Dat zou inderdaad een handige funktie zijn.chippie777 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:52:
Ik heb inmiddels de 32lx70 een paar weken in bezit en hij voldoet nog steeds aan alle verwachtingen.
Wat ik wel een beetje jammer vindt is dat je de beeld verhouding niet per input kanaal kan vastzetten.
Als ik digitaal kijk (via upc decoder) dan past de tv de beeld verhoudingen perfect aan als deze in automatisch staat, gaat nagenoeg altijd goed.
Echter ik heb ook een WII, deze staat aangesloten op de component ingang van deze tv. Hier gaat het af en toe fout met de beeld verhouding als de tv in automatisch staat. Zet ik de tv gewoon op 16:9 dan is het beeld van de WII altijd goed maar vegeet ik dit dan terug te zetten en ik schakel over naar de UPC decoder dan gaat het daar af en toe fout.
Het zou een mooie optie zijn als je de beeld verhouding vast zou kunnen zetten per input kanaal, of is hier een andere oplossing voor? (Echt erg is het niet, maar het zou makkelijk zijn)
Wat mij opvalt is dat het beeldvullend maken van breedbeelduitzending bij de RTL & SBS uitzending soms lang duurt. Bij de zenders van de publieke omroepen, belgen, duitsers gebeurt dit direkt (en zie je de TV uitzending niet eens met zwarte balken). Zijn meer mensen die dit herkennen?