Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukgevaar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-06-2021
Zijn er nog mensen die een nieuw poppetje gaan starten?

Ik heb het spel weer eens opnieuw uitgevonden en ga het weer is lekker spelen! :9~

Kunnen de geintereseerde me misschien op MSN/mailen? O-)
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is heb je nu 100% toegang tot het gotdiabloforum, daar staan veel accounts met ook hcl/scl erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nergens het woord goedkoop in die reactie genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Lol gisterenavond maakte ik de spirit monarch van Pheno leeg (28%) en maakte een nieuwe, 35%.
Daarnet 4so broad sword, nog een 35% spirit.

Laat mij de runeword maar maken jongens.

:P

Op hell gebruik ik nu mijn oude 30% spirit en op nightmare switch ik naar dual spirit 70% (op hell Gerke's sanctuary met pd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 22:36
Rudy_V schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:35:
@ Zontar.... gewoon een losse thread maken dat je een soj hebt gevonden. Als hij legit is, altijd een titel maken a la .... "zomg, andy dropped a soj".... dan moet je er toch boven de 200fg voor vangen. Probeer gewoon vertrouwen te geven, veel Sojs zijn duped en van gammele spelers. Je hebt hem bovendien nu tussen de absolute crap neergezet, waardoor eigenlijk niemand met geld erin kijkt. Ik heb je maar even een bod van 100fg gegeven voor de Soj als bump, wat overigens 100% legit is, voor 100fg wil ik wel een soj, maar ik denk dat je meer moet kunnen krijgen.

@Pheno, die whistans is nog wel wat waard voor een maxblock sorc.
zal ik doen. als ik daar op bot vis dan mag je em hebben voor die 100fg, moet toch ergens beginnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:09:
Lol gisterenavond maakte ik de spirit monarch van Pheno leeg (28%) en maakte een nieuwe, 35%.

Op hell gebruik ik nu mijn oude 30% spirit en op nightmare switch ik naar dual spirit 70% (op hell Gerke's sanctuary met pd).
sjiek hendig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Is er een manier om, als je windowed speelt, je muis vast te maken aan het venster zodat je er niet uit kan? (tenzij alt tab) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Weet iemand hoeveel deze waard zou zijn op d2jsp(Artisan's Tower Shield of Deflecting)? Volgens mij heb ik ze vorig seizoen voor 1.5k fg zien gaan maar ik weet niet meer zeker of dat deze precies is.. iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/8695/screenshot062zu1.th.jpg

Hij is van peke btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 08-07-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
peke schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:05:
Is er een manier om, als je windowed speelt, je muis vast te maken aan het venster zodat je er niet uit kan? (tenzij alt tab) ?
Met Ultramon kun je met een toetsencombi je muis aan je venster locken. Tevens kun je met een aparte D2loader zo opstarten dat het scherm niet minimaliseert als je mis klikt, wat ook al 70% scheelt :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:38

M_V

niet veel, 3 sox <<<< 4 sox. met 100fg houdt het wel op vrees ik. Het scheelt je namelijk gewoon 1 facet en das wel 5% dmg en resistance

Een Jmod (jewellers monarch of deflection, vrijwel hetzelfde dus, alleen met 4 sockets) daarentegen zal op dit moment 5K fg zijn ofzo, ik heb ze namelijk nog niet gezien deze ladder....

Shops zullen er grif voor betalen gok ik zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudy_V schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:40:
niet veel, 3 sox <<<< 4 sox. met 100fg houdt het wel op vrees ik. Het scheelt je namelijk gewoon 1 facet en das wel 5% dmg en resistance

Een Jmod (jewellers monarch of deflection, vrijwel hetzelfde dus, alleen met 4 sockets) daarentegen zal op dit moment 5K fg zijn ofzo, ik heb ze namelijk nog niet gezien deze ladder....

Mja maar deze is voor lld toch? mm ^^ ik dacht dat peke de jackpot had gewonnen hehe.. 100fg is alsnog netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Rudy_V schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:40:

een Jmod heeft alleen in het algemeen geen res er al in...
en als ik zo even kijk naar dat schildje van peke, dan heeft die increased chance of blocking, en ook 19@ ...
een lekker dingetje dus! en ik denk wel veel waard.. wel meer dan 100 fg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooneater schreef op zondag 08 juli 2007 @ 18:28:
[...]

een Jmod heeft alleen in het algemeen geen res er al in...
en als ik zo even kijk naar dat schildje van peke, dan heeft die increased chance of blocking, en ook 19@ ...
een lekker dingetje dus! en ik denk wel veel waard.. wel meer dan 100 fg
Die 19res is perf diamond. :D
maargoed, ik d8 dattie zoveel waard was omdat het #1 schild voor lld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 28-05 14:55
Mooneater schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:28:
[...]

prima, whisp me maar als je me online ziet
Heb het af en toe geprobeerd de afgelopen dagen, maar je was iedere keer niet online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176974

heb van het weekend volgend circletje gevonden:

Circlet:

+ 2 sorc skill levels
+ 20% faster run/walk
+ 20% faster cast rate
adds 9-24 cold damage
+29 strength
All resitances +13

wat kan ik er voor een prijs op d2jsp voor verwachten?
op dit moment zijn er door iemand 20fg en door een ander een um geboden.
dit lijkt mij nog erg laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hcl/scl? En ja dat maakt veel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Tower shield of deflection is zeker meer dan 100 fg op dit moment!
Kan het plaatje niet volgen maar als hetis wai ik denk, dan zeker 100fg +++

Die circlet van hierboven is ook wel nice!
Zeker de +29 str in combinatie met de 20% FCR (en +2 natuurlijk) (in een vioor arme mensen enigmaloos tijdperk). Zitten er al socketS in? (2 os zou wel erg gosu zijn denk ik...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176974

Pheno79 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:40:
hcl/scl? En ja dat maakt veel uit :P
het is op scl.. en heeft geen sockets.. kan er dus 1 met de socketquest in geknald worden..

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 176974 op 09-07-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 176974 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:14:
[...]

het is op scl.. en heeft geen sockets.. kan er dus 1 met de socketquest in geknald worden..
Dat verandert de zaak wel... Normaal moeten ze 3 os hebben om iets waard te zijn.
Die 3 os voor tower (4 os voor monarch), maakt het schildje pas duur en komt van de J van Jewelers in JTOD/JMOD...

Ik vrees dus dat dit schildje zeker geen 100 fg meer waard zal zijn "due to the lack of sockets.."

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 176974 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 07:27:
heb van het weekend volgend circletje gevonden:

Circlet:

+ 2 sorc skill levels
+ 20% faster run/walk
+ 20% faster cast rate
adds 9-24 cold damage
+29 strength
All resitances +13

wat kan ik er voor een prijs op d2jsp voor verwachten?
op dit moment zijn er door iemand 20fg en door een ander een um geboden.
dit lijkt mij nog erg laag
Jammer dat er geen sox in zitten, kan nu max maar 1 sox in.

Verder is het wel een heerlijke circlet.
FRW en FCR met 29str en all res beter dan dat kan het haast niet.

Zal heus wel redelijke voor betaald worden.
Maar verwacht er niet super veel van.

Zou hem eerder zelf gebruiken :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:41:
[...]

Zou hem eerder zelf gebruiken :)
me 2

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27

Flapmo

and back is gigi!

eikels, :(. Door lezen van dit topic ga ik vanavond ook maar weer spelen. Trapper miss f 1 run maar vooral nieuwe start met OF een light soso (try #3 :p) en dan met of zonder max ES + Tele. Don;t know yet... OF me javazon met titans en een goede strafe bow op de switch (pked laatste keer).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
yago schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:58:
Tower shield of deflection is zeker meer dan 100 fg op dit moment!
Kan het plaatje niet volgen maar als hetis wai ik denk, dan zeker 100fg +++
25 def (perf)
30% faster block
20% increased chance of blocking
all res 57 (3 pd erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Aha, dus toch 3 sockets beschikbaar!
Dus toch jewelers tower shield of deflection.

Die is volgend mij toch wel meer waard dan een schrale 100 fg (zeker in deze tijd waar er volgens mij nog geen JMOD is op Europe...

Als er geen (of 1) socked inzit keldert de waarde wel...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
yago schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:05:
Aha, dus toch 3 sockets beschikbaar!
Dus toch jewelers tower shield of deflection.
...
Artisan's tower shield of deflection.
Ik begrijp trouwens niet waarom zo'n schild zoveel waard is.
Het is zeker een mooi ding maar het clvl is ook 25 dus ook weer niet zo laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
peke schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:20:
[...]

Artisan's tower shield of deflection.
Ik begrijp trouwens niet waarom zo'n schild zoveel waard is.
Het is zeker een mooi ding maar het clvl is ook 25 dus ook weer niet zo laag.
Er zitten de mooiste mods op die een shield kan hebben (verhoogde block) en je kan er facets insteken.
Ze zijn populair in combo met light facets voor sorc en ZEKER javazon met 3 x light facet voor extra damage en goeie block!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt vooral door duelers gebruikt, die het liefst hogere levels willen choppen. Dus dan is dam/res wel lekker ;)

Iron men hebben er weinig aan. Wat me overigens wel grappig lijkt, eens in zo'n contest mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 22:56

CyBoB

.::BURB::.

Zou je misschien kunnen vertellen hoe je die socketed dingen leeg maakt? Ik heb namelijk ook nog wat lage spirits liggen die ik wel opnieuw zou willen vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBoB schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:06:
[...]

Zou je misschien kunnen vertellen hoe je die socketed dingen leeg maakt? Ik heb namelijk ook nog wat lage spirits liggen die ik wel opnieuw zou willen vullen :)
In cube stoppen + hel + scroll of town portal (niet tome) en dan op de convert (oid) knop duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 22:56

CyBoB

.::BURB::.

oke nice, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

is de experience gain weer hetzelfde als in 1.09? aangezien er in nog geen 2 weken al lvl 97'ers zijn op ladder hc , ladder sc , normal diablo en hc diablo -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Als iemand nog dingen duur wil verkopen, dan moet ie opschieten... De HR's gaan op HCL nu voor 600 fg of lager al, dus het gaat hard met de prijzen. De eerste topics met torches +ft's en unid-anni's zijn alweer geopend... Wacht nog eff met kopen, want ik speel wss alleen deze week nog een beetje en las dan eff een zomerstop in :P zou wel lekker zijn als ik voor die tijd nog ancients hell heb, maar niet ten koste van alles oO
Anoniem: 182205 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:18:
is de experience gain weer hetzelfde als in 1.09? aangezien er in nog geen 2 weken al lvl 97'ers zijn op ladder hc , ladder sc , normal diablo en hc diablo -.-
1-15 trist-runs
15-20 tombs
20-24 cows
24-4x baal-normal
4x nm rush
4x-7x NM baals
7x NM rush
7x hell baals

voor classic geldt daar waar baalruns staat cs-runs of cows, afhankelijk van je lvl en de party waar je inzit :P

[ Voor 37% gewijzigd door kwakke01 op 09-07-2007 15:34 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago

ok, ik ga ook 2 spirits maken als ik een goed aanbod krijg voor 2 x [thul + amn] (as er hier betere offers komen => graag :P )
Die mag jij dan even ineen knutselen...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 182205 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:18:
Je vergeet dat er een hoop mensen zijn zonder leven....lijkt het wel. TellMeAStory bv doet volgens mij 24/7 gamen, zodat hij zijn torchshopje weer kan openen.
Styga is ook alweer klaar om hellbaalruns te pesten met hostile. En zo zijn er wel notoire mafketels (zegt diegene die lvl 78 in 2 dagen solo was :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:57:
[...]

Je vergeet dat er een hoop mensen zijn zonder leven....lijkt het wel. TellMeAStory bv doet volgens mij 24/7 gamen, zodat hij zijn torchshopje weer kan openen.
Styga is ook alweer klaar om hellbaalruns te pesten met hostile. En zo zijn er wel notoire mafketels (zegt diegene die lvl 78 in 2 dagen solo was :X )
Inderdaad... JIJ hebt recht van spreken ! ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:32:
Als iemand nog dingen duur wil verkopen, dan moet ie opschieten... De HR's gaan op HCL nu voor 600 fg of lager al, dus het gaat hard met de prijzen. De eerste topics met torches +ft's en unid-anni's zijn alweer geopend... Wacht nog eff met kopen, want ik speel wss alleen deze week nog een beetje en las dan eff een zomerstop in :P zou wel lekker zijn als ik voor die tijd nog ancients hell heb, maar niet ten koste van alles oO

[...]

1-15 trist-runs
15-20 tombs
20-24 cows
24-4x baal-normal
4x nm rush
4x-7x NM baals
7x NM rush
7x hell baals

voor classic geldt daar waar baalruns staat cs-runs of cows, afhankelijk van je lvl en de party waar je inzit :P
dat snap ik nou ook wel dork :P

maar vond het opvallend dat er al weet ik veel hoeveel spelers @ hc lvl 90+ zijn...
en dan nog op classis paar lvl 90+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 182205 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:30:
[...]

dat snap ik nou ook wel dork :P

maar vond het opvallend dat er al weet ik veel hoeveel spelers @ hc lvl 90+ zijn...
en dan nog op classis paar lvl 90+
...en als je van die 'monsters' dood maakt krijg je zogenaamde 'experience', en als je daar genoeg van hebt ga je een level omhoog! :*)

Er zijn nog steeds mensen die op het 'wie heeft deze ladder reset 99 het eerst bereikt' lijstje willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:41:
[...]

...en als je van die 'monsters' dood maakt krijg je zogenaamde 'experience', en als je daar genoeg van hebt ga je een level omhoog! :*)

Er zijn nog steeds mensen die op het 'wie heeft deze ladder reset 99 het eerst bereikt' lijstje willen komen.
omg... ik speel al 6 jaar diablo man :X

velen kennen mij ook wel hoor ;) gratis torches... stuff.. and so on

ik heb nog een account openstaan...

weasel85//aue4maxn geloof ik, bijna alles is expired... :'(

kijk maar wat je pakt maar verdeel het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik plaag je alleen maar :D

Ik ben net weer op deze ladder begonnen, allemaal chars waren op de oude ladder aan het expiren...

Heb zelfs ergens nog een legit Sur op non-ladder liggen nu, nooit gebruikt omdat ik verder de runes voor Bramble niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

temp banned kwakke :(

ik zoek morgen wel ff naar die str charms.. nu echt slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:22:
[...]

Inderdaad... JIJ hebt recht van spreken ! ;)
Zie ander forum bij hall of fame maar weer. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Ik wil een keer een bowamazon maken. Maar daar ben ik aan het twijfelen tussen multishot en strafe. En daarom vraag ik het hier eventjes :) . Welke zouden jullie kiezen?

En large charms, degene die 2 "plaatsviekantjes" inpakken, met 30 tot health, bijhouden of weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Maldred schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:01:
Ik wil een keer een bowamazon maken. Maar daar ben ik aan het twijfelen tussen multishot en strafe. En daarom vraag ik het hier eventjes :) . Welke zouden jullie kiezen?

En large charms, degene die 2 "plaatsviekantjes" inpakken, met 30 tot health, bijhouden of weggooien?
ligt aan je doel :)

ik heb met een strafe en een multi shot gespeeld. En opzich is het wel verschillend
Ik vond zelf strafe het leukste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
freggell schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:26:
[...]

ligt aan je doel :)

ik heb met een strafe en een multi shot gespeeld. En opzich is het wel verschillend
Ik vond zelf strafe het leukste spelen.
Wel, het doel is gewoon zo veel mogelijk doden van monsters :) . Zou ofwel strafe of multi gebruiken voor de groepen van monsters. Voor bazen zou ik dan de freezing arrow gebruiken(waarbij ik me nog altijd afvraag of dat wel iets van dmg zou doen). In dat opzicht kan je ook geen strafe gebruiken voor bazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strafe vind ik fijner, gezien alleen de 4 middelste pijlen (of zoiets) de mods van je char overnemen (zoals firedam, slow, of andere dingen). Strafe is gewoon heerlijk om mee te uzi'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Maldred schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:12:
[...]

Wel, het doel is gewoon zo veel mogelijk doden van monsters :) . Zou ofwel strafe of multi gebruiken voor de groepen van monsters. Voor bazen zou ik dan de freezing arrow gebruiken(waarbij ik me nog altijd afvraag of dat wel iets van dmg zou doen). In dat opzicht kan je ook geen strafe gebruiken voor bazen?
Het doel leek me al duidelijk :+ Ik bedoelde het dan ook iets anders. bij een pitrunner wil je strafe gebruiken.

Als je veel in "open" veld speeld, dan is multi ook nog wel geinig.

Strafe voor bazen werkt best goed :)
een horde van pijlen op de baas, wordt ie echt niet blij van.

Oh, en datgene wat pheno zegt, strafe doen alle pijlen de mods over nemen, bij multi alleen de binnenste x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Het doel wat ik zei was misschien een beetje een dom antwoord :) . Was eerder dan ook voor de iets nauwere gangen en niet meteen openveld.

Ik ga er dus een strafe van maken. Klinkt best goed. Nog nooit eerder een bowamazon gemaakt maar dat moet wle lukken :) .

Bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
[...]

Het doel leek me al duidelijk :+ Ik bedoelde het dan ook iets anders. bij een pitrunner wil je strafe gebruiken.

Als je veel in "open" veld speeld, dan is multi ook nog wel geinig.

Strafe voor bazen werkt best goed :)
een horde van pijlen op de baas, wordt ie echt niet blij van.

Oh, en datgene wat pheno zegt, strafe doen alle pijlen de mods over nemen, bij multi alleen de binnenste x
Ik neem altijd Strafe :) puur voor de effecten die "alle" 10 de arrows mee nemen.
Multi wordt de effecten allen op de middelste "2" pijlen mee genomen.

Multi is voor een CS runner ideaal.
Een mixed physical zon is ook een idee.

Strafe en Multi gaan goed samen.
Stel je heb een WWS met ingebouwde ctc Amplify Curse.
Keertje rondschieten om deze te casten en verder met Multi shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strafe alleen al cleaned de cs al aardig, gezien de pijlen al door de schermen heen glijden. Multishot vind ik overrated. Niet nadenken maar een baksteen op je muisknop leggen en hopen dat ze niet vanaf de flanken komen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:46:
Strafe alleen al cleaned de cs al aardig, gezien de pijlen al door de schermen heen glijden. Multishot vind ik overrated. Niet nadenken maar een baksteen op je muisknop leggen en hopen dat ze niet vanaf de flanken komen aanvallen.
kan inmiddels weer voorzichtig proberen om cows-classic onveilig te maken. Na de K#t-rip van mn pally me gister eff boos gemaakt op classic, en ben nu weer lvl 24 (de helft v.d. lvls solo, de andere helft in-party :)

voordeel van classic is dat er relatief weinig gehostiled wordt

werd gister bijvoorbeeld alleen gehostiled door een lvl 31 baba... Ik zat in een party van 6 met aan het hoofd een lvl 56 orb-sorc. We hebben de baba nooit town zien verlaten terwijl wij onze quests binnenhengelden :P

lvl 24 dus, dus lvl 1 blizztime. 6 lvls to go for orb :P maar met blizz kan je ook heel aardig koeien slopen hoor :)

loop atm rond met een isenhart-set (geruild voor sigon-helm)

ga voor de fire-orb build; aangezien light te veel skills nodig heeft om echt dam te doen.

gooi wel wat extra puntjes in static, zodat ik niet perse naast de koeien hoef te staan om ze te static-en :D

met fire, kan je dan het beste voor hydra gaan, of voor meteor? tellme-tellme!!

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31650

Wanneer "expired"je karacter niet meer na 11 dagen? Ik ga op vakantie dus wil mijn karakters wel houden, Mijn sorc is geen probleem die is lvl 77. Mijn barb heb ik intussen op lvl 13, en die expired ook niet meer. Nu is mijn Necro intussen level 14 en die staat nog steeds op "expiring in 11 days" ?...beide hebben de Andy quest volbracht....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:40
je moet minimaal een x aantal uren gespeeld (ingame) hebben met een character voordat hij niet meer expired. Vandaar dat er ook mulepark's zijn :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah, ok, nou dan moet ik nog maar wat uurtjes met mijn necro spelen... :o
ik speel hem voor het eerst, en ben al verkeerd begonnenmet skills, maar dat kan ik nog wel rechtrekken...iets teveel in Raise skeleton al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Anoniem: 31650 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:21:
ik speel hem voor het eerst, en ben al verkeerd begonnenmet skills, maar dat kan ik nog wel rechtrekken...iets teveel in Raise skeleton al gedaan.
teveel raise skeleton?????
ik begin bij een summoner, 1pt in mastery, 1pt in golem, 1pt in golem mast, 1 amp. en de rest raise skel. totdat deze vol is, daarna de mastery.

Dus ik zie ff niet hoe je tevel in Raise skeleton gestopt kan hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
denyos schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:19:
je moet minimaal een x aantal uren gespeeld (ingame) hebben met een character voordat hij niet meer expired. Vandaar dat er ook mulepark's zijn :)
Volgens mij moet je minstens 2 uur gespeeld hebben met het character, maar ik kan me ook vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
ik speel hem voor het eerst
, en ben al verkeerd begonnenmet skills, maar dat kan ik nog wel rechtrekken...iets teveel in Raise skeleton al gedaan.
ik denk dat je de nadruk op dit zins-deel moet leggen freggell ;)

een skellymancer moet juist veel meat hebben; kwaliteit komt later wel, eerst kwantiteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Maldred schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:51:
[...]

Volgens mij moet je minstens 2 uur gespeeld hebben met het character, maar ik kan me ook vergissen.
2 uur, klopt!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
kwakke01 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:53:
[...]

ik speel hem voor het eerst
[...]

ik denk dat je de nadruk op dit zins-deel moet leggen freggell ;)

een skellymancer moet juist veel meat hebben; kwaliteit komt later wel, eerst kwantiteit :)
dat zeg ik ;)

Had alleen het stukje: speel voor het eerst gemist.
En dan nog... ik kan me niet bedenken welke skills er eventueel vergeten zijn....
of je moet voor iets anders gaan dan summoner.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:42:
[...]

kan inmiddels weer voorzichtig proberen om cows-classic onveilig te maken. Na de K#t-rip van mn pally me gister eff boos gemaakt op classic, en ben nu weer lvl 24 (de helft v.d. lvls solo, de andere helft in-party :)

voordeel van classic is dat er relatief weinig gehostiled wordt

werd gister bijvoorbeeld alleen gehostiled door een lvl 31 baba... Ik zat in een party van 6 met aan het hoofd een lvl 56 orb-sorc. We hebben de baba nooit town zien verlaten terwijl wij onze quests binnenhengelden :P

lvl 24 dus, dus lvl 1 blizztime. 6 lvls to go for orb :P maar met blizz kan je ook heel aardig koeien slopen hoor :)

loop atm rond met een isenhart-set (geruild voor sigon-helm)

ga voor de fire-orb build; aangezien light te veel skills nodig heeft om echt dam te doen.

gooi wel wat extra puntjes in static, zodat ik niet perse naast de koeien hoef te staan om ze te static-en :D

Fire skill -> meteor vanwege de low points high damage ratio ;)
Of FIRE WALL deze doet maxed en 10 in firemastery al zo'n 5k damage :)

---

Skelly's Zorg voor een wand met +mastery en een head met + mastery en gooi alle punten in Raise dan de rest in mastery :)

Zo hebben je skelly redelijk wat life @ low lvl met +6max Mastery extra op wand en head.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:42:

Meteor was alleen leuk bij de throne, vond ik. Hydras kun je voor je uit casten, dus je hoeft niet eens in de buurt van bv memphi te staan om hem te killen. En hydras voor elk poortje zetten, ze tanken niet, maar ze maken alles af :)
Teveel bestaat niet zoals gezegd :)
20 mastery, 20 raise, 1 punt in elke curse (attract, _O_ ) en dmv items bv amp curse op level 10 krijgen. 1 puntje ce en in principe ben je klaar. Daarna ligt het aan speelstijl: mages erbij? revives? Of ook een golem? Curses omhoog? (confuse attract zijn erg leuk bij een summy) of wil je wat supporting bones smijten?
En niet vergeten de might merc in act 2 te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu teveel in raise skeleton gedaan ipv mastery naar mijn idee. Ik hoef geen 10 skeletons met 1 damage, maar 4 met 10 damage ofzo, vandaar dat ik eigenlijk eerst Raise skeleton tot lev 6 of zo moest doen, ( 4 skeletons?) daarna max skeleton mastery en daarna weer max raise skeleton...Skeleton masteries is toch voor meer damage per skeleton, of zit ik er nu gewoon naast?...:)

naja...ik speel hem voor het eerst, dus ik zie wel... :D..wel een geinige char, aangezien ik altijd sorc ben geweest, leek me deze ook wel eens leuk... :)

Ik heb wel een golem, geen mages, revive wel, maar hoe zit het met exploding corpses? Schijnt behoorlijk goed te zijn, maar moet ik kiezen tussen revive of exploding corpse? of kan dat samen?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 31650 op 11-07-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:06:
[...]

Meteor was alleen leuk bij de throne, vond ik. Hydras kun je voor je uit casten, dus je hoeft niet eens in de buurt van bv memphi te staan om hem te killen. En hydras voor elk poortje zetten, ze tanken niet, maar ze maken alles af :)

[...]

Teveel bestaat niet zoals gezegd :)
20 mastery, 20 raise, 1 punt in elke curse (attract, _O_ ) en dmv items bv amp curse op level 10 krijgen. 1 puntje ce en in principe ben je klaar. Daarna ligt het aan speelstijl: mages erbij? revives? Of ook een golem? Curses omhoog? (confuse attract zijn erg leuk bij een summy) of wil je wat supporting bones smijten?
En niet vergeten de might merc in act 2 te pakken ;)
hydra's kunnen goed scouten idd, maar moven de targets dan ook? ik moet er namelijk wel snel cold immunes mee kunnen killen. Meteor of idd wall lijken me dan practischer aangezien ik die zelf kan timen en mikken. Mijn evraring met hydra's is dat ze hoofdzakelijk missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:06:
[...]

[...]

Teveel bestaat niet.....tekst
tekst.....might merc in act 2 te pakken ;)
Wil hydra's een beetje pijn doen dan zal er redelijk wat Points in moeten.
@ Scl had een ik NIET Fully synergized Hydra Orber :) Werkt goed BTW dus het is wel mogelijk alleen had ik HIER wel 12 +Skills en +1extra Fire waardoor Memphy in 40 Sec op de grond lag.

Had mijn Skills deze manier gedaan.
20 Orb
1 CM met +12 skills had ik -75% resist ofzo, ff checken :)
11 FireBolt
14 FireBall
20 Hydra
20 Fire Mastery

De 11 FireBolt 14 FireBall Combinatie Gaf mij HOGERE FireBall damage dan 20 FireBall alleen.
Vandaar 11 FireBolt.

Hydra's en daarna FireBall Spammen met een Orb je er tussen voor de Slow effect on Memphy werkt zeer prettig.

Weet dus niet hoe hydra's het doen met beduidend minder +Skill points @ Classic.

CS run ging ook aardig.
Hydra's Planten en Orb Casten.
Met FireBall de ColdImmuns Snipen.

Diablo Lag ook zo om i.c.m. merc alleen deze mis je @ Classic.

[ Voor 24% gewijzigd door Derr_Hans op 11-07-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:45:
[...]

@ Scl had een ik NIET Fully synergized Hydra Orber :) Werkt goed BTW dus het is wel mogelijk alleen had ik HIER wel 12 +Skills en +1extra Fire waardoor Memphy in 40 Sec op de grond lag.

20 Orb
11 FireBolt
14 FireBall
20 Hydra
20 Fire Mastery

De 11 FireBolt 14 FireBall Combinatie Gaf mij HOGERE FireBall damage dan 20 FireBall alleen.
Vandaar 11 FireBolt.

Hydra's en daarna FireBall Spammen met een Orb je er tussen voor de Slow effect on Memphy werkt zeer prettig.

Weet dus niet hoe hydra's het doen met beduidend minder +Skill points @ Classic.

CS run ging ook aardig.

Waarom orben als je toch met minimaal 2 spelers bent? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:48:
[...]

Waarom orben als je toch met minimaal 2 spelers bent? 8)
Daar heb je een punt, maar als je chars wilt rushen waarom geen orb ?? :P
Orb Killed de monster sneller als Hydra en FireBall samen :P

--

@Hans
Om snel Cold Immunes te killen kan je idd FireWall nemen.
Om Beter te richten is FireBall misschien iets handiger.

Mijn SCL setup had bijna 2.5K fireBall en dat is voldoende voor normale monster hoor @ hell.
FireWall haal met gemak veel meer alleen dan wel over 3 sec.

Heb je +skills ga voor Hydra anders FireWall heb je zat punten voor Static en eventueel een Armor Skill.
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:45:
[...]

20 Orb
11 FireBolt
14 FireBall
20 Hydra
20 Fire Mastery

Vandaar 11 FireBolt.

CS run ging ook aardig.

dia ben ik niet bang voor, die is niet li en niet cold immune, dus ik static z'n ass wel. Orb eroverheen and he'll never know what hit him .

zeis is een ander verhaal, want die kan cold immune zijn... niet handig met dia-runs dus ...

1 fire-wall op hem icm static en hij verteld het niet na :P

hell-diff heeft cold-immunes OVERAL... die moeten dus ook dood. ik denk dat hydra hier tekort schiet, en idd +12 skills is een utopie @ classic. daar focus ik ook niet op. Ik ga voor full resi, en daar waar mogelijk fhr

warmth en tele krijgen extra punten, want die heb ik hard nodig met een redelijk kleine manapool :( zal proberen een shard/wizzy te kopen, maar het huidige bod van 60 fg voor een shard @ classic vind ik nog een beetje te hoog...

denk dat ik idd voor wall ga dan; die stacked ook nog eens, dus das wel lekker :D

@ pheno, ik wil ook af en toe nog eens gek doen en solo eropuit trekken ;) dan is een dual attack geen luxe :X

deze soso moet wel in staat zijn om naar heel duriel te komen, en deze neer te leggen...

oh, en orb omdat dit mijn main attack is/wordt. koeien met orb is gewoon LEKKER!!!

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 11-07-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:52:
[...]

@ pheno, ik wil ook af en toe nog eens gek doen en solo eropuit trekken ;) dan is een dual attack geen luxe :X

deze soso moet wel in staat zijn om naar heel duriel te komen, en deze neer te leggen...

oh, en orb omdat dit mijn main attack is/wordt. koeien met orb is gewoon LEKKER!!!
En daar gaat het dus mis. Solo op classic is pittig, alleen de hammerdins willen er nog heelhuids uitkomen, met godly classic gear. Soms moet je gewoon weten wanneer het teveel is, en cs snel runnen is er met een sorc niet echt bij. En ik ken je, je wilt snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een vraagje, hoe werkt dat static nou? Ik ben echt zo'n noob dat ik de goede combo's niet echt weet...Ik heb een Meteorb sorc waar ik act 1 en 2 redelijk makkelijk doorkom, maar bv act 3...dat lukt op zich wel...totdat ik gloams tegenkom...dan ben ik gewoon wasted in no time...:(((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2022

DjLando

Hee allemaal,

Na d2 een paar jaar niet meer gespeeld te hebben, kreeg ik na lezen van dit topic toch weer de kriebels :*) Ik heb een paar hc chars naar lvl 90 gebracht ooit, en natuurlijk op sc wat aangekloot, maar eigenlijk nooit voor items gaan hunten enzo.

Dat lijkt me nu wel wat :9

Zijn er mensen die ook een nieuwe char beginnen op softcore ladder of die eventueel een herstartende noob kunnen helpen met een rush? Ben van plan deze mf sorc te maken, zodat ik daarna zelf ook op zoek kan gaan naar wat mooie items: http://d2goons.com/wiki/CharacterBuildsSorceressLightningMF

20 Lightning Mastery
20 Lightning
20 Charged Bolt
1 Teleport (and 1 into its prereq)
1 Static Field
1 Warmth
1 Frozen Armor

Iemand nog aan/opmerkingen over deze build?

Mijn d2 naam is ook djlando, dus een /w ingame is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Points niets op aan te merken, typische light sorc :)

Gewoon goed dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

Ah dank Hans :)

Heb nu d2 ook eindelijk maar eens op windowed gezet; speelt stuk lekkerder eigenlijk.

Wat is de procedure om op de GOT d2 playerlist te komen trouwens? Ik zag dacht ik geen info daarover in OP; excuses als ik ergens overheen gelezen heb.

Zo, dan vanavond maar eens beginnen op level 1 :9 Amazons, ik kom eraan om jullie te helpen hoor! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjLando schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:45:
Ah dank Hans :)

Heb nu d2 ook eindelijk maar eens op windowed gezet; speelt stuk lekkerder eigenlijk.

Wat is de procedure om op de GOT d2 playerlist te komen trouwens? Ik zag dacht ik geen info daarover in OP; excuses als ik ergens overheen gelezen heb.

Zo, dan vanavond maar eens beginnen op level 1 :9 Amazons, ik kom eraan om jullie te helpen hoor! :o
gotdiablo.forum2go.nl :P

Aanmelden en je ziet iedereen :) (nadat o mighty pheno je rechten geeft)
Maar het is tegenwoordig meer HC dan SC players :)

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 11-07-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

Derr_Hans schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:53:
[...]

gotdiablo.forum2go.nl :P

Aanmelden en je ziet iedereen :) (nadat o mighty pheno je rechten geeft)
Maar het is tegenwoordig meer HC dan SC players :)
Wederom dank; zal me gelijk aanmelden.

HC.. tis erg spannend, maar weet nog dat ik het spannender vond qua lagkill dan dat een beestje me mepte :D Ach ja, moet toch op sc beginnen om hc te unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Niet helemaal waar, lees de topic start maar eens :p

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:03:
Niet helemaal waar, lees de topic start maar eens :p
^^ hulp vanuit alle kanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F5'd op forum om te zien of de aanmelding er al is.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
DjLando schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:56:
[...]

Wederom dank; zal me gelijk aanmelden.

HC.. tis erg spannend, maar weet nog dat ik het spannender vond qua lagkill dan dat een beestje me mepte :D Ach ja, moet toch op sc beginnen om hc te unlocken :P
... kleine opm. je vergeet nova als syn ;)

goeie build om countess/summoner te runnen op hell voor keys, en op NM practisch alles.

Mephy hell zal je tegenvallen, maar is met lightning wel neer te krijgen hoor :P beetje + skills zodat je op 25+ K dam komt, en hij ligt zo :)

mightmercje erbij voor de li's en een t-god is een must voor bij de gloams :P

als je geen nova synergy neemt, stop dan die punten in orb en cold mastery, da's errug handig voor bij de gloams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ach ja, moet toch op sc beginnen om hc te unlocken
Lees eens de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

Pheno79 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:09:
F5'd op forum om te zien of de aanmelding er al is.... :*)
Ben er! :)

Had op werk last met een firefox die even geen zin had om cookies te doen met logincode, maar is nu gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

Dank btw voor info over build, en over tip om startpost eens goed te lezen :o

Ik las wel: hc unlocken, maar dacht; ja dat weet ik wel! Errug prettig dat het zo kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
DjLando schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:36:
Dank btw voor info over build, en over tip om startpost eens goed te lezen :o

Ik las wel: hc unlocken, maar dacht; ja dat weet ik wel! Errug prettig dat het zo kan :P
inmiddels terug op lvl 39 @ classic, en ik ben uit over de build; het word toch een meteorb ipv een orb/firewall build.. heb hem ook 1 punt ench gegeven; alle beetjes helpen, en fire mastery moet toch gemaxed worden :D kan ik iig in normal diff straks sneller levellen

ben nu betere gear aan het verzamelen; heb nog niet voldoende resi, en ik heb meer mana nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

kwakke01 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:40:
[...]

inmiddels terug op lvl 39 @ classic, en ik ben uit over de build; het word toch een meteorb ipv een orb/firewall build.. heb hem ook 1 punt ench gegeven; alle beetjes helpen, en fire mastery moet toch gemaxed worden :D kan ik iig in normal diff straks sneller levellen

ben nu betere gear aan het verzamelen; heb nog niet voldoende resi, en ik heb meer mana nodig :D
Meteorbs ownen :) Dit is de eerste keer dat ik een volledige 1 tree sorc doen.. eens kijken of ze het volhoudt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de ama niet doet wat ik wil dan converteer ik wel en maak mijn oude sorcje weer.
Maar goed, ik moet nog levelen en een leuke boog vinden, dan moet het goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:20:
Als de ama niet doet wat ik wil dan converteer ik wel en maak mijn oude sorcje weer.
Maar goed, ik moet nog levelen en een leuke boog vinden, dan moet het goed komen.
wat zoek je voor boog? ik zie regelmatig bogen vallen in NM cows, dus als je zegt wat je zoekt...

heb ook nog steeds vidala boog op een mule als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:39:
[...]

wat zoek je voor boog? ik zie regelmatig bogen vallen in NM cows, dus als je zegt wat je zoekt...

heb ook nog steeds vidala boog op een mule als je wilt
gothic, rune. exceptionals met damage :)
Amp on striking bestond dacht ik niet, helaas. +2, +ias is al lekker natuurlijk, maar erg duur. Mocht het niet lukken dan maak ik wel een orbje om koeien hell te doen, daar moet dan wel eens wat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:12:
[...]

gothic, rune. exceptionals met damage :)
Amp on striking bestond dacht ik niet, helaas. +2, +ias is al lekker natuurlijk, maar erg duur. Mocht het niet lukken dan maak ik wel een orbje om koeien hell te doen, daar moet dan wel eens wat vallen.
Waar kan je vinden wat wel en niet als mod spawned @ classic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Your wish is my command:
affixes/suffixes classic style:

http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=435372

Acties:
  • 0 Henk 'm!
U the master :)

Mijn LOD sorc wordt Hydra / Static met support FireBall's :)
Mis mijn SCL sorc een beetje ;)

Alleen heb nu dus geen ORB's maar static.
Merc moet het afmaken, Act 1 merc ^^

Met alleen +fire skills moet warmth redelijk hoog zijn.
Sinds dat Pheno de HEX FIRE met +3 fire heeft gevonden en die ik nu heb :P gaat het dus weer hydra worden.

Nu heb ik een +2 cold 20fcr orb over voor iemand die hem wil.
Anders gaat ie op switch voor een cold armor skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:48:
[...]

U the master :)

Mijn LOD sorc wordt Hydra / Static met support FireBall's :)
Mis mijn SCL sorc een beetje ;)

Alleen heb nu dus geen ORB's maar static.
Merc moet het afmaken, Act 1 merc ^^

Met alleen +fire skills moet warmth redelijk hoog zijn.
Sinds dat Pheno de HEX FIRE met +3 fire heeft gevonden en die ik nu heb :P gaat het dus weer hydra worden.

Nu heb ik een +2 cold 20fcr orb over voor iemand die hem wil.
Anders gaat ie op switch voor een cold armor skill.
als het @ classic zou zijn geweest had ik er al mn fg's voor over gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
orbjes op classic? Die heb ik nog niet gespot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:17:
orbjes op classic? Die heb ik nog niet gespot ;)
bood in-game al iemand 2K fg voor een insight op classic; ik zie een open markt voor blizzard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
kwakke01 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:19:
[...]

bood in-game al iemand 2K fg voor een insight op classic; ik zie een open markt voor blizzard :+
Hoe kan er nu een insight op classic komen als er geen runes droppen? 8)7

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat insight een unique elite polearm was op Classic :S

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Laatst online: 19-05 09:40
Ik heb net Diablo 2 en LoD geïnstalleerd.
Als ik nu de LoD patch (1.11b) download en installeer, is dan Diablo 2 zelf ook gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:39
TheTMC schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:30:
Ik heb net Diablo 2 en LoD geïnstalleerd.
Als ik nu de LoD patch (1.11b) download en installeer, is dan Diablo 2 zelf ook gepatched?
yep

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naja, weer wat raars...Ik had mijn necro intussen in een mulepark geparkeerd, dus de expire datum is eraf...:)

Maar, Nu wilde ik wat items van mijn sorc overhevelen naar mijn necro, dus ik maak een spel aan (Normal), speel minimaal 5 minuten, dat doe ik altijd of even wat items te wisselen, dus ik ga uit het spel met mijn sorc, wil erin met mijn necro krijg ik "game does not exist" ik denk...k*t...dus ik met mijn sorc weer proberen, en ja hoor, spel bestaat gewoon...ik er weer uit, met mijn barb erin, lukt ook, dus ik denk wtf? met mijn necro erin..."game does not exist"...naja...mijn klomp is gebroken.... :?

gelukkig geen items kwijt, maar ik snap niet waarom mijn necro de games niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Anoniem: 31650 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:14:
Naja, weer wat raars...Ik had mijn necro intussen in een mulepark geparkeerd, dus de expire datum is eraf...:)

Maar, Nu wilde ik wat items van mijn sorc overhevelen naar mijn necro, dus ik maak een spel aan (Normal), speel minimaal 5 minuten, dat doe ik altijd of even wat items te wisselen, dus ik ga uit het spel met mijn sorc, wil erin met mijn necro krijg ik "game does not exist" ik denk...k*t...dus ik met mijn sorc weer proberen, en ja hoor, spel bestaat gewoon...ik er weer uit, met mijn barb erin, lukt ook, dus ik denk wtf? met mijn necro erin..."game does not exist"...naja...mijn klomp is gebroken.... :?

gelukkig geen items kwijt, maar ik snap niet waarom mijn necro de games niet kan vinden
lod - classic ?
hcl - scl ?

Zijn eigenlijk zo snel de enige dingen die ik kan bedenken. Of mogelijk verkeerde difficultie. alhoewel ik niet weet of een van deze dingen van invloed kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:55:
[...]

lod - classic ?
hcl - scl ?

Zijn eigenlijk zo snel de enige dingen die ik kan bedenken. Of mogelijk verkeerde difficultie. alhoewel ik niet weet of een van deze dingen van invloed kan zijn :)
Dat kan niet van invloed zijn. Dan ozu je een andere melding krijgen. Misschien dat je necro nog ergens op een server rondhing die ze aan het crashen waren (dupen). Het enige wat ik kan bedenken, dan is je necro namelijk helemaal out of synch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
idd, ik vermoed ook zoiets,

heb ook al gemerkt dat wanneer ik uit een laggy game kom met die char dikwijls niet kan joinen in pubby's of got-games. Met mijn mule lukt 't dan weer wel.

Gewoon even de game bezetten met je sorc en daarna terug met de necro erin. (minuutje wachten ofzo).

*Don_holio

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.