Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
JAAA daar is tie weer, pff een tijdje zonder interniet gezeten maar goed das nu gelukkig opgelost..

arghhh en dat net voor de reset. zal wel al mun stuff kwijt zijn maar goed beginnen we weer fijn opnieuw :P eerst maar ff checken.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben der weer klaar mee hoor, gvd zeg, 2 avonden lang (5 uur per avond) andy meph countess runs en wat heb ik gevonden??? 1 maal que hagens en en en..... verder helemaal niks, nog een paar gekke slechte uniques, woesthave enz.... dit gaat wel erg traag hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Dalyxia schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:04:
ik ben der weer klaar mee hoor, gvd zeg, 2 avonden lang (5 uur per avond) andy meph countess runs en wat heb ik gevonden??? 1 maal que hagens en en en..... verder helemaal niks, nog een paar gekke slechte uniques, woesthave enz.... dit gaat wel erg traag hoor....
als iemand nog een gater nodig heeft; mijn dudu is lvl 24 en heeft ancients/baal nog open (hij wil best een NM rush hebben als dat kan ;) )

classic soso is inmiddels lvl 59, dus ik ben nu voorzichtig act 1 hell onveilig aan het maken (ze heeft slechts 500 life :( maar wel bijna full resi...

af en toe proberen aan te haken bij een cs-run, maar da's wel tricky omdat niemand dan ooit probeert om alles te killen, en alle knights cold immune zijn...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Tja... De redelijke items die ik tot nu toe heb komen voornamelijk van quests doen en levellen, en van gamblen. Bij MF runs op Nm vind ik tot nu toe voornamelijk Cathan's items (2x ring, 1x amu, 1x mask, 2x armor, 3x staff), terwijl ik nog geen enkel item van mijn favoriete newbie set gevonden heb (Iratha's). Het is gewoon een kwestie van geluk hebben, wat ik meestal niet heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Erg snel rushen kan ik nog niet, maar ik kan je wel door nm heen helpen, vooral als dat betekent dat 1 of 2 laag level chars van mij ook naar Nm kunnen :)

(Edit: Als je tot vanavond kan wachten tenminste, zit de eerste tijd nog op het werk)

[ Voor 22% gewijzigd door Skyclad op 24-07-2007 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Skyclad schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:28:
Erg snel rushen kan ik nog niet, maar ik kan je wel door nm heen helpen, vooral als dat betekent dat 1 of 2 laag level chars van mij ook naar Nm kunnen :)

(Edit: Als je tot vanavond kan wachten tenminste, zit de eerste tijd nog op het werk)
ik ook ;)

en met een paar baalies normal kan ik je vast wel helpen met een beer/oak/vine

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:04:
Ik doe niet eens meer aan mf runs, het helpt bij mij toch niet. Ik ren wel mensen mee naar normal/nm. Ik ga er even realistisch van uit dat een hoz of andere nuttige dingen voor een hammerdin toch niet gaan vallen bij me :')
mrboomblaster schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:47:
JAAA daar is tie weer, pff een tijdje zonder interniet gezeten maar goed das nu gelukkig opgelost..

arghhh en dat net voor de reset. zal wel al mun stuff kwijt zijn maar goed beginnen we weer fijn opnieuw :P eerst maar ff checken.
Bij deze iets meer forumrechten gekregen op igotdiablo, zoals de rest ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Pheno79 op 24-07-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
mrboomblaster schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:47:

hehe, eindelijk is ie terug!
Was blij je online te zien gisteren, dacht dat we je kwijt waren...

Heb Boom even tot act II normal gebracht met cube en staff (voor de amu was geen tijd want mijn vriendin riep vanuit de slaapkamer en dat laat ik niet koud worden! >:) )
Als ik je vanaaf zie help ik je wel weer even verder, kan je misschien bij kwakke aansluiten voor de nm rush + baalies.

Die guardian van me doet echt wonderen! 90/90/90/70 op nm dus ik heb niet echt schrik voor elemental damages.... Ondertussen lvl 51 dus het begint te vlotten, laat die NM baalie smaar komen!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu met een hammerdin bezig, level 78..

Sazabi Helm, 2/2 Seraph's, Viper, TO Gloves, Wizzy, HoZ, Raven, 10fcr 20fr 28cr 60mana ring, Sanders Boots ( :'( ), Gloom's Trap.. doe iets van 8k dmg, moet dus meer kunnen zijn. Met BO 2k life maar hell CS wil nog niet echt lukken (merc gaat telkens dood en geen mana--> geen hammers).

Uiteindelijk wil ik een act3 merc met Phoenix Schild voor redemption aura, eth shako, eth viper en dat wapen runeword met sanctuary aura (ff naam kwijt) voor cs runs. Die merc gaat tenminste niet om de haverklap dood, en Sanctuary + Redemption = :*). Zelfs met low-dmg insight gaat me merc te snel dood aan gewone damage.. aandachtspuntje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:06:
Ben nu met een hammerdin bezig, level 78..

Sazabi Helm, 2/2 Seraph's, Viper, TO Gloves, Wizzy, HoZ, Raven, 10fcr 20fr 28cr 60mana ring, Sanders Boots ( :'( ), Gloom's Trap.. doe iets van 8k dmg, moet dus meer kunnen zijn. Met BO 2k life maar hell CS wil nog niet echt lukken (merc gaat telkens dood en geen mana--> geen hammers).

Uiteindelijk wil ik een act3 merc met Phoenix Schild voor redemption aura, eth shako, eth viper en dat wapen runeword met sanctuary aura (ff naam kwijt) voor cs runs. Die merc gaat tenminste niet om de haverklap dood, en Sanctuary + Redemption = :*). Zelfs met low-dmg insight gaat me merc te snel dood aan gewone damage.. aandachtspuntje dus.
klinkt lekker idd. dat je merc continue dood gaat is niet verwonderlijk op lvl 78; weinig life nog, en geen maxed resists. als ie een gaze/forti/insight voulge heeft zou die moeten kunnen blijven leven :)

ga zelf voor een built met GA/spirit zakarum 4x@/to-gloves/10FCRpally amu/suicide branch/fcr ringen/hotspurs/helm

to-gloves en hots moet ik nog; rest van de items heb ik (moet alleen nog sox in mn schild slaan en de runes verzamelen...)
helm moet een shako worden, maar die kan ik nog niet betalen...

oh ja, en een pally levellen 8)7

na ja, eerst mn dudu levellen, dan mn classic soso levellen zodat ie mn pala naar hell a3 kan brengen en dan ... PALLY TIME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:23:
[...]

klinkt lekker idd. dat je merc continue dood gaat is niet verwonderlijk op lvl 78; weinig life nog, en geen maxed resists. als ie een gaze/forti/insight voulge heeft zou die moeten kunnen blijven leven :)

ga zelf voor een built met GA/spirit zakarum 4x@/to-gloves/10FCRpally amu/suicide branch/fcr ringen/hotspurs/helm

to-gloves en hots moet ik nog; rest van de items heb ik (moet alleen nog sox in mn schild slaan en de runes verzamelen...)
helm moet een shako worden, maar die kan ik nog niet betalen...

oh ja, en een pally levellen 8)7

na ja, eerst mn dudu levellen, dan mn classic soso levellen zodat ie mn pala naar hell a3 kan brengen en dan ... PALLY TIME
Spirit runes heb ik wel ergens voor je liggen.
Overigens kunnen we wel een keer een 7 low-lvl party (wil nog wel een smiter hebben) binnen 3-4 uur naar lvl 70 meppen.. ench 1-20, ench cows 20-24, norm baals 25-40, nm baals 40-65, hell rush + 2 baals = level 70 :)

Rushes en ench kan ik wel verzorgen. Misschien een keer in een weekendje inplannen ofzo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mijn pally heeft: TO-gloves/Guardian/spirit royal shield 44@/ wizzy "fal" => 75 fcr breakpoint
Moet nog: Hotspurs of waterwalks / Thundergods of arachnid / FCR ringen / Amuletje met FCR / en uiteindelijk nog een shako (ga dit voorlopig oplossen met een "lore" helm denk ik...

Op nm loopt het redelijk lekker voorlopig, enkel mijn merc wil nog niet echt mee. Waarschijnlijk omdat ik hem nog niet veel soeps in handen heb gegeven (thans zegt hij telkens dat ie alles goed zal gebruiken ;) )

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:37:
[...]

Spirit runes heb ik wel ergens voor je liggen.
Overigens kunnen we wel een keer een 7 low-lvl party (wil nog wel een smiter hebben) binnen 3-4 uur naar lvl 70 meppen.. ench 1-20, ench cows 20-24, norm baals 25-40, nm baals 40-65, hell rush + 2 baals = level 70 :)

Rushes en ench kan ik wel verzorgen. Misschien een keer in een weekendje inplannen ofzo :>
Mijn Summoner is lvl82 en kan overal doorheen komen (max resists en lvl32 Skellies). Niet overal even snel natuurlijk, maar wel veilig. Dus als iemand hulp nodig heeft bij het "zware" werk (Hell Ancients/Diablo/Baal/Anya), laat maar weten. Enige dat ik mis zijn een aantal noodzakelijke WP's en Hell Anya (mis WP Crystaline). Als je een rush krijgt van Barry heb je namelijk niet eens tijd om daarom te vragen, zo snel is ie _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:59:
[...]

Mijn Summoner is lvl82 en kan overal doorheen komen (max resists en lvl32 Skellies). Niet overal even snel natuurlijk, maar wel veilig. Dus als iemand hulp nodig heeft bij het "zware" werk (Hell Ancients/Diablo/Baal/Anya), laat maar weten. Enige dat ik mis zijn een aantal noodzakelijke WP's en Hell Anya (mis WP Crystaline). Als je een rush krijgt van Barry heb je namelijk niet eens tijd om daarom te vragen, zo snel is ie _/-\o_ .
Haha.. mijn excuses! Die WP krijg je nog van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan nietin hell meekomen, te crappy shit. En erg lage resis. Dus ik pass :)
Ik level wat rond in nm, al schiet dat natuurlijk niet op.

Ik wil zo langzamerhand wat lvl 1 door classic laten rennen, zodat ze 1 voor 1 de hellforges kunnen gaan doen. Als we dat aan de lopende band doen dat schiet het tenminste op, ik heb voor de fcr bv een leuke hoto nodig, dan is mijn res probleem ook meteen een stuk kleiner. hel heb ik, thul heb ik ook, maar een pul en vex willen niet echt :D En op zich heb je maar 2x mazzel nodig bij de hellforge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:13:

Ik wil zo langzamerhand wat lvl 1 door classic laten rennen, zodat ze 1 voor 1 de hellforges kunnen gaan doen. Als we dat aan de lopende band doen dat schiet het tenminste op, ik heb voor de fcr bv een leuke hoto nodig, dan is mijn res probleem ook meteen een stuk kleiner. hel heb ik, thul heb ik ook, maar een pul en vex willen niet echt :D En op zich heb je maar 2x mazzel nodig bij de hellforge...
als je een lift vind loop ik ook wel met 2 chars mee...
FF farmen is nooit slecht!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:13:

daarom moet ik mn soso dus levellen, zodat ik m'n mules door normal/nm kan halen... de rest doe ik dan later met mn dudu en nog veel later met mn hammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom ben ik ook een classic sorc gaan lvlen, meteorb.. alleen killt meteor alleen en op lage lvls voor geen ene meter. Spijt dat ik niet eerst voor orb gegaan ben. Zit nu vast op level 28 .. cs normal gaat traag als dikke jeweetwel.
Misschien binnenkort overnieuw beginnen op classic.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Hey lui, ik had dit weekend eindelijk weer eens wat vrij, dus maar eens aan de hammerdin gegaan. Hij is nu (zo goed als) af.
Mara25 (thx shenk)
zaka192 (thx baal)
wizzy (thx vies beest in lower kurast)
arach (d2jsp)
magefists (thx weet ik niet meer)
nigma bp (d2jsp)
brakke torch en anni (d2jsp)

Ik moet alleen nog een goede 35fcr spirit in sacred targe hebben, maar ja, die zijn vreselijk zeldzaam en het is bij die dingen echt wat de gek ervoor geeft. Mocht iemand een 37-44 resists sacred targe aangeboden zien op SCL d2jsp, pm me dan (acc:markdlv). 45 is onbetaalbaar (500fg+ en met wizzy heb je toch resistances ZAT)

Er kan dus weer lekker gerushed en geuberleveld worden..... SCL allemaal dus, wegens schijterigheid en brakke wirelessverbinding.

[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 24-07-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Rudy_V schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:56:
Hey lui, ik had dit weekend eindelijk weer eens wat vrij, dus maar eens aan de hammerdin gegaan. Hij is nu (zo goed als) af.
Mara25 (thx shenk)
zaka192 (thx baal)
arach (d2jsp)
nigma bp (d2jsp)

Ik moet alleen nog een goede 35fcr spirit in sacred targe hebben, maar ja, die zijn vreselijk zeldzaam en het is bij die dingen echt wat de gek ervoor geeft. Mocht iemand een 37-44 resists sacred targe aangeboden zien op SCL d2jsp, pm me dan (acc:markdlv). 45 is onbetaalbaar (500fg+ en met wizzy heb je toch resistances ZAT)

Er kan dus weer lekker gerushed en geuberleveld worden..... SCL allemaal dus, wegens schijterigheid en brakke wirelessverbinding.
Mooi spul Mark, zo vroeg in het ladder-seizoen !!
O zo jammer dat je niet HC speelt :'( . Ideale rush-char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:56:
Mara25 (thx shenk)
zaka192 (thx baal)
arach (d2jsp)
nigma bp (d2jsp)

ik heb alleen een spirit in een akaran targe met 40 allres (dus 40/75/75/75) en 13% Enhanced Defense, 142 def, 33%fcr maar ooit wordt dat nog wel 35% :)

mag ik wel zeggen dat jij dik vies geluk hebt, mara25 enz enz, erg lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Shrenk vind mara's wel leuk.

Mij heeft ie al eens een 22'er en een perfect 30'er geschonken. (jammer genoeg wel op de vorige ladder!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:53:
Daarom ben ik ook een classic sorc gaan lvlen, meteorb.. alleen killt meteor alleen en op lage lvls voor geen ene meter. Spijt dat ik niet eerst voor orb gegaan ben. Zit nu vast op level 28 .. cs normal gaat traag als dikke jeweetwel.
Misschien binnenkort overnieuw beginnen op classic.
yep, eerst orb doen, dan pas meteor... tot NM kom je toch zelden een cold immune tegen (maggot lair en af en toe 1 in cs nm) dus met orb kan je goed levellen... mss dat ik je vanaaf een paar lvls op sleeptouw kan nemen; heb alleen weinig tijd :( maar dan heb je iig weer een paar lvls orb erbij :)

ps. lvl 1 blizz kan je overigens ook al koeien normal mee killen hoor ;)
Dalyxia schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:18:
[...]

ik heb alleen een spirit in een akaran targe met 40 allres (dus 40/75/75/75) en 13% Enhanced Defense, 142 def, 33%fcr maar ooit wordt dat nog wel 35% :)

wil ook poche oO

heb een gilded 43@ en een zaka 42@ in stash voor mijn 35% spirits to be :P

maar mooi dat je terug bent mark; alleen jammer idd dat het scl is :( die lag-spikes zijn toch juist extra spannend :o

heb afgelopen weekend op een 1,4 ghz laptop gespeeld met een heel brakke verbinding; da's pas spannend :D ipv de alt op de windows-knop drukken en vervolgens 15 seconde moeten wachten tot je je scherm weer terug hebt :X da's pas spannend... heb regelmatig de netwerk-kabel eruit getrokken omdat dat me het meest veilige leek...

[ Voor 42% gewijzigd door kwakke01 op 24-07-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:56:
[...]
heb regelmatig de netwerk-kabel eruit getrokken omdat dat me het meest veilige leek...
Dat is het dus zeker niet!
Aangezien ik blijkbaar ook nog in game sta als mijn netwerk wegvalt, je game is dan immers niet gesloten en jij bent dus niet uit de game.
OP deze manier is mijn vorige pala gestorven, niet eens een deed schermpje!

Goede raad: laat die kabel maar steken en sluit de window af of dus ALT - F4

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Dalyxia schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:18:
[...]

Akaran targe heeft ongeveer 10% lagere block, dus dat is veel meer dex pompen voor maxblock. Alleen een sacred targe en heel misschien een sacred rondache hebben een fatsoenlijke block.

Over mijn luck, ik heb dit ladder season denk ik ook al 100 runs ofzo gemaakt met (helm75,gheed35,gloves38,belt30,sc3x6,boots36,nigma85)=320mf, dus zo dik vies geluk is het nou ook weer niet :P. Standaard rondje is met:
necro travi, pit, shenk/eldritch, cathedral (tot afgelopen donderdag)
hammerdin andy,mef, soms travi (maar die kunnen je soms hard killen met verkeerde auras en droppen niet geweldig), chaos sanctuary en shenk. baal is teveel werk met een hammerdin met z'n coldrift en teleport, dan moet je steeds weer achter hem aan. Daarnaast lijkt hij ook wel 3x zoveel hitpoints te hebben als dia.

In de pit heb ik een griffon en twee tal armors gevonden, baal dropte een ik armor en hoz, shenk een mara en lord de seiss een shako. En een zooi keys, maar mijn smiter is pas lvl23 :P.

Wat ook uitermate goed werkt is in een volle baalrun mef of andy killen, JA, ze zijn dan hard, je hebt echt wel een goede hammerdin of infysorc nodig maar je bent precies op tijd klaar als iedereen in de throne is, zeker als de runner cleart. Meestal doe ik dat 2x en dan run ik de game 1x, anders is het vrij aso tov je teamgenoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:36:
[...]

daarom moet ik mn soso dus levellen, zodat ik m'n mules door normal/nm kan halen... de rest doe ik dan later met mn dudu en nog veel later met mn hammer :P
Maar daar heb ik niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem is dat ik op hell niets kan runnen door gebrek aan items. En omdat ik op hell niet kan runnen vallen de goede items niet. Kip, ei.

Nu heb ik laatst weer een ds spelleke gekocht, dus ik denk dat ik d2 in de koelkast laat totdat die prijzen naar beneden zijn. Ik heb geen zin om baal nm steeds met manapots aan te moeten omdat er geen insightwaardige items vallen...plus dat rennen duurt te lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:25:
[...]

Akaran targe heeft ongeveer 10% lagere block, dus dat is veel meer dex pompen voor maxblock. Alleen een sacred targe en heel misschien een sacred rondache hebben een fatsoenlijke block.

Over mijn luck, ik heb dit ladder season denk ik ook al 100 runs ofzo gemaakt met (helm75,gheed35,gloves38,belt30,sc3x6,boots36,nigma85)=320mf, dus zo dik vies geluk is het nou ook weer niet :P. Standaard rondje is met:
necro travi, pit, shenk/eldritch, cathedral (tot afgelopen donderdag)
hammerdin andy,mef, soms travi (maar die kunnen je soms hard killen met verkeerde auras en droppen niet geweldig), chaos sanctuary en shenk. baal is teveel werk met een hammerdin met z'n coldrift en teleport, dan moet je steeds weer achter hem aan. Daarnaast lijkt hij ook wel 3x zoveel hitpoints te hebben als dia.

In de pit heb ik een griffon en twee tal armors gevonden, baal dropte een ik armor en hoz, shenk een mara en lord de seiss een shako. En een zooi keys, maar mijn smiter is pas lvl23 :P.

Wat ook uitermate goed werkt is in een volle baalrun mef of andy killen, JA, ze zijn dan hard, je hebt echt wel een goede hammerdin of infysorc nodig maar je bent precies op tijd klaar als iedereen in de throne is, zeker als de runner cleart. Meestal doe ik dat 2x en dan run ik de game 1x, anders is het vrij aso tov je teamgenoten.
100 runs maar?? dat heb ik alleen al gisteren gedaan denk ik, ik heb dan wel geen enigma, wat behoorlijk klote is, doe andy en meph met blizzard sorc, mf weet ik zo niet maar das niet echt veel, gewoon omdat ik de items niet krijg, d2jsp wil niet bij mij, heb altijd alleen maar scammers + heb ik wel iets waardevols dan krijg ik bijna geen reactie of een scammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:34:
[...]

Het probleem is dat ik op hell niets kan runnen door gebrek aan items. En omdat ik op hell niet kan runnen vallen de goede items niet. Kip, ei.

Nu heb ik laatst weer een ds spelleke gekocht, dus ik denk dat ik d2 in de koelkast laat totdat die prijzen naar beneden zijn. Ik heb geen zin om baal nm steeds met manapots aan te moeten omdat er geen insightwaardige items vallen...plus dat rennen duurt te lang :+
... op NM kunnen ook veel goodies vallen hoor; en hoef je je minder druk te maken om je resists, dus kan je meer MF aan :)

een hammer kan heel goed killen met redemption continue aan hoor :D dan heb je geen mana nodig :P (baal even daargelaten ofc) als je eff snel wilt rennen doe je gewoon vigor aan (=prereq van hammer _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:50:
[...]

100 runs maar?? dat heb ik alleen al gisteren gedaan denk ik, ik heb dan wel geen enigma, wat behoorlijk klote is, doe andy en meph met blizzard sorc, mf weet ik zo niet maar das niet echt veel, gewoon omdat ik de items niet krijg, d2jsp wil niet bij mij, heb altijd alleen maar scammers + heb ik wel iets waardevols dan krijg ik bijna geen reactie of een scammer....
Je bent mijn vermiste tweelingsbroer! :D :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:52:
[...]

... op NM kunnen ook veel goodies vallen hoor; en hoef je je minder druk te maken om je resists, dus kan je meer MF aan :)

een hammer kan heel goed killen met redemption continue aan hoor :D dan heb je geen mana nodig :P (baal even daargelaten ofc) als je eff snel wilt rennen doe je gewoon vigor aan (=prereq van hammer _/-\o_ )
Vooral dat "kunnen" is een belangrijk werkwoord :')

Je vindt vigor snel? Ik heb nog een 20frw laarzen aan, maar snel me hoela. Een fatsoenlijke teleporter zou sneller gaan. Ik heb het over baal als ik het over manapots heb, plus een crapload aan charms om mijn resist uberhaupt op fatsoenlijke hoogte te krijgen op nm...Ergens bij het runnen met don en tollo had ik alweer bij meph 3 life over, en dat zijn dan mijn beste items die dat regelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:55:
[...]

Vooral dat "kunnen" is een belangrijk werkwoord :')

Je vindt vigor snel? Ik heb nog een 20frw laarzen aan, maar snel me hoela. Een fatsoenlijke teleporter zou sneller gaan. Ik heb het over baal als ik het over manapots heb, plus een crapload aan charms om mijn resist uberhaupt op fatsoenlijke hoogte te krijgen op nm...Ergens bij het runnen met don en tollo had ik alweer bij meph 3 life over, en dat zijn dan mijn beste items die dat regelen :')
kleed je eens fatsoenlijk aan dan :+

als je zegt wat je equip is, kan ik vanaaf wel even kijken of ik ergens nog iets heb liggen.

btw zijn een witte 2 ES staff of een witte 3 ench staff nog iets waard op dit moment??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno, go dress yourself!

Running naked isn't appreciated if you haven't GoT any boobs...

Scoor even een guardian angel en een koppel spirits en dan zitten je resists in no time sky high.
Spirit sword kan je kopen voor 4fg (ken nog wel iemand) en shield kan voorlopig ook nog wel goedkoop. Guardian kost je ook 5 fg ofzo.

Dan heb je voor een 15 a 20 fg toch +5 skills en decent resists.
Toch het kopen waard vind je niet?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:52:
[...]

Je bent mijn vermiste tweelingsbroer! :D :o
So true _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:26:
Pheno, go dress yourself!

Running naked isn't appreciated if you haven't GoT any boobs...

Scoor even een guardian angel en een koppel spirits en dan zitten je resists in no time sky high.
Spirit sword kan je kopen voor 4fg (ken nog wel iemand) en shield kan voorlopig ook nog wel goedkoop. Guardian kost je ook 5 fg ofzo.

Dan heb je voor een 15 a 20 fg toch +5 skills en decent resists.
Toch het kopen waard vind je niet?
Jij wilt mijn glanzende blanke sabel niet zien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
@ Pheno

http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=9652816&f=100

spirit sword voor 3 fg teven shield voor 5 en 10 fg

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:11:
[...]

mag ik ook; pheno houdt niet van kopen ;)
ha ja dat is waar...

Feel free natuurlijk...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ben ik te laat, snif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Pheno79 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:34:
[...]

Tot afgelopen donderdag had ik geen enigma, geen arach etc. Toen deed ik het met een necromancer met de volgende top-gear:
* smoke dusk (alles gevonden tijdens het normale levelen)
* +3 summoning ammy met wat dex (gevonden)
* 27 nagel (gevonden)
* 21 mf ring (gevonden)
* +3 necro stokje met wat fireresist en man (gekocht bij malah)
* homunculus (gekocht op d2jsp op dag 3 van de ladder voor 40fg, op dit moment zal hij nog 4fg ofzo kosten)
* gheed32 (gekocht op d2jsp op dag5 van de ladder voor 20fg, kost nu 3 ofzo)
* goldwrap (gevonden)
* 22mf gloves met wat resists (gevonden)
* 35mf boots (gekocht bij een vendor)
* en er dropte nog een 14resist all gc
* tarnhelm met topaz
Met alleen smoke en een homunculus pdia zit je al aan 40 resall op hell (met 3x anya quest), dus das al best netjes. Bone-armor zorgt ervoor dat je ook behoorlijk wat physical dmg kan hebben. Willowisps zijn eigenlijk het enige waar ik echt moeite mee heb gehad.... Al met al heb je hiermee 11 skeletjes, das zat... voor je merc, een tal mask, duriel armor en een insight kost ook niet al te veel, en klaar ben je....
Met dit char ben ik 2x doodgegaan, 1x ergens in act1 hell (beginnersfout :(, geen resistances meer en blijven spelen alsof het nightmare is) en 1x toen ik iets te overmoedig hell travi binnenliep. Prima hardcorewaardig dus ook volgens mij....

Op dit moment maak je dit char voor 20fg ofzo (als je de game gewoon zelf speelt), volgens mij ook op hardcore; eigenlijk is alleen de homunculus echt verplicht. Als je geen geld hebt voor een humunculus, wil ik er wel eentje voor je kopen. Met deze setup kan je zonder problemen de pit clearen, allemaal mietjesmonsters, 0% kans om dood te gaan..... travi is ook prima te doen (je blijft zelf gewoon buitenstaan), shenk gaat prima, cathedral is ook niet lastig. Meph en Andy moet je gewoon niet doen, die droppen toch nooit echt goede uniques :P

[ Voor 11% gewijzigd door M_V op 24-07-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
nee hoor, als jij ze wilt, koop je ze gewoon van mij voor de prijs waarvoor ik ze heb gekregen; geen probleem, zoek ik nog wel eff verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:57:
[...]

nee hoor, als jij ze wilt, koop je ze gewoon van mij voor de prijs waarvoor ik ze heb gekregen; geen probleem, zoek ik nog wel eff verder :)
XXX TEMPBAN; cya over 10 minuten XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:57:
[...]

Trap er nu niet in jongens: Pheno moet wat te klagen kunnen hebben :+ .
Hij heeft fg zat om die Hammer uit te rusten. Hij is gewoon chargrijnig dat HappyFeet III nog zo lang moet wachten 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 06:22:
[...]

Hij heeft fg zat om die Hammer uit te rusten. Hij is gewoon chargrijnig dat HappyFeet III nog zo lang moet wachten 8) .
vouch!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
ALs mijn pala af is ga ik waarschijnlijk toch ook terug voor de necro maar dan ipv smoke voor de wealth armour. Resists zijn niet echt nodig vind ik aangezien je met een meatshield werkt... Ze krijgen van mij absoluut geen prioriteit al zijn ze handig meegenomen.

veel block op je shield en eenmaal in hell gekomen investeren in je bone armour (dmv de synergies). Poison kan je counteren met potions evenals cold, de andere kunnen omhoog door charms of andere gear.

Zo zit je ook al rap aan de 350 mf (wealth; ali baba; rhyme; tarnhelm; goldwrap; ... zonder gosu items...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 06:22:
[...]

stil nou

Gisteren is kwakke's dudu ook in nm geraakt, klaar om gebaald te worden. Het rotte is wel dat de cowking het loodje legde, ik zag opeens wat lightbolts en bedacht me al dat die gast dood was, gezien er 2xhammerdins met 4k each op zijn hoofd zaten te timmeren. Nou ja, pech, ik zal eens een mule overzetten naar hell, zodat hij die kan openen, dat heb je dat gezeik steeds niet :)
Wilt iemand een unstatted/unskilled assa naar hell a1 brengen? Gezien een assa toch niet in classic kan worden geconverteerd.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:08:
[...]

stil nou

Wilt iemand een unstatted/unskilled assa naar hell a1 brengen? Gezien een assa toch niet in classic kan worden geconverteerd.... :+
Ik zou mijj PK'er to be ook nog tot hell moeten krijgen voor de stat/skill/resist q's te doen...
Zal dan wel met baalbug moeten...
Dus als er gebaalbugboost wordt loop ik ook wel even mee... (jammer dat we die ancients gisteren al gedaan hebben...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:42:
[...]

ik ook ;)

en met een paar baalies normal kan ik je vast wel helpen met een beer/oak/vine
Zag gisteren helaas geen kans te spelen :(

Het grootste probleem wat ik heb met rushen en Baalen (op Nm) momenteel is dat een Hydra sorc niet echt supersnel is :P

In leven blijven lukt redelijk dankzij mijn level 54 BO barb (+7 all skills +3 warcries), maar ik doe zo weinig schade op Lister en zo dat mijn merc die in zijn eentje moet slopen... En die krijgt redelijk wat schade (zelfs met meer dan 10k defense na Shout) en doet niet erg veel. Het lukt wel, maar ik moet niet meer dan 3 of 4 tegelijk proberen van de laatste golf. De 1 na laatste golf gaat nog zolang ik een paar heals voor hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog die level 39 ama, kunnen we binnenkort een keertje mee baalbuggen en wat pipo's naar act4 hell brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:31:
Ik heb nog die level 39 ama, kunnen we binnenkort een keertje mee baalbuggen en wat pipo's naar act4 hell brengen.
don't let her go without a full game!
Normal zal nog wel lukken om de bugboosten NM is al moeilijker...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:08:
[...]

stil nou

Gisteren is kwakke's dudu ook in nm geraakt, klaar om gebaald te worden. Het rotte is wel dat de cowking het loodje legde, ik zag opeens wat lightbolts en bedacht me al dat die gast dood was, gezien er 2xhammerdins met 4k each op zijn hoofd zaten te timmeren. Nou ja, pech, ik zal eens een mule overzetten naar hell, zodat hij die kan openen, dat heb je dat gezeik steeds niet :)
yep :D thx nog guys; de enige beer ide ik nu nog op mijn pad zie is de mijne ;)
cyclone armor inmiddels gemaxed, en ben nu bezig met tormado/hurricane. Daarna twister en dan oak levellen. denk dat ik bear op 1 punt houdt, want die is dan al sterk genoeg (en dient met name als decoy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:05:
ALs mijn pala af is ga ik waarschijnlijk toch ook terug voor de necro maar dan ipv smoke voor de wealth armour. Resists zijn niet echt nodig vind ik aangezien je met een meatshield werkt... Ze krijgen van mij absoluut geen prioriteit al zijn ze handig meegenomen.

veel block op je shield en eenmaal in hell gekomen investeren in je bone armour (dmv de synergies). Poison kan je counteren met potions evenals cold, de andere kunnen omhoog door charms of andere gear.

Zo zit je ook al rap aan de 350 mf (wealth; ali baba; rhyme; tarnhelm; goldwrap; ... zonder gosu items...)
@HC zijn goede resists in Hell een must IMHO. Een keer een onverwachte volley van een stelletje Gloams en het is anders over. Je wordt inderdaad uiterst zelden goed geraakt maar juist die ene keer......
Ook Bonearmor is een life-saver. Gister werdt ik bij de ingang van WSK3 Hell weer opgewacht door
een Boss-pack Dolls. In <1 sec meppen je Skellies (die in een lekker compacte "Blob" binnenkomen) al die Dolls in puin. Near-death dus voor mij. Zonder Bonearmor, redelijke block (54%) en een hele berg life was het weer "Deeds..." geweest.
Je hebt op die manier daar geen tijd voor curses (DV) omdat alles in een fractie van een sec gaat. Gewoon pech hebben als recht bij de ingang zo'n Boss-pack Dolls zit. De rest (Gloams, Baals Minions, Ancients, etc.) zijn absoluut geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:00:
[...]

@HC zijn goede resists in Hell een must IMHO. Een keer een onverwachte volley van een stelletje Gloams en het is anders over. Je wordt inderdaad uiterst zelden goed geraakt maar juist die ene keer......
Ook Bonearmor is een life-saver. Gister werdt ik bij de ingang van WSK3 Hell weer opgewacht door
een Boss-pack Dolls. In <1 sec meppen je Skellies (die in een lekker compacte "Blob" binnenkomen) al die Dolls in puin. Near-death dus voor mij. Zonder Bonearmor, redelijke block (54%) en een hele berg life was het weer "Deeds..." geweest.
Je hebt op die manier daar geen tijd voor curses (DV) omdat alles in een fractie van een sec gaat. Gewoon pech hebben als recht bij de ingang zo'n Boss-pack Dolls zit. De rest (Gloams, Baals Minions, Ancients, etc.) zijn absoluut geen probleem.
yep, ele-attacks zijn supergevaarlijk, juist omdat ze zo onverwachts komen voor elk ander char dan een dudu mik ik dan ook altijd op max resists +lightabsorb. Dudu niet perse max resi, want ik max cyclone altijd als eerste ;)

nog 4 lvls en dan kan ik mn 3 ele-amu aan (zit als bonus 85 life op :D )

@don hieronder, vergeet neit de archers bij de countess; heb al meermalen gehad dat die fana en/of conviction hadden... Dan doen ze behoorlijk pijn hoor :( ditzelfde geldt voor de pit. Bij shenk ben ik al meerdere malen dood gegaan door die spikes van die psn-mormels, of multiple slinger packs mét aura's :/ kortom, gevaar schuilt overal... da's nou juist het gevaarlijke; je kan overal doodgaan door samenloop van omstandigheden... (mijn hammer had net travi hell gekilld, waarna ik vervolgens mijn waterloo vond in a1 omdat daar een FE besloot dood te gaan terwijl er net boven in beeld een unique ghoul aan kwam strompelen... hij had conviction .... FE's in de trav kon ik met gemak hebben, dat had ik immers net achter de rug, maar icm conviction op je kop :/ ...

[ Voor 24% gewijzigd door kwakke01 op 25-07-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:00:
[...]

met die gloams ben ik het eens maar ik ben toch geen solo-baalrunner dus dat valt allemaal nog wel mee... Voor the usual : shrenk/eldrich/travi/pit/andi/summomer/countess (eventueel meph.)kan deze necro zeker goed dienst doen aangezien je daar je afstand kan bewaren en de minions zelf geen ranged attacks hebben die zware onmiddelijke schade kunen berokkenen.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:31:
Die was toch al door de anc normal heen? Of was dat ook al bugged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:24:
[...]

Die was toch al door de anc normal heen? Of was dat ook al bugged?
Ben ook een Ama (Java-Bowa Hybrid) aan het maken. Lvl 20 nu, dus doe ook graag mee aan iedere vorm van rushen.
Ben een absolute Ama-fabeet *), maar heb een (helaas crappy) Titans en een WWS gevonden die ik daarbij in ga zetten. Nu nog ergens LoH en Razortail scoren.
Het skill-plan is: 20 LF, 20 CS, 20 Valk (of 17 na plus-skills?), 20 Strafe als backup voor LI's (en eventueel 20 MA van WWS).
Gear:
-Titans en Mosers (om te starten, heb ik) en op switch WWS (2x Shael of Shael-Nef)
-Blacktorns (heb je er nog 1-je Chaffy, gister niet opgelet en Kwakke heeft die nu O-) )
-Smoke-armor
-liefts Razortail (heb ik nog niet)
-LoH of +2Skill/crafted gloves (heb ik nog niet)
-res.boots met RW
-manald heal en raven (heb ik nog niet)
-amu ? (heb ik ng niet)

Is WWS (event. upped) bruikbaar in Hell als backup voor LI's?
Kunnen de Ama-experts me nog meer tips/raad even? Derr_Hans, Kwakke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:14:
[...]

Ben ook een Ama (Java-Bowa Hybrid) aan het maken. Lvl 20 nu, dus doe ook graag mee aan iedere vorm van rushen.
Ben een absolute Ama-fabeet *), maar heb een (helaas crappy) Titans en een WWS gevonden die ik daarbij in ga zetten. Nu nog ergens LoH en Razortail scoren.
Het skill-plan is: 20 LF, 20 CS, 20 Valk (of 17 na plus-skills?), 20 Strafe als backup voor LI's (en eventueel 20 MA van WWS).
Gear:
-Titans en Mosers (om te starten, heb ik) en op switch WWS (2x Shael of Shael-Nef)
-Blacktorns (heb je er nog 1-je Chaffy, gister niet opgelet en Kwakke heeft die nu O-) ) ja heb ik nog wel voor je
-Smoke-armor
-liefts Razortail (heb ik nog niet) ik ook niet
-LoH of +2Skill/crafted gloves (heb ik nog niet) heb wel LoH voor je
-res.boots met RW
-manald heal en raven (heb ik nog niet) heb vast wel een manald voor je
-amu ? (heb ik ng niet) mara's of rare amazon amu met +res .. heb ik niet voor je :p

Is WWS (event. upped) bruikbaar in Hell als backup voor LI's?
Kunnen de Ama-experts me nog meer tips/raad even? Derr_Hans, Kwakke?
Ik zou overigens persoonlijk eerder voor een pure javazon gaan (zoals mijn java afgelopen seizoen.. vooral met infi doe je echt onbesnut goede damage). Van hybrid amazons heb ik geen verstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:42:
[...]

Ik zou overigens persoonlijk eerder voor een pure javazon gaan (zoals mijn java afgelopen seizoen.. vooral met infi doe je echt onbesnut goede damage). Van hybrid amazons heb ik geen verstand.
Strafe ga ik pas als laatste aan werken zowiezo. Pas in Hell wordt het lasstig met de LI's. Als ik tegen die tijd geen Infi heb (zeeeeer waarschijnlijk) wordt het WWS als backup.
Puur Light is heel lekker met de juiste gear (heb Kwakke's Light-ama gezien vorige ladder 8) ).
Houd me aanbevolen voor die gear, Barry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Wel jammer dat we die cowking een koppel hammers tegen zijn kop hebben gesmeten,
ik had nog graag wat meer in zijn realm rondgelopen om uiteindelijk de king zijn botten aan mijn pk'ers voeten te kunnen doen (+20 dexterity is absolute noodzaak...).

Ach ja, lvl'en maar en dan cowen op hell... ZONDER KING (of zonder Pheno :X )

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:48:
[...]

Strafe ga ik pas als laatste aan werken zowiezo. Pas in Hell wordt het lasstig met de LI's. Als ik tegen die tijd geen Infi heb (zeeeeer waarschijnlijk) wordt het WWS als backup.
Puur Light is heel lekker met de juiste gear (heb Kwakke's Light-ama gezien vorige ladder 8) ).
Houd me aanbevolen voor die gear, Barry!
ehh, uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat li's GEEN probleem zijn met titans :P Zou gewoon LF met synergies maxen, en valk beginnen met 1 punt en later aanvullen. insight is lekker, omdat je dan nooit met pots loopt te zeulen; infi is OMFG als het gaat om killing speed. Denk er echter wel aan dat infi niet meteen aanspringt, en dat de range van conv-aura beperkt is...

mijn voorkeur gaat dus uit naar insight; ik haat potions en houd van gooien :D

Javazon is echt lekker voor cs-runs of hell-cows :) kan je lekker makkelijk gamegold verkopen voor fg's :P

als je geen blackhorn hebt barry dan krijgt tollo de mijne wel; ik ga dan wel op zoek naar iets anders :')
iemand btw nog spirit runes over? tal/ort heb ik wel met de barb-quest, maar als iemand thul/amn heeft :9

-edit-

als je overigens voor infy gaat, heb je mana per kill nodig; anders blijf je pots slikken... ook life/mana gc's zijn aan te bevelen (neem min. 3 xxlife/5xmana gc's mee als je eraan kan komen) t-god voor de lightabsorb +3 lf-skill raven/drarf als ringen werkte goed voor mij. als je echt geld over hebt een griffon, en anders een shako... spirit of storm als shield (ik heb liever spirit) 3/20 gloves (te traden by anya)
armor een eni, en anders voorlopig een leviathan zodat je je str niet hoeft te boosten.

[ Voor 16% gewijzigd door kwakke01 op 25-07-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:01:

Ach ja, lvl'en maar en dan cowen op hell... ZONDER KING (of zonder Pheno :X )
Tsss O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt.. ondankbaar...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
je bedoelt ondenkbaar :o

jullie hebben toch niet de king vermoord hé :+

btw, heeft iemand al een encher gemaakt, want dan kan ik mn pally net zo goed in LoD levellen nu... gister dropte er immers een raven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jullie
kwakke01 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:44:
[...]

jullie hebben toch niet de king vermoord hé :+
Jullie niet nee... Ik was nog door de portal aan het wringen... ;)
Geen erg moeten we cows gaan slopen op Hell, ideaal is ook direct weer een klats meer xp!

Wie was trouwens diegene die in de ancients way sneuvelde gisteren?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:56:
Jullie
[...]

Jullie niet nee... Ik was nog door de portal aan het wringen... ;)
Geen erg moeten we cows gaan slopen op Hell, ideaal is ook direct weer een klats meer xp!

Wie was trouwens diegene die in de ancients way sneuvelde gisteren?
dat was een lifter vanuit de pubby-baalies; geen man overboord dus }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terwijl ik door een stuk of 10 shamans met glacial spike werd gebombardeerd en nog even een bosspack van die duiveltjes inclusief lightening bolts tegenkwam ging hij dood door een achtergebleven lightboltdude. Ik was blij met mijn hawkmail, het scheelt als je niet bevroren raakt :)

Vanavond geen tijd gehad, ik heb virtueel de Alpe d'Huez beklommen. Moe. Ik snap niet dat die gastjes er nog gaan sprinten ':)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:24:
Terwijl ik door een stuk of 10 shamans met glacial spike werd gebombardeerd en nog even een bosspack van die duiveltjes inclusief lightening bolts tegenkwam ging hij dood door een achtergebleven lightboltdude. Ik was blij met mijn hawkmail, het scheelt als je niet bevroren raakt :)

Vanavond geen tijd gehad, ik heb virtueel de Alpe d'Huez beklommen. Moe. Ik snap niet dat die gastjes er nog gaan sprinten ':)
moet je beetje epo eten, dan lukt jouw dat ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoi boys,

ik kan dit weekend niet spelen omdat ik dan te bewonderen ben in Lichtenvoorde (jaja in Nederland) op de "zwarte cross". Comatueuze toestanden verzekerd!

Tot na het weekend!

Don.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Dalyxia schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 01:26:
[...]

moet je beetje epo eten, dan lukt jouw dat ook wel :)
moet je alleen wel zorgen dat je niet gepakt wordt; da's in tegenwoordig :|

gister m'n dudu nog eff uitgelaten; lvl 47 nu, en hij doet het goed op NM-diff :)

+1allskills +4duduskills en +3 eleskills helpen overigens wel :) (en dan moet ik nog een spirit monarch oO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Jawel, ik ben weer terug all the way from croatia,

nu nog even bij mijn ouders (waar geen d2 is geinstalleerd... helaas) maar vanaf maandag kan er weer volop ge d2t worden! (hoewel mn vriendin wel een beetje begon te zeuren over mijn computergebruik...)

als ik zo het forum lees zie ik dat de items die iedereen heeft er goed uit zien!
En wat wemelt het ineens van de sorceressen!

Heeft nog steeds niemand een goeie barb gemaakt @ hc?

P.S. sjorzo... hoe is het met die shako? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:06:
Jawel, ik ben weer terug all the way from croatia,

nu nog even bij mijn ouders (waar geen d2 is geinstalleerd... helaas) maar vanaf maandag kan er weer volop ge d2t worden! (hoewel mn vriendin wel een beetje begon te zeuren over mijn computergebruik...)

als ik zo het forum lees zie ik dat de items die iedereen heeft er goed uit zien!

Heeft nog steeds niemand een goeie barb gemaakt @ hc?

P.S. sjorzo... hoe is het met die shako? :P
iedereen? :O :'( :X

Ik had je mule gepermed, dat vond ik wat makkelijker overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:06:
No sorc here!
En ben ook niet van plan om er in het kort eentje te bouwen...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:23:
[...]
iedereen? :O :'( :X

Ik had je mule gepermed, dat vond ik wat makkelijker overigens.
ik begreep zoiets uit je pm -- tnx muchos gracias etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:27:
[...]

No sorc here!
En ben ook niet van plan om er in het kort eentje te bouwen...
Ik wel, al kan ik wat aankloten met mf. Die hammerdin gaat 'm niet worden daarvoor, op hell is ie een huilie :) 1 klap en de helft van mijn vita boll is al weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:12:
[...]

Ik wel, al kan ik wat aankloten met mf. Die hammerdin gaat 'm niet worden daarvoor, op hell is ie een huilie :) 1 klap en de helft van mijn vita boll is al weg :X
ja moet dan ook zorgen dat je zo min mogelijk klappen vangt, max block, high defense en véél resis zijn essentieel voor een HC hammerdin!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:41:
[...]

ja moet dan ook zorgen dat je zo min mogelijk klappen vangt, max block, high defense en véél resis zijn essentieel voor een HC hammerdin!
ja? wilde met m'n laatste hammer gaan voor max-block, en we weten allemaal hoe het daarmee gaat oO

FCR is HET toverwoord voor een hammer; hoe meer hammers, des te minder kans dat er iets tussendoor loopt :)

high def/full resi is idd aan te raden (full res=90/75/85/75)

maar ga eerst m'n safety-dudu maken; dan een hammer, en daarna pas een soso... mss als ik die drie op de rails heb een java, maar da's nog VEEEEEL te ver weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:41:
[...]

Hoi, hoz heb ik per ongeluk in de kelder liggen, Guardian angel is weggevlogen. Hoto is "hello moto" weggesmst.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Aye, ik wil eigenlijk dit weekend een classic sorcje gaan bouwen op SCL. Zijn er mensen die zin hebben om mee te wandelen? Ik ben niet echt classic-kenner (sinds 1.09 niet meer gespeeld) maar het moet dus een rusher for forges worden. Hij moet dus sterk genoeg zijn voor act2 hell.

Ik zat zelf te denken aan een forber met een secundaire skill, maar weet nog niet welke. Is het voldoende om forb gewoon puur te maxen+synergies (dat is al 60 punten) en de rest weg te staticen? Je zal ook wel wat punten in teleport moeten stoppen, anders is je mana zo weg. Wie is er eigenlijk cold immune van de belangrijke act bosses? Coldworm "extra fast" the burrower is het volgens mij altijd, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:26:
Aye, ik wil eigenlijk dit weekend een classic sorcje gaan bouwen op SCL. Zijn er mensen die zin hebben om mee te wandelen? Ik ben niet echt classic-kenner (sinds 1.09 niet meer gespeeld) maar het moet dus een rusher for forges worden. Hij moet dus sterk genoeg zijn voor act2 hell.

Ik zat zelf te denken aan een forber met een secundaire skill, maar weet nog niet welke. Is het voldoende om forb gewoon puur te maxen+synergies (dat is al 60 punten) en de rest weg te staticen? Je zal ook wel wat punten in teleport moeten stoppen, anders is je mana zo weg. Wie is er eigenlijk cold immune van de belangrijke act bosses? Coldworm "extra fast" the burrower is het volgens mij altijd, maar verder?
Er zijn al genoeg rushers op classic, dus weet je zeker dat je dat wilt?
Voor de rest komt een orber wel overal langs, al duurt Duriel hell wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wie altijd veel moeite doet in het Maggot Lair Coldworm met een cold sorc te slopen moet misschien eens wat beter opletten. Die kist gaat niet pas open wanneer ie dood is, dus het slopen van de beestjes om Coldworm heen is genoeg. Dan kan je naar de kist lopen, de staf graaien, en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Wie heeft er hier dan al een classicsorc? Sowieso is het wel fijn om zo'n ding zelf te hebben.... En ik heb sinds gisteren weer een extra keyset, dus dan kan ik 5 mules tegelijk rushen (de laatste 2 verbinden dan via vpn).

@Scyclad, klopt inderdaad, fangskin hoef je ook nooit te slopen. Doet die coldworm trouwens helemaal NIETS, behalve burrowen? Maw gaat je lvl1 niet dood als hij nog leeft?

Maar zijn jullie het wel met me eens dat forb de beste skill is voor een classic rush-sorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:18:
Wie heeft er hier dan al een classicsorc? Sowieso is het wel fijn om zo'n ding zelf te hebben.... En ik heb sinds gisteren weer een extra keyset, dus dan kan ik 5 mules tegelijk rushen (de laatste 2 verbinden dan via vpn).

@Scyclad, klopt inderdaad, fangskin hoef je ook nooit te slopen. Doet die coldworm trouwens helemaal NIETS, behalve burrowen? Maw gaat je lvl1 niet dood als hij nog leeft?

Maar zijn jullie het wel met me eens dat forb de beste skill is voor een classic rush-sorc?
voor een sorc wel.
godspeed en peke zijn erg hard bezig op classic oa. Ik ben er alweer uitgestapt, ik krijg de levels daar gewoonweg niet met een bowa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Hij heeft dacht ik een poison aura of zo, en kan op Hell (en mogelijk al op Nm) een lightning aura hebben. In dat laatste geval moet je wel uitkijken, maar poison doodt niet en daartegen kan je gewoon een antidote potion gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:25:
[...]

Hij heeft dacht ik een poison aura of zo, en kan op Hell (en mogelijk al op Nm) een lightning aura hebben. In dat laatste geval moet je wel uitkijken, maar poison doodt niet en daartegen kan je gewoon een antidote potion gebruiken.
Lightning enchanted killed ook niet tenzij je hem aanvalt, holy shock daarentegen killt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Died another day...

2 min of fun... NOt my cup of tea.

De pala's laat ik nu even voor wat ze zijn, ga met een summomer beginnen aangezien ik de rest toch niet in leven kan houden.

Dankzij Boom is mijn gear wel gered. Waarvoor nogmaals bedankt!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:58:
Died another day...

2 min of fun... NOt my cup of tea.

De pala's laat ik nu even voor wat ze zijn, ga met een summomer beginnen aangezien ik de rest toch niet in leven kan houden.

Dankzij Boom is mijn gear wel gered. Waarvoor nogmaals bedankt!
Zo komt dat uberteam er nooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:13:
[...]

Zo komt dat uberteam er nooit :(

klopt, maar ik heb mijn poging(en) wel gehad voor even...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
kan iemand mij uitleggen wat voor extra energie shield krijgt van Telekinesis? er veranderd niks aan energie shield zo tezien :S

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
mrboomblaster schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:25:
kan iemand mij uitleggen wat voor extra energie shield krijgt van Telekinesis? er veranderd niks aan energie shield zo tezien :S
Q: What does telekinesis do for energy shield?
A: Energy shield takes 2 points of mana for every point of life it absorbs. Each point you spend in telekinesis reduces this by 0,0625 point. This means that after 16 points you’re only losing half the mana compared to zero points, or one mana per absorbed life. At 20 points you’re only losing 0,75 mana per absorbed hit point.

alles wat je ooit had willen weten over ES en telekin

[ Voor 46% gewijzigd door Mooneater op 27-07-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

coldworm the burrower spuugt van die sand maggots uit net als die sandmaggot van die eieren leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wanneer gaat die bug eruit dat als er ooit 8 players in een game zijn geweest dat de game dan voor altijd op "full" blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2022

DjLando

Grumble...

was ik vanavond eindelijk even toe aan wat levels pakken, wordt ik op level 43 ofzo gestopt door een #@*@&Y* pk-er :(

In baalrun, throneroom, hij had me echt binnen 1 seconde van hostile naar dood.. bah!
Naam is Pedernogiets met als lognaam iets van TeRror ofzo.

Ga dan toch denken aan SC mode bij zoiets.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hebben we allemaal meegemaakt

Gewoon doorzetten en Private games gaan, moet je classic rush gimmie a call.

Acc - Godspeed Nab n4b Sjorzo en Got. check maar welke online is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

Dank voor het aanbod Sjorzo, ik ga kijken of ik er weer zin in kan krijgen (lod speler tho).

Private is wel way to go natuurlijk, maar ken nog te weinig mensen ingame om dit te doen voor het snellere levellen.

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
DjLando schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 09:18:
Dank voor het aanbod Sjorzo, ik ga kijken of ik er weer zin in kan krijgen (lod speler tho).

Private is wel way to go natuurlijk, maar ken nog te weinig mensen ingame om dit te doen voor het snellere levellen.

Bah.
http://gotdiablo.forum2go.nl/players-f11.html

Voeg eens al deze mensen toe en je hebt een voille f list. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

euh ja, da's natuurlijk ook waar :)

Helemaal vergeten toe te voegen, stom :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjLando schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:48:
Grumble...

was ik vanavond eindelijk even toe aan wat levels pakken, wordt ik op level 43 ofzo gestopt door een #@*@&Y* pk-er :(

In baalrun, throneroom, hij had me echt binnen 1 seconde van hostile naar dood.. bah!
Naam is Pedernogiets met als lognaam iets van TeRror ofzo.

Ga dan toch denken aan SC mode bij zoiets.... :'(
duidelijke tppk :(

zowiezo ben ik extreem slecht in HC en dan ook nog pk-ers erbij.... nee mij niet gezien, ik blijf bij SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De meeste tppkers zijn cold sorcs. Wat ik op de vorige ladder deed om newbie chars in public baals te levellen was ze full Iratha's geven (65% all res, +10% max res), dat normal unique armor met CBF/15% max cold res, 15% cold res, en een schild met 3 Perfect Sapphires (120% cold res).

Met de normal Anya quest zit je al op 75% fire/lightning/poison res (85% als je nog wat van andere items krijgt), en heb je 95% cold res met 125% extra cold res.

Een level 4x cold sorc heeft me met die items wel eens geprobeerd te tppken, maar ik kreeg nauwelijks schade.
Als Paladin kan je zelfs 4 PSapphires in een schild met 4x% basis res duwen, dan zit je al op iets van 200% cold res, dus 205% extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

ik heb een lvl 59 meteorb op classic, en die doet het aardig. Nadeel is dat meteor nies snel killt op lage lvls, dus die moet nog ontwikkeld worden. Paar puntjes in warmth is ook geen luxe op classic, en ik loop atm rond met een wand met 20 energy/56 mana, enkel en alleen om maar een beetje een mana-pool te hebben...

orb killt heel aardig op hell, maar idd veel cold-immunes. dus je moet een goeie 2e skill hebben.

zeis kan ook cold immune zijn, en fire immune tegelijk (heb ik ook al eens gehad :( )

dus ik doe ook een paar puntjes in lightning. niet te veel, want je kan alles idd staticen tot 1.

ben atm met mn druid bezig, dus eff wat minder actief op classic. Gister door tollo eff gehopen met andy, en op weg daarnaartoe en passant een T-god gevonden :D die stond bovenaan mijn verlanglijstje.

en het hoefde niet eens per se een 199% te zijn hoor !!?!?!!! _/-\o_

lvl 64 inmiddels, en ben klaar voor een spiritmonarch. Vind het alleen sonde om mijn str te veel te boosten, dus probeer het uit te zingen tot lvl 75 en hopen dat ik dan een torch kan kopen. dudu torches zijn toch niet zo gewild gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

Skyclad schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:49:
De meeste tppkers zijn cold sorcs. Wat ik op de vorige ladder deed om newbie chars in public baals te levellen was ze full Iratha's geven (65% all res, +10% max res), dat normal unique armor met CBF/15% max cold res, 15% cold res, en een schild met 3 Perfect Sapphires (120% cold res).

Met de normal Anya quest zit je al op 75% fire/lightning/poison res (85% als je nog wat van andere items krijgt), en heb je 95% cold res met 125% extra cold res.

Een level 4x cold sorc heeft me met die items wel eens geprobeerd te tppken, maar ik kreeg nauwelijks schade.
Als Paladin kan je zelfs 4 PSapphires in een schild met 4x% basis res duwen, dan zit je al op iets van 200% cold res, dus 205% extra.
da's best een slim idee idd... gewoon direct vol resist en life gooien, dank voor de tip :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.