Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Een paar extra banen zouden inderdaad niet misstaan. Ik vind het overigens ook wel erg veel tijd kosten de singleplayer uit te spelen. Ben nu sinds gister op lvl 40 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 19:47
Ik level 46, ben vanaf donderdag ofzo weer elke dag spelen. Per dag een race of 4 ofzo. Gaat nog lang duren voordat ik level 50 ben en alle autos heb.

Want wil 1000 gamescore hebben met deze ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:34:
Ik level 46, ben vanaf donderdag ofzo weer elke dag spelen. Per dag een race of 4 ofzo. Gaat nog lang duren voordat ik level 50 ben en alle autos heb.

Want wil 1000 gamescore hebben met deze ;)
Ik ken die tijden ook, ik had het spel dacht ik in 2 weken uitgespeeld en was er echt dagelijks mee bezig. Ik herriner mij nog dagen dat ik er 10 uur achter zat 8)7 dit was dan geen uitzondering

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zal binnenkort eens de uren optellen :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Waar kan je die gratis wagens eigenlijk downloaden/

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bertus schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:58:
Waar kan je die gratis wagens eigenlijk downloaden/
Op marktplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt deel 1 nog geopend van het algemen xbox topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat de engine sounds amper hoorbaar zijn met hood/bumper cam? Dit is echt enorm irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 14:23
ik snap er echt niks van:

i race in split screen mode tegen een vriend van mij, maar zijn motor is dan niet hoorbaar. wel bandengeluiden/crashes etc....

weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
sekeroglan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:00:
[...]

Ik ken die tijden ook, ik had het spel dacht ik in 2 weken uitgespeeld en was er echt dagelijks mee bezig. Ik herriner mij nog dagen dat ik er 10 uur achter zat 8)7 dit was dan geen uitzondering
deze week niet gespeeld, maar morgen vrij, dus nu ga ik weer ff spelen

teller staat op

59 uur offline
23 uur online

= 82 uur :P :9

als ik deze heb uitgespeeld, samen met Need For Speed Most Wanted die ik voor 10 euro had gekocht. Voor de achivements :P En nog wat Test Drive Unlimited heb gehaald

Dan ga ik direct PGR 4 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Today, Microsoft confirmed to GameSpot that Forza 2’s first downloadable track is off the blocks and will be delivered over Xbox Live on October 26. Forza 2’s 14th track is Twin Ring Motegi, which is based on a real-world track designed by Honda in 1997 for testing cars. The track is also a premier destination for circuit racing in Japan and accommodates CART, IRL, NASCAR, SuperGT, and Formula Nippon events. The Twin Ring Motegi downloadable track will be available for 600 Microsoft points ($7.50).
best duur vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Je hebt helemaal gelijk. 7,5 voor 1 track 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zelfde geldt voor die auto's. Belachelijk dat je die extra moet kopen. Geef ze toch gewoon voor nop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

de prijs is, vanwege al het commentaar op het forza forum, al verlaagd naar 400 MS points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb dit spel gisteren binnen na een tip hier op het forum en al even gespeeld. Op zich speelt het wel goed en is het even wennen aan de besturing, maar de replay camera is toch wel heel slecht. Ik had de demo al gespeeld en daar viel het mij ook al op, maar ik dacht dat het wel anders zal zijn in het volledige spel. Met GT4 had je zeer mooie replays alsof je naar een live wedstrijd zit te kijken, hier zit je 80% van de replay naar de auto zelf te kijken. Valt mij tegen eigenlijk.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 21:52
kiddyl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:04:
Ik heb dit spel gisteren binnen na een tip hier op het forum en al even gespeeld. Op zich speelt het wel goed en is het even wennen aan de besturing, maar de replay camera is toch wel heel slecht. Ik had de demo al gespeeld en daar viel het mij ook al op, maar ik dacht dat het wel anders zal zijn in het volledige spel. Met GT4 had je zeer mooie replays alsof je naar een live wedstrijd zit te kijken, hier zit je 80% van de replay naar de auto zelf te kijken. Valt mij tegen eigenlijk.
Ik vind het jammer dat je niet tijdens het racen een replay kan bekijken... Ik heb me al minimaal 20x voorgenomen na een race de replay te gaan kijken en elke keer weer klik ik door :? :z Ik kan dus wel leven met die iets slechtere replay functie :+

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik ga niks kopen van autos en tracks, veels te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog te wachten totdat hij weer terug komt vanuit Engeland i.v.m. krassen op het spel. Microsoft Replacement Program. Heeft iemand van jullie ook zo lang op zijn game moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb bijna Factory-Spec uitgespeeld.
Spelen jullie het nog wel is ?

Ben nu wel ff voor de laatste 3 races in Factory-Spec mensen aan het inhuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mars18 schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:28:
Ik heb bijna Factory-Spec uitgespeeld.
Spelen jullie het nog wel is ?

Ben nu wel ff voor de laatste 3 races in Factory-Spec mensen aan het inhuren >:)
Dat doe ik al 80% van het spel :P De tracks vind ik bijna allemaal niets aan, en de races duren te lang zonder echt moeilijk te zijn :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Angeloonie schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:39:
[...]

Dat doe ik al 80% van het spel :P De tracks vind ik bijna allemaal niets aan, en de races duren te lang zonder echt moeilijk te zijn :/
Op zich wel zonde vind ik spelen met hire driver.
Maar ga wel ff kijken hoe ik het oplos.

als je niveau op makkelijk heb staan, heeft een gehuurde driver met maar 60 procent winst ratio meer kans om te winnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mars18 schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:43:
[...]

Op zich wel zonde vind ik spelen met hire driver.
Maar ga wel ff kijken hoe ik het oplos.

als je niveau op makkelijk heb staan, heeft een gehuurde driver met maar 60 procent winst ratio meer kans om te winnen ?
55% al :P Ligt wel aan de racesoort enzo, en je auto moet minimaal dezelfde of een betere dan de beste AI driver zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Angeloonie schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:54:
[...]

55% al :P Ligt wel aan de racesoort enzo, en je auto moet minimaal dezelfde of een betere dan de beste AI driver zijn.
Oke, iets om te onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We spreken nu over het PSX tijdperk, toen PSX nog stond voor de eerste Playstation en niet die opgevoerde (en geflopte) Playstation 2.
? edit: post vergeten. :+
forza2 is als racespel een stuk geflopter dan de playstation2 als console, naar mijn mening dan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

*schop*

Er zou vanaf morgen nieuwe downloadeble content beschikbaar moeten zijn, in vorm van een track (Road America!) en een carpack met daarin;

Audi
2007 R8
1984 Sport Quattro

BMW
1987 E30 M3? (Needing further evidence.)

Ferrari
2005 FXX
2006 599 GTB Fiorano

Koenigsegg
2007 CCGT

Lamborghini
2007 Gallardo Superleggera

Pontiac
1970 Firebird Trans Am

Porshce
1996 911 GT1

Renault
1980 5 Turbo

En nog een aantal auto's (die niet te zien zijn in dit promofilmpje.

Leuke collectie auto's deze keer, vooral die FXX, Quattro en E30 M3 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:19:
[...]
? edit: post vergeten. :+
forza2 is als racespel een stuk geflopter dan de playstation2 als console, naar mijn mening dan.
Je neemt iemand de de PS2 geflopt noemt toch niet serieus? :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Tortelli schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:50:
*schop*

Er zou vanaf morgen nieuwe downloadeble content beschikbaar moeten zijn, in vorm van een track (Road America!) en een carpack met daarin;

Audi
2007 R8
1984 Sport Quattro

BMW
1987 E30 M3? (Needing further evidence.)

Ferrari
2005 FXX
2006 599 GTB Fiorano

Koenigsegg
2007 CCGT

Lamborghini
2007 Gallardo Superleggera

Pontiac
1970 Firebird Trans Am

Porshce
1996 911 GT1

Renault
1980 5 Turbo

En nog een aantal auto's (die niet te zien zijn in dit promofilmpje.

Leuke collectie auto's deze keer, vooral die FXX, Quattro en E30 M3 8)
voor 500 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:53
Ik heb gisteren mijn savegame (opzettelijk) gedelete zodat ik de career opnieuw kan gaan doen. Ik was level 40 of zo, maar ondanks dat ik het nog steeds een topspel vind had ik geen zin om nog veel verder te gaan met mijn huidige career. De langere races en de endurance races vind ik niks aan. Nu gewoon lekker opnieuw beginnen met een andere regio als uitgangspunt...
Ik speel het spel ook zelden langer dan een half uur aan één stuk en dan is het prettig dat het allemaal een beetje toegankelijk blijft.
Op zich wel jammer dat je niet een tweede career kan beginnen onder dezelfde username.

[ Voor 13% gewijzigd door estorino op 06-12-2007 12:17 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
estorino schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:16:
Ik heb gisteren mijn savegame (opzettelijk) gedelete zodat ik de career opnieuw kan gaan doen. Ik was level 40 of zo, maar ondanks dat ik het nog steeds een topspel vind had ik geen zin om nog veel verder te gaan met mijn huidige career. De langere races en de endurance races vind ik niks aan. Nu gewoon lekker opnieuw beginnen met een andere regio als uitgangspunt...
Ik speel het spel ook zelden langer dan een half uur aan één stuk en dan is het prettig dat het allemaal een beetje toegankelijk blijft.
Op zich wel jammer dat je niet een tweede career kan beginnen onder dezelfde username.
je kon wel van region wisselen in je oude account :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

400 punten voor de auto's, en 100 punten voor de baan :) Auto's zijn ook los te koop, maar daar nog geen prijs van gezien (gok 50 punten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 15:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Zijn er geen races meer ? Heb sinds kort mijn xbox dus zou wel ff met een got groepje willen racen. Gamertag is FlyEragon.

Verwijderd

Weet iemand wat die driehoekje, rondje etc. met die 4 groene of rode blokjes betekenen bij multiplayer? die staan achter de gamenaam

Verwijderd

Erkandude schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:28:
Zijn er geen races meer ? Heb sinds kort mijn xbox dus zou wel ff met een got groepje willen racen. Gamertag is FlyEragon.
Ik race nog wel is online met een maat van me, Mug1989 is mn gamertag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19
Vraagje, een maat en ik zijn al ff een tijdje bezig geweest met forza, om alle achievements te halen voor hem. Nu zijn we er bijna, maar we komen een klein potje met geld te kort voor de secret collector 4 achievement.

Kan er iemand een slordige 3 miljoen O-) missen. Dat zou namelijk heel veel schelen. We hebben alle races gecomplete maar missen dus nog best veel credits, en aangezien we het spel nu een heel klein beetje beu beginnen te worden vragen wij om deze gunst van onze medetweakers :P. Na deze gulle gift zijn alle autos van het spel beschikbaar voor de gulle gever natuurlijk :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:18:
Weet iemand wat die driehoekje, rondje etc. met die 4 groene of rode blokjes betekenen bij multiplayer? die staan achter de gamenaam
volgens mij of je met hulpmiddelen speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:09:
[...]

volgens mij of je met hulpmiddelen speelt
Die teken betekend dat je een eigen auto gebruikt, die je in je garage hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Is het mogelijk om een bod in het auction house te cancellen? Ik wilde details van een auto bekijken maar toen drukte ik per ongeluk op bid in plaats van details. Dus ik verloor in eens 250.000 credits aan zon lompe auto.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 15:02

spaceboy

Op grote hoogte

buran schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:06:
Is het mogelijk om een bod in het auction house te cancellen? Ik wilde details van een auto bekijken maar toen drukte ik per ongeluk op bid in plaats van details. Dus ik verloor in eens 250.000 credits aan zon lompe auto.
Je kunt hooguit die auto alsnog te koop zetten en hopen dat een of andere heikneuter op 't verkeerde knopje drukt als hij jouw auto wil bekijken... 8) }:O

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:09:
Vraagje, een maat en ik zijn al ff een tijdje bezig geweest met forza, om alle achievements te halen voor hem. Nu zijn we er bijna, maar we komen een klein potje met geld te kort voor de secret collector 4 achievement.

Kan er iemand een slordige 3 miljoen O-) missen. Dat zou namelijk heel veel schelen. We hebben alle races gecomplete maar missen dus nog best veel credits, en aangezien we het spel nu een heel klein beetje beu beginnen te worden vragen wij om deze gunst van onze medetweakers :P. Na deze gulle gift zijn alle autos van het spel beschikbaar voor de gulle gever natuurlijk :).
Net even gekeken en ik heb 3,9 miljoen credits en natuurlijk ook een garage met een zooi auto's... Als ik dan van jou in ruil daarvoor een hele zooi auto's van jou mag lenen (voor dezelfde achievements, aangezien je ze dan toch hebt staan ;) ) mag je mij even mailen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nou deze week moet ik toch eens de SP gaan uitspelen. Het is een leuk spel maar soms toch te eentonig, dat is jammer.

Nu ik PGR 4 heb ben ik benieuwd of ik daar langer ik kan blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:44:
Nou deze week moet ik toch eens de SP gaan uitspelen. Het is een leuk spel maar soms toch te eentonig, dat is jammer.

Nu ik PGR 4 heb ben ik benieuwd of ik daar langer ik kan blijven hangen.
Als je ff ervoor gaat zitten heb je PGR binnen paar dagen uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel in de openingspost =
Gamertag : j3st3r74

Ik heb sinds het weekend een xbox360 en deze game zal net als dezelfde game op de xbox volledige grijs gespeeld worden.
Ik vind het alleen jammer dat inloggen op forzamotorsport.net niet goed werkt (zie stuk xbox site ipv gamertag, mijn laprecords staan niet online, etc etc).
Ik zou graag eens een keer online gaan spelen maar tot nu toe wil xbox live niet meewerken heb maar 1 maand Gold en zal daarna erover na moeten denken of ik wel wil betalen voor de geringe hoeveelheid die ik zal spelen (druk met werk, gezin, huis etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:38

BM

Moderator Spielerij
Banjy schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:35:
[...]

Net even gekeken en ik heb 3,9 miljoen credits en natuurlijk ook een garage met een zooi auto's... Als ik dan van jou in ruil daarvoor een hele zooi auto's van jou mag lenen (voor dezelfde achievements, aangezien je ze dan toch hebt staan ;) ) mag je mij even mailen... :)
Bedankt voor je hulp!
Zoals afgesproken, de autos komen eraan ;)

@Alle anderen, hulp is niet meer nodig ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 14:23
iemand hier nog bekend met het probleem wat ik heb:

als ik split screen race dan heeft de auto van de 2e player geen motorgeluid, wel banden/crash etc. Heel soms allebei geen motorgeluid. Alle geluidskanalen staan volledig open... ik snap er niks van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:42:
iemand hier nog bekend met het probleem wat ik heb:

als ik split screen race dan heeft de auto van de 2e player geen motorgeluid, wel banden/crash etc. Heel soms allebei geen motorgeluid. Alle geluidskanalen staan volledig open... ik snap er niks van....
Bij mij heeft de andere geen geluid, alleen player 1 heeft geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:43:
Ik wil ook wel in de openingspost =
Gamertag : j3st3r74

Ik heb sinds het weekend een xbox360 en deze game zal net als dezelfde game op de xbox volledige grijs gespeeld worden.
Ik vind het alleen jammer dat inloggen op forzamotorsport.net niet goed werkt (zie stuk xbox site ipv gamertag, mijn laprecords staan niet online, etc etc).
Ik zou graag eens een keer online gaan spelen maar tot nu toe wil xbox live niet meewerken heb maar 1 maand Gold en zal daarna erover na moeten denken of ik wel wil betalen voor de geringe hoeveelheid die ik zal spelen (druk met werk, gezin, huis etc).
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de problemen die er zijn (geweest?) met Live de afgelopen dagen. Het werkt bij mij nu inmiddels weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd inmiddels de eerste online ervaringen opgedaan en op zich geweldig allemaal alleen met een stock A of S auto komt je niet ver .. met een Ferrari FXX kan ik soms nog meekomen maar zal toch eerste een custom A en S moeten bouwen en tunen voordat ik in die classes mee kan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 10:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Waarom is iedereen zo wild van U999 races met collisions off, wat is daar nou aan? Beetje multiplayer time-trailen met z'n allen :?

Valt me op dat er ontzettend veel lobbies deze settings gebruiken, en als je dan toevallig zelf host is het eerste waar ze over beginnen te janken 'mag collisions uit' en 'waarom racen we iets anders dan Uber klasse'.

Gisteren was er zelfs een champion die klaagde over het feit dat de ideale race-lijn uit stond. WTF? Je bent champion en je hebt de kinderwieltjes race-line nog steeds nodig om rond een track te komen?

Het is Forza Motorsport niet Forza Burnout ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:05

DaWaN

'r you wicked ??

Ace schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:02:
Waarom is iedereen zo wild van U999 races met collisions off, wat is daar nou aan? Beetje multiplayer time-trailen met z'n allen :?

Valt me op dat er ontzettend veel lobbies deze settings gebruiken, en als je dan toevallig zelf host is het eerste waar ze over beginnen te janken 'mag collisions uit' en 'waarom racen we iets anders dan Uber klasse'.

Gisteren was er zelfs een champion die klaagde over het feit dat de ideale race-lijn uit stond. WTF? Je bent champion en je hebt de kinderwieltjes race-line nog steeds nodig om rond een track te komen?

Erg is dat he...
Stiekem prefereer ik ABS, maar dat is het enige. Ik vind A,B of C races meestal het leukst.
Wat ik ook jammer vind is dat bijna niemand op de nordschleife rijd, die vind ik juist zo tof...

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
DaWaN schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:07:
[...]

Erg is dat he...
Stiekem prefereer ik ABS, maar dat is het enige. Ik vind A,B of C races meestal het leukst.
Wat ik ook jammer vind is dat bijna niemand op de nordschleife rijd, die vind ik juist zo tof...
Precies hetzelfde hier :) Helaas nooit echt aan de online functie van dit spel toegekomen, vooral omdat ik eerst graag de singleplayer wilde voltooien... welke ik nog steeds verre van compleet heb :+

Nu sinds enkele dagen wel weer beetje bezig met het spel, dankzij user BM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ace schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:02:

Zeker met veel laps ? Krijg je veel geld voor namelijk.

Eerst eens gekeken hoeveel uur ik nou echt gespeeld heb:
77 uur offline
23 uur online
Precies 100 uur Forza Motorsport 2 gespeeld _/-\o_ , en jullie ?
En de laatste 30 dagen heb ik geen Forza 2 gespeeld

Ik heb net mijn uitgeprinte lijst met auto's bekeken, en vergeleken met de auto's die ik nog moet kopen in het spel. Ik kom tot de conclusie dat ik nog 51 auto's moet kopen om ALLE auto's te hebben die sinds de release in de game zitten.

En hoeveel auto's moeten jullie nog hebben ?

Daarnaast moet ik alleen nog 4 race's spelen om ALLE races die in Forza Motorsport 2 zitten uitgespeeld te hebben,

Wie van jullie heeft al de 1000/1000 gamescore ?
Echt respect. _/-\o_

Blijft toch echt een leuke race game, al is die als je te veel achter elkaar speelt misschien wel een klein beetje saai,

Maar toch zie ik nog genoeg uitdaging om na 100 uur nog te racen.
En heb nog de December Race Pack + Road America baan gekocht, had toch nog wat punten over dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 06-01-2008 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
Ik zit op level 31, maar heb nog niet veel online gespeeld. Vandaag mijn live punten binnengekregen en het Motegi Circuit gekocht (zeer coole baan). Wanneer zouden ze de circuits van Le Mans (je hebt wel Le Mans autos maar niet het circuit 8)7 ), Spa of de oude Hockenheim-ring eens gaan maken :P

Is het mogelijk dat als je de "December Car Pack" niet koopt, een fxx via auction house kan kopen? Ik ben die namelijk nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

buran schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:40:
Is het mogelijk dat als je de "December Car Pack" niet koopt, een fxx via auction house kan kopen? Ik ben die namelijk nog niet tegen gekomen.
Wat denk je zelf ;)? Microsoft is het bedrijf van de centen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
Maar als iemand de December Car Pack koopt dan kan die toch die auto's te koop aanbieden?
Want als je de December Car Pack koopt moet je ze na het downloaden nog betalen met credits in het spel, om ze in je eigen "My Cars" te krijgen. Als je ze dan meerdere keren koopt kan je er toch een aantal in het auction house plaatsen of weggeven aan iemand uit je friendlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09 15:46
Ben nu een week lekker bezig met Forza 2, schitterende race game.
Vind de combinatie van "realistisch" racen en daarbij de autos tunen super !
Heb hiervoor vele andere race titels grijs gespeeld, maar deze is toch wel een van de beste.
Wat ik jammer vind is het feit dat de meeste spelers met vele handicaps aan spelen en dan zeer goede ronde tijden neerzetten en er geen filter bestaat die je prestatie vergelijkt met mensen die ook de game zonder handicaps spelen.
Wat dan nog het leukste is, is als je dan een online race maakt met die super gepimpte U autos van diverse klassen en niemand de autos in bedwang kan houden doordat alles handicaps uit staan.
Ben benieuwd naar de favoriete autos van de andere spelers.
De mijne is een volledig getunde U999 Golf R32 die menig race wagen volledig het nakijken geeft.
See you online.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

*schop*

Er komt 19 maart een nieuwe DLC aan met daarin (wat ik zelf gezien heb iig)
Porsche 911 GT2 (2008)
Lamborgini Murcialago LP640
Ferrari F50 LM (zit ook in pgr3)
Mitsubishi Lancer Evo X
Maserati MC12 (R ofzo? die race versie @ 750pk oid)
BMW M3 (E92 2008)
Audi S5
Maserati GT (maar heel even te zien)
Ferrari 430 Scuderia
Peogeot 207 rally oto'
Audi TT (S?)

edit:
trailer:
http://www.gametrailers.com/player/31926.html

[ Voor 7% gewijzigd door Tortelli op 15-03-2008 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 10:12

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Tortelli schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 02:20:
*schop*

Er komt 19 maart een nieuwe DLC aan met daarin (wat ik zelf gezien heb iig)
Porsche 911 GT2 (2008)
Lamborgini Murcialago LP640
Ferrari F50 LM (zit ook in pgr3)
Mitsubishi Lancer Evo X
Maserati MC12 (R ofzo? die race versie @ 750pk oid)
BMW M3 (E92 2008)
Audi S5
Maserati GT (maar heel even te zien)
Ferrari 430 Scuderia
Peogeot 207 rally oto'
Audi TT (S?)

edit:
trailer:
http://www.gametrailers.com/player/31926.html
Ferrari F50 LM ? moet niet Ferrari F50 GT zijn die is in echt gemaakt
http://www.ultimatecarpage.com/car/592/Ferrari-F50-GT.html

maar veder mooi auto's er in _/-\o_ alleen al die Ferrari F50 GT/LM

[ Voor 4% gewijzigd door Motaro op 18-03-2008 19:30 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Je hebt inderdaad gelijk, het is een F50 GT 8)7 . Weet ook niet alles uit mijn hoofd :P.

edit:
@ forzamotorsport.net:
1999 Ferrari F50 GT
1989 Ferrari F40 Competizione
2006 Maserati MC12 Corsa
2007 Lamborghini Murcielago LP640
2008 Porsche 911 GT2 (977)
2007 Ferrari 430 Scuderia
2007 #1 Peugeot 207 Super 2000
2008 BMW Motorsport M3 E92
2008 Maserati GranTurismo
2007 Audi S5
2008 Mitsubishi Evolution X GSR
2007 Audi TT Coupe S-Line
1971 BMW Motorsport 3.0 CSL
:9~

[ Voor 69% gewijzigd door Tortelli op 18-03-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 10:12

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

maak niet uit :P

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:03

nFo

Ik heb die: Ferrari F50 GT is geprobeerd, rijd super. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:53
nFo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:22:
Ik heb die: Ferrari F50 GT is geprobeerd, rijd super. :P
Absoluut, die auto is bloedsnel, de allersnelste rondetijden (in de klasse) op xbox live zijn inmiddels allemaal met de F50 GT gereden. In PGR3 was dat ook al zo, niet dat ik PGR3 met Forza 2 wil vergelijken overigens... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Oef, een Lancer X..bijna een reden om Forza weer uit de kast te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

http://infomb.googlepages.com/evo10.jpg

http://infomb.googlepages.com/F50GT.jpg

[mbr]Maak de volgende keer even thumbnails ;)[/mbr]

sorry :P

[ Voor 37% gewijzigd door nFo op 22-04-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Die Lancer is mooi... :D

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 21-03-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hier nog een leuk productreviewtje, een genot om te lezen :o

productreview: Forza Motorsport 2, Xbox 360 review door Megaflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Coole bak ja. 8)
Ik ga hem is wat opvoeren, dat kan harder !!
Goede review d:)b

Ik denk dat ook maar even een Playstation 3 ga halen met Gran Turismo 5 Prologue. :9~

[ Voor 61% gewijzigd door nFo op 22-03-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week voor het eerst een 360 aangeschaft (forza 2/viva pinata premium pack)
nou had ik een vraagje, als je die extra banen aanschaft via xbox live, komen er dan ook in de career extra events bij met die banen?
of kan je ze alleen gebruiken in arcade mode of multiplayer?
bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:31:
vorige week voor het eerst een 360 aangeschaft (forza 2/viva pinata premium pack)
nou had ik een vraagje, als je die extra banen aanschaft via xbox live, komen er dan ook in de career extra events bij met die banen?
of kan je ze alleen gebruiken in arcade mode of multiplayer?
bij voorbaat dank
Er komen geen extra events in de career mode.
Ze zijn dus helaas alleen te gebruiken in de arcade en multiplayer mode :)

Het nieuwe carpack is trouwens weer super!
Zeker de Evo X is echt schitterend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:53
Daarom heb ik die extra tracks niet gekocht, volgens mij worden ze online nooit gespeeld op die paar spaarzame games die ik zie in mijn lijst (+/- 15). De extra wagens zijn inderdaad leuk, dat schakelgeluid van de F40 Evo. :9

De E92 is ook vet overigens, maar heb hier een design voor gemaakt tijdens de ondergesneeuwde paasdagen, maar ik kan dit niet op andere auto's gebruiken (geprobeerd met de nieuwe TT)? Hoe werkt dit ... heb het design wel als zodanig gesaved.

[ Voor 35% gewijzigd door Speedy op 26-03-2008 15:16 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:51
Vraagje, spelen jullie ook met rijhulp(en) aan of echt alles uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 29-09 13:08
Ik speel persoonlijk met alles aan, maar ik ben ook niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Marc3l schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:56:
Vraagje, spelen jullie ook met rijhulp(en) aan of echt alles uit?
Ik rij alijtd met alles uit, ook online. Vooral leuk bij MP sessies in de eerste bocht. Wanneer ik zelf host zet ik dus ook alles uit. Meeste mensen hebben er geen erg in en schieten dan rechtdoor omdat blokkerende wielen krijgen waar ze abs verwachten.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 30-09 08:55
Aangezien ik nu weer een nieuwe gamertag heb (Martinspire) en ik dus opnieuw aan mijn carriëre kan beginnen ben ik aan het twijfelen welke auto's ik allemaal zal nemen.
Wat vinden jullie nou fijne auto's? En voor welke klasse kun je een auto aanraden?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb de laatste carpack gedownload en moet zeggen die F50 GT die gaat toch een partij hard! Vraag me af hoe realistisch dat nog is? In ieder geval een zeer fijne wagen ook om te rijden, niet te oversturend en dergelijke en lekker makkelijk op de grens te rijden, itt de cobra. Gisteren de cobra factory spec uitgereden, die vond ik toch wel even lastig. Moest erg wennen aan de rijstijl die de cobra nodig heeft. Ben zelf meer iemand die de bochten flink inremt, met de cobra is dat vrijwel niet te doen. Tevens moet je een fluwelen trigger finger hebben voor het gas als je zonder TC rijdt. Ook de Porsche GT2 klasse uitgereden, best een fijne auto, alleen Silverstone is niet echt mijn favourite circuit dus kostte die me wat extra moeite om de goede lijnen voor de auto te vinden.

Iemand hier nog van dit soort ervaringen met de factory spec races?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Het blijft toch wel een ontzettend fijn spel met teveel mogelijkheden... Net weer even gespeeld en een Dodge Charger naar tegen de 900kw gekieteld meen ik, totale overkill maar tering wat een vermogen plus bijbehorend geluid :o Er is alleen fatsoenlijk in zijn 6 weg te rijden zonder TC... 8)7 En dat is zelfs nog als een raket... binnen no-time naar de 300 vanaf 0... Maximale snelheid; 385km/h 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
Vanavond heb ik ook die maart carpack gedownload, die F50 gt rijdt zeker goed. Mijn eerste race met die auto online won ik met overmacht :*) en degene die laatste werd (tevens de host) begon gelijk te schelden. Nadat hij gezegd had dat niemand meer een F50 mocht rijden verlieten alle spelers zijn lobby 8)7

Weet iemand toevallig wat die paperclip en dat driehoekje (ideale lijn?) betekenen bij de scoreboards met rondetijden?

[ Voor 16% gewijzigd door buran op 15-04-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:32
buran schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
Vanavond heb ik ook die maart carpack gedownload, die F50 gt rijdt zeker goed. Mijn eerste race met die auto online won ik met overmacht :*) en degene die laatste werd (tevens de host) begon gelijk te schelden. Nadat hij gezegd had dat niemand meer een F50 mocht rijden verlieten alle spelers zijn lobby 8)7

Weet iemand toevallig wat die paperclip en dat driehoekje (ideale lijn?) betekenen bij de scoreboards met rondetijden?
Paperclip is dat de setup van die persoon gedeeld is, dus jij zou die setup van hem kunnen downloaden en gebruiken.
Driehoekje weet ik niet zeker, maar lijkt me dat het zijn eigen auto is (dus career garage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om die laatste time trial op de Nurnburgring te halen? Op de leaderboards zag ik mensen die echt ruim een minuut sneller zijn als ik, ik vraag mij af hoe ze dat voor mekaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
Welke auto heeft de hoogste topsnelheid inclusief de live downloads en upgrades in het spel? En wat is de beste auto om op de ovals te racen in de U klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ford GT40, kun je 400+ mee halen ;). Er zijn ook wel afstel gegevens te vinden voor een goeie oval run.

[ Voor 48% gewijzigd door Tortelli op 17-04-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:53:
Iemand tips om die laatste time trial op de Nurnburgring te halen? Op de leaderboards zag ik mensen die echt ruim een minuut sneller zijn als ik, ik vraag mij af hoe ze dat voor mekaar krijgen.
Ik heb hem ook een paar keer geprobeerd voordat het me lukte.
Eerst probeerde ik zo weinig mogelijk te remmen omdat me dat gewoon sneller leek :+
Maar uiteindelijk het ik hem gehaald (met ruim 10 seconden over) door gewoon eigenlijk heel netjes te remmen etc ... :)

En dat maakte me behoorlijk blij.
Zeker als je ook een aantal keer flink crasht als je al een minuut of 5-6 weg hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:53
Niet te hard remmen, gewoon af en toe gas loslaten is vaak al voldoende (die stukken bij Flugplatz, voor Ardenauer Forst en vooral die flauwe bocht/semi-recht-stuk vanaf Bergwerk kan je erg hard langs). Ik reed ook te voorzichtig, maar dan ga je het inderdaad nooit halen kwam ik al snel achter. Had die in 4x volgens mij (idd zuur als je crasht na een minuut of 6 :P)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds zaterdag forza motorsport 2 en ben hem al flink aan het spelen. Heb het eerder wel eens keertje gespeelt, maar om nu de career te doen is ontzettend gaaf.

Ik zit nu op level 11 en rijd op het moment (vooral) in mijn Golf IV R32.
Heb hem inmiddels volledig geupgrade, en hij gaat als een speer.

Acceleratie: 0 - 100 (kmh) 2,602 sec
Acceleratie: 0 - 160 (kmh) 5,183 sec
Topsnelheid: 360,7 kmh

Overigens een vraag, gebruiken mensen hier veel de 'auction house' om auto's te kopen/verkopen.
Ik heb op het moment een 2tal auto's erop staan. deze zijn zelf gekocht en geupgrade en dus niet gewonnen. echter wordt er nooit geboden op de auto's.

Ik heb bijvoorbeeld een Golf GTI Mk5 erop gezet, welke ook (bijna) volledig is geupgrade.
Ik heb als startbid 5000cr en als buyout 30000cr. Maar er wordt totaal niet eens op geboden, terwijl de prijs volgens mij gewoon goed is. Wordt er zo weinig gebruik van gemaakt of doe ik iets verkeerd.
ik zet de auto overigens meestal 8 of 12 uur erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Tsja, de auto die je noemt is nou niet bepaald gewild... Als je een Enzo erop zet, dan krijg je er meestal wel een mooi prijsje voor hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:57:

Topsnelheid: 360,7 kmh

Ik heb bijvoorbeeld een Golf GTI Mk5 erop gezet, welke ook (bijna) volledig is geupgrade.
Ik heb als startbid 5000cr en als buyout 30000cr. Maar er wordt totaal niet eens op geboden, terwijl de prijs volgens mij gewoon goed is. Wordt er zo weinig gebruik van gemaakt of doe ik iets verkeerd.
ik zet de auto overigens meestal 8 of 12 uur erop.
Een Golf die 360 KM/u haalt? :P

En op de overige punten :

- Forza 2 is inmiddels in het bezit van veel, veel mensen. Aanbod is veel groter dan de vraag!
- Een Golf GTI Mk5 raak je aan de straatstenen niet kwijt, en al helemaal niet voor die Credits. Mensen hebben over het algemeen veel meer credits na even spelen, en kunnen indien nodig dit soort wagens zelf makkelijk kopen. Wat het goed doet, zijn customized wagens met een mooie paint (en dan bedoel ik écht mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je inderdaad wel gelijk in, zal wel eens verder speuren erin.

Nog een ander vraagje met betrekking tot die paint jobs waar je het over hebt. Ik kom regelmatig op actionhouse paintjobs tegen die niet te maken zijn met de decals etc in forza zelf.
Hoe maak je dat zelf? ik kom bijvoorbeeld logo's van voetbalclubs of tvprogramma's tegen.
Ik heb al zitten googlen en heb op forzamotorsport.net gezocht maar kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Tsja, deze zijn toch echt met de gemaakt mbv het layersysteem. Het is gewoon een kwestie van laagje op laagje leggen tot je een gedetailleerde en complexe tekening hebt gemaakt.

Ik kan me herinneren dat er ook wel how-to's te vinden zijn hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:07
EQJim schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:27:
Tsja, deze zijn toch echt met de gemaakt mbv het layersysteem. Het is gewoon een kwestie van laagje op laagje leggen tot je een gedetailleerde en complexe tekening hebt gemaakt.

Ik kan me herinneren dat er ook wel how-to's te vinden zijn hoor...
en je moet ook tijd te veel hebben, want er zit af en toe een hoop tijd in om zulke ''paintjobs'' te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 14:30
Heb ook FM2 bij m'n Xbox360 gekregen, maar heb eigenlijk nooit racers gespeeld (niet op Pc, niet op console). Hoe begin je hier best aan?
Enkele tips voor een rookie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:25
Ik ben ook net begonnen met Forza Motorsport 2. Daarvoor ook nooit geraced op console/pc.
Ik heb gewoon disc in m'n xbox 360 gestoken en dan beginnen te race. Je word er automatisch wel met het racen geconfronteerd. In het begin kan je kiezen tussen Arcade of Carreer. Ik ben ineens met een carreer mode begonnen. Hier doe je geleidelijk aan wat je wilt. Je moet toch laag beginnen dus het niveau ligt ook lager.

Forza 2 biedt ook verschillende mogelijkheden zoals de juiste baanligging te volgen (groene pijlen op de weg), abs, automatische schakelen enzovoort.

Ik zou zeggen gewoon disc erin en game maar! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 14:30
Hehe, dat doe ik ook. Ben alleen blij dat ik niet ECHT rij, want dan lag k al lang in t hospitaal ... zoals ik tegen de muren vlam :p
ik kan blijkbaar echt niet aan hoge snelheid bochten nemen, niet in FM2, noch in PGR3 :p

blijven oefenen I guess :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwakkel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:15:
Hehe, dat doe ik ook. Ben alleen blij dat ik niet ECHT rij, want dan lag k al lang in t hospitaal ... zoals ik tegen de muren vlam :p
ik kan blijkbaar echt niet aan hoge snelheid bochten nemen, niet in FM2, noch in PGR3 :p

blijven oefenen I guess :p
Dat is inderdaad het eerste waar je aan moet wennen, dat het geen arcade maar een echte simulatie game is. Als je alleen maar arcade race game hebt gespeeld is het echt even wennen.

Verder gewoon oefenen en je komt er wel :)
Ik zit overigens nu op lvl 18 gaat de goede kant op hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pfff

Ben het spel zat aan het worden.. Ben voor de "All Cars" achievement aan het gaan. Heb nu eindelijk alles uit de VS, en een groot deel uit Europe (moet voornamelijk Duitsland en Italië nog), maar wat duurt dat geld verdienen lang zeg..

Ik laat de AI lekker Endurance races rijden en dat levert me 182.700 per uur (ongeveer) op. Maar als je dan auto's hebt á 325K schiet het niet op, zeker als sommige merken er 10 van hebben :P

Gisteren zelf een Endurance gereden.. gaat het de hele tijd goed, crash ik 1x en jahoor, voorspoiler er af: geen downforce meer, dus de laatste 15 rondjes met kuttijden moeten rijden (al was de AI nog langzamer :+) en een dikke 132.000 verlies aan schade! :( Uiteindelijk maar 280.000 over gehouden.. Beter dan niets maar toch flink prut.

Vandaag nog een paar Endurances rijden denk ik, moet toch geld verdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Die lange races zijn me tegen gaan staan, dat vond ik niet leuk meer. Een uur + rijden voor wat credits, en dan nog ik weet niet hoeveel van die races werd teveel van het goede. Ben dus gestopt toen ik level 42 was ofzo, vond het wel best..heb er nu meer dan 30 uur inzitten, en maar iets van 400 G ofzo. Das wel jammer, maar heb me er goed mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Exorcist schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:22:
Die lange races zijn me tegen gaan staan, dat vond ik niet leuk meer. Een uur + rijden voor wat credits, en dan nog ik weet niet hoeveel van die races werd teveel van het goede. Ben dus gestopt toen ik level 42 was ofzo, vond het wel best..heb er nu meer dan 30 uur inzitten, en maar iets van 400 G ofzo. Das wel jammer, maar heb me er goed mee vermaakt.
Ik was op lvl 30 al gekapt. Alles daarna door de AI driver laten doen :P Won toch alles met gemak al.. Net weer 5 rondjes van een 35 ronden endurance gedaan, toen reed er een AI tegenstander tegen me op en was ik m'n vleugel kwijt.. Tsjah: Restart > Difficulty: Easy > Hire Driver: 55%
Kan de AI weer centjes verdienen :P

Wil gewoon die achievements hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje mbt het inhuren van een AI bestuurder. Mocht ik in de toekomst een keer een AI bestuurder inhuren voor de race, moet je dan de volledige race afwachten. Of kun je deze simuleren en direct naar het einde skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:44:
Heb een vraagje mbt het inhuren van een AI bestuurder. Mocht ik in de toekomst een keer een AI bestuurder inhuren voor de race, moet je dan de volledige race afwachten. Of kun je deze simuleren en direct naar het einde skippen?
Was het maar waar, dan zijn je credits zo binnen. Nee, je moet m afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Is er geen makkelijkere manier om geld te krijgen? Want ik vind tunen eig alleen leuk, en dan rondje rijden.
Speel verder niet online enzo..
Maar ben nu level 24 ofzo, en heb geen zin om voor elke setup 4 uur te gaan racen..

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kecin schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:54:
Is er geen makkelijkere manier om geld te krijgen? Want ik vind tunen eig alleen leuk, en dan rondje rijden.
Speel verder niet online enzo..
Maar ben nu level 24 ofzo, en heb geen zin om voor elke setup 4 uur te gaan racen..
Helaas. Maar, je kunt best makkelijk Level 40 halen zonder al te veel lange races te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Er zijn een aantal races waar je in 10 minuten iets van 40.000 kan verdienen. Dan moet je echter wel zelf racen. Maar dan rijd ik liever een Endurance race van 70 minuten (iets minder) waar je 280.000 voor krijgt en ook nog eens een bonus voor car rarity (iets van 98.000) en een bonus voor moelijkheidsgraad (28.000 ofzo). Dus dan kan je 406.000 verdienen. Nadeel is alleen dat als je schade rijdt, dat bedrag aanzienlijk daalt. Ik had dat laatst dus en toen ging er even 132.000 af aan bodyworkschade.. Great. Doe je het goed, dan verdien je bakken geld, bijna 3x zoveel als de AI in zo'n race voor je kan verdienen.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste