ik bedoel ook eigenlijk 6k damage, das behoorlijk makkelijk te halen met occu, shako, +3 cold amu, spirit, +2 skills armor. sorc torchpeke schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:03:
[...]
8 K blizz.
Da's lvl 43 met alle 3 de synergies max.
Veel succes.
Ik ben nog dood gegaan bij de ancients, maar goed, je was er ook niet bij om te zien hoe vaag dit was.Skyclad schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:15:
Daarom maak ik meestal toch een skelliemancer naast mijn andere chars, zodat ik altijd veilig de ancients kan doen.
Liever dat het 5 minuten duurt dan dat ik na 1 minuut ook zelf dood ben
Boeien, 1 char nog in zijn midlevels, is die eraan dan zie ik wel of ik nog eens begin en met wat.
Ik heb toch niet zo heel lang meer om te spelen, dus.
Het stafje heb ik iig verkocht. Mijn hoogste bedrag ooit, 45 fg
En voor tollo een summon skiller gevonden, dus is hij ook blij. Die krengen kosten nogal wat op d2jsp. Uitzuigers dat het er zijn.
Nou,heb hell boss runs maar opgegeven met mijn cl/fo sorc. Heb uitgevonden dat ik veel beter ben in countess runs. Ik doen nu countess+eldrich in 2 min,das volgens mij niet slecht. Weet iemand trouwens of terror-keys iets waard zijn? Daar vind ik er nu vrij veel van
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
ik heb geen idee, niet echt veel, maar kan je pindlesking dan ook niet runnen? anders maar de immunes door je merc laten killen, pindle dropped heel goed, net als shenkpingkiller schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:34:
Nou,heb hell boss runs maar opgegeven met mijn cl/fo sorc. Heb uitgevonden dat ik veel beter ben in countess runs. Ik doen nu countess+eldrich in 2 min,das volgens mij niet slecht. Weet iemand trouwens of terror-keys iets waard zijn? Daar vind ik er nu vrij veel van
heb je dus countess eldritch shenk pindle, daar doe je dan 3 a 4 minuten over, dan zit je gelijk over de tijd die nodig is om je te behoeden voor een tempban
Anoniem: 209930
Ik heb het gebrand, maar hij zegt nog steeds dat er geen CD in zit terwijl hij het wel goed leest. Had ook een programma geprobeerd te gebruiken vergelijkbaar met d2loader, alleen sloot hij af zodra ik op de exe drukte. Heb ik een no CD crack gedownload. Staat er: "We got a big error" zodra ik het probeer op te starten. Download ik een vertrouwbare no CD crack van Deviance en krijg ik een error.Dalyxia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:54:
[...]
de eerste de beste cd die je kunt vinden in je cd/dvd spelers doen of ff d2loader gebruiken (staat link in OP multiinstall uitleg
Nog iemand met een goeie crack of een ander idee?

Je moet om 2x te spelen (of meer) voor elke versie die je wilt runnen (dus elke keyset waar je crack op hebt + 1x origineel) ook een cd aan hebben staan. Bv ff een iso in je deamon zetten. Dus met 1x origineel zonder crack en 1x met crack moet je in je deamon een iso runnen en je orginele cd erin hebben. No cd crack werkt bij mij thuis alleen als ik wel een (gedownloade) cd erin heb zitten. Dus gewoon een hax versie van diablo. Of je echte cd erin doen miss dat dat ook werkt. Geen cd + nocd crack werkt iig niet bij mij
.
//edit
o lees dat je dat al hebt. Gebruik no-cd van startpost. Daar werkt het mee, of had je dat gedaan?
//edit
o lees dat je dat al hebt. Gebruik no-cd van startpost. Daar werkt het mee, of had je dat gedaan?
[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 12-08-2007 17:29 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Kan nog niet naar pindle omdat ik die anya quest nog niet gedaan heb. Had al moeite met anya op nm,dus moet maar even kijken of ik er een public game voor kan vinden.Dalyxia schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:01:
[...]
ik heb geen idee, niet echt veel, maar kan je pindlesking dan ook niet runnen? anders maar de immunes door je merc laten killen, pindle dropped heel goed, net als shenk
heb je dus countess eldritch shenk pindle, daar doe je dan 3 a 4 minuten over, dan zit je gelijk over de tijd die nodig is om je te behoeden voor een tempban
Shenk kan ik ook runnen,hoewel ik dan nog best vaak dood ga vanwege mijn lage resists. Heb ongeveer 0 voor all resists op hell. Heb net wel een gheeds gevonden(wel zo laag als maar kan)+2 keer lem,dus misschien moet ik straks maar eens wat gaan traden.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Nee, die had ik nog niet gebruikt. Heb je misschien een link voor me? Als ik hem google kan ik hem namelijk niet vinden. Alvast bedankt.Flapmo schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:28:
//edit
Pingkiller, misschien is de Smoke (Nef+Lum) runeword wat voor jou. Hij is goedkoop en geeft 50 naar all resistances. Een zeer goeie armor voor een lage prijs.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 12-08-2007 18:15 ]
met opening post bedoelen ze de eerste pagina van diablo2/LOD Deel 39, daar staat dit linkje kwakke01 in "Diablo2/LoD: deel 34"Anoniem: 209930 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:13:
[...]
Nee, die had ik nog niet gebruikt. Heb je misschien een link voor me? Als ik hem google kan ik hem namelijk niet vinden. Alvast bedankt.
Pingkiller, misschien is de Smoke (Nef+Lum) runeword wat voor jou. Hij is goedkoop en geeft 50 naar all resistances. Een zeer goeie armor voor een lage prijs.
Aha, dat wordt daarmee bedoeld. Maar die had ik dus ookal geprobeerd. Bij die kreeg ik dus het volgende te horen: "We got a big error here :(" Komt dat door het feit dat Diablo niet op mn C schijf heb staat?
Edit: Het schijnt dat het te maken heeft met D2loader. Zo ver ik weet had ik alles verwijderd. Om zeker te zijn van m'n zaak zal ik LoD herinstalleren.
Edit 2: Ik krijg dezelfde error desondanks ik met een schone lei ben begonnen. Als iemand nog een idee heeft is die welkom.
Edit: Het schijnt dat het te maken heeft met D2loader. Zo ver ik weet had ik alles verwijderd. Om zeker te zijn van m'n zaak zal ik LoD herinstalleren.
Edit 2: Ik krijg dezelfde error desondanks ik met een schone lei ben begonnen. Als iemand nog een idee heeft is die welkom.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 12-08-2007 20:05 ]
misschien ff in je register kijken (wel op eigen risico)Anoniem: 209930 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 19:23:
Aha, dat wordt daarmee bedoeld. Maar die had ik dus ookal geprobeerd. Bij die kreeg ik dus het volgende te horen: "We got a big error here :(" Komt dat door het feit dat Diablo niet op mn C schijf heb staat?
Edit 2: Ik krijg dezelfde error desondanks ik met een schone lei ben begonnen. Als iemand nog een idee heeft is die welkom.![]()
even zoeken op diablo2 en dan kijken op welke drive de cd check staat en de installpath van diablo
misschien dat daar iets fout staat
anders is het gewoon het probleem dat je de instructies niet goed hebt opgevolgd
Weet iemand een tool om je serial te achterhalen? Kom er net achter dat men overgetypte serials niet juist zijn...
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Ik heb nu de laatste versie van D2loader gedownload en nu krijg ik een ander fout bericht te horen: "D2Loader does not recognize this version of Diablo II. This build is only designed to work with Diablo II v.1.11b." Dit maakte mij eindelijk duidelijk wat ik fout deed na mijn herinstall. Ik had nog niet gepatched.. Nu dat wel gedaan te hebben doet hij het!Dalyxia schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:08:
[...]
misschien ff in je register kijken (wel op eigen risico)
even zoeken op diablo2 en dan kijken op welke drive de cd check staat en de installpath van diablo
misschien dat daar iets fout staat
anders is het gewoon het probleem dat je de instructies niet goed hebt opgevolgd
Nu kan ik eindelijk weer verder met mijn MF Sorc. Wat heb ik hier lang op gewacht!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 13-08-2007 00:06 ]
Mijn summomer is lvl 60 hell atm.
Zo nu graag wat lvl's pakken en mijn gear moet nog dringend worden geupgrade.
Loop nu rond met Homunculus (197 ed + Pdiamond) + arm af king + 3 summon ammu.
Daar houd het zowat bij op, armour is 123 def stealth en helm een 2 PRuby bonehelm...
Wat gear hebben jullie in gedachten? (Tollo?)
Ik zou met deze build graag pitruns doen, might merc moet nog leuk wapen (bonehew of obediance for massive damage om eerste corpses te creëren?).
Ik had zowiezo gedacht aan een wealth armour (maar in welke armour?), goldwrap belt, boots wartravelers voor MF of marrowwalks voor +2 summon?
Helm? (shako kan ik niet betalen...
)
Enfin eerst die lvls pakken zodat mijn merc ook wat goeie gear aan kan doen, en dan MF'en.
Zo nu graag wat lvl's pakken en mijn gear moet nog dringend worden geupgrade.
Loop nu rond met Homunculus (197 ed + Pdiamond) + arm af king + 3 summon ammu.
Daar houd het zowat bij op, armour is 123 def stealth en helm een 2 PRuby bonehelm...
Wat gear hebben jullie in gedachten? (Tollo?)
Ik zou met deze build graag pitruns doen, might merc moet nog leuk wapen (bonehew of obediance for massive damage om eerste corpses te creëren?).
Ik had zowiezo gedacht aan een wealth armour (maar in welke armour?), goldwrap belt, boots wartravelers voor MF of marrowwalks voor +2 summon?
Helm? (shako kan ik niet betalen...
Enfin eerst die lvls pakken zodat mijn merc ook wat goeie gear aan kan doen, en dan MF'en.
*Don_holio
Zo komt dat uberteam er nooit!Pheno79 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 08:43:
Level 81 en dood. Dank hammerdin.
Nog 1 midlevel char over en daarna weet ik het niet meer hoe ik in vredesnaam aan items kan komen.
*Don_holio
zo, mijn blizsorc is alweer een eind op weg: level 56 ofzo, en mijn merc is nu 44.
Qua uitrusting nu:
spirit sword
wall of the eyeless (oid, met dank aan cipri)
stealth armor
arcanna helm ( : ) )
2x rare ring met fcr geloof ik
boots met fhr/ frw en 21% mf (wow, dat brengt mijn totaal mf op 21%!! )
nokozan relic amu ( : ) )
merc heeft: kelpie snare, cracked breast plate en een of andere helm
Kelpie icm ice blast/ blizzard werkt echt briljant voor (nm) mephi: hoef echt niet de moat trick te doen, mijn merc tankt mephi gewoon, staat zelfs bijna stil en hij is zo dood (na wat static natuurlijk). Als mijn merc toch doodgaat door poison oid, kan de moat trick alsnog wel.
Je ziet: mijn equip is nog niet helemaal je van het
Qua uitrusting nu:
spirit sword
stealth armor
Kelpie icm ice blast/ blizzard werkt echt briljant voor (nm) mephi: hoef echt niet de moat trick te doen, mijn merc tankt mephi gewoon, staat zelfs bijna stil en hij is zo dood (na wat static natuurlijk). Als mijn merc toch doodgaat door poison oid, kan de moat trick alsnog wel.
Anoniem: 113568
Hmm.. in een week van 500fg naar 1400 fg gegaan.. mede dankzij 3 shako's op een dag.
Torch runs bij de vleet (3x pala torch
, 2x sorc
en 1x ama/druid)
Ben alleen gisteren dood gegaan met level 88 hammerdin (1.8k life, 125%Fcr 10.5k dmg) tijdens clearen naar de mini ubers had geen BO (was mn bo barb vergeten te geven
had wel shout..).
Verliezen: 20/20 Pala torch, 18/15/10 Anni, 3x Pala combat, 5x 15-19life sc
Maargoed.. we gaan vrolijk verder.
Torch runs bij de vleet (3x pala torch
Ben alleen gisteren dood gegaan met level 88 hammerdin (1.8k life, 125%Fcr 10.5k dmg) tijdens clearen naar de mini ubers had geen BO (was mn bo barb vergeten te geven
Maargoed.. we gaan vrolijk verder.
Hallo Dia fans,
ik zag gisteren de cd's weer eens liggen en wilde eigenlijk weer eens gaan spelen (echter nog geen tijd gehad de bende te installeren)! De laatste keer dat ik gespeeld heb was de eerste ladder ronde van 1.10.
Graag zou ik willen weten welke chars op het moment erg goed zijn, was voorheen altijd een sorc en pala fan. En in welke ladderronde jullie je nu bevinden?
ik zag gisteren de cd's weer eens liggen en wilde eigenlijk weer eens gaan spelen (echter nog geen tijd gehad de bende te installeren)! De laatste keer dat ik gespeeld heb was de eerste ladder ronde van 1.10.
Graag zou ik willen weten welke chars op het moment erg goed zijn, was voorheen altijd een sorc en pala fan. En in welke ladderronde jullie je nu bevinden?
Heb iets meer MF als jouw, gebruik een HEX FIRE sword voor de +3Fire Skills en de +10max fire resist. (heb zelf nu net 6x% resistHanH schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:37:
zo, mijn blizsorc is alweer een eind op weg: level 56 ofzo, en mijn merc is nu 44.
Qua uitrusting nu:
spirit sword
stealth armor
Helm een DarkSight unique (normal) helm met +15% all res.
een 20% fcr orb op switch voor teleport, heb alleen nog geen shield (komt een 2de Rhyme
Rhyme shield
Belt een nightsmoke
MF is 25 + 10 van ring + 7 boots
Run NM Andy er mee, zij geeft veeeeeel rare's
Rare's zijn
Mephi durf ik nog niet, niet dat hij moeilijk is, maar hou niet van dolls en teleport is super traaaaag
Hydra's heeft Andy in no-time om zonder haar te zien
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Klopt, want ik ga geen hammerdin maken die toch niet aan de 11 k komt. We heten niet allemaal chaffy, dus ik kap met builds die alleen werken als je dure grut nodig hebt.
Of ik moet ook maar aan de mh
Leuk dat je weer terug komtcspgeertsema schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:30:
Hallo Dia fans,
ik speel alleen maar Softcore Ladder met een blizsorc en een hammerdin (op dit moment iig). Ben net weer een weekje begonnen na een jaar van afwezigheid.
Als je genoeg geld hebt, is elke char wel goed, maar een skelliemancer/ fishymancer is volgens mij voor iedereen te doen. (en een blizsorc natuurlijk
ik heb nu 110% fcr, dan schiet teleporten wel op. NM Andy doe ik ook, alleen die poison hè... dat vindt mijn merc niet leuk.Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:31:
Heb iets meer MF als jouw, gebruik een HEX FIRE sword voor de +3Fire Skills en de +10max fire resist. (heb zelf nu net 6x% resist)
Helm een DarkSight unique (normal) helm met +15% all res.
een 20% fcr orb op switch voor teleport, heb alleen nog geen shield (komt een 2de Rhyme)
Rhyme shield
Belt een nightsmoke
MF is 25 + 10 van ring + 7 boots
Run NM Andy er mee, zij geeft veeeeeel rare's
Rare's zijnal een paar mooi rare's gevonden voor barb en 2x MAV's Belt
Mephi durf ik nog niet, niet dat hij moeilijk is, maar hou niet van dolls en teleport is super traaaaag
Hydra's heeft Andy in no-time om zonder haar te zienen light mephi waarschijnlijk ook al rap.
[ Voor 35% gewijzigd door HanH op 13-08-2007 10:40 ]
Ik denk dat ik een hammerdin ook zo geRIPed heb.Pheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:31:
[...]
Klopt, want ik ga geen hammerdin maken die toch niet aan de 11 k komt. We heten niet allemaal chaffy, dus ik kap met builds die alleen werken als je dure grut nodig hebt.
Of ik moet ook maar aan de mh
Heb geen equipment om de 125 fcr te halen een ook geen +skills om 11k damage te halen.
Daarnaast heb ik ook geen geluk met HF NM gaf mij een FAL en een DOL
FAL gaat nog wel, kan ik gebruiken voor een Obediance Pole op de Merc van mijn Pala.
DOL tja Venom ?? nee die zuigt.
White ?? misschien maar heb nu nog geen zin in een bonemancer
Forti hahaa noway dat ik dat red
Iemand een DOL hebben of ruilen tegen een RattleCage en Goblin Toe
haha, mijn NM hell forge gaf ook een DOL... (wel SCL natuurlijk)Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:36:
[...]
Sorry zelfs die items heb ik nog niet zien vallenDerr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:36:
Ik heb wel 2 um met al dat geouwehoer, en 2 lum. Maar goed, die ums stop je ook alleen maar in elite end gear, dus die zullen wel gaan rotten in stash.
je hebt 2 keuzes natuurlijk: of nu fun hebben met je um, of ze in je stash laten tot je ooit nog meer geld hebt om ze te gebruiken (of aan charsi voederenPheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:40:
[...]
Sorry zelfs die items heb ik nog niet zien vallen
Ik heb wel 2 um met al dat geouwehoer, en 2 lum. Maar goed, die ums stop je ook alleen maar in elite end gear, dus die zullen wel gaan rotten in stash.
Dat is mijn nieuwe insteek, ik ga voor 2 of 3 chars, alles wat zij niet kunnen gebruiken gaat of voor trade (moet het wel heel goed zijn), of naar jullie, of direct voor 35000 naar charsi.
Oh, ik bewaar ook bijna niets meer hoor, gisteren een summon skiller aan tollo gegeven, hij heeft al eerder een armpje van king leoric gehad. En jacub wilt wat sorc stuff, ik heb nog een +2 amu tiara, die kan ie zo hebben. D2jsp heb ik het geduld niet voor, die mensen willen alleen elite uniques over het algemeen, die heb ik niet. Wel 50 pgemsHanH schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:42:
[...]
je hebt 2 keuzes natuurlijk: of nu fun hebben met je um, of ze in je stash laten tot je ooit nog meer geld hebt om ze te gebruiken (of aan charsi voederen).
Dat is mijn nieuwe insteek, ik ga voor 2 of 3 chars, alles wat zij niet kunnen gebruiken gaat of voor trade (moet het wel heel goed zijn), of naar jullie, of direct voor 35000 naar charsi.
Ik bewaar alleen runes en pgems, en heb 6 mules om de rest over te verdelen voor anderen. Als ze nog echt iets waard zijn imho.
20/20 pala? wat is ook het nut om deze te houden? Verkopen die handel en een iets minder perf (20/18 of /18/20) aanschaffen en de overschot houden!Anoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:22:
Mensen als N-c of tellmestory betalen fortuinen voor zulke items!
Hehe, ik denk dat wij (Pheno, Don, Derr_Hans....) In de spiraal van de armoede zitten en het ziet ernaar uit dat we er niet snel uit zulllen geraken!
But life goes on... en op een dag komt die gosu-make-me-rich-in-a-second-drop wel!
*Don_holio
Heb het zelfdePheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:46:
[...]
Oh, ik bewaar ook bijna niets meer hoor, gisteren een summon skiller aan tollo gegeven, hij heeft al eerder een armpje van king leoric gehad. En jacub wilt wat sorc stuff, ik heb nog een +2 amu tiara, die kan ie zo hebben. D2jsp heb ik het geduld niet voor, die mensen willen alleen elite uniques over het algemeen, die heb ik niet. Wel 50 pgems
Ik bewaar alleen runes en pgems, en heb 6 mules om de rest over te verdelen voor anderen. Als ze nog echt iets waard zijn imho.
Wat ik kan gebruiken gebruik ik
Een UM is een hele mooie rune
Wil je een Necro met curses of bone wellicht weer skellies
SOL+UM+UM 3 sox armor geeft je +2skills 30 allres en hoop mana.
Cresent Moon als je static field wil op je merc
Of als dual weapon barb. (dit wordt mijn setup
DIe 20 fg wat een summonskiller deed boeit me niet echt nee. Ik heb liever dat men zijn build goed kan krijgen hier dan zelf wat fg. Die orb wild eniemand, dus die heb ik te koop gezet. Een pker heeft die gekocht, dus pas op voor een sorc met als acc name reanimated horde.yago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:04:
[...]
20/20 pala? wat is ook het nut om deze te houden? Verkopen die handel en een iets minder perf (20/18 of /18/20) aanschaffen en de overschot houden!
Hehe, ik denk dat wij (Pheno, Don, Derr_Hans....) In de spiraal van de armoede zitten en het ziet ernaar uit dat we er niet snel uit zulllen geraken!
But life goes on... en op een dag komt die gosu-make-me-rich-in-a-second-drop wel!
Je weet iig de stats op zijn stafje nu en hij gebruikt bliz/iceblast
ken hem is inderdaad een pk'er hoewel wel dikwijls legit pk's.
Laat je dus niet door hem opnaaien want dan loopt het slecht af...
Laat je dus niet door hem opnaaien want dan loopt het slecht af...
*Don_holio
Loop idd al een jaar rond met 10 FG, ik heb ook het geduld niet voor om te tradenyago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:04:
[...]
Daarnaast zijn Rare's en Low uniques zeer geschikt om bepaalde builds te creeren.
Al het nodig is dan is er altijd wel iemand die een RattleCage heeft
Haha zal op d2jsp even een bericht zetten om die items te krijgen
Dan kan ik met mijn pala tenminste echt een support leveren
Oja nog een SOL zoeken
vraagje:
Ik wil graag aan een necro gaan beginnen op SCL, echter ik heb even een build vraagje.
Ik wil een bonemancer gaan maken, maar hoe goed diet die het op late NM en Hell? Ik ben nogal arm en ga ook untinkwed spelen, ik dacht aan
4 Teeth
1 Bone Armor
1 CE
max bone spear
max bone spirit
max bone wall
max bone prison
1 decrep (+ peres.)
1 Clay Golem en GM
Dan hou ik nog een paar puntjes over. Waar kan ik die het beste in stoppen? Ik zit een beetje te twijfelen tussen
Teeth: voor de synergies
Skellies, kunnen wellicht nog wat meer damage/crowd control toevoegen, maar zijn die paar punten het wel waard op hell?
Thanks
ZTeeVeR
Ik wil graag aan een necro gaan beginnen op SCL, echter ik heb even een build vraagje.
Ik wil een bonemancer gaan maken, maar hoe goed diet die het op late NM en Hell? Ik ben nogal arm en ga ook untinkwed spelen, ik dacht aan
4 Teeth
1 Bone Armor
1 CE
max bone spear
max bone spirit
max bone wall
max bone prison
1 decrep (+ peres.)
1 Clay Golem en GM
Dan hou ik nog een paar puntjes over. Waar kan ik die het beste in stoppen? Ik zit een beetje te twijfelen tussen
Skellies, kunnen wellicht nog wat meer damage/crowd control toevoegen, maar zijn die paar punten het wel waard op hell?
Thanks
ZTeeVeR
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Sol is af te halen bij me. Gisteren nogal wat hell en nm countess gedaan, zoek een lem die niet wilt.Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:22:
[...]
Loop idd al een jaar rond met 10 FG, ik heb ook het geduld niet voor om te traden
Daarnaast zijn Rare's en Low uniques zeer geschikt om bepaalde builds te creeren.
Oja nog een SOL zoeken
ik, kan je nog kiezen uit 2 of 3 geloof ikHanH schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:04:
which reminds me: heeft iemand nog een tarnhelm over op SCL?
/f add Dalyxia
jouw accnaam=?
ben vanavond online
Als je dan toch ranged gaat spelen zou ik niets in de summon tree doen. 2 woorden: dim vision.ZTeeVeR schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:25:
vraagje:
4 Teeth
1 Bone Armor
1 CE
max bone spear
max bone spirit
max bone wall
max bone prison
1 decrep (+ peres.)
1 Clay Golem en GM
Thanks
ZTeeVeR
ICM met bonewall en prison (die langzaam gratis wordt) heb je uberlijke crowdcontrol. Zelfs mijn cursemancer (die heeft echt geen attack alleen bonewall/prison en curses) redt het op hell. Ik heb dan nog wat meer punten in curses gedropt, maar als je bones gaat smijten zou dim vision genoeg moeten zijn. En een ranged merc! Want anders heb je niets aan dim. Voor een leuk shatter effect zou ik act 3 cold nemen. 1 puntje in decryp. Lower res en al die shit is niet nodig voor een bonemancer.
kijk eens opZTeeVeR schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:25:
vraagje:
Ik wil een bonemancer gaan maken, maar hoe goed diet die het op late NM en Hell? Ik ben nogal arm en ga ook untinkwed spelen,
[...]
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=87 voor alle build guides van d2jsp
of op
http://www.diablo2.com/forum/showthread.php?t=7828 voor een bonemancer build guide van diablo2.com
*H4HDalyxia schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:36:
[...]
ik, kan je nog kiezen uit 2 of 3 geloof ik
/f add Dalyxia
jouw accnaam=?
ben vanavond online
ik ben ook vanavond online (en vandaag de hele dag in 'mule park', maar dan zit ik niet achter de pc)
Thanks alvast. (btw 1 is wel genoeg
Ik heb wel goblins voor je. Alleen rattlecage niet maar die vindt ik regelmatig.Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:22:
[...]
Loop idd al een jaar rond met 10 FG, ik heb ook het geduld niet voor om te traden
Oja nog een SOL zoeken
Valt overigens wel mee wat ze er voor betalen, en ik had hem pas een dag.. ging er niet vanuit dat ik dood zou gaan, dacht "die trade ik later wel voor gosu fg"yago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:04:
[...]
20/20 pala? wat is ook het nut om deze te houden? Verkopen die handel en een iets minder perf (20/18 of /18/20) aanschaffen en de overschot houden!
Gisteren een leuke trade gedaan:
Er was een game o 6 dest.. dus ik ga erin en vraag wat die nodig heeft: anni.
Ik zeg ik heb wel een anni voor je, maar niet voor 6destr.. biedt die kerel 15 destruction keys..
15 destr keys = 150fg
anni = 50fg.
Makkelijk geld verdienen of wat?
voor mij is een anni heel wat meer waard als 15 destr keysAnoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:48:
[...]
Valt overigens wel mee wat ze er voor betalen, en ik had hem pas een dag.. ging er niet vanuit dat ik dood zou gaan, dacht "die trade ik later wel voor gosu fg"
Gisteren een leuke trade gedaan:
Er was een game o 6 dest.. dus ik ga erin en vraag wat die nodig heeft: anni.
Ik zeg ik heb wel een anni voor je, maar niet voor 6destr.. biedt die kerel 15 destruction keys..
15 destr keys = 150fg
anni = 50fg.
Makkelijk geld verdienen of wat?
misschien omdat ik diablo clone nog nooit gezien heb in de 3 jaar dat ik op battle.net speel........
Ik heb 'm na de reset ook nooit meer gezien. En al zou ik hem zien, ik kan hem niet aan nu.Dalyxia schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:57:
[...]
voor mij is een anni heel wat meer waard als 15 destr keys
misschien omdat ik diablo clone nog nooit gezien heb in de 3 jaar dat ik op battle.net speel........
Heej bedankt he! Ja een Act 3 lightning merc wilde ik gaan nemen, die heeft evt nog wat def tov een acht 1 merc, mocht dat nodig zijn.Pheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:40:
[...]
Als je dan toch ranged gaat spelen zou ik niets in de summon tree doen. 2 woorden: dim vision.
ICM met bonewall en prison (die langzaam gratis wordt) heb je uberlijke crowdcontrol. Zelfs mijn cursemancer (die heeft echt geen attack alleen bonewall/prison en curses) redt het op hell. Ik heb dan nog wat meer punten in curses gedropt, maar als je bones gaat smijten zou dim vision genoeg moeten zijn. En een ranged merc! Want anders heb je niets aan dim. Voor een leuk shatter effect zou ik act 3 cold nemen. 1 puntje in decryp. Lower res en al die shit is niet nodig voor een bonemancer.
Ok, dim vision, daar kan idd ook wel een puntje in, kheb er nog wel wat over.
Skellies zal ik dan met rust laten en dan ga ik dus aan de slag met een CG en mn mercje. Ok, verveel ik me weer niet van de week!
Tsja dat is dus de reden waarom mensen veel kunnen verdienen met d2jsp.Dalyxia schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:57:
[...]
voor mij is een anni heel wat meer waard als 15 destr keys
Er zijn mensen die honderden unid anni's hebben. Vraag me niet hoe, maar ze hebben het.
Deze verkopen ze voor schappelijke prijzen op d2jsp
Heb overigens dit seizoen ook pas 1x uber dia gezien.. en dat was met mn orb sorc.. duurde aardig lang. Met smiter ligt hij in 10~ seconden
Ik zou CG ook niet nemen. Het "probleem" met melee is dat die dim vision sloopt, oftewel, die monsters zien je dan opeens weer. Als je max dim vision heb dan heb je echt heel veel sec om ze die bonespears in hun aars te gooien, dat overleven ze niet.ZTeeVeR schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:03:
[...]
Heej bedankt he! Ja een Act 3 lightning merc wilde ik gaan nemen, die heeft evt nog wat def tov een acht 1 merc, mocht dat nodig zijn.
Ok, dim vision, daar kan idd ook wel een puntje in, kheb er nog wel wat over.
Skellies zal ik dan met rust laten en dan ga ik dus aan de slag met een CG en mn mercje. Ok, verveel ik me weer niet van de week!
Dim: 20
Decryp: 1 (liefst op een wandje die je op switch hebt, scheelt heel veel skillpoints!
Teeth: 1~20
Corpse: 1
Bone spear: 20
Bone spirit: 20
Bone armor: 1
Bonewall: 1~20
Bone prison: 20
Eerst je damage maxxen, daarna prison (kost steeds minder mana, dus beter dan wall)
En op het laatst ga je of teeth of bonewall maxxen. Ik zou wall doen, daar die ook synergie voor bone armor is.
Tja, ten eerste moet je mazzel hebben om hem tegen te komen of om items te vinden die men wilt. Ik geloof dat jij dat wel hebtAnoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:05:
[...]
Tsja dat is dus de reden waarom mensen veel kunnen verdienen met d2jsp.
Er zijn mensen die honderden unid anni's hebben. Vraag me niet hoe, maar ze hebben het.
Deze verkopen ze voor schappelijke prijzen op d2jsp
Heb overigens dit seizoen ook pas 1x uber dia gezien.. en dat was met mn orb sorc.. duurde aardig lang. Met smiter ligt hij in 10~ seconden
Ik probeer nu met alle goede moed een build te verzinnen, maar zelfs dat lukt me niet meer. Meestal baseer ik het op een grappig ding dat ik gevonden heb, maar na de ladder reset staat die put al maanden droog
Ach, misschien vind ik dan toch eindelijk een andere hobby, net als mijn broer gewoon cold turkey gaan
Dat is prettigAnoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:45:
[...]
Ik heb wel goblins voor je. Alleen rattlecage niet maar die vindt ik regelmatig.
@ pheno SOL is ook prettig. Dan is mijn Pala bijna klaar.
Naast goblin + rattle + sol (insight) heb ik mijn support + damage redelijk af.
Mis alleen Guilimens Face
Nokozan's Amulet zoek ik wel bij andy NM
Daar heb ik mijn sorc voor gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 13-08-2007 12:40 ]
Ok, dat is helder, bedankt.Pheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:09:
[...]
Ik zou CG ook niet nemen. Het "probleem" met melee is dat die dim vision sloopt, oftewel, die monsters zien je dan opeens weer. Als je max dim vision heb dan heb je echt heel veel sec om ze die bonespears in hun aars te gooien, dat overleven ze niet.
Dim: 20
Decryp: 1 (liefst op een wandje die je op switch hebt, scheelt heel veel skillpoints!
Teeth: 1~20
Corpse: 1
Bone spear: 20
Bone spirit: 20
Bone armor: 1
Bonewall: 1~20
Bone prison: 20
Eerst je damage maxxen, daarna prison (kost steeds minder mana, dus beter dan wall)
En op het laatst ga je of teeth of bonewall maxxen. Ik zou wall doen, daar die ook synergie voor bone armor is.
Maar zijn 20 sp in Dim het wel waard? Ik bedoel, P&B spells lijken me niet al te krachtig en kan ik niet beter 8 punten in dim stoppen om dan teeth EN wall te maxen?
[ Voor 147% gewijzigd door ZTeeVeR op 13-08-2007 12:51 ]
Laat dat voortaan eerder weten joh! Gisteren nog een nokazan weggegooid (gefrustreerd dat het weer geen mara's wasDerr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:33:
[...]
Dat is prettig
Het is overigens niet alleen geluk hebben, je moet er ook gewoon aardig wat tijd insteken om je in "de markt" te verdiepen, en om trades af te struinen.
HAHAAnoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:06:
[...]
Laat dat voortaan eerder weten joh! Gisteren nog een nokazan weggegooid (gefrustreerd dat het weer geen mara's was)
Het is overigens niet alleen geluk hebben, je moet er ook gewoon aardig wat tijd insteken om je in "de markt" te verdiepen, en om trades af te struinen.
Nou ik zal een nieuwe wish list maken @ gotdiablo forum
Heb nog wel een lem maar dacht daar een wealth van te maken na het vinden van een KO. Moest je hem dringend nodig hebben dan mag je hem hebben hoor en anders heb ik nog wel een hel of dol voor je, kan je misschien ruilen tegen een lem?Pheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:36:
[...]
Sol is af te halen bij me. Gisteren nogal wat hell en nm countess gedaan, zoek een lem die niet wilt.
Wat zijn de runes benodigd voor OBEDIANCE ?
Heb niet echt mana probs, dus een insight is niet direct nodig.
Ik zoek dus Ko en obediance runes en heb nog hel, dol en andere op overschot...
*Don_holio
haha, ik wist niet eens dat er een gotdiablo forum was... toch maar even aangemeld..Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:11:
[...]
HAHA
Nou ik zal een nieuwe wish list maken @ gotdiablo forum
http://www.diablo2.com/ar...s/obedience-runeword.htmlyago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:17:
Heb nog wel een lem maar dacht daar een wealth van te maken na het vinden van een KO. Moest je hem dringend nodig hebben dan mag je hem hebben hoor en anders heb ik nog wel een hel of dol voor je, kan je misschien ruilen tegen een lem?
Hel + Ko + Thul + Eth + Fal
Webfilter... Maar toch bedankt!
Zoek dus nog 2x ko; 1x fal
heb in de aanbieding: 1x hel, 2x dol, 1x shael (Derr_Hans?)
*Don_holio
Als je die Lums toch niet gaat gebruiken, heb ik er misschien nog wat voor over. Die runes komen mij namelijk goed van pas. Mijn account naam is Yawn.Pheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:40:
[...]
Sorry zelfs die items heb ik nog niet zien vallen
Je gaat rustig onderhandelen met andy of ze een unique shako laat vallenAnoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:06:
[...]
Laat dat voortaan eerder weten joh! Gisteren nog een nokazan weggegooid (gefrustreerd dat het weer geen mara's was)
Dringend niet, ik krijg er geen light immunes mee neer. Het is alleen een goedkoper alternatief dat enigma of cohyago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:17:
[...]
Heb nog wel een lem maar dacht daar een wealth van te maken na het vinden van een KO. Moest je hem dringend nodig hebben dan mag je hem hebben hoor en anders heb ik nog wel een hel of dol voor je, kan je misschien ruilen tegen een lem?
yago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:17:
[...]
Helaas heb ik een obediance zelf ook nodig.yago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:55:
[...]
Webfilter... Maar toch bedankt!
Zoek dus nog 2x ko; 1x fal
heb in de aanbieding: 1x hel, 2x dol, 1x shael (Derr_Hans?)
Anders had je die FAL mogen hebben.
Al hoewel jij die recept eerder compleet heb dan ik.
Mocht jij die KO vinden eerder dan mij
80% kans dat jouw dat lukt, dan krijg jij die FAL voor FREE .
Zie ik er wel een sheal voor terug
--
Zorg er wel voor dat je obediance in een elite 5sox pole arm doet.
de Requiremets wordern minder door de hel 20% en als je een ETH versie vind dan gaan er nog een wat req's af
Zo heb je massive damage met 40% CB
20 is misschien wat overdreven, door + skills komt ie daar ook wel. Dim Vision, attract, confusion en terror verminderen per moeilijkheidsgraad de tijdsduur. Ik heb er 20 in gestopt (maar had toch al punten over). Een stuk of 10 moet ook wel lukken. Of 1 en dan +10 +skills krijgen ofzoZTeeVeR schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:48:
[...]
Ok, dat is helder, bedankt.
Maar zijn 20 sp in Dim het wel waard? Ik bedoel, P&B spells lijken me niet al te krachtig en kan ik niet beter 8 punten in dim stoppen om dan teeth EN wall te maxen?
Dat is zelf wat uitproberen, bij 10 moet je vaker casten, bij 20 leg je dim over een heel zichtbaar veld.
Bij 40 wil je niet weten overigens, of je moet een non ladder hc char hebben, dan kan ik die wel laten zien
Ik zou 'm niet durven maken in een non-elite, non-ethereal wapen!
Questie van een eth elite wapen te vinden en dan langs Larzuk te gaan...
Wat die Ko betreft zien we wel... Valt ie of valt ie niet!
Die Shael krijg je zowiezo wel, ik kan er niets mee doen...
*Don_holio
In dat geval zal ik die FAL voor jouw zoeken en gevenyago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:20:
Ik zou 'm niet durven maken in een non-elite, non-ethereal wapen!
Wat zou Guilimens Face Kosten @ d2jsp ??
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 13-08-2007 15:01 ]
5fg maxDerr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:27:
[...]
In dat geval zal ik die FAL voor jouw zoeken en geven![]()
Wat zou Guilimens Face Kosten @ d2jsp ??
moet het toch even kwijt: guillaumes bedoel je toch?Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:27:
[...]
Lol 5fg maar
heb net 10 fg geboden op een 32Res Vipervoor sorc.
Ben ik meteen van mijn FG af
Hij kon niet vanavond alleen maar NU
Op zoek naar guilimens voor 5fg
Heb er misschien nog wel eentje voor je ook nog eens.. vanavond maar eens even mules afzoekenDerr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:27:
[...]
Lol 5fg maar
heb net 10 fg geboden op een 32Res Vipervoor sorc.
Ben ik meteen van mijn FG af
Hij kon niet vanavond alleen maar NU
Op zoek naar guilimens voor 5fg
Ja die jaHanH schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:33:
[...]
moet het toch even kwijt: guillaumes bedoel je toch?
Barry als je hem heb, dan ben jij de man !Anoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:34:
[...]
Heb er misschien nog wel eentje voor je ook nog eens.. vanavond maar eens even mules afzoeken
Wie hier speelt nou allemaal SCL? Want dan weet ik op wiens posts ik moet letten en welke ik moet negeren. 
Nu heb ik een dienst te vragen aan de mensen die SCL spelen. Als één van jullie een 2 socket superior armor ,voor onder de 65 strength, zouden kunnen vinden zou ik dat erg apprecieren. Wellicht geef ik je er nog wat leuks voor.
Nu heb ik een dienst te vragen aan de mensen die SCL spelen. Als één van jullie een 2 socket superior armor ,voor onder de 65 strength, zouden kunnen vinden zou ik dat erg apprecieren. Wellicht geef ik je er nog wat leuks voor.
Vraag:
Aangezien je met een summon-necro kan MF'en met je skellies betekent dit dan dat je skellies de abilities die op jou slaan overnemen? In dat geval zou ik eens willen proberen met een highlords om te zien wel effect dat geeft...Deadly strike is altijd leuk!
Aangezien je met een summon-necro kan MF'en met je skellies betekent dit dan dat je skellies de abilities die op jou slaan overnemen? In dat geval zou ik eens willen proberen met een highlords om te zien wel effect dat geeft...Deadly strike is altijd leuk!
*Don_holio
Helaas....je merc neemt ook mf mee, die hij optelt bij zijn mf gear. Zo werkt dat dus ook met skellies.yago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:16:
Vraag:
Mf werkt ook op je minions, dus ook de beer, wolfjes, weet ik veel. Je skellies nemen geen weapon damage over, anders zou elke necro met gores, last wish, guil face, weet ik veel rondlopen
CB ftw
[ Voor 27% gewijzigd door Pheno79 op 13-08-2007 16:21 ]
Ga je voor MF necro. Geef je merc ook MF mee, op D2JSP zag ik ergen een STEALSKULL helm staan.yago schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:16:
Vraag:
Deze heeft 5% LL / ML 30-50% MF 10% IAS
Dat is super helm voor een MF merc, Daarnaast kan je hem (als je het vind) een Skullders geven.
Deze heeft +1 skill en dat betekend weer iets meer radius en damage voor might en MF
Ga je voor damage Obediance of Insight, Insight heeft Critical Strike (hopen op +6) en 23% MF
PTopaz in de Steal Skull en Skullders en je heb zo 2xx% a bijna 3xx% extra MF als jouw Merc de kill maakt
iemand titans nodig (scl) anders gaat ie weg.
volgens mij werkt extra MF niet mee voor je skellies (hoe dat dan ook zou kunnen).
volgens mij werkt extra MF niet mee voor je skellies (hoe dat dan ook zou kunnen).
Stealskull en skulders stonden op het menu.Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:41:
[...]
Ga je voor MF necro. Geef je merc ook MF mee, op D2JSP zag ik ergen een STEALSKULL helm staan.
Deze heeft 5% LL / ML 30-50% MF 10% IAS
Dat is super helm voor een MF merc, Daarnaast kan je hem (als je het vind) een Skullders geven.
Deze heeft +1 skill en dat betekend weer iets meer radius en damage voor might en MF
Ga je voor damage Obediance of Insight, Insight heeft Critical Strike (hopen op +6) en 23% MF
PTopaz in de Steal Skull en Skullders en je heb zo 2xx% a bijna 3xx% extra MF als jouw Merc de kill maakt
Aangezien ik niet echt de nood heb aan het mana-aura van insight dacht ik eigenlijk voor de obedience te gaan. Mis dan wel 23%MF maar dat kan het niet maken dacht ik zo...
Bedoeling is om pitruns te gaan doen met deze nozem, skellies en merc dus. Ik dan op de achtergrond met genoeg resist, 50% block, en maar cursen natuurlijk.
Basis MF is dan wealth, Ptopaz helm (later tarnhelm en nog later shako), goldwrap, wartravellers (of toch gaan voor de marrowwalks? Hangt van de snelheid van de runs af...). Zooi aan MF charms in de backpack en een leuke Gheeds zal ik ook nog eens tegen het lijf moeten lopen.
Hoop ergens op een 250 a 300 mf uit te komen (base) en dan dat extra beetje als mijn merc kilt...
Het zou de truck wel eens kunnen doen!

*Don_holio
U zoekt en wij vinden: Nokazan's amulet up for grabs!Derr_Hans schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:33:
[...]
Dat is prettig
Dan zou een skellymancer nooit kunnen mfen aangezien je skeletons altijd de kill zullen maken (tenzij je melee ownage skellymancer bent?)HanH schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:55:
iemand titans nodig (scl) anders gaat ie weg.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 13-08-2007 22:08 ]
Mf werkt voor alle minions en merc. Die krijgen gewoon jouw mf. Een merc kun je dan nog aankleden voor mf daarboven op. Het enige wat minions van je overnemen. Op de valk na, die pakt nog wat meer skills van je af, zoals evade etc.
Alle andere shizzle als deadly, crushing etc worden niet meegenomen op minions. Anders zou een skelliemancer way overpowered raken. Dan heb je niet eens meer een might merc nodig, alles ligt binnen een paar seconden
Encher staat nu ook op hell, zodat ze iig een low ench kan geven aan wat chars.
En bij een van de baalruns met dedl en boom vielen de to gloves, dus dat was wel hele goede timing
Ik wil nog een bestelling plaatsen als dat zo gaat: +3P&B +3 pnova 2 socks graag!
Alle andere shizzle als deadly, crushing etc worden niet meegenomen op minions. Anders zou een skelliemancer way overpowered raken. Dan heb je niet eens meer een might merc nodig, alles ligt binnen een paar seconden
En bij een van de baalruns met dedl en boom vielen de to gloves, dus dat was wel hele goede timing
Ik wil nog een bestelling plaatsen als dat zo gaat: +3P&B +3 pnova 2 socks graag!
ja, dat bedoelde ik natuurlijk ook. Je kan je skellies niet meer MF geven.Anoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:59:
Dan zou een skellymancer nooit kunnen mfen aangezien je skeletons altijd de kill zullen maken (tenzij je melee ownage skellymancer bent?)
Pheno, als je laat weten wat je maakt en wat je daarvoor zoekt hou ik mijn ogen wel open.Pheno79 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:57:
.....
@Dedl, volgens mij heb ik een mooi paars armortje voor je
@Rudy, niet alle torches meteen op d2jsp gooien he
tollo71 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 07:31:
[...]
@Dedl, volgens mij heb ik een mooi paars armortje voor je
Tollo... Paarse armor zou prettig wezenAnoniem: 113568 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:59:
[...]
U zoekt en wij vinden: Nokazan's amulet up for grabs!
Barry : Thx m8 maar BoomBlaster heeft gister al een nokazan gegeven
Als je die goblin toe's nog wel heb, zal ik je vanavond (wel later op de avond ivm squashen) wel whisperen.
BoomBlaster : Thx voor nokazan en 4sox pole.
Pheno : voor de SOL
Heb gister een bod gedaan op een occu en griswold's weapon bijde 4fg p/s
Griswolds weapon heeft 40% ias en die heeft 4sox met sheals wat mij brengt op 120% ias met mijn paladin.
Heb ik 9% IAS nodig op gloves i.c.m. CB of zo, voor max Smite speed
Die ene shael die ik heb krijg je van me, dat heb ik beloofd.Derr_Hans schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:48:
[...]
Griswolds weapon heeft 40% ias en die heeft 4sox met sheals wat mij brengt op 120% ias met mijn paladin.
Als nog iemand een 4 os Elite ethereal polearm vind, of een polearm die gewoon elite en ethereal is en waar nog geen sockets in zitten... Ik hou me aan bevolen.
Ga dan toch voor de insight, is more party friendly en geeft dat extra beetje mf aan mijn merc.
Ben ook super-happy met de chancies die ik gisteren vond (29%) ze geven meer goud en das dus meer gamblen!
Zijn jullie (Pheno + Derr_Hans) nu ondertussen op hell aangekomen?
Mooi zo! Dan kunne we zo Hell een beetje veiliger gaan maken
*Don_holio
Mijn shock pala op Classic valt me niets tegen! Hij is pas level 29, maar op level 27 had hij act 1 Nm geen enkel probleem met boss packs tanken. Alleen bij cursed/LE moet ik een heal gebruiken (en die kom ik dus ook prompt 3x achter elkaar tegen
), maar als ik bij zo'n grote groep shamans + klein grut 2 tot 3 shamans neer mep (1 of 2 klapjes per beest) is de rest al dood door het aura. Nog even verder levellen en dan is het tijd om te mfen in een poging mijn sorcje wat equipment te geven. Die is level 32 en heeft meer moeite in leven te blijven.
Heb ook uitgevonden waarom de res van mijn barb nog steeds zo erg zuigt. Hij is nu level 52, maar ik ben vergeten een punt in Natural Resistance te stoppen!
Nu moet hij nog Nm A2Q1 en A4Q1, dus hij zal nog 3 punten meer krijgen (en later nog 4 skill punten van Hell), maar met Shout en BO maxed en een redelijke leap range had ik eigenlijk geen aandacht meer aan hem besteed
Heb ook uitgevonden waarom de res van mijn barb nog steeds zo erg zuigt. Hij is nu level 52, maar ik ben vergeten een punt in Natural Resistance te stoppen!
Nu moet hij nog Nm A2Q1 en A4Q1, dus hij zal nog 3 punten meer krijgen (en later nog 4 skill punten van Hell), maar met Shout en BO maxed en een redelijke leap range had ik eigenlijk geen aandacht meer aan hem besteed
De ench bitch van mij zal op hell niet veel ownen hoor, dat hoeft ze dan ook niet. Hopelijk kan ik met haar cows nog openen, het zou mooi zijn als ze alle 3 de cows kan openen daarna. Onbeperkt cowenyago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:57:
Zijn jullie (Pheno + Derr_Hans) nu ondertussen op hell aangekomen?
Mooi zo! Dan kunne we zo Hell een beetje veiliger gaan maken.
Met trapsin kan ik er rondlopen, enigszins veilig. Lees: alles op een afstand en traps om het hoekje leggen.
Ik zit nog wat na te denken over een build, de poisonmancer heb ik nog wel goede herinneringen aan.
Ook van voor 1.10, maar volgens mij zijn er alleen maar sterkere items gekomen in de tussentijd.
En poison immunes zijn er niet heel veel, zelfs andy krijgt per moeilijkheidsgraad minder poisonresist. Met max lower staat ze weer op 0
To gloves heb ik nu, nu alleen een white +3poison nova met 2s zien te shoppen (als dat kan).
Ik ga er even vanuit dat death web niet gaat droppen
Wel er zijn er maar enkele die SCL spelen, waaronder ik en Dalyxia, ben van de rest niet zeker. Er zijn er nog meer. Ik zal eens uitkijken voor zo een armortje. zodra ik er eentje vindt zal ik je het laten weten.Anoniem: 209930 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:16:
Wie hier speelt nou allemaal SCL? Want dan weet ik op wiens posts ik moet letten en welke ik moet negeren.
Nog een vraagje aan de wetende personen. Soms zie ik van die games waarvoor ze echt heel veel geven voor een jewel. Nu kan ik mis zijn maar jewels zijn toch redelijk verwaarloosbaar?
[ Voor 12% gewijzigd door Maldred op 14-08-2007 10:01 ]
Depends on stats. En jewels worden ook gebruikt bij crafting, dus misschien zijn ze daarom belangrijkMaldred schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:59:
[...]
Wel er zijn er maar enkele die SCL spelen, waaronder ik en Dalyxia, ben van de rest niet zeker. Er zijn er nog meer. Ik zal eens uitkijken voor zo een armortje. zodra ik er eentje vindt zal ik je het laten weten.
Nog een vraagje aan de wetende personen. Soms zie ik van die games waarvoor ze echt heel veel geven voor een jewel. Nu kan ik mis zijn maar jewels zijn toch redelijk verwaarloosbaar?
Volgens mij komt dat doordat sommige jewels een level req. van onder de 18 hebben. Er is een hele scene van zeer actieve spelers die PvP spelen met chars onder de level 18. Voor gear dat < 18 level req heeft hebben ze dan ook zowat alles voor over. De jewel zelf lijkt dan aardig crap, maar het is dan bijvoorbeeld wel het beste dat je kan krijgen onder de level 18 requirement.Maldred schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:59:
[...]
Wel er zijn er maar enkele die SCL spelen, waaronder ik en Dalyxia, ben van de rest niet zeker. Er zijn er nog meer. Ik zal eens uitkijken voor zo een armortje. zodra ik er eentje vindt zal ik je het laten weten.
(ik speel ook SCL, houdt m'n ogen open, welke armors hebben str < 65? )
[ Voor 5% gewijzigd door HanH op 14-08-2007 10:19 ]
Ligt aan welke jewel ?Maldred schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:59:
[...]
15% all res plus mooie mods zijn zeer gewenst.
40%enDamage + 15% IAS is ook zeer gewenst.
lvl 18 met 15 max damage + extra is zeer gewenst.
Waardeloze Jewels bewaar ik er altijd een paar van.
Craften is soms zeer belonend, en in het recept zit altijd een jewel.
BTW. Als je craft zorg dan dat je een hoog Item lvl heb en rond de lvl 70 zit.
Zo heb je de meeste kans op mooie resultaten
Jewels zijn niet echt verwaarloosbaar als je nagaat dat een level 18 paladin dik over de 6k damage (dacht ik? ben zelf geen lld'er
)kan gaan met 4x 15max/20%ed armor, 3x 15max/20%ed helm, 4x 15max/20%ed +60%EDmg schild, Cleglaws +15max, hele sloot aan max charms/life charms etc.. het is gewoon een hobbie voor mensen die te rijk zijn 
Vaak zie je nieuw beginnende hardcore spelers level 50 - 75 ofzo die het gevecht aangaan met zo'n level 18
dan kunnen ze het wel vergeten hoor..
Vaak zie je nieuw beginnende hardcore spelers level 50 - 75 ofzo die het gevecht aangaan met zo'n level 18
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 14-08-2007 10:30 ]
Breast plate en Light plate geloof dat mage plate er net boven zat evenals DuskShroud deze heeft str 70 en is daarmee de minst vereiste ELite armorHanH schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:18:
[...]
Volgens mij komt dat doordat sommige jewels een level req. van onder de 18 hebben. Er is een hele scene van zeer actieve spelers die PvP spelen met chars onder de level 18. Voor gear dat < 18 level req heeft hebben ze dan ook zowat alles voor over. De jewel zelf lijkt dan aardig crap, maar het is dan bijvoorbeeld wel het beste dat je kan krijgen onder de level 18 requirement.
Ik ben gedoemd totnecro ben ik bang. Vind ik hem dan toch zo lief?
Build 1: AliceGoTCooper
+20 dagger
+20 explosion
+20 nova
+20 lower res
+20 dim vision
+6 prereq voor lower meuk
Pff, volle bak dus.
De merc wordt dan een act 3 cold biatch, dat helpt ook met lower res.
Een combi met dim vision, eerst blinden en het stukje wat ik wil ownen lower res er over. Best lekker crowd control imho. Een beetje terror voor de poison immunes. Dan kunnen alleen de extra fast bastards bosses bij me komen. Wat redelijk tot paniek kan leiden
Het lijkt me te doen. Waarom geen golem? Ik poep op golems. Crowd control is echt bagger, ze rennen constant achter je aan of blijven weer eens ergens achter steken. In een grote skellie groep valt dat niet zo op, maar als je daar met die aap in je eentje staat is ie echt zo dood. Zie screenshots cursemancer baal nm bv
En hell baal heeft 50% poison immunity, en 500k life. Zonder lower en de poisondamage bonus van TO gloves kost ie al 200 sec, met die factoren meegrekend dus nog eens een flinke tijd minder. Knappe baal die me neerkijgt in die tijd (een ruime 2 minuten) van een afstandje.
Build 2: HansGoTKlok
+20 lower res
+20 dim vision
+20 skel mastery
+20 skel mages
+1 summon res
+1~20 CE
Pijnlijk, indien hoog. Geen immunities mogelijk, veel meat. Act 3 light merc voor de totale chaos.
Arm of king leoric, marrowalk, homunoculus armor sol um um. to gloves leuke amu en circlet.
Dim zorgt voor ranged aapjes, lower voor de extra oempf. En skellies die elke cast maar kunnen doen die bestaan
Komt er een extra fast boss, snel achter mijn mages verstoppen.
Het moet er superchaotisch uitzien, nog erger dan mijn cursemancer die lvl 38 confuse cast in travi
Zeker die lightbolts van de merc maken het compleet.
Goh, nu kan ik niet kiezen
Build 1: AliceGoTCooper
+20 dagger
+20 explosion
+20 nova
+20 lower res
+20 dim vision
+6 prereq voor lower meuk
Pff, volle bak dus.
De merc wordt dan een act 3 cold biatch, dat helpt ook met lower res.
Een combi met dim vision, eerst blinden en het stukje wat ik wil ownen lower res er over. Best lekker crowd control imho. Een beetje terror voor de poison immunes. Dan kunnen alleen de extra fast bastards bosses bij me komen. Wat redelijk tot paniek kan leiden

Het lijkt me te doen. Waarom geen golem? Ik poep op golems. Crowd control is echt bagger, ze rennen constant achter je aan of blijven weer eens ergens achter steken. In een grote skellie groep valt dat niet zo op, maar als je daar met die aap in je eentje staat is ie echt zo dood. Zie screenshots cursemancer baal nm bv
En hell baal heeft 50% poison immunity, en 500k life. Zonder lower en de poisondamage bonus van TO gloves kost ie al 200 sec, met die factoren meegrekend dus nog eens een flinke tijd minder. Knappe baal die me neerkijgt in die tijd (een ruime 2 minuten) van een afstandje.
+20 lower res
+20 dim vision
+20 skel mastery
+20 skel mages
+1 summon res
+1~20 CE
Pijnlijk, indien hoog. Geen immunities mogelijk, veel meat. Act 3 light merc voor de totale chaos.
Arm of king leoric, marrowalk, homunoculus armor sol um um. to gloves leuke amu en circlet.
Dim zorgt voor ranged aapjes, lower voor de extra oempf. En skellies die elke cast maar kunnen doen die bestaan
Het moet er superchaotisch uitzien, nog erger dan mijn cursemancer die lvl 38 confuse cast in travi
In dat geval zou ik gaan voor MAGESPheno79 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:50:
Ik ben gedoemd totnecro ben ik bang. Vind ik hem dan toch zo lief?
+20 lower res
+20 dim vision
+20 skel mastery
+20 skel mages
+1 summon res
+1~20 CE
Waarom, safety en mages zijn leuk.
Dit icm een Act 3 merc is lekker (non cold ofc)
laaste reden, omdat ik ook al dacht aan een summon mages build icm dim (Dim door het aanraden van jouw)
-edit quote kleiner gemaakt
[ Voor 59% gewijzigd door Derr_Hans op 14-08-2007 11:20 ]
Ik ben dan ook een sicko als het om curses gaat 
Ik moet die cursemancer nog naar andy hell brengen, maar hij loopt leuk door iig. Curses zijn tof
Ik moet die cursemancer nog naar andy hell brengen, maar hij loopt leuk door iig. Curses zijn tof
3k damage en 1 k life haalt ie ruim met de setup die ik in het alternatieve forum heb gepost + alle skill-quests.Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:29:
Jewels zijn niet echt verwaarloosbaar als je nagaat dat een level 18 paladin dik over de 6k damage (dacht ik? ben zelf geen lld'er)kan gaan met 4x 15max/20%ed armor, 3x 15max/20%ed helm, 4x 15max/20%ed +60%EDmg schild, Cleglaws +15max, hele sloot aan max charms/life charms etc.. het is gewoon een hobbie voor mensen die te rijk zijn
Vaak zie je nieuw beginnende hardcore spelers level 50 - 75 ofzo die het gevecht aangaan met zo'n level 18dan kunnen ze het wel vergeten hoor..
Jewels zijn dan meestal clean +15 max. De +15 max met ed zijn echt uiterst zeldzaam (had nog nooit eentje gezien tot ik dem ijne had gevonden.
En inderdaad een lvl 60 "doorsnee" character gaat er zo voor liggen!
Pas dus iop voor een pala lvl 18 die je uitdaagd! En zeker voor een lvl 27 pala, die hebben de +ar +max damage + life grand charms! Zij gaan nog een stuk hoger met hun damage!
*Don_holio
zo'n wandje moet wel lukken lijkt me -- als het mij lukt ^^ (en het is geen mf-en he, het is gewoon kopen bij een vendorPheno79 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:52:
[...]
De ench bitch van mij zal op hell niet veel ownen hoor, dat hoeft ze dan ook niet. Hopelijk kan ik met haar cows nog openen, het zou mooi zijn als ze alle 3 de cows kan openen daarna. Onbeperkt cowenIk vraag me ook af welke lapzwans die regel van het killen van de cowking bedacht heeft eigenlijk....
Met trapsin kan ik er rondlopen, enigszins veilig. Lees: alles op een afstand en traps om het hoekje leggen.
Ik zit nog wat na te denken over een build, de poisonmancer heb ik nog wel goede herinneringen aan.
Ook van voor 1.10, maar volgens mij zijn er alleen maar sterkere items gekomen in de tussentijd.
En poison immunes zijn er niet heel veel, zelfs andy krijgt per moeilijkheidsgraad minder poisonresist. Met max lower staat ze weer op 0
To gloves heb ik nu, nu alleen een white +3poison nova met 2s zien te shoppen (als dat kan).
Ik ga er even vanuit dat death web niet gaat droppen
kleine update verder: na mn fiasco met de bonemancer, heb ik even pauze genomen met HCL... , maarja het D2 bloed kruipt waar het niet stromen wil, dus heb ik voor de tussentijd even een blizz mf sorc op SCL aangemaakt... wat is het toch heerlijk dat je daar pubbies kan doen! in 1 dag naar lvl 60
Hmm, ik zit even bij de iron wolves damage te kijken:
Zuigende damage op hell dus. 17 charged bolts met ieder 22-27 , yeah baby, daar gaat zelfs een blood more normal net voor liggen....
act 5 barb voor de mep, of toch een act 2 holy freeze of defiance merc voor de defense van de minions? Icm met een obedience natuurlijk pijnlijk. Enchant, lower es er al over, -25% fire res van runeword. En de 40%cb en 20~30 res all. En geen procing curses op het wapen, wat ongelofelijk irritant is
Holy freeze merc geeft ook nog eens extra cold damage, dus fire en cold, met de lower es aura boven die gastjes.
Leuk voor de bosses, al moet ik even checken of ze niet enorm irritant zijn icm dim vision.
Edit:
Ideale merc: act 2 holy freeze
Obedience
treachery
guilaemes face
Wat de fhr op een 7 (ipv 15) frame zet, de frames per attack ook op 7. 75% CB, 15% DS, lvl 21 ench, lvl 15 venom, mega all res! (minimaal 20+60 van res)
Holy freeze aura en added cold damage op wapen, Venom en ench hebben baat bij lower res. OMG.
I think we have a winner! Nu nog ko, fal, lem en een guil face vinden/kopen
Merc Lvl | Fireball | Inferno | Ice Blast | Glacial Spike | Charged Bolt | Lightning |
Level 85: | 334-372 | 108-115 | 463-480 | 280-312 | 22-27(17) | 1-871 |
Zuigende damage op hell dus. 17 charged bolts met ieder 22-27 , yeah baby, daar gaat zelfs een blood more normal net voor liggen....
act 5 barb voor de mep, of toch een act 2 holy freeze of defiance merc voor de defense van de minions? Icm met een obedience natuurlijk pijnlijk. Enchant, lower es er al over, -25% fire res van runeword. En de 40%cb en 20~30 res all. En geen procing curses op het wapen, wat ongelofelijk irritant is
Leuk voor de bosses, al moet ik even checken of ze niet enorm irritant zijn icm dim vision.
Edit:
Ideale merc: act 2 holy freeze
Obedience
treachery
guilaemes face
Wat de fhr op een 7 (ipv 15) frame zet, de frames per attack ook op 7. 75% CB, 15% DS, lvl 21 ench, lvl 15 venom, mega all res! (minimaal 20+60 van res)
Holy freeze aura en added cold damage op wapen, Venom en ench hebben baat bij lower res. OMG.
[ Voor 39% gewijzigd door Pheno79 op 14-08-2007 12:13 ]
Hebben zeker baat bij IAS 
Waarom geen Act 1 merc ?
Zo hou je de voordeel van Dim vision.
Geeft Physical damage en met een Harmony veel Element Damage
Harmony is cheap geeft tot 260% enDamage en je heb Free lvl 10 Vigor om weg te rennen voor monsters die niet te cursen valt..
Harmony is zelfs behoorlijk in een exceptional bow.
Mijn ama @ scl had een WWS en een Exeptional Harmony Bow (Double Bow)
Killed er nog mee @ hell act 4 river en chaos en rennen als een Idioot.
-edit-
Geeft je ACT 1 Harmony merc een Bagger Skill Ormus voor extra elemental damage
Waarom geen Act 1 merc ?
Harmony is cheap geeft tot 260% enDamage en je heb Free lvl 10 Vigor om weg te rennen voor monsters die niet te cursen valt..
-edit-
[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 14-08-2007 12:07 ]
Zie mijn edit boven je waarom niet. Daar kan geen rogue tegen opDerr_Hans schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:58:
Hebben zeker baat bij IAS
Waarom geen Act 1 merc ?
-edit-
Schijt als merc de dim omzet, hij heeft fade om 15DR% te hebben. En de pijn die hij doet laat het nadeel van een undimmed vision als sneeuw voor de zon verdwijnen....135 fire (door -25%f fire), 200 cold, 300 poison. En dat zonder lower res...
Nu alleen zelf nog wat als switch hebben, iets wat mega pijn doet. Ik ken maar 1 wapen wat het heerlijk doet als supporting killer: Buriza-Do Kyanon. ALs je de shatter niet nodig hebt, gebruik je 'm niet, maar hel, dat is alleen in het begin in blood more als je minions haalt
Fuck, ik geloof me zelf straks nog dat dit op hell zou werken
[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 14-08-2007 12:24 ]
Heb ik nog op een mule.Nu alleen zelf nog wat als switch hebben, iets wat mega pijn doet. Ik ken maar 1 wapen wat het heerlijk doet als supporting killer: Buriza-Do Kyanon.
198% (150%-200%) dus near perfect, whisper maar, je mag hem hebben.
Euhm ik kan het hier niet checken dus don't shoot me maar zijn die ench en venom niet in de vorm van charges? En indien ja kan jij die dan gebruiken? (lijkt me sterk)Pheno79 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:25:
Voor non-MF, en non mana draining build is de obedience/guillames combo dodelijk!
Een leuke obedience geeft je al snel 1k base damage!
*Don_holio
Peke kan het kloppen dat ik uit je friendslist geflikkerd ben?peke schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:27:
[...]
Heb ik nog op een mule.
198% (150%-200%) dus near perfect, whisper maar, je mag hem hebben.
Ik kan niet meer zien in welke game je zit...
Acc: zie sig
*Don_holio
Nope zijn Chance to Cast Skill.yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:46:
[...]
Euhm ik kan het hier niet checken dus don't shoot me maar zijn die ench en venom niet in de vorm van charges? En indien ja kan jij die dan gebruiken? (lijkt me sterk)
Voor non-MF, en non mana draining build is de obedience/guillames combo dodelijk!
Een leuke obedience geeft je al snel 1k base damage!
Fade triggerd als hij geraakt wordt, als enigste tank wordt hij dus wel geraakt.
Venom Triggerd als hij raakt en daar heeft hij 25% kans op
--
Maar venom en normale posion damage werkt niet samen, zou dus al je posion mages un summonen
Oke ja, zo'n merc win altijd
Dat is ook de merc die ik op mijn pala wil alleen treachery hoeft zo zeer niet
Dit van wegen de salvation aura die ik aan heb
Armor wil ik een BoneFlesh ofzo 5% LL en OpenWounds.
Heb toevallig een Eth BoneFlesh met 338 def en kan nog geupgrade worden
Wel een low versie maar 106% enDef
Klopt, ik zal mijn f list eens opschonen zodat ik weer plaats heb, het probleem is dat sommige mensen 3-4 acc hebben en ik die dan allemaal toevoeg.yago schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:48:
[...]
Peke kan het kloppen dat ik uit je friendslist geflikkerd ben?
Ik kan niet meer zien in welke game je zit...
Acc: zie sig
Lol ik ook ..peke schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:11:
[...]
Klopt, ik zal mijn f list eens opschonen zodat ik weer plaats heb, het probleem is dat sommige mensen 3-4 acc hebben en ik die dan allemaal toevoeg.
Zo heb ik kwakke er wel 3 keer in staan dacht ik zo..
Demolicelly kwhc ng-kwakke.
Pheno / phenohc
enz.
Alles normal armors behalve Full Plate Mail en Ancient Armor en een aantal exceptional armors. Alleen was ik vergeten dat superior armor allemaal 4 sockets hadden. Dus zoek laat die zoektocht maar zitten naar een superior..HanH schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:18:
[...]
Volgens mij komt dat doordat sommige jewels een level req. van onder de 18 hebben. Er is een hele scene van zeer actieve spelers die PvP spelen met chars onder de level 18. Voor gear dat < 18 level req heeft hebben ze dan ook zowat alles voor over. De jewel zelf lijkt dan aardig crap, maar het is dan bijvoorbeeld wel het beste dat je kan krijgen onder de level 18 requirement.
Wat is trouwens jouw account naam? Dan kan ik je adden.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 14-08-2007 13:20 ]
Dit topic is gesloten.