Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben al level 15, heb zelf maar wat tristruns gehost. En daarna bugged act 2 gedaan. Nu nog even met assa zorgen dat mijn necro (jaja) naar de tombs kan.

Maar die mages zijn nu nog wel stoer, 2 schoten en alles ligt. SM is nu 11, Mages 4. Mages moet ik nu eerst pompen, om meeste damage per point te krijgen, elk extra puntje gaat in mastery.
Als die twee gemaxxed zijn dan ga ik eens naar de curses kijken. Lower lijkt me nog niet echt nodig op normal, dus die wordt als derde gemaxxed, daarna dim vision voor de hell shizzle.

En daarna zie ik wel :D Puntje summon resist en misschien wat voor de synergies van het bone armor of zo. Clay 1 punt als ik in een wilde bui ben. Niet veel anders dan een andere typische melee skellie summoner. Met het verschil dat deze alleen ranged en dimmed vecht.

En zag me toch een mooi stafje in een mulepark, maar kon het niet kopen: +2 mages, +3 mastery, + 2 dim vision. Godver, zoveel geld had ik niet eens :D en iemand was zo gek om in die game een lvl restrict te zetten. Aso's :(

Maar ik weet dat ie bestaat, dus ik ga shoppen dat ik er bij neerval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Sorry dat ik het vraag Pheno, Wat is bugged act 2 :P

speel al een poosje diablo, en heb daar nog nooit van gehoord.

Btw over dat mf runnen.

Ik ben echt van mening dat je meer vind als je meer runs doet, wat logisch is.
Daarom zei ik ook bij mf gaat het niet echt om geluk maar meer hoeveel runs je doet.

Tuurlijk speelt geluk een factor.

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:03:
[...]

Bull. Elk item kan droppen, bij mij valt isenhart kutbreastplate verdacht vaak op nm/hell. Een ander vind daarvoor in de plaats tals armor. Dus wel degelijk een kwestie van geluk.

Leuk die dropkansen, maar 1 op de 100 zal isenhart zijn, tals armor heeft een flink kleinere kans. En de dropkans is een wiskundig berekend gemiddelde, 1 op 100 wilt niet zeggen dat ie valt als je 100x runt of zo. Dat kan ook bij de 100000ste keer pas gebeuren. 10k x baal heb ik geen zin in :P

Zelfs de dropkans is een kwestie van geluk.

Maar goed, mensen die alles vinden denken dat het een kwestie van ervaring is. Mensen zoals ik die alles moeten kopen door pgems te verkopen weten dat het geluk is :P
en nu komen de bots ineens in het zicht

bot die je een nachtje laat draaien en ineens heb je allerlei high items.......

ik ben tegen bots btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Pheno79 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:59:
Ben al level 15, heb zelf maar wat tristruns gehost. En daarna bugged act 2 gedaan. Nu nog even met assa zorgen dat mijn necro (jaja) naar de tombs kan.

Maar die mages zijn nu nog wel stoer, 2 schoten en alles ligt. SM is nu 11, Mages 4. Mages moet ik nu eerst pompen, om meeste damage per point te krijgen, elk extra puntje gaat in mastery.
Als die twee gemaxxed zijn dan ga ik eens naar de curses kijken. Lower lijkt me nog niet echt nodig op normal, dus die wordt als derde gemaxxed, daarna dim vision voor de hell shizzle.

En daarna zie ik wel :D Puntje summon resist en misschien wat voor de synergies van het bone armor of zo. Clay 1 punt als ik in een wilde bui ben. Niet veel anders dan een andere typische melee skellie summoner. Met het verschil dat deze alleen ranged en dimmed vecht.

En zag me toch een mooi stafje in een mulepark, maar kon het niet kopen: +2 mages, +3 mastery, + 2 dim vision. Godver, zoveel geld had ik niet eens :D en iemand was zo gek om in die game een lvl restrict te zetten. Aso's :(

Maar ik weet dat ie bestaat, dus ik ga shoppen dat ik er bij neerval :D
Negeer dat stafje en zoek een 1 summoning skills, +x mastery of mages en +x dim vision/decrepify. Die kan je ook in act 2 normal krijgen. Daar heb je tot je een Spirit sword kan gebruiken meer aan, aangezien het ook summon resist en zo zal boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Ben nu begonnen aan een smiter voor Uber Tristam, maar ik weet niet hoeveel strength ik nodig ga hebben. Dat komt eigenlijk doordat ik niet weet welke gear ik uiteindelijk zal gebruiken. Hebben jullie wat advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:46:
Ben nu begonnen aan een smiter voor Uber Tristam, maar ik weet niet hoeveel strength ik nodig ga hebben. Dat komt eigenlijk doordat ik niet weet welke gear ik uiteindelijk zal gebruiken. Hebben jullie wat advies?
str voor gear
dex voor max block
vit alles
energy niks

^^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
Anoniem: 209930 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:46:
Mijn SC zmiter:

145 str
136 dex
383 vit
34 ene

Met standaard gear:
Grief pb, exile bugged zak shield, coh, guillaumes, draculs, thundergods, gores.

Deze unit heeft minder dan geen moeite met ubertrist en cleared em in zo'n 1-2 minuten. Ik had eerst een versie van deze maar die was niet perfect gestatted, deze zo goed als 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Jacub86 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:21:
[...]

Met standaard gear:
Grief pb, exile bugged zak shield, coh, guillaumes, draculs, thundergods, gores.
LOL :D

Standaard!

In the dupe erra wel ja !
Nu is dat zo standaard niet meer...

Kan je ook smiter laten zien met perf Grief, gosu exile, perf Crown of ages (berber), perf coh en forti, perf draculs, .... maar helaas is die nu NON-ladder...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjorzo schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:29:
Sorry dat ik het vraag Pheno, Wat is bugged act 2 :P

speel al een poosje diablo, en heb daar nog nooit van gehoord.

Btw over dat mf runnen.

Ik ben echt van mening dat je meer vind als je meer runs doet, wat logisch is.
Daarom zei ik ook bij mf gaat het niet echt om geluk maar meer hoeveel runs je doet.

Tuurlijk speelt geluk een factor.

Sjorzo.
Het werkt net als de ancients. Je laat iemand anders die de quest moet doen alles doen, jij staat gezellig in town met jerhyn te praten, of iets dergelijks. Er was een rush aan de gang waarbij de viper temple al gedaan was. Leave de game gewoon niet en ga lekker in twon staan, het zal meetellen als men eindelijk met tyrael gepraat heeft.

Simpel, snel, scheelt een hoop gedoe :)
Je mist alleen de leuke wps :D

Ik kan je melden dat ik met reviva en happyfeet héél véél runs heb gedaan en nog nooit wat ubergosu gevonden heb. Op een gegamblede amu voor mijn necro na. De first drops van de actbosses op nm/hell hoef ik het ook niet voor te doen, Duriel gaf als laatst een non drop, alleen een scroll of tp en wat andere potions. Joepi 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 18-08-2007 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 07:54:
[...]

Op een gegamblede amu voor mijn necro na.
Maar die is dan ook wel uber-gosu!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:43:
[...]

Maar die is dan ook wel uber-gosu!
stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Woei, net bij een baalrun een Tomb Reaver gevonden, echt perfect ding voor mij merc. Mijn char vordert goed, ik zit nu op lvl86. Probleem is alleen nog dat ik nog steeds andy+mephi hell nog niet aankan. Heb echt hard een shako+occu nodig.

Ik had nog gehoopt op een pul of um op hellforge voor een shako of occu te kunnen traden, maar er dropte een ko :(

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrostXL schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:06:
Woei, net bij een baalrun een Tomb Reaver gevonden, echt perfect ding voor mij merc. Mijn char vordert goed, ik zit nu op lvl86. Probleem is alleen nog dat ik nog steeds andy+mephi hell nog niet aankan. Heb echt hard een shako+occu nodig.

Ik had nog gehoopt op een pul of um op hellforge voor een shako of occu te kunnen traden, maar er dropte een ko :(
wat voor sorc heb je dan? blizzard zou je andy en meph makkelijk moeten aankunnen op level 86, die kan ik zelfs aan met een no-gear lvl 75 blizz sorc

anyway, jij was toch mvdsande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

BLizz sorc is het ja. Met mijn normale gear gaat het wel, maar zodra ik m'n mf gear aantrek gaat het al snel berg afwaarts. Andy wil na een tijdje wel lukken maar mephi maakt echt korte mette met mij. Voordat mephi neergaat ben ik zelf meestal al 10x doodgegaan en op die manier is het gewoon niet leuk.

Ben mvdsande ja :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
FrostXL schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:07:
BLizz sorc is het ja. Met mijn normale gear gaat het wel, maar zodra ik m'n mf gear aantrek gaat het al snel berg afwaarts. Andy wil na een tijdje wel lukken maar mephi maakt echt korte mette met mij. Voordat mephi neergaat ben ik zelf meestal al 10x doodgegaan en op die manier is het gewoon niet leuk.

Eén tip: Moattrick (zie Youtube)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

yago schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:29:
[...]

Eén tip: Moattrick (zie Youtube)
:Y :Y :Y What he said :Y :Y :Y

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yago schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:39:
[...]

LOL :D

Standaard!

In the dupe erra wel ja !
Nu is dat zo standaard niet meer...

Kan je ook smiter laten zien met perf Grief, gosu exile, perf Crown of ages (berber), perf coh en forti, perf draculs, .... maar helaas is die nu NON-ladder...
Dus dat is de gear waarnaar ik moet streven? Dan ben ik nog wel een tijdje bezig zie ik.
Ondertussen heb ik ook een beetje zitten googlen naar Smiter builds en ik zie vaak ook een Zmiter. Die build maakt gebruik van zeal en smite. Echter gebruik ik puur smite omdat ik dacht dat dat beter was voor Uber Trist runs. Of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
FrostXL schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:07:

Wat is je dmg dan? Mijn blizz sorc legt meph redelijk snel neer en die heeft ook vooral mf gear aan. Ben een redelijk trage telesorc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik heb ook niet echt moeite met Meph met m'n sorc. Zelfs met m'n MF gear. Er naartoe teleporteren is een ander verhaal. Die undead Stygian Dolls kunnen bijzonder vervelend zijn als je er midden in teleporteerd. Vaak resulterend in een snelle dood.

Zoals hierboven vermeld, gebruik gewoon de moat-trick. Scheeld een hoop problemen. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 18-08-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Anoniem: 209930 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:51:
[...]

Dus dat is de gear waarnaar ik moet streven? Dan ben ik nog wel een tijdje bezig zie ik.
Ondertussen heb ik ook een beetje zitten googlen naar Smiter builds en ik zie vaak ook een Zmiter. Die build maakt gebruik van zeal en smite. Echter gebruik ik puur smite omdat ik dacht dat dat beter was voor Uber Trist runs. Of heb ik dat verkeerd?
Een pure Smiter is heerlijk in een 1-op-1 gevecht zoals tegen de ubers. Echter door het toevoegen van Zeal kan je ook prima tegen groepen vechten, iets waar smiters vaak moeite mee hebben.
Als je dus een Zealot neemt, deze 1point in smite voert, en vervolgens smite gebruikt waar het nodig is (Ubers, Dclone, bosses) kan je mbv zeal de rest van de monsters makkelijk afslachten :) Best of both worlds dus :)
En ja, ik weet dit allemaal zo goed omdat ik uit ervaring spreek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Moat trick lukt mij erg vaak niet. Meestal staan er wat andere gasten in de durance (die hydra spammers), deze zijn vaak cold immue waardoor ik ze niet ff kan omleggen. Dus dan gaat die moat trick al niet door.

Met mfgear aan doe ik 1840 dmg (blizz lvl23)
met normalgear aan doe ik 2244 dmg (blizz lvl26)

Het teleporten naar mephi toe is niet zo'n probleem, heb namelijk een fcr van 70 :)

Die tomb reaver polearm die ik mijn merc had gegeven is echt te grappig, nu kan mijn merc ook revives maken ^^, alleen jammer dat ze niet mee door tp's of met tele mee gaan.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
FrostXL schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:09:
Moat trick lukt mij erg vaak niet. Meestal staan er wat andere gasten in de durance (die hydra spammers), deze zijn vaak cold immue waardoor ik ze niet ff kan omleggen. Dus dan gaat die moat trick al niet door.

Met mfgear aan doe ik 1840 dmg (blizz lvl23)
met normalgear aan doe ik 2244 dmg (blizz lvl26)

Het teleporten naar mephi toe is niet zo'n probleem, heb namelijk een fcr van 70 :)

Die tomb reaver polearm die ik mijn merc had gegeven is echt te grappig, nu kan mijn merc ook revives maken ^^, alleen jammer dat ze niet mee door tp's of met tele mee gaan.
Vind je dmg wel laag. Mijn bliz sorc heeft door mf gear 'maar' lvl 31 bliz en doet daarmee 4.3k tot 4.5K.

Die moattrick daar doe ik nooit, vind het een beetje stom en ja zoals jij als zegt daar staan veel cold immuum. Lekker rond meph lopen is leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
Anoniem: 209930 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:51:
[...]

Die zmiter van mij heeft 20 in zeal en 15 in smite, werkt heerlijk doordat je snel door grote groepen klein tuig heen ramt, maar ook zonder problemen bosses/ubers e.d. aftikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Zo. Net besloten om Diablo 2 maar weer eens te installeren. Ga niet meer online spelen (accounts helaas laten expiren :'(), maar gewoon Singleplayer af en toe :)

Hopelijk blijft het ook bij Singleplayer, want ik heb geen zin meer om voor de 3e keer online vanaf scratch rijk te worden :+

Ach, dat worden weer wat maandjes bij die ~6 jaar spelen optellen :+

Iemand een idee wat voor char ik zal spelen? :P Heb eigenlijk nog nooit een Necromancer gemaakt, maar die trekken me dan ook totaal niet :P Wil wel een build die ook Nightmare en Hell redelijk makkelijk aankunnen, en niet al te veel skills afhankelijk zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 18-08-2007 18:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Maldred schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:44:
[...]

Vind je dmg wel laag. Mijn bliz sorc heeft door mf gear 'maar' lvl 31 bliz en doet daarmee 4.3k tot 4.5K.

Die moattrick daar doe ik nooit, vind het een beetje stom en ja zoals jij als zegt daar staan veel cold immuum. Lekker rond meph lopen is leuker :)
dmg is idd laag maar dat komt dus omdat ik net begonnen ben en nog redelijke crap items heb.

Net trouwens een andariels visage gevonden, iemand een idee wat dit helmpje waard is?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:23:
Zo. Net besloten om Diablo 2 maar weer eens te installeren. Ga niet meer online spelen (accounts helaas laten expiren :'(), maar gewoon Singleplayer af en toe :)

Hopelijk blijft het ook bij Singleplayer, want ik heb geen zin meer om voor de 3e keer online vanaf scratch rijk te worden :+

Ach, dat worden weer wat maandjes bij die ~6 jaar spelen optellen :+

Iemand een idee wat voor char ik zal spelen? :P Heb eigenlijk nog nooit een Necromancer gemaakt, maar die trekken me dan ook totaal niet :P Wil wel een build die ook Nightmare en Hell redelijk makkelijk aankunnen, en niet al te veel skills afhankelijk zijn.
Wat word je Bnet acc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
He wat? O-)

*kuch* *Angeloonie *kuch*

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/d2.jpg :'(

Wil op zich wel online beginnen, maar ga ik dan Ladder of Non-ladder? ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 18-08-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Angeloonie schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:27:
[...]

He wat? O-)

[afbeelding] :'(

Zou dan toch zwaar ladder pakken. Nonladder is volgens mij geen zak aan omdat er zo een bugged hoeveelheid aan items is

[ Voor 3% gewijzigd door Maldred op 18-08-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Angeloonie schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:27:
[...]

He wat? O-)

[afbeelding] :'(

Hup de ladder op jij! En don't worry, wij helpen je wel weer vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
* Angeloonie mompelt iets met ladder, lvl 1011, sorc

O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 18-08-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrostXL schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:03:
[...]

dmg is idd laag maar dat komt dus omdat ik net begonnen ben en nog redelijke crap items heb.

Net trouwens een andariels visage gevonden, iemand een idee wat dit helmpje waard is?
veel :) ik dacht iets van um of mal, ist als ie eth is denk ik :)

maar ik zuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:20:
* Angeloonie mompelt iets met ladder, lvl 1011, sorc

O-)
HCL of SCL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
SCL, heb nog nooit HC gespeeld vanwege lag, en heb geen zin om te safe te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

SCL, heb nog nooit HC gespeeld vanwege lag, en heb geen zin om te safe te spelen :+
GRMBL #@$@^%#@% Lem op nightmare FAL op hell

godklere, waarom heb ik nou nooit geluk met hellforges?

heb nu 5 chars op hell, dat zijn dus 10 hellforges en 1 keer een pul gehad, de rest is hel fal lem ko :(

ik ben ook SCL, *Dalyxia en *Deamos zijn mijn accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
FrostXL schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:09:
de moat trick kan op verschillende manieren: je kan ook mephi klem laten zitten op het gedeelte waar de chests staan links en rechts, kwestie van oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Die hele moat trick kan je door de plee spoelen als je een merc meeneemt of niet? Die loopt bij mij iig naar mephi toe waarna hij een flink pak rammel op z'n dak krijgt.

Hoe gaat dat traden via d2jsp precies in zijn werk? Is dat altijd safe? Anders ga ik me daar ook ff reggen om wat spullen te verruilen.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De een heeft er mazzel mee, de ander (hoi :z ) niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 19-08-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:58
FrostXL schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 09:10:
Die hele moat trick kan je door de plee spoelen als je een merc meeneemt of niet? Die loopt bij mij iig naar mephi toe waarna hij een flink pak rammel op z'n dak krijgt.

Hoe gaat dat traden via d2jsp precies in zijn werk? Is dat altijd safe? Anders ga ik me daar ook ff reggen om wat spullen te verruilen.
als je zorgt dat mephi netjes bij zo'n slootje staat precies in de bovenhoek maakt het niet uit of je een merc meehebt of niet, mephi staat immer net buiten beeld dus je merc toont dan geen interesse

en traden over jsp is niet "altijd" safe
in het begin voelt het een beetje raar aan, je moet namelijk vaak eerst jouw deel van de deal doen (meestal geef je een item, want je hebt nog geen fg om dingen mee te kopen).
maar ik heb nog niet meegemaakt dat ik gescammed ben. gewoon beetje kijken hoeveel posts ze hebben en of er nog een warning bij staat

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:34:
[...]

veel :) ik dacht iets van um of mal, ist als ie eth is denk ik :)

maar ik zuig
Andy Visage is nu echt veel meer dan dat. Andy Visage was op de vorige ladder al makkelijk een mal en een eth al gauw een ist. Laat staan nu. Ga er maar vanuit dat elke item één of twee runes is opgeschoven. Dus een Occu is nu een een um of mal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:02:
[...]

Andy Visage is nu echt veel meer dan dat. Andy Visage was op de vorige ladder al makkelijk een mal en een eth al gauw een ist. Laat staan nu. Ga er maar vanuit dat elke item één of twee runes is opgeschoven. Dus een Occu is nu een een um of mal.
occu heb ik al voor pul gekocht.... dusss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:05:
[...]

als je zorgt dat mephi netjes bij zo'n slootje staat precies in de bovenhoek maakt het niet uit of je een merc meehebt of niet, mephi staat immer net buiten beeld dus je merc toont dan geen interesse

en traden over jsp is niet "altijd" safe
in het begin voelt het een beetje raar aan, je moet namelijk vaak eerst jouw deel van de deal doen (meestal geef je een item, want je hebt nog geen fg om dingen mee te kopen).
maar ik heb nog niet meegemaakt dat ik gescammed ben. gewoon beetje kijken hoeveel posts ze hebben en of er nog een warning bij staat
gast had 1400 posts gemaakt, had 1600 fg, zat in een guild, geen warning en en en en..... scammed me, weg soj (was vorige ladder)

dusss... het is echt gewoon super geluk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
Ouderwets boosten kan nog steeds? :+

* Angeloonie haat Act II :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:25:
[...]

occu heb ik al voor pul gekocht.... dusss
Je zegt het zelf. Jij hebt een pul verkocht aan iemand. Maar andersom is het best wel lastig te vinden. Als jij iemand ziet die een Occu voor een pul verkoopt, verkoop hem dan aan mij verder. :P

Angeloonie, wat is je account naam? Dan doe ik het wel voor je.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 19-08-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
Anoniem: 209930 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

Je zegt het zelf. Jij hebt een pul verkocht aan iemand. Maar andersom is het best wel lastig te vinden. Als jij iemand ziet die een Occu voor een pul verkoopt, verkoop hem dan aan mij verder. :P

Angeloonie, wat is je account naam? Dan doe ik het wel voor je.
Accountnaam is ook Angeloonie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:58
Dalyxia schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

gast had 1400 posts gemaakt, had 1600 fg, zat in een guild, geen warning en en en en..... scammed me, weg soj (was vorige ladder)

dusss... het is echt gewoon super geluk hebben
als het om zulke waardevolle dingen gaat, kan je ook een mediator roepen. dan weet je zeker dat het veilig is. en tuurlijk komt het voor. zorg dan dat je alles met screenshots hebt vastgelegd dan kan je zorgen dat het niemand anders overkomt.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Deze ladder gaat voor mij echt heeeeel anders dan de vorige ladder(s). Nog geen RIP's. Repeat: Tollo GoTnoRIPs 8) . Degenen die mij een beetje kennen hier op GoT weten dat dat uitzonderlijk is.
Verder gister ontzettend veel mazzel gehad: 2 min in Hell-game en SoJ's sold, Diablo Walks the Earth!
En nog meer mazzel dat Barry(=Chaffy) online was met zijn "Diablo-Clone=dood-in-15-sec-Smiter". Ik schoot dan wel een paar FA's maar dat was denk ik meer voor de vorm. Heb nu dus een anni (15/19/6). Nu weer dichter naar max.res. in Hell.
@Angeloonie: welkom terug en gewoon HCL proberen. Softcore says it all O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had er iemand nog cdkeys nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
ja, jij natuurlijk :+

ben van het weekend helemaal overnieuw begonnen... heb nog 3 chars op classic staan in NM diff (soso/nec/pala) en dat is het...

dudu dood, classic soso dood...

ben nu maar eens met een bowa begonnen; en inmiddels in A2 lvl 17 ofzo.

Voelt wel een beetje kaal aan dat ik geen char heb waarmee ik mezelf naar A5 kan slepen...

snel maar weer een paar chars opbouwen (en in leven houden nu oO)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mijn Shockadin maakt zichzelf populair onder mensen die op normal cow games zoeken :D

Alles wat aan }:O -tjes dichtbij komt valt direct dood neer, en het moment dat de Cow King in beeld komt (die niet dood gaat maar wel geraakt wordt en dus Charged Bolts schiet) switch ik naar Salvation zodat iedereen veilig weg kan komen :)

Ga binnenkort maar eens wat mf runs doen in plaats van alleen mensen te zitten boosten.

Mijn sorcje is ondertussen level 38 geworden, en kan maar geen Nm cow games vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
heb je er nog over dan? :9~

Tollo: Gratz @ je anni! Leuk voor je! Geluk dat chaf online was... ;)

Mij nerco is ondertussen lvl 74 ofzo, MF'en gaat redelijk. Heb nu enkele pitruns gedaan en ik moet zeggen dat dat vrij vlot gaat, ondanks de lage resists (1x-44-42-4) heb ook maar 600 life maar wel een 425 absorp bonewall en 60% block. Nu rap die wrymhyde of duskshroud vinden, dan kan mijn wealt geconstrueerd worden. Zodoende komt er meer gous in het laatje en kunnen mijn tripple resist + MF boots in no time geganbled worden bij Anja.

Oh ja, ben geboost (rara?) tot in act V, ready to Baalrun dus >:)
Meestal zal ik hier in een hoekje gaan staan en support geven met amp damage en Corpse Explosion (met immer groeiende radius! :9 )

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ben ik gewoon uitgelogd met een verveeld gevoel :o
Heb nog wat losliggende questjes gedaan met de mage, en op zich gaat ie op normal goed, maar dat mag dan ook met zo'n level 46. Had gisteren wat private baals met wat vage gasten, lvl 80 java erbij met enigma, je kent het wel.

Waar ook de boredom vandaan komt, mensen hebben weer de gosu items (enigma, coh, you name it, they've got it) en ik loop er maar weer achteraan, ik kan niet eens een hellwaardige char opbouwen.

Om te levelen ben ik afhankelijk van oa chaffy. En wat kan ik op een hellbaalrun doen? Traps neerleggen die toch geen damage doen :') Oftewel, antidote bij die achmed, dodge the lightening bolts van bartuc en andere lightening enchanted idioten. Ik had betere een full dodge/evade ama kunnen maken, dan had ik daar ook kunnen staan....Niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mmmh... je gaat toch niet weer stoppen he!? ;)

Op zich stoort het me niet dat er weer redelijk wat"overpowered" builds rondlopen...
Ik loop redelijk veel solo rond (in the pit) om mijn MF'ing needs te bevredigen (tot nu toe echter nog geen bevrediging gevonden...).

Zag dat er op "East" al HR's worden verkocht voor 85 fg/stuk...
Het zal dus wel weer niet lang duren eerdat de runes onder de prijs van 20fg/stuk komen en weer in ieders bereik zijn!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:39
Is een smiter zonder leuke equipment een beetje makkelijk om zelf door Hell te lopen?
Of ben je echt afhankelijk van je equip?
Wat is anders een leuke build wat niet depend op je equip? Dus skillbased?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:06:
Is een smiter zonder leuke equipment een beetje makkelijk om zelf door Hell te lopen?
Smiter is afhankelijk van gear.
Dat is mijn mening, gebaseert op mijn eigen smiter.
1pt smiter zonder Damage Aura :)

Gear hoeft allen niet duur te zijn.

Items die je nodig heb zijn items die crusing blow heeft.
Wapen met Ignore Target Defence is ook leuk want dan kan je smiten Zealen :) en zo dus solo'en.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:53:
[...]

Mmmh... je gaat toch niet weer stoppen he!? ;)

Op zich stoort het me niet dat er weer redelijk wat"overpowered" builds rondlopen...
Ik loop redelijk veel solo rond (in the pit) om mijn MF'ing needs te bevredigen (tot nu toe echter nog geen bevrediging gevonden...).

Zag dat er op "East" al HR's worden verkocht voor 85 fg/stuk...
Het zal dus wel weer niet lang duren eerdat de runes onder de prijs van 20fg/stuk komen en weer in ieders bereik zijn!
Die builds storen mij niet echt, loop over algemeen mee met gotters die ook niet super overpowerd zijn. Zoals yago pheno tollo en ik.

MF runs @ NM andy is best leuk.
Had boots (rare) met dual res 30% frw gevonden. Alleen eth :( dus charsi food.

Een mooi lvl 20 sorc / bone / hamer shield. Wall of the eyeless.
Alleen door temp ban kwijt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:17:
[...]

Wapen met Ignore Target Defence is ook leuk want dan kan je smiten :) en zo dus solo'en.
Smite is 'altijd raak' (95% chance), of je een AR van 0 hebt of ITD en een AR in de tienduizenden, het is altijd 95%.

Voor Zeal is AR/ITD wel nuttig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
[...]

Wapen met Ignore Target Defence is ook leuk want dan kan je smiten :) en zo dus solo'en.
Wat zou een andere leuke build zijn waar je geen goede items voor nodig hebt? :)
Maar in ieder geval geen Necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:22:
[...]

Die builds storen mij niet echt, loop over algemeen mee met gotters die ook niet super overpowerd zijn. Zoals yago pheno tollo en ik.

MF runs @ NM andy is best leuk.
Had boots (rare) met dual res 30% frw gevonden. Alleen eth :( dus charsi food.

Een mooi lvl 20 sorc / bone / hamer shield. Wall of the eyeless.
Alleen door temp ban kwijt :S
Als schildje voor een bonemancer kan je beter een shrunken head nemen. Ofwel met +Bone skills en wat andere nuttige zooi, ofwel met +Bone Spirit/Bone Spear en 2s voor Rhyme of Splendor.
En een Pala Spirit schild of gewoon een res schild is ook beter voor een hammerdin.

En een sorc moet gewoon niet geraakt worden, en later een Spirit Monarch nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

[...]

Pardon :? Wat heb je aan ITD met een smiter, een smite heeft dat er al native opzitten :)

Edit: Ben weer lekker snel met replyen zie ik al :Y) Moet ook niet GoT'n op kantoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Cipri op 20-08-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Burnedphoenix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:28:
[...]

Wat zou een andere leuke build zijn waar je geen goede items voor nodig hebt? :)
Hangt van je definitie van 'leuk' af ;)

BO/Leap barb heeft niet veel nodig, Sorc kan ook zonder goede equipment toe, en Hammerdin ook. Maar allemaal zullen het zwaar krijgen op Hell als je ze solo wilt spelen.

Trapper kan ook redelijk zonder goede items, en Javazon. Bowazon kan, maar je moet een Buriza krijgen wil je een beetje kans hebben door de eerste paar acts op Hell te komen.

Wind Druid zal ook wel kunnen (net als andere casters), maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:33:
[...]

Pardon :? Wat heb je aan ITD met een smiter, een smite heeft dat er al native opzitten :)

Edit: Ben weer lekker snel met replyen zie ik al :Y) Moet ook niet GoT'n op kantoor.
ITD kan je Zeal gebruiken zonder dat je ATTACK RATING heb.
Smite voor champs en bosses ;)

5pt Zeal is 5hits.
Dat is 5x CB aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:45:
[...]

ITD kan je Zeal gebruiken zonder dat je ATTACK RATING heb.
Smite voor champs en bosses ;)

5pt Zeal is 5hits.
Dat is 5x CB aanbrengen.
Ik zie nu idd dat je een 1pt smiter heb ipv een pure smiter, dan is ITD idd wel lekker om te hebben, die moet ik zelf ook nog ff regelen voor mijn zmitertje :) De rest van de gear gaat nu wel lekker de goeie kant om (Nog bedankt daarvoor Dalyxia :))

[ Voor 9% gewijzigd door Cipri op 20-08-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

Ik zie nu idd dat je een 1pt smiter heb ipv een pure smiter, dan is ITD idd wel lekker om te hebben, die moet ik zelf ook nog ff regelen voor mijn zmitertje :) De rest van de gear gaat nu wel lekker de goeie kant om (Nog bedankt daarvoor Dalyxia :))
BTW zie nu dat ik een typo maakte :)

Bedoelde idd ITD voor zeal niet Smite |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:30:
[...]

Als schildje voor een bonemancer kan je beter een shrunken head nemen. Ofwel met +Bone skills en wat andere nuttige zooi, ofwel met +Bone Spirit/Bone Spear en 2s voor Rhyme of Splendor.
En een Pala Spirit schild of gewoon een res schild is ook beter voor een hammerdin.

En een sorc moet gewoon niet geraakt worden, en later een Spirit Monarch nemen ;)
Voordeel van die wall of the eyeless is dat hij 20% FCR heeft + 5 mana after kill :)
Liever mana terug krijgen dan geen mana hebben maar wel plus skills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:14:
[...]

BTW zie nu dat ik een typo maakte :)

Bedoelde idd ITD voor zeal niet Smite |:(
Volgens mij zijn we allebei half blind omdat we 's avonds te lang doorspelen en nu 's ochtends nog moe zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:28:
[...]

Er is volgens mij alleen de necro die het kan, zonder goede items...
trapsin kan het iig niet, ik heb nu alle synergies maxxed, maar zonder een hele goede merc overleef je de lightimmunes niet.
Weer een lvl 80 char waarbij ik denk: "nope toch niet".

Ik kan er ook niet mee mf'en bij gebrek aan mf items, die normaal gesproken voor een paar pgems te koop zijn, behalve als ik op bnet ben....mijn pgem mule heeft gisteren een hele dag online gestaan en elk half uur een nieuwe game gemaakt of gekeken of er N PGem O Items games waren. Om daarna een duped oath aangeboden te krijgen, dat wapen waar je geen hol mee kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

Er is volgens mij alleen de necro die het kan, zonder goede items...
trapsin kan het iig niet, ik heb nu alle synergies maxxed, maar zonder een hele goede merc overleef je de lightimmunes niet.
Weer een lvl 80 char waarbij ik denk: "nope toch niet".

Ik kan er ook niet mee mf'en bij gebrek aan mf items, die normaal gesproken voor een paar pgems te koop zijn, behalve als ik op bnet ben....mijn pgem mule heeft gisteren een hele dag online gestaan en elk half uur een nieuwe game gemaakt of gekeken of er N PGem O Items games waren. Om daarna een duped oath aangeboden te krijgen, dat wapen waar je geen hol mee kan....
Wil wel een OATH :)
2 zelfs :P

Die Bone Spirits is weer extra damage helpen.
HOW charges is weer leuk voor Attackrating.

Mijn barb zou er blij mee zijn :)

[ Voor 58% gewijzigd door Derr_Hans op 20-08-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mijn BO/Leap barb vorige ladder had als melee wapen ook een Oath, ging best aardig (voor de paar keer dat ie iets zelf moest doen).

Een Hammerdin kan ook met goedkope zut een eind komen, maar je moet wel voorzichtig blijven. Met een goedkoop Spirit zwaardje en Spirit Pala schildje (met zoveel mogelijk res natuurlijk) en Iratha's set heb je al genoeg res voor Nm, en met FCR rings en Stealth armor heb je ook een redelijke FCR en FHR. Later kan je dat voor andere zooi gaan inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Paladin die nog niet kan solo'en.
Heb een Hydra Sorc die wel kan solo'en Behalve @ ChoasSanc enzo.

ben nog niet klaar met die 2 builds.

--

Trapsin kan alleen lightning of Corps explosion.
Nadeel is, je kan zelf geen Amp casten :P

Voor MF kan je de Andy bug doen, dat heb ik van Yago (Don Holio)
Andy Quest doen -> Cain praten -> Warriv -> EXIT

Dan zou ze elke keer een quest drop voor je neer leggen :)

Naar mijn id werkt dit ook aangezien ze altijd 2~3 Rare's dropped bij mij + 1 op 4 een Unique (wel normal) en heb nu sinds kort +/- 75% MF.

(5x%Oculus + 1x%Ring + 1x%Boots)

Vorige Ladder had ik magic en af en toe een flawless gem.
Dit is alleen nog @ NM wellicht dat Hell nog meer resultaat bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:51:

Dan zou ze elke keer een quest drop voor je neer leggen :)

Naar mijn id werkt dit ook aangezien ze altijd ...
Damn, na boost door chaf vergeten te buggen! Fuck!
Enfin dan mijn Pk'er maar andy bug laten doen (nm en hell) kan die de game openen en ook meteen de koeien opengooien (voorlopig wel enkel NM dan...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hoe kom je dan in act 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:23:
[...]

Maar hoe kom je dan in act 2?
Via Warriv :)
Warriv naar go east en dan exit :P
Nieuwe game maken en doorgaan.

Moet andy hell ook nog, dus die laat ik wel buggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:25:
[...]

dan sta je in act 2 en dan meteen exit doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
En wat houdt het precies in? :)
En "Dan zou ze elke keer een quest drop voor je neer leggen", quest drop ? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Xerox op 20-08-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:27:
En wat houdt het precies in? :)
En "Dan zou ze elke keer een quest drop voor je neer leggen", quest drop ? :)
Zodra je in Act2 staat exit doen.
Dus ESC -> Save and Exit ;)

Quest drop, is een drop die elke act boss laat vallen bij de 1ste keer dat hij/zij/het dood gaat.
Deze drop heeft meer kans op het laten vallen van unique's en Rare's.

Na het toepassen van deze bug drop ANDY @ NM bij mij altijd Rare's en meestal zijn dat er 3.
En 1 op de 4 games een Unique (ruwe schatting :P)

Normaliter is het meer magic dan rare's wat ze laat vallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 20-08-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Ah zo, moet je deze bug elke keer uitvoeren? Of is het eenmaal goed voor altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=449699

En ene quest drop is eigenlijk de 1e originele drop, die is altijd wat groter dan normale drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

:> O+ O-) O-)

Ik zou het niet erg vinden 1 key bij te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:33:
Ah zo, moet je deze bug elke keer uitvoeren? Of is het eenmaal goed voor altijd?
Nee :)
Na het uitvoeren hoef je het niet meer te doen.

Ik kill andy en indentify de drops bij cain en als het wat is bewaar ik het anders op de grond en exit :P

edit:
Cipri's post met links says it all :)

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 20-08-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:25:
[...]

maar hoe is andy dan bugged? dat is toch de normale manier? adny killen, cain praten, warriv go east en dan act2

wat is daar bugged aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dalyxia schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

maar hoe is andy dan bugged? dat is toch de normale manier? adny killen, cain praten, warriv go east en dan act2

wat is daar bugged aan?
Het verschil is dat je niet met een NPC praat in act 2 of iets anders doet, maar direct de game verlaat. Vervolgens maak je een nieuwe game aan, en daar doe je pas act 2 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik heb een Paladin die nog niet kan solo'en.
Heb een Hydra Sorc die wel kan solo'en Behalve @ ChoasSanc enzo.

ben nog niet klaar met die 2 builds.

--

Zou je dit wat uitgebreider kunnen uitleggen?

Met exit bedoel je alt+F4? Of in act 2 esc en dan exit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:16:
[...]

Het verschil is dat je niet met een NPC praat in act 2 of iets anders doet, maar direct de game verlaat. Vervolgens maak je een nieuwe game aan, en daar doe je pas act 2 in.
aha, ok dat heb ik dus niet... kut :( want die extra kans dat er wat dropped ben ik toch wel hard nodig met mijn hammerdin

moet ik zeker helemaal overnieuw beginnen met pala wil ik die quest drop elke keer hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:35:
[...]

:> O+ O-) O-)

Ik zou het niet erg vinden 1 key bij te krijgen :9
Ik had het over iemand anders in dit topic, jij hebt er al 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quote Cipri maar.

Deze link legt het uit..

Volgorde hoe ik het gedaan heb.
Andy killen - haar portal nemen - cain praten - warriv go east - esc - save and exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

Quote Cipri maar.

Deze link legt het uit..

Volgorde hoe ik het gedaan heb.
Andy killen - haar portal nemen - cain praten - warriv go east - esc - save and exit.
Yup
Eigenlijk heb je die bug dus bijna altijd, als je beetje normaal speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

Yup
Eigenlijk heb je die bug dus bijna altijd, als je beetje normaal speelt :)
Zolang je maar exit doe als je act2 in kom :) en niet exit doe voordat je met warriv praat dan werkt het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dalyxia schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:18:
[...]

aha, ok dat heb ik dus niet... kut :( want die extra kans dat er wat dropped ben ik toch wel hard nodig met mijn hammerdin

moet ik zeker helemaal overnieuw beginnen met pala wil ik die quest drop elke keer hebben
Als je 2 key sets hebt: Maak een BO Barb die je het wel op die manier laat doen, en die de games opent. Met BO is je Hammerdin wat minder snel in gevaar, en de drops worden zowieso weer iets groter met 2 chars in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik dacht eigenlijk dat bug-questen als volgt ging:
Voorbeeld Diablo NM.
2 poppetjes:
poppetje 1 = quest-opener. Eis: heeft Diablo NM quest al gehaald.
poppetje 2 = MF-char. Eis: heeft Diablo NM quest nog NIET gehaald.

Je maakt een game aan met poppetje 1. Je joined met poppetje 2, die dan "Cannot Complete" bij Diablo-quest krijgt.
Nu mol je Diablo met poppetje 2 en krijg je de "Quest-drop".
Dir kun je oneindig herhalen zolang poppetje 2 niet de gmae maakt (of iemand anders die de quest nog moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Als je er nog eentje heb, men 2e set's LoD key wordt helaas niet geaccepteerd door de installer terwijl die wel correct zou moeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:42:
Ik dacht eigenlijk dat bug-questen als volgt ging:
Voorbeeld Diablo NM.
2 poppetjes:
poppetje 1 = quest-opener. Eis: heeft Diablo NM quest al gehaald.
poppetje 2 = MF-char. Eis: heeft Diablo NM quest nog NIET gehaald.

Je maakt een game aan met poppetje 1. Je joined met poppetje 2, die dan "Cannot Complete" bij Diablo-quest krijgt.
Nu mol je Diablo met poppetje 2 en krijg je de "Quest-drop".
Dir kun je oneindig herhalen zolang poppetje 2 niet de gmae maakt (of iemand anders die de quest nog moet).
Klopt Tollo!

Echter Andy kun je buggen zonder dat je een poppetje moet hebben waar je de Q (en dus ook de q-drop) van leeched. Alle andere bosses moet je buggen op de manier door jou beschreven...
Jammer is dat je Andy enkel snel kan runnen met een teleport char... voor mijn necro is het dus niet echt aangewezen...

Het idee van die "bugged Boo Barb" vind ik wel leuk!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

Als je er nog eentje heb, men 2e set's LoD key wordt helaas niet geaccepteerd door de installer terwijl die wel correct zou moeten zijn :(
Let op de 0 en O verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Burnedphoenix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:06:
Een LF/FA Hybrid Amazon is een hele leuke build om untwinked te starten (die ook nog Hell-viable is op HCL).

Skills:
- Max.: Lightening Fury, Charged Strike, Frozen Arrow en Freezing Arrow (synergy Frozen Arrow)
- Net zoveel punten (na +skills) in Pierce tot dit > 80% is (Razortail belt helpt heel veel).
- minimaal 1 punt in Decoy en Valkeyre.

FA als 2e attack werkt perfect samen met LF. Beide profiteren vooral van +skills, vereisen geen AR om te raken en hebben minder baat bij IAS, i.t.t. andere bowskills zoals Strafe, Multi, GA.
Beide slurpen ze ook veel mana, dus +mana after kill, Insight-merc en Silkweave-boots zijn perfect.
Het grote voordeel van niet afhankelijk zijn van AR is dat geen grote investering in Dex noodzakelijk is. Dat kan voor een groot deel in Vita (HCL!!).
Alleen het fysieke raken van de pijl/javalin wordt beinvloed door AR. Leun daarom niet te zwaar op mana/life leech.

Gear:

- Titans/ +2 Java replenish java's (%ed en lifeleech niet belangrijk. +skills ftw)
- Melody bow in any +3 bow (+6 to bowskills voor FA)
- Mosers/Whistans/Stormshield. (hoge %block, resists) Evt. Spirit-monarch (op HCL block>>+skills)
- Valkeyre Wing/Blacktorns Face/Rockstopper/Lore/Shako (resists/+skills/fhr etc.)
- Treachery/Smoke (resists)
- +2 Java (Crafted) gloves (skills/resists)
- Silkweave boots (FRW/+mana after kill)
- Razortail (Pierce!!)
- Ravenfrost (+dex,CBF,+cold duration)
- Cat's Eye, The Eye of Etlich, res/mana/skills etc.

De low/mid-runes Runewords doen het heel goed op deze Amazon. Al deze runes zijn te vinden bij Countess NM.
De rest is spul dat voor Pgems te krijgen is (als je het, of een alternatief zelf niet kan vinden).

Alles dat niet LI is ligt in no time door LF/CS. Bij grote groepen: LF, overlevenden/Bosses/champions: CS.
Alles wat wel LI is: FA voor behoorlijke veel schade plus bevriezen (merc maakt er ijsblokjes van). Alle charm met +cold damage verlengen de freeze-time.
De hoogst uitzonderlijke LI/CI monsters prik/jab je, samen met merc en Valk, zelf dood.

Ik gebruik een low-lvl Valk (10 pt na +skills) voornamelijk voor de afleiding en als early warning system. Valk snel dood --> wegwezen en uitkijken.
Verder is Decoy ideaal als ultra- bliksemafleider. Decoy op de plaats in de Throne waar de minions spawnen en ze hebben alleen oog voor haar. Paar LF en alles ligt.
Alle bad guys klonteren mooi samen om de Decoy. Ideaal voor LF en FA die beide profiteren van groepjes monsters en pierce.

Mijn java is nu rond de lvl80 en net klaar met Shenk in Hell. Ze heeft hoge %block en maxed resists en speelt erg soepel, snel en safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat ik die eens moet proberen. Titans moet toch wel te krijgen zijn. Ah well, zal mijn broer vragen of hij nog ooit wat met die 2x2 keysets doet. Als hij niet meer terugkomt dan verkoop ik ze op d2jsp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:45:
Misschien dat ik die eens moet proberen. Titans moet toch wel te krijgen zijn. Ah well, zal mijn broer vragen of hij nog ooit wat met die 2x2 keysets doet. Als hij niet meer terugkomt dan verkoop ik ze op d2jsp :D
Pheno, voor jou heb ik wel spul voor haar. Speelt erg lekker, vermoedelijk wel iets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eerst aan het magen, als die niets blijkt te zijn dan kan ik weer verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:38:
[...]

Een LF/FA Hybrid Amazon is een hele leuke build om untwinked te starten (die ook nog Hell-viable is op HCL).

Skills:
- Max.: Lightening Fury, Charged Strike, Frozen Arrow en Freezing Arrow (synergy Frozen Arrow)
- Net zoveel punten (na +skills) in Pierce tot dit > 80% is (Razortail belt helpt heel veel).
- minimaal 1 punt in Decoy en Valkeyre.

FA als 2e attack werkt perfect samen met LF. Beide profiteren vooral van +skills, vereisen geen AR om te raken en hebben minder baat bij IAS, i.t.t. andere bowskills zoals Strafe, Multi, GA.
Beide slurpen ze ook veel mana, dus +mana after kill, Insight-merc en Silkweave-boots zijn perfect.
Het grote voordeel van niet afhankelijk zijn van AR is dat geen grote investering in Dex noodzakelijk is. Dat kan voor een groot deel in Vita (HCL!!).
Alleen het fysieke raken van de pijl/javalin wordt beinvloed door AR. Leun daarom niet te zwaar op mana/life leech.

Gear:

- Titans/ +2 Java replenish java's (%ed en lifeleech niet belangrijk. +skills ftw)
- Melody bow in any +3 bow (+6 to bowskills voor FA)
- Mosers/Whistans/Stormshield. (hoge %block, resists) Evt. Spirit-monarch (op HCL block>>+skills)
- Valkeyre Wing/Blacktorns Face/Rockstopper/Lore/Shako (resists/+skills/fhr etc.)
- Treachery/Smoke (resists)
- +2 Java (Crafted) gloves (skills/resists)
- Silkweave boots (FRW/+mana after kill)
- Razortail (Pierce!!)
- Ravenfrost (+dex,CBF,+cold duration)
- Cat's Eye, The Eye of Etlich, res/mana/skills etc.

De low/mid-runes Runewords doen het heel goed op deze Amazon. Al deze runes zijn te vinden bij Countess NM.
De rest is spul dat voor Pgems te krijgen is (als je het, of een alternatief zelf niet kan vinden).

Alles dat niet LI is ligt in no time door LF/CS. Bij grote groepen: LF, overlevenden/Bosses/champions: CS.
Alles wat wel LI is: FA voor behoorlijke veel schade plus bevriezen (merc maakt er ijsblokjes van). Alle charm met +cold damage verlengen de freeze-time.
De hoogst uitzonderlijke LI/CI monsters prik/jab je, samen met merc en Valk, zelf dood.

Ik gebruik een low-lvl Valk (10 pt na +skills) voornamelijk voor de afleiding en als early warning system. Valk snel dood --> wegwezen en uitkijken.
Verder is Decoy ideaal als ultra- bliksemafleider. Decoy op de plaats in de Throne waar de minions spawnen en ze hebben alleen oog voor haar. Paar LF en alles ligt.
Alle bad guys klonteren mooi samen om de Decoy. Ideaal voor LF en FA die beide profiteren van groepjes monsters en pierce.

Mijn java is nu rond de lvl80 en net klaar met Shenk in Hell. Ze heeft hoge %block en maxed resists en speelt erg soepel, snel en safe.
Daarnaast is een Bowie goed te doen met low vita @ hcl (lees: 125 vita)
FA (frozen arrow) i.c.m. me cold damage charms is safe as hell.

Daarnaast doe je 2 type damage, Physical + Cold.
FA heeft ook een hoge AR bonus, dit samen met een kleine inverstering in Penetrate kan je naast killen ook leechen. Dex @ HCL rond de 300 en je heb lekkere physical damage.

Voor een LF / FA hybrid zal het ook wel werken aangezien je dan ook max block heb met 300 dex.
Kan je zelf max block halen met spirit shield.

Je blocked 75% van alle physical damage.
Komen ze in de buurt FA en plaats decoy.

Valk prebuffen tot lvl 17 :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.