Toon posts:

p.c onderdelen samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik zit hier nog niet zo lang, heb al wel een tijdje een account, maar nooit echt gebruikt..
Ik wil aan een nieuwe computer beginnen voor thuis dus: games en btje webdesign photoshop etc

Ik heb niet zoveel verstand van welk moederbord/processor videokaart ik het beste kan nemen ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen? (zelfbouw geen probleem)
En ik zou het liefst 3 schermen willen gebruiken! budjet ongeveer 750,-

Oude p.c:

CPU Type: Intel Pentium 4, 2800 MHz (21 x 133)
Moederbordnaam: MSI MS-6701 (Medion OEM) (3 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset: SiS 648
Systeemgeheugen: 512 MB (PC2100 DDR SDRAM)
Video kaart: MSI Ti4200-8X (MS-8889)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:11

Onbekend

...

Kijk eens eerst van wat voor gemiddelde specificaties nodig zijn om jou spellen en programma's te kunnen draaien.
Vervolgens kijk je naar een paar webwinkels wat een beetje leverbaar is en wat voor prijs ze vragen, en controleer je of ze allemaal die minimale specificaties hebben.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daarvoor hebben we de Best Buy Guides

Op basis daarvan moet je als Tweaker zijnde toch wel aanpassingen kunnen maken om het systeem naar jou eisen samen te stellen :)

[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 15-07-2007 19:39 ]

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Of de plaatselijke computerwinkel...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een snel systeem zodat mijn programma's snel opstarten wat ik nu heb vind ik onder de maat. Maar wat voor moederbord raden jullie aan ik zat te denken om een met dual core te nemen
en wat voor videokaart (ik wil 3 schermen) hoge resolutie gamen doe ik niet ik speel Command & Conquer 3 Tiberium Wars

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 19:53 ]

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-01 23:34

Lord_Nemesis

Wa oars?

Het lijkt me in jou geval beter om je goed voor te laten lichten bij de plaatselijke computerzaak, aangezien je reactie hierboven niet overloopt van de hardwarekennis die je, in mijn ogen, minimaal zou moeten hebben als je je eigen systeem wilt bouwen...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14 neem deze eens door, staan vast meerdere mensen in met een P4 die ook willen upgraden.

Verwijderd

Topicstarter
Lord_Nemesis schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:54:
Het lijkt me in jou geval beter om je goed voor te laten lichten bij de plaatselijke computerzaak, aangezien je reactie hierboven niet overloopt van de hardwarekennis die je, in mijn ogen, minimaal zou moeten hebben als je je eigen systeem wilt bouwen...
neej ik hoopte me hardwarekennis hier een btje bij te schaven maar dat heb ik dan misschien verkeerd gedacht :(
Terw_Dan schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:04:
Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14 neem deze eens door, staan vast meerdere mensen in met een P4 die ook willen upgraden.
thnx ga wel effe kijke

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 20:07 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06

Thandor

SilverStreak

Zie CSL Beleid. Dit topic is in strijd met de regels die daar vermeld staan. Best Buy Guide topicoverzicht en HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? is wat je hier nodig hebt :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.