Toon posts:

tv van 40

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ze bestaan! ik heb er een gevonden op marktplaats
en ook eentje van salora met dvd die trekt wel al 55 watt en is maar 15 inch
heelaas gaat t bij 20 inch al 70 watt kosten.
wat is t toch moeilijk om sites te vinden waar t verbruik van apparatuur ord aangegeven
ik heb hier 3 dagen over gedaan. ai ai ai
nou nog een laptop die niet meer dan 20 watt gebruikt en ik ben al heel erg tevreden

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Euhmm iets zegt me dat je dit topic ergens anders had moeten posten :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-12 22:25
Leuk voor je, maar schaaf eerst je Nederlands een beetje bij :+

No Shame, only Fame!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

40 wat(t)?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
40 watt jah.
ik heb een energiezuinige en milieuvriendelijke levensbeschouwing
en daar hoort een tv bij die misselijkmakend weinig stroom verbruikt en ik vind 40 watt nog veel te veel. Over tien jaar lachten ze dr om. Ik ga straks proberen mn laptop op 20 watt te laten draaien. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat moet gaan doen (dus er voor zorgen dat er niet meer dan 20 watt aan de laptop word geleverd. iemand suggesties? Ik hoop dat t ding heel blijft.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 10:52 ]

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:26

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Laptop: Backlight lager instellen, sneller op standby, etc etc. Minder kleuren. CPU lager zetten als dat mogelijk is voor dat type.

Gebruikt een LCD televisie niet minder stroom? Zou daarnaar kunnen kijken.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
GGS_206 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 10:16:
Euhmm iets zegt me dat je dit topic ergens anders had moeten posten :P
zou best kunnen, weet jij een forum waar je vragen mag stellen over electronica
en waar mensen dan samen met je een oplossing zoeken in de vorm van een discussie.
zou ik je heel dankbaar voor zijn.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:40

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:00:
[...]

zou best kunnen, weet jij een forum waar je vragen mag stellen over electronica
en waar mensen dan samen met je een oplossing zoeken in de vorm van een discussie.
zou ik je heel dankbaar voor zijn.
Consumentenelektronica

Nederlands is makkelijker als je denkt

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-12 16:39

SaN

Er is net al een topic van je op slot gegooid, en deze is nog minder dan je vorige...

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op zondag 01 juli 2007 @ 10:54:
Laptop: Backlight lager instellen, sneller op standby, etc etc. Minder kleuren. CPU lager zetten als dat mogelijk is voor dat type.

Gebruikt een LCD televisie niet minder stroom? Zou daarnaar kunnen kijken.
de lcd monitoren van dell gebruiken 31 watt (19 inch)
lcd tfvs gebruken tussen de 120 en 180 watt:) waar dat verschil m in zit weet ik ook niet)
eigelijk gebruik ik mn tv voornamelijk voor t kijken van dvd s, dus als er computerflatscreens bestaan die een dvd speler aankunnen zijn we er ook. als t maar onder de 40 watt blijft.
als ik een meter tussen mn laptop en de contactdoos zet, geeft ie dat dan aan?

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:06:
[...]
eigelijk gebruik ik mn tv voornamelijk voor t kijken van dvd s, dus als er computerflatscreens bestaan die een dvd speler aankunnen zijn we er ook. als t maar onder de 40 watt blijft.
Wat is er mis met DVD's bekijken op de computer?

(En wat is er magisch aan 40 watt?)
als ik een meter tussen mn laptop en de contactdoos zet, geeft ie dat dan aan?
De laptop kan de afstand tussen zichzelf en de contactdoos niet zien.

• Trinsec
  • Laatst online: 10:26

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Als de accu eruit is en dat ding gebruikt maakt van netstroom, heb je redelijke kans dat je meter het zal oppikken, ja. :P

Als je voornamelijk DVDs kijkt, zou zo'n mobiele DVDspelertje niet wat zijn? Lijken me waarschijnlijk ook niet veel stroom te trekken, en die dingen worden steeds goedkoper. Misschien dat je ze dan ook nog extern kan aansluiten op een monitor.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
sander-sp schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:05:
Er is net al een topic van je op slot gegooid, en deze is nog minder dan je vorige...
ja ik zag het. heelaas hebben de moderatoren niet kunnen voorkomen dat 2 mensen een zinvolle bijdrage aan dat topic hebben geleverd. en net kreeg ik hier ook al een nuttig antwoord.
ik kom er wel hoor. ik ga ff op die link van consumentenelectronica klikken, wie weet zie je me nooit meer terug.....
alleen jammer dat mensen zo intolerant zijn, ik begrijp dat echt niet.
alleen maar omdat ik een zinvolle onderbouwde vraag heb gesteld

l@ters

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Afbeeldingslocatie: http://www.retroaudiolab.com/pictures/searstv.jpg
Deze is 40
(excuus, ik dacht dat ik in de hk zat O-) )

[ Voor 24% gewijzigd door blobber op 01-07-2007 11:14 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:10:
Als de accu eruit is en dat ding gebruikt maakt van netstroom, heb je redelijke kans dat je meter het zal oppikken, ja. :P

Als je voornamelijk DVDs kijkt, zou zo'n mobiele DVDspelertje niet wat zijn? Lijken me waarschijnlijk ook niet veel stroom te trekken, en die dingen worden steeds goedkoper. Misschien dat je ze dan ook nog extern kan aansluiten op een monitor.
zat ik ook al aan te denken. t is meer als je met meerdere mensen een film wilt zien
dan is zelfs een laptop te klein vind ik.ik denk dat ik zon energiemeter maar eens ga halen. t is koopzondag. ben benieuwd wattei doet tijdens cd branden

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Pleur die TV weg en koop dit:
Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/gadgets/upload/2006/07/t14a-3.jpg

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het kansloze van dit topic is dat het noch wetenschap, noch levensbeschouwing is. Lees eerst de policy voor je ergens een topic opent?

Verder valt op dat je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Alles zo zuinig en goedkoop mogelijk (wil iedereen), maar dit mag je geen beperking opleggen (zie de kleine DVD speler). Of zuinig, of makkelijk, maar niet beide.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-12 22:01

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nee man, 40"
Of € 40 (op marktplaats)
Of 40 jaar oud...

Zoals al vermeld: lees eerst de policy inzake het openen van topics ff door

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:19:
Het kansloze van dit topic is dat het noch wetenschap, noch levensbeschouwing is. Lees eerst de policy voor je ergens een topic opent?

Verder valt op dat je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Alles zo zuinig en goedkoop mogelijk (wil iedereen), maar dit mag je geen beperking opleggen (zie de kleine DVD speler). Of zuinig, of makkelijk, maar niet beide.
ik begrijp je antwoord niet helemaal. wat heeft dat met mijn vraagstelling te maken?
verder si dit wel degelijk wetenschappelijk. en als ik iets zo energiezuinig mogelijk wil doen, is dat ook een levensbeschouwing, en ja als ik voor een kwartje op de eerste rang kan zitten, waarom zou ik dan een gulden betalen. of rij jij uit levensbeschouwing nog steeds in een auto die 1 op 6 verbruikt?

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:35:
[...]

ik begrijp je antwoord niet helemaal. wat heeft dat met mijn vraagstelling te maken?
verder si dit wel degelijk wetenschappelijk. en als ik iets zo energiezuinig mogelijk wil doen, is dat ook een levensbeschouwing, en ja als ik voor een kwartje op de eerste rang kan zitten, waarom zou ik dan een gulden betalen. of rij jij uit levensbeschouwing nog steeds in een auto die 1 op 6 verbruikt?
Ja, zo kun je alle topics op GoT wel hier plaatsen, want een videokaart is ook wetenschap :S

Verwijderd

Topicstarter
SeatRider schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:40:
[...]

Ja, zo kun je alle topics op GoT wel hier plaatsen, want een videokaart is ook wetenschap :S
als je er mee een expiriment mee wil uitvoeren om iets uit te vinden wat nog niet eerder onderzocht is zoals mijn topic vind ik een videokaart best wetenschappelijk ja. Ik probeer iets nieuws. als ik met deze vraag in consumentenelectronica ga zitten waar mensen alleen antwoorden op beantwoordenvragen hebben kom ik niet veel verder. Dit si iets waarover gebrainstomd moet worden.
misschien dat dr een experimeteer forum op tweakers moet komen? ga ik daar wel heen.Ik kan je garanderen dat als ik het voormekaar krijg om een heel huishouden op 100 watt te draaien dar er aardig wat organisaties interresse zullen tonen. de auto op zonneenergie hoort hier dus niet begrijp ik al

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 11:56 ]

Verwijderd

Ik denk dat je meer tijd, geld en energie verspilt aan het zoeken naar de goedkoopste en zuinigste levensstijl dan als je gewoon een goedkope en zuinige TV/PC/whatever zou kopen. :) Je kan even goed in een lemen hut gaan wonen zonder electriciteit en je eten zelf verbouwen, dat zou de ultieme goedkope en zuinige levensstijl zijn. :) Dit is zelfs voor een gemiddelde Nederlander overdreven. :P (ik ben Belg en probeer gewoon van het leven te genieten, ik denk dat het ene wel met het andere te maken heeft. ;)).
Ik weet niet of je in geldnood zit of zo, als dit wel het geval is kan je volgens mij beter je tijd en energie in andere zaken steken, anders zou ik me echt niet zo veel zorgen maken om enkele euro's of watt's.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 12:00 ]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:52:
[...]

als je er mee een expiriment mee wil uitvoeren om iets uit te vinden wat nog niet eerder onderzocht is zoals mijn topic vind ik een videokaart best wetenschappelijk ja. Ik probeer iets nieuws. als ik met deze vraag in consumentenelectronica ga zitten waar mensen alleen antwoorden op beantwoordenvragen hebben kom ik niet veel verder. Dit si iets waarover gebrainstomd moet worden.
misschien dat dr een experimeteer forum op tweakers moet komen? ga ik daar wel heen.Ik kan je garanderen dat als ik het voormekaar krijg om een heel huishouden op 100 watt te draaien dar er aardig wat organisaties interresse zullen tonen. de auto op zonneenergie hoort hier dus niet begrijp ik al
Nee, die mag ook gewoon in Vervoer...

Verwijderd

Topicstarter
iets derkgelijks was ik dus van plan. ik verbouw mn eigen groenten al
en die lemen hut word een camper of een boot. maar dan met zonnepanelen.ik wil gewoon niet afhankelijk zijn van electroleveranciers maar gewoon ergens in cuba aan wal gaan en mn tv aanzetten

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:59:
iets derkgelijks was ik dus van plan. ik verbouw mn eigen groenten al
en die lemen hut word een camper of een boot. maar dan met zonnepanelen.ik wil gewoon niet afhankelijk zijn van electroleveranciers maar gewoon ergens in cuba aan wal gaan en mn tv aanzetten
Ok, let erop dat je niet te veel bespaart op bootonderdelen, een reddingsoperatie in het midden van de Atlantische Oceaan kost stukken van mensen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
SeatRider schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:58:
[...]

Nee, die mag ook gewoon in Vervoer...
ok en waar zet ik camper met tv laptop verlichting
en koken en verwarmen op gas dan in? als ik in vervoer t over gasflessen heb hoor ik er niet
en bij consumentenlectronica hoef je ook niet over douchen op gas te hebben, dus blijft wetenschap en levensbeschouwing over.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Lijkt me eerder Stuffis Generalis dan nog....

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

De plek voor jouw vragen en ideeen is denk ik in het duurzame energie topic. :)

Verwijderd

Ik heb hier wat van je problemen gelezen, ik denk dat je voorlopig beter alle luxe opzij zet en je tijd en energie steekt in het vinden van een degelijke job, op een andere manier komt je er gewoonweg niet...

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:04:
[...]

ok en waar zet ik camper met tv laptop verlichting
en koken en verwarmen op gas dan in? als ik in vervoer t over gasflessen heb hoor ik er niet
en bij consumentenlectronica hoef je ook niet over douchen op gas te hebben, dus blijft wetenschap en levensbeschouwing over.
W&L is niet jouw persoonlijke afvalputje, en misschien zelfs heel GoT niet. Kijk anders eens hier.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Dit topic past niet in W&L omdat er noch een wetenschappelijke, noch een levensbeschouwelijke discussie uit voort komt. Omdat de TS nog geen toegang heeft tot fora waar dit topic meer op zijn plek is, sluit ik dit topic. Bovendien wil ik een aantal users wijzen op Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics.

gaynaffia, ik zou je willen verzoeken het beleid van het desbetreffend subforum door te nemen alvorens je besluit er een topic te openen. In W&L betreft dit Wetenschap en Levensbeschouwing beleid. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Opi op 01-07-2007 12:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.