Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Phusebox schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:38:
blegh.. vandaag sinds lange tijd er weer es voor gaan zitten...

ergernis 1: het duurt 30-45 minuten voor ik uberhaupt een joinable game heb gevonden online
ergernis 2: het maakt geen zak uit met wie je speelt want ik zie iedereen met speciale auto's rijden... zucht, en dan red je het dus niet met een standaard bak

komt nog es bij dat ik gewoon echt slecht ben ;)
terwijl racing games nog wel mijn sterktste punt waren, ooit in een grijs verleden
PGR3?

He, wat je ook kan doen; voeg mij, SekerOglan, da Warmachine en misschien nog een paar uit dit topic toe aan je vriendenlijstje... Ik haat joinable rooms zoeken; 99% van de tijd maken we een private room en klaar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 19:47
Yup is het beste. tijd geleden dat ik online heb gereden. vond wel prima na die achivement voor online :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik??? Hoe kom je er bij O-) Heb het toevallig gehoord van iemand :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb nu 200 auto's in bezit.
En ben level 45. Op naar het einde ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:11
Ja ben nu lvl 44.
Voorheen deed ik de meeste races op Hard met tsc alleen aan bij krachtige auto's en ik won eig alle races of ik moest voortijden herstarten wegens teveel schade of spinnen in de 1e bocht. :)

Nu echter ben ik aangekomen bij de R4/3 races in de verschillende tournooien en nu kom ik op de een of andere manier niet verder. Bv de Japanse R3 klasse maakt het nie uit welke auto ik pak (stats zijn toch bijna dezelfde), ik heb op medium difficulty grote moeite om uberhaupt aan de leiding te komen laat staan aan de leiding te blijven. Nu stel ik wel de rembalans af en sleutel wat aan bandenspanning enzo maar vaak moet ik opgeven en een makkelijkere race zoeken.

Iemand anders die deze klassen zoveel moeilijker vind? de auto's zelf laten zich prima rijden, dat is het probleem niet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik ben LVL 38 en kan die R3 japanse car only race ook rijden. Rij hem met een NSX, en kon de eerste race gister best eenvoudig winnen op medium (handbak/abs aan). Had de auto wel wat meer vleugeldruk gegeven maar verder vrij weinig aan de afstellingen gedaan.

B klasse gister ook gewonnen in een Elise Exige @ 700 punten (rest rijd met auto's rond de 650). Dit was echt te makkelijk op medium :D.

Hoe lang zou je er gemiddeld over doen om de singleplayer uit te spelen?, aangezien ik nu toch al een aardig poosje bezig ben en pas op 38 ben.....

[ Voor 16% gewijzigd door Tortelli op 06-09-2007 00:56 ]

Verwijderd

Tortelli schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:54:
Hoe lang zou je er gemiddeld over doen om de singleplayer uit te spelen?, aangezien ik nu toch al een aardig poosje bezig ben en pas op 38 ben.....
Ik had op 17dagen career en arcade volledig toen, zat ik aan 50uurtjes of zo. Met al het geld ook europa leeg gekocht en gans amerika buiten al die verdomd dure R's bij chrysler.
Een maandje later spel terug opgepikt en 3dagen ongeveer non-stop R1 endurance gereden. Teller stond dan op 78uren en heb ook de rest van amerike plus japan opgekocht.
Dus alle achievements behalve de 1mil online credits zijn op zeer korte tijd gedaan. Hoelang die van online credits duurt zou ik niet weten.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 01:32:
[...]
Dus alle achievements behalve de 1mil online credits zijn op zeer korte tijd gedaan. Hoelang die van online credits duurt zou ik niet weten.
Ik had de 1 mil online credits pas na zo'n 20-22 uur online racetijd. Maar ik ben absoluut geen topracer (Pro 24) en had +/- 45-50% van alle races gewonnen. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor soort races je rijdt. Een aantal keer 75 laps Nissan boring Speedway en het zal erg snel gaan.

• Mars18
juist die 1 mil achivement had ik echt snel , in begin alleen maar online gespeeld. nu heb ik 58 uur of was het 68 uur die SP gespeeld.

als ik alle races heb gewonnen kan ik overschakelen naar een andere regio om daar autos te kopen ofzo ?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 17:04
ben pas lvl 28, heb geloof ik 9 uur in de game zitten.
Nog niet veel auto's gekocht, stuk of 4 pas geloof ik.

ik was overigens in de domme veronderstelling dat een R klasse auto sneller was dan een S klasse :S

online credits 5000 ofzo, omdat ik nooit een fatsoenlijke game vind met mensen die serieus willen racen

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2007 10:20 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 21:52
Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:18:
ben pas lvl 28, heb geloof ik 9 uur in de game zitten.
Nog niet veel auto's gekocht, stuk of 4 pas geloof ik.

ik was overigens in de domme veronderstelling dat een R klasse auto sneller was dan een S klasse :S

online credits 5000 ofzo, omdat ik nooit een fatsoenlijke game vind met mensen die serieus willen racen
Hangt ontzettend van de racetrack af naar mijn mening. Qua topspeed is S/U meestal beter, maar qua grip en acceleratie laat je ze met R klassen toch wel vaak ver achter je... Als ik kan kiezen tussen S of R voor een race pak ik 9/10 R omdat deze zoveel lekkerder rijd en dan tot de eerste bocht is het even zwaar en daarna ben je ze kwijt :)

Verder vind ik de career persoonlijk erg lang duren en daardoor ook pas 1 online race gereden ofzo... Maar ja wil gewoon ff wat verder in die career zijn. Zit nu pas op lvl 40 ofzo :? Maar sommige races gaan nu ook wel erg lang duren... :(

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• Mars18
Banjy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:45:
[...]

Hangt ontzettend van de racetrack af naar mijn mening. Qua topspeed is S/U meestal beter, maar qua grip en acceleratie laat je ze met R klassen toch wel vaak ver achter je... Als ik kan kiezen tussen S of R voor een race pak ik 9/10 R omdat deze zoveel lekkerder rijd en dan tot de eerste bocht is het even zwaar en daarna ben je ze kwijt :)

Verder vind ik de career persoonlijk erg lang duren en daardoor ook pas 1 online race gereden ofzo... Maar ja wil gewoon ff wat verder in die career zijn. Zit nu pas op lvl 40 ofzo :? Maar sommige races gaan nu ook wel erg lang duren... :(
ja he :P alles loopt naar de 10-15 minuten

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:11
Ja ik doe ook liever 15 laps op Tsukuba speedway dan 8 op Silverstone GP circuit.
Doe ook liever 15 laps Mugello short dan 8 Mugello lag.

Haat die lange circuits...

de Ring is natuurlijk wat anders. Wat een gruwelijk snel en moeilik circuit.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Phusebox
Shao Kahn schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:55:
Ja ik doe ook liever 15 laps op Tsukuba speedway dan 8 op Silverstone GP circuit.
Doe ook liever 15 laps Mugello short dan 8 Mugello lag.

Haat die lange circuits...

de Ring is natuurlijk wat anders. Wat een gruwelijk snel en moeilik circuit.
ik haat King Cobra...

ik vind Mugello lang ontzettend vet, evenals Road Atlanta lang

• Mars18
Wel tijd voor nieuwe circuits hoor vind ik.

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Mars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:16:
Idd, nieuwe tracks mogen best eens komen.
Spa, Le Mans bijvoorbeeld.

Maarja daar heb ik nu toch niks aan.
Vorige week de RROD gehad....... :'( :'(

Hopuh dat ie senl terug is!

• Phusebox
ze moeten maar een poll op hun site zetten... ik zou graag wat meer f1 circuits zien

zijn toch wat gebalanceerder vind ik dan sommige andere circuits

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb Forza sinds de release maar ben volgens mij nog niet eens level 20 :P
Okay ik kon een maand niet spelen door de RRoD.
Maar over het algemeen vermaak ik me prima met alleen hotlapping :P

Sinds vorige week het MS stuur gekocht en bevalt echt prima, m'n tijden zijn veel constanter.

• Phusebox
Redje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:53:
Ik heb Forza sinds de release maar ben volgens mij nog niet eens level 20 :P
Okay ik kon een maand niet spelen door de RRoD.
Maar over het algemeen vermaak ik me prima met alleen hotlapping :P

Sinds vorige week het MS stuur gekocht en bevalt echt prima, m'n tijden zijn veel constanter.
ik zou zo'n stuurtje wel eens willen testen

gisteren nog een race gedaan op een track van 1m30 en reed elk rondje binnen 1 tiende.

• sverzijl
Mars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:16:
Die komen er ook, alleen wil Turn10 geen official release date bekend maken.

Zie ook deze thread waarin Turn10 wat vragen van forumleden beantwoord : http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/885296.aspx

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Er is weer leven in het topic *O*

Van het weekend maar weer racen dan, al een week niet gedaan ofzo. Online dan heb het career allang uitgespeeld :9

Phusebox ik zie dat je mij hebt toegevoegd, als je van het weekend online bent komt er zeker een invite jouw kant op. Kan je meemaken hoe leuk het online gedeelte is met ons _/-\o_

• Phusebox
sekeroglan schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:25:

Phusebox ik zie dat je mij hebt toegevoegd, als je van het weekend online bent komt er zeker een invite jouw kant op. Kan je meemaken hoe leuk het online gedeelte is met ons _/-\o_
ok ik ben benieuwd...

ben morgenavond eind van de middag iig zeker online.

ik heb wel geen speciale auto's btw, dus hoop dat je jullie ook een beetje met standaard wagens rijden

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2007 12:47 ]

• sverzijl
sekeroglan schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:25:
Er is weer leven in het topic *O*

Van het weekend maar weer racen dan
Jij gaat pas weer racen als er leven in dit topic is ? :)

Sinds ik online ben gaan racen heb ik de career mode eigenlijk links laten liggen. Alleen jammer dat je soms zo lang moet zoeken voor een leuke lobby.

[ Voor 31% gewijzigd door sverzijl op 06-09-2007 12:42 ]

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

sverzijl schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:41:
[...]

Jij gaat pas weer racen als er leven in dit topic is ? :)

Sinds ik online ben gaan racen heb ik de career mode eigenlijk links laten liggen. Alleen jammer dat je soms zo lang moet zoeken voor een leuke lobby.
Dat kwam er een beetje verkeerd uit zie ik.

Nooit problemen mee gehad eigenlijk, zelf nooit naar een room gezocht, omdat we meestal met een vastgroep zijn :P

• Phusebox
is er bij forza online ook een qualifying optie voor een race?

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:55:
Nee.

• sverzijl
Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:55:
alleen voor tournaments moet je je qualificeren, normale races kan iedereen joinen.

• Phusebox
sverzijl schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:13:
[...]

alleen voor tournaments moet je je qualificeren, normale races kan iedereen joinen.
nah ik bedoelde dat iedereen afzonderlijk, zonder andere auto's op de baan 1 of 2 rondjes rijdt om startpositie te bepalen...

vind ik wel erg fijn bij F1 op de ps3...

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:01:
[...]

ik zou zo'n stuurtje wel eens willen testen

gisteren nog een race gedaan op een track van 1m30 en reed elk rondje binnen 1 tiende.
Dat lukt mij niet met een controller, door de korte uitslag van de stick heb je net wat minder controle. Met stuur rij ik een stuk relaxter, maar het zal ook wel persoonlijk zijn.

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:40:
[...]

Meestal maak ik een room voor B class rijders, simulatie en collisions on. Na een paar races en kicken van mensen (clean race policy) blijven we meestal met een gezellig clubje over. Ja, er rijden mensen met "speciale auto's" (tunes dus), maar die kun je dan meteen van elkaar kopen. Join eens zou ik zeggen GT Scare360.

• MAX3400

MAX3400

Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:39:
[...]

nah ik bedoelde dat iedereen afzonderlijk, zonder andere auto's op de baan 1 of 2 rondjes rijdt om startpositie te bepalen...

vind ik wel erg fijn bij F1 op de ps3...
Nee... Zo goed als niet omdat als jij bijvoorbeeld een 1.37 hebt staan op Mugello en je zou een qualificatie gaan doen met een andere auto in dezelfde klasse en je komt nooit onder je 1.37, dan ziet iedereen die 1.37 op de scoreboards.

Wat je wel kan doen is een soort van kwali in de lobby (no collisions) over 3 ronden en dan de tijden bepalen (als je met meer dan 8 man gaat spelen in meerdere lobbies).

Maaruh, het weekend ben ik ook vaker online; stuur me maar een invite om te racen als je me online ziet!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:40:
[...]

ok ik ben benieuwd...

ik heb wel geen speciale auto's btw, dus hoop dat je jullie ook een beetje met standaard wagens rijden
We rijden inderdaad met standaard auto's, iedereen het zelfde auto. Je mag er wel aan tunen maar geen upgrade's

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:51:
[...]

Nee... Zo goed als niet omdat als jij bijvoorbeeld een 1.37 hebt staan op Mugello en je zou een qualificatie gaan doen met een andere auto in dezelfde klasse en je komt nooit onder je 1.37, dan ziet iedereen die 1.37 op de scoreboards.

Wat je wel kan doen is een soort van kwali in de lobby (no collisions) over 3 ronden en dan de tijden bepalen (als je met meer dan 8 man gaat spelen in meerdere lobbies).

Maaruh, het weekend ben ik ook vaker online; stuur me maar een invite om te racen als je me online ziet!
heb je toegevoegd paar dagen geleden ; maar nog geen reactie.

• MAX3400

MAX3400

Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:25:
[...]

heb je toegevoegd paar dagen geleden ; maar nog geen reactie.
Kan kloppen; 360 is afgelopen vrijdag voor het laatst aan geweest. Maar na vanavond ga ik weer vaker online dus komt vanzelf goed.

• vleesjus
  • Laatst online: 28-09 19:17

vleesjus

echte vleesjus!

Sinds een paar dagen is mijn xbox weer terug van reparatie en al veel uren in forza2 zitten ondertussen :). Kreeg er ook en maandje xbox live gold bij dus meteen maar even uitproberen. Krijg alleen maar heel weinig matches. Dus schrik niet als je mij in de friendslist ziet verschijnen :P

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Mars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:58:
juist die 1 mil achivement had ik echt snel , in begin alleen maar online gespeeld. nu heb ik 58 uur of was het 68 uur die SP gespeeld.

als ik alle races heb gewonnen kan ik overschakelen naar een andere regio om daar autos te kopen ofzo ?
Waar kun je ergens zien hoeveel uur je gespeeld hebt? 8)7

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Tortelli schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:52:
[...]

Waar kun je ergens zien hoeveel uur je gespeeld hebt? 8)7
In career mode druk je op RB (staat rechtsboven zo'n huisje) waardoor je naar het menu "My Career" gaat. In dat menu kijk je bij "my stats" en dan druk je op Y voor toggle...nu zie je een lijst waar onder andere instaat hoe lang je al gereden hebt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Mars18
Ik rij van het weekend wel met jullie eens mee :)

Heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasSchrader
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09 17:12
Speel nu sinds 2 weken forza motersport ben level 25 en erg benieuwd naar het online aspect van de game, als iemand intresse heeft om enkele races te runnen voeg me dan toe op XBL: THOMASSCHRADER, tevens kan ik wel wat advies gebruiken voor het tunen van me cars:

C klasse: Lotus Elise 135r
A klasse: Lotus Exige
S klasse: Porsche Cayman S

Ben hevig opzoek naar een D/B klasse auto maar nog niks gevonden wat in de buurt komt van de handeling van me lotus.. denk dat ik voor B een tweede lotus elise 135r koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vraagje:

Forza 2 L.E. komt met een code voor 3 extra auto's. Als ik dit spel 2e hands koop, doet die code het dan ook bij mij? Ik doe het nl voor die drie wagens.....

Ik heb dit ook gevraagd in het algemene topic, maar hier zitten de experts. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ThomasSchrader schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:59:
Speel nu sinds 2 weken forza motersport ben level 25 en erg benieuwd naar het online aspect van de game, als iemand intresse heeft om enkele races te runnen voeg me dan toe op XBL: THOMASSCHRADER, tevens kan ik wel wat advies gebruiken voor het tunen van me cars:

C klasse: Lotus Elise 135r
A klasse: Lotus Exige
S klasse: Porsche Cayman S
Het makkelijkste is om wat tuning setups te downloaden van het scoreboard. Weet je meteen wat voor upgrades je aan moet schaffen. Ik vind het racen erg leuk, maar het tunen kan me gestolen worden (kost ten eerste veel te veel tijd en van de helft snap ik toch niet hoe je het precies moet tunen en geen tijd/zin om dat allemaal uit te zoeken). Het enige wat ik qua tunen doe is wat gear ratios afstellingen (zodat ik bijv. die ene bocht nog net wel in z´n 4 kan nemen ipv eerst te moeten schakelen naar 5 om vervolgens weer naar 3 te moeten terugschakelen) ,chamber settings en downforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Setups downloaden heeft bijna geen zin...

a) Sommige car-parts heb je misschien niet.
b) Setups zijn toegesneden op rijstijl van eigenaar
c) Sommige auto's zijn bijna niet te vinden op scoreboard

Het leukste is zelf een auto pakken, upgraden en daarna tunen. Er is echt veel over te vinden op internet en het leukste vind ik zelf om dan met vrienden in een room een aantal test-ronden te rijden en/of te kijken hoe hoog ik kan komen op de wereldlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:52:

Het leukste is zelf een auto pakken, upgraden en daarna tunen. Er is echt veel over te vinden op internet en het leukste vind ik zelf om dan met vrienden in een room een aantal test-ronden te rijden en/of te kijken hoe hoog ik kan komen op de wereldlijst.
ik heb nog geen enkele auto getuned :S

enige wat ik kan veranderen is bandenspanning :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 30-09 19:50

Osxy

Holy crap on a cracker

Phusebox schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:51:
[...]

ik heb nog geen enkele auto getuned :S

enige wat ik kan veranderen is bandenspanning :?
Dan moet je er tune-bare onderdelen opzetten.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
MAX3400 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:52:

a) Dan upgrade je je auto gewoon met de onderdelen die je mist.
b) Kwestie van een aantal setups proberen
c) Nog geen last van gehad.

En er is inderdaad zat over te vinden, maar ik vind er gewoon weinig aan. Laat mij maar racen. De setups die ik tot nu toe gedownload heb voldoen voor mij prima. Top 100 tijden zal ik er niet zo snel mee rijden, maar vaak wel <500.

[ Voor 7% gewijzigd door sverzijl op 08-09-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik moet eerlijk bekennen dat het na level 25 toch best wel een stuk pittiger wordt. Ik kan nog wel winnen, maar moet écht mijn best doen (en vaak restarten :X ). Rij met alleen ABS aan, en automaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Even een vraagje.

Ik heb al vanaf het begin dat ik dit spel heb gigantische moeite om een online race te joinen.
Ik zie gewoon alle races, maar in 95% van de gevallen krijg ik bij het joinen de melding 'game session is full or no longer available' terwijl bij een volgende search die host gewoon in het lijstje staat, en niet vol lijkt.

Xbox Live testen geven aan dat alles open staan.
Is dit een bekend probleem, of ligt de oorzaak toch bij mij zelf?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
UltraSub schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:35:
Ik moet eerlijk bekennen dat het na level 25 toch best wel een stuk pittiger wordt. Ik kan nog wel winnen, maar moet écht mijn best doen (en vaak restarten :X ). Rij met alleen ABS aan, en automaat.
Automaat weggooien en met het handje schakelen. Veel sneller en preciezer. Het is misschien even wennen, maar uiteindelijk zal je sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:00:
Even een vraagje.

Ik heb al vanaf het begin dat ik dit spel heb gigantische moeite om een online race te joinen.
Ik zie gewoon alle races, maar in 95% van de gevallen krijg ik bij het joinen de melding 'game session is full or no longer available' terwijl bij een volgende search die host gewoon in het lijstje staat, en niet vol lijkt.

Xbox Live testen geven aan dat alles open staan.
Is dit een bekend probleem, of ligt de oorzaak toch bij mij zelf?
Heb ik ook problemen mee gehad bij Forza. Zorg dat je de juiste poorten op je router open zet (zie http://support.microsoft.com/kb/908874/en-us?sd=xbox). Als dit niet werkt ook even compatibiliteit controleren (zie http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/xbox/homenetworking/compatible.htm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:51:
[...]

Heb ik ook problemen mee gehad bij Forza. Zorg dat je de juiste poorten op je router open zet (zie http://support.microsoft.com/kb/908874/en-us?sd=xbox). Als dit niet werkt ook even compatibiliteit controleren (zie http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/xbox/homenetworking/compatible.htm)
Mja, de Xbox staat in de DMZ van mijn router, dus mag toch aannemen dat alles wel doorkomt.
NAT settings geven ook 'Open' aan, dus imho zou het gewoon moeten werken.

Zal straks voor de zekerheid die poorten nog even forwarden naar mijn xbox, eens zien wat dat doet.

Tnx :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb hetzelfde probleem... kan bijna nooit een game joinen...

heb alle poorten opengezet zoals het moet maar dat helpt allemaal niet. Dacht al dat het aan het spel lag eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Inmiddels zijn al mn tijden gewist ivm die top-1000 wipe en mn online ranking is ook weer Beginner (0). Nou speelde ik toch weinig meer (online) dus kan het me niet echt boeien maar FM3 ga ik zeker niet full-price kopen, dat zal ze leren ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Dyxtra schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:41:
Inmiddels zijn al mn tijden gewist ivm die top-1000 wipe en mn online ranking is ook weer Beginner (0). Nou speelde ik toch weinig meer (online) dus kan het me niet echt boeien maar FM3 ga ik zeker niet full-price kopen, dat zal ze leren ;)
Ga jij ff T-hunt doen ofzo voor je ranking :> en niet klagen over FM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

sekeroglan schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:17:
Ga jij ff T-hunt doen ofzo voor je ranking :> en niet klagen over FM :P
Ben Nederlander, klagen hoort er bij :P En T-Hunt durf ik niet zonder jou hoor.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
wtf.

Hoe kan het dat ik bepaalde games niet kan joinen, terwijl een vriend van me dat wel kan, en omgekeerd precies zo?

Heeft ook een computer!

• sverzijl
wat is T-hunt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoeveel de 360 met Forza bij de mediamarkt kost? Kan via de website bestellen voor 349 maar ik denk dat MM goedkoper is maar dan moet ik eerst een eind reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 06:27
Als je in Career mode, in het menu van races/events zit, kun je dan op een snelle manier van auto wisselen? Als je namelijk een geschikte auto hebt, verschijnt de optie niet. Als je dan wil wisselen moet je helemaal terug in het menu, nogal irritant.

Verder valt het online racen mij tot nu toe tegen. Vaak of een hoog niveau, of veel gebeuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
buddow schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:54:
Verder valt het online racen mij tot nu toe tegen. Vaak of een hoog niveau, of veel gebeuk..
Da's wel waar. Vaak zit je met een clubje dat op elk circuit top 500 tijden rijdt.
En degenen die niet mee kunnen komen gaan dan vaak beuken.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Waarbij dat beuken vaak niet moedwillig veroorzaakt wordt, maar gewoon door het feit dat ze niet mee kunnen komen. We weten allemaal hoe het gaat als je iets harder wil rijden dan je eigenlijk kan. Rempuntje missen, en tis gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17

Format-C

Tracing Rays

Dyxtra schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:41:
Ehm; zijn alle stats van iedereen op 0 gezet? :(

Mijn 360 is (weer) ter reparatie, en ik had er echt HEEL wat uurtjes on-line opzitten, maar waarom hebben ze dat gedaan? :o Ik heb uren en uren ge time-trialed om in de top 100 te komen op mijn favo banen!

Voor jan LUL dus? :|

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 24-09-2007 18:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RappieRappie schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:22:
[...]

Ehm; zijn alle stats van iedereen op 0 gezet? :(

Mijn 360 is (weer) ter reparatie, en ik had er echt HEEL wat uurtjes on-line opzitten, maar waarom hebben ze dat gedaan? :o Ik heb uren en uren ge time-trialed om in de top 100 te komen op mijn favo banen!

Voor jan LUL dus? :|
Misschien dat ik iets heb gemist maar dit is toch al enige tijd geleden gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-09 09:16
Van wat ik heb gelezen is de scoreboard-wipe vandaag volledig afgerond. Al schijnen er wat twijfelachtige racetijden met Automatic Transmission gemaakt te zijn, die de AWD-bug zouden misbruiken. Veel details weet ik er echter niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SkyR schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:13:
Van wat ik heb gelezen is de scoreboard-wipe vandaag volledig afgerond. Al schijnen er wat twijfelachtige racetijden met Automatic Transmission gemaakt te zijn, die de AWD-bug zouden misbruiken. Veel details weet ik er echter niet van.
http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass63.htm
Still, the overwhelming feedback we received in the forums was that there were some very suspect automatic transmission times on the Hotlap boards dominating the top of the charts now. We looked into the problem and, given the replay evidence, came up inconclusive as to whether these times were set using the AWD glitch. In an effort to address community concern around the possibility that AT times were glitched, we are going to consider doing an additional (albeit small and targeted) wipe of AT times in Hotlaps. More details on that when we've confirmed our decision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17

Format-C

Tracing Rays

MAX3400 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:58:
[...]

Misschien dat ik iets heb gemist maar dit is toch al enige tijd geleden gebeurd?
Mja, mijn 360 is al een dikke maand stuk en ik heb hem pas vorige week teruggestuurd, vandaar dat ik het niet wist. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Is het mogelijk, als je in split-screen met zn tweeen speelt, om de auto's te kopieren naar de tweede account zodat je samen dezelfde auto's kan kiezen? Of is er een andere truucje voor?

Nu is de tweede account steeds beperkt tot alleen de standaardauto's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gister bij een vriend met een HDTV effe gamen. Xbox op zijn kant en gamen.

Loopt hij door de kamer BAMBA<MDSIOHSIOH xbox op zijn kant, forzacd kapot (hele kras erop)

Vandaag nieuwe *O*

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

buddow schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:54:
Is het mogelijk, als je in split-screen met zn tweeen speelt, om de auto's te kopieren naar de tweede account zodat je samen dezelfde auto's kan kiezen? Of is er een andere truucje voor?

Nu is de tweede account steeds beperkt tot alleen de standaardauto's..
Nop.
Bertus schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:57:
Gister bij een vriend met een HDTV effe gamen. Xbox op zijn kant en gamen.

Loopt hij door de kamer BAMBA<MDSIOHSIOH xbox op zijn kant, forzacd kapot (hele kras erop)

Vandaag nieuwe *O*
Beter je dvd, dan je Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 14:23
sekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:28:
[...]

Nop.

[...]

Beter je dvd, dan je Xbox
bij mij zijn ze sinds gisteren allebei kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ben benieuwd of er nog veel mensen online blijven in Forza 2.. nu halo 3 uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:48:
Ben benieuwd of er nog veel mensen online blijven in Forza 2.. nu halo 3 uit is
Ik denk dat iedereen de eerste week wel achter Halo zit, maar het nieuwe zal er wel snel van af zijn hoor. Had je met FM2 ook, eerste 2 weken iedereen online en daarna werd het steeds minden.
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:41:
[...]

bij mij zijn ze sinds gisteren allebei kapot :(
hmmm, nou beter je dvd en je xbox dan jij :>

[ Voor 46% gewijzigd door sekeroglan op 28-09-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
sekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:06:
[...]

Ik denk dat iedereen de eerste week wel achter Halo zit, maar het nieuwe zal er wel snel van af zijn hoor. Had je met FM2 ook, eerste 2 weken iedereen online en daarna werd het steeds minden.
Maar het nieuwe van FM2 is er inmiddels ook wel af. Ik heb er aardig wat online race uren opzitten, maar nu het aantal online players zo drastisch is teruggelopen vind ik er weinig meer aan. Of ik win veel te gemakkelijk, of ik race tegen een paar champ 30´s die ik toch nooit bij kan houden.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 20:03

nFo

Zijn 11 auto's erbij zag ik.
Sinds wanneer kon je ze downloaden ?

8)
Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/pink.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel deze kost bij de bijenkorf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:58:
Weet iemand hoeveel deze kost bij de bijenkorf?
Wat?? die auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een premium pakket.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 18-09 14:19
Kan je best een beetje afgekat doen, maar ik kan hier ook vragen 'hoeveel deze kost' en het dan vervolgens hebben over een Duitse Herder.. ;)

(heb je het hier overigens over het Premium Pakket inclusief Forza2 (Deze is afaik niet meer te krijgen), of gewoon een premium X360? Ook dat kunnen we niet ruiken)

[ Voor 23% gewijzigd door PeterSelie op 30-09-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewone premium anders zou ik wel inclusief Forza 2 erbij vermelden. Forza 2 is nu gratis bij een premium overal denk ik maar bij de BK weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:05:
Gewone premium anders zou ik wel inclusief Forza 2 erbij vermelden
Dit is het Forza2 topic, vreemd dat mensen dan er van uit gaan dat je inclusief Forza 2 bedoelt? Overigens is Forza 2 niet automatisch gratis bij de premium pack.. De premium back bestaat gewoon uit een draadloze controller, de hardeschijf, een headset, een X360 en extra kabels, heeft verder helemaal niets met Forza 2 te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er is een actie van MS die 2 gratis games erbij geven: Viva en Forza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:06:
Maar er is een actie van MS die 2 gratis games erbij geven: Viva en Forza
Leuk.. Echter genoeg offtopic geblaat, weer terug ontopic ;)

Even @ de groep van Seker etc: wordt er nog veel gespeeld met de groep die 'vroegah' altijd speelde? Ik heb atm even geen Xbox Live ivm tijdgebrek, maar wil eigenlijk wel weer gaan spelen.
Is er dus nog activiteit? Of is iedereen overgestapt naar Halo3? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza 2 bij MM uitverkocht...Zover gereden voor niets helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Waarom wil je hem daar kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen wat een goede auto is om achter wiel aangedreven classes mee te rijden (vooral begin races)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:32:
[...]

Leuk.. Echter genoeg offtopic geblaat, weer terug ontopic ;)

Even @ de groep van Seker etc: wordt er nog veel gespeeld met de groep die 'vroegah' altijd speelde? Ik heb atm even geen Xbox Live ivm tijdgebrek, maar wil eigenlijk wel weer gaan spelen.
Is er dus nog activiteit? Of is iedereen overgestapt naar Halo3? :'(
We spelen nog steeds samen, alleen ff geen forza. Nu is het meer Rainbow 6 en Halo 3. Maar heel af en toe wordt Forza nog wel bijgepakt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
sekeroglan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:29:
[...]

We spelen nog steeds samen, alleen ff geen forza. Nu is het meer Rainbow 6 en Halo 3. Maar heel af en toe wordt Forza nog wel bijgepakt. :9
Mwa, Halo 3 lijkt me echt niets, shooters @ consoles is niet voor mij ;)
Enig idee of jij NFSPS aan zal schaffen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:42:
[...]

Mwa, Halo 3 lijkt me echt niets, shooters @ consoles is niet voor mij ;)
Enig idee of jij NFSPS aan zal schaffen? :)
Yep die komt er zeker bij!!

Ik vind Halo ook niet echt boeiend, maar het co-op gedeelte is echt masterlijk. Dat is ook het enige reden dat ik hem heb aangeschaft net als Rainbow 6. Van mij mogen alle spellen wel een co-op story mode hebben. :9

Edit:

Owja, natuurlijk ook PGR4, die komt er ook zeker bij _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 03-10-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik via auction op forzamotorsport.net ook online meebieden of kan dit niet? En ik kan mijn velgen maar niet kleuren... staat nergens aangegeven? als je een andere auto wil kiezen voor een race, moet je dan helemaal terug naar het menu en dan je garage en dan een andere auto kiezen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ben nu level 31, maar begin er langzaam een beetje op uitgekeken te raken.
Geen idee hoe dat kan. Vind het nog steeds een ultragave game, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:51:
1. kan ik via auction op forzamotorsport.net ook online meebieden of kan dit niet?
2. En ik kan mijn velgen maar niet kleuren... staat nergens aangegeven?
3. Als je een andere auto wil kiezen voor een race, moet je dan helemaal terug naar het menu en dan je garage en dan een andere auto kiezen?
1. Nop online kan niet moet echt ingame.
2. Ook geprobeerd via dat paint gebeuren waar je je auto kan veranderen? Heb namelijk zelf nog geen auto met custom paint gedaan.
3. Als je toevallig in een auto rijdt die ook voor die race geldig is dan moet je alleen back doen en dan op x? drukken en kan je een auto kiezen. Of je krijgt een lijst met auto's waarmee je op die track kan rijden, ( die aan de eisen van de track voldoen) en daar kies je 1 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:27:
[...]

1. Nop online kan niet moet echt ingame.
2. Ook geprobeerd via dat paint gebeuren waar je je auto kan veranderen? Heb namelijk zelf nog geen auto met custom paint gedaan.
3. Als je toevallig in een auto rijdt die ook voor die race geldig is dan moet je alleen back doen en dan op x? drukken en kan je een auto kiezen. Of je krijgt een lijst met auto's waarmee je op die track kan rijden, ( die aan de eisen van de track voldoen) en daar kies je 1 uit.
Oke bedankt voor de antwoorden, via dat paint gebeuren staat er wel, paint your car, rims, mirror etc.

ik kan spiegels wel gewoon selecteren en de auto ook, maar velgen staat er niet bij.

En ik zal eens kijken hoe ik dat met die auto kiezen moet doen, ik dacht namelijk dat ik helemaal terug moest naar het begin om daar in mijn garage een andere auto te kiezen, bedankt voor je tips d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
UltraSub schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:25:
Ben nu level 31, maar begin er langzaam een beetje op uitgekeken te raken.
Geen idee hoe dat kan. Vind het nog steeds een ultragave game, maar ja...
Dat gevoel heb ik ook (toevallig ook precies bij level 31). Het wordt iets teveel een herhaling denk ik. Omdat de singleplayer zo enorm uitgebreid is, gaat de vooruitgang van je carriere wat traag. Je moet veel meer races winnen om nog vooruitgang te boeken. Daardoor worden de races wat minder spannend. Online is het voor mij ook niet echt wat (heb niet eens Gold meer nu btw), dus denk dat ik over een maand of wat een nieuwe game koop. Heb namelijk niet zo heel veel tijd om te gamen en focus me speel daarom maar 1 game. Misschien koop ik CoD 4 wel straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik denk inderdaad dat het ligt aan het feit dat de SP te langzaam gaat, en er te weinig te behalen is.
Sta ook al iedere keer op het punt om een nieuwe game er bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
buddow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

Dat gevoel heb ik ook (toevallig ook precies bij level 31). Het wordt iets teveel een herhaling denk ik. Omdat de singleplayer zo enorm uitgebreid is, gaat de vooruitgang van je carriere wat traag. Je moet veel meer races winnen om nog vooruitgang te boeken. Daardoor worden de races wat minder spannend. Online is het voor mij ook niet echt wat (heb niet eens Gold meer nu btw), dus denk dat ik over een maand of wat een nieuwe game koop. Heb namelijk niet zo heel veel tijd om te gamen en focus me speel daarom maar 1 game. Misschien koop ik CoD 4 wel straks.
dat zelfde heb ik nou dus ook. Heb het spel al vanaf het begin en nog steeds blijven steken op lvl 30. Het is echt een heel goed spel, maar die races zijn zo eentonig op een gegeven moment en die tracks ken je na een tijdje ook wel. En het online gedeelte laat ook wat steken vallen. Nee, ik denk dat ik deze maand maar eens pgr4 ga proberen schijnt dat de fun factor daar wat hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:35
Ik vroeg me eigenlijk af wat nou eigenlijk het verschil is tussen Forza 2 en PGR3/4. Kan iemand mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
AMD1800 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:30:
Ik vroeg me eigenlijk af wat nou eigenlijk het verschil is tussen Forza 2 en PGR3/4. Kan iemand mij dat vertellen?
pgr is een arcade spel.en minder leuk :+

In de oktober vakantie, proberen forza 2 uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
AMD1800 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:30:
Forza is een simulation terwijl pgr meer arcade is.
Eerste is realistischer racen, tweede vind ik grafisch en ook qua geluid veel mooier.

Het heeft allebei wel wat vind ik. Forza voor een behoorlijk realistische race-ervaring en GPR voor de looks en fun.

PGR4 lijkt me wel interessant vanwege de weersinvloeden. Ga die dus ook wel weer kopen. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Laatst online: 12-03-2024
Is er nu al eens bekend of en wanneer er nieuwe tracks en auto's uitkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
volgens het forum zijn ze bezig met tracks, autos waren er al.

ik vindt dat die tracks gratis moeten komen, omdat er al veel spelers weg zijn bij forza 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste