Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
uhm die G toetsen zijn ook niet echt bedoeld voor fps games ><
waarvoor had je die willen gebruiken dan in een fps :O
die dingen zijn vooral voor MMORPG games voor macros enzo.

en idd waarom zou je je lcd in willen klappen :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
fingerhead schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:23:

Voor de bot toggle, makkelijker om bij de G-toetsen te komen dan bij de B :)
LCD klap ik zelf iedere dag in na gebruik, bang voor krassen ed.

Er is al veel gezegd over de G15.. Ik vind hem ook top. Gebruik zelf de G-toetsen niet/nauwelijks, maar het display met tijd + volume aanduiding is een mooie aanwinst (al ga ik nu minder vaak om 2 uur naar bed omdat ik een klok zie), de blauwe verlichting is gewoon mooi en hij typt erg fijn.

Als ik vervanging nodig zou hebben haal ik voorlopig weer een G15. Het zal vast niet het enige goede toetsenbord zijn, maar hij is wel lekker.

[ Voor 3% gewijzigd door Dantar op 04-09-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-04-2024
fingerhead schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:23:

ik kan wel wat extra toetsen gebruiken in een spel als battlefield.

maar ze zitten er op, dus wie weet in de toekomst :)

en die lcd klap ik uiteraard ook dicht als ik weg ga, anders is het een te mooie stofvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik gebruik de G-toetsen eigenlijk echt alleen maar als snelkoppeling, maar je wilt daarna nooit meer terug naar favorieten of bureuabladsnelkoppelingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Hmm, ik gebruik de ZBoard Fang al een tijdje om te gamen.
Ik heb hem eigenlijk hoofdzakelijk gekocht omdat ik het toetsenbord van mijn nieuwe laptop niet wil vernielen door er heel veel op te gamen (je weet hoe dat gaat in het heetst van de strijd).

Nu ik hem al een tijdje in gebruik heb bevalt ie eigenlijk boven verwachting.
Het verhaal van de unieke setup waaraan je moet wennen valt heel erg mee, het speelt vanaf het begin eigenlijk intuitief.

Dus als je wil gamen op je laptop heb je een aantal zaken nodig:
- Bloedsnelle laptop.
- Goede muis
- ZBoard Fang (or alike)

Je kan dan ook wat makkelijker zitten omdat je hand niet perce op het toetsenbord van de laptop hoeft te liggen.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234368

is er al wat meer bekend over de release date van het optimus lcd keyboard, of loop ik achter.
ik weet niet of er al wat genoemd is over dat keyboard (zal waarschijnlijk wel) maar het lijkt me een meesterwerkt om zo'n toetsenbord in bezit te hebben en al helemaal om mee te gamen, vooral als er de nieuwst games compatible voor gemaakt worden.

anyways mocht hij uitkomen overweeg dan eht optimus keyboardje:P

http://www.oled-keyboard.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Ben ook op zoek naar een nieuw keyboard met macro functies, en dan helemaal met LCD scherm.

De reden dat ik LCD wil is om fps te zien omdat ik veel fraps, daarnaast veel muziek luister tijdens gamen en graag wil zien wie in Ventrilo lult.

Heb al veel reviews gelezen en was echt helemaal weg van de G15, tot ik zag dat de nieuwe variant maar 6 macro toetsen heeft. En het LCD scherm niet te kantelen is.

Ben ook helemaal weg van de Zboard MERC, alleen ik mis toch dat LCD scherm...
Ik las ook iemand de suggestie geven een apart lcd scherm te gebruiken, maar zal dit net zo makkelijk zijn als de G15 waarvoor hele communities mods maken?

Iemand suggesties?

oops... zie net dat het topic best oud is... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 13-03-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ga gewoon wat bedrijven afbellen, er zijn er nog een paar die de G15 V1 leveren (de blauwe zegmaar).

De G15 software kan enkel zichzelf aansturen, sommige games en FPS's hebben directe support naar de G15. Wil je via aparte LCD werken, moet je een programma gebruiken zoals smarty of soortgelijk, hopen dat of het spel hier wat mee doet of dat de community erachter er iets voor heeft gebouwd.

Ook Fraps heeft G15 support (erg handig), ventrillo weet ik niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 91397 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:57:
Ben ook op zoek naar een nieuw keyboard met macro functies, en dan helemaal met LCD scherm.

De reden dat ik LCD wil is om fps te zien omdat ik veel fraps, daarnaast veel muziek luister tijdens gamen en graag wil zien wie in Ventrilo lult.

Heb al veel reviews gelezen en was echt helemaal weg van de G15, tot ik zag dat de nieuwe variant maar 6 macro toetsen heeft. En het LCD scherm niet te kantelen is.

Ik las ook iemand de suggestie geven een apart lcd scherm te gebruiken, maar zal dit net zo makkelijk zijn als de G15 waarvoor hele communities mods maken?

Iemand suggesties?

Ik wilde eigenlijk mijn G15 (oude versie) volgende week omruilen voor een illuminated (wil weer eens wat nieuws), als je hem 2e hands wil hebben moet je even een DM sturen :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Ik lees net over de G19... wowawiewa... Denk dat ik daar op ga wachten ! Hou ik geld over voor een velociraptor deze maand. *)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 13-03-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Ventrilo heeft ook support voor de G15, je kunt op het LCD scherm zien in welke server je zit. Ook wie er tegen je zit te praten is zichtbaar op het LCD scherm.

Heb er zelf ook een een G15, heerlijk, vooral in de tijd dat ik WoW speelde was het een groot voordeel. Scheelde me veel mouseclicks bij het healen, omdat ik alles gemacro-ed had.
Nu Speel ik geen WoW meer, maar Warhammer en gebruik ik de G toetsen nauwelijks.

Wat me steeds meer irriteert: ik speel veel battlefield 2142. Helaas krijg ik regelmatig de mededeling: unwanted program/driver. Na enig zoekwerk blijk de Logictech software gezien te worden als unwanted software. Logisch, je kunt er halve bots me programmeren. Maar goed, ik gebruik het niet tijdens het spelen van battelfield 2142, toch word ik gekick. Ik kan alleen in die servers spelen als ik alle LCD* processen afsluit.

Beetje jammer.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik heb onlangs de Microsoft Sidewinder X6 gewonnen. Een behoorlijk goed setje al gebruik ik hem nog maar een paar dagen. Misschien is het iets om naar te kijken als je een gamerstoetsenbord nodig hebt.

Heb ook al even met de G19 gewerkt van logitech. Had van de week leveranciers dagen.
Erg mooi bordje ook, alleen moet je er wel 160-180 euro voor over hebben. Ze zeiden dat dat ongeveer de adviesprijs word.

[ Voor 34% gewijzigd door Apocalyptus op 13-03-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 91397 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:57:

Iemand suggesties?

Je wilt een LCD scherm om ventrilo te volgen, kijken welke muziek je luistert en je fps te zien?
Waarom niet een 2e hands 15" LCD scherm kopen? Ik draai zelf ook dualscreen en dumpte er altijd het ventrilo scherm op, mijn muziekplayer en een programma dat FPS laat zien, werkt ideaal en is er al voor 30-40 euro te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 2 Laatste