![]() | ||||||||||||||||||||
SPECIFICATIES | ||||||||||||||||||||
Documentatie (pdf): http://www.dell.com/downl...Sharp%203007WFP-HC_EN.pdf | ||||||||||||||||||||
PRIJS | ||||||||||||||||||||
De Dell 3007 WFP-HC kost op dit moment (17 december 2007) bij Dell: € 1.808,32 Inclusief BTW, exclusief transport. Hou de site echter in het oog! Soms is er een kortingsactie waarbij de monitor tot 500€ goedkoper kan zijn! Zie voor de actuele prijs de pricewatch: De 3007 is soms ook goedkoper te krijgen via diverse inkoopacties op: | ||||||||||||||||||||
FAQ | ||||||||||||||||||||
Om hogere resoluties zoals de 2560x1600 pixels van dit Dell scherm aan te sturen is een dual link verbinding noodzakelijk. Dit is een speciale aansluiting op je videokaart. Let op Dit is dus NIET hetzelfde als twee DVI poorten zoals vaak gedacht wordt! Of jouw videokaart een dual link aansluiting heeft kun je (online) terug vinden in de specificaties van jouw videokaart. Ja dat kan. Helaas zul je dan wel maar een maximale resolutie van 1280x800 kunnen gebruiken. Dit is half waar. Officieel is de native resolutie van dit scherm 2560x1600. Het is echter mogelijk om met een resolutie van 1280x800 een 'tweede native resolutie' te krijgen, doordat er dan precies 4 beeldpunten van het scherm gebruikt worden om 1 pixel weer te geven waardoor er geen wazen of kartels ontstaan. (Want 1280x800 past 4 keer in 2560x1600) | ||||||||||||||||||||
REVIEWS | ||||||||||||||||||||
MEER FOTOS | ||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||
VORIGE DELEN | ||||||||||||||||||||
Nieuw topic voor deze prachtige monitor, het zal vast nog jaren duren eer er grotere desktop-monitors op de markt komen. Ik heb de mijne nu ongeveer 3 maand en ik ben er nog steeds heel tevreden over. Als je me nu zou voorstellen om een 2407 te nemen met 800€ er bovenop zal ik vriendelijk nee zeggen.
Het heeft weken geduurd eer mijn oog viel op een hangende pixel, wat tot nu toe zijn enige tekortkoming is en helemaal niet stoort (is onopvallend roze op een witte achtergrond). Een ander klein nadeel is dat de videokaart in games sneller de bottleneck zal zijn dan bij andere monitors, maar dat zou eventueel opgelost kunnen worden door bvb. 1920x1200 te stretchen of met een zwarte rand te spelen. Momenteel is dit echter nog helemaal niet nodig en kan je met bvb. FSX volop genieten op 2560x1600 met alles op ultra high.
Zo staat hij bij mij:

Hier vind je de wallpaper (tif - 11 MB - makkelijk op te slaan als jpg - formaat op desktop: gecentreerd)
Meer wallpapers van 2560x1600 kan je hier vinden: http://interfacelift.com/...p?sort=date&w=2560&h=1600
Om wallpapers op te slaan als jpg, klik 'doel opslaan als' op de download-knop.
Credits voor het grootste deel van de TS gaan naar miekd en CroitiX.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 17-12-2007 13:57 ]