Afgelopen vrijdag heb ik ook mijn MSI GX700 opgehaald bij Laptops4U en ook bij mij ontbrak het plaatje op de achterkant van 't scherm. Ze hebben toegezegd het op te sturen, geen idee of ze dit ook gedaan hebben, 'k ben donderdag pas weer thuis. Overigens heb ik wel bijna 6 weken moeten wachten en hebben ze me nauwelijks geinformeerd hierover. Wel kreeg ik ter compensatie 'n 2,2ghz processor ipv de bestelde 2,0ghz.
Touchpad loopt hier heel soepel, knoppen van 't touchpad gaan wel heel stroef.
Ik zie overal staan dat deze laptop 'n 7300 graka heeft, maar ik heb 'n 8600M GT graka. Nou ben ik er niet zo in thuis, vraag me een beetje af wat het verschil tussen die 2 is. Wil trouwens nog 'n review schrijven, maar mijn configuratie staat niet standaard in 't systeem...
Ik heb geen besturingssysteem besteld, had nog XP liggen, dus dat leverde me wel korting op (Vista bleek goedkoper dan XP, rara waarom

) Heeft ook nog als voordeel dat je niet hoeft te stoeien met die Robson-module.
Tevens vraag ik me af wat de response tijd van het WSGXA scherm is, dit heb ik nergens in de specs kunnen vinden. Ik heb nl. het gevoel dat 'ie soms last van ghosting heeft, voornamelijk bij spelletjes uiteraard.