Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:16:
[...]

Alles normal armors behalve Full Plate Mail en Ancient Armor en een aantal exceptional armors. Alleen was ik vergeten dat superior armor allemaal 4 sockets hadden. Dus zoek laat die zoektocht maar zitten naar een superior.. :P Nu zal ik gewoon een standaard 2 sock armor zoeken, wat niet al te moeilijk kan zijn.

Wat is trouwens jouw account naam? Dan kan ik je adden.
Nee hoor wel alle elite versie heeft 4 sox.
Normal en Exceptional 3 of 2 sox ;)

voor 2 sox koop je een armor @ normal act2 :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Zo m'n eerste char begint al te vorderen, het wordt een standaard mf (blizz) sorc, ben ondertussen lvl60 en zit bij baal nightmare. Damage gaat de goede kant op alleen de items willen nog niet echt mee helpen.

Oh even voor de goede orde, ik speel dus ook SCL, account name: *mvdsande :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:46:
[...]

Euhm ik kan het hier niet checken dus don't shoot me maar zijn die ench en venom niet in de vorm van charges? En indien ja kan jij die dan gebruiken? (lijkt me sterk)

Voor non-MF, en non mana draining build is de obedience/guillames combo dodelijk!
Een leuke obedience geeft je al snel 1k base damage!
Ik ga ze niet gebruiken, mijn merc triggert ze. En in een eth superior cv is dat ding wicked! Samen met een leuke elemental damage erbij, door holy freeze aura, ench en venom. Jammer dat dream onbetaalbaar is, dan heb je ze echt allemaal :D

Venom en poison mages werken niet samen, maar goed, de mages zijn er voor totale chaos, en ik kan ze ook unsummonen en opnieuw mages summonen, die dan hopelijk niet groen zijn :)
peke schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

Heb ik nog op een mule.
198% (150%-200%) dus near perfect, whisper maar, je mag hem hebben.
Thnx.

Ik moet nog even een wishlist maken, die ik dan hier en op d2jsp drop. Alles wat hier geleverd kan worden is mooi meegenomen natuurlijk.

Zo even uit mijn hoofd, waar ik deze week nog voor ga runnen:
- arm of king leoric (+5 skelmastery, +4 mages)/ +3summoning/+3mages magic wand. Ik vermoed dat mijn assa vaak bij die ouwe tang gaat rondneuzen...
- homunuculus(+2, nuttige mods)/boneflame(+3, alleen res mod is nog nuttig) of een uber +
- marrowwalk (+2 skellmastery)
- 3s armor voor de sol um um (die runes heb ik al). Mageplate ofzo. Of archon. (+2 all)
- summon skillers

Ik heb zo'n 89 res all (homu+pdia, bone) De rest moet van charms komen en:
- belt: ?
- helm: ?
- amu: ?
- ringen: ?

Torch alleen als het betaalbaar is, een el cheapo. Het gaat me om de +skills. De res is leuk, maar ze vragen meteen zo'n fortuin als ie wat hoger is :')

Merc:
- guillaemes face (wat zou ik in de sock doen? shael heeft geen nut, heb 90 fhr, volgend breakpoint is onhaalbaar)
- ko, fal en lem rune
- 3s eth armor, die mag wat zwaarder zijn
- eth cv 15% enh dam = pré

Ik geloof dat dit nog even gaat duren, maar het is op zich niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Anoniem: 209930 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:16:
[...]

Alleen was ik vergeten dat superior armor allemaal 4 sockets hadden.
Uhm... nee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:13:
[...]

Zo even uit mijn hoofd, waar ik deze week nog voor ga runnen:
- arm of king leoric (+5 skelmastery, +4 mages)/ +3summoning/+3mages magic wand. Ik vermoed dat mijn assa vaak bij die ouwe tang gaat rondneuzen...
- homunuculus(+2, nuttige mods)/boneflame(+3, alleen res mod is nog nuttig) of een uber +
- marrowwalk (+2 skellmastery)
- 3s armor voor de sol um um (die runes heb ik al). Mageplate ofzo. Of archon. (+2 all)
- summon skillers

Ik heb zo'n 89 res all (homu+pdia, bone) De rest moet van charms komen en:
- belt: NightSmoke 10% all res, Craft een Caster belt :P
- helm: Rare Circlet , Lore , of DuskDeep pure voor resist
- amu: Rare Necro amu, low lvl Mahim Oak 10% all res 10 all stats
- ringen: Rare

Torch alleen als het betaalbaar is, een el cheapo. Het gaat me om de +skills. De res is leuk, maar ze vragen meteen zo'n fortuin als ie wat hoger is :')

Merc:

- guillaemes face (wat zou ik in de sock doen? shael heeft geen nut, heb 90 fhr, volgend breakpoint is onhaalbaar) - een enDam + extra elemental damage ;) , Pammy of Pruby

Met als ideale jewel RUBY jewel of Burning is met 31-40% endam + 11-25 min / 31-50 max fire damage icm -xx% fire resist van obediance

- ko, fal en lem rune
- 3s eth armor, die mag wat zwaarder zijn
- eth cv 15% enh dam = pré (zie er een aantal op d2jsp)

Ik geloof dat dit nog even gaat duren, maar het is op zich niet duur.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 14-08-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
K, fire enh jewels. Of een fire facet zou misschien nog leuk zijn. Daar moet ik even de calcutor over heen laten gaan, is 5/5 fire facet beter dan een 25-50 burning jewel :) 17-45 fire damage erbij, en -5% res en +5% extra bonus voor damage.

Komt ie dan voor allebei de gevallen (met burning en facet):
door lvl 21ench: 80-104
door burning: 25-50
105-154
- 25% fire res op vijand

door lvl 21ench: 80-104
door facet: 17-45
97-149 * 5% (Fire facet): 101,85-156,45
- 30% fire res op vijand

Op fire damage: facet wins :)
Op algehele damage: ruby jewel of burning wins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Pheno79 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:13:
Op fire damage: facet wins :)
Op algehele damage: ruby jewel of burning wins :)
Kwestie van wat je het eerste vindt dan... :p

Ik zal mijn ogen open houden...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:40:
Ik zal mijn ogen open houden...
Dat scheelt wel in je deathcount :P
Ik heb vanavond iig weinig tijd, het is weer het vaste sportavondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:46:
[...]
Dat scheelt wel in je deathcount :P
Ik denk niet dat ik veel voor sta op meneer met zo'n III Rip's :o

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:58:
[...]

Ik denk niet dat ik veel voor sta op meneer met zo'n III Rip's :o
Oh, ik sta vast voor, like I care :9
HCL = uiteindelijk doodgaan, is het niet door eigen stupiditeit, dan wel door lame pk of een connection interrupt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:12
Hey mensen. :)
Na een lange winterstop van 1½ jaar begin ik maar weer eens met spelen. :)
Dus hoop dat het nog leuk blijft tot D3 of Mythos ofzo. :p

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Derr_Hans schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

Nee hoor wel alle elite versie heeft 4 sox.
Normal en Exceptional 3 of 2 sox ;)

voor 2 sox koop je een armor @ normal act2 :P
Ja, dat bedoel ik. Haalde ff superior en elite door elkaar, maar vrees niet. Ik heb mijn 2 sock armor al kunnen vinden en mijn Smoke runeword gemaakt.

Hallo, Burned. Ben ook net pas begonnen. Als je geboost wil worden door Normal en Nightmare, whisper Yawn. Wel SCL, uiteraard.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 14-08-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:12
Hmm, rushes krijg je sowieso snel, en heb al 3 chars. :)
Blizz MF sorc, FB/Meteor MF sorc en IK Barb (fun).
Iemand die nog weet wat een leuke funchar is?

[ Voor 19% gewijzigd door Xerox op 14-08-2007 19:16 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:12:
Hmm, rushes krijg je sowieso snel, en heb al 3 chars. :)
Blizz MF sorc, FB/Meteor MF sorc en IK Barb (fun).
Iemand die nog weet wat een leuke funchar is?
Cursemancer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
naja ik stop er ff tijdelijk meej, helaas. vandaag mun hammerdingus dood gegaan en niet zoveel zin om weer iets opnieuw te beginnen. mss ff week of 2 er meej kappen.

zal hier nog wel rond hangen dus helemaal zal ik niet weg zijn.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
mrboomblaster schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:01:
naja ik stop er ff tijdelijk meej, helaas. vandaag mun hammerdingus dood gegaan en niet zoveel zin om weer iets opnieuw te beginnen. mss ff week of 2 er meej kappen.

ik weet precies hoe jij je voelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Even een vraagje, ik ben mijn keys kwijt, maar heb wel een install op de pc staan. is er een veilige manier om mijn diablo key eruit te vissen?

nvm, gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door XthinkZ op 14-08-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:46:
[...]

Euhm ik kan het hier niet checken dus don't shoot me maar zijn die ench en venom niet in de vorm van charges? En indien ja kan jij die dan gebruiken? (lijkt me sterk)

Voor non-MF, en non mana draining build is de obedience/guillames combo dodelijk!
Een leuke obedience geeft je al snel 1k base damage!
Voor een non-MF build met mana problemen is de combinatie Insight + Guillaumes ook erg goed. Dit omdat er een bug in zat (en waarschijnlijk nog zit) die zorgt dat die Critical Hit ELKE ronde triggert met die 2 items samen! Iedere ronde dubbele damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Skyclad schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:06:
[...]

Voor een non-MF build met mana problemen is de combinatie Insight + Guillaumes ook erg goed. Dit omdat er een bug in zat (en waarschijnlijk nog zit) die zorgt dat die Critical Hit ELKE ronde triggert met die 2 items samen! Iedere ronde dubbele damage :)
Is dat echt zo?
Dan is guillaume smisschien wel te overwegen ipv stealskull...

Insight wordt het sowiezo, want op hell ga ik mijn Corpse Explosion nodig hebben !

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:33:
[...]

Is dat echt zo?

Insight wordt het sowiezo, want op hell ga ik mijn Corpse Explosion nodig hebben !
Was in ieder geval op de vorige ladder nog zo. Weet het niet zeker, maar dacht dat je hetzelfde had als amazon met guillaumes.

Het nadeel is wel dat je merc geen life steal heeft van je wapen of helm, en ook geen mf van de helm.

[ Voor 11% gewijzigd door Skyclad op 15-08-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:33:
[...]

Is dat echt zo?

Ik heb nog nooit een insight nodig gehad met een necro....ook niet de curser, waarvan er een paar echt flink mana kosten :)
1 tir voor +2 mana per each kill en met ce zit je zo weer vol. Of de good old rejuvs, die droppen als een gek.
Obedience lijkt me met cb veel meer pijn doen dan een cs hit, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:01:

CU soon, mate!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vanavond iig van de partij, om flink te gaan baal nm en countess nm te runnen. Het enige wat ik met die trapsin kan :D
Dan maar een ko, fal en lem gaan cuben, schijt :)
De rest moet ik maar van d2jsp gaan graaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:06:
Ik ben vanavond iig van de partij, om flink te gaan baal nm en countess nm te runnen. Het enige wat ik met die trapsin kan :D
Dan maar een ko, fal en lem gaan cuben, schijt :)
De rest moet ik maar van d2jsp gaan graaien.
Ik NM baal wel mee :)

Moet meer Vit hebben en Dex voor max block :)
Zit nu op 50% block met rhyme tower (sorc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel ben ik de hele tijd bezig met NM runs, Countess, Andy, Travi, Mephy, Shenk en Pindle. En ik vind helemaal niks, behalve wat kut runes en flawless gems. Hoop eerlijk gezegd op een aantal skillers of SoJ.

Hans, dat begrijp ik nou niet. Hoezo zou je max block willen inplaats van meer leven? Jij zit zelf nooit midden in het gevecht dus dan wordt je niet geraakt door close combat. Daarvoor heb je een mercenary, hij vangt alle klappen op en jij knalt er op los. Echter wordt jij wel ondertussen geraakt door allerlei spells zoals de hydra's van Council Member's. Is het dan niet beter om meer leven te hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 15-08-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:48:
Momenteel ben ik de hele tijd bezig met NM runs, Countess, Andy, Travi, Mephy, Shenk en Pindle. En ik vind helemaal niks, behalve wat kut runes en flawless gems. Hoop eerlijk gezegd op een aantal skillers of SoJ.

Hans, dat begrijp ik nou niet. Hoezo zou je max block willen inplaats van meer leven? Jij zit zelf nooit midden in het gevecht dus dan wordt je niet geraakt door close combat. Daarvoor heb je een mercenary, hij vangt alle klappen op en jij knalt er op los. Echter wordt jij wel ondertussen geraakt door allerlei spells zoals de hydra's van Council Member's. Is het dan niet beter om meer leven te hebben?
soj valt niet echt dagelijks ;)

Max block betekent minder kans op lifepoints inleveren. Wat heb je aan 100 lifepoints als je continue geraakt wordt? Ik heb liever 75% block en 500 life, 3 van de 4 attacks raken me niet, in the long run leef ik dan langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:48:

Als sorc zijnde ga je teleporteren :)
Teleport je in een groep dan heb je 75% kans om te blocken.
Heb je geen block dan vang je alle klappen voordat je weg kan gaan.

HCL is hoop vit point, maar Block is in sommige gevallen beter als vit :P

Arrows doen pijn, vooral extra fast multi shot rangers ;)
Arrows doe je dan ook blocken.

Counsil die leg ik om zonder dat ze me zien :P
Heb namelijk ook hydra's.

BTW @ SCL zou ik zelf niet voor block zijn gegaan, als je dood gaat dan rejoin je gewoon en teleporteer je verder :P

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 15-08-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:18:

HCL is hoop vit point, maar Block is in sommige ALLE gevallen beter als vit :P
Zelfs dual handed barbs en bowas zouden een schild op switch moeten hebben :)

[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 15-08-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Ben inmiddels ook weer begonnen met diablo 2 op scl en heb twee vraagjes. Ik ben op zoek naar een schild met vier sockets maar op nightmare niet te vinden. Ben ik gewoon een pechvogel dat hij niet dropt of moet ik een gewoon schild van een paar gaatjes laten voorzien om hem te krijgen?

De andere vraag is over mijn zookeeper, ik heb rs en sm klaar en zit nu te twijfelen om te gaan voor een golem maxen of voor bonespear/bonespirit maxen. Als ik uit ga van level 80 heb ik nog zo'n 30 punten uit te geven en kom ik op een bonespirit dam van 600 - 800 uit. Heeft dit op hell nog effect of ben ik met een dergelijke dam de monsters vooral aan het kietelen?

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
squaddie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:48:
Ben inmiddels ook weer begonnen met diablo 2 op scl en heb twee vraagjes. Ik ben op zoek naar een schild met vier sockets maar op nightmare niet te vinden. Ben ik gewoon een pechvogel dat hij niet dropt of moet ik een gewoon schild van een paar gaatjes laten voorzien om hem te krijgen?

De andere vraag is over mijn zookeeper, ik heb rs en sm klaar en zit nu te twijfelen om te gaan voor een golem maxen of voor bonespear/bonespirit maxen. Als ik uit ga van level 80 heb ik nog zo'n 30 punten uit te geven en kom ik op een bonespirit dam van 600 - 800 uit. Heeft dit op hell nog effect of ben ik met een dergelijke dam de monsters vooral aan het kietelen?
ik neem aan dat je op zoek bent naar een 4 socket schild om spirit in te maken?
het beste schild hiervoor is een Monarch (str req 156) -- de beste manier om er 1 te vinden
is een cowgame (op hell) te joinen, en meelopen, en hopen dat er 1 dropt.

Heb ik gisteren ook gedaan, en werkte prima! (als er nog geen sockets in zitten, kan je hem met de socketquest A5Q1 4 sockets geven)

Alle andere schilden hebben minder dan 4 sockets, of hebben een hogere str req (of zijn pala only schilden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
squaddie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:48:

Het enige non-pala shield die 4socks heeft is een monarch. Die moet je dus zien te vinden. Larzuks quest zal er 4 in maken als je een nonsocketed monarch hebt.

Je kietelt. Je skellies zijn iig veel sterker, dus daar zou ik mijn aandacht op vestigen, jij als zookeeper moet vooral Corpse explosion (wereldskill, icm met amp) en cursen (amp en decryp op bosses).

Attract is ook een one point wonder, maar dat moet je speelstijl zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck, mijn inspiratie is weer terug. Zorgt iemand dat ie midden oktober een ribcracker over heeft? 8)
Pheno's idotic buildlijstje wordt weer uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
vertel ons over je snode plannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:01:
Fuck, mijn inspiratie is weer terug. Zorgt iemand dat ie midden oktober een ribcracker over heeft? 8)
Pheno's idotic buildlijstje wordt weer uitgebreid.
Mijn RIBCrracker die ik had heeft tollo nu :)
DON / Yago heeft nog een rib, weet niet of hij daar ook snode plannen me heeft..

Mijn Double Swing barb krijgt warcry mee en normale leap vanwege knockback radius.
Shield heb ik hopelijk dus ook niet nodig vanwege deze 2 skills :)

Stunned monsters is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zou moeten kijken, maar dacht dat ik 2 ribcrackers heb liggen. Weet het niet zeker aangezien ik al een tijdje nu alleen Classic speel (de paar uur per week dat ik uberhaubt tijd heb), maar ik dacht dat ik die net voor ik switchte vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil een passive ama maken, innersight, penetrate, Critical strike om naast de crushing blow nog eens flink damage te doen.
Maar nu lees ik op arraet iets wat ik niet snap en wat ook niet meer uitgelegd wordt:
Strafe will fire more Arrows if you have a Decoy out which is another good reason to use Decoy.
Asjemenou? Bij strafe zelf staat er niets over, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pheno79 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:20:
Ik wil een passive ama maken, innersight, penetrate, Critical strike om naast de crushing blow nog eens flink damage te doen.
Maar nu lees ik op arraet iets wat ik niet snap en wat ook niet meer uitgelegd wordt:

[...]

Ff gegoogled, en voor zover ik kan vinden was dat een bug die in 1.03 gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:20:

[...]

Dat laatste heb ik nooit geweten.
Gebruikte decoy wel maar merkte niet dat ik meer arrows had :S
Heb in alle gevallen met een bowie zo wie zo 10 arrows (skill lvl 7 strafe dacht ik zo)

Passive amazon is leuk.
Amazons zijn snel met 2handed axe's of ze net zo snel zijn met Staves geloof het wel.
Zijn ook zeer snel met Daggers, dagger fleshripper is hierbij een mooi wapen.

FleshRipper is voor iedereen een leuk wapen. -50% def , 50% OW, 33% DS, 25% CB :)
Wat wil je nog meer :)

nou 2 van deze op een doubleswing / frenzy barb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
heb wel ribcracker voor je Pheno, laat maar iets horen als je m nodig hebt !

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal oktober zijn, eerst de necro maken. Ik ga geen 10 chars tegelijk doen, dat werkt toch niet.
En een necro met ribcracker vind ik niet echt staan :)

Of je moet full max synergized bone armor gaan om de klappen te kunnen verdragen. Met wat curses als hulp zou het nog werken ook :X
Decrep, amp, confusion en dim vision ftw! Ja, ik ben cursefreak....

[ Voor 56% gewijzigd door Pheno79 op 15-08-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:01:
Dat zal oktober zijn, eerst de necro maken. Ik ga geen 10 chars tegelijk doen, dat werkt toch niet.
En een necro met ribcracker vind ik niet echt staan :)

Of je moet full max synergized bone armor gaan om de klappen te kunnen verdragen. Met wat curses als hulp zou het nog werken ook :X
Decrep, amp, confusion en dim vision ftw! Ja, ik ben cursefreak....
Ooit wel eens aan een bone mancer gedacht die niet gebruik maak van de bone skills behalve wall en prison ?

Neem Oath weapon, (op mal naar niet al te duur) deze heeft 30% CTC lvl 20 Bone Spirit, daarnaast kan een oath zeer veel %enDamage halen. Eth wapen is ook mogelijk vanwege de indestructable.

Naast Oath neem je een Bone Armor vanwege de 15% CTC lvl 10 BoneSpear en Bone Armor :)

Zo heb je een melee necro die met 43 points gratis lvl 20 bonespirit heeft die door 2 skills gesynergized wordt. Hoge Bone Armor door de gratis lvl 10 bone armor en de synergies.

Neem een Scrouge (elite flail) en je kan over het BottenMuur slaan.
Bosses neem je een ribcracker :P

1pt in alle curses en Dim vision naar wens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:19:
[...]

Ooit wel eens aan een bone mancer gedacht die niet gebruik maak van de bone skills behalve wall en prison ?

Neem Oath weapon, (op mal naar niet al te duur) deze heeft 30% CTC lvl 20 Bone Spirit, daarnaast kan een oath zeer veel %enDamage halen. Eth wapen is ook mogelijk vanwege de indestructable.

Naast Oath neem je een Bone Armor vanwege de 15% CTC lvl 10 BoneSpear en Bone Armor :)

Zo heb je een melee necro die met 43 points gratis lvl 20 bonespirit heeft die door 2 skills gesynergized wordt. Hoge Bone Armor door de gratis lvl 10 bone armor en de synergies.

Neem een Scrouge (elite flail) en je kan over het BottenMuur slaan.
Bosses neem je een ribcracker :P

1pt in alle curses en Dim vision naar wens :P
Ik vind oath een ***runeword. Ten eerste wil ik als bonemancer totaal niet dichtbij staan en IK wil spammen, niet door het feit dat ik door vijanden omcirkeld wordt. Mij te link dus.

Eerst nog even twee chars permen, daarna ga ik spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Pheno79 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:55:
[...]

Het enige non-pala shield die 4socks heeft is een monarch. Die moet je dus zien te vinden. Larzuks quest zal er 4 in maken als je een nonsocketed monarch hebt.

Je kietelt. Je skellies zijn iig veel sterker, dus daar zou ik mijn aandacht op vestigen, jij als zookeeper moet vooral Corpse explosion (wereldskill, icm met amp) en cursen (amp en decryp op bosses).

Attract is ook een one point wonder, maar dat moet je speelstijl zijn.
Ze dachten zeker bij Blizzard laten we voor de verandering een goedkoop runewoord combineren met een item dat je pas op hell kan krijgen...

Attract is op nightmare nauwelijks nuttig althans bij mij. Mn 10 skellies icm een might merc doen zo veel dam dat attract nauwelijks tot zn recht komt en bij grotere groepen kan je beter ampen en daarna een paar corpse explosions om het af te maken.

Kreeg op een baal run wel een leuke amu, Saracen's Chance (All Resistances +20 & +12 To All Attributes).

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:16:
Wie hier speelt nou allemaal SCL? Want dan weet ik op wiens posts ik moet letten en welke ik moet negeren. :P

Nu heb ik een dienst te vragen aan de mensen die SCL spelen. Als één van jullie een 2 socket superior armor ,voor onder de 65 strength, zouden kunnen vinden zou ik dat erg apprecieren. Wellicht geef ik je er nog wat leuks voor.
ik (Dalyxia
hanh
yawn

spelen SCL, + nog een paar maar die weet ik ff niet :)

btw, had geen internet sinds zaterdag..... beetje klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik ben ook SCL speler >> *mvdsande

Net lekker even gemf'ed. Buit is een string of ears, nieuw stafje, manald heal, dwarf star en nog wat leuke beginners items, begint al ergens op te lijken! :) Ben alleen bang dat hell nog een stapje te ver is voor het moment, blijf dus nog maar ff @ nightmare mfen.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Dalyxia schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:27:
[...]

ik (Dalyxia
hanh
yawn

spelen SCL, + nog een paar maar die weet ik ff niet :)

btw, had geen internet sinds zaterdag..... beetje klote
wel grappig, yawn vraagt wie softcore speelt en jij schrijft zijn naam op als ook een softcore speler :*)

Btw ik speel ook nog softcore ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Maldred op 15-08-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:52:
[...]

wel grappig, yawn vraagt wie softcore speelt en jij schrijft zijn naam op als ook een softcore speler :*)

Btw ik speel ook nog softcore ;)
speelt tie toch ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Is waar ja :)

• Cipri
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

XthinkZ schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:13:
Even een vraagje, ik ben mijn keys kwijt, maar heb wel een install op de pc staan. is er een veilige manier om mijn diablo key eruit te vissen?

nvm, gevonden :)
Hoe dan? Ik heb precies hetzelfde probleem namelijk :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

squaddie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:13:
[...]
Attract is op nightmare nauwelijks nuttig althans bij mij. Mn 10 skellies icm een might merc doen zo veel dam dat attract nauwelijks tot zn recht komt en bij grotere groepen kan je beter ampen en daarna een paar corpse explosions om het af te maken.
Op hell komt attract pas tot zijn recht in nauwe passages. Attract, maak een dode, de rest is dood door CE. Simpel, snel en doeltreffend, ipv wachten op elk ventje an sich bij zo'n stom deurtje dat geblocked wordt door al je minions :)

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 06:10:
[...]

Op hell komt attract pas tot zijn recht in nauwe passages. Attract, maak een dode, de rest is dood door CE. Simpel, snel en doeltreffend, ipv wachten op elk ventje an sich bij zo'n stom deurtje dat geblocked wordt door al je minions :)
Hier vind ik dat Pheno gelijk heeft.
Normal :1punt in amp, Max skellies + Mastery
Nightmare: Mastery maxen + bone armour (naar believen) + 1 revive + 1 summon resist
Hell: Curse tree verder uitwerken naar believen (ik blijf bij amp + CE, maar een puntje op alles natuurlijk)

*Don_holio

yago schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:19:
[...]

Hier vind ik dat Pheno gelijk heeft.
Normal :1punt in amp, Max skellies + Mastery
Nightmare: Mastery maxen + bone armour (naar believen) + 1 revive + 1 summon resist
Hell: Curse tree verder uitwerken naar believen (ik blijf bij amp + CE, maar een puntje op alles natuurlijk)
Mwoa, lower res zuigt voor een skelliemancer hoor. zero points in that one. Life tap en iron maiden zijn volgens mij pereqs van lower, dus ook die mag je nullificeren :)
Scheelt toch weer 3 skillpoints op curses die een skelliemancer nooit zal gebruiken :)
Mocht je een attract + decrep wandje vinden dan kun je nog eens 6 skillpoints bezuinigen.
Rot dat je op switch een skellie zal verliezen, dus een +3 summoning +1~3 decrep +1~3 attract zou het mooist zijn :) Vast wel te shoppen, het scheelt je 9 skillpoints :+

• yago
gouden tip!

Ogen open houden dus, in de shops...

*Don_holio

Als je het vindt kost ie ook best een duit :)

Anoniem: 219824

Hey allemaal,

Ik zat dit topic te lezen, en werd weer helemaal gek van dit spel :)
Ik was zo'n 3 jaar geleden helemaal verslaafd aan dit spel, en krijg nu zin om het weer te spelen. Ik had toen der tijd zowat de beste items die je kon krijgen, en zo'n 3 chars op lvl 99. maar wat zijn de kansen dat mijn account nu nog bestaat ?

Ik ga er toch eens even over na denken om het spel weer aan te schaffen, want de CD's ben ik ondertussen kwijt ivm meerdere verhuizingen :(

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Pheno79 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:45:
Als je het vindt kost ie ook best een duit :)
hooguit 400 a 500k :) dat is toch nog wel op te brengen?
Anoniem: 219824 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:51:
Hey allemaal,

Ik zat dit topic te lezen, en werd weer helemaal gek van dit spel :)
Ik was zo'n 3 jaar geleden helemaal verslaafd aan dit spel, en krijg nu zin om het weer te spelen. Ik had toen der tijd zowat de beste items die je kon krijgen, en zo'n 3 chars op lvl 99. maar wat zijn de kansen dat mijn account nu nog bestaat ?

Ik ga er toch eens even over na denken om het spel weer aan te schaffen, want de CD's ben ik ondertussen kwijt ivm meerdere verhuizingen :(
Je accounts chars bestaan niet meer, die zijn na 90 dagen weg geloof ik.
Je mag mijn CD's wel hebben, ik ben weer gestopt (met werk, alle privé activiteiten en een vriendin heb ik geen tijd om verslaafd te zijn aan D2...)

Ik woon in Leiden, werk (op het moment) in Hoofddorp, dus als je dichtbij woont, mag je je zo op komen halen.

[ Voor 68% gewijzigd door HanH op 16-08-2007 10:54 ]

HanH schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:52:
Je mag mijn CD's wel hebben, ik ben weer gestopt (met werk, alle privé activiteiten en een vriendin heb ik geen tijd om verslaafd te zijn aan D2...)

Ik woon in Leiden, werk (op het moment) in Hoofddorp, dus als je dichtbij woont, mag je je zo op komen halen.
Jammer van mijn account, maar goed bedankt voor het aanbod van je CD's :)
Alleen ik woon zelf in het hoge noorden, dus kan ze niet 123 op komen halen.

• yago
Anoniem: 219824 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Jammer van mijn account, maar goed bedankt voor het aanbod van je CD's :)
Alleen ik woon zelf in het hoge noorden, dus kan ze niet 123 op komen halen.
Image downloaden en de cd-keys doorsturen via mail werkt ook !

Thx Don!

;)

*Don_holio

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Pheno79 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 06:10:
[...]

Ammy met teleport charges aandoen. :)

• Skyclad
Zonder punten in Salvation en met nog 7 punten in Holy Shock te gaan is mijn Shockadin al redelijk in staat Nm Cows te doen, zelfs Champions. Ik begin redelijk vertrouwen te krijgen in zijn mf skills :D
peke schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:02:
[...]

Ammy met teleport charges aandoen. :)
kan ook. maar attract is handiger. Die idioten gaan er als vliegen op af, dus meer voer voor CE

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
Skyclad schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:20:
Zonder punten in Salvation en met nog 7 punten in Holy Shock te gaan is mijn Shockadin al redelijk in staat Nm Cows te doen, zelfs Champions. Ik begin redelijk vertrouwen te krijgen in zijn mf skills :D
Wat is jouw skillverdeling/gear? Want ik heb in het begin van de ladder geprobeerd een hell viable freezadin te maken, maar dat werkte voor geen kont. Of is het zo dat holy shock gewoon 10x beter is dan holy freeze?

• Skyclad
Jacub86 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:51:
[...]

Wat is jouw skillverdeling/gear? Want ik heb in het begin van de ladder geprobeerd een hell viable freezadin te maken, maar dat werkte voor geen kont. Of is het zo dat holy shock gewoon 10x beter is dan holy freeze?
Het is op Classic, misschien niet onbelangrijk om te vermelden :D Hij hoeft dus in principe niet straks te kunnen MFen op Hell.

Lightning resist is nu max, 13 in Holy Shock, 1 in Meditation en nog niets in Salvation. +1 wapen, Sigon's schild, Angelic jewelry om af en toe iets te kunnen raken. Sigon's helm aangezien ik nog niet die +1 skills helm heb gevonden.
Skyclad schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

Het is op Classic, misschien niet onbelangrijk om te vermelden :D Hij hoeft dus in principe niet straks te kunnen MFen op Hell.

Lightning resist is nu max, 13 in Holy Shock, 1 in Meditation en nog niets in Salvation. +1 wapen, Sigon's schild, Angelic jewelry om af en toe iets te kunnen raken. Sigon's helm aangezien ik nog niet die +1 skills helm heb gevonden.
je bedoelt tarnhelm :)

• yago
Peasant crown niet goed genoeg?
Of een lore helmpje?

In beide gevallen mis wel de MF...Peasant kun je nog wel Ptopazzen...

Ik vond gisteren een tarnhelmpje in nm cows...

*Don_holio

yago schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

Peasant crown niet goed genoeg?
Of een lore helmpje?

In beide gevallen mis wel de MF...Peasant kun je nog wel Ptopazzen...

Ik vond gisteren een tarnhelmpje in nm cows...
Classic dus wordt lastig :P

• Skyclad
Die ja :D

Kon ff niet op de naam komen :P
Ik moet altijd denken wat er in classic wel kan droppen en wat niet :D

• Skyclad
Pheno79 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:59:
Ik moet altijd denken wat er in classic wel kan droppen en wat niet :D
Chipped gems kunnen vallen :+

• HanH
keys ook :o :+
Niet dat je er wat aan hebt :+

• Skyclad
Pheno79 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Niet dat je er wat aan hebt :+
Die goeie ouwe tijd dat mensen chipped gems zochten om te cuben met een zwaardje... :D
Ik zie een marrowalk te koop, hoeveel fg zou ik bieden? Ik weet echt niets meer van die d2jsp prijzen :X
Jacub86 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:51:
[...]

ik geloof niet dat je met holy freeze/holy shock/holy fire een hell viable char kan maken, nightmare is goed te doen, maar hell is echt een stapje te hoog

wat is het verschil precies kwa monsters enzo in classic met LOD? is classic zowiezo makkelijker?

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 16-08-2007 15:07 ]

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:04:
Ik zie een marrowalk te koop, hoeveel fg zou ik bieden? Ik weet echt niets meer van die d2jsp prijzen :X
doe maar niet teveel... 3 fg ofzo...
Flpa kocht er gisteren in pack... denk dat je zeker niet meer dan 5 fg moet tellen (tenzij ze perf zijn natuurlijk)

*Don_holio

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:29
Ben atm een 1psmiter aan het levelen in chaos runs. Hij is nu level 65 dus toe aan wat gear. Weet iemand wat de volgende items waard zijn in runes en/of pgems@sc ladder?:
Guillaume’s face helm,
gore rider boots - pul
dracul’s grasp gloves- 8pg
heaven's light - pul
griswold - heb ik nog niet.

--edit--
Maar even erbij gezet waarvoor ik ze gekocht heb.

[ Voor 15% gewijzigd door pingkiller op 16-08-2007 17:27 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

#Marrow 2 13 17, dus ik doe maar wat, sinds die synergized bug er uit is is ie toch niet zo gewild :)

HanH schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:52:
[...]

hooguit 400 a 500k :) dat is toch nog wel op te brengen?

[...]

Ik kan de PM functie niet vinden in tweakers, maar ik wil je keys graag hebben! de cd's word 'm niet ivm de afstand, ik download inderdaad wel een image. Bedankt Han!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:58
Anoniem: 219824 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:36:
[...]

Ik kan de PM functie niet vinden in tweakers, maar ik wil je keys graag hebben! de cd's word 'm niet ivm de afstand, ik download inderdaad wel een image. Bedankt Han!
off-topic: Han heeft z'n PM (DM) niet aanstaan, anders zie je net zo'n icoontje als bij pingkiller (de meest rechtse en als je erop staat met je muis krijg je: "Stuur een bericht naar Pingkiller"), dus dat zal niet werken

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Zooooow :D
Dacht `Ik doe nog een Meph MF run voor het slapen gaan.`, dropt er gewoon een 100% PERFECT Duriel's Shell. Best lekker dingetje, die had ik nog niet eerder gezien.

Het klinkt best wel DUH, maar Meph MF runs zijn best leuk om te doen

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, Meph dropt die dingen inderdaad verdomt vaak. Altijd handig voor je merc. ^^ Alleen heb ik nog nooit een geen perf gevonden. En al helemaal niet in m'n laatste MF run...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Dalyxia schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

ik geloof niet dat je met holy freeze/holy shock/holy fire een hell viable char kan maken, nightmare is goed te doen, maar hell is echt een stapje te hoog

wat is het verschil precies kwa monsters enzo in classic met LOD? is classic zowiezo makkelijker?
In een party is zo'n build geen probleem, daar kan je de voor jouw immunes overlaten aan je medespelers. Al moet ik wel de opmerking plaatsen dat deze build weinig tot geen voordelen bied voor je medespelers in tegenstellig tot de meeste andere paladin builds. Immers je primaire aura is holy shock en deze doet weinig voor de medespelers.

Solo hell wordt niet makkelijk. De enige paladin dit het zou kunnen redden is de shockadin, zowel fire als freeze hebben het zelfde probleem dat de max skill inc 2 synergies je zo'n 700 tot 1000 fire/ice dam toevoegt, dat gaat op hell vooral een langdurige hakpartij worden zeker als ze nog een partij fire/ice resistance hebben. Terwijl max holy shock met een max synergy al 1 tot 3000+ dam brengt en de 2e synergy dichtbij 1 tot 4000 lightning dam. Nadeel van lightning is dat je de kans hebt ook 1 dam te doen, maar statistisch gezien zal je in vaker boven de max dam van fire/ice uit komen dan eronder.

Daarnaast is een freezadin naar mijn mening zonde omdat de holy freeze aura eenvoudig is te krijgen middels een act 2 merc.

Mijn opbouw zou zijn:
20 zeal
20 holy shock
20 resist lightning
4 punten voor prerequisites

De rest is naar naar eigen smaak, al zou holy shield naar mijn idee wel thuis horen in het rijtje.

Lightning immune monsters blijft een probleem, maar een oplossing is een merc met een goede uitrusting, bijvoorbeeld een relatief goedkope obedience polearm. Zolang je uiteraard geen lightning/physical immune tegenkomt die zal je moeten gaan parkeren of je moet zo rijk zijn dat je merc een infinity polearm heeft en de level 12 conviction de immuniteit weet te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Anoniem: 219824 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:36:
[...]

prima! ik heb m'n DM functie net aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
squaddie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:32:
[...]

In een party is zo'n build geen probleem, daar kan je de voor jouw immunes overlaten aan je medespelers. Al moet ik wel de opmerking plaatsen dat deze build weinig tot geen voordelen bied voor je medespelers in tegenstellig tot de meeste andere paladin builds. Immers je primaire aura is holy shock en deze doet weinig voor de medespelers.

Solo hell wordt niet makkelijk. De enige paladin dit het zou kunnen redden is de shockadin, zowel fire als freeze hebben het zelfde probleem dat de max skill inc 2 synergies je zo'n 700 tot 1000 fire/ice dam toevoegt, dat gaat op hell vooral een langdurige hakpartij worden zeker als ze nog een partij fire/ice resistance hebben. Terwijl max holy shock met een max synergy al 1 tot 3000+ dam brengt en de 2e synergy dichtbij 1 tot 4000 lightning dam. Nadeel van lightning is dat je de kans hebt ook 1 dam te doen, maar statistisch gezien zal je in vaker boven de max dam van fire/ice uit komen dan eronder.

Daarnaast is een freezadin naar mijn mening zonde omdat de holy freeze aura eenvoudig is te krijgen middels een act 2 merc.

Mijn opbouw zou zijn:
20 zeal
20 holy shock
20 resist lightning

De rest is naar naar eigen smaak, al zou holy shield naar mijn idee wel thuis horen in het rijtje.

Lightning immune monsters blijft een probleem, maar een oplossing is een merc met een goede uitrusting, bijvoorbeeld een relatief goedkope obedience polearm. Zolang je uiteraard geen lightning/physical immune tegenkomt die zal je moeten gaan parkeren of je moet zo rijk zijn dat je merc een infinity polearm heeft en de level 12 conviction de immuniteit weet te breken.
kan je ipv zeal niet beter iets van vengeance doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:55:
[...]

kan je ipv zeal niet beter iets van vengeance doen?
Zeal is sneller ;)
Vengeance als alternatief bij een physical en lighning immune monsters :).

Neem een weapon met Ignore Target Defence en je heb met 1pt een alternatief.
Of als je rijk bent een doom op switch ;) Holy freeze aura :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:18:
[...]

Zeal is sneller ;)

Heb je zin in een duo pala?
allebei avengres, alleen de 1 conviction, de ander fana?
Eens kijken of zeal heel veel sneller is op hell :)

Ooit met mijn broer gedaan, echt mes door boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

squaddie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:32:
[...]

Mijn opbouw zou zijn:
20 zeal
20 holy shock
20 resist lightning

Op mijn holy shocker had ik level 5 (ofzo) zeal voor de 5hits. Aangezien je toch niet zeal't voor de physical damage maar voor de light dmg, kun je je punten beter in Vengeance doen voor de lightning immunes.

Level 5 of level 99 zeal maakt niet uit je doet nog steeds 5 hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Derr_Hans schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:18:
[...]

Zeal is sneller ;)

Persoonlijk zou ik dan eerder gaan voor beast, in ruil voor +2 skills en holy freeze aura, krijg je een level 9 fanatism. Voor de Bill Gates onder de D2 spelers combineer je dit met een infinity polearm op je merc, waardoor je ook nog eens een level 12 conviction toevoegt.
Pheno79 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:40:
[...]

Heb je zin in een duo pala?
allebei avengres, alleen de 1 conviction, de ander fana?
Eens kijken of zeal heel veel sneller is op hell :)

Ooit met mijn broer gedaan, echt mes door boter.
In mijn opinie is dit de ultieme combo van D2 en wat voor attack je ook doet, je gaat inderdaad als een mes door boter zelfs op hell.
Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:45:
[...]

Op mijn holy shocker had ik level 5 (ofzo) zeal voor de 5hits. Aangezien je toch niet zeal't voor de physical damage maar voor de light dmg, kun je je punten beter in Vengeance doen voor de lightning immunes.

Level 5 of level 99 zeal maakt niet uit je doet nog steeds 5 hits.
Dat klopt dat je niet meer dat 5 hits zal doen, echter zeal boost ook de attack rating en destijds met mn eigen holy shock paladin had ik die extra attack rating nodig om een hoge chance to hit ratio te krijgen. Als je tegenwoordig al voldoende attack rating weet te krijgen zonder een max zeal dan betwijfel ik of ik dan ook 20 punten in zeal zou pompen.

Het is en blijft natuurlijk je persoonlijke voorkeur en gelukkig maar anders zou het verrekte saai worden als iedereen met het zelfde char, build en equip loopt omdat deze het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
squaddie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:54:
[...]

Persoonlijk zou ik dan eerder gaan voor beast, in ruil voor +2 skills en holy freeze aura, krijg je een level 9 fanatism. Voor de Bill Gates onder de D2 spelers combineer je dit met een infinity polearm op je merc, waardoor je ook nog eens een level 12 conviction toevoegt.

[...]

Dat klopt dat je niet meer dat 5 hits zal doen, echter zeal boost ook de attack rating en destijds met mn eigen holy shock paladin had ik die extra attack rating nodig om een hoge chance to hit ratio te krijgen. Als je tegenwoordig al voldoende attack rating weet te krijgen zonder een max zeal dan betwijfel ik of ik dan ook 20 punten in zeal zou pompen.

Het is en blijft natuurlijk je persoonlijke voorkeur en gelukkig maar anders zou het verrekte saai worden als iedereen met het zelfde char, build en equip loopt omdat deze het beste is.
Maxed Zeal geeft voldoende physical damage, zonder cold aura hoe pak je dan physical en light immunes aan ? Feit is dat deze combi niet vaak komt ;) Tenzij Conviction :P

Physical damage wordt het niet met 5pt zeal :)
AR ? een Eth Rune is -25% Target defence
Conviction is -9x% defence

Waarom zou je dan meer AR voor zeal willen ?

Daarnaast zonder conviction is 5pt zeal ook mogelijk hoor.
Ligt aan wapen :P 6sox Phase blade met 3 eth's 3 sheals heeft -75% defence en 60% IAS met een jewel of 20% ias gloves heb je 4frame zeal.

Bosses word een ander verhaal, maar daar kan je een blessed aim merc of zelf een aantal puntjes er in voor de passive bonus van blessed aim. Dacht 10% per poin of was het 5% AR per point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup. Vandaar dat ik me weer toegespitst heb op de vage varianten. Wat ik nu weer zie op bnet laat me weer janken: smiters, blizsorcs, hammerdins. Het lijkt me verdacht saai worden. Items vinden is leuk, maar constant andy, meph, dia en baal runnen zou ik gek van worden. En natuurlijk met mh, want anders gaat het niet snel genoeg. De spanning lijkt me er geheel uit, maar goed, ik ben ook geen lucky itemhunter, dus voor mij zou het 20x niets vinden zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
mf runs gaan niet om geluk, maar om hoeveel je er doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Sjorzo schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:09:
dat is toch hetzelfde :P

het gaat trouwens om de kans dat iets valt,

als de kans 1 op 100 is dat een bepaald item valt, ligt het dus voor de hand dat als je
het monster dat dat item dus 1 op 100 keer kan droppen zo'n 100 keer runt, het waarschijnlijk
1 keer is gevallen. Als je geluk hebt, valt hij vaker (oftewel, als randomnumber(0-100) == 1 twee keer voorkomt)

Helaas gaat het vaak niet om 1 op 100 maar om 1 op 20000.... en dan te bedenken dat dus die 20000 runs doen geen garantie is dat hij ook daadwerkelijk valt...

dus ik zou zeggen, geluk en aantal runs liggen bij dergelijk kleine kansen vrij dicht bijelkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

In mijn opinie is dit de ultieme combo van D2 en wat voor attack je ook doet, je gaat inderdaad als een mes door boter zelfs op hell.

[...]

sinds 1.07? is het geloof ik zo dat zeal niet meer als 5 hits doet, daarvoor liep het gewoon steeds verder op, level 20 zeal deed dan 18 hits ofzo, maar sinds je met zeal in een "all miss" animaties kan komen, was het erg leuk als je dan 18 hits lang missed, betekende zowat instant death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Derr_Hans schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:25:
[...]

Maxed Zeal geeft voldoende physical damage, zonder cold aura hoe pak je dan physical en light immunes aan ? Feit is dat deze combi niet vaak komt ;) Tenzij Conviction :P
De physical en lightning immunes zou ik eerder aanpakken met vengeance dan met holy freeze, omdat een level 1 vengeance relatief simpel te boosten valt door deze te combineren met een aura die je damage verhoogt, denk aan might, concentration en fanatism of indirect door conviction aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

Yup. Vandaar dat ik me weer toegespitst heb op de vage varianten. Wat ik nu weer zie op bnet laat me weer janken: smiters, blizsorcs, hammerdins. Het lijkt me verdacht saai worden. Items vinden is leuk, maar constant andy, meph, dia en baal runnen zou ik gek van worden. En natuurlijk met mh, want anders gaat het niet snel genoeg. De spanning lijkt me er geheel uit, maar goed, ik ben ook geen lucky itemhunter, dus voor mij zou het 20x niets vinden zijn :')
mja, daarom doe ik gewoon af en toe wat anders, heb nu een aardige hammerdin, goeie blizzsorc, al wat items voor smiter :P en dan verder nog een barb necro druid java :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:12:
[...]

mja, daarom doe ik gewoon af en toe wat anders, heb nu een aardige hammerdin, goeie blizzsorc, al wat items voor smiter :P en dan verder nog een barb necro druid java :)
Heb geen tijd om te MF'en.

Ben drukker met builds dan met MF :)

Al ben ik nu met mijn sorc bezig om wat items te kunenn vinden.
Andy NM geeft per keer wel 2 of 3 rare's mostly crap maar ook helemooi rare's voor mijn Barb (lvl 7) meeste items zijn lvl 18 tot 24. Tot lvl 18 kan ik wel uit de voeten met steel weapons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjorzo schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:09:
Bull. Elk item kan droppen, bij mij valt isenhart kutbreastplate verdacht vaak op nm/hell. Een ander vind daarvoor in de plaats tals armor. Dus wel degelijk een kwestie van geluk.

Leuk die dropkansen, maar 1 op de 100 zal isenhart zijn, tals armor heeft een flink kleinere kans. En de dropkans is een wiskundig berekend gemiddelde, 1 op 100 wilt niet zeggen dat ie valt als je 100x runt of zo. Dat kan ook bij de 100000ste keer pas gebeuren. 10k x baal heb ik geen zin in :P

Zelfs de dropkans is een kwestie van geluk.

Maar goed, mensen die alles vinden denken dat het een kwestie van ervaring is. Mensen zoals ik die alles moeten kopen door pgems te verkopen weten dat het geluk is :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 17-08-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:03:
[...]

Bull. Elk item kan droppen, bij mij valt isenhart kutbreastplate verdacht vaak op nm/hell. Een ander vind daarvoor in de plaats tals armor. Dus wel degelijk een kwestie van geluk.

Leuk die dropkansen, maar 1 op de 100 zal isenhart zijn, tals armor heeft een flink kleinere kans. En de dropkans is een wiskundig berekend gemiddelde, 1 op 100 wilt niet zeggen dat ie valt als je 100x runt of zo. Dat kan ook bij de 100000ste keer pas gebeuren. 10k x baal heb ik geen zin in :P

Zelfs de dropkans is een kwestie van geluk.

Maar goed, mensen die alles vinden denken dat het een kwestie van ervaring is. Mensen zoals ik die alles moeten kopen door pgems te verkopen weten dat het geluk is :P
Denk dat het spel aanvoeld dat pheno speelt.
Dan worden de drop kansen verkleind naar 1 op 100000000
En isenhearth BP verhoogd naar 1-2 ;)

Ik vond 2 mavina's belt op NM bij andy
Daarnaast heb ik isenhearth set al 2keer helemaal bij elkaar gevonden.

Laat ze daarom ook liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:09:
[...]

Denk dat het spel aanvoeld dat pheno speelt.
Dan worden de drop kansen verkleind naar 1 op 100000000
En isenhearth BP verhoogd naar 1-2 ;)
Dat moet wel :')
En als ik eens wat vind ben ik zo gek om het aan gotters te geven :P

Who cares, ik vind kutbuilds maken om ze daarna af te laten schieten in hell schijnbaar leuker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

Dat moet wel :')
En als ik eens wat vind ben ik zo gek om het aan gotters te geven :P

Who cares, ik vind kutbuilds maken om ze daarna af te laten schieten in hell schijnbaar leuker :')
Sound like somebody needs some got-baalruns!

*Don_holio

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.