[BBG] Multimediasysteem juli 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 21:14
Goede middag ochtend :)

Zoals altijd ben ik ietwat aan de late kant, maar dat mag de pret niet drukken. Het is binnenkort weer tijd voor een nieuwe Best Buy Guide en daar hoort ook het multimediasysteem in thuis. Deze keer zal ik daar voor gaan zorgen, hopelijk met de hulp van jullie ;)

Het budget staat nog steeds vastgesteld op €1200, maar door de prijsverlagingen in de afgelopen twee maanden heb ik toch nog wat puntjes kunnen veranderen ten opzichte van de vorige BBG. Deze puntjes zijn:
[list]• Intel Core 2 Duo E6600 ipv Intel Core 2 Duo E6420

Het prijsverschil was nog enkele tientjes, maar het is algemeen bekend dat de E6600 het meeste waar voor z'n geld geeft, en het budget is er om 'm aan te kunnen schaffen. (In de nabije toekomst zou de E6750 ook zeer interessant zijn, maar die is nog niet verkrijgbaar)

NEC AD-7173S ipv NEC AD7170S

Was maar enkele euro's duurder :P

Point of View Geforce 8600 GTS 256MB DDR3 ipv MSI Geforce 8600 GTS 256MB DDR3

Het merk maakt tegenwoordig nog maar bar weinig uit bij videokaarten van hetzelfde soort, daarom is er hier gekozen voor de Point of View in plaats van MSI, omdat op deze manier €20 kon worden bespaard.

Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB ipv Seagate Barracuda 7200.10, 400GB

Kijkend naar de Seagate krijg je voor een luttele 6 euro maar liefst 100GB meer en daarbij komt nog dat de Samsung volgens zeggen zuiniger en stiller is dan de Seagate.

Samsung Syncmaster 206BW ipv Samsung Syncmaster 205BW

Kost ietsje meer, maar heeft een mooier design (volgens velen dan), een lagere responstijd en het budget laat het toe.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/008230e6338c4c149ffcc7aa2ad29e6f/full.gif
Om het hele winkelmandje over te nemen kan je hier klikken (dit overschrijft wel de huidige inhoud van je winkelmandje).

Op- of aanmerkingen? Laat maar horen!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Ik vraag me af waarom je voor Kingston geheugen kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Goed merk, levenslange garantie en zeer scherp geprijst. Wat had jij in gedachten waarom het misschien niet zo'n goede keus is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134818

Waarom niet een HD2600XT 265mb? Die is goedkoper en heeft nog meer features voor het afspelen van media. Bij games valt hij tussen de GT en GTS in.

Zie hier.
nieuws: AMD zet Radeon HD 2400 en 2600 op de markt
Prijs linkje
http://www.azerty.nl/prod...5103/radeon-hd2600xt.html

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 134818 op 29-06-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Simpelweg omdat die nog helemaal niet verkrijgbaar is? ;) Producten moeten wel in de Pricewatch staan willen ze in de BBG's voor mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134818

Zijn ze wel(pre oder dan ;) ), ze staan alleen nog niet in de pricewatch omdat die nog al traag geupdate word.

http://www.azerty.nl/prod...5103/radeon-hd2600xt.html

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 134818 op 29-06-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Pre-order telt dus ook niet, het gehele systeem moet gewoon direct bestelbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:16:
Goed merk, levenslange garantie en zeer scherp geprijst. Wat had jij in gedachten waarom het misschien niet zo'n goede keus is? :)
Sorry, ik had niet door dat het type PC5300 betrof, daarbij is Kingston inderdaad dé juistre keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Leiden
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-12-2024
Het enige verschil met mijn eigen winkelmand is dat daar een Sonata III en een Apacer MegaSteno AE161 in zit.
En de NEC 7170S. Dat laatste gaat nu veranderen. Bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vroeg mij af wat de reden was voor de keuze van een niet-stock processorkoeler. Met een multimediasysteem wordt er volgens mij geen rekening met overklokken gehouden? Het is niet zo dat de stock koeler een lawaaimaker is, dus imo kan de stock koeler best blijven. Scheelt toch weer 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-06 19:35
Als het moederbord geen 1333 MHz ondersteunt, zou ik een ander bord nemen. Dat is namelijk handig in verband met upgraden et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

Hahn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:46:
Goede middag ochtend morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik zou mbt de cpu wel even in de BBG vermelden dat binnenkort idd de 6750 uitkomt die beter is voor minder geld.

Lijkt me een prima systeempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 10:20
UltraPC heeft gelijk, ik zou dit ook zeker even vermelden (zijn er trouwens al data bekend waarop deze 6x50 geintroduceerd en verkrijgbaar worden?) En dan moet er natuurlijk wel uitgegaan worden van een 1333Mhz fsb mobo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StraightOn.NL schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:06:
UltraPC heeft gelijk, ik zou dit ook zeker even vermelden (zijn er trouwens al data bekend waarop deze 6x50 geintroduceerd en verkrijgbaar worden?) En dan moet er natuurlijk wel uitgegaan worden van een 1333Mhz fsb mobo :)
22 juli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:43

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Een X-fi-kaart heeft alleen nut als EAX-HD geluid in spellen heel erg belangrijk is. Vandaar dat ik voor het multimediasysteem niet voor deze geluidskaart zou kiezen, maar een kaart die Dolby Digital Live ondersteund zodat het systeem zonder probleem ook in de huiskamer op een Dolby Digital-versterker kan worden aangesloten.

Immers, alleen met een geluidskaart die Dolby Digital Live ondersteund is het mogelijk om multikanaalsgeluid dat in bijvoorbeeld spellen wordt gebruikt door te geven aan een Dolby Digital versterker.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik ben niet heel erg bekend met geluidskaarten, wat zou jouw voorstel zijn voor een multimediasysteem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Enne... niet geheel onbelangrijk: hoe stil is dit systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:43

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Hahn schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:09:
Ik ben niet heel erg bekend met geluidskaarten, wat zou jouw voorstel zijn voor een multimediasysteem? :)
Auzentech HDA X-Plosion 7.1 DTS Connect, maar is helaas slecht verkrijgbaar.
Club3D Theatron DD (Retail), goedkoop en goed verkrijgbaar.
Terratec Aureon 7.1 PCI, minder goed verkrijgbaar, met goede DA-converters.

Ik zou waarschijnlijk gewoon voor de Club3D gaan, goedkoop en goed verkijgbaar.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-06 15:45
Leuk systeempje, alleen vraag ik mij af waarom er nooit een OS wordt meegerekend. Veel mensen zullen toch een OS moeten installeren, omdat ze niet toevallig nog een OS over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 15:24

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Britske schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:35:
Leuk systeempje, alleen vraag ik mij af waarom er nooit een OS wordt meegerekend. Veel mensen zullen toch een OS moeten installeren, omdat ze niet toevallig nog een OS over hebben.
Waarom zouden wij al beslissen welk OS mensen willen installeren, Windows XP, Vista business of ultimatie, of Linux of Dos..

Hoe zou je dat willen bepalen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-06 15:45
Tukk schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:39:
[...]

Waarom zouden wij al beslissen welk OS mensen willen installeren, Windows XP, Vista business of ultimatie, of Linux of Dos..

Hoe zou je dat willen bepalen?
Tja, hoe bepaal je of de mensen nou liever een toetsenbord van x heeft i.p.v. fabrikant y.
Je kan er in ieder geval rekening mee houden voor het budget.

Je kan zeker wel advies geven welk OS het beste past bij een multimedia-systeem, toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Britske op 03-07-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij de aanschaf van het moederbord moet er even op gelet worden dat het Revisie 3 betreft. De website van Gigabite is er niet duidelijk over, maar volgens mij ondersteund alleen die laatste versie 3 1033Mhz FSB.

http://www.gigabyte.com.t...55&ModelName=GA-965P-DS3P

De pricewatch is gelinkt naar revisie 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ralph Smeets schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:08:
[...]

Dan ga ik denk ik ook voor de Club3D :P
Britske schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:35:
BBG's zijn voor hardware, wat erop wordt gezet is aan de eindgebruiker om te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Ik heb eens zitten rekenen en vind het jammer dat de Radeon 2900XT niet in het budget past, alleen met een LG 19" LCD L194WT van 175 euro (wat ik persoonlijk een erg mooi scherm vind en over de prestaties heb ik ook niet veel slechts gehoord) word het budget met nog dik 100 euro overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Sowieso zie ik het niet zitten om ineens een dubbel zo dure videokaart aan te raden, terwijl dit systeem niet eens bedoeld is om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
StraightOn.NL schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:46:
Ik heb eens zitten rekenen en vind het jammer dat de Radeon 2900XT niet in het budget past, alleen met een LG 19" LCD L194WT van 175 euro (wat ik persoonlijk een erg mooi scherm vind en over de prestaties heb ik ook niet veel slechts gehoord) word het budget met nog dik 100 euro overschreden.
Dat is dan wel een 19" scherm. Voor multimedia is het toch wat handiger om een widescreen te nemen lijkt mij?
Denk dat jij meer een gamesysteem wilt dan een multimediasysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Het is wel een 19' widescreen monitor, maar ik zou voor de 2900xt gaan omdat de gamecompontent toch ook nog steeds telt, er moet toch een beetje gegamet kunnen worden. En daarbij heeft de 2900xt een universele videodecoder, wat eventuele passive cpu koeling natuurlijk ten goede komt omdat hij minder belast word. Maar goed, ik begrijp het ook wel, daarom zei ik...dat het gewoon jammer genoeg niet in het budget past...

:)

[ Voor 80% gewijzigd door StraightOn.NL op 03-07-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Zeer mooie lijst en dit helpt mij zeker om mijn toekomstige systeem te completeren.. Mijn dank is groot! _/-\o_

Edit 1:
Er waren volgens mij nog wel meer C2D's interessant door de aankomende prijsverlaging, hier zal ik vanavond op terugkomen.. ( niet thuis )

[ Voor 40% gewijzigd door _Apache_ op 05-07-2007 16:11 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191059

Hahn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:50:
Pre-order telt dus ook niet, het gehele systeem moet gewoon direct bestelbaar zijn :)
Dit n.a.v. een post van Reinman:
Waarom niet een HD2600XT 265mb? Die is goedkoper en heeft nog meer features voor het afspelen van media. Bij games valt hij tussen de GT en GTS in
De Pro versie staat inmiddels in de pricewatch (Sapphire en MSI). Lijkt me toch de moeite om toch tzt. een check te doen voor de XT alvorens de BBG definitief te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169917

De goedkoopste DS3P volgens PW is €94,45
Helaas is die prijs niet vast, je moet MW-computers bellen om de prijs op te vragen en die is in geen geval de beoogde 94,45 euro geweest.
Totaan Univendi verwijzen alle links naar een DS3 model, geen DS3P.
Die DS3P kost €113,90. Misschien wel handig om mee te nemen in de BBG omdat het toch €20 scheelt.
Voor dat geld zou ik voor een bearlake chipset gaan, bijvoorbeeld de GA-P35-DS3R á €118 of de Asus P5K á €114,95 waarvan beide prijzen wél overeenkomstig zijn met de prijs en het product in de PW.

Mvg.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 169917 op 07-07-2007 15:42 . Reden: diversen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dit gaat 'm worden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7aba1ce2e86d5731279319fd820bc031/full.gif

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedenken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Leiden
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-12-2024
Die diskettedrive is niet echt ruim verkrijgbaar als ik in de pricewatch kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Had 'm inmiddels ook al vervangen door eentje van NEC, die was ook nog eens een paar euro goedkoper :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je toch nog € 35,- overhoudt, waarom niet meteen de al eerder gesuggereerde Sonata III? De earthwatts 500W voeding maakt het echt de moeite waard, lijkt me. Bovendien zou de afwerking nog beter zijn... Pricewatch link. Nadeel zou echter kunnen zijn: het ontbreken van een front FireWire aansluiting t.o.v. de Sonata II, als ik Bjorn3D mag geloven... Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225508

Jammer hoor dat er niet voor de E6750 gegaan wordt.

Wat ik totaal niet snap is dat er voor een xt2600 ddr4 van club3d gegaan wordt ipv de goedkopere van sapphire/msi en asus
Met het oog punt meer op gaming en minder op hd video lijkt me de msi 8600gts OC toch nog de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 225508 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:49:
Jammer hoor dat er niet voor de E6750 gegaan wordt.
Die ís er nog niet eens, dáárom ga ik er niet voor. En in de BBG vermeld ik er wel bij dat de E6750 binnenkort gaat uitkomen.
Wat ik totaal niet snap is dat er voor een xt2600 ddr4 van club3d gegaan wordt ipv de goedkopere van sapphire/msi en asus
Sapphire en MSI hebben alleen Pro's in de PW staan en Asus heeft niet eens een 2600 in de PW :z
Met het oog punt meer op gaming en minder op hd video lijkt me de msi 8600gts OC toch nog de betere keuze.
Die is ten eerste toch nog een stukje duurder en ten tweede is dit systeem niet meer bedoeld voor gamen dan voor video...

[ Voor 45% gewijzigd door Hahn op 08-07-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Hahn,

'Ben toch benieuwd waarom je bij de Sonata II blijft... Vindt je die 'goed genoeg', is het toch het gebrek aan FireWire aan de voorkant (welke op videogebied nogal eens handig wil uitkomen)? Ik kom namelijk, naast de postitieve verhalen, af en toe mixed feelings over de Sonata II tegen op GoT: gedoe over de airduct, ventilatie, voeding, etc...

Ook de andere systemen staan op 'definitief' voor de komende BBG, dus ik neem aan dat jullie onder tijdsdruk staan. Maar, ik ben toch nieuwschierig naar het waarom van de Antec Sonata II, ondanks dat deze (ik weet niet hoe lang al) in verschillende BBG's de voorkeur krijgt... Blijkbaar geldt i.d.g. 'nieuwer = niet beter'?

Jammer idd. van die Sapphire en MSI 2600XT! Passieve koeling zou evt. mooi meegenomen zijn: Link. Of zelfs evt. (mocht ie uitkomen): Link, evt deze DDR3. Over budgetoverschrijding gesproken! Zou die Geminium wat dat betreft sowieso wel nut hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er ook een feedback topic over de BBG, of mag het hier?

In de prijsopgaven van BBG systemen worden de verzendkosten niet meegerekend. Die kunnen, zoals men weet,behoorlijk oplopen als je componenten bij pak-m-beet 5 (5x7=35 euro) verschillende shops bestelt.
Het lijkt mij persoonlijk best een goed idee om die kosten ook te berekenen en te vermelden in de BBG prijsopgaven.

Mvg,

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 169917 op 09-07-2007 17:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokx
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 00:11

kokx

WIN

Bij veel shops heb je ook de mogelijkheid om je onderdelen op te komen halen, dus echt van toepassing is dat niet, omdat die kosten ook nogal verschillen per webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kokx schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:45:
Bij veel shops heb je ook de mogelijkheid om je onderdelen op te komen halen, dus echt van toepassing is dat niet, omdat die kosten ook nogal verschillen per webshop.
Aangezien de shops niet echt bijelkaar in de buurt liggen moet je dan ook kosten voor brandstof en een X aantal uren vrije tijd meenemen in de berekening.
Als je alles bij dezelfde shop besteld kom je vaak niet uit op het beoogde bedrag van een BBG.
Daarmee probeer ik absoluut geen afbraak te doen aan de BBG's, die dienen als richtpunt en zijn zeer hulpvol.
Om te zeggen dat verzendkosten niet van toepassing zijn gaat mij te ver, het is gewoon 'jouw mening" en dat is je goed recht.
De verzendkosten kunnen aanrdig oplopen, bovendien heeft lang niet iedereen beschikking over een rijbewijs en eigen auto.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 169917 op 13-07-2007 00:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 169917 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:26:
[...]

Aangezien de shops niet echt bijelkaar in de buurt liggen moet je dan ook kosten voor brandstof en een X aantal uren vrije tijd meenemen in de berekening.
Als je alles bij dezelfde shop besteld kom je vaak niet uit op het beoogde bedrag van een BBG.
Daarmee probeer ik absoluut geen afbraak te doen aan de BBG's, die dienen als richtpunt en zijn zeer hulpvol.
Om te zeggen dat verzendkosten niet van toepassing zijn gaat mij te ver, het is gewoon 'jouw mening" en dat is je goed recht.
De verzendkosten kunnen aanrdig oplopen, bovendien heeft lang niet iedereen beschikking over een rijbewijs en eigen auto.
Wat stel jij voor dan? de verzendkosten alvast per product bij de prijs optellen? De verzendkosten verschillen per shop en indien er meerdere artikelen bij een shop besteld worden hoeft er meestal ook maar één keer betaald te worden. Al deze functionaliteit qua prijsvergelijking incl verzendkosten is aanwezig in de pricewatch. Je kunt daar precies zien hoeveel je kwijt bent als je alle onderdelen bij de goedkoopste shops haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McRubz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:51:
[...]

Wat stel jij voor dan? de verzendkosten alvast per product bij de prijs optellen? De verzendkosten verschillen per shop en indien er meerdere artikelen bij een shop besteld worden hoeft er meestal ook maar één keer betaald te worden. Al deze functionaliteit qua prijsvergelijking incl verzendkosten is aanwezig in de pricewatch. Je kunt daar precies zien hoeveel je kwijt bent als je alle onderdelen bij de goedkoopste shops haalt.
Mijn intentie met mijn eerste post aangaande de verzendkosten diende om mensen erop attent te maken dat de totaalkosten in de BBG's eventuele verzendkosten niet zijn meeberekend.
Ik snap prima hoe het werkt met online bestellen, maar kan me indenken dat mensen "blind" afgaan op de totaalprijs in de BBG's.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de BBG's super, de juiste hardware voor het gegeven budget, maar verzendkoste tellen ook mee, en als je die er nog bij op moet tellen kom je vaak veel duurder uit.
Dat wou ik onder de aandacht brengen.
No flame intended natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52512

Wat ik niet helemaal begrijp is waarom dit een multimedia systeem wordt genoemd en tegelijkertijd wordt gesproken over een tower-pc, speakers en monitor.
Volgens mij moet een multimedia systeem een PC zijn welke in de huiskamer niet misstaat, stil is en van alle moderne multimediagemakken is voorzien, zoals een digitale kabelontvanger (Fire DTV), LCD-front, afstandbediening en HDMI aansluiting.
Is het dan misschien een idee om naast de PC's welke al zijn opgenomen in deze tips, ook een echte HTPC op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
HTPC is een tijdje geleden al als special in de BBG opgenomen, dus nog maar een keertje: het multimediasysteem is niet als HTPC bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ralph Smeets schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:08:
[...]

Als ik de specs vergelijk, is de Club3D inderdaad compleet qua opties (Dolby Digital Live, DTS, EAX, spdif optisch/coaxiaal), waarom is in dit systeem dan alsnog een duurdere X-Fi geplaatst?

//edit:
ik mis alleen THX, maar als je bv een Z-5500 hebt (controlpod met ingebouwde dts/thx decoder) is dat toch ook geen gemis?

[ Voor 7% gewijzigd door Neok_ op 19-08-2007 22:19 ]

Pagina: 1

Let op:
Deze discussie topics zijn niet bedoelt voor 'Welke moet ik nemen?'-vragen!