Derr_Hans schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:45:
[...]
Wil hydra's een beetje pijn doen dan zal er redelijk wat Points in moeten.
@ Scl had een ik
NIET Fully synergized Hydra Orber

Werkt goed BTW dus het is wel mogelijk alleen had ik
HIER wel 12 +Skills en +1extra Fire waardoor Memphy in 40 Sec op de grond lag.
Had mijn Skills deze manier gedaan.
20 Orb
1 CM met +12 skills had ik -75% resist ofzo, ff checken

11 FireBolt
14 FireBall
20 Hydra
20 Fire Mastery
De 11 FireBolt 14 FireBall Combinatie Gaf mij HOGERE FireBall damage dan 20 FireBall alleen.
Vandaar 11 FireBolt.
Hydra's en daarna FireBall Spammen met een Orb je er tussen voor de Slow effect on Memphy werkt zeer prettig.
Weet dus niet hoe hydra's het doen met beduidend minder +Skill points @ Classic.
CS run ging ook aardig.
Hydra's Planten en Orb Casten.
Met FireBall de ColdImmuns Snipen.
Diablo Lag ook zo om i.c.m. merc alleen deze mis je @ Classic.
dia ben ik niet bang voor, die is niet li en niet cold immune, dus ik static z'n ass wel. Orb eroverheen and he'll never know what hit him .
zeis is een ander verhaal, want die kan cold immune zijn... niet handig met dia-runs dus ...
1 fire-wall op hem icm static en hij verteld het niet na
hell-diff heeft cold-immunes OVERAL... die moeten dus ook dood. ik denk dat hydra hier tekort schiet, en idd +12 skills is een utopie @ classic. daar focus ik ook niet op. Ik ga voor full resi, en daar waar mogelijk fhr
warmth en tele krijgen extra punten, want die heb ik hard nodig met een redelijk kleine manapool

zal proberen een shard/wizzy te kopen, maar het huidige bod van 60 fg voor een shard @ classic vind ik nog een beetje te hoog...
denk dat ik idd voor wall ga dan; die stacked ook nog eens, dus das wel lekker
@ pheno, ik wil ook af en toe nog eens gek doen en solo eropuit trekken

dan is een dual attack geen luxe
deze soso moet wel in staat zijn om naar heel duriel te komen, en deze neer te leggen...
oh, en orb omdat dit mijn main attack is/wordt. koeien met orb is gewoon LEKKER!!!
[
Voor 9% gewijzigd door
kwakke01 op 11-07-2007 12:56
]