Zoals ik al eerder had gepost, heeft mijn computer mijn Diablo LoD CD kapot gemaakt. Vraag mij niet hoe want ik weet het ook niet. Wie weet waar ik aan een no CD patch kan komen?
een kwestie van de OP even goed lezen misschien?Anoniem: 209930 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:17:
Zoals ik al eerder had gepost, heeft mijn computer mijn Diablo LoD CD kapot gemaakt. Vraag mij niet hoe want ik weet het ook niet. Wie weet waar ik aan een no CD patch kan komen?
Plus dat de cds tegenwoordig zo goedkoop zijn dat je een paar euroknallers van de Mac maar hoeft te missen.
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 02-08-2007 14:32 ]
Anoniem: 225955
gebruik gewoon een imageAnoniem: 209930 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:17:
srry don, zag alleen nog maar blauwe lettertjes... overenthousiast denk ikyago schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:55:
[...]
Dal speelt SCL only en het is btw een rare circlet als de kleuren hier juist zijn (wakker worden Kwakke!), 1 os dus.
Blijft however nog steeds leuk eventueel met 15@ + add jewel erin?
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Werkt dat ook online? Mijn cd is onderhand ook redelijk aan z'n eindje.
Yep, werkt hier als een speer, zelfs onder vistaWaWaWiiiiWa schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:39:
[...]
Werkt dat ook online? Mijn cd is onderhand ook redelijk aan z'n eindje.
Je gebruikt de loader om meerdere instanties van d2 naast elkaar te zetten?
Want het tooltje in de OP laat een van mijn sessies altijd knallen, best irritant. En om de loader nu te gaan downlaoden van zo'n vage site heb ik geen zin in.
Want het tooltje in de OP laat een van mijn sessies altijd knallen, best irritant. En om de loader nu te gaan downlaoden van zo'n vage site heb ik geen zin in.
ik gebruik de loader ja, geen enkel probleem mee gehad tot nu toe... als je met 2 chars van hetzelfde account inlogt kun je wel problemen krijgen met pm's... de een ontvangt ze wel de ander niet..Pheno79 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:22:
Je gebruikt de loader om meerdere instanties van d2 naast elkaar te zetten?
yep, en als je in een channel staat wordt er 1tje altijd uitgegooidAnoniem: 225955 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:32:
[...]
ik gebruik de loader ja, geen enkel probleem mee gehad tot nu toe... als je met 2 chars van hetzelfde account inlogt kun je wel problemen krijgen met pm's... de een ontvangt ze wel de ander niet..
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
klopt, en ik kan ook niet in dezelfde chat met 2 chars van dezelfde account...Anoniem: 225955 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:32:
[...]
ik gebruik de loader ja, geen enkel probleem mee gehad tot nu toe... als je met 2 chars van hetzelfde account inlogt kun je wel problemen krijgen met pm's... de een ontvangt ze wel de ander niet..
*Don_holio
Ik kan niet eens met 2 chars in hetzelfde spel. 1x wisselen en hop, weg is ie.
2chars in 1 game is geen probleem; alleen channel vindt ie niet lekkerPheno79 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:56:

dat ligt aan het feit dat je in windowed mode speelt denk ikPheno79 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:56:
iig dat heb ik, windowed mode en als ik op de diablo original speel dan krijgt de d2loader binnen 30 seconden een timeout (connection interrupted) en dropt de d2loader uit de game
circlet is idd een rare, ik ben alleen bang dat de circlet niet zoveel gaat opbrengen omdat er geen res bij zit en ook geen 2 sockets
hmm ik speel regelmatig met vier schermpjes te gelijk. Meestal met 1 of 2 schermen met de optie -nohide zodat ik ze allebei in de gaten kan houden. doe ik er vier tegelijk met die optie dan trekt het best veel van mun pc maar het klapt er nooit uit.
Ik werk met loader en dat werkt prima voor mij.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
heb jij een lijstje met al dat soort commands?mrboomblaster schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:34:
hmm ik speel regelmatig met vier schermpjes te gelijk. Meestal met 1 of 2 schermen met de optie -nohide zodat ik ze allebei in de gaten kan houden. doe ik er vier tegelijk met die optie dan trekt het best veel van mun pc maar het klapt er nooit uit.
hier heb ik er een paar:Dalyxia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:15:
[...]
heb jij een lijstje met al dat soort commands?
-w Run in windowed mode.
-ns Disable sound (warning, can cause some crashes)
-nohide Don't hide the Diablo II window when losing focus.
-res800 Start at 800x600 (avoids window moving off-centre on load)
-sleepy Call sleep(1) to avoid D2 using 100% CPU time.
-altcolor Change color of monster health bar.
-title "d2" Set the Diablo II window title to d2.
-mpq key1.mpq Load key1.mpq (useful for additional CD keys)
-skiptobnet Skip straight to the BNet login screen.
ik denk wel dat je hier voor de d2loader moet gebruiken, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 6% gewijzigd door mrboomblaster op 02-08-2007 19:59 ]
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Klopt, deze commando's werken allemaal met d2loader.... trouwens bedankt voor de optie -nohidemrboomblaster schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:58:
[...]
hier heb ik er een paar:
-w Run in windowed mode.
-ns Disable sound (warning, can cause some crashes)
-nohide Don't hide the Diablo II window when losing focus.
-res800 Start at 800x600 (avoids window moving off-centre on load)
-sleepy Call sleep(1) to avoid D2 using 100% CPU time.
-altcolor Change color of monster health bar.
-title "d2" Set the Diablo II window title to d2.
-mpq key1.mpq Load key1.mpq (useful for additional CD keys)
-skiptobnet Skip straight to the BNet login screen.
ik denk wel dat je hier voor de d2loader moet gebruiken, maar dat weet ik niet zeker.
Nogmaals bedankt voor de equipment, Peke, mijn barbje is nu level 27 en bijna halverwege act 3
Anoniem: 182205
vanmiddag @ blizzcon wordt bij de cinematics duidelijk of d3 komt 
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80775
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80808 2 artikelen horen bij elkaar
stay tuned tomorrow

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80775
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80808 2 artikelen horen bij elkaar
stay tuned tomorrow
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 04-08-2007 00:17 ]
Het ziet er naar uit dat het (verrassing) een wow uitbreiding is. Joepi, ka-tching voor Bliz en wij gaan weer verder met een oud spel dat hoognodig aan een update toe is.
Nou , dat was een aankondiging die we niet konden verwachten of zo .....
Zucht.
Zucht.
Die uitbreiding van wow is al bekend. Check de blizzard site maarPheno79 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 06:49:
Het ziet er naar uit dat het (verrassing) een wow uitbreiding is. Joepi, ka-tching voor Bliz en wij gaan weer verder met een oud spel dat hoognodig aan een update toe is.
Zucht.
When the next expansion for World of Warcraft was announced -- and especially when the gameplay trailer for Wrath of the Lich King rolled -- the convention hall erupted with cheers.
Dacht dat blizzard aan 3 projecten bezig waren. Nml starcraft2, nieuwe uitbreiding wow (dus die wrath of the lich king) en noet iets anders (hopelijk diablo3
als die hydra cold mastery was geweestPheno79 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 08:26:
Wat zou dit ding waard zijn op d2jsp?
[afbeelding]
Zo, ik ben een week geleden ook maar weer eens begonnen. Mijn eerste mannetje was een frenzybarb, dit leek me wel leuk. Had geen zin in een summoner of meteorb. Helaas is een frenzybarb echt zwak als hij niet de goede items heeft. Daarom ben ik nu maar een cl/fo soso begonnen. Ben benieuwd hoe dat uit gaan pakken. Hopelijk kan ik daarmee nm meph ff flink farmen zodat ik mijn barb wat items kan geven.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Sorry, dat was ie niet
Iemand biedt nu een 5/5 light facet. Doen? Of fg vragen? ik weet niet wat er geduped is op het moment.
ik vind een 5/5 light facet wel erg veel voor zo'n stafje, maar misschien ook wel niet, +5 blizzard op staff, das lekkel lekkel, maar is een Death's Fantom niet gewoon beter? +2 skills tegenover 30% damage?Pheno79 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:15:
[...]
Sorry, dat was ie niet
Iemand biedt nu een 5/5 light facet. Doen? Of fg vragen? ik weet niet wat er geduped is op het moment.
Ik heb een cold sorc, laat mij die wand ingame eens testen (zie ik het verschil) en dan koop ik hem wel (met runes).Pheno79 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:15:
[...]
Sorry, dat was ie niet
Sgoed, er is nu 80 fg geboden, ik ga toch geen bliz sorc maken. Ik ben zo'n teleport n00b die midden in een manaburn groepje tele'd, dus ik vermijd de scheldpartijen op deze manier
Ik heb nog weinig succes met het vinden van leuke items... Moet toch mijn sorc omhoog halen zodat die mf runs kan gaan doen. Tot nu toe alleen die Angelic sabre en wat Isenhart's items gevonden, en een of ander unique daggertje met maar 2-19 schade 
gull dagger?Skyclad schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:27:
Ik heb nog weinig succes met het vinden van leuke items... Moet toch mijn sorc omhoog halen zodat die mf runs kan gaan doen. Tot nu toe alleen die Angelic sabre en wat Isenhart's items gevonden, en een of ander unique daggertje met maar 2-19 schade
100% mf?
sorc is zowiezo geen damage nodig, gull dagger is best goed voor cold sorc, als je voor mf gaat iig
100% mf, man, wat wilje meer om items te vinden?
Anoniem: 113568
Op switch dan wel toch?Dalyxia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:21:
[...]
sorc is zowiezo geen damage nodig, gull dagger is best goed voor cold sorc, als je voor mf gaat iig
hangt er ook van af, op classic is gull goed, je hebt immers geen switch, dus steeds in je inv kloten doe je dan ook nietAnoniem: 113568 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:06:
[...]
Op switch dan wel toch?als main wapen is gull echt schraal
Aangezien het op Classic is zou een Insight nog wel leuk zijnDalyxia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:21:
[...]
.. vind net een Trap Skiller +35 life
Weet alleen niet wat ik als ft moet hanteren op d2jsp.. dus alle tips zijn welkom
Heh.. mn smiter is ook af (qua gear dan, moet nog lvl 60-80
als jullie zin hebben in hell baals: graag)
Weet alleen niet wat ik als ft moet hanteren op d2jsp.. dus alle tips zijn welkom
Heh.. mn smiter is ook af (qua gear dan, moet nog lvl 60-80

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 05-08-2007 23:59 ]
Update Pheno?Pheno79 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 09:55:
Sgoed, er is nu 80 fg geboden, ik ga toch geen bliz sorc maken. Ik ben zo'n teleport n00b die midden in een manaburn groepje tele'd, dus ik vermijd de scheldpartijen op deze manier
Best toch wel lekker stafje denk ik zo? FCR en +5 blizzard is nooit slecht.
Daarenboven de synergies nog eens +2 (cold).
80fg is veel maar aan de andere kant is alles zo duur nu...
*Don_holio
Hehe.. lijkt me wel leuk om even te doen:Anoniem: 113568 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:51:
.. vind net een Trap Skiller +35 life
Heh.. mn smiter is ook af (qua gear dan, moet nog lvl 60-80als jullie zin hebben in hell baals: graag)
[afbeelding]

De persoon die raad welke gear het is op deze screenshot krijgt 5fg10fg
Je mag er op 1 item naast zitten!
.. mag op zich niet erg moeilijk zijn
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Nature's Peace
Heavens Light
Mara's
Enigma AP
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Tiara = Kira's of een Rare +2Pala ??
BTW: Vakantie over, heb in mijn vakatie wel gespeeld maar zeeeer minimaal
Ben nu met de iGoTCBDSOWforU Barb bezig.
Double Swing + xxx Mastery
Twijfel tussen Axe of Sword mastery Welke heeft meeste voordeel.
Wil dus leuke hoeveelheid CB hebben (Duress + Goblin + craft gloves +/- 50%)
Leuke Hoeveelheid OW (Duress + ??? )
nette Waarde van DS (Highlord's (als ik hem vind) + 21% CS er naast)
Voor extra OW dacht ik zo aan 2x Cresent Moon RW.
Duurste Rune is een UM dus 2 nodig.
Dat geeft mijn 35 + 20 + 20 = 75%
Daarnaast dubbel zo veel kan op Static Field en Chanlightning wat extra damage geeft met in totaal -70% light res.
Alleen waar doe ik deze runeword in ?
Verder is resist ook een probleem.
Dat zie ik dan wel
Gore's
HoZ
RavenFrost
Nature's Peace
Heavens Light
Mara's
Enigma AP
T-God belt
Life Tap Charges Wand
BTW: Vakantie over, heb in mijn vakatie wel gespeeld maar zeeeer minimaal
Ben nu met de iGoTCBDSOWforU Barb bezig.
Double Swing + xxx Mastery
Twijfel tussen Axe of Sword mastery Welke heeft meeste voordeel.
Wil dus leuke hoeveelheid CB hebben (Duress + Goblin + craft gloves +/- 50%)
Leuke Hoeveelheid OW (Duress + ??? )
nette Waarde van DS (Highlord's (als ik hem vind) + 21% CS er naast)
Voor extra OW dacht ik zo aan 2x Cresent Moon RW.
Duurste Rune is een UM dus 2 nodig.
Dat geeft mijn 35 + 20 + 20 = 75%
Daarnaast dubbel zo veel kan op Static Field en Chanlightning wat extra damage geeft met in totaal -70% light res.
Alleen waar doe ik deze runeword in ?
Verder is resist ook een probleem.
Dat zie ik dan wel
[ Voor 77% gewijzigd door Derr_Hans op 06-08-2007 10:21 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
3 FoutDerr_Hans schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:14:
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Nature's Peace
Heavens Light
Mara's
Enigma AP
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Hint: Ik heb geen mara's en ook geen enigma
Edit: Maak er maar 10fg van
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 06-08-2007 10:21 ]
Ringen en Amu blijft moeilijkAnoniem: 113568 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:18:
[...]
3 Fout
Edit: Maak er maar 10fg van
Als je wel een kira's heb dan heb je niets aan raven frost.
Heb je Rare Circlet dan is RavenFrost wel de oplossing.
Amu maakt voor een smiter ook niet veel uit.
Rare Amu is ook goed.
in het geval van 3fout gaat ik uit van ringen en amu.
Dit zijn allemaal Rare's of craft's
Tenzij je geen Enigma heb maar een COH wat mijn inziens logiser is
[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 06-08-2007 10:26 ]
Niets meer, he, ik ben het, Pheno. Op d2jsp ben ik vervloekt.yago schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:16:
[...]
Update Pheno?
Best toch wel lekker stafje denk ik zo? FCR en +5 blizzard is nooit slecht.
Daarenboven de synergies nog eens +2 (cold).
80fg is veel maar aan de andere kant is alles zo duur nu...
Trapsin rent braaf rond in nm, vreemd genoeg krijg ik solo vrij veel punten.
Hammerdin leeft nog steeds, alleen er zijn geen hellbaalruns, dus ja, levelen wordt lastig in zijn eentje. Ik doe maar wat shenks, eldritch en pindle (erg voorzichtig allemaal, hawkmail staat niet bekend om zijn defensive bonus) , maar iets leuks droppen willen ze niet.
En een encher om nieuwe gasten wat makkelijker naar lvl 20+ te schoppen, omdat ik nog zat builds heb die ik wil proberen. Ze is nu level 19.9 zelf. Ik heb geen bonusskills voor haar qua items, dus ik hoop dat firemastery/ench en warmth genoeg damage geven om me door cows heen te gooien.
Firemastery geef ik straks 1 initieel punt voor de 30% bonus daarna geeft ie maar 7% per skill. Dan is warmth weer een stukje beter met 9%
Ze zal moeten baalrunnen om naar level 50 te kunnen. Voor de rest boeit het niet, ze geeft ench, dus superitems voor res etc zijn niet nodig.
[ Voor 54% gewijzigd door Pheno79 op 06-08-2007 10:57 ]
Kan ook een Smoke of Duress zijn. Amulet een +2 rare met veel res? BK ring ipv ravenfrost of die andere ring?
Dracule'sAnoniem: 113568 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:52:
[...]
De persoon die raad welke gear het is op deze screenshot krijgt 5fg10fg
Je mag er op 1 item naast zitten!
.. mag op zich niet erg moeilijk zijn
Gore's
HoZ
RavenFrost
Dwarf Star (extra life)
Heavens Light
Chain of Honours in AP
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Tiara = +2 pala (kira niet nodig met CoH)
Highlords (om guillaumes te compenseren)
*Don_holio
Ik kan het plaatje niet zien door het webfilter hier. Lol
niet erg, in het vakje boven je staat wat erop staat!Pheno79 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:58:
Ik kan het plaatje niet zien door het webfilter hier. Lol
*Don_holio
Smite heeft niet veel aan Hihglords
Btw, ik zit een Shockadin te overwegen op Classic om normal items te 'farmen':
1. Gull - 100%
2. 3 PTopaz helm - 72%
3. Tancreds amulet + armor - 78%
4. Sigon's boots + belt + schild - 50%
5. Chance Guards - 25-40%
6. Nagelring (2x) - 30-60%
355-400% mf
Met de +1 van het schild en max Holy Shock en Lightning res aura heeft Holy Shock een bereik van 17.3 en doet 1-564 schade. Zou genoeg moeten zijn voor de meeste simpele beestjes op Normal
Klinkt dit aardig? Hoef alleen nog maar Tancreds armor, Sigon's boots en belt, Chance guards en 2x Nagelring te vinden.
Edit: Met max Salvation doe je 1-697 schade, maar moet je wel een stuk hoger level zijn voor die 133 max schade meer.
1. Gull - 100%
2. 3 PTopaz helm - 72%
355-400% mf
Met de +1 van het schild en max Holy Shock en Lightning res aura heeft Holy Shock een bereik van 17.3 en doet 1-564 schade. Zou genoeg moeten zijn voor de meeste simpele beestjes op Normal
Klinkt dit aardig? Hoef alleen nog maar Tancreds armor, Sigon's boots en belt, Chance guards en 2x Nagelring te vinden.
Edit: Met max Salvation doe je 1-697 schade, maar moet je wel een stuk hoger level zijn voor die 133 max schade meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Skyclad op 06-08-2007 11:47 ]
das waar maar tis geen mara's, dus is ie volgens mij craftes of rare en die kunne we niet raden...
Andere "goeie" unique amulets zijn er niet echt voor smiter... Daarom ging ik voor highlords.
Kan ie buiten smite ook met fana en zeal op de minions kloppen (daar helpt i wel weuk met AR bonus en andere..)
*Don_holio
Idee is niet slecht maar welke items denk je te farmen op normal?Skyclad schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:40:
Veel goeie items vallen er niet, daaarvoor moet je al een nm-proof MF-build hebben (hammer of light soso?).
*Don_holio
Of het moet Cat's Eye zijn om sneller te kunnen rennen. Maar dan mist ie weer flink wat res voor de ubers. Seraph's voor skills? Metalgrid voor res?yago schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:46:
[...]
das waar maar tis geen mara's, dus is ie volgens mij craftes of rare en die kunne we niet raden...
Andere "goeie" unique amulets zijn er niet echt voor smiter... Daarom ging ik voor highlords.
Kan ie buiten smite ook met fana en zeal op de minions kloppen (daar helpt i wel weuk met AR bonus en andere..)
Gull?yago schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:48:
[...]
Idee is niet slecht maar welke items denk je te farmen op normal?
Veel goeie items vallen er niet, daaarvoor moet je al een nm-proof MF-build hebben (hammer of light soso?).
yago schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:38:
[...]
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Dwarf Star (extra life) <-- fout
Heavens Light
Chain of Honours in AP <-- fout
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Tiara = +2 pala (kira niet nodig met CoH) <-- fout
Nou mag het echt niet moeilijk meer zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 06-08-2007 12:03 ]
Smoke in AP, Kira, BK?Anoniem: 113568 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:57:
[...]
Nou mag het echt niet moeilijk meer zijn
quote:
[...]
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Dwarf Star (extra life) <-- fout => Nature's peace (BK zou stom zijn aangezien 't met smite niet werkt, hoewel je ook highlords hebt... Misschien toch BK.)Heavens Light
Chain of Honours in AP <-- fout => geen eni en geen BK dan zal 't wel een Stone zijn...T-God belt
Life Tap Charges Wand
Tiara = +2 pala (kira niet nodig met CoH) <-- fout => Kira's guardian
[...]
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Dwarf Star (extra life) <-- fout => Nature's peace (BK zou stom zijn aangezien 't met smite niet werkt, hoewel je ook highlords hebt... Misschien toch BK.)Heavens Light
Chain of Honours in AP <-- fout => geen eni en geen BK dan zal 't wel een Stone zijn...T-God belt
Life Tap Charges Wand
*Don_holio
BK kan nuttig zijn vanwege het extra leven en +1 skills. Carrion Wind is niet logisch, net als een SOJ, en Wisp is zeker te duur als hij ook geen lage Mara kan betalen.yago schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:46:
quote:
[...]
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Life Tap Charges Wand
Anders zou het een rare worden, en die is niet makkelijk te raden. Stone was ik helemaal vergeten
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Nature's Peace - Ook niet want er waren drie fout
- ga dan voor een Carrion Ring want die twisters kunnen best handig zijn. En extra Posion Resist.
Heavens Light
Mara's - Highlords
Enigma AP - Smite heeft HS dus veel def, en Forti heeft damage en Def dus een Forti
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Kira's
---
Final List
Gore's
HoZ
RavenFrost
Nature's Peace - Ook niet want er waren drie fout
Heavens Light
Mara's - Highlords
Enigma AP - Smite heeft HS dus veel def, en Forti heeft damage en Def dus een Forti
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Kira's
---
Final List
[ Voor 30% gewijzigd door Derr_Hans op 06-08-2007 13:28 ]
Genoeg hints gegeven in ieder geval :)!
Als iedereen zijn final list even post/pmed dan kijken we of we een winnaar hebben
Als iedereen zijn final list even post/pmed dan kijken we of we een winnaar hebben
Zie post boven, misschien dat je hem mist
Final Guess:
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Wisp (light absorp: BK is hier te duur voor enkel dat life en de + skill doet geen fuck (50 damage?) voor smite)
Heavens Light
Forti (was ik glad vergeten => met kira's = killer combo!)
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Kira's
---
Zonder schroom geknipt en geplakt van Hans, met de wisp als verschil (hoewel de twisters visueel ook zéér leuk zijn Hans!)
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
Wisp (light absorp: BK is hier te duur voor enkel dat life en de + skill doet geen fuck (50 damage?) voor smite)
Heavens Light
Forti (was ik glad vergeten => met kira's = killer combo!)
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Kira's
---
Zonder schroom geknipt en geplakt van Hans, met de wisp als verschil (hoewel de twisters visueel ook zéér leuk zijn Hans!)
*Don_holio
Dracul's
Gore's
HoZ
Ravenfrost
Carrion Ring (was vergeten dat Twisters stun hadden)
Heaven's Light
Highlords
Stone AP
T-God's belt
Life Tap wand
Kira's
Gore's
HoZ
Ravenfrost
Carrion Ring (was vergeten dat Twisters stun hadden)
Heaven's Light
Highlords
Stone AP
T-God's belt
Life Tap wand
Kira's
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
carrion wind
Heavens Light
Forti natuurlijk duhuh enige goede keuze voor smiter
T-God belt
Life Tap Charges Wand
kira's dan maar omdat anderen dat zeggen
Highlords (om guillaumes te compenseren) omdat anderen dat zeggen
waarom highlords? IAS en 1 skill? DS werkt niet met smite dus daar heb je geen hol aan
waarom kira's? is die res zoveel meer waard als 35% CB?? heb je dan ber's in je heaven's light zitten? want anders gaat dat toch nog erg lang duren met dat killen
Gore's
HoZ
RavenFrost
carrion wind
Heavens Light
T-God belt
Life Tap Charges Wand
waarom highlords? IAS en 1 skill? DS werkt niet met smite dus daar heb je geen hol aan
waarom kira's? is die res zoveel meer waard als 35% CB?? heb je dan ber's in je heaven's light zitten? want anders gaat dat toch nog erg lang duren met dat killen
wat wil je in godsnaam met mf op normal?Skyclad schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:40:
1. Gull - 100%
2. 3 PTopaz helm - 72%
355-400% mf
Tsja ias en 1skill, en omdat ik hem toch had liggenDalyxia schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:18:
Dracule's
Gore's
HoZ
RavenFrost
carrion wind
Heavens Light
T-God belt
Life Tap Charges Wand
Mara's is een beetje duur.. heb overigens nog wel 2/2 seraphs.. maar die is niet veel beter imo.
QFT
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 06-08-2007 14:26 ]
1. Kan het ook op Hell gebruiken, maar daar zal ik niet betere set items/uniques vinden op Classic.
2. Ik heb geen zin in een standard MF Hammerdin/Sorc, en dit is weer eens wat anders.
3. Verveel me hier op het werk, rare builds verzinnen houdt me bezig, ja?
Whisper maar, die heb ik nog wel liggen voor je.Klinkt dit aardig? Hoef alleen nog maar Tancreds armor, Sigon's boots en belt, Chance guards en 2x Nagelring te vinden.
Alvast bedankt, zal kijken of ik na het werk en voor het sporten vanavond even tijd kan vrijmakenpeke schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:21:
[...]
Whisper maar, die heb ik nog wel liggen voor je.
doe dan dual dream en conviction auraSkyclad schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:29:
[...]
1. Kan het ook op Hell gebruiken, maar daar zal ik niet betere set items/uniques vinden op Classic.
2. Ik heb geen zin in een standard MF Hammerdin/Sorc, en dit is weer eens wat anders.
3. Verveel me hier op het werk, rare builds verzinnen houdt me bezig, ja?
Thx for the rush Pheno en anderen,
nu binnenkort nog even ancients normal en we kunnen beginnen baalen.
Summomer heeft nu skellies maxed (op 25) en ben nu dus aan de masterie bezig (bone wall heb ik van head en CE heb ik ooko alvast een puntje gegeven
).
Indien iemand nog mules naar NM wil brengen laat maar iets weten, deze char is er klaar voor!
nu binnenkort nog even ancients normal en we kunnen beginnen baalen.
Summomer heeft nu skellies maxed (op 25) en ben nu dus aan de masterie bezig (bone wall heb ik van head en CE heb ik ooko alvast een puntje gegeven
Indien iemand nog mules naar NM wil brengen laat maar iets weten, deze char is er klaar voor!
*Don_holio
Ik kan pas woensdag weer, dan wil ik wel weer wat mules naar nm/hell brengen. hf nm geeft me het meeste geluk, die uit hell geeft me lums
LUm is goed want die geeft je "wealth"!Pheno79 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:26:
Ik kan pas woensdag weer, dan wil ik wel weer wat mules naar nm/hell brengen. hf nm geeft me het meeste geluk, die uit hell geeft me lums
Ik zoek nog een KO en dan prop ik ze in een armour om mijn wealth te maken (eens een redelijk lvl bereikt natuurlijk).
*Don_holio
Vanavond eerst maar eens lvl 24 bereiken om Ancients te kunnen doen, Daarna mee baalen.
@ NM kan de pret echt beginnen heb ik eindelijk Hydra's
Ik wil waarschijnlijk vanavond mijn smiter opnieuw maken.. op level 75 dood gegaan door chaos in hell baals met 2 clients in 8man game... volgende keer beter. Dus waarschijnlijk kun je dan wel effe meeliften.Derr_Hans schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:33:
Vanavond eerst maar eens lvl 24 bereiken om Ancients te kunnen doen, Daarna mee baalen.
Uh, dat is lem toch?yago schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:29:
[...]
LUm is goed want die geeft je "wealth"!
Ik zoek nog een KO en dan prop ik ze in een armour om mijn wealth te maken (eens een redelijk lvl bereikt natuurlijk).
[slechte grap alert]Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
Ik wil waarschijnlijk vanavond mijn smiter opnieuw maken.. op level 75 dood gegaan door chaos in hell baals met 2 clients in 8man game... volgende keer beter. Dus waarschijnlijk kun je dan wel effe meeliften.
Maakt het raden wat je huidige smiter equipment wel weer wat makkelijker
[/slechte grap alert]
Ik zal je whisperen, heb anya enzo al moet echt alleen nog ancients.Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
Ik wil waarschijnlijk vanavond mijn smiter opnieuw maken.. op level 75 dood gegaan door chaos in hell baals met 2 clients in 8man game... volgende keer beter. Dus waarschijnlijk kun je dan wel effe meeliften.
Ja, Lum is handig voor Stone, Splendor en Oath.
laat maar iets horen wanneer je begint,Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
PK'er moet nog alle q's (vanaf act II normal) en heeft bug nodig en summomer zit nu act V normal...
*Don_holio
klopt ja, lem voor wealth en lum voor Splendor (lekker in een necro-head; wel eerst nog een goeie vinden!)Skyclad schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Ja, Lum is handig voor Stone, Splendor en Oath.
Heb hier geen runeword-wizard (stomme werk-webfilter!)
*Don_holio
Haha.. surfcontrol?yago schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:45:
[...]
klopt ja, lem voor wealth en lum voor Splendor (lekker in een necro-head; wel eerst nog een goeie vinden!)
^^ Zodra ik lvl 24 ben kan ik voorzien van een bugyago schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:43:
[...]
laat maar iets horen wanneer je begint,
PK'er moet nog alle q's (vanaf act II normal) en heeft bug nodig en summomer zit nu act V normal...
Heb gewoon op Battle.net gekekenyago schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:45:
[...]
klopt ja, lem voor wealth en lum voor Splendor (lekker in een necro-head; wel eerst nog een goeie vinden!)
kan je niet gewoon via ip naar sites? dus ipv www.battle.net in te typen typ je http://216.148.223.71/
??
tis maar een idee
Moehahaha!! dat werkt!Dalyxia schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:46:
[...]
kan je niet gewoon via ip naar sites? dus ipv www.battle.net in te typen typ je http://216.148.223.71/
??
tis maar een idee
Thx for the tip!
*Don_holio
Alles control!
Geen cookies allowed en alle sites met bepaalde content (games, sex, internetveilingen, ...) zijn geblocked. Heb nog het geluk hier als consultant te werken want de vaste werknemers hebben helemaal geen internettoegang!
*Don_holio
mja, maar dan hebben ze dus alleen op dns niveau geblocked, kan je gewoon naar alle sites via ip denk ikyago schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:12:
[...]
Alles control!
Geen cookies allowed en alle sites met bepaalde content (games, sex, internetveilingen, ...) zijn geblocked. Heb nog het geluk hier als consultant te werken want de vaste werknemers hebben helemaal geen internettoegang!
213.244.166.166 marktplaats.nl
216.148.223.71 battle.net
Ik zal morgen eens kijken.Dalyxia schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:46:
[...]
??
tis maar een idee
Kent iemand een site met savegames? Ben opzoek naar wat mannetjes op zelf mee te testen. Dus zeg lvl 80 met alle skillpoints nog te spenden.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik dacht laat ik eens Diablo 2 weer instaleren. Ik heb nu "helaas"een nieuwe computer met een 20' breedbeeld scherm. Dus ik gebruikt de -w (windowed mode). Maar nu speelt hij de filmpjes niet af. Is hier een oplossing voor?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
ff googleën en je vind er wel, zoek eens op "Ursa Major" dat is een lvl 99 assa, met enkele leuke wapens en unstatted en unskilled.pingkiller schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:24:
Kent iemand een site met savegames? Ben opzoek naar wat mannetjes op zelf mee te testen. Dus zeg lvl 80 met alle skillpoints nog te spenden.
Succes!
*Don_holio
Gewoon zoeken op unstatted / unskilled chars.. Ursa Major is al voor gewerkt, 2frame attack assassin.yago schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:18:
[...]
ff googleën en je vind er wel, zoek eens op "Ursa Major" dat is een lvl 99 assa, met enkele leuke wapens en unstatted en unskilled.
Succes!
Heb zelf thuis een zipje met unstated chars en alle elite uniques.
in windowed mode speelt tie filmpjes niet af, maar waarom gebruik je -w omdat je 20" scherm hebt? ik heb een 19" scherm maar zie geen reden om in windowed te spelenTheKillingBean schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:44:
Ik dacht laat ik eens Diablo 2 weer instaleren. Ik heb nu "helaas"een nieuwe computer met een 20' breedbeeld scherm. Dus ik gebruikt de -w (windowed mode). Maar nu speelt hij de filmpjes niet af. Is hier een oplossing voor?
http://newd2event.net/ind...items/Kingpintz_Item_Packpingkiller:
item pack
http://newd2event.net/ind...layer/editors/Hero_Editor
hero editor
download die, installeer hero editor, dan open een char van de kingpintz item pack of maak een lvl1 char aan, dan kan je zelf hem op lvl 99 zetten
statspoints= 490 zonder act3 q4 505 met act3 q4 op alle difficulties gedaan
skill points= 98 zonder skill quests den of evil, radament en izual, 112 met skills quests gedaan
geef dat op, in unspend points en save de char, en je kunt heerlijk kloten met skillpoints en statspoints, in de item packs zitten ook nog bijna alle items (alhoewel enigma in een archon plate zit daar en ik prefereer mage plate
[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 08-08-2007 13:43 ]
Als alles erin zit (in die Item pack) dan maak je zelf een eniDalyxia schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:42:
[...]
http://newd2event.net/ind...items/Kingpintz_Item_Pack
item pack
http://newd2event.net/ind...layer/editors/Hero_Editor
hero editor
download die, installeer hero editor, dan open een char van de kingpintz item pack of maak een lvl1 char aan, dan kan je zelf hem op lvl 99 zetten
statspoints= 490 zonder act3 q4 505 met act3 q4 op alle difficulties gedaan
skill points= 98 zonder skill quests den of evil, radament en izual, 112 met skills quests gedaan
geef dat op, in unspend points en save de char, en je kunt heerlijk kloten met skillpoints en statspoints, in de item packs zitten ook nog bijna alle items (alhoewel enigma in een archon plate zit daar en ik prefereer mage plate)
Dit topic is gesloten.