Mag ik trouwens vanuit gaan dat de e6x00 series even veel gaat kosten als een e6x50 met de zelfde clock? Dus als de e6850 voor 256 euro te koop is bij azarty dat dan later ook de e6800 voor een vergelijkbare dan wel niet lagere prijs verkrijgbaar is?
Jep, dat denk ik namelijk ook, Je ziet nu al vergelijkbare prijzen, 1066 of 1333 gaat geen reet uitmaken in prijs denk ikMAXed_out schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:44:
Mag ik trouwens vanuit gaan dat de e6x00 series even veel gaat kosten als een e6x50 met de zelfde clock? Dus als de e6800 voor 256 euro te koop is bij azarty dat dan later ook de e6800 = 50 (gok ik) voor een vergelijkbare dan wel niet lagere prijs verkrijgbaar is?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Of de dollar is bezig met een sterke inflatie, Amerikanen verliezen nu al voldoende koopkracht dat ze hun hypotheek niet meer kunnen betalen. Dan gaan de mensen niet meer zo hard consumeren, de vraag zakt, minder fabrieken/winkels/personeel nodig en de burgers hebben nog minder geld om uit te geven,...anonimoes schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:21:
Het is inderdaad dat de euro zo ontzettend sterk staat tov de dollar. Nu zou je zeggen dat de tussenhandelaar en de shop beide zo'n 15 euro verdienen (op de E6850) wat dus een marge van nog geen 10% is. Ik ken iemand met een webshop, welliswaar niet met hardware maar andere zaken, en die zegt een marge van 25% aan te houden op de spullen die hij verkoopt, dan is <10% dus echt weinig.
Naast prijsdalingen is de zomervakantie al jarenlang de goedkoopste periode om computerhardware te kopen. Mensen gaan op vakantie, het is te mooi weer te computeren,... en mensen vergeten hardware in te kopen. De vraag ligt lager zodat de prijzen ook lager liggen om de vraag beetje te stimuleren.
Eind augustus, begin september, knallen de prijzen naar jaarlijkse gewoonte omhoog. Plotseling ontdekken de mensen dat ze paar stukken "vergeten hardware" moeten aankopen, supermarken/OEM's zitten hardware te hamsteren voor "terug naar school computers", kinderen stormen thuis met systeemeisenlijstjes,...
Verwijderd
idd ik zou niet raar opkijken als de e6550 en de e6750 opgefokte e6320 en e6420 zijn, systeem bus een stukje omhoog en klaarcrack_en_hack schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:36:
[...]
Jep, dat denk ik namelijk ook, Je ziet nu al vergelijkbare prijzen, 1066 of 1333 gaat geen reet uitmaken in prijs denk ik
Verwijderd
absoluut geen KLEIN detail! Voor overclockers een groot verschil!Namoh schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:37:
[...]
De G0 revisie van de Q6600 heeft een TDP van 95W ipv 105W.
Klein detail maar toch.
Deze chip zal rond de 16e juli beschikbaar worden en de vraag zal groot zijn.
lees dit release info hier http://intel.pcnalert.com/content/eolpcn/PCN107463-00.pdf
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 18:07 ]
Of gewoon dat hele Core 2 Duo laten liggen en voor de nieuwe dropping Quad Core's gaan (Q6700, Q6800, en de nieuwe Extreeme serieVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:47:
[...]
idd ik zou niet raar opkijken als de e6550 en de e6750 opgefokte e6320 en e6420 zijn, systeem bus een stukje omhoog en klaar
Met zo'n extreeme dinges kan je wel weer wat jaartjes vooruit
Helaas is er bijna niets te vinden over de nieuwe serie Quad Core's
[ Voor 7% gewijzigd door crack_en_hack op 11-07-2007 18:35 ]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Met een e6750 kan je ook een aantal jaren vooruit.
- NAC Breda -
Niet veel meer, tenzij je echt centenn**ker bent zou ik nu lekker bestellen en alvast genieten van de mega speed...Oet schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:39:
Maar is de huidige prijs van ~290 euro voor de Q6600 die je bij een aantal shops ziet pricewatch: Intel Core 2 Quad Q6600 (S775, 4x 2.4GHz, 8MB, 1066MHz FSB, Boxed)
Dan een prijs die niet meer gaat dalen?
Als dat het geval is kan ik beter nu alvast bestellen
prijzen in de lijst voor 22 juli: E6600 voor 244 en E6750 voor 183. Ik neem aan dat die E6600 nog cheaper zal worden dan dat, anders klopt de verhouding niet echt.
Ik zit te overwegen om de E6600 te bestellen. Deze kost nu zo'n 185-200E, de E6750 staat ongeveer voor dezelfde prijzen bij shops. Is de verwachting dat die nog verder zal dalen na 21 juli of blijft ie vrijwel gelijk. Anders bestel ik binnenkort denk ik nieuwe zut.
Ik zit te overwegen om de E6600 te bestellen. Deze kost nu zo'n 185-200E, de E6750 staat ongeveer voor dezelfde prijzen bij shops. Is de verwachting dat die nog verder zal dalen na 21 juli of blijft ie vrijwel gelijk. Anders bestel ik binnenkort denk ik nieuwe zut.
Heeft iemand al bedacht dat de E6600 er wel eens uit zou kunnen gaan? De E6300 en 6400 zijn ook EOL gegaan na het uitbrengen van de E6320 en 6420...
@dominator. Dat is reeds bekend. Zodra de 6650 te koop is dan is het afgelopen met de 6600.
@Tripp. De 6750 zal waarschijnlijk niet verder dalen aangezien de meeste webshops de prijzen van de 22e hanteren.
@Tripp. De 6750 zal waarschijnlijk niet verder dalen aangezien de meeste webshops de prijzen van de 22e hanteren.
Was ook een klein beetje sarcastisch bedoeld.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:57:
[...]
absoluut geen KLEIN detail! Voor overclockers een groot verschil!
Deze chip zal rond de 16e juli beschikbaar worden en de vraag zal groot zijn.
lees dit release info hier http://intel.pcnalert.com/content/eolpcn/PCN107463-00.pdf
Ik wil namelijk ook deze revisie omdat ik er van uit ga (lees: hoop) dat deze beter overklokt dan z'n voorgangers.
Dat is dan weer jammer.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:29:
Word pas vanaf juli geproduceerd, zal vanaf half/eind augustus in de retail kanalen verschijnen.
Had gehoopt dat ie eind juli verkrijgbaar zou zijn, dat wordt weer 2/3 weken uitstellen.
Was bedoeld als reactie op tripp. Wachten op een superprijs van de E6600 zal wellicht slecht uit kunnen pakken, aangezien ie snel EOL zal gaan.Frijns.Net schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:35:
@dominator. Dat is reeds bekend. Zodra de 6650 te koop is dan is het afgelopen met de 6600.
Zou jij je DM even kunnen aanzetten? Heb wat vraagjes over je setup.justifire schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:52:
Ligt het nou aan mij of heeft die dual core meer technologie in zijn mars dan de quad core ?
Zo op bovenstaande lijst te zien.
Thanx, die info is welkom.
E6600 dan maar
.
E6600 dan maar
Zat ik me ook af te vragen, een E4300 voor 80 euro ofzo zou wel eens heel interessant kunnen zijnFitTiv schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:49:
Gaan de low budget C2D ook nog een beetje dalen?
Aangezien er een ? achter staat, vraag ik me zo af, omdat als ze verlaagd zouden worden dat toch wel bekend zou moeten zijn? (toch alleen maar positief?)
Wil namelijk binnenkort E4300 systeempje kopen
Verwijderd
Waar haal je dat ? Normaal zal die toch binnen 2 weken beschikbaar zijn ?dominator schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:29:
Word pas vanaf juli geproduceerd, zal vanaf half/eind augustus in de retail kanalen verschijnen.
Waar haal jij vandaan dat ze binnen 2 weken in de winkels liggen?
Weet iemand of de prijzen van de E6320 en E6420 nu ook gaan dalen, of worden deze geschrapt?
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Dan heb je dit zeker niet gelezen ?dominator schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:58:
nieuws: 'Intel verlaagt prijzen al in juli'
uhm, dat betekent niet dat ze al 22 juli daadwerkelijk in de winkels liggen. Dat bedoelde dominator ook.SanookH schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:37:
[...]
Dan heb je dit zeker niet gelezen ?
nieuws: 'Intel verlaagt prijzen al in juli'
Onder andere de webwinkel Salland Automatisering heeft gezegd dat bij hen de E6x50 processoren pas in augustus bij hun zijn te krijgen (uiteraard kan je nu wel al bestellen). Dit zal voor alle winkels gelden denk ik. Ik denk niet dat de nieuwe processoren al in juli zijn te krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door silmaril8 op 12-07-2007 20:42 ]
Verwijderd
Q6600 G0 zal wel eind juli in de schappen liggen maar wel in kleine hoeveelheden! Augustus zal het wel worden iig!Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:18:
[...]
Waar haal je dat ? Normaal zal die toch binnen 2 weken beschikbaar zijn ?
Verwijderd
Poe weer lees ik iets over goedkoope AMD boardjes en duure Intel bordjes.
vraag mij af waneer dat nu eens ophoud dat is alang achterhaald volgens mij.
Ben de trotse bezitter van een P5K voor 108,- vergelijkbaar AMD board koste mijn 95,- ofzo..
198.50 kost een Intel PCI-X board de "Asus P5K WS iP35"
150,00 Kost een AMD PCI-X boardje de "Asus M2N32 WS"
Dus ja een AMD boardje met PCI-X is dan goedkooper.
Was AMD fanboy maar na mijn overstap na een e4300 P5K wil ik niet meer terug..
Niet dat hij beter is als een 4800+ maar dat oveklokken darom verkoopt intel zo goed
Oh en een compleet topic over die prijsdaadingen vind ik ook btw weinig nut hebben
Ben de trotse bezitter van een P5K voor 108,- vergelijkbaar AMD board koste mijn 95,- ofzo..
Was AMD fanboy maar na mijn overstap na een e4300 P5K wil ik niet meer terug..
Niet dat hij beter is als een 4800+ maar dat oveklokken darom verkoopt intel zo goed
Oh en een compleet topic over die prijsdaadingen vind ik ook btw weinig nut hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 00:13 ]
Verwijderd
Is er een shopowner die kan aangeven vanaf wanneer de Exx50 processors ook echt in de (e-)winkel liggen?
Ben geen owner... Maar heb ze al wel liggen...
Een verschil van €50 is anders wel een toename van 33%, vind ik nog steeds vrij forsVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:10:
Poe weer lees ik iets over goedkoope AMD boardjes en duure Intel bordjes.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Gezien de hoeveelheid reacties vinden andere mensen dat wel, dus hou je mening maar lekker voor jezelfVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:10:
Ik denk juist dat de datum van de prijsverlaging precies samenvalt met de start van de levering van de nieuwe processoren. Zou me niet verbazen als sommige winkels de nieuwe cpu's al in huis hebben maar deze pas na de 22e uit mogen leveren.silmaril8 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:41:
[...]
uhm, dat betekent niet dat ze al 22 juli daadwerkelijk in de winkels liggen. Dat bedoelde dominator ook.
Onder andere de webwinkel Salland Automatisering heeft gezegd dat bij hen de E6x50 processoren pas in augustus bij hun zijn te krijgen (uiteraard kan je nu wel al bestellen). Dit zal voor alle winkels gelden denk ik. Ik denk niet dat de nieuwe processoren al in juli zijn te krijgen.
Verwijderd
Dat zou ik graag willen weten jaSanookH schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:03:
[...]
Ik denk juist dat de datum van de prijsverlaging precies samenvalt met de start van de levering van de nieuwe processoren. Zou me niet verbazen als sommige winkels de nieuwe cpu's al in huis hebben maar deze pas na de 22e uit mogen leveren.
Ik zou even tot 22 juli wachten, dan is de prijs interessanter...
En welke winkel is dat? Dan kan ik alvast een pre-order doen
- NAC Breda -
Verwijderd
Vertel je nu (met weinig woorden) dat bijvoorbeeld een E6750 onder de huidige pre-order prijzen komt te liggen?dominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:20:
Ik zou even tot 22 juli wachten, dan is de prijs interessanter...
Verwijderd
Nou ben ik ook wel benieuwd aangezien ik praktisch op het punt sta om mijn order te verzenden voor een E6750-systeem
.
With him ^^..Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:39:
Nou ben ik ook wel benieuwd aangezien ik praktisch op het punt sta om mijn order te verzenden voor een E6750-systeem.
Voor mij moet ik zo ie zo wachten tot einde van de maand ( 21e ) vanwege een nationale 'feestdag'..
Nope, zo erg is het niet. De prijzen in de pricewatch zijn aardig realistisch voor na 21 Juli.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:34:
[...]
Vertel je nu (met weinig woorden) dat bijvoorbeeld een E6750 onder de huidige pre-order prijzen komt te liggen?
Over die processorprijzen; veel internetshops hanteren echt nauwelijks marge op processoren, aangezien klanten die hun pc samenstellen vaak toch eerst kijken naar de processorprijzen en winkels hopen natuurlijk dat als eenmaal de (goedkope) processor gekozen is ook de rest van de onderdelen gelijk besteld worden bij hen. Andere onderdelen zoals moederborden en videokaarten zijn dan vaak weer iets duurder.
Persoonlijk denk ik dat de bestaande processor prijzen nog wel iets dalen, maar niet veel.
Overigens lijkt een quadcore erg leuk, maar voor gamen zal het geen verschil maken. Verder heb je voor quadcore een sterkere voeding nodig en zal het energieverbruik bijna twee keer zoveel als bij dualcore processoren. Dus voor overklokken ook niet echt interessant.
Persoonlijk denk ik dat de bestaande processor prijzen nog wel iets dalen, maar niet veel.
Overigens lijkt een quadcore erg leuk, maar voor gamen zal het geen verschil maken. Verder heb je voor quadcore een sterkere voeding nodig en zal het energieverbruik bijna twee keer zoveel als bij dualcore processoren. Dus voor overklokken ook niet echt interessant.
[ Voor 11% gewijzigd door Acheron op 13-07-2007 11:16 ]
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
De e6850 zal een 9x333MHz proc worden die dus standaard al op 3GHz uit zal komen. Met goed geheugen zal je naw een flink eind kunnen komen qua OC'en, meer dan een 6600/6700 lijkt mij.
Die staat dus nu voor 240,- in de PW. Zal dat de nieuwe prijs zijn voor 22/07?
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Zou fijn zijn als de prijzen van videokaarten omlaag gaan. Weet iemand iets van prijsdaling van de 8800-serie in de nabije toekomst?
Als een winkel als Salland (een van de grootste van Nederland met waarschijnlijk contacten met alle grootleverancier) zegt dat ze ze pas in augustus kunnen leveren dan neem ik aan dat dat voor heel Nederland geldt.SanookH schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:03:
[...]
Ik denk juist dat de datum van de prijsverlaging precies samenvalt met de start van de levering van de nieuwe processoren. Zou me niet verbazen als sommige winkels de nieuwe cpu's al in huis hebben maar deze pas na de 22e uit mogen leveren.
MrJ schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:15:
De e6850 zal een 9x333MHz proc worden die dus standaard al op 3GHz uit zal komen. Met goed geheugen zal je naw een flink eind kunnen komen qua OC'en, meer dan een 6600/6700 lijkt mij.

270 Dollar =~ 210 Eur, marge erbij schat ik een prijs in van rond de 230-240 Eur..Correct me if I'm wrong..
[ Voor 25% gewijzigd door _Apache_ op 13-07-2007 11:34 ]
Hmmmm, een stuk duurder dan waarop de e6600/e6700 op zullen uitkomen. Maar wel 1333MHz FSB. Lastige keuze weer.
E6600 en 6700 komen nergens op uit, er zullen wat winkels zijn die hun overstock tegen een lage prijs dumpen maar daarna is het over en uit met deze cpu's....
We zullen zien
In ieder geval Salland heeft op zijn website staan dat de levertijd meer dan 20 werkdagen is. Ik kan dan moeilijk geloven dat andere shops over iets meer dan een week al een hele voorraad E6750 processoren in huis hebben.
Thanks.
De e6850 is het komende topmodel wat voor pak em beet 240,- de deur uit zal gaan.
De e6850 is het komende topmodel wat voor pak em beet 240,- de deur uit zal gaan.
Verwijderd
Als een winkel vòòr 22 juli gaat leveren, krijgen ze dan een boete?dominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:01:
Dan weet ik niet waar ze hun intelletjes vandaan halen, maar de nieuwe versies zullen meteen leverbaar zijn. (sterker nog, er zijn al winkels die ze hebben) Intel heeft z'n produktie al op volle toeren lopen.
Moet wel zeggen dat, ondanks de prijzenoorlog tussen AMD en Intel, de nieuwe processor toch best een goede investering zijn. Ik moet bijvoorbeeld denken aan de tijd dat de Radeon 9700 helemaal de bom was, dat issie namelijk ook lang gebleven.
Ik heb augustus 2006, precies toen de Core 2 Duo's hier leverbaar werden, een E6600 gekocht voor rond de 300 euro. Deze heb ik gelijk naar 1333MHz FSB kunnen klokken ( = 3 GHz) en nu pas, bijna een jaar later, beginnen er processors rond die FSB en prijs uit te komen.
Dus heb ik toch een jaar, en waarschijnlijk nog zeker een heel komend jaar, veel plezier van m'n CPU! Dat kan ik van de Geforce 7950GX2 die ik tegelijkertijd had gekocht niet zeggen.
Ik heb augustus 2006, precies toen de Core 2 Duo's hier leverbaar werden, een E6600 gekocht voor rond de 300 euro. Deze heb ik gelijk naar 1333MHz FSB kunnen klokken ( = 3 GHz) en nu pas, bijna een jaar later, beginnen er processors rond die FSB en prijs uit te komen.
Dus heb ik toch een jaar, en waarschijnlijk nog zeker een heel komend jaar, veel plezier van m'n CPU! Dat kan ik van de Geforce 7950GX2 die ik tegelijkertijd had gekocht niet zeggen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Namoh schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:54:
Iemand enig idee of de G0 revisie van de Q6600 vanaf 22 juli geleverd wordt?
Ik ga er van uit dat deze iets beter over te klokken is dan de eerdere revisies.
dominator schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:29:
@Dominator: Wat verandert er toch veel binnen in één dag.dominator schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:58:
silmaril8 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:30:
[...]
Als een winkel als Salland (een van de grootste van Nederland met waarschijnlijk contacten met alle grootleverancier) zegt dat ze ze pas in augustus kunnen leveren dan neem ik aan dat dat voor heel Nederland geldt.
dominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:01:
Dan weet ik niet waar ze hun intelletjes vandaan halen, maar de nieuwe versies zullen meteen leverbaar zijn. (sterker nog, er zijn al winkels die ze hebben) Intel heeft z'n produktie al op volle toeren lopen.
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Nope, tenzij ze intel premier partner zijn.. Dan kan intel wel eens gaan mekkeren, maar dat zijn niet veel shops.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:15:
[...]
Als een winkel vòòr 22 juli gaat leveren, krijgen ze dan een boete?
Kwestie van goed lezen. Mijn posts over de leverbaarheid van de nieuwe stepping Q6600 staan uiteraard los van de leverbaarheid van de nieuwe E6750 en 6850. Salland is niet heilig, geloof mij....joh14vers6 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:21:
[...]
[...]
[...]
@Dominator: Wat verandert er toch veel binnen in één dag.
[...]
[...]
Volgens de pricewatch zijn bij vele andere webshops de levertijden ook meer dan 2 weken. Vertel mij dan eens welke webshop volgens jou wel de processoren op voorraad hebben of zullen hebben op 22 juli?
Verwijderd
Kan ik bij jou terecht vòòr 22 juli?dominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:12:
[...]
Nope, tenzij ze intel premier partner zijn.. Dan kan intel wel eens gaan mekkeren, maar dat zijn niet veel shops.
[...]
Klopt, om en nabij inderdaad...MrJ schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:44:
En 240,- voor een e6850 zal de prijs na 22/07 zijn?
Tuurlijk, alleen de prijs staat nog erg on-interessant op dit moment.
Ik kan natuurlijk niet zien welke webshops zaken doen met welke distributeurs, dus deze vraag kan ik gewoonweg niet beantwoorden. Als ze hun werk goed doen (en zichzelf niet van een of andere vage duitse distri afhankelijk stellen om maar de bottom-price te kunnen maken) kunnen ze gewoon voorraad hebben de 22e.silmaril8 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:17:
Volgens de pricewatch zijn bij vele andere webshops de levertijden ook meer dan 2 weken. Vertel mij dan eens welke webshop volgens jou wel de processoren op voorraad hebben of zullen hebben op 22 juli?
[ Voor 25% gewijzigd door stylezzz op 13-07-2007 14:46 ]
En 240,- voor een e6850 zal de prijs na 22/07 zijn?
Maar, aangezien jij zegt zeker te weten dat de processoren daadwerkelijk op 22 juli in een webshop te koop zijn, noem ons dan één webshop die ze wel op voorraad zullen hebben die dag?dominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:33:
[...]
Klopt, om en nabij inderdaad...
[...]
Tuurlijk, alleen de prijs staat nog erg on-interessant op dit moment.
[...]
Ik kan natuurlijk niet zien welke webshops zaken doen met welke distributeurs, dus deze vraag kan ik gewoonweg niet beantwoorden. Als ze hun werk goed doen (en zichzelf niet van een of andere vage duitse distri afhankelijk stellen om maar de bottom-price te kunnen maken) kunnen ze gewoon voorraad hebben de 22e.
Waar ik werk.
(oh wacht, we hebben geen webshop
)
Door het noemen van de winkel (nog geeneens een webwinkel) waar je werkt, ben je aan het spammen? En daarom zeg je liever de naam niet? Right...
Ok, aangezien geen enkele webshop op dit moment de E6750 op hun website hebben staan, en degene die dat wel hebben een levertijd van meer dan 2 weken hanteren, kunnen we met een gerust hart zeggen dat de processoren niet op 22 juli beschikbaar zullen zijn.
Of je moet natuurlijk bij een niet nader genoemde winkel werken, aangezien ze daar nu al de processoren volop op voorraad hebben
Ok, aangezien geen enkele webshop op dit moment de E6750 op hun website hebben staan, en degene die dat wel hebben een levertijd van meer dan 2 weken hanteren, kunnen we met een gerust hart zeggen dat de processoren niet op 22 juli beschikbaar zullen zijn.
Of je moet natuurlijk bij een niet nader genoemde winkel werken, aangezien ze daar nu al de processoren volop op voorraad hebben
[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 13-07-2007 15:21 ]
Tsjah, ik maak de regels niet op dit forum. Aan de andere kant, als ik overal ga posten dat ik die nieuwe cpu's al heb dan vind iedereen dat natuurlijk wel spam... Ach jah, geloven jullie SA en consorten maar... Of zal ik een fototje plakken voor bewijs?
Overal? Dit is het enige topic die daar over gaatdominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:25:
Tsjah, ik maak de regels niet op dit forum. Aan de andere kant, als ik overal ga posten dat ik die nieuwe cpu's al heb dan vind iedereen dat natuurlijk wel spam... Ach jah, geloven jullie SA en consorten maar... Of zal ik een fototje plakken voor bewijs?
Verwijderd
Roep de naam maar dominator, er wordt nu zoveel naar gevraagd dat het niet meer als spam wordt gezien
Ik denk dat niet veel winkels hem op de 22e beschikbaar zullen hebben. Dat is namelijk op een zondag
- NAC Breda -
Toch zou het keihard onder spam vallen....silmaril8 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:32:
[...]
Overal? Dit is het enige topic die daar over gaatEn, er zijn zat topics waar gezegd wordt bij welke shops je bepaalde producten kan halen. Als je alleen al kijkt naar CSL zie je dat er bij elke post wel over bepaalde winkels wordt gesproken. Je bent geeneens een webwinkel. Dus mensen kunnen toch niet bij jullie via internet bestellen. Dus waarom de naam verborgen houden?
Niet door jullie, maar de modjes zullen daar ongetwijfeld anders over denken. Maar goed, om de mensen nog wat lekkerder te maken :Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:41:
Roep de naam maar dominator, er wordt nu zoveel naar gevraagd dat het niet meer als spam wordt gezien

Excuus voor de brakke benq cam (geen macro modus) shots, maar je kunt nog net ontcijferen dat het E6850's zijn.
Ok, jullie hebben een aantal nieuwe processoren op dit moment. Maar jullie zijn geen webshop, maar zullen dus met andere prijzen/distributie kanalen werken.
Ik heb in ieder geval het gevoel dat de naam van de winkel kan verklaren waarom jullie nu al E6750 processoren hebben
In ieder geval, als je een E6850 op een normale manier via de webshops wil bestellen (zoals de meeste mensen hier doen, aangezien de webshops toch altijd stukken goedkoper zijn dan normale winkels), kan je toch echt niet op 22 juli je processortje verwachten
Oh, en je kan gewoon de naam van het bedrijf waar je werkt in je profiel zetten hoor.
Ik heb in ieder geval het gevoel dat de naam van de winkel kan verklaren waarom jullie nu al E6750 processoren hebben
In ieder geval, als je een E6850 op een normale manier via de webshops wil bestellen (zoals de meeste mensen hier doen, aangezien de webshops toch altijd stukken goedkoper zijn dan normale winkels), kan je toch echt niet op 22 juli je processortje verwachten
Oh, en je kan gewoon de naam van het bedrijf waar je werkt in je profiel zetten hoor.
Onze prijzen zijn redelijk marktconform, uiteraard niet de goedkoopste... Daarvoor hebben we de diverse webshops. Wij hebben echter wel voorraad, en als SA ze uit diep polen moet halen dan kan er inderdaad wel eens wat vertraging op zitten. Zijn alle misverstanden uit de weg?
Mooie foto! Tof om te zien dat ze iig bij sommige winkels al op voorraad liggen.
- NAC Breda -
Marktconform a la Mycom / Dynabyte / Paradigit / Dixons?
Een X2 6000+/E6600 kost bijvoorbeeld bij Mycom zo'n 60-70 euro duurder dan bij webshops
Wat een voorraad nieuwe processoren ook gelijk kan verklaren trouwens.
Een X2 6000+/E6600 kost bijvoorbeeld bij Mycom zo'n 60-70 euro duurder dan bij webshops
Wat een voorraad nieuwe processoren ook gelijk kan verklaren trouwens.
[ Voor 19% gewijzigd door silmaril8 op 13-07-2007 16:24 ]
Dat is niet marktconform... dat is gewoon duur... 
PS. dynabyte en dixons verkopen geen losse CPU's.
PS. dynabyte en dixons verkopen geen losse CPU's.
Hoeveel zullen die e6850 kosten dan als ik vragen mag?dominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:09:
Onze prijzen zijn redelijk marktconform, uiteraard niet de goedkoopste... Daarvoor hebben we de diverse webshops. Wij hebben echter wel voorraad, en als SA ze uit diep polen moet halen dan kan er inderdaad wel eens wat vertraging op zitten. Zijn alle misverstanden uit de weg?
rond de 250-255... beetje afhankelijk van de dollarkoers.
Damn, dan moet ik er maar voor gaan. 9x 333MHz moet makkelijk naar de 9x 400MHz en maybe zelfs wel 9x 444MHz kunnen. Een 4GHz Dual core proc. Damn, zal stukken lekkerder lopen dan mijn huidige XP2600.
Zo blij zou ik niet zijn met een 396MHz CPUMrJ schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:55:
Damn, dan moet ik er maar voor gaan. 9x 333MHz moet makkelijk naar de 9x 400MHz en maybe zelfs wel 9x 44MHz kunnen. Een 4GHz Dual core proc. Damn, zal stukken lekkerder lopen dan mijn huidige XP2600.
Verwijderd
Heb je ook al E6750 liggen?dominator schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuus voor de brakke benq cam (geen macro modus) shots, maar je kunt nog net ontcijferen dat het E6850's zijn.
Vroeger in het DX66 tijdperk wel.MensionXL schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:06:
[...]
Zo blij zou ik niet zijn met een 396MHz CPU
Q6600 G0 ook? Of is die in aantocht?
iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Tesla MY RWD '24
Eerst topic gans lezen.
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Verwijderd
Sorry maar ik vind het alvast niet in dit topic ..
Een antwoord op die vraag zou dus nog altijd wel gekomen zijn
Draaien de Wolfdale en de Yorkfield nou op dezelfde socket als de E6600/E6750 (775) en kunnen die dan ook gebruikt worden op bijvoorbeeld een P35 (pk5 asus) moederbord? Zodat ik later nog kan updaten naar deze CPU's (aangezien de E6750 maar EUR 175,- kost).
[ Voor 85% gewijzigd door deeltje op 16-07-2007 14:58 ]
http://www.tomshardware.com/2007/07/16/cpu_charts_2007/
Zeer uitgebreide review over de nieuwe FSB1333 processoren
FSB1333 vs FSB1066 = +1% verschil
Verwijderd
Ja, Penryn zal ook op LGA775 geprikt kunnen wordendeeltje schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:50:
Draaien de Wolfdale en de Yorkfield nou op dezelfde socket als de E6600/E6750 (775) en kunnen die dan ook gebruikt worden op bijvoorbeeld een P35 (pk5 asus) moederbord? Zodat ik later nog kan updaten naar deze CPU's (aangezien de E6750 maar EUR 175,- kost).
Ik zag het al.Chuckiej schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:58:
http://www.tomshardware.com/2007/07/16/cpu_charts_2007/
Maar een 9x 333MHz proc zal verder oc'en dan een 9x 266MHz proc lijkt mij.
Verwijderd
volgens deze tabel, wordt de E4500 geïntroduceerd en de E4400 in prijs verlaagd. maar de E4300 staat er niet in,is deze EOL?_Apache_ schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:33:
[...]
[afbeelding]
270 Dollar =~ 210 Eur, marge erbij schat ik een prijs in van rond de 230-240 Eur..Correct me if I'm wrong..
(deze wil ik namelijk voor mijn nieuwe systeem aanschaffen)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 15:24 ]
Je bedoeld de Wolfsdale, de Penryn is de Mobile processor en dus voor laptops. De Wolfsdale is de dual CPU voor de desktop en de Yorksfield is de dubbele versie van de Wolfsdale (*Quad core) voor de desktop.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:07:
[...]
Ja, Penryn zal ook op LGA775 geprikt kunnen worden
Maar ik zag idd al bij asus http://www.asus.com/produ...=0&model=1749&modelmenu=1 dat deze cpu ondersteunt gaat worden.
Wat ik me eigenlijk afvraag... bestaan er eigenlijk ook moederborden zonder onboard geluid, Wifi en SLi en nog meer van die dingen die ik toch alleen maar op disabled zet... bestaan er dus moederborden die gewoon leveren wat ik nodig heb en niets meer dan dat?
Ik zat erover te denken om een mATX aan te schaffen aangezien ik toch maar 1 PCi slot gebruik voor mijn geluidskaart en 1 PCi-E voor mijn videokaart. Ik vraag me alleen af of deze bordjes het qua perfomance en betrouwbaarheid halen bij de normale ATX bordjes....
Ik zat erover te denken om een mATX aan te schaffen aangezien ik toch maar 1 PCi slot gebruik voor mijn geluidskaart en 1 PCi-E voor mijn videokaart. Ik vraag me alleen af of deze bordjes het qua perfomance en betrouwbaarheid halen bij de normale ATX bordjes....
[ Voor 33% gewijzigd door deeltje op 16-07-2007 16:23 ]
Onboard geluid + LAN zie je bijna overal wel terug. Verder kun je het beste gewoon via de PW op specs&prijs zoeken http://tweakers.net/pricewatch/cat/476deeltje schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:12:
Wat ik me eigenlijk afvraag... bestaan er eigenlijk ook moederborden zonder onboard geluid, Wifi en SLi en nog meer van die dingen die ik toch alleen maar op disabled zet... bestaan er dus moederborden die gewoon leveren wat ik nodig heb en niets meer dan dat?
Ga daar maar vanuit ja, waarschijnlijk kan een 4400 of 4500 een goede subtitie zijn. Voor dezelfde euro's meer 'bang' krijgen is nooit verkeerdVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:23:
[...]
volgens deze tabel, wordt de E4500 geïntroduceerd en de E4400 in prijs verlaagd. maar de E4300 staat er niet in,is deze EOL?
(deze wil ik namelijk voor mijn nieuwe systeem aanschaffen)
Als je een FSB1066 (of hoger) CPU hebt, heb je de Gigabyte G33m-DS2R mATX. Deze haalt FSB's van over de 500Mhz, heeft solid caps, en klokt (dus) heerlijk over. Helaas bij FSB800 CPU's is er geen 1:1 FSB:RAM divider, waardoor je daar sneller aan je geheugenlimiet komt.deeltje schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:12:
Hier zit de raid-versie van de nieuwe intel sata-controller op, en 5 SATA-aansluitingen, onboard sound, maar geen wifi/sli. Topicje over dit ding: http://www.hardforum.com/...191867&highlight=g33-ds3r
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Ik heb niet veel verstand van OC maar ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan aanschaffen en deze dan ook overclocken 
ik heb veel gelezen over de resultaten van de E6600. aangezien deze EOL en het nu waarschijnlijk al veel sneller kan vraag ik me af wat het nieuwe overclock monster wordt. zou de zoals hierboven aangegeven E6850 echt zo goed over te clocken zijn. een Dual core op 3,5 ~ 3,8 Ghz lijkt me wel vet
ik heb veel gelezen over de resultaten van de E6600. aangezien deze EOL en het nu waarschijnlijk al veel sneller kan vraag ik me af wat het nieuwe overclock monster wordt. zou de zoals hierboven aangegeven E6850 echt zo goed over te clocken zijn. een Dual core op 3,5 ~ 3,8 Ghz lijkt me wel vet
4GHz moet ook makkelijk te doen met pc6400 geheugen (althans daar gok ik op
).
De E6750 haalt ook bijna de 4ghz overigens.
- NAC Breda -
Maar blijft uiteindelijk toch achter bij de e6850.
3.5-3.8 mag je toch wel een serieus goede koeler hebben en eventueel je CPU schuren.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:53:
Ik heb niet veel verstand van OC maar ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan aanschaffen en deze dan ook overclocken
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC
Zojuist hier mijn bestelling gedaan:
http://www.cool-prices.nl...07%20volop%20binnen%20!!!
Vanaf morgen binnen zeggen ze.
http://www.cool-prices.nl...07%20volop%20binnen%20!!!
Vanaf morgen binnen zeggen ze.
[ Voor 6% gewijzigd door Ritchie op 16-07-2007 20:09 ]
- NAC Breda -
Zo, dezelfde processor en scheelt eventjes 100 euro! Wie van de 2 zit fout?
Dit topic is gesloten.
![]()