Hallo, ik wil een nieuwe pc aanschaffen en wil graag wat extra meningen,
Informatie bron:
Ik heb naar deze forum post gekeken en heb daarvan informatie overgenomen (Game Pc post)
Wat ik al heb en blijf gebruiken:
Ik heb al een systeem kast, die ik nog niet zo lang heb, Dit is de Chieftec BH-01B-B-B (Hierin heb ik 4x80mm koelers en 1x120mm koeler gestopt, dit omdat in de zomer mijn kamer erg warm kan worden, de zon bakt de hele dag aan deze kant van het huis.
En mijn monitor de Samsung SyncMaster 920N.
En een Samsung 500GB Harddisk (HD 501LJ Spinpoint T166 Series).
Mijn Budget: +/- 1400 Euro.
Het gebruik:
Voornamelijk gamen, daar let ik dus op bij het kopen van een pc, verder kijk ik af en toe een serie en internetten.
Configuratie:
Processor: Intel C2D E6850 | €270 (?)

CPU Koeler Scythe Infinity | +/- €45,-

Moederbord: GigaByte P35C-DS3R | €130

Grafische Kaart: Gigabyte 8800GTX | €490

Harddrive: Samsung SpinPoint T166 500GB | €126,- (Dit is dus dezelfde als ik al heb, maar wil een 2e).
DVD-Writer: Samsung SH-S182M

Geheugen: 2 GB DDR2-800 Kit XTC Gold GX 2, OCZ2G800R22GK

Voeding: Ik heb momenteel een Enermax 460W Dual Fan, is dit nog voldoende?
Operation system:
Windows XP (Moet nieuwe kopen, had een OEM versie gekregen bij deze pc, gebonden aan deze pc
Windows VISTA ????
Vragen:
Ik kom momenteel op €1061 uit. Heb dus nog ruim 400 te besteden, Eventueel SLI en dan een 2e grafische kaart erin prikken?Eventueel een goede geluidskaart? De mijne is antiek, gebruik altijd een headset. Dus geen surround gedoe.
Ik heb in de post waar ik deze info vandaan heb OCZ 2 GB DDR2-667 Kit XTC Gold GX, OCZ26672048ELGEGXT-K zien staan, dit merk zegt mij niks. Meningen of andere opties?
Grafischekaart merk, is dit een goede of bevelen jullie een andere aan?
Alvast bedankt.
Informatie bron:
Ik heb naar deze forum post gekeken en heb daarvan informatie overgenomen (Game Pc post)
Wat ik al heb en blijf gebruiken:
Ik heb al een systeem kast, die ik nog niet zo lang heb, Dit is de Chieftec BH-01B-B-B (Hierin heb ik 4x80mm koelers en 1x120mm koeler gestopt, dit omdat in de zomer mijn kamer erg warm kan worden, de zon bakt de hele dag aan deze kant van het huis.
En mijn monitor de Samsung SyncMaster 920N.
En een Samsung 500GB Harddisk (HD 501LJ Spinpoint T166 Series).
Mijn Budget: +/- 1400 Euro.
Het gebruik:
Voornamelijk gamen, daar let ik dus op bij het kopen van een pc, verder kijk ik af en toe een serie en internetten.
Configuratie:
Processor: Intel C2D E6850 | €270 (?)

CPU Koeler Scythe Infinity | +/- €45,-
Moederbord: GigaByte P35C-DS3R | €130
Grafische Kaart: Gigabyte 8800GTX | €490

Harddrive: Samsung SpinPoint T166 500GB | €126,- (Dit is dus dezelfde als ik al heb, maar wil een 2e).
DVD-Writer: Samsung SH-S182M

Geheugen: 2 GB DDR2-800 Kit XTC Gold GX 2, OCZ2G800R22GK

Voeding: Ik heb momenteel een Enermax 460W Dual Fan, is dit nog voldoende?
Operation system:
Windows XP (Moet nieuwe kopen, had een OEM versie gekregen bij deze pc, gebonden aan deze pc
Windows VISTA ????
Vragen:
Ik kom momenteel op €1061 uit. Heb dus nog ruim 400 te besteden, Eventueel SLI en dan een 2e grafische kaart erin prikken?Eventueel een goede geluidskaart? De mijne is antiek, gebruik altijd een headset. Dus geen surround gedoe.
Ik heb in de post waar ik deze info vandaan heb OCZ 2 GB DDR2-667 Kit XTC Gold GX, OCZ26672048ELGEGXT-K zien staan, dit merk zegt mij niks. Meningen of andere opties?
Grafischekaart merk, is dit een goede of bevelen jullie een andere aan?
Alvast bedankt.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 22:09 . Reden: Aanpassen configuratie / vragen ]