NO NO !!! there is a greater power !Atlas schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:03:
[...]
Gister: 4x BoE SSC Epic patterns. Raid leader was herbiology en Mining
Kortom, je proffession heeft er niets meer te maken.
Anoniem: 108648
http://armory.wow-europe.....xml?r=Bloodscalp&n=NailzKillion schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:23:
[...]
Ben MM en ik top ook regelmatig, tenzij de CL rogue aanwezig is (Hij doet 1500 DPS)
nr 1 in altruns kara? en 1500 dps? ik doe 3000! (ss or it didn't happen dus)
Anoniem: 20380
Paranoia buffAnoniem: 58898 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:29:
Hee even een vraagje tussendoor.
Ik heb in wow "show launcher" uitgevinkt. Als ik nu WoW opstart krijg ik een soort van klein wit burning crusade logo te zien. Is dit normaal? of is het een of andere keylogger. Heb het namelijk nog niet eerder gezien.

Voordat de showlauncher weer automatisch enabled was had je al dat standaard witte TBC opstart logo te zien.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 20380 op 20-07-2007 18:41 ]
Anoniem: 200262
ik vind de troll in stealth mode wel erg goed alleen vind ik een undead meer bij een rogue passen en tjah will of forsaken is gewoon 2x fear dispellen , en tegenwoordig zijn er zoveel locks dusjahImdaMned schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:53:
[...]
Het verschil tussen scheef en recht is male en famale. Later als je groot bent leer je het verschil wel kennen
Anoniem: 155768
No way dat een rogue 1500 dps constant doet. Geloof ik niks van.Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:31:
[...]
http://armory.wow-europe.....xml?r=Bloodscalp&n=Nailz
nr 1 in altruns kara? en 1500 dps? ik doe 3000! (ss or it didn't happen dus)
Heb geen open internet hier, kan je zn stats eens opnoemen en welke build?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 20-07-2007 19:13 ]
Als een rogue 1500 dps doet, betekend dat ook dat je een toptank moet hebben. Misschien is Nihlium wel geintresseerd in die rogue 
@Admiralxp
Is een link naar een hunter.
@Admiralxp
[ Voor 14% gewijzigd door Resistance_NL op 20-07-2007 19:46 ]
Ook kungen doet maar 1.1k tps hoorResistance_NL schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:45:
Als een rogue 1500 dps doet, betekend dat ook dat je een toptank moet hebben. Misschien is Nihlium wel geintresseerd in die rogue
@Admiralxp
Mn blood elfje Shadow Priest is nu lvl 34
Ik heb mezelf net even robe of power in mekaar geknutselt, moet vet imba zijn voor mijn level
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 20-07-2007 20:07 ]
Trouwens probeer niet dood te gaan als ML, want dan werkt het niet.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 158967
Ik weet niet hoe de addon heet, maar het houd bij hoelang je DOTS nog duren en welke CD's de tegenstander heeft. Iemand weet hoe die heet? Hij moet tussen deze zitten..
Cooling
Discord Unit Frames (first half)
Ag_UnitFrames (second half)
Power Auras (only seen in a few clips to denote Focused Casting)
Bartender3
CEnemyCastBar
Cooling
Discord Unit Frames (first half)
Ag_UnitFrames (second half)
Power Auras (only seen in a few clips to denote Focused Casting)
Bartender3
CEnemyCastBar
CEnemyCastBar lijkt me zo
Signature
Gelukkig is bij een rogue niet DPS = TPS, ze hebben een threat modifier van 0,7 duuuus:
DPS * 0.7 = TPS (voor zover ik weet geldt dit echt voor alle damage van een rogue).
Oftewel met 1500 DPS zit een rogue op 1050 TPS, lukt net
Hij heeft ook nog salvation heMuthas schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 09:39:
[...]
Gelukkig is bij een rogue niet DPS = TPS, ze hebben een threat modifier van 0,7 duuuus:
DPS * 0.7 = TPS (voor zover ik weet geldt dit echt voor alle damage van een rogue).
Oftewel met 1500 DPS zit een rogue op 1050 TPS, lukt net
Ik gebruik Quartz voor het zien van mijn dots op de tegenstander, ideaaal programma. Mooi lijstje met al mijn debuffs op het targets
Nog even een verhaaltje, ik was dus laatste met mijn shadow priestje aan het healen in scarlet monastary. Ik dacht we doen eens gek, we hadden een level 29 tank en we gaan de graveyard in. Werkt prima natuurlijk, alleen de warrior kreeg steeds een debuff waardoor healing effects op hem met 75% vermindert waren. Op den duur kreeg die mage die debuff en hij kreeg aggro op hetzelfde moment, dus ik heal hem niet want ik zit te wachten tot hij zichzelf decursed..
Dus die mage begint tegen mij te schreeuwen HEAL ME HEAL ME. Ik zo, no I wont heal you because you got a curse, decurse yourserlf first and than I will heal you. Mage antwoord met "I cant decurse now, I am too busy!" "With what? Dpsing?" vraag ik aan die mage Mage="Yes he says." is natuurlijk vet noobish van die gast want zoveel werk is het niet, dus even later trok hij weer aggro en we waren deze keer in de library, iets hoger level van mobs. Mage krijgs weer aggro en krijgt klappen, ik begin een heal te casten en ik word gekicked door een van die monks.. Mage weer boos, heal me heal me, you have full mana why didnt you heal me? Dus ik leg verhaal uit, word hij boos. Ik party geleaved. Sjonge wat een naabjes.
Ook nog een rogue in dezelfde groep die vroeg "Can I need on hypnotic dagger, I need more dps."
DOOW
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 21-07-2007 10:25 ]
Inderdaad wil ook me lock verder lvle, maar moet me mage eerst afmaken , nieuwe staff nieuwe robe alleen nog , en alst lukt de trinket van illhoof dan vind ik het weer welletjes tot de uitbreiding komt 
en oja gief 3500 G voor epic flyer
en oja gief 3500 G voor epic flyer
Laatst ook een rogue die needde op een ring met 4 sta en 9 spirit "because he needed health regeneration"
DOOW, ik heb die gast toch geflamed jong
DOOW, ik heb die gast toch geflamed jong
Misschien moet die mage zichzelf decursen ja, maar ik vind het niet netjes dat je niet healed. Niet iedereen speelt het spel al een hele tijd. Zeker op lager level weet nog niet iedereen hoe het werkt.Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 09:49:
[...]
Hij heeft ook nog salvation he
Ik gebruik Quartz voor het zien van mijn dots op de tegenstander, ideaaal programma. Mooi lijstje met al mijn debuffs op het targets.. Te downloaden op curse gaming. Tevens casterbar en heel customazeble.
Nog even een verhaaltje, ik was dus laatste met mijn shadow priestje aan het healen in scarlet monastary. Ik dacht we doen eens gek, we hadden een level 29 tank en we gaan de graveyard in. Werkt prima natuurlijk, alleen de warrior kreeg steeds een debuff waardoor healing effects op hem met 75% vermindert waren. Op den duur kreeg die mage die debuff en hij kreeg aggro op hetzelfde moment, dus ik heal hem niet want ik zit te wachten tot hij zichzelf decursed..
Dus die mage begint tegen mij te schreeuwen HEAL ME HEAL ME. Ik zo, no I wont heal you because you got a curse, decurse yourserlf first and than I will heal you. Mage antwoord met "I cant decurse now, I am too busy!" "With what? Dpsing?" vraag ik aan die mage Mage="Yes he says." is natuurlijk vet noobish van die gast want zoveel werk is het niet, dus even later trok hij weer aggro en we waren deze keer in de library, iets hoger level van mobs. Mage krijgs weer aggro en krijgt klappen, ik begin een heal te casten en ik word gekicked door een van die monks.. Mage weer boos, heal me heal me, you have full mana why didnt you heal me? Dus ik leg verhaal uit, word hij boos. Ik party geleaved. Sjonge wat een naabjes.
Ook nog een rogue in dezelfde groep die vroeg "Can I need on hypnotic dagger, I need more dps."
DOOW
Een rogue die hypnotic blade need vind ik persoonlijk kunnen. De snelheid en de dps van die dagger maken het een goede offhand dagger.
Een lowlevel rogue die een ring met stamina en spirit need is in mijn ogen ook niet per se verkeerd bezig. Er zijn weinig ringen lowlevel en het helpt beiden wel. Alhoewel ik, als rogue, deze zou passen naar een caster.
Anoniem: 61797
Op mijn rogue heb ik die dagger ook wel eens genomen hoor 
Al is een combinatie van die 2 zwaarden (1je de sm quest en 1 uit vlgs mij RFD beter)
Al is een combinatie van die 2 zwaarden (1je de sm quest en 1 uit vlgs mij RFD beter)
Anoniem: 171114
nouja, bij wijze van spreken iigBosmonster schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:27:
[...]
speltip 1: Als je weinig inzet verdien je ook weinig
Met 10G start"kapitaal" ben je nog wel ff bezig vrees ik.
edit : gaat trouwens helemaal niet door, kwam er achter dat ik al 10 karakters had, en daar ga ik niet in snoeien meer
er kan inderdaad meer naar toe
kwam er vandaag achter dat ik de 200 gepasseerd ben met mijn gathering character! .. en net op lvl 24 ermee zit
en dat poppetje is nog niet zo lang geleden aangemaakt
heb iets van 5 dagen gespeeld volgens played, waarvan minstens 3 dagen alleen maar chatten
(24 uur over level 23 gedaan ... hmmmm
ik vrees dat zoiets alleen klopt icm een lvl 70 characterImdaMned schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:36:
"makkelijkste" manier om gold te verdienen is Jewelcrafting nemen...
Guildie van mij verdiend 6 a 7k per week. De stinkerd zit momenteel op 61000 gold ><
er zijn een aantal items die echt voor belachelijke bedragen de deur uit gaan
heerlijk
stack linen cloth, 1.5 á 2.5 g

heb wel eens gemerkt dat de skeletjes in blabla scar in silvermoon gewoon instant spawnden
maar dat lijkt generfed te zijn of het was een paar dagen een bug
dát was een heerlijke farm plek voor linen zeg
vooral omdat het level 7 mobs zijn ... loop er naar toe met een lvl 20+ .. en je moest echt je best doen om het looten bij te houden
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 21-07-2007 16:31 ]
Zo te zien wel, lijkt me geen slechte manier om 100+ g per uur te farmen.
Maar ik snap niet zo goed wat die doet , hij pult die gasten weg bij die chest
dan doe die CLOS/evasion rent die op die chest af en vanish die weg ,dan lopen die mobs weer terug terwijl zij onderweg zijn gaat hij die chest openen ?
100g per uur ?
dus als je elke dag 5 uur = 500G
per dag , 10 dagen =epic flying mount
dan doe die CLOS/evasion rent die op die chest af en vanish die weg ,dan lopen die mobs weer terug terwijl zij onderweg zijn gaat hij die chest openen ?
100g per uur ?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 21-07-2007 13:34 ]
Zo te zien snap je precies wat hij doet. Tegenwoordig kun je vanuit combat niet meer een chest openen, daarom lokt hij ze weg en vanished hij.
Dan ben je weer out of combat en vervolgens ga je dood, want dan spawn je weer buiten de instance, kun je de instance resetten en opnieuw beginnen. Ik vind het wel goed bedacht.
Dan ben je weer out of combat en vervolgens ga je dood, want dan spawn je weer buiten de instance, kun je de instance resetten en opnieuw beginnen. Ik vind het wel goed bedacht.
Ja dat werkt, zorgen dat je geen armor aan hebt, pullen (Cos) dan spring +vanish en looten.Anoniem: 200262 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:33:
Maar ik snap niet zo goed wat die doet , hij pult die gasten weg bij die chest
100g per uur ?
Let wel, de chest is met max lockpicking oranje, duz zorg dat je iets van +lockpicking aan hebt.
Daar zijn cheape gloves voor te koop moet je maar even zoeken.
Let ook even op, dat de 1ste chest in het filmpje de rotste spawn plek is. De andere chest (recht onderaan de 1ste trap) (3de die h ij laat zien) is nog makkenlijker.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 21-07-2007 14:01 ]
Het gaat er niet om of je het need of wel, het gaat erom wie er meer baat bij heeft.. Een caster (mage, priest of lock) of een rogue die veel meer baat heeft bij agi/sta en strenght stats..Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:57:
Op mijn rogue heb ik die dagger ook wel eens genomen hoor
Ik hoop dat er niemand anders was die hem wou in die run? Ik weet wel dat je met zulke acties geen vrienden maakt op een server..
Het gaat niet om de stats, get gaat erom dat het een dagger is, waar er niet bijzonder veel van zijnAnoniem: 155768 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:30:
[...]
Het gaat er niet om of je het need of wel, het gaat erom wie er meer baat bij heeft.. Een caster (mage, priest of lock) of een rogue die veel meer baat heeft bij agi/sta en strenght stats..
Ik hoop dat er niemand anders was die hem wou in die run? Ik weet wel dat je met zulke acties geen vrienden maakt op een server..
Je kan maar 5 keer per uur een instance in toch?Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:58:
[...]
Ja dat werkt, zorgen dat je geen armor aan hebt, pullen (Cos) dan spring +vanish en looten.
Let wel, de chest is met max lockpicking oranje, duz zorg dat je iets van +lockpicking aan hebt.
Daar zijn cheape gloves voor te koop moet je maar even zoeken.
Let ook even op, dat de 1ste chest in het filmpje de rotste spawn plek is. De andere chest (recht onderaan de 1ste trap) (3de die h ij laat zien) is nog makkenlijker.
Maar je bent nog steeds een kut rogue als je hier need op gaat rollen terwijl je met een quest http://www.wowhead.com/?item=6831 kan krijgen in dezelfde instance.Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:31:
[...]
Het gaat niet om de stats, get gaat erom dat het een dagger is, waar er niet bijzonder veel van zijn
Anoniem: 117852
/agree heb zelf sinds n paar weken n rogue altje en ik zou echt nooit op die dagger rollen als er ook maar iets van caster in de grp zou zitten die die dagger zou willen gebruiken.ImdaMned schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56:
[...]
Maar je bent nog steeds een kut rogue als je hier need op gaat rollen terwijl je met een quest http://www.wowhead.com/?item=6831 kan krijgen in dezelfde instance.
Rogue bevalt wel lekker eigenlijk, lvl45 nu sword specced met Bloodrazor.
Anoniem: 114195
Hier is een 1500 dps Rogue. Ik doe zelf maar 1300Anoniem: 155768 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:13:
[...]
No way dat een rogue 1500 dps constant doet. Geloof ik niks van.
Heb geen open internet hier, kan je zn stats eens opnoemen en welke build?
http://www.lossendil.com/...zljflg5uqin1o&s=7344-7753
Gelukkig blaas ik de rogues er op Karathress wel uit!
http://www.lossendil.com/...zljflg5uqin1o&s=8998-9453
http://www.lossendil.com/wws/?guild=ncbxggocoxooq is onze guild WWS, kun je ook wat Black Temple and Hyjal damage meters kijken. Kan zelf BT nog niet in (moet Rage Winterchill killen) maar dat komt aankomende week nog wel
Als je die quest doet ga je voor die sword lijkt meImdaMned schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56:
[...]
Maar je bent nog steeds een kut rogue als je hier need op gaat rollen terwijl je met een quest http://www.wowhead.com/?item=6831 kan krijgen in dezelfde instance.
Boeie. Ik ben hier niet om mezelf nor me guild te bewijzen aan jullie.
Gelukkig weet ik wat waar is en dat is voldoende voor mij. Niet voor jullie? Dikke pech.
Gelukkig weet ik wat waar is en dat is voldoende voor mij. Niet voor jullie? Dikke pech.
Ja, BoE, dat is dus het probleem niet. Het gaat om de BoP epic patterns.Atlas schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:03:
[...]
Gister: 4x BoE SSC Epic patterns. Raid leader was herbiology en Mining
Kortom, je proffession heeft er niets meer te maken.
z0mg! Zoneseek leeft ook nog zegAnoniem: 114195 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:58:
Hier is een 1500 dps Rogue. Ik doe zelf maar 1300
http://www.lossendil.com/wws/?guild=ncbxggocoxooq is onze guild WWS, kun je ook wat Black Temple and Hyjal damage meters kijken. Kan zelf BT nog niet in (moet Rage Winterchill killen) maar dat komt aankomende week nog wel
Weer geswitched van character? Kan me nog herinneren dat je een DPS Warrior was en daarvoor zelfs een Shaman
Oke ik ben weer helemaal in-to WoW..
Vandaag vanwege een ongelukkig ongeluk wat iets te maken had met een 3 ton wegende heftruck die over mijn voet heen reed en waarbij ik van geluk bij een ongeluk mag spreken omdat er niets verbrijzeld of gebroken is, nog maar 7 dagen met een ernstige kneuzing thuis blijven zitten
Dus nu maar weer als een gek verder levelen met m'n hunter, 3 levels al vandaag
lvl 26 a.t.m
Vandaag vanwege een ongelukkig ongeluk wat iets te maken had met een 3 ton wegende heftruck die over mijn voet heen reed en waarbij ik van geluk bij een ongeluk mag spreken omdat er niets verbrijzeld of gebroken is, nog maar 7 dagen met een ernstige kneuzing thuis blijven zitten

Dus nu maar weer als een gek verder levelen met m'n hunter, 3 levels al vandaag
Wat houd dat in 1.5k dps ?Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:58:
[...]
Hier is een 1500 dps Rogue. Ik doe zelf maar 1300
Dus 1.5kdps per seconde ofzo ?
En ik ben nu level 64 maar wanneer gaan de andere classen mij uitdagen met dps ?
geen 1 class komt nu bij mij in de buurt ( ik ben een rogue)
verste die er ooit is geweest was een feral druid met pre-tbc gear van nax en hij hij stond 10% achter mij , locks/mages/hunters sta ik meestal 2x zo hoog als hun
@Marcel34
Waar neem je die epic zwaard hij suckt echt
neem deze ,gratis en ik weet zeker beter dan die epic sword .
Soms dee ik gewoon 3 hits in 1 sec >< meestal doe je gewoon in plaats van 1 hit gewoon 2 hits
Anoniem: 108648
leuke reactie op het verzoek ss or it didn't happen nav je post: ik ben mm hunter en ruk warlocks en mages eruit...(erg volwassen bewoording btw). Je enige bewijs was armory met redelijke maar verre van spectaculaire gear, nogmaals dan maar, altruns kara toppen telt niet als bewijs dat MM hunters dps doen.Killion schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:25:
Boeie. Ik ben hier niet om mezelf nor me guild te bewijzen aan jullie.
Anoniem: 114195
Swoah, emigratietje voor nieuw baantje later (Ierland ole) en ik heb door shifts wat minder tijd beschikbaar, dus rollen naar een andere class die wat minder nodig is en minder aandacht vereist. En we zochten nog wat hunters dus keuze was snel gemaaktRaseriaN schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:49:
[...]
z0mg! Zoneseek leeft ook nog zeg
Weer geswitched van character? Kan me nog herinneren dat je een DPS Warrior was en daarvoor zelfs een Shaman
Lief dagboek,
gister weer een paar scarlet runs gedaan en oh my god wat zijn er een noobs out there..
We hadden eerste een tank gevonden, level 38 voor de armory. Werkte prima.. Hij ging offline op den duur, iemand anders in de party wist nog wel een andere tank te vinden. Ok, ik vind het best invite maar.
Komt er een Lvl 41Tauren warrior aanlopen met dual wield wapens en fury spec. Ik vreesde het ergste.. Hij rent in de mobs met berzerk stance en zonder shield, hij vangt de klappen niet bijzonder goed op en ik moet behoorlijk veel moeite doen om hem op te houden.. Tot overmaat van ramp gebruikt hij later ook nog eens Death Wish.. Later heb ik hem toch wel ervan weten te overtuigen dat tanken met twee wapens niet een goed idee is.
En opeens zegt die warrior in party chat "HEAL HUNTERS PET!" Toen brak mijn klomp helemaal. Ik had eigelijk screenshots moeten maken.. Even later flamede de warlock mij omdat ik zijn Imp niet healde terwijl dat helemaal niet kon.. Ik lag in een deuk achter mijn pc.
gister weer een paar scarlet runs gedaan en oh my god wat zijn er een noobs out there..
We hadden eerste een tank gevonden, level 38 voor de armory. Werkte prima.. Hij ging offline op den duur, iemand anders in de party wist nog wel een andere tank te vinden. Ok, ik vind het best invite maar.
Komt er een Lvl 41Tauren warrior aanlopen met dual wield wapens en fury spec. Ik vreesde het ergste.. Hij rent in de mobs met berzerk stance en zonder shield, hij vangt de klappen niet bijzonder goed op en ik moet behoorlijk veel moeite doen om hem op te houden.. Tot overmaat van ramp gebruikt hij later ook nog eens Death Wish.. Later heb ik hem toch wel ervan weten te overtuigen dat tanken met twee wapens niet een goed idee is.
En opeens zegt die warrior in party chat "HEAL HUNTERS PET!" Toen brak mijn klomp helemaal. Ik had eigelijk screenshots moeten maken.. Even later flamede de warlock mij omdat ik zijn Imp niet healde terwijl dat helemaal niet kon.. Ik lag in een deuk achter mijn pc.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 22-07-2007 09:10 ]
Is goed hoor.Anoniem: 108648 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 03:05:
[...]
leuke reactie op het verzoek ss or it didn't happen nav je post: ik ben mm hunter en ruk warlocks en mages eruit...(erg volwassen bewoording btw). Je enige bewijs was armory met redelijke maar verre van spectaculaire gear, nogmaals dan maar, altruns kara toppen telt niet als bewijs dat MM hunters dps doen.
Echt, je lijkt nu serieus op een 8-jarig kind dat roept te schreeuwen "nee, ik heb gelijk". Nu de meesten zijn wat jaartjes later al zover dat wanneer er twijfel bestaat over hun waarheid en ze ontzettend makkelijk die twijfels kunnen ontkrachten, dat ze dat dan ook maar gelijk even doen.
Nu heb jij 2 keuzes om je 'eer' hier nog enigzins te redden.
a) je zwijgt er gewoon over en gaat niet kinderachtig reageren of,
b) je komt met het simpele bewijs waarna wij ons allemaal verontschuldigen omdat we toch zo'n ontieglijk onbenullen zijn geweest tegenover je.
PS, iemand nog een goeie alliance rogue nodig? SSC and up? Dat goeie kan'k staven met armory and WWS logs btw.
[ Voor 10% gewijzigd door witchdoc op 22-07-2007 10:15 ]
hij had wel gelijk. Hunters pet healen als je het kunt. kun je als healer stuk beter dan 'mend pet' en de pet van een hunter is nou eenmaal een imba offtankAnoniem: 155768 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 09:06:
Lief dagboek,
Die pet hoort niet te tankenaddictive schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:20:
[...]
hij had wel gelijk. Hunters pet healen als je het kunt. kun je als healer stuk beter dan 'mend pet' en de pet van een hunter is nou eenmaal een imba offtank
Bovendien is de view van mets fucked up in mijn Xperl view.. WEet iemand waarom?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 22-07-2007 10:33 ]
Anoniem: 106700
Ga er maar vanuit dat 80% van alle mid-level Warriors Flavor of the Month rerollers zijn, en dat tanken ze geen hol intereseert, die levelen puur voor PvP en Arena's. Heb bovendien laatst ook een SM Cath run getankt op Laine, mijn toen level 39 Warrior. Moet zeggen dat aggro houden vies tegenviel, maar was wel leuk om te doen, op het laatst had ging het allemaal redelijk soepel. Kreeg wel direct daarna complimenten van mensen die het wel weer eens leuk vonden om een competente tank te vinden rond dat level. Daar doe je het voorAnoniem: 155768 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:31:
[...]
Die pet hoort niet te tanken, en die tank moet gewoon tanken in def stance met shield. En de dps moet niet allemaal een ander target pakken. Ik had geen mana over om die pet te healen
.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 22-07-2007 11:03 ]
Ja ik krijg ook complimentjes over mijn heal kunsten terwijl ik geen enkele punt in de holy tree heb zitten haha..
Een paar dagen geleden weer verder gegaan met m'n mage. Mages zijn echt stukken makkelijker te levelen dan mijn main warrior
.
Ook heb ik echt geluk met alle drops. Gisteren 2 runs in ZF gedaan en bij de eerste run dropte de staff en bij de tweede run dropte de gloves & de mojo mask (allemaal gewonnen)
.
Armory: http://armory.wow-europe....ml?r=Earthen+Ring&n=Unoin
Ik kan niet wachten om Outland weer in te gaan
.
Ook heb ik echt geluk met alle drops. Gisteren 2 runs in ZF gedaan en bij de eerste run dropte de staff en bij de tweede run dropte de gloves & de mojo mask (allemaal gewonnen)
Armory: http://armory.wow-europe....ml?r=Earthen+Ring&n=Unoin
Ik kan niet wachten om Outland weer in te gaan
Anoniem: 106700
Goed healen, tanken en CC'en komt meestal ook door de alertheid van de healer, ik heb Ret. Paly's gehad die zonder al te veel problemen een complete instance konden healen, ik heb ook Holy Priests gehad die er geen hol van bakten.Anoniem: 155768 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:05:
Ja ik krijg ook complimentjes over mijn heal kunsten terwijl ik geen enkele punt in de holy tree heb zitten haha..
Rogue's die ervoor zorgden dat cloth geen een keer geraakt werd en Mage's die hun eigen Polymorph Pyroblasten. Ze bedoelen het goed, maar het lukt gewoon niet, laatste wat ze dan nodig hebben is een boze tank of healer. En wij bij RowCorp Tanking Inc. begrijpen dit, en met gepaste trots introduceren wij : De "Mental Coach Tank" (c).
Naast het tanken en commanderen geeft de "Mental Coach Tank" (c) ook nog de benodigde mentale ondersteuning, het ideaale verzetje voor elke gefrustreerde Rogue. In feite komt het er gewoon op neer dat de tank mensen aanmoedigt, complimenteert en het werk goed over de groep te verdeelt. Gaat er iets fout, niet gelijk gaan klagen of wijzen naar mensen. Foutje kan gebeuren, niemand is perfect. Een relaxte sfeer ideaal om instances mee te grinden tot ver in exalted. Maak LFG een betere plek, denk niet gewoon "tank", denk "Mental Coach Tank" (c).
offtopic:
Kosten bedragen 200G per week over een termein van 52 weken, RowCorp Inc. behoud alle rechten. Gebruik van RowCorp Inc. producten op eigen risico, RowCorp Inc. stelt zich niet aansprakelijk voor verlies van ledematen, vitale functies en geestelijk vermogen.
Kosten bedragen 200G per week over een termein van 52 weken, RowCorp Inc. behoud alle rechten. Gebruik van RowCorp Inc. producten op eigen risico, RowCorp Inc. stelt zich niet aansprakelijk voor verlies van ledematen, vitale functies en geestelijk vermogen.
Je main zit toevallig ook niet op Earthen Ring?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 22-07-2007 12:07 ]
Anoniem: 117852
"Neem deze" -> Welke? Gezien je omschrijving vermoed ik Thrash Blade maar ook gezien t aantal pugs die richting Maraudon gaan, tja laat maar.Anoniem: 200262 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 01:19:
[...]
@Marcel34
Waar neem je die epic zwaard hij suckt echt
neem deze ,gratis en ik weet zeker beter dan die epic sword .
Soms dee ik gewoon 3 hits in 1 sec >< meestal doe je gewoon in plaats van 1 hit gewoon 2 hits

Afgelopen dagen Zul'Farrak nog geprobeerd te puggen, veel verder dan n lock/shaman/2x holy priest
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 22-07-2007 12:23 ]
Ik vroeg me zo af he... Waarom zitten er op druid pvp / arena items eigelijk dat kleine beetje +healing en geen hitrating? Hebben druids geen hitrating nodig ofzo?
instant heals ownenAnoniem: 158967 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:37:
Ik vroeg me zo af he... Waarom zitten er op druid pvp / arena items eigelijk dat kleine beetje +healing en geen hitrating? Hebben druids geen hitrating nodig ofzo?
Eeehm, ja wat jij wil. Maar ik had het over de feral items van druids... Daar zit ook +healing op. En helemaal geen +hitrating. Dat bedoel ik.
Waar kan ik mijn account freezen voor een tijd? Dacht zoiets gehoord te hebben, dat als je bijv op vakantie gaat ( in mijn geval dus ) dat je je gamecard kan freezen en dat er pas weer geld vanaf wordt gehaald als je weer speelt. Heb al bij mijn account gekeken, maar kon het niet vinden.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Anoniem: 41820
Kan niet afaikTimocos schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:41:
Waar kan ik mijn account freezen voor een tijd? Dacht zoiets gehoord te hebben, dat als je bijv op vakantie gaat ( in mijn geval dus ) dat je je gamecard kan freezen en dat er pas weer geld vanaf wordt gehaald als je weer speelt. Heb al bij mijn account gekeken, maar kon het niet vinden.
Omdat je als feral druid imba bent als je je arena maatje net kan healen als ie bijna dood bent? Druids zijn, ondanks dat ze feral gear hebben, nog steeds hybridsAnoniem: 158967 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:19:
[...]
Eeehm, ja wat jij wil. Maar ik had het over de feral items van druids... Daar zit ook +healing op. En helemaal geen +hitrating. Dat bedoel ik.
Maar... hebben ze dan geen hitrating nodig? En wat heb je aan +200 healing, dan beter 0.ImdaMned schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:04:
[...]
Omdat je als feral druid imba bent als je je arena maatje net kan healen als ie bijna dood bent? Druids zijn, ondanks dat ze feral gear hebben, nog steeds hybrids
Damn gasten, kom ik aan met m'n Gnome Mage @ lvl 5
Ben er sinds vandaag mee begonnen en het bevalt me toch zeker wel.
Ik speel dit spel met een trail accountje. Maar neem van mij maar aan dat ik gelijk een prepaid kaart aanschaf wanneer de trail aan z'n einde komt
Ik speel dit spel met een trail accountje. Maar neem van mij maar aan dat ik gelijk een prepaid kaart aanschaf wanneer de trail aan z'n einde komt
Jup, die zit ook op Earthen RingAnoniem: 106700 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 12:05:
[...]
[...]
Je main zit toevallig ook niet op Earthen Ring?
http://armory.wow-europe....ml?r=Earthen+Ring&n=Unain
Je bent er toch wel van op de hoogte dat je een full-versie moet halen en die moet activeren met een key, waarna je pas je pre-paidkaart kunt gebruiken?PcManiaxx schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:43:
Damn gasten, kom ik aan met m'n Gnome Mage @ lvl 5Ben er sinds vandaag mee begonnen en het bevalt me toch zeker wel.
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Hallo allemaal,
Ik heb even jullie advies nodig:
ik heb een lvl 70 rogue (cataclyst, bloodhoof) die nu redelijk khara spul heeft, ik ben een combat/dagger rogue voor pve damage(maar af en toe ook eens een arena pakken
.
De daggers die ik heb zijn malchazeem(van de prince) met mongoose erop en de season 1 pvp shiv dagger
Nu heb ik genoeg arena punten om een nieuwe mainhand te nemen.
nu heb ik 2opties:
1) dagger/combat blijven, de season 2 offhand nemen, en misschien en hand piece(want dat zou een kleine upgrade zijn)
2) fist rogue worden(en de mainhand fist te nemen van de arena en de season 1 shiv dagger voor de potency procc)
mijn vraag is dan, wat is het beste voor pve? hubben jullie in jullie guilds veel dagger rogues, of zijn het juist de sword/fist rogues die alles eruit dpsen uiteindelijk, want ik zie dat al veel van jullie al ssc gedaan hebben? want in mijn guil;d heeft oiedereen een eigen mening
iig bedankt
istrebitel
ik heb een lvl 70 rogue (cataclyst, bloodhoof) die nu redelijk khara spul heeft, ik ben een combat/dagger rogue voor pve damage(maar af en toe ook eens een arena pakken
De daggers die ik heb zijn malchazeem(van de prince) met mongoose erop en de season 1 pvp shiv dagger
nu heb ik 2opties:
1) dagger/combat blijven, de season 2 offhand nemen, en misschien en hand piece(want dat zou een kleine upgrade zijn)
2) fist rogue worden(en de mainhand fist te nemen van de arena en de season 1 shiv dagger voor de potency procc)
mijn vraag is dan, wat is het beste voor pve? hubben jullie in jullie guilds veel dagger rogues, of zijn het juist de sword/fist rogues die alles eruit dpsen uiteindelijk, want ik zie dat al veel van jullie al ssc gedaan hebben? want in mijn guil;d heeft oiedereen een eigen mening
iig bedankt
istrebitel
hier hebben ook veel mensen hun eigen mening hoor..istrebitel schreef op maandag 23 juli 2007 @ 02:35:
ant in mijn guil;d heeft oiedereen een eigen mening
iig bedankt
istrebitel
Hoi dagboek!
Nu ik alweer een tijdje level 70 ben, heb ik het niet zo heel erg meer op questen en grinden. Zal vast iets van tijdelijke aard zijn, maar nu even geen zin. En toch wil ik spelen... PvP?!
Jawel, een weekend de BG's ingedoken! Ik wil honor hebben, en veel ook. Heb een PvP setje op het oog welke ik echt wil hebben, dus ja, dan moet je er wat voor doen ook!
Afgelopen weekend de shoulders en de gloves bijelkaar gesprokkeld. Toch goed voor 20k honor.
Wat gaat dat snel zeg! 10k per dag is zo te halen. En hoezo verhalen van 'Horde wint altijd'?
Ik heb niet vaak meegemaakt dat ze wonnen, niet in AV, niet in AB en niet in WSG.
Goed, ze winnen wel eens, maar ik denk zo ongeveer 60% Alliance, 40% Horde.
Gelijk een paar ahndige BG-tools geinstalleerd. Een soundpack en een grafisch dingetje. Ideaal!
Ben na een weekend ool steeds handiger in de één op één gevechten geworden, maar merk toch dat gear hier best belangrijk is. Sparen dus. Zal met grinden en questen ook erg handig zijn. Dungeons boeien me niet zo heel veel, dus ik hoef niet zo nodig een Dungeon set te hebben....
Straks als ik inlog heb ik weer 12k te spenderen, jammer alleen dat mijn kroon en mijn robe 16k per stuk kosten.... Hmm, morgen dus maar halen, straks na mijn werk maar weer spelen
En daarna de staff! 30k!! mijn hemel, daar ben ik wel even mee bezig, maar halen zal ik hem!
Ach, eerst maar even werken, vanavaond kijken we weer verder.
Och, bijna vergeten: heb samen met een maat van me een Bloodelf Paladin gerolled op Kazzak.
Een uurtje gespeeld, is wel leuk. Gaan we de komende tijd maar eens opwerken naar een hoger niveau.
Nu ik alweer een tijdje level 70 ben, heb ik het niet zo heel erg meer op questen en grinden. Zal vast iets van tijdelijke aard zijn, maar nu even geen zin. En toch wil ik spelen... PvP?!
Jawel, een weekend de BG's ingedoken! Ik wil honor hebben, en veel ook. Heb een PvP setje op het oog welke ik echt wil hebben, dus ja, dan moet je er wat voor doen ook!
Afgelopen weekend de shoulders en de gloves bijelkaar gesprokkeld. Toch goed voor 20k honor.
Wat gaat dat snel zeg! 10k per dag is zo te halen. En hoezo verhalen van 'Horde wint altijd'?
Ik heb niet vaak meegemaakt dat ze wonnen, niet in AV, niet in AB en niet in WSG.
Goed, ze winnen wel eens, maar ik denk zo ongeveer 60% Alliance, 40% Horde.
Gelijk een paar ahndige BG-tools geinstalleerd. Een soundpack en een grafisch dingetje. Ideaal!
Ben na een weekend ool steeds handiger in de één op één gevechten geworden, maar merk toch dat gear hier best belangrijk is. Sparen dus. Zal met grinden en questen ook erg handig zijn. Dungeons boeien me niet zo heel veel, dus ik hoef niet zo nodig een Dungeon set te hebben....
Straks als ik inlog heb ik weer 12k te spenderen, jammer alleen dat mijn kroon en mijn robe 16k per stuk kosten.... Hmm, morgen dus maar halen, straks na mijn werk maar weer spelen
En daarna de staff! 30k!! mijn hemel, daar ben ik wel even mee bezig, maar halen zal ik hem!
Ach, eerst maar even werken, vanavaond kijken we weer verder.
Och, bijna vergeten: heb samen met een maat van me een Bloodelf Paladin gerolled op Kazzak.
Een uurtje gespeeld, is wel leuk. Gaan we de komende tijd maar eens opwerken naar een hoger niveau.
[ Voor 6% gewijzigd door Snuffel op 23-07-2007 07:58 ]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 169084
Ik ken het probleem inderdaadistrebitel schreef op maandag 23 juli 2007 @ 02:35:
Hallo allemaal,
ik heb een lvl 70 rogue (cataclyst, bloodhoof) die nu redelijk khara spul heeft, ik ben een combat/dagger rogue voor pve damage(maar af en toe ook eens een arena pakken.
nu heb ik 2opties:
iig bedankt
istrebitel
Toen iedereen net 70, waren Daggers heel erg imba. Je had lekkere openers, en in Kara werkte het behoorlijk goed. Kijk je naar de bosses van nu, bijvoorbeeld Alar, is het echt een pain om achter hem te komen. Ook is de Cp-generatie van Daggers gewoon bagger.
Ik ga dus ook Woensdag (Dan krijg ik MH Arena Sword) weg van combat dagger. Swords maakt het hele damage doen gewoon drie keer zo makkelijk. Tuurlijk, je moet voor 100% damage nog steeds achter hem/haar staan. maar als dat niet wertk doe je nog steeds veel damage. En de Arena daggers zijn gewoon foei lelijk
Ik zou dus als ik jou was ook voor Swords/Fists gaan. Fists is iets meer PvP (5% Crit) en Swords meer PvE (Extra attack), dus die keus is aan jou...
Nou wij zijn gisteren met een gecombineerde run van 2 guilds met onze eerste runs van attumen naar curator gelopen. Curator en Moroes hebben een aantal wipes gekost maar iedereen was vastberaden ze te downen. Dit is dan ook gelukt wat natuurlijk onder het nodige gejuich op TS werd onthaald. Heerlijk om eindelijk weer eens na BWL clear zo een gevoel te hebben zeg. Helemaal fantastisch weer dus voor het moraal. Na de curator toch ook maar naar de Easy epix chess event gegaan. Moet zeggen dat het een erg leuke event is de chess om te doen. Het is weer eens totaal iets anders. Helaas waren de drops alleen maar crap voor ons maarja je kan niet alles hebben helaas. Ook ons eerste tier 4 token van de curator is een feit en werd verdeeld onder alle moggelijk looters waar ik wel mijn twijfels bij had aangezien ik ze voor de tanks vond. Maar ja dat komt een volgende keer wel weer.
En ik dacht dat ik de enigste was die op ER speelde.
Toch leuk dat er ook wat mede-GOT's op deze server spelen.
Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen, alleen jammer dat we tegengestelde factions zijn.
Hier iig mijn characters:
warrior : http://armory.wow-europe....r=Earthen+Ring&n=Caramonn
priest : http://armory.wow-europe....ml?r=Earthen+Ring&n=Sabriël
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 85443
Hey, ik van het weekend weer eens gespeeld
Had het laatste tijd echt veel te druk met werken en me MCSA/MCSE en ook nog wat feesten afgewerkt, dus mentaal echt helemaal brak
Tijd voor wat hack and slash dus
Van het weekend was ik kara nog maar eens ingeweest met wat random mensen uit de guild. Zeker wel een paar weken geleden dat ik voor het laatst had geraid dus ik had er wel zin in.
We zouden Curator gaan doen. We hadden alleen veel nieuwelingen wegens vakantie en andere irl dingetjes + 4 melee. In het begin nogal sceptisch daar over, maar uiteindelijk toch ge-oneshot. Ik was trouwens gerespecced naar combat daggers (malchazeen + mongoose/retainers blade +15agi), en in de evocation mode lekker het volgende aan:
Trinket/BF/SnD/AR en constant backstabben. Oh wat was dat heerlijk backstab bleef ik maar spammen en elke keer 5K+ crits met uitschieters naar 8k.
En ja, ik weet over die increased damage maar die cijfertjes zijn wel leuk
Daarna ook nog Aran geprobeerd, was ook ge-oneshot, had ik ook eindelijk mijn druidneck van chess kunnen vervangen. Al wil ik liever die neck van Attumen.
Daarna ook nog ff Chess gedaan en daar EINDELIJK vervanging geloot voor mijn shadowstalkers stash voor lvl66 die je bij die vendor in Halaa kan halen.
2x 16ap gems erin en het is een nette upgrade.
Zit nu op 1593AP, nou dat merk je wel
Verder nog Gruul gedaan gister, maar dat was niet bijzonder. Alle T4 ging aan mijn neus voorbij en de rest was niet interessant. Maar vanaf volgende week werken wij bij 25mans ook met DKP dus wie weet heb ik dan wat meer geluk.
Over het type spec.
Ik heb zelf voor daggers gekozen omdat ik dat het leukste vind. Bij ons in de guild hebben wij rogues rond lopen met sword/fist specs. Ik ben de enige dagger en macerogues zijn er niet.
Onder de sword/fists heb je de klassieke 20/41 of de hybrids 30/31 31/30.
Maar de enige die enigzins in de buurt komt van mijn damage is een swordrogue (aldor exalted sword + mongoose/fireguard +15agi).
Is er trouwens iemand die al een trinket van de decks heeft? Had een trinket gezien die ervoor zorgt dat je crit hoger wordt, als jij niet crit. En dit stacked iets van 7x.
Klinkt niet verkeerd
Blijf het trouwens wel errug gaaf vinden rogue spelen. Was van het weekend ook naar een vriend van mij geweest. nadat we uit geplaystationed waren ging hij ff pvpen. Maar ik vond het nou niet zo boeiend om te zien hoe hij iedereen ging dotten (lock). het kostte echt geen moeite. Dot dot dot wegrennen, ooh leuk HK. En dat heel de tijd.
Hoop niet dat ik uiteindelijk net als Raserian zo iets heb van, zo, nu is het leuk geweest, rogue is niet leuk meer. Die gedachte alleen al
Had het laatste tijd echt veel te druk met werken en me MCSA/MCSE en ook nog wat feesten afgewerkt, dus mentaal echt helemaal brak

Tijd voor wat hack and slash dus
Van het weekend was ik kara nog maar eens ingeweest met wat random mensen uit de guild. Zeker wel een paar weken geleden dat ik voor het laatst had geraid dus ik had er wel zin in.
We zouden Curator gaan doen. We hadden alleen veel nieuwelingen wegens vakantie en andere irl dingetjes + 4 melee. In het begin nogal sceptisch daar over, maar uiteindelijk toch ge-oneshot. Ik was trouwens gerespecced naar combat daggers (malchazeen + mongoose/retainers blade +15agi), en in de evocation mode lekker het volgende aan:
Trinket/BF/SnD/AR en constant backstabben. Oh wat was dat heerlijk backstab bleef ik maar spammen en elke keer 5K+ crits met uitschieters naar 8k.
En ja, ik weet over die increased damage maar die cijfertjes zijn wel leuk
Daarna ook nog Aran geprobeerd, was ook ge-oneshot, had ik ook eindelijk mijn druidneck van chess kunnen vervangen. Al wil ik liever die neck van Attumen.
Daarna ook nog ff Chess gedaan en daar EINDELIJK vervanging geloot voor mijn shadowstalkers stash voor lvl66 die je bij die vendor in Halaa kan halen.
2x 16ap gems erin en het is een nette upgrade.
Zit nu op 1593AP, nou dat merk je wel
Verder nog Gruul gedaan gister, maar dat was niet bijzonder. Alle T4 ging aan mijn neus voorbij en de rest was niet interessant. Maar vanaf volgende week werken wij bij 25mans ook met DKP dus wie weet heb ik dan wat meer geluk.
Over het type spec.
Ik heb zelf voor daggers gekozen omdat ik dat het leukste vind. Bij ons in de guild hebben wij rogues rond lopen met sword/fist specs. Ik ben de enige dagger en macerogues zijn er niet.
Onder de sword/fists heb je de klassieke 20/41 of de hybrids 30/31 31/30.
Maar de enige die enigzins in de buurt komt van mijn damage is een swordrogue (aldor exalted sword + mongoose/fireguard +15agi).
Is er trouwens iemand die al een trinket van de decks heeft? Had een trinket gezien die ervoor zorgt dat je crit hoger wordt, als jij niet crit. En dit stacked iets van 7x.
Klinkt niet verkeerd
Blijf het trouwens wel errug gaaf vinden rogue spelen. Was van het weekend ook naar een vriend van mij geweest. nadat we uit geplaystationed waren ging hij ff pvpen. Maar ik vond het nou niet zo boeiend om te zien hoe hij iedereen ging dotten (lock). het kostte echt geen moeite. Dot dot dot wegrennen, ooh leuk HK. En dat heel de tijd.
Hoop niet dat ik uiteindelijk net als Raserian zo iets heb van, zo, nu is het leuk geweest, rogue is niet leuk meer. Die gedachte alleen al

offtopic:
tering, die typo's
tering, die typo's
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 23-07-2007 09:46 ]
tjah eerst je tanks uitrusten en daarna je healers en dan pas je dps werkt tegenwoordig niet meer. Leuk dat je tank minder dmg krijgt als hij meer t4 heeft, maar veel gevechten hebben een enrage timer. Je dps zal gewoon tegelijk met je healers en tanks moeten worden geupgrade omdat je anders geen progressie hebt. Ik ben dus ook voor een normale roll op t4 voor de classes die hem kunnen gebruiken (natuurlijk als het een minor upgrade is is het wel zo aardig om te passen, maar hoeft niet)TiMMieJ schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:06:
Nou wij zijn gisteren met een gecombineerde run van 2 guilds met onze eerste runs van attumen naar curator gelopen. Curator en Moroes hebben een aantal wipes gekost maar iedereen was vastberaden ze te downen. Dit is dan ook gelukt wat natuurlijk onder het nodige gejuich op TS werd onthaald. Heerlijk om eindelijk weer eens na BWL clear zo een gevoel te hebben zeg. Helemaal fantastisch weer dus voor het moraal. Na de curator toch ook maar naar de Easy epix chess event gegaan. Moet zeggen dat het een erg leuke event is de chess om te doen. Het is weer eens totaal iets anders. Helaas waren de drops alleen maar crap voor ons maarja je kan niet alles hebben helaas. Ook ons eerste tier 4 token van de curator is een feit en werd verdeeld onder alle moggelijk looters waar ik wel mijn twijfels bij had aangezien ik ze voor de tanks vond. Maar ja dat komt een volgende keer wel weer.
blup
Zondag werd ik door een oud-guildmate van me gewhispered of ik mee ging naar Kharazan. Ik natuurlijk ja zeggen, ik had wel even zin in een potje raiden. Al lang niet gedaan en het leukste was eigenlijk wel dat dat de hele raid bestond uit mensen waar mee ik een jaar terug enorm actief heb gespeeld. Was een soort van warme "welcome back" zegmaar.
Ik begon de raid als resto-healer, maar nadat Nightbane maar liefst pas na 20 minuten neer ging (en alle healers nog op halve mana zaten
) heb ik maar aangeboden mezelf feral te speccen. Zo gedigidaan, even naar Moonglade-Darnassus en mezelf weer terug laten summonen en het feest kon beginnen. Uiteindelijk Nightbane, Netherspite, Curator, Aran, Chess event en Prince om zeep geholpen. Wat ik in één run eraan over hield:
Saberclaw Talisman: http://thottbot.com/i28674
Chestguard of the Conniver: http://thottbot.com/i28601
Grips of Deftness: http://thottbot.com/i30644 (rogue item, maar qua stats way better dan ik had en er was geen rogue bij
)
Jade Ring of the Everliving: http://thottbot.com/i28763 (voor de healing gear
)
Ook nog honored geworden met The Violet Eye, dus nu eindelijk 2 degelijke epic healing ringen in backpack. Het was een mooie zondag
Overigens ook wel eens leuk om in een raidsituatie te DPSen. Meters heb ik niet gezien, maar het valt me wel vreselijk op dat als DPS klasse bepaalde encounters stinkend simpel zijn. Neem nou Shade of Aran. Ik ga gewoon bij m staan, ga helemaal los, en that's all. Niet bewegen in flame wreath, goh. Ik beweeg niet eens, ik sta m alleen maar kapot te shredden/mangelen/rippen. Serieus niet erg lastig. Overigens, en misschien is dat omdat ik met een degelijke groep speelde, vind ik nagenoeg alle bazen in Khara aan de makkelijke kant. Iets meer random dan pre-TBC en iets meer opletten maar dat is het ook wel.
Ik begon de raid als resto-healer, maar nadat Nightbane maar liefst pas na 20 minuten neer ging (en alle healers nog op halve mana zaten
Grips of Deftness: http://thottbot.com/i30644 (rogue item, maar qua stats way better dan ik had en er was geen rogue bij
Jade Ring of the Everliving: http://thottbot.com/i28763 (voor de healing gear
Ook nog honored geworden met The Violet Eye, dus nu eindelijk 2 degelijke epic healing ringen in backpack. Het was een mooie zondag
Overigens ook wel eens leuk om in een raidsituatie te DPSen. Meters heb ik niet gezien, maar het valt me wel vreselijk op dat als DPS klasse bepaalde encounters stinkend simpel zijn. Neem nou Shade of Aran. Ik ga gewoon bij m staan, ga helemaal los, en that's all. Niet bewegen in flame wreath, goh. Ik beweeg niet eens, ik sta m alleen maar kapot te shredden/mangelen/rippen. Serieus niet erg lastig. Overigens, en misschien is dat omdat ik met een degelijke groep speelde, vind ik nagenoeg alle bazen in Khara aan de makkelijke kant. Iets meer random dan pre-TBC en iets meer opletten maar dat is het ook wel.
[ Voor 19% gewijzigd door rodie83 op 23-07-2007 09:43 ]
Anoniem: 63072
Daar zeg je wat. Bij ons moet je vooraf een item signen en het gaat dan automagisch naar degene met een sign en de hoogste rating.eendje schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:24:
[...]
tjah eerst je tanks uitrusten en daarna je healers en dan pas je dps werkt tegenwoordig niet meer. Leuk dat je tank minder dmg krijgt als hij meer t4 heeft, maar veel gevechten hebben een enrage timer. Je dps zal gewoon tegelijk met je healers en tanks moeten worden geupgrade omdat je anders geen progressie hebt. Ik ben dus ook voor een normale roll op t4 voor de classes die hem kunnen gebruiken (natuurlijk als het een minor upgrade is is het wel zo aardig om te passen, maar hoeft niet)
Nu zit ik er als holy priest aan te denken om die tier 4 items voorlopig maar te unsignen to de rest ze heeft. Vindt de priest healling stats nu niet echt bijzonder en de 2 item bonus is al helemaal shit. Heb nu mooncloth set en headdress of the high potentate, enige wat echt nog oud is is de hallowed trousers die ik draag, maar die vallen me op zich nog best mee.
En buiten de slots voor tier items om nog een nieuwe neck en back nodig.
Zo loop ik er nu bij:
http://armory.wow-europe....he+Venture+Co&n=Waverider
En ja, ik moet nog wat enchants doen. Maar ben een beetje blut, en grinden gaat zo niet echt. Ben nu mats voor healing op mn mace aan het verzamelen, krijg ik ook weer een skill puntje erbij bij mn enchanting.
Over enchanting gesproken, ik heb in mn tassen surefooted liggen, echanting 370. Wat denk je heb je die rod nodig die je pas op 375 kan maken, FFS Blizzard doe eens iets goed.
Ik heb zelf blessings deck, die is pro. Storms deck daarentegen is uber crap.Anoniem: 85443 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:17:
Equip: Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike.
Consumed is dus reset naar 0 critrating. Reken nu eens uit hoe vaak jij crit, ik gok 1 x per 2 tot 4 swings maximaal. Dus een gemiddelde critrating van 25. Good ol' Blackhand's Breadth heeft al evenveel critrating
pakt ie ook offhand hits mee?ImdaMned schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:10:
[...]
Ik heb zelf blessings deck, die is pro. Storms deck daarentegen is uber crap.
Equip: Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike.
Consumed is dus reset naar 0 critrating. Reken nu eens uit hoe vaak jij crit, ik gok 1 x per 2 tot 4 swings maximaal. Dus een gemiddelde critrating van 25. Good ol' Blackhand's Breadth heeft al evenveel critrating
op zich als je een 1.3 offhand hebt met een slow mainhand kan het nog best leuk zijn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja die bedoel ik iddImdaMned schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:10:
[...]
Ik heb zelf blessings deck, die is pro. Storms deck daarentegen is uber crap.
Goed geraden ook overigens
Helaas zit ik hier met de proxy dus ik zal moeten wachten om dat item te bekijken. Naam komt iig wel bekend voor.
edit: wacht even, dat consumed daar had ik overheen gelezen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 23-07-2007 10:23 ]
Anoniem: 225843
gisteren nieuwe 3vs3 begonnen samen met lockers/spriest (en ik zelf disc priest met painsup) en moet zeggen dat die combo uber werkt. Gisteren van 1500 rating naar 1780 Oo 18 games gewonnen 3 verloren!
Haalde eerder altijd mijn punten uit 5vs5 met bijna 1700 rating maar als dit zo door gaat haal ik al mijn punten uit 3vs3 ^^
Haalde eerder altijd mijn punten uit 5vs5 met bijna 1700 rating maar als dit zo door gaat haal ik al mijn punten uit 3vs3 ^^
Ah cool, nog iemand die op ER speeltsabriel schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:12:
[...]
En ik dacht dat ik de enigste was die op ER speelde.
Toch leuk dat er ook wat mede-GOT's op deze server spelen.
Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen, alleen jammer dat we tegengestelde factions zijn.
Hier iig mijn characters:
warrior : http://armory.wow-europe....r=Earthen+Ring&n=Caramonn
priest : http://armory.wow-europe....ml?r=Earthen+Ring&n=Sabriël
Misschien komen we elkaar nog eens tegen in een Battleground
Neem blessings deck: elke mep krijg je 6 ap voor 10 seconden en het stacked 20x. Hoi 120 ap sustained op een boss.Anoniem: 85443 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:19:
[...]
Ja die bedoel ik idd![]()
Goed geraden ook overigensmijn crit zit volgens mijn stats op 27 en volgens de damagemeters zit het rond de 28-29.
Helaas zit ik hier met de proxy dus ik zal moeten wachten om dat item te bekijken. Naam komt iig wel bekend voor.
edit: wacht even, dat consumed daar had ik overheen gelezendat vind ik wel een stuk minder. Dat zou betekenen dat ik heel ff een hogere critrating heb en dat het na het critten gelijk reset
Kijk, daar heb ik wel wat aanImdaMned schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:46:
[...]
Neem blessings deck: elke mep krijg je 6 ap voor 10 seconden en het stacked 20x. Hoi 120 ap sustained op een boss.
Hartelijk bedankt, ik zal de AH in de gaten houden en geld proberen te regelen daarvoor..

Anoniem: 142494
Vrijdag Gruul Lair in. Wipe op Gruul. Wij terug, zit de deur dicht.
Bugged dus. GM Ticket aangemaakt. Nou GM zou ons wel even komen helpen.
Eerst moesten we er allemaal even uit. Want hij moest even met Gruul spreken naar zijn eigen zeggen.
Nou jah, trash was inmiddels al gerespawned en hij zou even met ons meelopen om te kijken of het nu wel goed ging met de deur. (Of hij verveelde zich gewoon.) Anyway, was wel lachen. Zal hier de screenies ff posten.

Dreigt ons te wipen

Allemaal piraatjes

Dreigt ons te wipen

Allemaal piraatjes

Zeker, maar ik weet niet war die zijn. Ik ga meestal in highlvl gebieden grinden. Had in terokkar iets ontdekt waar je lvl 70 - lvl72 mobs hebt. Omdat ik ook grindend gelvld hebt, kan ik dit wel aardig snel. Gelukkig vind ik het ook best leuk.
Maar toch, dailies zullen ongetwijfeld sneller gaan. Maar eens uitzoeken hoe en wat enzo
Maar toch, dailies zullen ongetwijfeld sneller gaan. Maar eens uitzoeken hoe en wat enzo

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 23-07-2007 11:11 ]
questchain voor de skygaurd begint naast de FP in Shatt. voor de orgers begint het bij de dikke dude naast de fruitvendor in lower city
blup
Grappig om een keer een GM te zien. Wat voor gear had hij dan?Anoniem: 142494 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:07:
Vrijdag Gruul Lair in. Wipe op Gruul. Wij terug, zit de deur dicht.Bugged dus. GM Ticket aangemaakt. Nou GM zou ons wel even komen helpen.
Eerst moesten we er allemaal even uit. Want hij moest even met Gruul spreken naar zijn eigen zeggen.
Nou jah, trash was inmiddels al gerespawned en hij zou even met ons meelopen om te kijken of het nu wel goed ging met de deur. (Of hij verveelde zich gewoon.) Anyway, was wel lachen. Zal hier de screenies ff posten.
Anoniem: 142494
Zie screenie 3.Brazza schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:44:
[...]
Grappig om een keer een GM te zien. Wat voor gear had hij dan?
Op een van die plaatjes zie ik een character venster van die GM, hoe doe je dat? Zo'n scherm van een andere speler?Anoniem: 142494 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:07:
Vrijdag Gruul Lair in. Wipe op Gruul. Wij terug, zit de deur dicht.Bugged dus. GM Ticket aangemaakt. Nou GM zou ons wel even komen helpen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dreigt ons te wipen
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal piraatjes
[afbeelding]
Dacht dat hij minimaal Tier 8 had ofzo. en wat relics ofzo 
reply voor hier boven^
/inspect ?
reply voor hier boven^
/inspect ?
[ Voor 23% gewijzigd door Brazza op 23-07-2007 11:50 ]
Target, rechtermuisknop portret, inspectDizzyWeb schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:49:
[...]
Op een van die plaatjes zie ik een character venster van die GM, hoe doe je dat? Zo'n scherm van een andere speler?
Dat kan met de optie 'inspect'. (rechtermuisknop op het target schermpje van een speler)DizzyWeb schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:49:
[...]
Op een van die plaatjes zie ik een character venster van die GM, hoe doe je dat? Zo'n scherm van een andere speler?
edit:
refresh
refresh
[ Voor 3% gewijzigd door purge op 23-07-2007 12:05 ]
Haha, die ken ik. Ik loop er altijd langs als ik speeleendje schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:30:
questchain voor de skygaurd begint naast de FP in Shatt. voor de orgers begint het bij de dikke dude naast de fruitvendor in lower city
Maar ff beginnen eraan dan, bedankt
lief dagboek
ik ben nu gestopt met pvpen om dezelfde reden dat ik pve niks meer vond het werd te eentonig en het begon meer op werk te lijken dan een spelletje. Steeds maar weer pvpen voor honor en genoeg tokens voor bepaalde items. Steeds maar moeten winnen anders krijg je maar 1 token en je daar steeds meer over opwinden. Dus ik ben weer de wijde wereld ingetrokken met mijn hunter. Dat is me goed bevallen nog voordat ik een lvl omhoog was had ik al weer 2 blauwe items te pakken 1 ring met 6 str en 8 agi en een paar laarzen met caster stats (dus die ging naar mijn lock). Nadat ik een grot met raptors zinloos(zonder quest) had uitgemoord voor de leather. Ging ik op zoek naar een nieuwe plek voor quests en dat is southshore in hilbrand foothills geworden ookal zijn de q een beetje makkelijk voor mijn lvl 32 hunter. Want altrac valley en arathi highlands zijn nog te moeilijk om fatsoenelijk te questen. Maar al met al is het wel een goeie beslissing geweest om weer te switchen van pvp naar pve. Is kijken hoe lang ik het volhoud tot de volgende bracket lvl 39 van pvp of gewoon lekker door met pve.
ik ben nu gestopt met pvpen om dezelfde reden dat ik pve niks meer vond het werd te eentonig en het begon meer op werk te lijken dan een spelletje. Steeds maar weer pvpen voor honor en genoeg tokens voor bepaalde items. Steeds maar moeten winnen anders krijg je maar 1 token en je daar steeds meer over opwinden. Dus ik ben weer de wijde wereld ingetrokken met mijn hunter. Dat is me goed bevallen nog voordat ik een lvl omhoog was had ik al weer 2 blauwe items te pakken 1 ring met 6 str en 8 agi en een paar laarzen met caster stats (dus die ging naar mijn lock). Nadat ik een grot met raptors zinloos(zonder quest) had uitgemoord voor de leather. Ging ik op zoek naar een nieuwe plek voor quests en dat is southshore in hilbrand foothills geworden ookal zijn de q een beetje makkelijk voor mijn lvl 32 hunter. Want altrac valley en arathi highlands zijn nog te moeilijk om fatsoenelijk te questen. Maar al met al is het wel een goeie beslissing geweest om weer te switchen van pvp naar pve. Is kijken hoe lang ik het volhoud tot de volgende bracket lvl 39 van pvp of gewoon lekker door met pve.
missschien leuk om naar l70 te levelen en te gaan raiden?Defector schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:23:
lief dagboek
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
is ook de bedoeling maar daar gaat heel wat tijd in zitten en voor wow heb ik niet zoveel tijd over.
daarom was ik ook ff overgestapt naar pvp. Bij pvp kun je sneller beginnen enzo gewoon een paar snelle potjes pvp waar het duidelijk is wat je moet doen. Bij pve is het meer uitzoeken wat je moet doen met de quest uitzoeken waar de mobs zijn een party vinden voor bepaalde quests enz.
daarom was ik ook ff overgestapt naar pvp. Bij pvp kun je sneller beginnen enzo gewoon een paar snelle potjes pvp waar het duidelijk is wat je moet doen. Bij pve is het meer uitzoeken wat je moet doen met de quest uitzoeken waar de mobs zijn een party vinden voor bepaalde quests enz.
En gruul? down?Anoniem: 142494 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dreigt ons te wipen
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal piraatjes
[afbeelding]
Nothing to see here
Hmmm jaja, mooi spul voor ROGUES. Waarom snapt haast geen 1 druid dat ie Strenght nodig heeft?rodie83 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:35:
Zondag werd ik door een oud-guildmate van me gewhispered of ik mee ging naar Kharazan. Ik natuurlijk ja zeggen, ik had wel even zin in een potje raiden. Al lang niet gedaan en het leukste was eigenlijk wel dat dat de hele raid bestond uit mensen waar mee ik een jaar terug enorm actief heb gespeeld. Was een soort van warme "welcome back" zegmaar.
Ik begon de raid als resto-healer, maar nadat Nightbane maar liefst pas na 20 minuten neer ging (en alle healers nog op halve mana zaten) heb ik maar aangeboden mezelf feral te speccen. Zo gedigidaan, even naar Moonglade-Darnassus en mezelf weer terug laten summonen en het feest kon beginnen. Uiteindelijk Nightbane, Netherspite, Curator, Aran, Chess event en Prince om zeep geholpen. Wat ik in één run eraan over hield:
Grips of Deftness: http://thottbot.com/i30644 (rogue item, maar qua stats way better dan ik had en er was geen rogue bij)
Jade Ring of the Everliving: http://thottbot.com/i28763 (voor de healing gear)
waarvoor dan? AP in bear?
blup
Anoniem: 104748
Ja erg he!Anoniem: 158967 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:20:
[...]
Hmmm jaja, mooi spul voor ROGUES. Waarom snapt haast geen 1 druid dat ie Strenght nodig heeft?
dubbele attack power anyone?
2ap zonder talents, maar bijna al het spul wat voor rogues goed is is ook goed voor feral druids. De enige leather items die echt voor druids zijn bestemd zijn degene met +feral AP, defense of hoge armor. alle andere stats kunnen druids net zo goed gebruiken. Agi geeft trouwens +dodge en +crit en +armor, allemaal stats waar druids blij van worden, van AP alleen word je als tank niet blij. Check de druid gearlist maar eens, geloof dat strength niet eens meegenomen word in de berekening
[ Voor 30% gewijzigd door Bezulba op 23-07-2007 13:31 ]
blup
tjah voor pvp'ers is het idd een stuk makkelijker. Er is 1 feral druid pvp set.. weinig keuze hoef je daar te maken.
die chest bijv is 4th best in burst dps voor kitties. alhoewel je maar 1ap krijgt voor 1 agil ipv 2 voor 1 str krijg je er ook nog dodge en crit% van.
http://www.gurgleblaster..../Cat_Burst_DPS/Chest.html
die chest bijv is 4th best in burst dps voor kitties. alhoewel je maar 1ap krijgt voor 1 agil ipv 2 voor 1 str krijg je er ook nog dodge en crit% van.
http://www.gurgleblaster..../Cat_Burst_DPS/Chest.html
blup
Is Tik op vakantie ?Anoniem: 142494 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:07:
Dit topic is gesloten.