MacBook uit het buitenland

Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste
Acties:
  • 178.215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 16:35
Je kan bij Apple resellers een EU netsnoer en/of een EU adapter kopen, die beide compatibel zijn met de MagSafe. Apple heeft dat mooi universeel gehouden. Je kunt ook natuurlijk een US->EU converter kopen. (EK levert als het goed met US-stekkers.) Een niet-geaard netsnoer past volgens mij ook gewoon (met zo'n 8-vorm aansluiting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Moet ik dit ook hebben ? Die EU stekker is toch al voldoende of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
clonedonkey schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:32:
[...]

Moet ik dit ook hebben ? Die EU stekker is toch al voldoende of niet ?
Ik heb alleen dat stekkertje gekocht, omdat ik een lang netsnoer niet nodig heb. Maar beide kun je dus aan de MagSafe vastklikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Hoelang is de standaard kabel van de laptop naar magsafe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
clonedonkey schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:36:
Hoelang is de standaard kabel van de laptop naar magsafe ?
Lang genoeg als je niet te ver van een stopcontact zit.

Hier kun je zien hoelang ongeveer.

Misschien is iemand zo aardig om het even op te meten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:01:
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Ik loop sinds een paar maanden met het idee om een macbook te kopen. Vandaag vond ik dit onderwerp en het sprak mij wel aan om bij EK een macbook te kopen. Ik vind dit macbook (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWAX:IT#ht_2111wt_939) erg aantrekkelijk om kopen. Ruim 450 euro korting. Ik heb 3 vragen die ook wel hier beantwoord zijn maar ik zou toch graag 100% zeker wille zijn. 1. Als ik een apple care koop kan ik deze gewoon activeren? Ook als ik deze via EK koop? 2. De bijgeleverde adapter is voor het Engelse stopcontact. In Nederland kan ik bij de lokale apple store een nederlandse stekker kopen? Regelt deze ook het omzetten van voltages ed.? 3. De taal van het macbook is volledig naar het Nederlands in te stellen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groet,
Daan
Ik ben er ondertussen achter hoe het zit met de adapter en de taal. Alleen van het Apple care ben ik nog niet helemaal zeker. Als ik bij EK een Apple care koop, kan ik deze dan in Nederland activeren en 3 jaar op garantie aanspraak maken? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten dat het wel en dan het niet zou kunnen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:48:
[...]

Ik ben er ondertussen achter hoe het zit met de adapter en de taal. Alleen van het Apple care ben ik nog niet helemaal zeker. Als ik bij EK een Apple care koop, kan ik deze dan in Nederland activeren en 3 jaar op garantie aanspraak maken? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten dat het wel en dan het niet zou kunnen.

Alvast bedankt
Als je de thread eerst leest wordt het allemaal wel duidelijk verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:01:
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Ik loop sinds een paar maanden met het idee om een macbook te kopen. Vandaag vond ik dit onderwerp en het sprak mij wel aan om bij EK een macbook te kopen. Ik vind dit macbook (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWAX:IT#ht_2111wt_939) erg aantrekkelijk om kopen. Ruim 450 euro korting. Ik heb 3 vragen die ook wel hier beantwoord zijn maar ik zou toch graag 100% zeker wille zijn. 1. Als ik een apple care koop kan ik deze gewoon activeren? Ook als ik deze via EK koop? 2. De bijgeleverde adapter is voor het Engelse stopcontact. In Nederland kan ik bij de lokale apple store een nederlandse stekker kopen? Regelt deze ook het omzetten van voltages ed.? 3. De taal van het macbook is volledig naar het Nederlands in te stellen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groet,
Daan
1 Ja, je kan in je eerste jaar nog wachten, hoeft niet gelijk tijdens aanschaf. De applecare bij EK werkt ook, je krijgt dan een code via mail.

2 Je kan een europese kabel en een opzetstukje kopen en gebruiken. De adapter kan je blijven gebruiken.

3 De Mac OS X kom met alle talen.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiwa schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:32:
[...]

1 Ja, je kan in je eerste jaar nog wachten, hoeft niet gelijk tijdens aanschaf. De applecare bij EK werkt ook, je krijgt dan een code via mail.

2 Je kan een europese kabel en een opzetstukje kopen en gebruiken. De adapter kan je blijven gebruiken.

3 De Mac OS X kom met alle talen.
Duidelijk! Bedankt! Heb de stap gezet een een macbook gekocht! Kan nu al niet meer wachten tot hij arriveert :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Had EK nog een bericht gestuurd over de shipment upgrade. Dat ik pas feedback geef als ik de laptop heb, en of ze toch niet alvast kunnen upgraden naar snellere levering. Kreeg onderstaand bericht terug. Beetje vaag, hoop dat de shipment methode is geupgrade :)
No problem at all. You will receive it very shortly.

Thank you for your email.
Have a nice day!
Sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverXp11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 20:39
Haha die Sam reageert inderdaad een beetje raar. Maar hij heeft bijna mijn vertrouwen gewonnen. Ik wil eigenlijk even wachten op jullie feedback over EK ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Heb hem om 19:15 een bericht gestuurt. Helaas nog geen antwoord... Anders stuur ik hem gewoon nog een keer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Rowin schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:19:
Heb hem om 19:15 een bericht gestuurt. Helaas nog geen antwoord... Anders stuur ik hem gewoon nog een keer :')
Dat is een uur geleden. Geef die man ook is wat tijd om op een e-mail te kunnen reageren zeg.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Had mijn bericht vanmorgen gestuurd dus je moet nog even geduld hebben denk ik. Wat heb je gevraagd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
SilverXp11 schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:55:
Haha die Sam reageert inderdaad een beetje raar. Maar hij heeft bijna mijn vertrouwen gewonnen. Ik wil eigenlijk even wachten op jullie feedback over EK ... :)
50 Pagina's aan ervaringen met EK niet genoeg ? Volgens mij loopt heel GoT met een MBP van EK :P. Persoonlijk ga ik voor de 13", wilde ook bij EK kopen maar met studentenkorting is bij de Apple Store bijna net zo goedkoop. Weet iemand of je ook gewoon bij de Apple Store in Amsterdam met 12% TUDelft studentenkorting kan kopen ?

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09
normaal gesproken wel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net in dit onderwerp dat de meeste toetsenborden van EK US International zijn. Zijn dit ook de toetsenborden uit de "UK dispatch serie"? Of zijn dit US English toetsenborden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Nee, alle laptops die ze aanbieden komen uit de USA en hebben een US International toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverXp11
andromedaan schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:30:
[...]

50 Pagina's aan ervaringen met EK niet genoeg ? Volgens mij loopt heel GoT met een MBP van EK :P. Persoonlijk ga ik voor de 13", wilde ook bij EK kopen maar met studentenkorting is bij de Apple Store bijna net zo goedkoop. Weet iemand of je ook gewoon bij de Apple Store in Amsterdam met 12% TUDelft studentenkorting kan kopen ?
Is mij te vaag hoor :+

Nee, waarschijnlijk morgen, positief uitgevallen salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Nee je kan in de Apple Stores geen 12% krijgen, slechts de standaard 6% studentenkorting. Dit komt om dat elk percentage dat afwijkt van de 6% die ze standaard mogen geven, betaald wordt door de onderwijsinstelling.
Elke onderwijsinstelling heeft zo een aparte regeling getroffen met Apple m.b.t. de hoogte van de studentenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Ok. Ik heb (nog) geen trackingcode ontvangen. Hoe zet het me de rest van de hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Heb ook nog niks van ze gehoord. Zal wel wat later op de dag komen denk ik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
clonedonkey schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:47:
Heb ook nog niks van ze gehoord. Zal wel wat later op de dag komen denk ik !
OK. Ik heb hem gisteren toch positieve feedback gegeven zodat ik zeker was dat ze het met de snelste methode zullen verzenden.. Ik moest wel...

PS: schakel je DM's eens in ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rowinio op 26-04-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Heb geen feedback gegeven ik ben benieuwd of hij hem wel met de snelle methode verstuurd, we zien wel. Dm's staan nu aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Ben benieuwd of de joune ook met de snellere service gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Zojuist Tracking Code gehad!

"Verzenddatum Apr 26, 2010
Verwachte aflevering Apr 27, 2010 tegen 6:00 PM "

Verzonden per FedEx ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Kijk eens aan, dat is nog eens lekker! Heb je hem morgen in huis dan :)!

Ik ga over een week of 3/4 een MBP 15 inch 2,4 Ghz i5 bestellen bij EK :) Kijken of ik er nog wat vanaf kan snoepen van de prijs :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Inderdaad! Ben heeel erg benieuwd ;) waarschijnlijk toch net op tijd voor ik op vakantie ga ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverXp11
Woensdag 6 uur 's avonds lukt toch net niet voor jou? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Is het morgen al woensdag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Billenknijpen ;) Ik zit ook te wachten op de PayPal eCheck, wat is het toch een fijn bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverXp11
Rowin schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:28:
Is het morgen al woensdag dan?
Ow sorry, loop al een dag voor.

Fijne vakantie, zorg maar dat je thuis bent morgen dan!

[ Voor 14% gewijzigd door SilverXp11 op 26-04-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Haha :P

Er staat bij FedEx: Gewicht 2.0 kg/4.4 lbs .. maar de MacBook zelf weegt al 2.53 kg.. hoe kan dat dan..? ik krijg toch niet de verkeerde toegezonden hé...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Rowin schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:44:
Haha :P

Er staat bij FedEx: Gewicht 2.0 kg/4.4 lbs .. maar de MacBook zelf weegt al 2.53 kg.. hoe kan dat dan..? ik krijg toch niet de verkeerde toegezonden hé...?
Hopelijk stuurt hij je niet de 13" toe :p die is toevallig 2 kilo :D

Haha... ik ben ook nog aan het wachten.. Ik had hem al vrijdag besteld,... hij doet nu beetje moeilijk om de trackingnummer naar me te sturen....

Magoed... we shall see! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Hier doet hij ook een beetje moeilijk over de tracking code. Zegt dat hij hem op moet vragen uit de UK. Blijf hem gewoon bestoken met mailtjes tot hij me het nummer geeft :) Hij is toch al verstuurd volgens hem dus ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Tjiwa schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:34:
[...]

Hopelijk stuurt hij je niet de 13" toe :p die is toevallig 2 kilo :D

Haha... ik ben ook nog aan het wachten.. Ik had hem al vrijdag besteld,... hij doet nu beetje moeilijk om de trackingnummer naar me te sturen....

Magoed... we shall see! :)
Nee, ik had hem al gecontacteerd hij zei dat ik me geen zorgen moest maken en dat hij zeker weten wist dat hij de goede had gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft hij nog nooit zoveel mailtjes van 1 klant gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:36
Omg, jullie hebben echt geen geduld he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Pino112 schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:37:
Omg, jullie hebben echt geen geduld he :')
Nope :) Maar het is vooral dat hij een beetje duister blijft. Weet wel dat het goed zit maar betere communicatie zou hem een hoop mailtjes beantwoorden voorkomen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te lezen dat een macbook aanschaffen toch nog goedkoper kan.

Ben van plan om er binnenkort ook een aan te gaan schaffen. Maar hoe zit het als je een eigen bedrijf hebt kan je deze koop via Ebay dan de btw terugvragen? :?

Ga wel nog even wachten op de 15inch hires mat versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:28:

Ben van plan om er binnenkort ook een aan te gaan schaffen. Maar hoe zit het als je een eigen bedrijf hebt kan je deze koop via Ebay dan de btw terugvragen? :?

Kan je dat niet via de belastingdienst doen ? Of moet je dan altijd een BTW-bon hebben ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrJasper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 15:09
Zit er nog verschil tussen de verschillende betalingsmethoden bij EK qua prijs? Dus betaal ik met Visa minder dan met Paypal oid? En ook; is MBP>MB, en zoja waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen!

Ik wil ff weten of die electronic-king-inc op ebay te vertrouwen is! Hebben de desbetreffende personen die bij hem hebben besteld de MacBook Pro daadwerkelijk naar behoren ontvangen?

Bij voorbaat dank,

ANONG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:12:
Hey mensen!

Ik wil ff weten of die electronic-king-inc op ebay te vertrouwen is! Hebben de desbetreffende personen die bij hem hebben besteld de MacBook Pro daadwerkelijk naar behoren ontvangen?

Bij voorbaat dank,

ANONG
Weer een gevalletje van zich registreren en gelijk een antwoord te verwachten zonder deze topic is eerst te lezen...

Lezen is ook een kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:27
anaal_schaapje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:45:
Zit er nog verschil tussen de verschillende betalingsmethoden bij EK qua prijs? Dus betaal ik met Visa minder dan met Paypal oid? En ook; is MBP>MB, en zoja waarom?
Paypal zou extra kosten kunnen rekenen en houden zij ook rekening mee dus mogelijk wel ja.

MBP = meer dan een MB uiteraard. apple.com kan je daar meer over vertellen. Alsmede de specs bij de producten.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:28:

Gewoon de bon met BTW vragen dus of even mailen of ze BTW vrij kunnen verzenden. Lijkt me niet zo lastig :)

[ Voor 37% gewijzigd door LED-Maniak op 27-04-2010 17:27 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peak schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:23:
[...]

Weer een gevalletje van zich registreren en gelijk een antwoord te verwachten zonder deze topic is eerst te lezen...

Lezen is ook een kunst.
ik heb het doorgelezen vanaf het stuk waarin de EK werd besproken.. zoals ik het heb kunnen lezen, heeft nog niemand iets ontvangen.. of misschien wel, maar niks laten weten hier op de forum..

Ik stel het trouwens zeer op prijs om uw ''irriterende'' opmerkingen voortaan voor uwzelf te houden.

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Heb mijn MacBook Pro ontvangen!! YAY!! In 24 uur van GB/UK naar NL ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowin schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:37:
Kijk! die info wilde ik dus hebben! :P

Beste Rowin: jij hebt het besteld van die Electronica King op ebay toch? enne wat is het verschil tussen die macbook en die vna nederland behalve netsnoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Laatst online: 22:15
Vandaag even gemaild om te vragen of het ook mogelijk is om Macbooks op te halen in UK. Ik dacht misschien zitten ze wel in Londen, en kun je er gelijk een leuk weekendje Londen aan vast plakken. Maar nee, ophalen kan niet. Wat mij ook verbaasde was dat ik deze keer eens niet door "Sam" geantwoord werd, maar door ene John. Nog nooit eerder gezien.

Mooi om te horen dat het met de nieuwe generatie MBP's goed gaat via Elektronic King. Binnenkort bestel ik er ook een! :)

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:36:
[...]
ik heb het doorgelezen vanaf het stuk waarin de EK werd besproken.. zoals ik het heb kunnen lezen, heeft nog niemand iets ontvangen.. of misschien wel, maar niks laten weten hier op de forum..
Je hebt dit topic waarschijnlijk niet gelezen ofwel niet goed gelezen. Er zijn namelijk zat ervaringen terug te vinden.

Ik begrijp dat het niet leuk voor je is, maar er wordt hier verwacht dat je eerst zelf wat research doet voordat je vragen gaat stellen. Dat komt de kwaliteit van het forum ten goede. En je leert er zelf meer van.

Ook de antwoorden op je andere vragen kun je zo vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 27-04-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09
anongmusic lees gewoon even 55 pagina's door en je hebt antwoord op al je vragen die nog in je op zullen komen;) volgens mij staat er als je je registreert op GOT dat er eigen inzet wordt verwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:41:
[...]
Kijk! die info wilde ik dus hebben! :P

Beste Rowin: jij hebt het besteld van die Electronica King op ebay toch? enne wat is het verschil tussen die macbook en die vna nederland behalve netsnoer?
Ok, als je belooft hierna braaf te zullen lezen dan zal ik je van dienst zijn. De verschillen, bij mijn weten, zijn:
1. De lagere prijs.
2. De langere verzendtijd.
3. Grotere spanning en wellicht stress t.o.v. kopen via Apple NL.
4. Het toetsenbord kan verschillen maar dat ligt aan je bestelling.
5. Inderdaad zal waarschijnlijk de oplader niet (zonder hulpmiddelen) in een Nederlands stopcontact passen.

Offtopic: Peak had wel degelijk gelijk. Het zijn juist jouw vragen die soms net 1 keer teveel gesteld worden en als irritant kunnen worden ervaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 19:13
Weet iemand hoe het zit met pixelgarantie en bestellen in het buitenland? Stel dat je nieuwe MBP een dode pixel heeft, kun je dan bij een NL reseller terecht of moet je bij de verkopende partij zijn?

Ik ben hier zeer benieuwd naar, want de prijzen van EK zijn behoorlijk scherp maar toch ben ik een beetje huiverig ivm garantieafwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lizardking77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 11:32

lizardking77

----------------

Ik ben al een aantal weken hier aan het lezen zonder zelf een bijdrage te leveren dus ik dacht ik zal mijn ervaringen maar even met jullie delen.

Na een paar maanden op een tweedehands macbook te hebben gewerkt en toch wel erg gechareerd van apple geworden zijn toch besloten er eentje te gaan bestellen. Ik had het goedkoopste 15" model ingedachte voor z'n 1700 euro. Toen ik via tweakers op de ebay site van EK terecht kwam en daar heb ik me laten verleiden voor het duurste 15" model wat me ongeveer 1800 euro heeft gekost. 22 april de bestelling gedaan en ongeveer 3 dagen moeten wachten voordat ik betalingen kon verrichten met paypal. Veel contact gehad met Sam over de levertijden ivm de vulkaan uitbarsting, tracking nummers etc. En uiteindelijk vandaag heb ik hem mogen ontvangen. Als ik weer wat zou willen bestellen zou ik geen moment twijfelen en gewoon weer met EK in zee gaan. Het duurt wat langer maar 400 euro is toch snel verdiend.

[ Voor 0% gewijzigd door lizardking77 op 27-04-2010 21:38 . Reden: pffff ]

i am the lizardking, I can do anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:36
Damn, 22 mei, en nu ontvangen, das best wel lang geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
Rowin schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:37:
Gefeliciteerd! Ik hoop dat ie goed bevalt :)

Ik heb helaas nog niets mogen ontvangen. Ik verwacht 'm eigenlijk morgen :) Ik heb geen trackingcode ofzo gekregen (niet om gevraagd), maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Anders kijk ik de hele tijd wat de status is en maak ik mezelf daar helemaal gek mee. 8)7 Alhoewel, ik maak mezelf nu ook wel gek ;)

Nog één nachtje slapen. :z
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Inderdaad, ben echt blij ^^ Het gaat trouwens om de MacBook Pro 15" i5 2,53 GHz ;D! Top ding jo, echt waar! :)

Ik heb feedback gegeven voor ik het product had, omdat ik hem echt nodig had voor ik op vakantie ging. Ik ga nu dus ook slapen, omdat ik om 06:00 alweer op moet gaan staan om op tijd op Schiphol te zijn! Fijne avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Mijne is maandag met de normale verzend methode verzonden, niet extra snel dus. Meer mensen in dit topic hebben dit ook gehad als ik het goed begreep. Hoeveel dagen duurde het dan ongeveer voor je de mbp had? En welk bedrijf verzorgt de verzending ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Heeft er iemand de afgelopen weken nog een mail gestuurd om te vragen wanneer de Hi res versie op voorraad komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
De 15e heb ik deze reactie gehad toen ik 't hem vroeg:

Hopefully next week.
Thank you.
Sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Ik heb op 22 april een Macbook Pro 17" i5 besteld via Ebay.co.uk. Geld direct via PayPal-Mastercard over laten maken (geen wachttijden e.d.).

Mij werd een snellere delivery aangeboden als ik een positieve beoordeling zou geven, dat had ik dus gedaan.

vandaag, 28 april,... nog steeds niks binnen. En hij wilt nog steeds geen tracking code geven.

To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
@Tjiwa
Dan denk ik dat hij hem eerst nog vanuit USA naar UK moet verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Ja, maar dat is niet echt hoe het zou moeten gaan. Toch een vreemde snuiter die 'sam'. Maar ach eventjes wachten en je bespaart wel honderd(en) euro('s). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Krijg op mijn vragen wanneer ik eindelijk een track en trace nummer zou krijgen onderstaand antwoord. Heb nu maar gevraagd wat hij weer bedoeld, aan het einde van de week een track en trace nummer of aan het einde van de week de mbp. Iemand enig idee of de bedrijven waarmee EK verstuurd vrijdag ook bezorgen ?
Our UK department said that you will receive it by the end of the week. Sorry about the delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Hi,

Electronic king inc. verstuurt ook op een vrijdag. Ik denk dat de MacBook dan uitverkocht was en dat ie die eerst uit Amerika naar de United Kingdom moest halen, en dan vanuit United Kingdom naar Nederland dan. Ik had namelijk wel geluk dat ie hem op voorraad had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverXp11
Shit zeg, PayPal heeft een fout gemaakt en mijn betaling 'teruggestuurd'. Dus ik gebeld met PayPal, blijkt het een fout van hun te zijn, maar het geld wordt wel op mijn PayPal account gezet. Nu kom ik er dus achter, maar ook Sam, dat er niet betaald is voor het object dus. Maar nog erger, ik moet dus wachten en met de huidige wisselkoers heb ik straks weer een tekort.

Shit zeg. Morgen maar weer eens PayPal bellen wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ik bedoel meer wordt er ook in NL bezorgt die dag aangezien het Koninginnedag is ? En als het echt zo is dat hij nog vestuurd moet worden wordt ik er niet echt blij van. Maandag had hij onderstaande gestuurd. Wordt in ieder geval geen 5star rating van mijn kant ! Hij heeft al 10x "We do apologize" gezegd maar kom geen steek verder :( Ben er nog bang voor dat hij niet te vertrouwen is ofzo maar vindt het gewoon niet lekker lopen zo !
It has been dispatched. I will get it for you for sure. We do apologize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Ben bang dat ie dan eerst snel vanuit USA naar UK is/wordt gehaald, en dan wordt doorgezonden naar Nederland (jouw adres). Zelf ben ik wel tevreden, had hem echt serieus waar in 18 werkuren in huis, nadat m'n eCheck werd gecleared!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Balen van de dalende koers van de Euro inderdaad zeg... Maarja, die komt er wel weer bovenop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Niemand weet natuurlijk hoe ik hun UK department direct kan benaderen ? En als ik een mailtje stuur krijg ik tot nu toe altijd alleen tussen 17:00 en 18:00 een reactie. Is dat bij jullie ook of mailt hij soms ook op een andere tijd ?

[ Voor 53% gewijzigd door clonedonkey op 28-04-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tjiwa schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:15:
Ik heb op 22 april een Macbook Pro 17" i5 besteld via Ebay.co.uk. Geld direct via PayPal-Mastercard over laten maken (geen wachttijden e.d.).

Mij werd een snellere delivery aangeboden als ik een positieve beoordeling zou geven, dat had ik dus gedaan.

vandaag, 28 april,... nog steeds niks binnen. En hij wilt nog steeds geen tracking code geven.

To be continued...
Jeetje, dat zijn al 6/7 (niet volle) dagen, waarvan ook nog 2 dagen weekend. Ik denk dat je belazerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Liquid schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:01:
[...]

Jeetje, dat zijn al 6/7 (niet volle) dagen, waarvan ook nog 2 dagen weekend. Ik denk dat je belazerd bent.
Haha :9

Trouwens: Er zit meestal geen EU-stekker bij de MBP's van EK toch? Is één van deze dan goed?

Hele kabel

of

Opzetstukje

[ Voor 55% gewijzigd door Peter_Aragorn op 28-04-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 19:13
Heeft er iemand ervaring met garantie en het kopen van een MBP in het buitenland? Kun je bij problemen bijv. terecht bij je lokale Apple reseller of bij Apple zelf? Of moet je een regeling treffen met de verkopende partij? De prijzen van EK zijn zeer aantrekkelijk, maar ik zou hier toch graag meer over willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...vraag me af wat EK aan het doen is. Dat zijn niet echt positieve verhalen. Ik wacht al sinds 19 april op het clearen van mijn e-check(vandaag moet het volgens paypal EINDELIJK gebeuren, wat een SLECHT bedrijf!). Hopen dat Sam mijn 17 inch i7 matte een beetje vlot verzend, hij wil heb iig niet zoals bij Rowin priority sturen :< Enige wat hij zegt is dat hij direct verstuurd na betaling(ik verwacht wel een tracking id voor een product van deze prijs!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Peter_Aragorn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:14:
[...]

Haha :9

Trouwens: Er zit meestal geen EU-stekker bij de MBP's van EK toch? Is één van deze dan goed?

Hele kabel

of

Opzetstukje
Je kunt ze allebei gebruiken. Ik heb zelf alleen het opzetstukje gekocht, dat is bij mij tot nu toe voldoende geweest. Het snoer is dan ongeveer 1,5 meter lang, gok ik zo.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
@Merlijn102
Ik heb hem eerdere feedback gegeven. Hij weet ook dat we eind volgende week nog een MacBook Pro 17" of 15" bestellen, misschien daarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betaling is eindelijk gecleared, hij heeft mij uiteindelijk toch hetzelfde aangeboden, 1 day shipping voor positieve feedback :) Wordt het vandaag verstuurd, maar morgen is het koningingendag dus wordt dan denk ik zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Inderdaad. Ik zal hem positieve feedback geven, dan heb je hem echt razendsnel in huis! ;) Dan heb jij hem denk ik zaterdag inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
Mijn MBP zou dan allang binnen moeten zijn. Hij zou namelijk maandag verstuurd worden met DHL Next Day Service (1 day within UK or 2-3 days within Europe). Althans, dat melde EK in z'n mailtje afgelopen zondag, nadat ik 'm positieve feedback had gegeven.

Ik hoop dat ie dan vandaag binnenkomt, dan heeft het 3 volle dagen geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar om objectieve feedback te vragen maar wel mensen benadelen met een minder snelle verzending die een minder positieve feedback geven, niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Had gisteren avond gemaild dat hij nu echt eens duidelijkheid moet geven omdat ik helemaal ziek wordt van al die halve reacties. Vanmorgen gelijk deze mail gehad. Ben benieuwd :) Wordt er morgen met Koninginnedag eigenlijk gewerkt bij dhl/fedex/tnt ?
Sorry about the delay. I will for sure have your tracking # today when I get back to our office. Please expect to receive the macbook pro today or tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Heb je hem nog niet!? Dat is echt super kut.. ik denk dat ze hem eerst moesten shippen vanuit Amerika naar UK. Woow, wat heb ik een geluk als ik dit zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Denk het niet, hij heeft hem waarschijnlijk gewoon maandag verzonden alleen met een slomere lees goedkopere shipping methode. Ik wacht af. Hoop vandaag maar vrees dat het morgen wordt. iemand enig idee of er dan bezorgt wordt ? Of zal het Zaterdag worden dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverXp11
TNT is morgen niet actief, tenminste de brievenpostafdeling. Ik heb vrij tenminste :P

Dus het zal wel zaterdag voor je worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Het word dan zaterdag. Morgen gaat hem niet worden (acht ik)! Ik hoop het natuurlijk van harte voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ben morgen zelf ook heel de dag niet thuis dus komt eigenlijk wel goed uit (Al zou het, het beste zijn als ze vandaag nog komen maar vrees van niet gezien de tijd al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Vraagje: De MBP 15 inch 2,4 Ghz I5 kost inclusief verzending 1300 pond. Hoeveel is dit nu in euro? Volgens de omrekenfunctie van paypal zou dit €1.456,72 moeten zijn, klopt dit ook dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverXp11
Je moet wel PayPal volgen ja, ik had de prijs van eBay in gedachte, maar de PayPal koers werd het uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Peter_Aragorn schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:38:
Vraagje: De MBP 15 inch 2,4 Ghz I5 kost inclusief verzending 1300 pond. Hoeveel is dit nu in euro? Volgens de omrekenfunctie van paypal zou dit €1.456,72 moeten zijn, klopt dit ook dan?
Dus dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
simpelweg; ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Oke. Dat is wel makkelijk ;) Even kijken of ik er misschien wat van af kan snoepen... Is jullie dit gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

Peter_Aragorn schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:00:
Oke. Dat is wel makkelijk ;) Even kijken of ik er misschien wat van af kan snoepen... Is jullie dit gelukt?
gast leest het topic is een keer door.. had je deze vragen niet hoeven te stellen.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Gast dat heb ik al heel vaak gedaan en volg deze topic al erg lang ;) Ik doelde op het 'afsnoepen' op de nieuwste generatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
Gast, dat staat ook al in dit topic vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Het heeft wat moeite gekost maar tracking nummer is binnen. Blijkt g*dverd**e dat ze heb pas vandaag hebben verstuurd ! Beetje jammer want ik heb nog een mail waarin hij zegt hem maandag al te hebben gestuurd. Maar goed maandag heb ik hem :) Er staat nu bij fedex dat hij is aangemeld. Wanneer/rond welke tijd kan je normaal gesproken zien dat het pakketje ook echt bij fedex is ? of is hij dat nu al ?

Ik zie trouwens bij bestemming ook alleen mijn stad + NL staan klopt dat ? Of veranderd dat straks als het pakketje ook echt bij hun ligt ?

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2jg72c9.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door clonedonkey op 29-04-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een naai streek, dan was het misschien toch zoals we dachten dat het item nog in de vs was... Hopelijk flikt hij mij niet hetzelfde. Wees dus gewaarschuwt voor lange shipping tijden bij EK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo'n beetje dit topic gelezen heb dan zal "Niet-verrekend (Verwachte clearingdatum: 29-04-2010-04-05-2010)" de clearingdatum wel 4 mei worden? Niet veel eerder denk ik. Klopt dat?
Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste