Windows Vista (32/64) vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-02 13:45
Beste Forummembers,

Ik had een vraagje over Windows Vista...

Als je nou dualcore processor heb en je gebruikt 32bits windows.. of 64
Zal die op 64 beter presteren of waar dient het voor??

bedankt,

Robert

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh... volgens mij moet je je eerst eens even inlezen op processoren. Het komt over als een klok en klepel vraag ;) 64 bits is niet twee dual cores van 32 bits.

Als je wilt weten hoe snel Vista 32 en 64 draaien op verschillende processoren, dan moet je benchmarks gaan zoeken. Maar die zijn weer afhankelijk van de rest van de hardware, etc etc

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 21-07-2007 00:30 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-02 13:45
gambieter schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 00:29:
Eh... volgens mij moet je je eerst eens even inlezen op processoren. Het komt over als een klok en klepel vraag ;) 64 bits is niet twee dual cores van 32 bits.

Als je wilt weten hoe snel Vista 32 en 64 draaien op verschillende processoren, dan moet je benchmarks gaan zoeken. Maar die zijn weer afhankelijk van de rest van de hardware, etc etc
Oke bedankt voor de informatie vriend :)

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
[Vista] Kiezen tussen 32- en 64-bits editie
Daarnaast had je zelf oook wel wat moeite mogen doen. Lees de Het algemeen beleid, daarin staat wat er allemaal aan je topicstart ontbreekt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.