yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:46:
[...]
Euhm ik kan het hier niet checken dus don't shoot me maar zijn die ench en venom niet in de vorm van charges? En indien ja kan jij die dan gebruiken? (lijkt me sterk)
Voor non-MF, en non mana draining build is de obedience/guillames combo dodelijk!
Een leuke obedience geeft je al snel 1k base damage!
Ik ga ze niet gebruiken, mijn merc triggert ze. En in een eth superior cv is dat ding wicked! Samen met een leuke elemental damage erbij, door holy freeze aura, ench en venom. Jammer dat dream onbetaalbaar is, dan heb je ze echt allemaal
Venom en poison mages werken niet samen, maar goed, de mages zijn er voor totale chaos, en ik kan ze ook unsummonen en opnieuw mages summonen, die dan hopelijk niet groen zijn

Thnx.
Ik moet nog even een wishlist maken, die ik dan hier en op d2jsp drop. Alles wat hier geleverd kan worden is mooi meegenomen natuurlijk.
Zo even uit mijn hoofd, waar ik deze week nog voor ga runnen:
- arm of king leoric (+5 skelmastery, +4 mages)/ +3summoning/+3mages magic wand. Ik vermoed dat mijn assa vaak bij die ouwe tang gaat rondneuzen...
- homunuculus(+2, nuttige mods)/boneflame(+3, alleen res mod is nog nuttig) of een uber +
- marrowwalk (+2 skellmastery)
- 3s armor voor de sol um um (die runes heb ik al). Mageplate ofzo. Of archon. (+2 all)
- summon skillers
Ik heb zo'n 89 res all (homu+pdia, bone) De rest moet van charms komen en:
- belt: ?
- helm: ?
- amu: ?
- ringen: ?
Torch alleen als het betaalbaar is, een el cheapo. Het gaat me om de +skills. De res is leuk, maar ze vragen meteen zo'n fortuin als ie wat hoger is
Merc:
- guillaemes face (wat zou ik in de sock doen? shael heeft geen nut, heb 90 fhr, volgend breakpoint is onhaalbaar)
- ko, fal en lem rune
- 3s eth armor, die mag wat zwaarder zijn
- eth cv 15% enh dam = pré
Ik geloof dat dit nog even gaat duren, maar het is op zich niet duur.