Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Heb dus nu een bowamazon, lvl 71 ondertss, en met nog 34 skills points over (weet niet waarin ik deze moet stoppen). Heb full mavina aan. En ik zie nu eigenlijk dat ik een slecht amazone heb :) .
Ben op hell act 1 en kan dit echt met heel veel moeite maar doorkomen. Snap er niks van.

Had zo een beetje gekeken bij bepaalde builds, maar daar word ik ook niet wijzer aan. Daar raden ze een bow aan, die ik toevallig heb, als 1 vna de beste. Maar met die bow aan die ik nog maar de helft van dmg nu. Doe nu ongeveer iets van 950-1550, met merc erbij tot 1800. Iemand een idee om dit omhoog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke BOW ??

WWS ?
WindForce ?

WWS geeft minder damage maar voordeel hiermee is dat je dit altijd x2 kan doen door de ingebouwde xxx% Deadly Strike.

Daarnaast zelfs x3 doen :)

Verder hoeveel dex heb je ??
300 dex is 300% enhanched damage ;)

SCL is 400dex goed met 80~100 vita - HCL is 300dex goed met 125 vita

Wat is je Attack Speed ??

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Derr_Hans schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:55:
Welke BOW ??

WWS ?
WindForce ?

WWS geeft minder damage maar voordeel hiermee is dat je dit altijd x2 kan doen door de ingebouwde xxx% Deadly Strike.

Daarnaast zelfs x3 doen :)

Verder hoeveel dex heb je ??
300 dex is 300% enhanched damage ;)

SCL is 400dex goed met 80~100 vita - HCL is 300dex goed met 125 vita

Wat is je Attack Speed ??
Ze hadden het over Lycander's aim, wat ik op zeg wel een leuke bow vindt, maar niet om mee te eindigen.

Heb op het moment 270 dex. Attack speed is very fast, met nog 20% increased attack speed van amulet en 30% van headgear, zou wel zelf niet weten of het er al is bijgeteld of niet. Wat ik dus inderdaad nog wel mis is deadly strike of iets in die aard. Heb daar denk ik nog niks van.

Trouwens die 300 dex is 300% enhanched dmg, klopt dat wel? Want ik heb eens gekeken bij mijn ama en als ik daar wat punten in dex stop dan komt er bij min dmg 1 dmg erbij en bij max dmg denk ik 2 dmg erbij. Is niet echt de moeite vindt ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Maldred op 13-07-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 dex is 1% damage dus 300dex is 300% damage ;)

Lycranders aim is wel een leuke boog maar langzaam :)

Meer damage ? upgrade de lycranders aim naar een Grand Matron Bow.
str req, wordt wel hoger.

Voor snel schieten en met bowazon is snelheid damage ;)
Heb je zo'n 150% Increased attack speed nodig.

Lycranders heeft 20% + jouw 20% Amu en de Circlet 30% dus 70% komt neer op een 10 frame attack en 10 frame is SLOOOW..

Bowies hebben niet super veel damage en moeten het dus hebben van Critical Strike en/of Deadly Strike. Dit betekend dus 2x damage en dan wordt jouw minimale 950 damage (alleen physical damage) 1900 damage minimaal. Dit geld dus niet als hier ook magic damage en element damage in zit.

2x Damage Items ;)
CS + DS kunnen samen werken, maar dan niet optellen. 50% + 50% is dus geen 100% meer 80% ;)

Mooie DS items - Higlord's Amulet (loop op tot 37%) en 20% Speed :P
Gore Rider's boots (15%)
Witch Wild String Boog - (Loopt op tot 99% DS) lvl 71 = 71 % + 26% van Highlords @ lvl 71 is dus al 96% DS heb je maar 1 skill nodig in Critical strike.

WWS boog : Heeft 2 open sockets, dus een potentieele 40% Speed of 30% met meer damage :) in de vorm van Jewels en heeft Resist ALL.

Gebruik je MultiShot en/of Strafe zorg voor AR dus DEX en Penetrate :P

BTW ben een WWS fan :P

WindForce haalt ook heel veel MAX damage :)
Dit i.c.m. een Atma's Amulet en aardige DS/CS %'ten haal je meer MAX damage dan een WWS.

RuneWord Bows - Mooie is een HArmony - kans op 275% enDamage en VEEL element damage.
Kans op +3 Valkyre met een amazon en heeft een handige VIGOR Aura :P

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 13-07-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Derr_Hans schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:44:

*knip*
1% damage van de base damage van de bow.

Dus wel even erbij zetten, anders word het niet helemaal duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:51:
[...]

1% damage van de base damage van de bow.

Dus wel even erbij zetten, anders word het niet helemaal duidelijk ;)
:+ klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Derr_Hans: Je blijft een freak! ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Wel zo jammer, had al ene paar keer zo een WWS boogje gevonden, dacht bij mezelf, leuk die ds maar dmg way to low, dus weggegooid... Mss moet ik die de volgende keer, als ik die vindt, ff bijhouden. Vind die dmg eigenlijk nog altijd wat te laag lijken zodat de ds toch nog goed is maar mss moet ik dat eerst eens uitproberen ;) .

Had toevallig ook nog highlord's amy ergens liggen, wel zo handig. Nu weet ik dus wel waar ik wat meer op moet letten :)

Oh ja die dmg van 950 min, was dus ook met wat magic dmg erbij dus daar kan ook nog 150 vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CS + DS kunnen samen werken, maar dan niet optellen. 50% + 50% is dus geen 100% meer 80% ;)

96% DS heb je maar 1 skill nodig in Critical strike.
CS en DS werken niet samen, de kans op 2x dubbel damage gaat je niet lukken.

Arreat Summit
Critical Strike (CS) and Deadly Strike (DS) exclude each other.
Dus mist DS, dan komt de kans op CS nog. Maar die telt niet op, dus ik zou er meer dan 1 punt in stoppen, als je niet aan 100% DS kan komen. Heb je al 100% DS, niets in CS stoppen als het niet hoeft. Maar 1 punt moet, gezien penetrate en pierce er na zitten ;) WWS geeft 1% per level, dus 80 haal je zo. 20 van een guilaemes face of zo. Klaar. DS p0wnage!

WWS is super, die kun je nog uppen. Dat icm met amp damage en je hebt heerlijke damage. En de 40% res maakt het gebrek aan shield helemaal goed. En twee sockets, om of met shael voor snelle, of met edam jewels (met ias :P ) te bezetten O+

(Ook WWS fan is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argghh.... ik ben 2 lod keys kwijt xD + 1 diablo key ... 8)7

krijg ze niet meer gevonden... ja, onlangs verhuisd lol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:27:
argghh.... ik ben 2 lod keys kwijt xD + 1 diablo key ... 8)7

krijg ze niet meer gevonden... ja, onlangs verhuisd lol :/
je weet toch wel waar je dat spul gelaten hebt.
Ik ook verhuisd. maar had echt wel alle games bij elkaar in 1 doos zitten.

:)

en je hebt ook je pc geformat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freggell schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:51:
[...]

je weet toch wel waar je dat spul gelaten hebt.
Ik ook verhuisd. maar had echt wel alle games bij elkaar in 1 doos zitten.

:)

en je hebt ook je pc geformat?
yep... had een irritant virusje 8)7

ja, had een cd met daarop de 2 stickers maar die kan ik dus niet meer vinden :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lycranders aim is wel een leuke boog maar langzaam :)

Meer damage ? upgrade de lycranders aim naar een Grand Matron Bow.
str req, wordt wel hoger.

Voor snel schieten en met bowazon is snelheid damage ;)
Heb je zo'n 150% Increased attack speed nodig.

Lycranders heeft 20% + jouw 20% Amu en de Circlet 30% dus 70% komt neer op een 10 frame attack en 10 frame is SLOOOW..

Bowies hebben niet super veel damage en moeten het dus hebben van Critical Strike en/of Deadly Strike. Dit betekend dus 2x damage en dan wordt jouw minimale 950 damage (alleen physical damage) 1900 damage minimaal. Dit geld dus niet als hier ook magic damage en element damage in zit.

2x Damage Items ;)

Mooie DS items - Higlord's Amulet (loop op tot 37%) en 20% Speed :P
Gore Rider's boots (15%)
Witch Wild String Boog - (Loopt op tot 99% DS) lvl 71 = 71 % + 26% van Highlords @ lvl 71 is dus al 96% DS heb je maar 1 skill nodig in Critical strike.

WWS boog : Heeft 2 open sockets, dus een potentieele 40% Speed of 30% met meer damage :) in de vorm van Jewels en heeft Resist ALL.

Gebruik je MultiShot en/of Strafe zorg voor AR dus DEX en Penetrate :P

BTW ben een WWS fan :P

WindForce haalt ook heel veel MAX damage :)
Dit i.c.m. een Atma's Amulet en aardige DS/CS %'ten haal je meer MAX damage dan een WWS.

RuneWord Bows - Mooie is een HArmony - kans op 275% enDamage en VEEL element damage.
Kans op +3 Valkyre met een amazon en heeft een handige VIGOR Aura :P
Faith in een GMB is toch veel beter dan harmony?

Level 12-15 Fanaticism aura when equipped
+1-2 to all Skills
+330% Enhanced Damage
Ignore Target's Defense
300% bonus to Attack Rating
+75% Damage to Undead
+50 to Attack Rating against Undead
+15 to all Resistances
10% Reaminate as Returned
75% extra Gold from Monsters

ja, kut duur dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat dus. Even realistisch blijven dat een ohm en jah eventjes nog zich laten wachten. Ik heb dat ding met mijn cursemancer in een 15% crusader bow (mercje draagt geen gmb) en damn, she does p0wnage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
RIP DonOfGoT => zie ander forum

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Zal me eerst even kort voorstellen, want ben nieuw in dit forum maar niet nieuw in Diablo 2 ;)

Speelde v1.09 diablo en ben toen een paar jaar gestopt. Sinds een maand of 6 weer begonnen en na ladder reset alweer wat opgebouwd.
Ik heb een aantal chars na ladder reset gebouwd.

1: lvl 64 ench sorc
2: Lvl 63 java
3: Lvl 73 smiter
4: Lvl 52 double swing baba
5: Lvl 69 bowazon
6: Lvl 38 mf soso

Aan alle chars word nog volop gewerkt.

Gebruik 2 cdkeys in windowed mode voor lekker snel wisselen. Maak geen gebruik van MH of andere cheats ;)

Nu zijn er al 38 topics en wil ze niet allemaal doorworstelen omdat ik met wat vraagjes zit.
Daarom vraag ik ze hier maar ;)

Misschien kan iemand me vertellen wat goeie gear is voor een smiter. Ik weet niet precies waar de smiter zijn damage vandaan haalt.
Opties die ik heb gekregen zijn GRIEF (RW) maar wat is daar zo goed aan? ik vind t knap crap vergeleken bij b.v. een Last Wish (RW) Phase blade.

Ik ben nog niet zo rijk om voor mijn javazone een infity te kopen of voor mijn bowa een fortitude, Faith en pride voor merc. Suggesties zijn dus meer
dan welkom. Op dit moment gebruikt mijn bowa een buriza ofc en java een non upped titans (non eth ook btw). Maar ze zijn een beetje zwak zonder dure RW!

Nou ik hoop dat ik antwoord krijgt en alvast bedankt!

Oh ff vergeten, ik speel HC natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik ben zelf geen smiter expert, maar het grootste voordeel van grief vs last wish is de Damage +340-400. Dit wordt namelijk bij je smite damage opgeteld, wat er voor zorgt dat de laatste beetjes health er sneller af gaan. Je gebruikt namelijk je schild en niet je handwapen. De life tap kan je ook va dracul's krijgen, de extra crushing blow ook wel van de rest van je gear. En natuurlijk het grote prijsverschil qua runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, Crushing blow heb ik van helm en boots nu 50 %, meer dan genoeg ;) had ergens gelezen dat het wel damage oplevert maar niet zichtbaar is op je damage scherm? Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:07:
[...]

uhmm, Duriel hoefde ik nooit in de zelfde ruimte te zijn.
mijn char in town kreeg gewoon de Quest.

Dit is dan wel LOD maar zal op classic niet anders xijn.
Om ook even behulpzaam te zijn: Duriel is niet de trigger van deze quest, de engel aan het einde van de tomb, dat is de trigger. Dus wat je doet is: met char 1 maak je vrolijk duriel af, zodra die af is tp en rush character kan rustig naar de engel lopen... Quest completed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:13:
Klopt, Crushing blow heb ik van helm en boots nu 50 %, meer dan genoeg ;) had ergens gelezen dat het wel damage oplevert maar niet zichtbaar is op je damage scherm? Kan dat kloppen?
Van andere site:

The following things work with Smite:

Bonus damage from STR (each point of STR adds 1% ED) (new for 1.10)
+Skills (increase damage a LOT)
Crushing Blow (including CB on the weapon; e.g. Black runeword)
Weapon range (see below)
Weapon speed (see below)
Life Tap (charges can be found on wands and daggers, save this for tough spots)
Freezes Target (including from the weapon; e.g. Sureshrill Frost)
Hit Blinds Target (From all gear, including the weapon and the shield)
Slow (including from the weapon; e.g. Pompeiis Wrath)
% Chance to cast (including from the weapon)
Prevent Monster Heal
Open Wounds (new for 1.10)

The following things work with Smite but do *not* display on the Character screen:

Enhanced Damage which is off-weapon (thanks to Grimble for bringing this to my attention; thanks to Mikeandroe for helping test) (new for 1.10)

The following items increase the shield damage: Redeemer, Astreons Iron Ward, Stone Crusher, Grief runeword (Redeemer confirmed by Stopherson) (new for 1.10)

Damage +X, which is the attribute that the above items have, is added directly to the shield damage just like the Holy Shield bonus. This means that any %ED bonuses which work with Smite will apply (e.g. Fanaticism). (Thanks to Mikeandroe for helping test).

The following things do not work with Smite:
Leech (life/mana)
Deadly Strike/Critical Strike (confirmed by both Oramin and Vash-dm independently in 1.11)
Knockback (apart from the standard Knockback on the skill)
Elemental damage from equipment or charms
Elemental damage from auras (e.g. Holy Shock) (the area effect will still work, just not the applied damage)
Magic damage from Sanctuary (note that I havent verified this for 1.10+ but I dont see any reason it should have changed; the area effect will still work, just not the applied damage) (added on behalf of gibbousmoon)
Gear and charms that add a set amount of damage (verified by SSJPunk) except for those items which have the Damage +X attribute (e.g. WarTravs will *not* add damage to Smite; neither will 3/20/20 scs)
Enhanced Damage on the weapon
Enhanced Damage to Demons (e.g. Laying of Hands) (Thanks to Bonkshasa and Posterboy for testing)
Enhanced Damage to Undead has *not* been tested, but it should behave the same way as Enhanced Damage to Demons

Smite speed is dependent on:

Base weapon speed (odd but true)
% EIAS from Fanaticism
IAS in gear
6 frame Smite is the fastest possible

How is Smite Damage Calculated? Version 1.11

It behaves like a standard weapon (except the %ED on the shield isn't equivalent to %ED on a weapon).

Take the shield's base damage.
Add anything that increases the shield damage.
Multiply by non-weapon sources of %ED.

For example:

(Shield Base + Holy Shield bonus + Grief bonus) * (1 + Smite %ED bonus + STR %ED bonus + Fanaticism %ED bonus + off-weapon %ED bonus) = Total damage

The reason for this section is that the LCS (Lying Character Screen) isnt necessarily accurate. If you want to know the damage that you are actually doing you should run the numbers yourself."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow... das tenminste duidelijk! nou dat is mooi, ff sparen voor een grief dus ;) heb 360 fg atm maar hij schijnt meer waard te zijn ;) de Last wish phase blade is onbetaalbaar ;) (maar wel GOOOSUUU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jacub86

Welke site haalde je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:50:
Heb dus nu een bowamazon, lvl 71 ondertss, en met nog 34 skills points over (weet niet waarin ik deze moet stoppen). Heb full mavina aan. En ik zie nu eigenlijk dat ik een slecht amazone heb :) .
Ben op hell act 1 en kan dit echt met heel veel moeite maar doorkomen. Snap er niks van.

Had zo een beetje gekeken bij bepaalde builds, maar daar word ik ook niet wijzer aan. Daar raden ze een bow aan, die ik toevallig heb, als 1 vna de beste. Maar met die bow aan die ik nog maar de helft van dmg nu. Doe nu ongeveer iets van 950-1550, met merc erbij tot 1800. Iemand een idee om dit omhoog te krijgen?
Ja, je kunt het makkelijk omhoog krijgen als je rijk bent. Might merc had je al, leuke optie.

Eerst ff een tip voor je skill points... Je kunt 2 dingen doen:
1: strafe en multi, erg goed voor mobs en als je genoeg damage doet ren je door hell. daarnaast max je valkyrie. Op lvl 20 is ie bij mij in staat in zijn eentje enorme mobs tegen te houden door extreem veel health. Gooi een valkyrie voor een mob en schiet erop. Klaar.
2: Sommige mensen zweren bij freezing arrow. Erg krachtig maar goed, wat doe je met cold immunes. Er zijn 2 synergies die je kunt maxen voor extra damage, maar wat doe je met cold immunes ;) Ik denk dat ze vaak in parties zitten en dan kan het natuurlijk wel.

Voor de rest moet je idd op zoek naar een Faith in een grand matron. Als je hem zelf maakt, zoek dan een superior grand matron bow +15 ed en +3 bowskills. Als je hier een runeword inmaakt neemt ie de +3 skills mee en kun je op +5 komen (+2 to all skills van RW). Erg lekker. Als je er 1 koopt let dan op dat je +2 skills +3 bowskills en een zo hoog mogelijke fanaticism aura hebt.

Fortitude armor is altijd goed voor de 300% ED.

Pride met een hoge aura lvl voor merc wapen is uber voor goeie damage.

Mijn bowazon voor reset had deze items en was onverslaanbaar op hell ;)

De el cheapo methode weet ik niet, daar ben ik zelf namelijk ook op zoek naar. Maar misschien stik je in de hr's of het FG, dat weet ik natuurlijk ook niet.

Tevens raad ik je aan om al je chars te voorzien van zo min mogelijk stat points in " overbodige" stats... Strength hou ik meestal op 60 dex op base vita zoveel mogelijk en Energy NOOIT 1 punt in gedaan. Dat is zonde, zelfs als je Soso speelt met energy shield.

Succes!

P.s. waarom suck je in hell terwijl je in NM rouleerde?

Health is natuurlijk hoger voor de beestjes, maar ze krijgen ook een pleur physical resistance erbij. Daarom doe je ongeveer de helft minder damage dan je ziet. Ook gaat hun defense erg omhoog zodat de kans dat je ze raakt kleiner is. Probeer op een 70% chance to hit uit te komen met je char, zo tussen de 8 en 10k Attack rating.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire skill -> meteor vanwege de low points high damage ratio ;)
Of FIRE WALL deze doet maxed en 10 in firemastery al zo'n 5k damage :)

Nou, dan moet je me toch even laten zien hoe je de puntjes verdeeld ;) ik kom met 10 in mastery en max firewall niet verder dan 2500 damage gemiddeld.....

http://www.d2items.com/skills.php Leuke link voor een skill tree practicer. Hier kun je een complete build maken door skill points toe te kennen aan een char. Let wel op, als je b.v. lvl 20 firewall hebt en je wilt uitrekenen hoeveel damage hij doet als je +4 skill items aanhebt, dan moet je bij + 2 all skills dus 4 invullen, anders krijg je een verkeerde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:27:
@Jacub86

Welke site haalde je die info vandaan?
Ff op google gezocht naar lying screen smiter en kwam op diabloii.net forum uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Ff op google gezocht naar lying screen smiter en kwam op diabloii.net forum uit
Thanx, ga ik daar ook ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:24:
Zow... das tenminste duidelijk! nou dat is mooi, ff sparen voor een grief dus ;) heb 360 fg atm maar hij schijnt meer waard te zijn ;) de Last wish phase blade is onbetaalbaar ;) (maar wel GOOOSUUU)
grief >>>> LW zeker voor smiter!

Believe le! Ik heb van beide perfects liggen (op Non ladder wel nu :( )

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:04:
[...]

Ja, je kunt het makkelijk omhoog krijgen als je rijk bent. Might merc had je al, leuke optie.

Eerst ff een tip voor je skill points... Je kunt 2 dingen doen:
1: strafe en multi, erg goed voor mobs en als je genoeg damage doet ren je door hell. daarnaast max je valkyrie. Op lvl 20 is ie bij mij in staat in zijn eentje enorme mobs tegen te houden door extreem veel health. Gooi een valkyrie voor een mob en schiet erop. Klaar.
2: Sommige mensen zweren bij freezing arrow. Erg krachtig maar goed, wat doe je met cold immunes. Er zijn 2 synergies die je kunt maxen voor extra damage, maar wat doe je met cold immunes ;) Ik denk dat ze vaak in parties zitten en dan kan het natuurlijk wel.

Voor de rest moet je idd op zoek naar een Faith in een grand matron. Als je hem zelf maakt, zoek dan een superior grand matron bow +15 ed en +3 bowskills. Als je hier een runeword inmaakt neemt ie de +3 skills mee en kun je op +5 komen (+2 to all skills van RW). Erg lekker. Als je er 1 koopt let dan op dat je +2 skills +3 bowskills en een zo hoog mogelijke fanaticism aura hebt.

Fortitude armor is altijd goed voor de 300% ED.

Pride met een hoge aura lvl voor merc wapen is uber voor goeie damage.

Mijn bowazon voor reset had deze items en was onverslaanbaar op hell ;)

De el cheapo methode weet ik niet, daar ben ik zelf namelijk ook op zoek naar. Maar misschien stik je in de hr's of het FG, dat weet ik natuurlijk ook niet.

Tevens raad ik je aan om al je chars te voorzien van zo min mogelijk stat points in " overbodige" stats... Strength hou ik meestal op 60 dex op base vita zoveel mogelijk en Energy NOOIT 1 punt in gedaan. Dat is zonde, zelfs als je Soso speelt met energy shield.

Succes!

P.s. waarom suck je in hell terwijl je in NM rouleerde?

Health is natuurlijk hoger voor de beestjes, maar ze krijgen ook een pleur physical resistance erbij. Daarom doe je ongeveer de helft minder damage dan je ziet. Ook gaat hun defense erg omhoog zodat de kans dat je ze raakt kleiner is. Probeer op een 70% chance to hit uit te komen met je char, zo tussen de 8 en 10k Attack rating.
Tja heb waarschijnlijk nu een soort van el cheapo en die werkt nog niet dus ben ook nog op zoek :) . Soms dduurt dat ff.

Overbodige stats probeer ik nu ook te minimaliseren. Energy doe ik bijvoorbeeld ook nooit. Heb nu mss iets te veel in strenght gegooid maar dat vindt ik nu nog niet zo erg :) .

De items die je hadt, klinken allemaal erg mooi maar heb nog nooit echt hoge runes gehad, dus dat zit er nu ook nog ff niet in. Moet mss eens meegaan doen aan dat fg, ook nog nooit gedaan... Mss krijg ik dan ooit goede dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:26:
[...]

Tja heb waarschijnlijk nu een soort van el cheapo en die werkt nog niet dus ben ook nog op zoek :) . Soms dduurt dat ff.

Overbodige stats probeer ik nu ook te minimaliseren. Energy doe ik bijvoorbeeld ook nooit. Heb nu mss iets te veel in strenght gegooid maar dat vindt ik nu nog niet zo erg :) .

De items die je hadt, klinken allemaal erg mooi maar heb nog nooit echt hoge runes gehad, dus dat zit er nu ook nog ff niet in. Moet mss eens meegaan doen aan dat fg, ook nog nooit gedaan... Mss krijg ik dan ooit goede dingen :P
deze woorden:

KNOCKBACK EN MANA LEECH en spammen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:37:
[...]

grief >>>> LW zeker voor smiter!

Believe le! Ik heb van beide perfects liggen (op Non ladder wel nu :( )
Voor een smiter wel. Zo gauw een last wish in een phaseblade weer betaalbaar is dan komt "ze" weer. Voor mijn kicksin: last wish >>>> grief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:38:
[...]

deze woorden:

KNOCKBACK EN MANA LEECH en spammen maar
Kiiiijjjjk.... slim plan man! Yep knockback is best uber met multishot. Goed plan! Thanx.

Maar 1 goed antwoord is natuurlijk niet genoeg ;) Ik heb nog meer vragen ;)

Mijn java heeft nu titans en 17% mana leech van items+ merc draagt lvl 17 medi aura. Ik gebruik lightning fury en charged strike.
Met charged strike heb ik geen mana probleem, maar met lightning fury wel! Paar keer gooien en mana is leeg, terwijl ik zou moeten leechen als een gek! Komt omdat mijn elemental damage niet leeched natuurlijk.
Wat ik nu doe is snel switchen naar multishot en mana erbij leechen, maar dit werkt niet echt lekker.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Laatst online: 11-08 21:16
Kan iemand mij helpen, ik ben nog op zoek naar 2 items van het immortal king set.
Namelijk de Stone Crusher, en de Soul Cage. (Armor en het Wapen)
Enig idee hoe ik daar redelijk snel aan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een week vakantie waarin ik minder heb geslapen dan van gistermiddag tot vanmiddag klom ik dapper weer even achter mijn pc voor een baalrunnetje.. van korte duur, want in de 2e stierf mijn baba op wel heel stomme wijze: ik stond vrolijk midden in bartuc (nightmare) en was te traag met rejuvs, hij had schijnbaar die aura of multiple arrows ofzo..

had dus even iets langer moeten wachten voordat ik dr weer tegenaan ging :p maar niet gevreesd, deze man gaat gewoon door >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens 73 geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheTMC schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:47:
Kan iemand mij helpen, ik ben nog op zoek naar 2 items van het immortal king set.
Namelijk de Stone Crusher, en de Soul Cage. (Armor en het Wapen)
Enig idee hoe ik daar redelijk snel aan kan komen?
het wapen is niet zo duur... Maak een accountje op d2jsp.org, daar hebben ze ze allebei wel... armor is wel redelijk prijzig denk ik... maar nog niet gezien op trades...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:53:
[...]

het wapen is niet zo duur... Maak een accountje op d2jsp.org, daar hebben ze ze allebei wel... armor is wel redelijk prijzig denk ik... maar nog niet gezien op trades...
Ik speel het spel eigenlijk nog niet online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
TheTMC schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:09:
[...]

Ik speel het spel eigenlijk nog niet online...
Hoog tijd dat je daaraan begint ;) .

Voor niet online, wordt het wel ff zoeken, wrs net op dezelfde manier dat je die andere delen hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Heb een Hydra sorc (lvl66) en een BO barb (lvl 51), beide met nog vrij crappy equipment (+2 Warcries wapens ipv +3 op de barb, Hawkmail (normal unique) op mijn sorc. Had ze net beide naar Hell gebracht, en op weg naar Baal viel nog een clean Traps skiller :*)

Vervolgens besloot ik na A1 Q1 Hell te hebben gedaan te stoppen, maar eerst nog even die 1.6M cash van mijn sorc te verminderen... Gamble ik eerst een +3 Warcries amulet en vervolgens nog een +3 sorc fire skills met +15% mf erop :D

Zo worden ze langzaamaan wel wat beter! (Nu alleen kijken of ik nog iets met die skiller doe)

Edit: En om items offline te krijgen kan je een offline editor proberen, maar dat verveelt wel snel. Ook al zal het zelf zoeken naar het IK armor ook snel gaan vervelen, dat heb ik in de jaren dat ik speel maar 1x gevonden, uit een kist op Durance level 2.

[ Voor 17% gewijzigd door Skyclad op 15-07-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Skyclad schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:34:
Heb een Hydra sorc (lvl66) en een BO barb (lvl 51), beide met nog vrij crappy equipment (+2 Warcries wapens ipv +3 op de barb, Hawkmail (normal unique) op mijn sorc. Had ze net beide naar Hell gebracht, en op weg naar Baal viel nog een clean Traps skiller :*)

Vervolgens besloot ik na A1 Q1 Hell te hebben gedaan te stoppen, maar eerst nog even die 1.6M cash van mijn sorc te verminderen... Gamble ik eerst een +3 Warcries amulet en vervolgens nog een +3 sorc fire skills met +15% mf erop :D

Zo worden ze langzaamaan wel wat beter! (Nu alleen kijken of ik nog iets met die skiller doe)

Edit: En om items offline te krijgen kan je een offline editor proberen, maar dat verveelt wel snel. Ook al zal het zelf zoeken naar het IK armor ook snel gaan vervelen, dat heb ik in de jaren dat ik speel maar 1x gevonden, uit een kist op Durance level 2.
Ben er niet zo voor om met een editor die items te krijgen. Maar ook geen zin om maanden te spelen voor ik ze gevonden heb :P
Maar zijn er plekken waar de kans groter is om die specifieke items te vinden?
Misschien binnenkort ook maar eens de overstap naar online maken....

[ Voor 3% gewijzigd door TheTMC op 15-07-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
TheTMC schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:15:
[...]

Ben er niet zo voor om met een editor die items te krijgen. Maar ook geen zin om maanden te spelen voor ik ze gevonden heb :P
Aangezien ik Indiablo.de gebruikt heb is het in het Duits, maar hier zijn wat kansen per monster:

Monster Chance Verhältnis
Baal (Quest) 0.0089358% 1:11191
Baal 0.0060415% 1:16552
Höllenbraut 0.0041583% 1:24048
Froststein 0.0041582% 1:24049
Knochenhaut 0.0041582% 1:24049
Magma-Riese 0.0041582% 1:24049
Axtschwinger 0.0041326% 1:24198
Schnappzapp Schmetter 0.0041326% 1:24198
Feuersbrunst-Ripper 0.0041325% 1:24199
Lister der Quäler 0.0008436% 1:118545
Batuc der Blutige 0.0008435% 1:118548
Ventar der Unheilige 0.0008435% 1:118548
Achmel der Verfluchte 0.0008225% 1:121579
Colenzo der Vernichter 0.0008174% 1:122336
Nihlathak 0.0007188% 1:139118
Scharfzahn-Schlächter 0.0004601% 1:217322

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheTMC schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:15:
[...]

Act 1, the pit (Tamoe highlands). Daar kan van alles vallen. Zoals act 2 de ancient tunnels ook (Lost city). Er zijn meer van die levels,, volgens mij de maggot #3 ook, maar die vind ik dikke ruk om te mfén.
Ws #3 overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak nu een hammerdin op classic om chars te rushen voor hf op LoD (origineel hè? :o ).

Maar terwijl ik aan het ploeteren ben op zoek naar exp, rijst de vraag: Is maggot lair op hell een beetje te doen met een hammerdin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:01:
Ik maak nu een hammerdin op classic om chars te rushen voor hf op LoD (origineel hè? :o ).

Maar terwijl ik aan het ploeteren ben op zoek naar exp, rijst de vraag: Is maggot lair op hell een beetje te doen met een hammerdin?
Het wordt nog druk op classic, terwijl 2 a 3 chars genoeg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Kiiiijjjjk.... slim plan man! Yep knockback is best uber met multishot. Goed plan! Thanx.

Maar 1 goed antwoord is natuurlijk niet genoeg ;) Ik heb nog meer vragen ;)

Mijn java heeft nu titans en 17% mana leech van items+ merc draagt lvl 17 medi aura. Ik gebruik lightning fury en charged strike.
Met charged strike heb ik geen mana probleem, maar met lightning fury wel! Paar keer gooien en mana is leeg, terwijl ik zou moeten leechen als een gek! Komt omdat mijn elemental damage niet leeched natuurlijk.
Wat ik nu doe is snel switchen naar multishot en mana erbij leechen, maar dit werkt niet echt lekker.
Iemand suggesties?
Mijn javazon had ook mana problemen totdat ik wat mana per kill kreeg (5 ofzo van silkweave).
Dat werkt perfect met lightning fury.

Edit: Mijn meteorb sorc op classic is al lvl 27 8)7 exp is zo traag!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 08:34:
[...]

Voor een smiter wel. Zo gauw een last wish in een phaseblade weer betaalbaar is dan komt "ze" weer. Voor mijn kicksin: last wish >>>> grief ;)
Voor een zealer zal je bedoelen?
De CB is zéér lekker maar je moet veel hits kunnen maken in zo weinig mogelijk frames!
Dat is met smite niet echt het geval... Smite is always hit daarom grief (CB komt dan al van gear).

Voor een zealer met behoorlijk wat AR en dus een grote chance to hit is een LW wel erg lekker voor crowd control, lekkere CB (maxed met gores en eventueel guillaumes) en genoeg damage om de meeste monsters in een tikje of twee om te leggen!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 08:45:
[...]

Het wordt nog druk op classic, terwijl 2 a 3 chars genoeg is :D
Was ook op classic begonnen, daar ging het me echter iets te traag voor mijn uberlvl hammerdin in spé (jaja, ik geef 't niet af!) daarom geconverteerd en ondertussen al terug actIV normal na een klein uurtje spelen.

Ga nu wel met pubbies lvl'en want dat solo lvl'en gaat me te traag en dan is het oh zo jammer als je char sterft (vanwege de tijd die er in zit...). Pubbies is more dangerous maar wel véél sneller... Aangzien ik wat minder tijd henb om in mijn char te steken zal 't toch op deze manier moeten.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik smite zonder damage :) nou zonder is ook een groot woord.
Eerder met 50-61 als iemand in de party een damage aura aan heeft.

Mijn damage komt van de CB en OW en de OW icm merc moet de monsters om leggen.
Ik zorg ervoor dat het alleen wat sneller gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:34:
[...]

Voor een zealer zal je bedoelen?
De CB is zéér lekker maar je moet veel hits kunnen maken in zo weinig mogelijk frames!
Dat is met smite niet echt het geval... Smite is always hit daarom grief (CB komt dan al van gear).

Voor een zealer met behoorlijk wat AR en dus een grote chance to hit is een LW wel erg lekker voor crowd control, lekkere CB (maxed met gores en eventueel guillaumes) en genoeg damage om de meeste monsters in een tikje of twee om te leggen!
Oh, een zealer zal er ook baat bij hebben, maar die kan op zeal de ubers niet aan denk ik. Daarom gebruikt iedereen smite daarbij.
Kicksin kan ubers met oa last wish redelijk eenvoudig aan, maar dan heb je ***dure gear nodig, terwijl een smiter dat goedkoop kan :)
Maar ik kan niet wachten op HappyFeet, tig keer leuker dan de standaard smiter die je in elk party wel ziet. Het is alleen zo lang wachten voordat die fg prijzen weer gezakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:02:
[...]

[knip]
Het is alleen zo lang wachten voordat die fg prijzen weer gezakt zijn.
Ik denk dat de prijzen sneller zullen zakken als de meeste onder ons denken, gezien hoe massaal er weeral geduped wordt... HR's zijn al gezakt van 800-1000 fg naar <600fg. Ik denk dat je van de juiste trader (lees duper) al kan kopen voor 300 a 400 fg per HR.
Items ( en zeker non perf's) zullen dus snel op de betaalbare markt komen, denk ik zo.

Ik geef 't nog tot na de zomer, september wordt shopmaand!

Niet te vergeten:
binnen een paar weken blizzcon! Komen we eindelijk te weten (?) of D3 uitkomt of niet!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I know. Ik ben benieuwd 4-5 augustus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:02:
[...]

Oh, een zealer zal er ook baat bij hebben, maar die kan op zeal de ubers niet aan denk ik. Daarom gebruikt iedereen smite daarbij.
Kicksin kan ubers met oa last wish redelijk eenvoudig aan, maar dan heb je ***dure gear nodig, terwijl een smiter dat goedkoop kan :)
Maar ik kan niet wachten op HappyFeet, tig keer leuker dan de standaard smiter die je in elk party wel ziet. Het is alleen zo lang wachten voordat die fg prijzen weer gezakt zijn.
Dan neem je een niet zo standaard smiter.

Mijn smiter heeft echt geen baad bij Grief hoor.
Daarnaast is een simple 2sox "normal" pala shield al voldoende en dan maakt het niet uit welke mod er bij zit :P
Liefst resist want Posion resist wordt niet door salvation gedekt :P

Ik denk niet dat er een smiter is die cheaper is dan de mijne.
Alles is zowat normal item's .. geen exeptional of elite types.

De uniques zijn RattleCage die iedereen aan charsi geeft en ik nog steeds niet heb :P
Een paar Goblin tenen ;) + enigste prijzige item een Guillimens Face.

Rest is Gamble/Rare/Craft/Geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:16:
[...]

Daarnaast is een simple 2sox "normal" pala shield al voldoende en dan maakt het niet uit welke mod er bij zit :P

De uniques zijn RattleCage die iedereen aan charsi geeft en ik nog steeds niet heb :P

Nadeel aan jouw smiter is dan weer dat ik me onoverwinnelijk voel als je in de buurt bent!
Leuke boosts met die aura's van je! Je zou er enkel nog een spirit bij moeten kunnen summonen..

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:50:
[...]

Nadeel aan jouw smiter is dan weer dat ik me onoverwinnelijk voel als je in de buurt bent!
Leuke boosts met die aura's van je! Je zou er enkel nog een spirit bij moeten kunnen summonen..
^^ jammer is dat alleen nature's peace maar lvl 5 oak sage heeft :P

Anders Oath RuneWord wat nog best te doen is.
Heeft lvl 17 HoW spirit, alleen daar heeft een Hammerdin niets aan.

Mijn merc heeft er wel weer baad bij, wellicht als ik een pul vind en hem in een Phaseblade stop haal ik makkelijk de 6frame smite en heb HoW Charges. Daarnaast lvl 20 bonespirit wat weer net dat beetje extra damage geeft :)

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 16-07-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:16:
[...]

Het blijft smiten, je bent afhankelijk van cb items. Zonder Rattle etc kill je gewoonweg niet. Ik ben gewoon geen pala freak. Ik en een hammerdin is dan ook een aparte gewaarwording, ik vind die kerel ook oersaai. Met die kicksin heb ik vrij veel lol gehad. Maar die is zoooo itemdependent, dat gaat niet alleen om de cb :')
Misschien dat ik mijn cursemancer ooit terug kan laten komen op ladder, samen met jouw pala heb je gewoonweg een gosu party-friendly duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:42:
[...]

Het blijft smiten, je bent afhankelijk van cb items. Zonder Rattle etc kill je gewoonweg niet. Ik ben gewoon geen pala freak. Ik en een hammerdin is dan ook een aparte gewaarwording, ik vind die kerel ook oersaai. Met die kicksin heb ik vrij veel lol gehad. Maar die is zoooo itemdependent, dat gaat niet alleen om de cb :')
Misschien dat ik mijn cursemancer ooit terug kan laten komen op ladder, samen met jouw pala heb je gewoonweg een gosu party-friendly duo.
Tuurlijk, maar welke melee build heeft nou geen baad bij CB.
Tot nu toe vind ik de smiter best leuk, alleen lvl'en gaat nog wat moeilijk :)

Ben zelf ook geen palafreak, vind ze raar lopen en alleen daarom heb ik niet veel paladins gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk level ben je dan? En hoeveel baalruns nm heb je nog nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:05:
Welk level ben je dan? En hoeveel baalruns nm heb je nog nodig :)
Ben nog niet ver :P
lvl 45 diablo NM + Anya Ancients en Baal + de runs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:07:
[...]

Ben nog niet ver :P
lvl 45 diablo NM + Anya Ancients en Baal + de runs :P
Ik schop je wel even verder mocht ik vanavond online zijn. Dat ligt aan het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Heeft iemand toevallig nog een Shako over op SCL? Dan heb ik m'n Smiter af \o/

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Wouter185 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:03:
Heeft iemand toevallig nog een Shako over op SCL? Dan heb ik m'n Smiter af \o/
smiter met shako?
Waarom geen Guillaumes?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Owja, da's waar ook. Guillaume's is nog beter idd. Heeft iemand die toevallig nog liggen @ SCL? ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:25:
[...]

Ik schop je wel even verder mocht ik vanavond online zijn. Dat ligt aan het weer :)
Gister niet aanwezig :) was 29graden binnen en dus niet te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:20:
[...]

Gister niet aanwezig :) was 29graden binnen en dus niet te houden :)
Ik was ook niet online, dus geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:23:
[...]

Ik wel en wel een probleem :D

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Vandaag wel lekkere drops gehad. Shako en gheed in dezelfde mephdrop :) . Nog nooit eerder shako gehad behalve dan ook degene die ik gisteren vond ;) . Ook nog titans, wizzy, aantal goede amu's, skiller, ...

Voor 15 runs en 240 mf ofzoiets niet zo mis vind ik dan. Zal wel mijn lucky day zijn.
Wouter185 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:13:
Owja, da's waar ook. Guillaume's is nog beter idd. Heeft iemand die toevallig nog liggen @ SCL? ;)
Als ik hem had gevonden of gewoon had, had je hem wel gekregen maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:23:
[...]

ook niet veel online geweest de laatste week :o

beetje gelevelled met mn classic soso, en een hellrush gehad zodat ik nu iig cs-runs kan meedoen :)

lvl 51 nu, en nu meteor een beetje aan het boosten; 300 dam is nog niet echt om over naar huis te schrijven :/ Wel al eff een mule naar nm-diff gebracht, zodat ik daar iig alle games ook kan zien :) , niet dat ze er zijn, maar als ze er zouden zijn, dan kan ik ze zien :D

@ LoD nog niet echt vorderingen na de dood van mn pally... heb het beginsel van een lightsoso staan op lvl 12 (a5 normal), en een ele-dudu op lvl 15. verder een zooi mules met sox items en nog meer crap...

binnenkort maar eens tijd vrijmaken om weer een beetje te levellen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:18:
[...]

ook niet veel online geweest de laatste week :o

beetje gelevelled met mn classic soso, en een hellrush gehad zodat ik nu iig cs-runs kan meedoen :)

lvl 51 nu, en nu meteor een beetje aan het boosten; 300 dam is nog niet echt om over naar huis te schrijven :/ Wel al eff een mule naar nm-diff gebracht, zodat ik daar iig alle games ook kan zien :) , niet dat ze er zijn, maar als ze er zouden zijn, dan kan ik ze zien :D

@ LoD nog niet echt vorderingen na de dood van mn pally... heb het beginsel van een lightsoso staan op lvl 12 (a5 normal), en een ele-dudu op lvl 15. verder een zooi mules met sox items en nog meer crap...

binnenkort maar eens tijd vrijmaken om weer een beetje te levellen :)
Tis te warm bij mij thuis.. plat dak, zon komt op en schijnt al meteen in onze kamer, DIK 30Graden in de middag :( .. Volgende week vakantie en ook een Screener, Hopelijk helpt het iets :P

Vandaar ook niet achter mijn PC.

Ik zal wel ff snel komen mijn pala staat te trappelen om snel B.Runs @ NM te mogen doen.
Daarnaast heb ik nog steeds RATTLE CAGE en GOBLIN TOE nodig. Guilimens Face is te duur om te krijgen :P

Die zal ik zelf gaan zoeken met mijn lvl 6 nog Hydra Sorc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:50:
[...]

Tis te warm bij mij thuis.. plat dak, zon komt op en schijnt al meteen in onze kamer, DIK 30Graden in de middag :( .. Volgende week vakantie en ook een Screener, Hopelijk helpt het iets :P

Vandaar ook niet achter mijn PC.

Ik zal wel ff snel komen mijn pala staat te trappelen om snel B.Runs @ NM te mogen doen.
Daarnaast heb ik nog steeds RATTLE CAGE en GOBLIN TOE nodig. Guilimens Face is te duur om te krijgen :P

Die zal ik zelf gaan zoeken met mijn lvl 6 nog Hydra Sorc ;)
voordeel van classic lijkt dat daat veel meer/betere magic/rare items lijken te vallen :)

heb gister bijvoorbeeld nog een ring gevonden met fcr, 28%coldres en 6% psnres :) weggegeven aan mijn favourite rusher en guild-leader ;)

m'n soso heeft op classic toch al 74/75/75/3x (hell-diff)

moet alleen nog een wizzy/shard en een viper :P ... wish me luck

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:58:
[...]

voordeel van classic lijkt dat daat veel meer/betere magic/rare items lijken te vallen :)

heb gister bijvoorbeeld nog een ring gevonden met fcr, 28%coldres en 6% psnres :) weggegeven aan mijn favourite rusher en guild-leader ;)

m'n soso heeft op classic toch al 74/75/75/3x (hell-diff)

moet alleen nog een wizzy/shard en een viper :P ... wish me luck
good luck !
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mijn Hydra sorcje is nu level 68, en heeft al 3 unique rings gevonden in 2 dagen tijd. Helaas wel 2x manald en 1x ravenfrost (met maar 15 dex :( ), maar als de unique ringen blijven vallen zal ik niet snel klagen erover ;)

MFing gaat wel erg traag nog omdat ik verder nog geen goede items heb (tussen de 0 en 10% FCR is niet echt geweldig voor teleporting ;) ), maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:26:
Mijn Hydra sorcje is nu level 68, en heeft al 3 unique rings gevonden in 2 dagen tijd. Helaas wel 2x manald en 1x ravenfrost (met maar 15 dex :( ), maar als de unique ringen blijven vallen zal ik niet snel klagen erover ;)

MFing gaat wel erg traag nog omdat ik verder nog geen goede items heb (tussen de 0 en 10% FCR is niet echt geweldig voor teleporting ;) ), maar dat komt nog wel.
Puur Hydra ?
Of een secondary skill er bij ala Orb of zo ?

Ben iig van plan eerst Hydra op niveau te brengen voordat ik Hell in ga.
Zou mij 85 Skill points kosten. Dat is dan lvl 74 klaar als ik ook de +skill quests @ hell heb gedaan.

Daarnaast een ander skill om Hell door tekomen.
Weet alleen nog niet welke. Wellicht een lvl 1 orb voor Chill effect en dan de rest met STATIC FIELD alles van minder health te voorzien en mijn ACT 1 merc alles op afstand af knalt.

Of Volledige Orb er bij nemen en Minder Hydra Damage.

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 18-07-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb lvl 1 CM en Blizzard op lvl 1 gezet, heb ook een 2 cold skills/1 blizzard/2 shiver armor orbje op switch zitten. Heb ook nog een berg punten over aangezien ik nog twijfel tussen eerst meer cold damage, een hogere Static, of toch eerst Fireb?l? maxen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:19:
Heb lvl 1 CM en Blizzard op lvl 1 gezet, heb ook een 2 cold skills/1 blizzard/2 shiver armor orbje op switch zitten. Heb ook nog een berg punten over aangezien ik nog twijfel tussen eerst meer cold damage, een hogere Static, of toch eerst Fireb?l? maxen :D
Wat ik @ SC aan damage had kwam door de +12 skill die ik daar had.
Red ik nu @ HC bij lange na niet :P

Rond de 13xx minimale Damage voor hydra is wel prettig. (+3 fire skills van Hex Fire zwaard en +4 sorc skill mee genomen (+1 circlet/Amu en +2 spirit Shield)

Hou je alleen weinig skill points over

Static @ lvl 10 heeft 12 yard en dat is lekker ruim :) dan zit je al bijna @ lvl 85 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik snap nooit hoe mensen zoveel meer geluk hebben met mf-en dan ik, ik vind nooit geen hol tijdens mijn andy countess summoner mephisto diablo eldritch runnetjes, ik haal zelfs een gemiddelde van 1 op de 10 runs waarbij er een GEEL item dropped, de rest is altijd blauw

andy dropped zelfs ongeveer 50% van de runs helemaal niks of =<2 items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Dat is dan ook wel heel absurd weinig. Ik heb op m'n huidige sorc zo'n 100mf en heb daarmee in 2 dagen al 2x manald en 1x nagel 30 gevonden. Verder nog wat crapuniques en een bloodfist. Maar elke run dropt andy toch zeker wel 1 rare. Dit alles helaas nog op nm aangezien ik nog steeds niet hellwaardig ben.

[ Voor 13% gewijzigd door Jacub86 op 19-07-2007 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:36:
ik snap nooit hoe mensen zoveel meer geluk hebben met mf-en dan ik, ik vind nooit geen hol tijdens mijn andy countess summoner mephisto diablo eldritch runnetjes, ik haal zelfs een gemiddelde van 1 op de 10 runs waarbij er een GEEL item dropped, de rest is altijd blauw

Hoi, ik heb zelfs nog minder :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Hmm dan heb ik het nog niet zo slecht, pindle net ging helemaal ver, op nm 1 unique ring 1 unique boots en 1 rare ring :D Helaas allemaal zooi maar ik vind toch met behoorlijke regelmaat uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik niet, vandaar dat ik blij steken op nm, want hell is een doodsverwensing voor me.
Maar goed, ik heb d2 al een week niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:55:
Ik niet, vandaar dat ik blij steken op nm, want hell is een doodsverwensing voor me.
Maar goed, ik heb d2 al een week niet aangeraakt.
ik heb atm meer kans op drops @classic :( m'n dudu is nog steeds mn hoogste char @ LoD, en die zit op lvl 15...

ben nu m'n gear voor mn nieuwe hammer aan het sprokkelen... kan mss een zaka 44@ kopen :D die is van MY!!!

heb al een GA 199% betaald, dus die komt eraan :)

nu nog een suicide branch, een pally-fcr amy (ben je al aan het craften tollo O+ ) en een mooie FCR ring (die ik net weg heb gegeven 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:36:

Pheno79 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:18:
[...]

Hoi, ik heb zelfs nog minder :')
Same Here :P

SCl had ik 3xx% MF en geen reet gevonden :)
Jacub86 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:45:
Hmm dan heb ik het nog niet zo slecht, pindle net ging helemaal ver, op nm 1 unique ring 1 unique boots en 1 rare ring :D Helaas allemaal zooi maar ik vind toch met behoorlijke regelmaat uniques.
Als jij zo veel vind, heb jij toevallig ook een Rattle Cage en Goblin Toe boots gevonden >>??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ik begin wel een nieuwe char, die hammerdin slaat nog geen deuk in een bakje boter zonder zelf dood te gaan op hell. De den of evil lukte net :') Dus hij gaat even de koelkast in en rent af en toe naar baal nm. Die hij ook met 3 full rejuvs aan kan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo Clone Classic.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337.h4x0r/Screenshot060.jpg
Ineens een walk! (Pwe) dat is duidenlijk.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337.h4x0r/Screenshot061.jpg
De eerste ontmoetting op classic.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337.h4x0r/Screenshot063.jpg
Hij healed als een zealer met 50% lifeleech :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337.h4x0r/Screenshot066.jpg
Doet goed pijn die fire + rode strala van hem.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337.h4x0r/Screenshot071.jpg
Zo even een moment van rust.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337.h4x0r/Screenshot076.jpg
Even wat hulp ingeschakeld, Toen was het toch snel gebeurd.
Je krijgt er wat xp van, maar verder geen items ook geen anni.

Nouja een leuke ervaring was het wel.

Groeten Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
geen anni? Dat is wel spijtig, maar kan me voorstellen dat het gaaf was om hem een keer tegen te komen (mij nog nooit gebeurd iig).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh, eindelijk een leuk ringetje gevonden op classic:
10 FCR
9 energy
27FR
28LR

man, classic is gewoon veel leuker dan ik gedacht had. levellen is moeilijker, maar geen gezeur met Runes/charms en Elite uniques..gewoon lekker elke blue en yellow oprapen en kijken of er wat bruikbaars bij zit, geweldig!

ben nu level 44 (orb sorc) en net diablo NM neergelegd.. heerlijk gevoel weer, echte battles met eindbazen, en niet pief paf dood. nee, echt weer met zweet in je handen rond Diablo dansen en hopen dat zijn lightning je niet raakt..en dat voor zo´s 5 a 10 minuten, daar speel ik diablo voor!

Met een verzameling van leuke yellow rare items, it het een feest om door classic te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denyos schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:30:
geen anni? Dat is wel spijtig, maar kan me voorstellen dat het gaaf was om hem een keer tegen te komen (mij nog nooit gebeurd iig).
No annis in classic, terwijl het daar juist een stuk lastiger is. Gezien je geen ubergosu items kan hebben :)

Nou ja, nog 2 weken en dan is blizcon er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoi,

wat zijn max sockets van een royal shield? Ik dacht 4...
link

Wou hier eventueel een spirit in maken, jammer genoeg vraagt ie wel 40 fg voor zijn schildje, daar moet dus wat vanaf.

En wat is het verschil met een zakarum schield mbt str req, chance to block, faster block rate, etc...(met pakweg dezelfde resists?)
Kan hier (werk) niets opzoeken en wil graag bod uitbrengen voor 't weg is... Kan iemand even checken op arreat ofzo?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
yago schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:23:
Hoi,

wat zijn max sockets van een royal shield? Ik dacht 4...
link

Wou hier eventueel een spirit in maken, jammer genoeg vraagt ie wel 40 fg voor zijn schildje, daar moet dus wat vanaf.

En wat is het verschil met een zakarum schield mbt str req, chance to block, faster block rate, etc...(met pakweg dezelfde resists?)
Kan hier (werk) niets opzoeken en wil graag bod uitbrengen voor 't weg is... Kan iemand even checken op arreat ofzo?
royal (gilded)
sox 4 (4)
lvl 41 (38)
str 114 (89)
%block [25] 55% ([22] 52%)
def 156-181 (144-168)
smite 24 to 32 (20 to 28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
freggell schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:54:
[...]

royal (gilded)
sox 4 (4)
lvl 41 (38)
str 114 (89)
%block [25] 55% ([22] 52%)
def 156-181 (144-168)
smite 24 to 32 (20 to 28)
thx

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
[...]

Als jij zo veel vind, heb jij toevallig ook een Rattle Cage en Goblin Toe boots gevonden >>??
Helaas niet, anders laat ik het asap weten op het andere forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal! ik heb sinds kort (gister :P ) ook diablo 2 en geinstalleerd op m'n laptopje (363mhz, 4 mb videokaart, 128 mb ram) M'n laptopje doet gewoon ruim aan de spec eisen die diablo stelt, en bij de installatie zijn er ook geen problemen (hij vind de videokaart enzo en kies automatisch voor direct draw 2d) nu start ik het spel op, kies een poppetje, naam gegeven, ik kom in het level en nu zie ik alles (lui waarmee je kan praten enzo) maar ik zie mezelf niet! :S ik heb al aan de instellingen gezeten maar niks helpt...

ik hoop dat een van jullie me kan helpen! als een screenshot nodig is zal ik die maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist LOD er ook bij geinstalleerd en die doet het wel goed... dus ik kan spelen :D iemand nog tips? ik ben nu lvl 4 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:37:
Ik heb zojuist LOD er ook bij geinstalleerd en die doet het wel goed... dus ik kan spelen :D iemand nog tips? ik ben nu lvl 4 :9
Ik zou eerst wat levelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denyos schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:30:
ben hem 20x tegengekomen oid.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:54:
hallo allemaal! ik heb sinds kort (gister :P ) ook diablo 2 en geinstalleerd op m'n laptopje (363mhz, 4 mb videokaart, 128 mb ram) M'n laptopje doet gewoon ruim aan de spec eisen die diablo stelt, en bij de installatie zijn er ook geen problemen (hij vind de videokaart enzo en kies automatisch voor direct draw 2d) nu start ik het spel op, kies een poppetje, naam gegeven, ik kom in het level en nu zie ik alles (lui waarmee je kan praten enzo) maar ik zie mezelf niet! :S ik heb al aan de instellingen gezeten maar niks helpt...

ik hoop dat een van jullie me kan helpen! als een screenshot nodig is zal ik die maken...
was dat wel slim om d2 te kopen? nouja, over 2 weken is blizzcon er, misschien wordt diablo 3 geannounced, maar je kunt alvast ervaring opdoen natuurlijk _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:37:
singleplayer of battle.net?

singleplayer is wel leuk, totdat je heroeditor ontdekt, dan is de lol er snel van af

battle.net, levelen en nooit items goedkoop wegdoen, met name dingen genaamd "Stone of Jordan" of "Mara's Kaleidoscope" zou ik niet voor 3 Perfect gems traden :P

ook geen Vex Jah Ber Sur Lo of Zod ruilen voor een EL rune omdat een EL rune lekker 50 def geeft

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 20-07-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:18:
[...]

was dat wel slim om d2 te kopen? nouja, over 2 weken is blizzcon er, misschien wordt diablo 3 geannounced, maar je kunt alvast ervaring opdoen natuurlijk _/-\o_
Voor die paar euro maakt dat toch niet meer uit. Aankondigen bij blizzard betekent nog eens twee jaar wachten totdat het uit is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
gilded is geen zakarum hé:

zaka heeft 142 str-req, en nog net iets meer def

kom maar een keer kijken; heb nu een zaka én een gilden voor als ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
kwakke01 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 06:43:
[...]

gilded is geen zakarum hé:

zaka heeft 142 str-req, en nog net iets meer def

kom maar een keer kijken; heb nu een zaka én een gilded voor als ;)
oh, en mn druid is inmiddels lvl22, dus bijna baal-ready ;)

-edit- 23, en 3 keer gehostiled nu ...
en dan moet ik nog met baalies beginnen :/ classic is wat dat betreft veel meer coop dan LoD; daar zitten alleen maar tppk-ers lijkt het...

na ja, komende weken toch weinig tijd, dus veel/lang zullen jullie me niet zien vrees ik...

[ Voor 29% gewijzigd door kwakke01 op 23-07-2007 07:50 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.