Ben al level 15, heb zelf maar wat tristruns gehost. En daarna bugged act 2 gedaan. Nu nog even met assa zorgen dat mijn necro (jaja) naar de tombs kan.
Maar die mages zijn nu nog wel stoer, 2 schoten en alles ligt. SM is nu 11, Mages 4. Mages moet ik nu eerst pompen, om meeste damage per point te krijgen, elk extra puntje gaat in mastery.
Als die twee gemaxxed zijn dan ga ik eens naar de curses kijken. Lower lijkt me nog niet echt nodig op normal, dus die wordt als derde gemaxxed, daarna dim vision voor de hell shizzle.
En daarna zie ik wel
Puntje summon resist en misschien wat voor de synergies van het bone armor of zo. Clay 1 punt als ik in een wilde bui ben. Niet veel anders dan een andere typische melee skellie summoner. Met het verschil dat deze alleen ranged en dimmed vecht.
En zag me toch een mooi stafje in een mulepark, maar kon het niet kopen: +2 mages, +3 mastery, + 2 dim vision. Godver, zoveel geld had ik niet eens
en iemand was zo gek om in die game een lvl restrict te zetten. Aso's 
Maar ik weet dat ie bestaat, dus ik ga shoppen dat ik er bij neerval
Maar die mages zijn nu nog wel stoer, 2 schoten en alles ligt. SM is nu 11, Mages 4. Mages moet ik nu eerst pompen, om meeste damage per point te krijgen, elk extra puntje gaat in mastery.
Als die twee gemaxxed zijn dan ga ik eens naar de curses kijken. Lower lijkt me nog niet echt nodig op normal, dus die wordt als derde gemaxxed, daarna dim vision voor de hell shizzle.
En daarna zie ik wel
En zag me toch een mooi stafje in een mulepark, maar kon het niet kopen: +2 mages, +3 mastery, + 2 dim vision. Godver, zoveel geld had ik niet eens
Maar ik weet dat ie bestaat, dus ik ga shoppen dat ik er bij neerval