Onlangs weer begonnen met Diablo doordat de ladder is gereset. Zijn die duped Ists eindelijk ook weer eens weg. Uiteraard met een sorc begonnen voor zijn goeie magic find abilities. Dacht hier te posten om misschien samen wat games met jullie te spelen. Veel van m'n oude vrienden spelen namelijk niet langer. Het forum ziet er in ieder geval wel active genoeg uit.
hoi, veel hier spelen HCL, ik speel SCL, add me maar acc= DeamosVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:39:
Onlangs weer begonnen met Diablo doordat de ladder is gereset. Zijn die duped Ists eindelijk ook weer eens weg. Uiteraard met een sorc begonnen voor zijn goeie magic find abilities. Dacht hier te posten om misschien samen wat games met jullie te spelen. Veel van m'n oude vrienden spelen namelijk niet langer. Het forum ziet er in ieder geval wel active genoeg uit.![]()
ff dan nog een vraagje, fcr breakpoint van sorc is toch 105%?
yepz, maar er is ook nog een apparte tabel voor lightning en chained lightningDalyxia schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:27:
[...]
hoi, veel hier spelen HCL, ik speel SCL, add me maar acc= Deamos
ff dan nog een vraagje, fcr breakpoint van sorc is toch 105%?
Hier vind je de tabellen
damn mun orb soso is naar de eeuwige jachtvelden. was bezig om mun encher te NM rushen maar bij act 3 de council aan gekomen was dat snel het einde daar van.
maar goed mun encher leeft nog en dies nu lvl 40 met een redelijk goede ench dus gaan we weer fijn opnieuw beginnen met een orb sorc dat werk best wel goed.
maar goed mun encher leeft nog en dies nu lvl 40 met een redelijk goede ench dus gaan we weer fijn opnieuw beginnen met een orb sorc dat werk best wel goed.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Je moet wel veel cold res stacked hebben.DjLando schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:01:
[...]
da's best een slim idee idd... gewoon direct vol resist en life gooien, dank voor de tip
Lvl 20 cold mastery doet namelijk -115% cold res.
Een pk met lvl 30 cm doet -165 van je cold res.
Je moet dus in het totaal zo'n +250 cold res hebben als je safe wilt zijn.
Verwijderd
Wie speelt hier Hardcore Ladder?
Ben net weer begonnen met diablo
*Akiracy
lvl 17 full vit trapper nu al in act3 ^_^
*Akiracy
bijna iedereen speelt hardcore, op een paar naVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:56:
Wie speelt hier Hardcore Ladder?
*Akiracy
in de startpost staat de spelerslijst en ook staat
er een link naar het got diablo forum, hier staan
de meeste spelers wel tussen
Pff dat magicfinding, toch maar raar hoor. Heb echt zwaar het gevoel dat ik nu niks meer vindt. Hebt iets van 420 mf, en ben lvl 88. Toen ik lvl 80 was met 150 mf vond ik toch echt betere dingen zoals shako stormshield enzo. Nu moet ik denk ik blij zijn met ik gloves...
Hopelijk dat het tijdelijk is
Hopelijk dat het tijdelijk is
[ Voor 6% gewijzigd door Maldred op 29-07-2007 22:07 ]
Gister heerlijk gerushed door Chaffy totdat plots mijn (k*t-UPC) internet er helemaal uit lag. Dus sorry Rudy dat ik er plotseling niet meer was. Jammer, ging als een speer.......
Java is nu lvl40, dus klaar om een stel mules langs Ancients NM te loodsen.
dan wil mijn pally wel meetollo71 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 06:23:
Gister heerlijk gerushed door Chaffy totdat plots mijn (k*t-UPC) internet er helemaal uit lag. Dus sorry Rudy dat ik er plotseling niet meer was. Jammer, ging als een speer.......
dudu is inmiddels lvl 68. Moet nu betere gear vinden voor mn merc, want die gaat telkens dood op hell-diff
oh dedl, heb goblins kunnen kopen voor cheap, dus als je me online ziet moet je eff een gil geven
@ tollo, ik heb nog +1 java gloves liggen als je wilt; weet niet meer of er nog mods op zaten.. heb als het goed is ook nog 3 MA gloves voor de liefhebber
[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 30-07-2007 08:35 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Terug van de zwarte cross,
Ik moet zeggen in de achterhoek weten jullie Nederlanders wel wat feesten is!
Wat een weekend! Volgend jaar gaan we terug en doen we mee!
Boom rip je nu je coldsorc? Toch geen FE- council member terwijl je de amp damage curse nog over je hebt? Want ik denk wel dat je ondertussen weet dat die pijn doen....
Ik moet zeggen in de achterhoek weten jullie Nederlanders wel wat feesten is!
Wat een weekend! Volgend jaar gaan we terug en doen we mee!
Boom rip je nu je coldsorc? Toch geen FE- council member terwijl je de amp damage curse nog over je hebt? Want ik denk wel dat je ondertussen weet dat die pijn doen....

*Don_holio
[@ tollo, ik heb nog +1 java gloves liggen als je wilt; weet niet meer of er nog mods op zaten.. heb als het goed is ook nog 3 MA gloves voor de liefhebber 
[/quote]
Heb nu +2Java gloves, maar toch bedankt. Ben wel driftig op zoek naar een Razortail belt maar tot nu toe geen geluk. Heeft iemand die over of te ruil/koop/lease/huur?
Mijn Summoner kan redelijk eenvoudig alle quests, incl Hell Ancients/Baal/Minions/Hell Anya. Hij is alleen niet al te snel (zonder Enigma etc.), wel erg safe. Als iemand voor zo'n klusje hulp nodig heeft laat maar weten.
MF-en met Summoner is (vanwege snelheid) tot nu toe beperkt tot Hell Travical/Shenk/Pits. Nog helemaal niks leuks gevonden daar, maar komt wel ooit (hoop ik).
Als ik dan Chaffy met z'n Sorc na 10 sec al een TP in Throne zie openen wordt ik wel een beetje jaloers
.
[/quote]
Heb nu +2Java gloves, maar toch bedankt. Ben wel driftig op zoek naar een Razortail belt maar tot nu toe geen geluk. Heeft iemand die over of te ruil/koop/lease/huur?
Mijn Summoner kan redelijk eenvoudig alle quests, incl Hell Ancients/Baal/Minions/Hell Anya. Hij is alleen niet al te snel (zonder Enigma etc.), wel erg safe. Als iemand voor zo'n klusje hulp nodig heeft laat maar weten.
MF-en met Summoner is (vanwege snelheid) tot nu toe beperkt tot Hell Travical/Shenk/Pits. Nog helemaal niks leuks gevonden daar, maar komt wel ooit (hoop ik).
Als ik dan Chaffy met z'n Sorc na 10 sec al een TP in Throne zie openen wordt ik wel een beetje jaloers
....en MH... ?tollo71 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:36:
[@ tollo, ik heb nog +1 java gloves liggen als je wilt; weet niet meer of er nog mods op zaten.. heb als het goed is ook nog 3 MA gloves voor de liefhebber
[/quote]
Als ik dan Chaffy met z'n Sorc na 10 sec al een TP in Throne zie openen wordt ik wel een beetje jaloers.

*Don_holio
Zo, om maar weer eens lekker te zeuren over "welke build zal ik nou gaan doeeeen???"
het wordt tijd voor een Barb
nog niemand heeft er 1 (behalve chaffy geloof ik) en die meteorb sorc die ik heb is zwaar irritant en heeft duidelijk nog 10 lvls, een hoop items en nog veel meer geduld nodig, dus in de tussentijd lekker een barb.
Met barbs heb ik niet zo gek veel ervaring (behalve een gf-barb die je liever niet op hc speelt..)
maar het komt op het volgende neer:
ofwel een Frenzy barb -- veel dmg, snel rennen
ofwel een concentrate barb -- veel defense, dus safer?
zowiezo natuurlijk lekker BO maxen, misschien iets te veel puntjes stoppen in NR en shout.
Veel builds zie ik taunt gebruiken, maar gezien dit HC is lijkt me dat toch niet zo prima (tenzij je inderdaad die +20 to all hebt... dan doe je -90% dmg met taunt...)
het wordt tijd voor een Barb
Met barbs heb ik niet zo gek veel ervaring (behalve een gf-barb die je liever niet op hc speelt..)
zowiezo natuurlijk lekker BO maxen, misschien iets te veel puntjes stoppen in NR en shout.
Veel builds zie ik taunt gebruiken, maar gezien dit HC is lijkt me dat toch niet zo prima (tenzij je inderdaad die +20 to all hebt... dan doe je -90% dmg met taunt...)
throwing barbMooneater schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:18:
Zo, om maar weer eens lekker te zeuren over "welke build zal ik nou gaan doeeeen???"
het wordt tijd voor een Barbnog niemand heeft er 1 (behalve chaffy geloof ik) en die meteorb sorc die ik heb is zwaar irritant en heeft duidelijk nog 10 lvls, een hoop items en nog veel meer geduld nodig, dus in de tussentijd lekker een barb.
of evil, pvp throwing barb (op de swich ofc
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Werkt prima, er zijn er toendertijd veel voor 'gevallen'.kwakke01 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:58:
[...]
of evil, pvp throwing barb (op de swich ofc)
Gewoon met een indrukwekkende zwaardje en schild (of dual sword) gaan rondlopen en dan op switch die lui finaal aframmelen. Ik heb me nog nooit zo vermaakt met pvp
Al was dit wel < 1.10.
heb btw met mn bone-nec al eens een druid te grazen genomen net voor de resetPheno79 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:17:
[...]
Werkt prima, er zijn er toendertijd veel voor 'gevallen'.
Gewoon met een indrukwekkende zwaardje en schild (of dual sword) gaan rondlopen en dan op switch die lui finaal aframmelen. Ik heb me nog nooit zo vermaakt met pvp
Al was dit wel < 1.10.
gewoon prisonnen en dan spears spammen
Ook maar weer eens begonnen zo na de reset, was men oude chars toch al kwijt.
Ga maar weer eens een zmiter in elkaar zetten, om daarmee een leuker Frenzy barb te kunnen financieren.
Zijn er nog SCL'ers die leuk samen willen rushen?
Ga maar weer eens een zmiter in elkaar zetten, om daarmee een leuker Frenzy barb te kunnen financieren.
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Verwijderd
Ben ook net opnieuw begonnen, dus ik doe zeker met je mee. Acc naam: Yawn. Wie had dat gedacht? 
Onder hr worden toch Ist en hoger mee bedoeld?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 17:37 ]
ist is geen HR, vanaf Vex is HRVerwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:36:
Ben ook net opnieuw begonnen, dus ik doe zeker met je mee. Acc naam: Yawn. Wie had dat gedacht?
dus
geen HR
el eld nef tir nef eth ith tal ral ort amn thul sol shael dol hel io lum ko fal lem pul um mal ist gul
wel HR
vex ohm Lo sur ber jah cham zod
ik heb op bijna elk level niveau wel een char hangen, duss, add me en whisp me, acc= DeamosCipri schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:30:
Ook maar weer eens begonnen zo na de reset, was men oude chars toch al kwijt.
Verwijderd
Dankjewel, dan weet ik dat ook weer.Dalyxia schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:50:
[...]
ist is geen HR, vanaf Vex is HR
dus
geen HR
el eld nef tir nef eth ith tal ral ort amn thul sol shael dol hel io lum ko fal lem pul um mal ist gul
wel HR
vex ohm Lo sur ber jah cham zod
Deamos, ik zal je ook wel adden. Heb ik weer iemand om tegen aan te lullen in het Nederlands.
Hmm, tis weer lekker in de war... Bnet claimt dat men key in use is door "<Mijn naam>". Wie heeft mij zitten clonen

Heb sinds enkele jaren Diablo 2 LoD weer eens opgepakt, moet ik helemaal door softcore heen meppen om weer HC te spelen 
Maar iig, heb ik eindelijk een nieuwe game pc doet Diablo2 het voor geen meter..
PC:
ATI Radeon 2900Xt
2,4 dual core
2 gig geheugen
vista -> Diablo in compatiblemodus
Maar diablo ziet er zo uit:

Sta hier tegen een muur aan, alleen verdwijnt continue de helft van de wereld
Heeft iemand dit eerder gezien, en is er een oplossing voor..
Maar iig, heb ik eindelijk een nieuwe game pc doet Diablo2 het voor geen meter..
PC:
ATI Radeon 2900Xt
2,4 dual core
2 gig geheugen

heb je een timeout gehad, ik heb dit namelijk ook wel is gehad, gaat meestal snel weer overCipri schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:54:
Hmm, tis weer lekker in de war... Bnet claimt dat men key in use is door "<Mijn naam>". Wie heeft mij zitten clonen
in de TS stond ook een manier om HC te unlocken, dan hoef je niet eerst SC te doenPrutser_IA schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:05:
Heb sinds enkele jaren Diablo 2 LoD weer eens opgepakt, moet ik helemaal door softcore heen meppen om weer HC te spelen
is d2 vastgelopen en is d2 niet goed afgesloten in taakvenster, kill game.exe ff en dan doet tie het weerCipri schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:54:
Verwijderd
Zoiets heb ik nooit mee gemaakt of hoeven doen. Ik heb echter ook geen Vista. Wat ik wel vaak heb is als ik snel van games switch, dan moet je denken aan baalruns, dan sluit mijn Diablo af. En als ik mijn xfire aan heb staan dan zegt hij dat er een fout is. Maar dat probleem kan je makkelijk omzeilen door xfire af te sluiten.
ik heb geen idee waar die fout vandaan komt, maar iets totaal anders:Prutser_IA schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:05:
PC:
ATI Radeon 2900Xt
2,4 dual core
2 gig geheugen
[afbeelding]
je kan onder options je hotkeys instellen -- ik raad je aan ze te veranderen naar bijv. A, D, S, E etc..
dat scheelt een hoop gezoek op je keyboard!
Er zijn weer wat mensen met meer rechten op het 'andere' forum. Mensen die oa het spelersforum niet kunnen zien, geef me eens een pm, dan zorg ik daar nog voor.
Ben ook maar weer eens Classic chars begonnen. Heb tot nu toe geen geluk gehad met het vinden van items, en zonder redelijke merc is het toch een stuk lastiger spelen. Ben daarom maar bezig met in Cow games achter de groep aan rennen, items verkopen om te gamblen, alle gems oppakken om te cuben, en alle kisten openen in de hoop op iets redelijks (waarom maakt niemand kisten open in cow games??)
Ik hoop newbie set/uniques te vinden, maar tot nu toe wil dat niet echt.
Sjorzo en ik hebben bergen met gear op classic.Skyclad schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:20:
Ben ook maar weer eens Classic chars begonnen. Heb tot nu toe geen geluk gehad met het vinden van items, en zonder redelijke merc is het toch een stuk lastiger spelen. Ben daarom maar bezig met in Cow games achter de groep aan rennen, items verkopen om te gamblen, alle gems oppakken om te cuben, en alle kisten openen in de hoop op iets redelijks (waarom maakt niemand kisten open in cow games??)
Je moet ons maar whisperen en we nemen wel een kijkje.
Sjorzo heeft een hammerdin en coldsorc lvl 8x, ik heb een bonenec lvl 82.
Mijn acc: "peke_be". Sjorzo's acc: "n4b" en "got.".
Ik draai zelf 32bit versie van vista, en heb helemaal geen problemen. Dus daar zal het niet aan liggen denk ik....Prutser_IA schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:05:
PC:
ATI Radeon 2900Xt
2,4 dual core
2 gig geheugen
[afbeelding]
Ben van plan om na 3 jaar dit spel weer eens uit de kast te gaan trekken.
De bedoeling is dat ik dus untwinked ga spelen, netjes alle quests ed. de vraag is even, hoe viable is een summoner? Ik vond dat vroeger wel gaaf, maar act bosses waren meestal een probleem. hoe is dat nu?
De bedoeling is dat ik dus untwinked ga spelen, netjes alle quests ed. de vraag is even, hoe viable is een summoner? Ik vond dat vroeger wel gaaf, maar act bosses waren meestal een probleem. hoe is dat nu?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Thanks, dat zou erg veel helpenpeke schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:11:
[...]
Sjorzo en ik hebben bergen met gear op classic.
Je moet ons maar whisperen en we nemen wel een kijkje.
Sjorzo heeft een hammerdin en coldsorc lvl 8x, ik heb een bonenec lvl 82.
Mijn acc: "peke_be". Sjorzo's acc: "n4b" en "got.".
Een offensive merc (voor de AR) en een boogje met 40 poison damage in 4 seconden om beestjes te slopen is bij normale beestjes al erg traag, zat me al af te vragen hoe ik daarmee Duriel moest gaan verslaan
@ZTeeVeR: Summoner is de veiligste manier om door HC heen te komen. Alleen Andy kan met haar poison nog redelijk huishouden onder je skeletons. Met een Clay golem, Decrepify en 1 skeletal mage met cold damage staan alle andere bosses vrijwel stil. Het duurt langer om ze te slopen dan met de meeste andere classes, maar jij staat zelf wel veilig als je het een beetje handig aanpakt.
summoner is een prima starter -- al velen zijn je voorgegaan deze ladderZTeeVeR schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:50:
Ben van plan om na 3 jaar dit spel weer eens uit de kast te gaan trekken.
ikzelf vind summoner een beetje te traag, maar hij is zeer zeker sterk, vooral untwinked!
voor iedereen die het nog niet wist: ik heb een andere account nu: niet meer *pyrosna, maar *Mooneater
op *pyrosna staan alleen nog mn non-ladder overblijfsels en een fireorbsorc
De berserker komt eraan!
kom wss niet verder dan isenhart set, maar als je hem wilt hebben is ie van jou. ringetjes en andere prullaria heb ik ook nog wel; whisp me maar als je me online ziet en ik zal kijken wat ik voor je kan doen..Skyclad schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:20:
Heerlijk, eerst failed, daarna een tempban. De zooi is weer zoals het vroeger was, lang leve het dupen!
Verwijderd
Wel wel wel ... dit had ik nu eigenlijk nooit gedacht dat dit nog steeds zo populair was! Ik ben hier jaren behoorlijk verslaafd aan geweest (moet hier nog wel 3 officiële CD-sets hebben of zo, speelde steeds op meerdere PC's tegelijkertijd om te kunnen mulen). Misschien wordt het tijd dit nog eens van onder het stof te halen ... oeps, daar gaat mijn sociaal leven weer voor de komende maanden
welkom nieuw sociaal (digitaal) levenVerwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:03:
Wel wel wel ... dit had ik nu eigenlijk nooit gedacht dat dit nog steeds zo populair was! Ik ben hier jaren behoorlijk verslaafd aan geweest (moet hier nog wel 3 officiële CD-sets hebben of zo, speelde steeds op meerdere PC's tegelijkertijd om te kunnen mulen). Misschien wordt het tijd dit nog eens van onder het stof te halen ... oeps, daar gaat mijn sociaal leven weer voor de komende maanden
Mijn Javazon is inmiddels lvl55. Gisteren met Boom en Peke NM Baal verslagen. Light.Fury en Charged Strike zijn gemaxxed, Valk en aantal Passives hebben 1 punt.
Ik zit nu sterk te twijfelen of ik:
1. Full-Light moet gaan, omdat ik dan groot probleem verwacht met LI's
2. Strafe maxxen als backup voor LI's
3. Valk moet maxxen (of iig 17 na +skills)
Op dit moment is mijn gear nog volledig Hll-onwaardig dus daar moet ook aan gesleuteld worden (Razortail!!!, Valyere Wing etc.)
Suggesties?
Op dit moment is mijn gear nog volledig Hll-onwaardig dus daar moet ook aan gesleuteld worden (Razortail!!!, Valyere Wing etc.)
Suggesties?
Ik quote mezelf liever niet, maar het probleem is opgelost..Prutser_IA schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:05:
PC:
ATI Radeon 2900Xt
2,4 dual core
2 gig geheugen
[afbeelding]
Na alle drivers opnieuw geïnstalleerd te hebben en nog tig instellingen afgegaan te zijn, bleek het aan een optie in het spel zelf te liggen... perspectief ==> ON, deze heb ik uit gezet en tada, het probleem was verholpen...
Kan ik eindelijk weer verder hakken, opzoek naar items... want je begint weer helemaal op 0
Heb gisteren niemand kunnen bereiken, maar heb mijn barb naar level 25 gekregen dankzij cow games, en heb ook in zo'n game een sigon's schildje gevonden. Alleen nog een +1 wapen, helm, amu en dat barb armor, en dan heb ik al +5 op de warcry skills
+1 zwaardje heb ik voor je (culwen's point) heb alleen weinig tijdSkyclad schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:00:
Heb gisteren niemand kunnen bereiken, maar heb mijn barb naar level 25 gekregen dankzij cow games, en heb ook in zo'n game een sigon's schildje gevonden. Alleen nog een +1 wapen, helm, amu en dat barb armor, en dan heb ik al +5 op de warcry skills
@ tollo,
ama-gear
lijstje met verschillende opties; het sterretje heeft mijn voorkeur
valkyrie-wing/shako/griffon*
smoke/coa/forti/eni*
titans/titans/titans
raven+dwarf
spiritmonarch*/storm/phoenix
slikweaves*/wartravs/marrows
3/20 amagloves*/laying of hands/ik-gloves
verder een torch, anni, voldoende rescharms en mana/life charms
nogmaals, li's zijn geen probleem met titans; die doen zoveel physic dam dat de li's ook zo dood zijn
vanmorgen nog eff snel 2 NM-baalies gedaan mn mn druid, dus die is nu lvl 70. nog 5 lvls, want ik heb m'n torch inmiddels binnen
en passant nog een 11fireres sc gevonden op weg naar baal, dus de dag begint weer goed
[ Voor 16% gewijzigd door kwakke01 op 01-08-2007 08:28 ]
Met chaffy en nog iemand een hell rush gehad, dus de hammerdin staat klaar. Waar zijn jullie met het uberteam? 
Daarna met die andere de sidequests als izual, de barbs quest etc gedaan. Hellgloams are sissies
Het enige wat ik full res heb is lightening, icm met blackhorn face kan ik rustig daar rondrennen
Ik doe nu 4.8k damage met echt prutgear, ik heb nog een paar punten nodig in de synergie blessed aim. Dus ik zal wel op 5k uitkomen. Daarna maar eens echt aan die gear werken, dus shenk hell zal me vaak zien
En dan hopen dat die piercing bitches er niet staan
Daarna met die andere de sidequests als izual, de barbs quest etc gedaan. Hellgloams are sissies
Het enige wat ik full res heb is lightening, icm met blackhorn face kan ik rustig daar rondrennen
Ik doe nu 4.8k damage met echt prutgear, ik heb nog een paar punten nodig in de synergie blessed aim. Dus ik zal wel op 5k uitkomen. Daarna maar eens echt aan die gear werken, dus shenk hell zal me vaak zien

m'n merc is nog net niet sterk genoeg om shenk/eldrich makkelijk te overleven; hij gaat nu nog te vaak dood daar dus voorlopig doe ik wel gewoon NM-baalies. nog een stuk of 15-20 tot lvl 75 schat ik zo (solo that is) dan heb ik mn torch activated, en kan bear de klappen opvangenPheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:38:
Met chaffy en nog iemand een hell rush gehad, dus de hammerdin staat klaar. Waar zijn jullie met het uberteam?
Ik doe nu 4.8k damage met echt prutgear, ik heb nog een paar punten nodig in de synergie blessed aim. Dus ik zal wel op 5k uitkomen. Daarna maar eens echt aan die gear werken, dus shenk hell zal me vaak zienEn dan hopen dat die piercing bitches er niet staan
lvl 75 is ook het moment om over te schakelen naar mn spirit monarch; als ik het nu doe kost het me te veel harde punten in str.... vind ik een beetje sonde

BO/BC prebuffer komt eraan ^^Pheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:38:
vanmorgen even solo izual normal gedaan (@ lvl 23 nu...)
nu nog van iemand even een rushje ontvangen tot baal enzo en dan gaat het helemaal goed komen!
als ik nog een keer wat langer online kan zijn, en peke kan z'n rush afmaken, dan wil ik de 1ste run wel leechen. Dan kan ik de 2e wss wel hostenMooneater schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:15:
[...]
BO/BC prebuffer komt eraan ^^
vanmorgen even solo izual normal gedaan (@ lvl 23 nu...)
nu nog van iemand even een rushje ontvangen tot baal enzo en dan gaat het helemaal goed komen!
kwakke01 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:23:
[...]
+1 zwaardje heb ik voor je (culwen's point) heb alleen weinig tijdzal wel kijken of ik een acct voor je kan maken
)
Wat is trouwens het beste om te levellen op Classic? Gewoon Cows blijven doen tot level 30 of zo? Of toch naar Act 4 gaan? Heb een paar jaar geleden een enchantress en een necro op Classic gehad, maar heb verder het niet veel gespeeld, zelfs niet veel voor LoD uitkwam (speelde toen ook nog niet online). Moet nog kijken hoe ik mijn barb moet skillen om een beetje redelijke res/speed en zo te krijgen
Ik heb wel eens een build gedaan waarbij je alle stat points in strenght gooit. Krijg je een aardige damage amplifyer van. Vervolgens whirlwinden todat je er bij neervalt.Mooneater schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:18:
het wordt tijd voor een Barbnog niemand heeft er 1 (behalve chaffy geloof ik) en die meteorb sorc die ik heb is zwaar irritant en heeft duidelijk nog 10 lvls, een hoop items en nog veel meer geduld nodig, dus in de tussentijd lekker een barb.
Op zich is dat best grappig...
Trowing barb is inderdaad ook leuk
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
All-strength barbs zijn redelijk op SC, maar op HC zijn ze een beetje gevaarlijk 
Ik heb sinds een paar jaar geen echte melee barbs meer gemaakt. Ik heb nu een lvl 54 BO/BC/Shout/Leap barb, en op Classic een lvl 25 (die ook alleen voor boosts en leap dienst gaat doen).
Mijn laatste echte melee barb was in 1.09 een level 8x met redelijke items (o.a. IK armor) die normal Act 4 Chaos Sanct in ging en niet meer uit kwam
Ik heb sinds een paar jaar geen echte melee barbs meer gemaakt. Ik heb nu een lvl 54 BO/BC/Shout/Leap barb, en op Classic een lvl 25 (die ook alleen voor boosts en leap dienst gaat doen).
Mijn laatste echte melee barb was in 1.09 een level 8x met redelijke items (o.a. IK armor) die normal Act 4 Chaos Sanct in ging en niet meer uit kwam
Throwing barbs vind ik wel leuk. En de beserker met warcry. Ook op hcl goed te doen.
berserker met warcry -- check! (156 str (stormshield) veel dex voor block (ik weet nog niet of ik voor 50% block of max-block ga - en de rest in vita...)Pheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:59:
Throwing barbs vind ik wel leuk. En de beserker met warcry. Ook op hcl goed te doen.
titan-barb lijkt me zelfmoord op hcl
[ Voor 30% gewijzigd door Mooneater op 01-08-2007 13:13 ]
Hammer zit in de freezer op dit moment.Pheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:38:
Ben met summomer aan de gang op het gemakske, zullen wel zien wanneer ik nog eens tijd en goesting heb om die hammerdin terug opnieuw te levellen en te (laten) rushen. Naar mijn goesting gaat ie te snel dood.
Voorlopig beetje solo'en om dan met summomer op zoek te gaan naar fatsoenlijke gear voor de hammer.
Don
*Don_holio
Ik ging met ribcracker, dus non block. Werkt prima.Mooneater schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:05:
[...]
berserker met warcry -- check! (156 str (stormshield) veel dex voor block (ik weet nog niet of ik voor 50% block of max-block ga - en de rest in vita...)
titan-barb lijkt me zelfmoord op hcl
iemand hier die de prijs voor een 100 psn sc op SCL weet? ik kreeg als hoogste Lem geboden..,
ribcracker killt wel snel denk ik, door de 50 CB (zeker als je nog gores, of guillaume erbij hebt),Pheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:39:
[...]
Ik ging met ribcracker, dus non block. Werkt prima.
maar gezien de safety lijkt me een stormshield erbij toch geen overbodige luxe...
hoewel je aan de andere kant, als het goed is, niet geraakt wordt doordat je warcry gebruikt...
lastig, lastig
gisteren ging het erg lkkr met tollo en peke. mun orb soso is nu lvl 68 nog wat lvls er bij en wat goede gear vinden zodat ik hell wat beter aan kan.
gisteren ook begonnen met een hammerding (jaja cookie build ftw) en is aangeland op lvl 33. vandaag ook maar eens beginnen aan een barb voor de support, kan nooit geen kwaad.
gisteren ook begonnen met een hammerding (jaja cookie build ftw) en is aangeland op lvl 33. vandaag ook maar eens beginnen aan een barb voor de support, kan nooit geen kwaad.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Geraakt worden? Door wie? Imagine this: je ziet een bosspack of 3 bij elkaar staan, je ribcracker glanst in de zon. Je geeft een howl en er staan nog 3 bosses om te killen, de rest is gevlucht.Mooneater schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
ribcracker killt wel snel denk ik, door de 50 CB (zeker als je nog gores, of guillaume erbij hebt),
maar gezien de safety lijkt me een stormshield erbij toch geen overbodige luxe...
hoewel je aan de andere kant, als het goed is, niet geraakt wordt doordat je warcry gebruikt...
lastig, lastig
Timmer er maar lustig op los! Maxxed howl FTW!
En in de throne is het natuurlijk spontaan in het midden staan en warcryén, je hebt heel veel seconden om iedereen tot moes te slaan
en dan te bedenken dat ik nog een ribcracker heb liggen.... wel low Ed maar een cracker is een cracker. Als je m upgrade doet ie best wel leuke damage...Pheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:14:
[...]
Geraakt worden? Door wie? Imagine this: je ziet een bosspack of 3 bij elkaar staan, je ribcracker glanst in de zon. Je geeft een howl en er staan nog 3 bosses om te killen, de rest is gevlucht.
En in de throne is het natuurlijk spontaan in het midden staan en warcryén, je hebt heel veel seconden om iedereen tot moes te slaan
*Don_holio
Een howlerbarb is handig at ubertrist, niet als we aan het levelen zijn, maar als je last hebt van minions. Howl en alleen meph, baal of dia staan bij je. Die howlrange is al zo belachelijk @lvl 30+ 
Misschien maak ik er weer een keer 1, maar dan zonder beserk, ik heb een ander ideetje.
Howl komt er wel in voor iig, het is net als met curses een ondergewaardeerde skill imho.
Misschien maak ik er weer een keer 1, maar dan zonder beserk, ik heb een ander ideetje.
Howl komt er wel in voor iig, het is net als met curses een ondergewaardeerde skill imho.
is jammer dat ik aan t begin dacht een concentrate barb te maken en daarom al 10 punten in shout heb gestoptPheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:14:
[...]
Geraakt worden? Door wie? Imagine this: je ziet een bosspack of 3 bij elkaar staan, je ribcracker glanst in de zon. Je geeft een howl en er staan nog 3 bosses om te killen, de rest is gevlucht.
of ik moet er voor kiezen geen weapon mastery te doen... dat kan natuurlijk altijd nog...
Hey, grappig dat mensen dit nog spelen. Ik ben zojuist begonnen met een full summon druid op hardcore ladder, die nu lvl 36 is. (ok, eerst ook nog een 19 pala maar die is dood
) M'n eerste keer hardcore spelen, dus ben benieuwd hoe ver ik kom.
Wat me opvalt is, bijna niemand lijkt baalruns te doen op hc normal? Heb slechts één keer wat goede games mee kunnen pakken.
Mijn account is *xiarato
Wat me opvalt is, bijna niemand lijkt baalruns te doen op hc normal? Heb slechts één keer wat goede games mee kunnen pakken.
Mijn account is *xiarato
[ Voor 3% gewijzigd door Goron op 01-08-2007 18:15 ]
Ach, met + skills krijg je howl ook wel hoog hoorMooneater schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:31:
[...]
is jammer dat ik aan t begin dacht een concentrate barb te maken en daarom al 10 punten in shout heb gestopt
of ik moet er voor kiezen geen weapon mastery te doen... dat kan natuurlijk altijd nog...
Ubertrist solo gaat je niet lukken, daar is beserk of elk ander te crap voor. Misschien met een uiterst tot de tanden gewapende frenziebarb. Maar ernstig duur dus
ubertrist solo stond ook niet op de agendaPheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:13:
[...]
Ach, met + skills krijg je howl ook wel hoog hoor
Ubertrist solo gaat je niet lukken, daar is beserk of elk ander te crap voor. Misschien met een uiterst tot de tanden gewapende frenziebarb. Maar ernstig duur dus
frenzybarb is leuk, totdat je IM tegenkomt
ik denk dat ik nog 10 punten in ieder geval in howl stop, dan kom ik uit op:
20 BO
10 shout
10 howl
20 warcry, 1 battlecry
20 berserk, 1 bash en 1 concentrate
1 battle command
5 natural resist, 1 stone skin
1 leap, 1 leap attack
1 increased stamina, 1 increased run/walk
totaal: 94 - 12 = lvl 82 met alle skill quests gedaan
helaas geen punten in een mastery, maar dat is niet anders
Voor een ribcracker bestaat niet eens een mastery, gezien het een staff is. Dus die miste ik niet echtMooneater schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:32:
[...]
ubertrist solo stond ook niet op de agenda
frenzybarb is leuk, totdat je IM tegenkomt
ik denk dat ik nog 10 punten in ieder geval in howl stop, dan kom ik uit op:
20 BO
10 shout
10 howl
20 warcry, 1 battlecry
20 berserk, 1 bash en 1 concentrate
1 battle command
5 natural resist, 1 stone skin
1 leap, 1 leap attack
1 increased stamina, 1 increased run/walk
totaal: 94 - 12 = lvl 82 met alle skill quests gedaan
helaas geen punten in een mastery, maar dat is niet anders
Verwijderd
Javazon is mijn favorieten class dus ik zal mijn best doen om jou te helpen. Als jij een van plan bent redelijke tot goeie equips voor je Java te halen dan zullen immunes geen enkel probleem voor je zijn. Strafe zal je dan niet hoeven te maxen. Wat echter wel een optie is, is een punt in multi shot te stoppen. Dit klinkt wellicht raar, maar doordat je als Java veel mana verbruikt en weinig leeched zal je mana toch eens opgaan, tenzij je veel pots gebruikt. Om dit te omzeilen kan je als tweede wapen een Buriza (pierce) of iets dergelijks equippen zodat je volledig gebruikt maakt van je leech. En een Valk maxen raakt ik je af. 1 Punt vind ik al teveel doordat je als Java vrijwel altijd tegen de monsters aan staat.tollo71 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 06:56:
Mijn Javazon is inmiddels lvl55. Gisteren met Boom en Peke NM Baal verslagen. Light.Fury en Charged Strike zijn gemaxxed, Valk en aantal Passives hebben 1 punt.
Suggesties?
Om terug te gaan op wat ik oorspronkelijk wou gaan posten. Mijn computer heeft zojuist mijn Diablo expansion CD door midden geslagen. Hoe heeft dit in Godsnaam kunnen gebeuren? Zoiets is me nog nooit gebeurd. En m'n computer is ten slotte pas een paar maanden oud.
Mace mastery werkt voor staff en wand class wapens (het werkt voor alles wat +50% dmg to undead heeft)Pheno79 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:15:
[...]
Voor een ribcracker bestaat niet eens een mastery, gezien het een staff is. Dus die miste ik niet echtIk weet niet waar jij mee gaat rondhollen?
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Rot gevoel krijg ik nupsych schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:22:
[...]
Mace mastery werkt voor staff en wand class wapens (het werkt voor alles wat +50% dmg to undead heeft)
argh! Mijn druid is nu al weer dood! Iemand hostilede me in de throne room en binnen zeg maar 0.1 seconden was ik dood... Maar hoe kan dat nou, je kan alleen in town hostilen en dan verdwijnen je tp's toch... super lame, ik vond het net zo tof in normal met m'n 3k life grizzly
. Is het een hack ofzo?
En ik had net wat geinige uniques gevonden ook nog. Komen dit soort dingen vaak voor op hardcore?
En ik had net wat geinige uniques gevonden ook nog. Komen dit soort dingen vaak voor op hardcore?
[ Voor 14% gewijzigd door Goron op 01-08-2007 22:03 ]
Zo vaak, die TPPK zijn dan ook de reden dat ik niet meer op HCL speel, gewoon TE zonde van het vele werkWaWaWiiiiWa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:02:
argh! Mijn druid is nu al weer dood! Iemand hostilede me in de throne room en binnen zeg maar 0.1 seconden was ik dood... Maar hoe kan dat nou, je kan alleen in town hostilen en dan verdwijnen je tp's toch... super lame, ik vond het net zo tof in normal met m'n 3k life grizzly. Is het een hack ofzo?
omfg vrijdag of zaterdag horen we op het blizzcon event of Diablo 3 komt xD Ik hoop dat het verhaal verder gaat waar D2: LOD is gebleven...
waar het verhaal van d2:lod is gebleven?? het verhaal is toch gebleven bij dat tyreal of hoe heeft die dooie engel de worldstone vernietigd waardoor alle badguys een slagje sterker worden, das het verhaal toch van normal nightmare en hell? en daar zit je in een soort van oneindige loop, misschien dat je die dan moet verbreken?shadowillusions schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:40:
omfg vrijdag of zaterdag horen we op het blizzcon event of Diablo 3 komt xD Ik hoop dat het verhaal verder gaat waar D2: LOD is gebleven...
zo gaat dat inderdaad tot hell, tyreal gooit ze zwaard door die glazen wand en alles gaat kapot etc etc... D2 LOD heeft geen einde tis idd gewoon een cirkel daarom wil ik dat ze verder gaan met het verhaal...
OMG, nm en hell zijn er om een uitdaging te geven, dat heeft niets met de worldstone te makenDalyxia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 01:46:
[...]
waar het verhaal van d2:lod is gebleven?? het verhaal is toch gebleven bij dat tyreal of hoe heeft die dooie engel de worldstone vernietigd waardoor alle badguys een slagje sterker worden, das het verhaal toch van normal nightmare en hell? en daar zit je in een soort van oneindige loop, misschien dat je die dan moet verbreken?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het verhaal: de worldstone zorgt ervoor dat de drie demonen een soulstone nodig hebben om op aarde al hun shit te kunnen doen. De demons kunnen gedood worden, waardoor hun geest in de soulstone terecht komt. Vernietig de soulstone en toedeledokie geest in de steen, je kunt niet meer terug naar de aarde in welke vorm dan ook.
Tal Rasha wist dat en offerde zich op om de geest van Baal voor altijd in bedwang te houden door de kapotte soulstone van Baal in zijn eigen te planten. Maar ja, toen konden ze nog niet naar de hellforge de enige smid die de middelen had om een soulstone met geest kapot te krijgen. Dus dat zou een eeuwige worsteling worden.
De hero van deel 1 dacht dat blijkbaar ook te kunnen, maar had natuurlijk niet de ancient magie die tal rasha etc had. Hierdoor kreeg de geest diablo zijn krachten langzaam weer terug in het lichaam van de hero. Die transformatie zie je ook in de filmpjes.
Mephisto was gewoonweg opgesloten, om bij hem te komen moet je normaal al die tyfusitems van Khalim zoeken, de man die hem opgesloten had
Waar zitten we nu:
nu de worldstone vernietiged is, hebben de drie geen soulstone meer nodig om op aarde aan te kloten. Dus leuk dat we de hellforge gebruikte om de soulstone van meph te vernietigen, zodat mephi er nooit meer zouden komen. Ik denk dat we hem nog een keer gaan zien
Diablo's soulstone is weet ik waar, je ziet het oplichten als je hem dood, maar het dropt niet. Dus wie die stone heeft? Baal heeft het misschien opgehaald, maar zeker weten kunnen we dat niet.
De soulstone van baal is een fractie van wat het was, de soulstone was bij het gevecht met tal rasha namelijk wat afgebroken, niet krachtig genoeg om baal in zichzelf te houden. Marius trok de soulstone uit tal rasha, waardoor de geest niet meer in bedwang kon worden gehouden en het overwon van tals geest. Dat is de stone die baal in de intro ophaalde. Het verhaal wordt namelijk verteld vanuit het perspectief van marius, die in een gesticht zit. Gek geworden van wat hij allemaal gezien heeft in act 1, 2 en 3. Hij vertelt zijn verhaal aan ons.
Dus van de drie demonen zijn er twee soulstones, waarvan er weer een afgebroken steen is.
Vragen: waarom haalt baal zijn soulstone bij marius na de vernietiging van de worldstone nog op? Die is toch niet meer nodig? Gaat hij daar mephi meer terughalen ofzo?
Wat kan de mensheid nog doen om die demonen te stoppen? Als we ze nu killen dan gaat de geest los en kan zich dus weer respawnen zoals de geest van diablo dat deed. Neverending story? Of is er nog wat ergens in hell of hemel om het tij te doen keren?
Stay tuned for more....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EN ik ga flippen als D3 wordt aangekondigd. OMG, ik ben zo freaking verslaafd
Ik werd al maf toen starcarft 2 werd aangekondigd, ik kon rustig bij die koreanen gaan zitten om te flippen
Gelukkig heb ik dat gedrag maar bij één gamecompany
Damn Pheno, jij hebt echt tijd teveel!
Maar als D3 eraan komt, flip ik mee!
*Don_holio
Het is augustus, wat denk je? Elk normale Nederlander ligt nu met zijn reet op een exotisch strandyago schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:02:
Damn Pheno, jij hebt echt tijd teveel!
Dus geen donder te doen hier op het werk. Ik ga morgen maar weer even de patchkast in, dan kan ik bnetten. Er is dan echt helemaal niemand.
Verwijderd
Suggesties altijd natuurlijk... Ik weet niet hoe rijk je bent en in de goeie gear zit maar een javazone werkt eigenlijk het beste met een merc die infinity draagt. Het leuke van infinity is namelijk dat ie geen enkele immunity breekt, BEHALVE lighting (de extra -45 tot - 55 lightning res to enemies). Ik heb voor de reset ook een java gehad met lightning fury en charged strike en die kon gewoon rennen door hell. Alleen wel jammer van de java bug in throne room die soms nog opduikt.tollo71 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 06:56:
Suggesties?
Valk heb ik op mijn huidige javazone wel gemaxxed. Met + skills is dit een goeie tank die de monsters lang genoeg van me afhoud om ze lekker af te schieten. Helaas heb ik nog geen infinity dus kan ik nog niet in mijn eentje door hell, maar dat komt nog.
P.s. Als je javazon speelt is het het makkelijkst om de bow skill tab over te slaan en niets op in te vullen. Full lightning yes!
Verwijderd
Medediabloers,
Ik zoek voor vanmiddag/vanavond nog een aantal leuke mensen om:
* Hell baalruns te doen: Ik bezit een redelijke tp soso die naar throne room kan tpen.
* Kennis te delen over D2 LOD ingame
* Items te kijken en zien hoe jullie chars zijn opgebouwd en wat voor EQ ze hebben.
* Iemand die misschien hulp nodig heeft voor een normal of nm rush. (Hell gaat nog niet zo goed
)
* Zelf heb ik ook een ench soso waarmee je een lvl 20 char kunt maken in bijna 30 minuten. Dus mocht je hier gebruik van willen maken, laat het me weten!
* (edit) misschien is het ook leuk om wat EQ te ruilen. Heb nog aardig wat start en middel gear liggen.
Iemand die interesse heeft kan me whisperen in Diablo
Accountnames:
*jebojebojebo
*jebojebojebo2
P.s. mocht je een IB soso hebben, dan gelieve niet te reageren. :P:P
* Hell baalruns te doen: Ik bezit een redelijke tp soso die naar throne room kan tpen.
* Items te kijken en zien hoe jullie chars zijn opgebouwd en wat voor EQ ze hebben.
* Iemand die misschien hulp nodig heeft voor een normal of nm rush. (Hell gaat nog niet zo goed
* Zelf heb ik ook een ench soso waarmee je een lvl 20 char kunt maken in bijna 30 minuten. Dus mocht je hier gebruik van willen maken, laat het me weten!
* (edit) misschien is het ook leuk om wat EQ te ruilen. Heb nog aardig wat start en middel gear liggen.
Accountnames:
*jebojebojebo
*jebojebojebo2
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 10:33 ]
Belangrijk gegeven: HCL of SCL?Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:32:
Medediabloers,
* Iemand die misschien hulp nodig heeft voor een normal of nm rush. (Hell gaat nog niet zo goed)
Accountnames:
*jebojebojebo
*jebojebojebo2
En kennis is ene kwestie van hier vragen of in het speciaal aangemaakte forum (zie OP). Ik blijf niet typen ingame, ingame moet er gespeeld worden
Verwijderd
Misschien een beetje laat, maar dit lijkt me niet de beste build voor een fire/cold sosoMooneater schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:46:
De fire/orb sorc werkt toch nu eigenlijk niet echt meer, erg handig geweest in het begin, maar het teleporten gaat te langzaam, de dmg is te weinig -- ancients NM is gewoon een probleem, dat mag natuurlijk nooit het geval zijn. (probleem is dat hij max-block was bedacht, maar dan kan je dus niet lekker teleporten tenzij je vrij goeie items hebt..)
Aankomende woensdag ga ik op vakantie // vanaf morgen zit ik bij mn ouders, kortom, komende 3 weken even geen D2 voor Mooneater...
Na mn vakantie echter maar eens even een betere sorc bouwen, ik zat te denken aan wel weer een orb sorc (fijne crowd control...)
en wel zo:
20 FO (+4 prereq)
20 Ice bolt (meeer dmg graag!)
1 warmth
1 static
10 teleport (scheelt een insight merc, dus dan kan merc obediance aan voor CI)
10 CM
20 Frozen armor
alles bijelkaar dan 88 punten, klaar @ lvl 80 NM of lvl 72 hell
dus nog zat punten over, zeker als ik er voor kies om ice bolt niet te maxxen...
ES ga ik niet aan beginnen, gewoon geen zin in. Iemand nog goed idee om de extra skill punten in te stoppen?
str: 156 (spirit monarch ftw)
dex: required for items
vit rest
ene: base
Ik weet niet hoe je char eruitzag dat je wou vervangen, maar meestal ligt het niet aan de build maar aan je gear of het wel of niet werkt.
Meer dan 1 punt in tp en warmth is zonde. Ice bolt maxxen voor in totaal 20 % meer damage voor frozen orb is ook niet echt nodig (ben ik helaas ook op de harde manier achter gekomen). Het is namelijk zo dat elk punt wat ik in Cold mastery stop resulteert in een hogere schade aan monstertjes dan elk punt wat ik in ice bolt stop. Het helpt dus wel, maar niet zoveel
Frozen armor zou ik ook niet maxen. Als je def wil neem dan een def act 2 merc. Je hebt zowiezo een a2 merc nodig voor of infinity of insight om een beetje lekker te mfen. Puntje in Energy shield (je speelt tenslotte hc
Punten die je dan overhoud stop je in firewall en Fire Mastery.
Mijn build ziet er nu als volgt uit:
20 Frozen orb
1 frozen armor
1 warmth
1 teleport
1 static
10 Cold Mastery
20 Firewall
20 Fire Mastery
Totaal ongeveer 80 punten, de rest kun je spenderen zoals je wilt. Mocht je infinity willen gebruiken dan is het zonde om meer punten in Cold mastery te plaatsen. de pre voor Frozen orb word
Str 60 points totaal
Dex base
Vita: alles
Het is echt veel beter om met charms en +str items (torch anni) te proberen om 156 str te halen voor spirit shield. Dit omdat vitality van levensbelang is in HC
Voordelen van deze build: Andy + mephi run hell met een beetje gear en infinity: minder dan 1 minuut (met mh) zonder mh minder dan 2 minuten. Andy en mephi ff staticen, bij andy kan ik dan NET 1 keer firewall casten voor ze af is, bij mephi lukt het bijna 2 keer.
Voordeel van Firewall t.o.v. Hydra: Firewall doet meteen EN veel damage. Met redelijke gear zit je zo op 10 k firewall en dan gaat t lekker. Hydra is wel veeeeeel cooler maar goed
Zelf wil ik eens een keer een Assasin gaan maken, maar wat is hiervoor een goeie keus? Traps of Martial of wat?
Verwijderd
Hardcore natuurlijk!Pheno79 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:36:
[...]
Belangrijk gegeven: HCL of SCL?
En kennis is ene kwestie van hier vragen of in het speciaal aangemaakte forum (zie OP). Ik blijf niet typen ingame, ingame moet er gespeeld worden
Nou, ik vind het wel fijn om een beetje ingame communicatie te hebben. Verwacht geen Dr Phil gesprekken maar een beetje sociaal doen moet natuurlijk kunnen he... verder speel ik redelijk op snelheid en voor de lol... ben een echte itemslet, niet hebberig en natuurlijk bereid om alle items die gevonden worden te delen met het gezelschap waarin ik me bevind. Regel daarin is, als iemand het echt nodig heeft krijgt ie t (Tenzij het een DF is natuurlijk) anders word t bij opbod verkocht op D2jsp en delen we FG...
Verder speel ik vaak samen met een Uber summoning necro en een goeie maar soms wat onvoorzichtige druide;) hoevaak ik niet moet zeggen dat ie even moet wachten tot ik zeg "TP S" voordat ie erinloopt en de message Killer_Clown was slain by buring soul voorbijkomt wil je niet weten
heb ik al met jou gespeeld?!?!?Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:18:
[...]
Hardcore natuurlijk!
Nou, ik vind het wel fijn om een beetje ingame communicatie te hebben. Verwacht geen Dr Phil gesprekken maar een beetje sociaal doen moet natuurlijk kunnen he... verder speel ik redelijk op snelheid en voor de lol... ben een echte itemslet, niet hebberig en natuurlijk bereid om alle items die gevonden worden te delen met het gezelschap waarin ik me bevind. Regel daarin is, als iemand het echt nodig heeft krijgt ie t (Tenzij het een DF is natuurlijk) anders word t bij opbod verkocht op D2jsp en delen we FG...
Verder speel ik vaak samen met een Uber summoning necro en een goeie maar soms wat onvoorzichtige druidehoevaak ik niet moet zeggen dat ie even moet wachten tot ik zeg "TP S" voordat ie erinloopt en de message Killer_Clown was slain by buring soul voorbijkomt wil je niet weten
ben mss vanaaf wel eff online, en dan laat ik je m'n druid wel zien (m'n enige char atm)
als je nog wilt kwijlen op 4x@ pally shields, dan show ik die ook nog wel eff
nog niet eni-enabled, dus het wordt gewoon lopen vrees ik...
TPPKers zijn de reden dat je het beste met mensen die je kent kan spelen, en anders erg voorzichtig moet zijn. Niet recht onder het spawn punt staan maar links of rechts ervan. Als iemand niet richting de beestjes schiet maar richting jou weet je dat hij/zij niet op de beestjes maar op jouw richt. Loop of teleport dan uit de baan, en als hij weer jouw kant op gaat schieten weet je zeker dat het een tppker is. Wanneer je achter een pilaar gaat staan en hij gaat anders staan en schiet dan weer jouw kant op is de kans vrij grootWaWaWiiiiWa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:02:
argh! Mijn druid is nu al weer dood! Iemand hostilede me in de throne room en binnen zeg maar 0.1 seconden was ik dood... Maar hoe kan dat nou, je kan alleen in town hostilen en dan verdwijnen je tp's toch... super lame, ik vond het net zo tof in normal met m'n 3k life grizzly. Is het een hack ofzo?
De meeste tppkers zijn cold sorcs. Door zoveel mogelijk extra cold res te nemen kan je je hier ook tegen wapenen. Het beste middel is geen public games spelen, het 1 na beste goed uitkijken. Als alle mensen ongeveer hetzelfde level hebben en al meerdere games samen spelen is het bijvoorbeeld redelijk veilig.
*gaat er even voor zitten. Oh nee, kijk maar op het gotdiablo forum, daar staat een martial arts uberbuild a la PhenoVerwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:13:
[...]
Zelf wil ik eens een keer een Assasin gaan maken, maar wat is hiervoor een goeie keus? Traps of Martial of wat?
Trapsin kan ook, ik ben er weer eens een keer eentje aan het bouwen. Full light. Omdat fire zo ongelofelijk ruk is. Net zoals een druid met fire, niet te doen op hell.
Beiden zijn hellwaardig, de martial artist is een bosskiller. Baal hell ligt in 20 sec. Ubers is rejuvs slikken en matrix style losgaan (ik heb teveel fantasie).
De trapsin is een cheeap build die als het goed is nooit melee hoeft te gaan, dus minder def en res nodig als je daar op wilt beknibbelen tbv +skills. Trapsin killt mobs sneller.
Verwijderd
nou, ik kom bijna om in de elite 4x res to all shields... ben daarom blij dat ik gisteren mijn HoZ heb gevondenkwakke01 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:39:
[...]
heb ik al met jou gespeeld?!?!?
ben mss vanaaf wel eff online, en dan laat ik je m'n druid wel zien (m'n enige char atm)
als je nog wilt kwijlen op 4x@ pally shields, dan show ik die ook nog wel eff
nog niet eni-enabled, dus het wordt gewoon lopen vrees ik...
Je vergeet de bowazons met guided arrow/multishot, die gaat ook gewoon door als de bowa zelf de tp instapt.Skyclad schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:44:
[...]
TPPKers zijn de reden dat je het beste met mensen die je kent kan spelen, en anders erg voorzichtig moet zijn. Niet recht onder het spawn punt staan maar links of rechts ervan. Als iemand niet richting de beestjes schiet maar richting jou weet je dat hij/zij niet op de beestjes maar op jouw richt. Loop of teleport dan uit de baan, en als hij weer jouw kant op gaat schieten weet je zeker dat het een tppker is. Wanneer je achter een pilaar gaat staan en hij gaat anders staan en schiet dan weer jouw kant op is de kans vrij groot
De meeste tppkers zijn cold sorcs. Door zoveel mogelijk extra cold res te nemen kan je je hier ook tegen wapenen. Het beste middel is geen public games spelen, het 1 na beste goed uitkijken. Als alle mensen ongeveer hetzelfde level hebben en al meerdere games samen spelen is het bijvoorbeeld redelijk veilig.
Al ben ik er nog nooit door gekilled, mijn howlerbarbje lvl 20 (cowgame) had vita only toendertijd, ik zag de guided al komen, werd geraakt, kostte een derde van mijn bol. Die n00b begon zijn script al af te draaien met hoe goed hij wel niet was en ik was gewoonweg nog levend. Sjees, wat heb ik die hard uitgelachen
Verwijderd
Nou, veiligSkyclad schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:44:
[...]
TPPKers zijn de reden dat je het beste met mensen die je kent kan spelen, en anders erg voorzichtig moet zijn. Niet recht onder het spawn punt staan maar links of rechts ervan. Als iemand niet richting de beestjes schiet maar richting jou weet je dat hij/zij niet op de beestjes maar op jouw richt. Loop of teleport dan uit de baan, en als hij weer jouw kant op gaat schieten weet je zeker dat het een tppker is. Wanneer je achter een pilaar gaat staan en hij gaat anders staan en schiet dan weer jouw kant op is de kans vrij groot
Bekende tppkers: Soso fire en ice, wind druids, en necros...
Pas ook op voor lvl 18 paladins... die zijn in staat redelijk goeie chars van lvl 60 - 70 nog neer te slaan in een duel....
what the nightmare is een IB soso?Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:32:
Medediabloers,
Verwijderd
Sorry maar de meeste builds zijn ruk... Ten eerste staat er bijna nooit bij WAAROM er voor die items/skill/statpointsverdeling is gekozen. Ik heb nog nooit met assa gespeeld en weet dan ook neit wat ik moet verwachten en waar je op moet letten... Daarom vraag ik liever mensen met ervaring in het bouwen van die chars, dan loop ik meestal niet tegen onverwachtte dingen aan..Pheno79 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:04:
[...]
*gaat er even voor zitten. Oh nee, kijk maar op het gotdiablo forum, daar staat een martial arts uberbuild a la Pheno
Trapsin kan ook, ik ben er weer eens een keer eentje aan het bouwen. Full light. Omdat fire zo ongelofelijk ruk is. Net zoals een druid met fire, niet te doen op hell.
Beiden zijn hellwaardig, de martial artist is een bosskiller. Baal hell ligt in 20 sec. Ubers is rejuvs slikken en matrix style losgaan (ik heb teveel fantasie).
De trapsin is een cheeap build die als het goed is nooit melee hoeft te gaan, dus minder def en res nodig als je daar op wilt beknibbelen tbv +skills. Trapsin killt mobs sneller.
Iig bedankt voor je hulp tot zover
nee idd, maar dat zal wel komen omdat ik SCL speel en IB sorc een tppk sorc zal zijnVerwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:16:
[...]
Ice BoltGelukkig heb je die nog niet ontmoet
die heb je niet zoveel op SCL
btw, deze circlet, is die beetje leuk?

beetje jammer dat tie geen +res heeft en ook geen extra slots... maar verder toch best wel leuk
heel fijn ding voor een hammerdin!Dalyxia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:33:
[...]
nee idd, maar dat zal wel komen omdat ik SCL speel en IB sorc een tppk sorc zal zijn
[afbeelding]
beetje jammer dat tie geen +res heeft en ook geen extra slots... maar verder toch best wel leuk
heb je de guide van me gelezen? Ik heb die heel snel in elkaar gezet, bij tijdsgebrek (he, ik heb nu tijd over). Heb je vragen, stel ze gerust. Ik heb die zelf gebouwd, dus ik weet donders goed waarom ik dingen op een bepaalde manier gedaan heb.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:27:
[...]
Sorry maar de meeste builds zijn ruk... Ten eerste staat er bijna nooit bij WAAROM er voor die items/skill/statpointsverdeling is gekozen. Ik heb nog nooit met assa gespeeld en weet dan ook neit wat ik moet verwachten en waar je op moet letten... Daarom vraag ik liever mensen met ervaring in het bouwen van die chars, dan loop ik meestal niet tegen onverwachtte dingen aan..
Iig bedankt voor je hulp tot zover
[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 02-08-2007 13:02 ]
gieb GIEB !!!!!Dalyxia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:33:
[...]
nee idd, maar dat zal wel komen omdat ik SCL speel en IB sorc een tppk sorc zal zijn
[afbeelding]
magic means dat ie 2 sox kan krijgen (dus 30@ met 2 ums)
20%fcr is heerlijk voor een pally, want dan kan je HoZ ipv een spirit en toch 125% halen
plz say it's on HCL
Toch geen lvl 18 chargers met rond de 3 k damage en 1k life?Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:08:
[...]
Pas ook op voor lvl 18 paladins... die zijn in staat redelijk goeie chars van lvl 60 - 70 nog neer te slaan in een duel....
Ze stampen kont met recht en reden en de eerste die nog tppk doet op een gotter zal met DonItWIthGot te maken krijgen! (als ie eindelijk af is...)
*Don_holio
Dal speelt SCL only en het is btw een rare circlet als de kleuren hier juist zijn (wakker worden Kwakke!), 1 os dus.kwakke01 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:37:
[...]
gieb GIEB !!!!!
magic means dat ie 2 sox kan krijgen (dus 30@ met 2 ums)
20%fcr is heerlijk voor een pally, want dan kan je HoZ ipv een spirit en toch 125% halen
plz say it's on HCL
Blijft however nog steeds leuk eventueel met 15@ + add jewel erin?
*Don_holio
Dit topic is gesloten.