Pheno79 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:34:
[...]
Het probleem is dat ik op hell niets kan runnen door gebrek aan items. En omdat ik op hell niet kan runnen vallen de goede items niet. Kip, ei.
Nu heb ik laatst weer een ds spelleke gekocht, dus ik denk dat ik d2 in de koelkast laat totdat die prijzen naar beneden zijn. Ik heb geen zin om baal nm steeds met manapots aan te moeten omdat er geen insightwaardige items vallen...plus dat rennen duurt te lang

Tot afgelopen donderdag had ik geen enigma, geen arach etc. Toen deed ik het met een necromancer met de volgende top-gear:
* smoke dusk (alles gevonden tijdens het normale levelen)
* +3 summoning ammy met wat dex (gevonden)
* 27 nagel (gevonden)
* 21 mf ring (gevonden)
* +3 necro stokje met wat fireresist en man (gekocht bij malah)
* homunculus (gekocht op d2jsp op dag 3 van de ladder voor 40fg, op dit moment zal hij nog 4fg ofzo kosten)
* gheed32 (gekocht op d2jsp op dag5 van de ladder voor 20fg, kost nu 3 ofzo)
* goldwrap (gevonden)
* 22mf gloves met wat resists (gevonden)
* 35mf boots (gekocht bij een vendor)
* en er dropte nog een 14resist all gc
* tarnhelm met topaz
Met alleen smoke en een homunculus pdia zit je al aan 40 resall op hell (met 3x anya quest), dus das al best netjes. Bone-armor zorgt ervoor dat je ook behoorlijk wat physical dmg kan hebben. Willowisps zijn eigenlijk het enige waar ik echt moeite mee heb gehad.... Al met al heb je hiermee 11 skeletjes, das zat... voor je merc, een tal mask, duriel armor en een insight kost ook niet al te veel, en klaar ben je....
Met dit char ben ik 2x doodgegaan, 1x ergens in act1 hell (beginnersfout

, geen resistances meer en blijven spelen alsof het nightmare is) en 1x toen ik iets te overmoedig hell travi binnenliep. Prima hardcorewaardig dus ook volgens mij....
Op dit moment maak je dit char voor 20fg ofzo (als je de game gewoon zelf speelt), volgens mij ook op hardcore; eigenlijk is alleen de homunculus echt verplicht. Als je geen geld hebt voor een humunculus, wil ik er wel eentje voor je kopen. Met deze setup kan je zonder problemen de pit clearen, allemaal mietjesmonsters, 0% kans om dood te gaan..... travi is ook prima te doen (je blijft zelf gewoon buitenstaan), shenk gaat prima, cathedral is ook niet lastig. Meph en Andy moet je gewoon niet doen, die droppen toch nooit echt goede uniques
[
Voor 11% gewijzigd door
M_V op 24-07-2007 18:03
]