Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Eh... volgens mij moet je je eerst eens even inlezen op processoren. Het komt over als een klok en klepel vraag
64 bits is niet twee dual cores van 32 bits.
Als je wilt weten hoe snel Vista 32 en 64 draaien op verschillende processoren, dan moet je benchmarks gaan zoeken. Maar die zijn weer afhankelijk van de rest van de hardware, etc etc
Als je wilt weten hoe snel Vista 32 en 64 draaien op verschillende processoren, dan moet je benchmarks gaan zoeken. Maar die zijn weer afhankelijk van de rest van de hardware, etc etc
[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 21-07-2007 00:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oke bedankt voor de informatie vriendgambieter schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 00:29:
Eh... volgens mij moet je je eerst eens even inlezen op processoren. Het komt over als een klok en klepel vraag64 bits is niet twee dual cores van 32 bits.
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
[Vista] Kiezen tussen 32- en 64-bits editie
Daarnaast had je zelf oook wel wat moeite mogen doen. Lees de Het algemeen beleid, daarin staat wat er allemaal aan je topicstart ontbreekt.
Daarnaast had je zelf oook wel wat moeite mogen doen. Lees de Het algemeen beleid, daarin staat wat er allemaal aan je topicstart ontbreekt.
Dit topic is gesloten.
![]()