Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er vanavond mensen zijn die het niet erg vinden dat 1 speler hersendood mee doet aan baalruns nm/nm/hell wil doen, prima. Ik heb even flink wat na te denken, dus count me in.

Ik word gek van mezelf en de situatie waar ik me nu weer in verzeild heb laten raken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HanH schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:08:
zo, heb maar weer eens een accountje aangemaakt.

*H4H
Welkom Back HAN *O*

Pheno welke situatie ??

En ja ik zal wel baalruns normal willen doen.
Nu lvl 27 en zodra ik lvl 30 heb ik eindelijk Hydra's :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Pheno79 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:28:
Als er vanavond mensen zijn die het niet erg vinden dat 1 speler hersendood mee doet aan baalruns nm/nm/hell wil doen, prima. Ik heb even flink wat na te denken, dus count me in.

Ik word gek van mezelf en de situatie waar ik me nu weer in verzeild heb laten raken :')
na criminal minds -- vanaf een uurtje of 2230 dus, ben ik van de partij @ normal (lvl 33 bonemancer nu)

(tenzij mn din tijd opeist...)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooneater op 08-08-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
Dalyxia schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:35:
[...]

in windowed mode speelt tie filmpjes niet af, maar waarom gebruik je -w omdat je 20" scherm hebt? ik heb een 19" scherm maar zie geen reden om in windowed te spelen
Omdat het niet echt mooi uit ziet op een TFT scherm waar native resolutie 1600x1050 is. Daarom speel ik het liever in windowed.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Derr_Hans schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:43:
[...]

En ja ik zal wel baalruns normal willen doen.
Nu lvl 27 en zodra ik lvl 30 heb ik eindelijk Hydra's :)
Damn, moet vanavond gaan trainen... fuck, anders kon mijn lvl 27 summomer ook wel meelopen...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80881

Pasgeleden ben ik weer begonnen met spelen, alleen had ik eerst vage problemen op battlenet waardoor ik niet de chat kon joinen en ingame mensen niet kon whisperen. Dit heb ik gefixt door een aantal poorten open te zetten op m'n router. Alleen nu heb ik nog 1 heel vervelend probleem, namelijk dat elke keer wanneer ik een game quit, het normale venster met de chat en de games ff blijft hangen en ik vervolgens gedisconnect wordt van battlenet. Daarna is 2 keer mijn cd key in use door mezelf en de 3e keer kan ik weer inloggen en is het weer normaal.

Een erg vervelend probleem dus, zeker als je runs wilt doen. Ik hoop dat iemand dit probleem misschien kent en/of mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Iemand nog een goeie link hoe je zelf een image kan maken zodat je niet met CD hoeft te spelen? Heb genoeg ervan dat elke keer als je een boss molt het scherm 2 seconden hangt omdat ie de CD moet lezen. Er dropt gewoon een Unique Scourge (Horizon's Tornado of Stormlash) en die wordt voor me neus weggekaapt door iemand een scherm verder die aan komt lopen, het oppikt en uitlogt :(

Heb het al met PowerISO geprobeerd net maar die image accepteert ie niet.

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:11:
Iemand nog een goeie link hoe je zelf een image kan maken zodat je niet met CD hoeft te spelen? Heb genoeg ervan dat elke keer als je een boss molt het scherm 2 seconden hangt omdat ie de CD moet lezen. Er dropt gewoon een Unique Scourge (Horizon's Tornado of Stormlash) en die wordt voor me neus weggekaapt door iemand een scherm verder die aan komt lopen, het oppikt en uitlogt :(

Heb het al met PowerISO geprobeerd net maar die image accepteert ie niet.
Gewoon alle files copieren naar de dir van d2 op hd. Al die mpq files dus. Dan zou je alleen de cd check nog hebben, daarna kan de cd er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:44:
[...]

na criminal minds -- vanaf een uurtje of 2230 dus, ben ik van de partij @ normal (lvl 33 bonemancer nu)

(tenzij mn din tijd opeist...)
ik ook , ik moet eerst heel veel gaan rekenen qua bedragen, daarna even afreageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:46:
[...]

Als alles erin zit (in die Item pack) dan maak je zelf een eni :P
mja, dat heb ik dan ook gedaan :), maarre , niet alles zit er in,bv dragon runeword zit alleen het shield erin, en niet het armor, maar omdat dat runeword ladder only is, kan je die ook niet zelf maken, iig niet zonder speciale mod :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 80881 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:27:
Pasgeleden ben ik weer begonnen met spelen, alleen had ik eerst vage problemen op battlenet waardoor ik niet de chat kon joinen en ingame mensen niet kon whisperen. Dit heb ik gefixt door een aantal poorten open te zetten op m'n router. Alleen nu heb ik nog 1 heel vervelend probleem, namelijk dat elke keer wanneer ik een game quit, het normale venster met de chat en de games ff blijft hangen en ik vervolgens gedisconnect wordt van battlenet. Daarna is 2 keer mijn cd key in use door mezelf en de 3e keer kan ik weer inloggen en is het weer normaal.

Een erg vervelend probleem dus, zeker als je runs wilt doen. Ik hoop dat iemand dit probleem misschien kent en/of mij kan helpen.
misschien ff in win98 compatibility mode zetten? welke OS heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:51:
[...]

Omdat het niet echt mooi uit ziet op een TFT scherm waar native resolutie 1600x1050 is. Daarom speel ik het liever in windowed.
mwa, d2 ziet er zowiezo kut uit......

en windowed mode? als ik windowed mode speel, klik ik om de minuut buiten het schermpje waardoor ik naar windows ga, leuk als je dan net bij een groep dolls of bosspack teleport....

dan is het echt weer van: gelukkig speel ik softcore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Yeah, eindelijk een goeie drop van NM Mephisto, en geen freeze-up dit keer dus een mooie unique ring opgepikt. Heb nu een mooie legit Raven frost op men Frenzy barbje. Eindelijk af van dat gekut met langzaam meppen omdat het koud is :)
En ook nog eens een Hwanin's Refuge getrade voor 3 pg's

[ Voor 10% gewijzigd door Cipri op 08-08-2007 22:24 . Reden: More l00t! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
Bedankt voor de character tips, ben al aan de slag geweest:)

Ben op normal ladder nu nm meph aan het runnen. Heb tot nu toe 2xhwanin belt en 2xbloodletter gevonden. Zijn die dingen wat waard?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pingkiller schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:57:
Bedankt voor de character tips, ben al aan de slag geweest:)

Ben op normal ladder nu nm meph aan het runnen. Heb tot nu toe 2xhwanin belt en 2xbloodletter gevonden. Zijn die dingen wat waard?
/f add dalyxia :) kan ik je wel helpen met vanalles

bloodletter is niet zoveel waard, ligt aan +skills in wirlwind en swordmastery, maar dan nog maar een paar pg's waard, hwanin is zowiezo niks waard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80881

Dalyxia schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:06:
[...]

misschien ff in win98 compatibility mode zetten? welke OS heb je?
Kep gewoon XP en het werkt wel allemaal goed als ik via een Proxy connect, dus daar ligt het denk niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Wie, wat, welke lvl ????

Met andere woorden hoever sta ik achter na de baalies normal van gisteren?
Sporten is voor niets goed, ik waggel weer als een gans op het werk }:O

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:33:
Wie, wat, welke lvl ????

Met andere woorden hoever sta ik achter na de baalies normal van gisteren?
Sporten is voor niets goed, ik waggel weer als een gans op het werk }:O
Ik heb geen baalies gedaan, ik ben gaan sporten en me helemaal het leplazarus (nee, niet de spire) gaan fietsen. Gedoe ivm huidig werk en potentieel nieuw werk is ook niet echt bevorderlijk voor mijn rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:40:
[...]

Ik heb geen baalies gedaan, ik ben gaan sporten en me helemaal het leplazarus (nee, niet de spire) gaan fietsen. Gedoe ivm huidig werk en potentieel nieuw werk is ook niet echt bevorderlijk voor mijn rust.
[/offtopic]
Believe me, i know!

Ben ook nog aan het solliciteren op een andere plaats... Is om horens van te krijgen!
Nadien loont het natuurlijk wel!
[/offtopic]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

[/offtopic]
Believe me, i know!

Ben ook nog aan het solliciteren op een andere plaats... Is om horens van te krijgen!
[/offtopic]
/off

Had zelfde, 1 jaar in totaal gesoliciteerd en in totaal 5 reacties terug gehad waarvan 1 deze baan waar in bijna 4jaar zit :P

/off end

Verder, gister baalies gedaan met Boomblaster, hij met zijn 4 keys en ik :P
Daarna een aantal met 2key en ik en later tollo erbij.

Tollo 2keys + boom 4key en ik was het snel een 7player party :)

11 lvl's hoger lvl 38 nu, en ik heb Hydra's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

[/offtopic]
Believe me, i know!

[/offtopic]
Dat solli'en ging goed, alleen nu krijg ik opeens aanbiedingen van huidige bazen en zo. Dat terwijl ik al bijna kan instappen bij een ander. Dus ik moet gaan wikken en wegen....

zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Dalyxia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 01:36:
[...]

/f add dalyxia :) kan ik je wel helpen met vanalles

bloodletter is niet zoveel waard, ligt aan +skills in wirlwind en swordmastery, maar dan nog maar een paar pg's waard, hwanin is zowiezo niks waard :(
Je hebt gelijk,je raakt die items aan de straatstenen nog niet kwijt:P Net half uur een pgems for items games gehost,niemand wilde ze.
Heb je toegevoegd als friend btw:)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Het is dan ook aan te raden niet te mfen op normal maar gewoon door te gaan met lvlen tot 70-80 en dan hell meph te doen (of nm als hell te moeilijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg, hoe kan het dat die wailing beasts in ruined temple gewoon helemaal immune zijn voor mijn hammers?? zelfs nog geen klein streepje van hun health af

zelfs de ubers krijgen meer schade van mijn hammers als die wailing beasts

Afbeeldingslocatie: http://www.d2tomb.com/images/monsters/wendigo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ik riek baalbug voor m'n PK'er :D

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Dalyxia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:02:
zeg, hoe kan het dat die wailing beasts in ruined temple gewoon helemaal immune zijn voor mijn hammers?? zelfs nog geen klein streepje van hun health af

zelfs de ubers krijgen meer schade van mijn hammers als die wailing beasts

[afbeelding]
Zijn die niet Magic Imune op Hell?
Check http://www.battle.net/diablo2exp/monsters/act1-wendigo.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218209

lol wordt dit spel nog zoveel gespeelt? :D cool
Wat ik echt klotig vond is na 90dagen die character expire >.< damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja maar ik heb wel vakers magic immune monsters, maar die gaan allemaal net zo makkelijk dood als andere zonder magic immune

alleen bij deze beesten heb ik dat dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:01:
[...]

ja maar ik heb wel vakers magic immune monsters, maar die gaan allemaal net zo makkelijk dood als andere zonder magic immune

Hammer = magic damage :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
probleem: baalcharm lvl 99 gecubed naar necro pb skiller clean, deze traden of door cuben tot iets beters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
hmm zit te denken om een mf/gold javazone te maken. kan zo goed als mun gear gooien op mf/gold stuff en toch nog aardig wat koeien killen. hell koeien kunnen toch best aardig dingen droppen?

dan gewoon de standard mf/gold stuff aan doet moet dat wel gaan en is kan ook denk best wel low budget zijn.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Dalyxia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:01:
[...]

Van Battle.net:

Effect: A summoned Hammer spirals outward, damaging enemies. The Undead take additional damage.

This sends out a little glowing Hammer. The Hammer spins around you making a wider and wider turn until it disappears. Blessed Hammer has the ability to damage multiple enemies if it hits them.
Ignores the resistances and immunities of Undead
Also receives bonuses from Concentration
This spell also ignores the resistances and immunities of Demon

Gefeliciteerd! Je bent het enige Magic Immune beestje tegengekomen wat niet Undead of Demon-class is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Dalyxia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:11:
probleem: baalcharm lvl 99 gecubed naar necro pb skiller clean, deze traden of door cuben tot iets beters?
Ik zou hem doorcuben tenzij je heel snel baal kan doen (en dus ook heel vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Ik heb net een .bin file gedownload van LoD. Waarmee ik niet kan spelen. Hij vraagt elke keer of ik de CD er wel in heb zitten. Hulp wordt geapprecieerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:15:
[...]

Ik zou hem doorcuben tenzij je heel snel baal kan doen (en dus ook heel vaak).
wat is snel? tele naar throne, minions killen, baal killen, maar echt vaak doe ik hem nog niet, souls zijn toch best lastig nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:47:
[...]

Ik heb net een .bin file gedownload van LoD. Waarmee ik niet kan spelen. Hij vraagt elke keer of ik de CD er wel in heb zitten. Hulp wordt geapprecieerd. :)
de eerste de beste cd die je kunt vinden in je cd/dvd spelers doen of ff d2loader gebruiken (staat link in OP multiinstall uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dalyxia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:52:
[...]

wat is snel? tele naar throne, minions killen, baal killen, maar echt vaak doe ik hem nog niet, souls zijn toch best lastig nog
Ik zou hem dan doorcuben, baal gc vallen toch niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
peke schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:31:
[...]

Ik zou hem dan doorcuben, baal gc vallen toch niet zo vaak.
Degene die dan vallen, zijn die dan vaak lvl99 of moet je daar ook geluk bij hebben? Anders moet ik die d2loader met dat progie ook dl, heb daar niet zo veel zin in. blijf liever clean :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien ik vandaag mijn pala volledig ge-equipped heb, en mijn eerste 3 torch runs gedaan heb hierbij de "uitslag" van het kleine quizje 2 pagina's terug:

Winnaars:
Skyclad schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:07:
Dracul's
Gore's
HoZ
Ravenfrost
Carrion Ring (was vergeten dat Twisters stun hadden)
Heaven's Light
Highlords
Stone AP
T-God's belt
Life Tap wand
Kira's
Dalyxia schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:18:
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
carrion wind
Heavens Light
Forti natuurlijk duhuh enige goede keuze voor smiter
T-God belt
Life Tap Charges Wand
kira's dan maar omdat anderen dat zeggen
Highlords (om guillaumes te compenseren) omdat anderen dat zeggen
Armor was bij beide fout, daar heb ik namelijk Duress AP :) Maar je mocht 1 fout hebben!

PM me dus op d2jsp voor je 5fg (10 fg gedeelt door 2 :D).. acc is Chaffy

Edit: Keuze voor deze items is in de meeste gevallen puur omdat ik ze toch had liggen of omdat het de goedkope alternatieven zijn. Kira's voor de res.. mephys lightning is evil.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 09-08-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bah, vergat Kiras bij de armor keuze... Ik ga altijd voor Guillaume's, dus vergat ik dat je al genoeg res had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:25:
[...]

Degene die dan vallen, zijn die dan vaak lvl99 of moet je daar ook geluk bij hebben? Anders moet ik die d2loader met dat progie ook dl, heb daar niet zo veel zin in. blijf liever clean :)
als er een grand charm dropped bij baal hell is het ALTIJD een lvl 99 GC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:31:
Aangezien ik vandaag mijn pala volledig ge-equipped heb, en mijn eerste 3 torch runs gedaan heb hierbij de "uitslag" van het kleine quizje 2 pagina's terug:

Winnaars:

[...]

[...]

Armor was bij beide fout, daar heb ik namelijk Duress AP :) Maar je mocht 1 fout hebben!

Edit: Keuze voor deze items is in de meeste gevallen puur omdat ik ze toch had liggen of omdat het de goedkope alternatieven zijn. Kira's voor de res.. mephys lightning is evil.
och ja, duress, naja, ik zal je in de loop van volgende week pm-en op d2jsp, kan het hele weekend niet duss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren mijn Traps skiller +35 life getrade voor 500fg.
Meteen mijn fg verdubbelt.. altijd fijn! En dat terwijl ik summoner voor keys aan het runnen was en helemaal niet voor gosu charms _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
good for you! :) ik heb nog helemaal geen FG.

Heb gisteravond en vanmorgen even mijn blizsorc geupgrade naar level 16. Dankzij Cipri ook wat leuke startersitems (thx!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:37:
Gisteren mijn Traps skiller +35 life getrade voor 500fg.
Meteen mijn fg verdubbelt.. altijd fijn! En dat terwijl ik summoner voor keys aan het runnen was en helemaal niet voor gosu charms _/-\o_
500 fg :9~

Daar ben ik nog nooit aan geraakt (zelfs niet alles bij elkaar denk ik)...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Thx to Boomblaster ben ik ook in NM aangekomen!

Zit nu ter hoogte van act V, moet wel nog even gear verzamelen want mijn summomer is nog zeker niet NM-proof! Iemand enig idee wat arm of king leoric en Homunculus tegenwoordig doen op d2jsp?

Derr_Hans vond ook een lekkere war-scepter met +1 charge (voor de PK'er), voporlopig is dat mijn beste wapen maar het is toch niet geheel wat ik zoek... (eerder +x might +x charge en WHITE natuurlijk of 5 os waarin x zo hoog mogelijk is ;)).

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
En wat was de uitslag van je torch runs?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:25:
[...]

En wat was de uitslag van je torch runs?
15/10 ama
10/11 pala
13/14 assa (ofzo.. weggegeven :P)
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:14:
Iemand enig idee wat arm of king leoric en Homunculus tegenwoordig doen op d2jsp?
Homunc is 10fg ofzo, prijzen zijn hard aan het dalen. Leoric zal ook zoiets zijn, zeker niet meer.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 10-08-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Winnaars:

Derr_Hans schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:26:
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Nature's Peace - Ook niet want er waren drie fout :P - ga dan voor een Carrion Ring want die twisters kunnen best handig zijn. En extra Posion Resist.
Heavens Light
Mara's - Highlords
Enigma AP - Smite heeft HS dus veel def, en Forti heeft damage en Def dus een Forti :P
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Kira's

---

Final List :P
Had het zelfde.. :P
En dus ook maar 1 fout armor dus.

Niet dat ik de prijs nodig heb hoor, maar had het wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:32:
[...]

Homunc is 10fg ofzo, prijzen zijn hard aan het dalen. Leoric zal ook zoiets zijn, zeker niet meer.
Mmmmh! pala torch! Is zeker wat waard!

Voor 20 fg koop ik ze allicht!
Heb nu bod gedaan op Homonculus 194ed (10 fg), hoop ze tegen die prijs te kunnen kopen want tis mijn laatste fg voor d "0" op het bordje prijkt!
Offers blijven voorlopig wel achterwege...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister lvl 40 gehaald.
Daarnaast Tollo zo'n 10 lvl's omhoog gebracht hij is nu ancient klaar en mischien nog 1 lvl extra ook baal run klaar.

Hydra's doen het nu goed, is lvl 10+ 4extra skills.

Zondag gaat ik weer verder aangezien ik het weekend druk ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:48:
Gister lvl 40 gehaald.
Daarnaast Tollo zo'n 10 lvl's omhoog gebracht hij is nu ancient klaar en mischien nog 1 lvl extra ook baal run klaar.

Hydra's doen het nu goed, is lvl 10+ 4extra skills.

Zondag gaat ik weer verder aangezien ik het weekend druk ben :)
ancients normal, nm of hell?
Indien normal wil ik wel "glitchen"...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:45:
[...]

Mmmmh! pala torch! Is zeker wat waard!

Voor 20 fg koop ik ze allicht!
Heb nu bod gedaan op Homonculus 194ed (10 fg), hoop ze tegen die prijs te kunnen kopen want tis mijn laatste fg voor d "0" op het bordje prijkt!
Offers blijven voorlopig wel achterwege...
grrrmmmbbl gisteren heb ik nog een homunculus gekocht voor 20 fg...
die was dan wel socketed met pdia, maar dat kan ik zelf ook nog wel ^^

ow, en als iemand een necro torch tegenkomt wil ik die wel van die persoon kopen,
ofwel voor een mal of pul (of allebei, wat is zo'n ding waard?) ofwel voor fg :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mooneater op 10-08-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

ancients normal, nm of hell?
Indien normal wil ik wel "glitchen"...
Tollo is normal :)
En je kan dus mee glitchen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 10-08-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:24:
[...]

Tollo is normal :)
En je kan dus mee glitchen :)
woot!

Dan krijgt mijn PK'er ook eindelijk vorm en kan mijn hammer ook meteen meeliften (anders blijft Pheno hier toch achter zagen en dat uberteam moet er toch echt wel eens gaan komen!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:44:
[...]

woot!

Dan krijgt mijn PK'er ook eindelijk vorm en kan mijn hammer ook meteen meeliften (anders blijft Pheno hier toch achter zagen en dat uberteam moet er toch echt wel eens gaan komen!)
Ben zelf druk dit weekend, dus je zou zelf even tollo moeten vragen of hij wil wachten en jouw wil me nemen. :)

Heb ook nog een lvl 7 barb wellicht als deze lvl 24 is (ooit) dan kan je als nog meeliften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
weet er iemand hoe ik kan uitvinden waar ik het beste een wand kan vinden met
+3 to bonespear en twee sox? (of een wand met +3 to bonespear die met socketQ 2 sox krijgt)

Bij Drognan op normal kan hij misschien spawnen, maar tot nu toe heb ik daar alleen maar +1 to bonespear gevonden,

ik heb echt geen idee hoe je uitvogelt wat de maximale suffixes zijn die zo'n wand bijv op normal bij een vendor kan krijgen?
Of moet hij gewoon ergens van een monster droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Necromancer Skills  
Hexing +1 Necromancer Curses Amulets(20), Circlets(20), Heads(20), Wands(20)
Blighting +2 Necromancer Curses Amulets(40), Circlets(40), Heads(40), Wands(40)
Cursing +3 Necromancer Curses Amulets(60), Circlets(60), Heads(60), Wands(60)
Fungal +1 Necromancer Poison and Bone Spells Amulets(20), Circlets(20), Head(20), Daggers(20), Wands(20)
Noxious +2 Necromancer Poison and Bone Spells Amulets(40), Circlets(40), Head(40), Daggers(40), Wands(40)
Venomous +3 Necromancer Poison and Bone Spells Amulets(60), Circlets(60), Head(60), Daggers(60), Wands(60)
Graverobber's +1 Necromancer Summoning Spells Amulets(20), Circlets(20), Head(20), Wands(20)
Mojo +2 Necromancer Summoning Spells Amulets(40), Circlets(40), Head(40), Wands(40)
Golemlord's +3 Necromancer Summoning Spells Amulets(60), Circlets(60), Head(60), Wands(60)

De cijfers tussen haken slaat op de item lvl, helpt dit je verder?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:20:
+3 to bonespear en twee sox? (of een wand met +3 to bonespear die met socketQ 2 sox krijgt)

Bij Drognan op normal kan hij misschien spawnen, maar tot nu toe heb ik daar alleen maar +1 to bonespear gevonden,

ik heb echt geen idee hoe je uitvogelt wat de maximale suffixes zijn die zo'n wand bijv op normal bij een vendor kan krijgen?
Ik shop altijd act 5 hell, dan heb je overal kans op (als je een beetje hoog bent, dus mijn pala loopt daar nu te el cheapo'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:44:
[...]

(anders blijft Pheno hier toch achter zagen en dat uberteam moet er toch echt wel eens gaan komen!)
:P
Al ben ikzelf ook zeker niet klaar, maar dat gaat voor mijn reis ook niet meer gebeuren, of ik moet in een maand:
- hoz
- hoto
- 2 fcr ringen met dikke dual/ tripple res
- goed +skill armor
- fcr tiara
- fcr amu met +skills

vinden. Of iets waardoor ik heel veel fg krijg en die shizzle kan kopen :')
Kortom, over een jaar als alles weer massduped is dan ben ik er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Mooneater schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:20:

Die vind je niet bij de merchants omdat het een witte wand moet zijn en bij de merchants vind je enkel blauwe.
Een witte wand zonder sox met +3 bone spear is ook goed, dan moet je enkel een socket quest gebruiken en je hebt 2 sockets.
Het beste kan je hell cows doen (mss met Tollo zn java), daar vind je vaak witte wandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:59:
[...]

Die vind je niet bij de merchants omdat het een witte wand moet zijn en bij de merchants vind je enkel blauwe.
Een witte wand zonder sox met +3 bone spear is ook goed, dan moet je enkel een socket quest gebruiken en je hebt 2 sockets.
Het beste kan je hell cows doen (mss met Tollo zn java), daar vind je vaak witte wandjes.
Anya en Drogonan verkopen witte wandjes (nee niet van de praxis).

Alleen of er bij hun ook +3 BSpear spawned weet ik dus niet.
Maar ik gaat er van uit van wel. Wellicht is het ergens tevinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:12:
[...]

Anya en Drogonan verkopen witte wandjes (nee niet van de praxis).

Alleen of er bij hun ook +3 BSpear spawned weet ik dus niet.
Maar ik gaat er van uit van wel. Wellicht is het ergens tevinden
ik geloof dat ze dat alleen doen in normal... (en daar hebben ze vast geen itemlvl 60 wandjes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Interesting voor het opkomende uber-lvl team!

10 x meer xp vangen!
Moeten we wel echte uber pala's hebben vrees ik...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mooneater schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:49:
[...]

ik geloof dat ze dat alleen doen in normal... (en daar hebben ze vast geen itemlvl 60 wandjes...)
Daarentegen vroeg hij niet om een +3 bone skills wand, maar een +3 Bone Spear wand (Voor White neem ik aan). Deze zou je in theorie wel bij Drognan moeten kunnen krijgen, het kost alleen tijden in en uit de stad lopen om het te laten spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Skyclad schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

Daarentegen vroeg hij niet om een +3 bone skills wand, maar een +3 Bone Spear wand (Voor White neem ik aan). Deze zou je in theorie wel bij Drognan moeten kunnen krijgen, het kost alleen tijden in en uit de stad lopen om het te laten spawnen.
klopt maar daar bestaat geen vaste prfix voor blijkbaar.
Als je een game vind waarin drognan vlak bij de town gate staat (poort op het noorden), dan gaat het nog vrij snel. Questie van FRW boots en een stealth aan te trekken...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

Als je een game vindt ...
Pheno even voor zijn en de edit functie werkt hier niet wegens "no cookies allowed"

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

klopt maar daar bestaat geen vaste prfix voor blijkbaar.
Als je een game vind waarin drognan vlak bij de town gate staat (poort op het noorden), dan gaat het nog vrij snel. Questie van FRW boots en een stealth aan te trekken...
ja!

idd even 10 minuten heen en weer aan t lopen geweest en het resultaat mag er zijn:

bone wand
+3 to bone spear
+1 to bone wall

na sock quest: 2 sox

nu nog even die io rune scoren en ik heb een bonemancer wand waar je U tegen zegt!

(zou +3 to bonespear, +1 to pnb bestaan? :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooneater op 10-08-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:23:
[...]

ja!

idd even 10 minuten heen en weer aan t lopen geweest en het resultaat mag er zijn:

bone wand
+3 to bone spear
+1 to bone wall

nu nog even die io rune scoren en ik heb een bonemancer wand waar je U tegen zegt!

+3 Bspear + P&N bestaan ja ;) alleen magic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:23:
[...]

ja!

bone wand
+3 to bone spear
+1 to bone wall

U!

Dat wordt een mooie "white wand!"

Hit Causes Monster To Flee 25%
+10 To Vitality
+3 To Poison And Bone Skills (Necromancer Only)
+3 To Bone Armor (Necromancer Only)
+5 To Bone Spear (Necromancer Only)
+4 To Skeleton Mastery (Necromancer Only)
+1 to Bone Wall
Magic Damage Reduced By 4
20% Faster Cast Rate
+13 To Mana

Lekkere boost voor je damage, mede door de synergies die ook een lekkere sprong doen!
Ik wil vanavond wel eens een show zien! (hoe zit 't met je FCR?)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:50:
[...]

U!

Dat wordt een mooie "white wand!"

Hit Causes Monster To Flee 25%
+10 To Vitality
+3 To Poison And Bone Skills (Necromancer Only)
+3 To Bone Armor (Necromancer Only)
+5 To Bone Spear (Necromancer Only)
+4 To Skeleton Mastery (Necromancer Only)
+1 to Bone Wall
Magic Damage Reduced By 4
20% Faster Cast Rate
+13 To Mana

Lekkere boost voor je damage, mede door de synergies die ook een lekkere sprong doen!
Ik wil vanavond wel eens een show zien! (hoe zit 't met je FCR?)
synergies doen niet mee he, daar tellen alleen de hard points :)
fcr is 86, 10 frames per cast

vanavond ben ik helaas ergens naar een feestje, morgenavond ben ik weer van de partij!
dan maar eens spelen met een bonespear lvl 33 ^^ (nog een torch en een viper erbij, en ik zit al op 37... +3 circletje... lvl 40 :| )

(lvl 33 = ~2500 dmg
lvl 37 = ~3000 dmg
lvl 40 = ~3500 dmg)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooneater op 10-08-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Op lvl 50 zo'n 4.5K dmg.
Zonder de synergy van bone spirit dat wel.
Met die er ook nog bij had je een max van 5.9K.
Echter had je dan geen sp meer om 1 pt in alle curses te doen en de rest in ce, toch ook belangrijk.

Ik heb nog wel een io rune en die pb skiller mag je ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Selffound!

En dus echt wel het meest perfecte Pvp jewel dat er is voor lvl 18

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:20:
Selffound!

En dus echt wel het meest perfecte Pvp jewel dat er is voor lvl 18
n-c betaald vrijwel altijd een fair price.. en hij is inderdaad een van de weinige die dik betaald voor lowlvl pk stuff.. jammer dat je niet 125 fg vroeg ofzo.. had je waarschijnlijk nog gekregen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:14:
Iemand enig idee wat arm of king leoric en Homunculus tegenwoordig doen op d2jsp?
Leoric 5fg

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=10179039&f=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

host-67 is HOT! 2050 SoJ sold, 2 mins later 2070!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Na een pauze van een jaar (oid) kijk ik hier weer eens, en ik zie een nieuwe 'munteenheid' hebben gevonden? FG? Gaat dat via dat d2jsp forum? Werkt het goed? Betrouwbaar? Wordt het ook echt veel gedaan? Werkt het beter dan good'ol sojs?

Ik zit er overigens ook over te denken weer eens een leuke nieuwe char te maken, SCL ofc, als iemand me wil helpen opstarten kun je me bereiken via *mvdsande :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:16:
[...]

Pheno even voor zijn en de edit functie werkt hier niet wegens "no cookies allowed"
:P

Gisteren niet veel kunnen doen wegens forummeet, en een hoop gedoe op mijn werk. Leuk dat onderhandelen, maar er gaat wel tijd in zitten :')

Vandaag en m orgen hoop ik weer eens in te loggen, om wat te gaan levelen met trapsin. En die mag dan gaan mfén bij pinde en die shit, al dropt die gast erg weinig. Nu nog een wealth etc zien te scoren, zodat ik ook nog daadwerkelijk mf heb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrostXL schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:48:
Na een pauze van een jaar (oid) kijk ik hier weer eens, en ik zie een nieuwe 'munteenheid' hebben gevonden? FG? Gaat dat via dat d2jsp forum? Werkt het goed? Betrouwbaar? Wordt het ook echt veel gedaan? Werkt het beter dan good'ol sojs?

Ik zit er overigens ook over te denken weer eens een leuke nieuwe char te maken, SCL ofc, als iemand me wil helpen opstarten kun je me bereiken via *mvdsande :)
ik ben hier 1 van de weinigen die SCL speelt, de rest speelt allemaal Hardcore porno

/f add Dalyxia

dan add ik jouw ook, kan je met veel dingen (lees: bijna alles) helpen, ben alleen maandag avond pas online

ligt beetje aan wat voor char je wilt maken, maar kheb iig wel wat basic gear voor je, full sigons iig

daarna ligt een beetje aan wat voor char je hebt: wizzy heb ik wel voor je, low vipermagi ook wel, duss, maandag avond is een date? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
btw, is het misschien een leuk idee om op d2jsp een guild te maken? sinds wij allemaal toch wel aardig betrouwbaar zijn (qua scammen enz) en mensen met weinig fg dan een beetje kunnen leunen op het guild naampje (o.a. voor mij handig :P)

iemand zin om daar de gele trui voor aan te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je me die gele trui kan geven, die sorc orb kan nu weg voor 10 fg, oftewel, veel te laag bod imho. Maar goed, beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hé guys, na 3 weken vakantie - en dientengevolge 3 weken géén D2LoD :P - benieuwd naar de stand van zaken aldaar... any news? Leuke nieuwe items? Nieuwe stats? World events? Iemand al een Anni?

Ongetwijfeld... :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vast wel, ik niet. Daarnet een whistans gevonden, niet superbriljant, maar ach, leuk voor een itemn00b als ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Creating a guild costs 2500 fg, it comes with 10 member slots and 1 extra rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Dalyxia schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:30:
btw, is het misschien een leuk idee om op d2jsp een guild te maken? sinds wij allemaal toch wel aardig betrouwbaar zijn (qua scammen enz) en mensen met weinig fg dan een beetje kunnen leunen op het guild naampje (o.a. voor mij handig :P)

iemand zin om daar de gele trui voor aan te trekken?
Een gild kost geld... Véél geld!
Mijn bijdrage is al beperkt aangezien ik momenteel op 0 sta (jewel staat wel op 80 op dit moment)

Newsflash:

lvl 56 without dying!!!

[ Voor 6% gewijzigd door yago op 11-08-2007 15:20 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Wat voor equip heeft een merc nodig om hell meph te kunnen tanken@lvl 85? Ben een cl/fo sorc dus moat trick zit er niet in. Mijn merc heeft nu een bonehew+tal mask+haemosu adement. Hij word gepwnd door meph. Hij houd het misschien 10 sec vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjorzo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:25:
:O dat zuigt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pingkiller schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:34:
Wat voor equip heeft een merc nodig om hell meph te kunnen tanken@lvl 85? Ben een cl/fo sorc dus moat trick zit er niet in. Mijn merc heeft nu een bonehew+tal mask+haemosu adement. Hij word gepwnd door meph. Hij houd het misschien 10 sec vol.
hoe zit je mercs res nu dan? denk dat je armor niet goed genoeg is, haemosu suxed een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:50

Flapmo

and back is gigi!

Just for the record, moat trick kan altijd. Alleen duurt het met CL en FO wat langer :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
screen shot van moat trick please :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Flapmo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:23:
Just for the record, moat trick kan altijd. Alleen duurt het met CL en FO wat langer :p.
Het probleem met FO is dat je met de moattrick je orbs niet "door" meph kan laten gaan als je op veilige afstand staat, dus doen ze nogal weining damage.

En lightning lijkt niet erg veel te doen? Ik doe nu iets van 4-3800 dmg met lightning maar orbs lijken meer damage te doen,dat snap ik niet helemaal.

Als je op youtube zoekt op moat trick kan je er filmpjes van vinden btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
pingkiller schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:24:
[...]

En lightning lijkt niet erg veel te doen? Ik doe nu iets van 4-3800 dmg met lightning maar orbs lijken meer damage te doen,dat snap ik niet helemaal.
dat is dus gemiddeld 2k dmg,

meph heeft op hell 75 lightning resist, dus dan blijft er nog 500 dmg over die je doet (gemiddeld),

meph heeft op hell ~94k lifepoints ... dus reken maar uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pingkiller schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:24:
[...]

Het probleem met FO is dat je met de moattrick je orbs niet "door" meph kan laten gaan als je op veilige afstand staat, dus doen ze nogal weining damage.

Als je op youtube zoekt op moat trick kan je er filmpjes van vinden btw.
zowiezo doet lightning niet zoveel tegen meph/baal/andy, alleen tegen diablo doet tie aardige damage, met 20k lightning gaat meph nog steeds niet snel liggen, terwijl een blizzard van 8k meph in 10 seconden neerlegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dalyxia schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:53:
[...]

zowiezo doet lightning niet zoveel tegen meph/baal/andy, alleen tegen diablo doet tie aardige damage, met 20k lightning gaat meph nog steeds niet snel liggen, terwijl een blizzard van 8k meph in 10 seconden neerlegt
8 K blizz.
Da's lvl 43 met alle 3 de synergies max.
Veel succes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjorzo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:25:
Mij iets te veel en het biedt volgens mij niets extras.
Gisteren een leveltje gepakt met hammerdin, en trapsin heeft er een stuk of 10 kunnen solo'en.
Op hell heb je enomre problemen als je all out on light gaat, maar goed, mercje heeft tot nu toe dan nog niets bijzonders. Die moet die light immunes maar temmen. Rada was iig met een hoop gestunt te doen, zeker die light immune horrors die er rondlopen kunnen pijn doen merkte ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level 81 en dood. Dank hammerdin.
Nog 1 midlevel char over en daarna weet ik het niet meer hoe ik in vredesnaam aan items kan komen.

Ancients hell samen met tollo gedaan om trapsin ook verder te helpen. Het ging wat traag dus neem hammerdin even mee. FE heeft blijkbaar een range van 20 of zo, vanuit het niets de beruchte bloedrode letters.

Ik heb een leuke week achter de rug, dit kan er ook nog wel bij _/-\o_

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
@pheno: als je hulp nodig hebt met nieuwe chars levelen moet je het maar zeggen, encher zit al op een aardig lvl en met 5 ppl in de game ben je snel lvl 25 zodat je weer kan baalen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Daarom maak ik meestal toch een skelliemancer naast mijn andere chars, zodat ik altijd veilig de ancients kan doen.

Liever dat het 5 minuten duurt dan dat ik na 1 minuut ook zelf dood ben :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.