Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
1 maal in de aanbieding: een cursus Google: VoillaxenonNn schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:19:
[..]
Nou was de vraag wat voor CPU heb je minimaal nodig om spellen zoals oblivion icm met een videokaart te kunne spelen?
[..]
Ey!! Macarena \o/
Mja zo kan het ookRaZ schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:22:
[...]
1 maal in de aanbieding: een cursus Google: Voilla
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Maarja eigenlijk wil ik meer weten me vraag was echt niet echt helemaal goed gesteld sorry daarvoor.
Ik bedoel als ik bewijzen van spreken een 8800GTS 320mb neem wat voor Processor heb je dan "minimaal" nodig. Kan je dat ergens van aflezen??
bedankt alvast
Ik bedoel als ik bewijzen van spreken een 8800GTS 320mb neem wat voor Processor heb je dan "minimaal" nodig. Kan je dat ergens van aflezen??
bedankt alvast
Er zijn genoeg topics hierover te vinden. Hetzelfde geldt voor de wat je nodig hebt voor een spel. Hier zijn niet voor niets minimale vereisten aangegeven. Verder moet je eerst zelf eens defineeren wat voor persoon je bent. Een overclocker? (lijkt me niet zo te merken) of een normale consument die gewoon wil dat hij het doet wanneer je hem aanzet.xenonNn schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:08:
Maarja eigenlijk wil ik meer weten me vraag was echt niet echt helemaal goed gesteld sorry daarvoor.
bedankt alvast
Hierop afgaande kan je verder reviews lezen wat voor jouw nodig is. Een 8800GTS is bijv een kaart die tegenwoordig ruim vertegenwoordigd is.
Kijk ook eens bij complete systemen zoals deze van de maand juli
[BBG] Multimediasysteem juli 2007
of als je een budget systeem wil
[BBG] Basissysteem juli 2007
of wanneer je een high end systeem wil:
[BBG] High-end gamesysteem juli 2007
Er is genoeg over te vinden. Voortaan ff search gebruiken bitte.
Verwijderd
Oblivion kan al perfect gespeeld worden op bijna alle nieuwe cpu's (tenzij je echt low low end gaat, maar nieuws cpu's vanaf 100 euro gaan doorgaans geen probleem geven) met een goed aantal frames.
Misschien post je een best je ganse systeem specs, of je van plan bent te overklokken, wat je budget is, welke spellen (en ev. iets anders van programma's) je beoogt te willen draaien op het systeem.
Je bedoelt welke cpu gaat geen bottleneck vormen voor een 8800GTS ?xenonNn schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:08:
bedankt alvast
Misschien post je een best je ganse systeem specs, of je van plan bent te overklokken, wat je budget is, welke spellen (en ev. iets anders van programma's) je beoogt te willen draaien op het systeem.
budget rond de 700 euries ;x
dus ja - > Je bedoelt welke cpu gaat geen bottleneck vormen voor een 8800GTS dat bedoel ik
dus ja - > Je bedoelt welke cpu gaat geen bottleneck vormen voor een 8800GTS dat bedoel ik
Er ontbreekt nog steeds teveel aantoonbare inzet en researchvermogen van jouw kant. En dat is hier nog steeds niet de bedoeling
Houd je mailbox eens in de gaten voor een uitgebreide uitleg over de werking van GoT.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()