness maar lekker laten voor wat hij is... of je moet van slome controls, models met minder polygonen dan de NPC's in GTA san andreas en van de zielige gameplay houden van bv Soldier of fortune of ouder: van die houten borden die dan opklappen en waar je dan op moet schieten (dat gevoel kreeg ik althans. De besturing reageert ook een seconde oid later. echt niet fijn)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond niks mis met de besturing van The Darkness... Grafisch vond ik het er zeker niet slecht uit zien.

Enige klacht die ik over de demo heb is dat de levels hartstikke leeg en levenloos zijn. Misschien dat dit in latere levels niet zo is, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

EfBe schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:57:
En ik zou die demo van the darkness maar lekker laten voor wat hij is... of je moet van slome controls, models met minder polygonen dan de NPC's in GTA san andreas en van de zielige gameplay houden van bv Soldier of fortune of ouder: van die houten borden die dan opklappen en waar je dan op moet schieten (dat gevoel kreeg ik althans. De besturing reageert ook een seconde oid later. echt niet fijn)
Vreemd, op de Xbox 360 is het een van de mooiste spellen ooit :) Niks dan lof over The Darkness daar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

EfBe schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:57:
Dat The Darkness een foutloze game is hoor je mij niet zeggen. Maar van “zielige gameplay” of dat de controls pas een seconde later reageren is echt geen sprake. En waarom zou je in vredesnaam iemand afraden een demo uit te proberen? Waar zijn ze anders voor bedoeld? Let him be the judge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Is de demo van heavenly sword er al???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

Dutch_Baseline schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:40:
Hij is er nog niet, ik neem aan dat er in de loop van de avond een update zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic starter je mag dit ook toevoegen bij je beginscherm..

Release Dates voor ps3...

Q3 2007 Madden NFL 08
Q3 2007 LairQ3 2007 Alone In The Dark
Q3 2007 Assassins Creed
Q3 2007 College Hoops 2K8
Q3 2007 Tiger Woods PGA Tour 08
Q3 2007 FIFA 08Q3 2007 Turok
Q3 2007 Fatal Inertia
Q3 2007 Elveon
Q3 2007 Brothers in Arms: Hells Highway
Q3 2007 LEGO Star Wars: The Complete Saga
Q3 2007 Stranglehold
Q3 2007 Bladestorm: The Hundred Years War
Q3 2007 Colin McRae: DIRT

Aug 2007 All-Pro Football 2K8
Aug 2007 Stuntman: Ignition
Aug 2007 Surfs Up
Aug 2007 NASCAR 08: Chase for the Cup
Aug 2007 Blazing Angels 2: Secret Missions

Sep 2007 WarHawk
Sep 2007 Heavenly Sword
Sep 2007 Juiced 2: Hot Import Nights
Sep 2007 BlackSite: Area 51Sep 2007 Disney-Pixar Ratatouille
Sep 2007 Haze

Q4 2007 Avalon
Q4 2007 Uncharted: Drakes Fortune
Q4 2007 Ni-OhQ4 2007 The Outsider
Q4 2007 Black 2 (working title)
Q4 2007 Sega RallyQ4 2007 The Club
Q4 2007 Unreal Tournament III
Q4 2007 WWE Smackdown vs. Raw 2008
Q4 2007 Ace Combat 6: Fires of Liberation
Q4 2007 Gran Turismo 5 Prologue
Q4 2007 Eye Of JudgementQ4 2007 Hellboy
Q4 2007 Call of Duty 4: Modern Warfare
Q4 2007 Race Driver One
Q4 2007 Championship Sprint
Q4 2007 Crossfire
Q4 2007 Pro Evolution Soccer 2008
Q4 2007 The Golden Compass
Q4 2007 Driver (working title)
Q4 2007 Dirty Harry (working title)
Q4 2007 Data-FlyQ4 2007 Eyedentify
Q4 2007 Empire (working title)
Q4 2007 TimeShift
Q4 2007 Iron Man
Q4 2007 Kane & Lynch: Dead Men
Q4 2007 Project Offset (working title)
Q4 2007 The Sims 3
Q4 2007 Need for Speed: ProStreet
Q4 2007 Rock Band
Q4 2007 WarDevil: Enigma
Q4 2007 Two Worlds: Temptation
Q4 2007 NBA Live 08
Q4 2007 The Simpsons
Q4 2007 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Q4 2007 LA Noire
Q4 2007 Cars Mater-National
Q4 2007 Guitar Hero III: Legends of Rock
Q4 2007 Golden Axe
Q4 2007 Tony Hawks Proving GroundQ4 2007 Ferrari ChallengeQ4 2007 Dark Sector
Q4 2007 HEI$TQ4 2007 Half Life 2: The Orange BoxQ4 2007 Medal of Honor: Airborne
Q4 2007 Beautiful KatamariQ4 2007 Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Q4 2007 2 Days to VegasQ4 2007 Mercenaries 2: World in FlamesQ4 2007 Clive Barkers Jericho

Oct 2007 NHL 2K8
Oct 2007 NBA 08
Oct 2007 NHL 08
Oct 2007 Grand Theft Auto IV

Nov 2007 SOCOM: Confrontation
Nov 2007 Theseis
Nov 2007 Time Crisis 4
Nov 2007 Army of Two
Nov 2007 Turning Point: Fall of Liberty

Dec 2007 Burnout: Paradise

Q1 2008 Top Spin 3
Q1 2008 EndWar
Q1 2008 Civilization Revolution
Q1 2008 Resident Evil 5Q1 2008 Battlefield: Bad CompanyQ1 2008 Saints Row 2
Q1 2008 The Wall
Q1 2008 Midnight Club: Los Angeles
Q1 2008 Heavy Rain (working title)
Q1 2008 Condemned 2: Bloodshot
Q1 2008 Frontlines: Fuel of War
Q1 2008 Operation Flashpoint 2
Q1 2008 LittleBigPlanet
Q1 2008 Hail To The Chimp
Q1 2008 MX vs ATV Untamed
Q1 2008 Rise of the Argonaughts
Q1 2008 Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
Q1 2008 The AgencyQ1 2008 Destroy all Humans! Path of the Furon

Q2 2008 Conan
Q2 2008 Hydrophobia
Q2 2008 Rogue Warrior
Q2 2008 Mirror's Edge
Q2 2008 To End All Wars

Jun 2008 Far Cry 2
Q3 2008 Fracture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even de Demo van The Darkness gespeeld
Persoonlijk vind ik hem wel ok, ziet er wel goed uit in ieder geval :)
Maar een echt oordeel kan ik nog niet geven, aangezien ik bijna nooit Shooters speel :9

Maare, ik hoop ook dat de demo van Heavenly Sword er ook gauw is. En dan gelijk downloaden :P

Even trouwes nog een vraagje;
Hoe moet je nou precies Music & Videos streamen naar de PS3? Ik zie namelijk wel Zoeken naar MediaServers staan, maare hoe werkt dit precies?
Kan ik ook bijv Muziek op de PC draadloos verzenden naar de PS3 enzo?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

the darkness is echt een super spel!! heerlijk verhaal, ECHT mega duister in latere levels en een bijpassend sinister gevoel voor humor af en toe.. Een genot om te spelen!

[ Voor 3% gewijzigd door dadj op 26-07-2007 19:01 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:51:
Topic starter je mag dit ook toevoegen bij je beginscherm..

Release Dates voor ps3...

zeer complete lijst...
Komt voor de bakker! :Y)
Dutch_Baseline schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:40:
Blaz0r schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:43:
[...]

Hij is er nog niet, ik neem aan dat er in de loop van de avond een update zal komen.
Zijn jullie nog niet Heavenly Sword aan het spelen? Ik ben hem al aan het downloaden. :+

[ Voor 116% gewijzigd door Arx op 26-07-2007 19:15 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
YEEAAH eindelijk Heavenly Sword demo uit, hopelijk is het wat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik had om 19u gekeken en toen stond ie er nog niet, maar nu is ie bij mij ook aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik zie dat mensen me al voor zijn, de HS demo is idd uit :D Hij is hier nu op 17%, maar ik download dan ook maar met 160kb/s max.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:15:
Jah bedankt :9
Maare, inderdaad :)
Ik zie dat alles nu wel gewoon snel gaat, browser etc. Ben nu even de demo van The Darkness downloaden

Firmware updaten gaat nooit zo snel. Maar bv het downloaden van demo's/trailers wel gelukkig. En hij gaat idd verder tijdens 't gamen. En als je de ps3 uit en aanzet dan gaan de downloads ook weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou een externe hd hebt met ingebouwde ethernet.. als je dat nou aansluit op je pc en ps3 dus de usb in ps3 en de netwerkkabel in je pc.. dan zou je toch een netwerkje kunnen bouwen tussen je pc en ps3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
waarom zou je dat willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een PS3 (vanaf de launch) en heb een mooie HDTV (Samsung LE32S7) en HDMI kabel. Ik heb echter een probleem; als er donkere kleuren in beeld komen, lopen deze niet mooi/vloeiend over. Ook lichte kleuren zien er niet altijd goed uit. Het is moeilijk uit te leggen, maar het lijkt dat het beeld 'vervaagd'.

Ik heb een foto gemaakt met m'n mobiel (geen mooie kwaliteit dus) van de demo van The Darkness waarop de kleuren te zien zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/521/img019ou8.jpg

Ik heb een HDMI kabel van 7,95. Maar ik heb gebeld naar de Sony helpdesk, en die zeiden dat het daar niet aan lag, maar echt helpen konden ze me niet. Helemaal niet zelfs.

Ik had het ook met m'n Xbox 360. Maar die was kapot gegaan en toen kreeg ik een nieuwe. Daarmee alles opnieuw ingesteld (standaard setup) en het probleem was opgelost. Nu heb ik ook bij m'n Ps3 alles opnieuw gedaan ('setup') maar ik heb het nog steeds.

Weten jullie wat ik moet doen?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er naar uit dat ik mijn ps3 in Q4 ga aanschaffen. Kan niet wachten op:

Gran Turismo 5 Prologue
Pro Evolution Soccer 2008
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Grand Theft Auto IV
SOCOM: Confrontation

Voor die tijd helaas nog geen games naar mijn interesse om een ps3 voor aan te schaffen. Al brand het geld wel in mn zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mediacenter van maken.. wanneer ps3 xvid/avi/dvd bestanden ondersteund zou het ideaal zijn.. draadloos storage kastje erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:50:
Ik heb al een tijdje een PS3 (vanaf de launch) en heb een mooie HDTV (Samsung LE32S7) en HDMI kabel. Ik heb echter een probleem; als er donkere kleuren in beeld komen, lopen deze niet mooi/vloeiend over. Ook lichte kleuren zien er niet altijd goed uit. Het is moeilijk uit te leggen, maar het lijkt dat het beeld 'vervaagd'.

Ik heb een foto gemaakt met m'n mobiel (geen mooie kwaliteit dus) van de demo van The Darkness waarop de kleuren te zien zijn.

[afbeelding]

Weten jullie wat ik moet doen?
wat voor hdmi kabel heb je? goedkope dure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:58:
[...]

wat voor hdmi kabel heb je? goedkope dure?
Een goedkope van 7,95. Maar ik heb gebeld naar de Sony helpdesk, en die zeiden dat het daar niet aan lag, maar echt helpen konden ze me niet. Helemaal niet zelfs.

Ik had het ook met m'n Xbox 360. Maar die was kapot gegaan en toen kreeg ik een nieuwe. Daarmee alles opnieuw ingesteld (standaard setup) en het probleem was opgelost. Nu heb ik ook bij m'n Ps3 alles opnieuw gedaan ('setup') maar ik heb het nog steeds.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ik ben onder de indruk van Heavenly Sword, het ziet er érg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben van HS. Speelt lekker, ziet er mooi uit!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heavenly sword is tof, maar god of war blijft nog steeds koning onder het genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Jezus, de demo is wel heel erg kort, 2 gevechten en that's it. Maarja, het idee is duidelijk, deze game moet ik hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Tip van de makers van HS:

Probeer tijdens de openingsfilm die kerel met die bijl niet te doden (laatste "vierkantje" niet indrukken), dan kan je ook tegen hem vechten.
Is blijkbaar een flink sterkere tegenstander....

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Die muziek van HS is mooi en reageerd erg leuk op de gevechten. Physics zien er echt realistisch uit. Alleen de compressie die ze hebben toegepast in de tussen fimpjes... Maarja, het idee is inderdaad duidelijk: ik moet dit spel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony maakt laatste tijd alleen maar PRACHT spellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sony is erg goed bezig ja :)
Die demo van HS binnenhalen gaat erg traag bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan zelfs nederlandse voice acting kiezen als je dat wilt. En ik moet zeggen birgit schuurmans doet geen slechte job, klinkt aardig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Wat een spel.. oh mijn god Heavenly Sword is echt heersend!

Edit: US Playstation Store heeft heel wat meer trailers/demo's als ons tot dusver. Hoe/waar kan ik een US account maken zodat ik ook dit kan downloaden, of werkt dat niet op mn PAL PS3?

[ Voor 61% gewijzigd door nudie op 26-07-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 20:03:
[...]

Een goedkope van 7,95. Maar ik heb gebeld naar de Sony helpdesk, en die zeiden dat het daar niet aan lag, maar echt helpen konden ze me niet. Helemaal niet zelfs.

HDMI kabel tot geloof ik 3 meter maakt het niet uit wat voor een kabel is, aangezien het een digitale signaal is.
Probeer eens op je tv anders al die elektronische hulpmiddelen voor de beeldweergave uit te zetten.
Dynamic motion, dmc, dmi of hoe dat mag heten, want standaard staan die tv's op een erg hoge contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb net geprobeerd om Tekken 5 te downloaden via de Store. Na het afschrijven van 10Euro drukte ik op dowload, maar hij gaf toen een foutmelding keer op keer. Dus ik eruit, geld weg en geen Tekken 5 meer te vinden waar ook in de store :?
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt voor de reply's

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
sow je komt terug van vakantie (viva la france) en er ligt opeens een firmware update te wachten + 2 demo's

netjes van sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

HS ziet er mooi uit, maar ja meer dan een lomp knoppenramspel is het eigenlijk niet :P

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.